Nalezeno 39 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátčtyři:
   


Odebírat

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (fapmasterRP (18.12.2023 12:14) reagovat
zdroj videa - 9gag. nazov videa: Chinese cars and -40 degree celsius. prvy komentar: It was -25 in the previous Post Na zaklade coho to op nazval EV v -40?

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (Enšpýgl) (17.12.2023 11:42) reagovat
V Česku na těch +/- 200 km dálnic od Prahy na každou stranu od nabíječky k nabíječce dojedeš. Jestli tam je volno ti ukáže plánovač. Alespoň nebudeš zaclánět tou pomalou jízdou na silnici, to je hlavní plus.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (blm v prestrojeni 3) (17.12.2023 11:31) reagovat
Jasne, kolony jsou fantasmagorie, mraz vlastne taky, a uvizle pojizdne rakve nejvic. Nakonec te z toho komfortu prijede vysvobodit zase jen spalovak.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (17.12.2023 11:18) reagovat
Ano, fyziku neochčiješ, takže svými teoretickými fantasmagoriemi se jen ztrapňuješ. Když neumíš ani malou násobilku a neumíš vzít na vědomí reálné hodnoty spotřeby, dokonce jak pro blbé ukázané v reálném videu, tak ti fakt není pomoci. :) Já tvoje přání nepotřebuju, já s elektromobilem už dva roky spokojeně jezdím a další auto bude samozřejmě zase taky elektromobil, spalovák už nikdy. Mám rád komfort.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (blm v prestrojeni 3) (17.12.2023 11:08) reagovat
Hele ja chapu, ze to svoje tamagoci s kolama mas rad, ale fyziku proste neochcijes. Preju hodne km v te tve rakvi na kolech a hlavne zadne zacpy v zime. :-D

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (17.12.2023 10:55) reagovat
blbm: „a limitu vybijeni (nelze vybit na nulu, to by baterii silne poskodilo“ Ty neznáš ani naprosté základy :-P Ta mnou uváděná kapacita je netto a je CELÁ PŘÍSTUPNÁ, takže ano, řidič může ten akumulátor vybít klidně i na udávanou nulu a pak většina elektromobilů dovolí ještě dojet 10-30 km pod ní. Právě proto, že jsou tam od výroby spodní a horní buffery.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (17.12.2023 10:53) reagovat
blbm: „Male odbery maji tu neprijemnou vlastnost, ze se scitaji do vetsich.“ Doslova jsem ti tady dal reálné video člověka, který zastavil u dálnice na 3 hodiny, pustil si v autě topení, vyhřívání všech sedaček, světla, rádio, nabíjel si iPad a ještě si uvařil čaj ve varné konvici. A na konci mu to ukázalo rozpad průměrné spotřeby na klimatizaci (0,6 kW) a elektroniku (0,4 kW). Tak co tady proboha pořád vymýšlíš za teoretické konstrukce. :D

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (Enšpýgl) (16.12.2023 22:50) reagovat
Polotuhé akumulátory taky nejsou na trhu jen náhodou. Náhoda je sviňa.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (rawen12345) (16.12.2023 22:00) reagovat
Nahodou, vidim nasu politicku situaciu a lobotomia je velmi podcenovana a zabudnuta metoda. Keby sa vyuzivala, pocet dezolatov by bol rozhodne mensi a rasa cistejsia :-D

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (Enšpýgl) (16.12.2023 21:51) reagovat
Prej 1000 km :-D V zimě 300 km na jeden zátah, rychlá jízda. Tesla Model S to možná zvládne - v létě, a pak šupky nabít.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (blm v prestrojeni 3) (16.12.2023 21:50) reagovat
Cela soucasna technologie elektrickych vozidel na tuzkove baterky je slepa vetev vyvoje, ktere se lide v budoucnosti budou smat stejne, jako se my dnes smejeme lobotomii jako relevantni lekarske metode. Bez vyvoje v technologii baterii, ktery by prinesl narust kapacity aspon o jeden nebo dva rady, nema tato technologie budoucnost. O cemz svedci i to, ze je bez dotaci nekonkurenceschopna.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (blm v prestrojeni 3) (16.12.2023 21:47) reagovat
Pozorovani = anekdota. Male odbery maji tu neprijemnou vlastnost, ze se scitaji do vetsich. Pri zohledneni prumerne kapacity baterie (hluboko pod 75 kWh), faktoru opotrebeni a limitu vybijeni (nelze vybit na nulu, to by baterii silne poskodilo a jeji obvod to nedovoli), je tvoje matematika jen mentalnim cvicenim odtrzenym od reality. EV zasekle v mrazu na dalnici je proste death trap, zatim co v nouzi rozvezou v kanystrech palivo do spalovaku hasici. Elektrickou hracku ti preji, je to ale porad jen hracka.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (16.12.2023 21:42) reagovat
rawen12345: Ty to nechápeš, jediní Češi totiž prokoukli ten „podvod“ s politicky tlačenou elektromobilitou, protože každý druhý tady jezdí 1000 km na jeden zátah, u toho táhne vlek, a samozřejmě je připraven stát 20 hodin na dálnici v -10. ;) No a my ostatní, kteří jsme si EV fakt pořídili, si jen spokojeně jezdíme a bavíme se tím, jak mimoni v diskuzích neznají ani naprosté teoretické základy, natož, aby měli nějaké zkušenosti. :)

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (rawen12345) (16.12.2023 21:37) reagovat
Nevien ako to mate v CR, ale na SK v civilizovanych castiach uz nie je chladnejsie ako -10. Iste, na kysuciach a orave este byva zima, ale tam nemaju ani elektrinu :-D riesite kokotiny, svedi a fini uz ukazali, ze je to uplne ok

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (16.12.2023 21:35) reagovat
blm: Ty jsi retardovaný? (Promiň, řečnická otázka). Ukázal jsem ti z praktického pozorování, že baterka fakt za pár hodin nepromrzne ani ve vypnutém autě, natož v autě, kde běží HVAC pro udržování teploty v kabině, tak už s tím nesmyslným temperováním prosím tě přestaň, akorát se ztrapňuješ. :) Podobně jako s tím, že si zapojíš mobil. 10/20 wattů navíc ti ten příkon topení do 1 kW opravdu výrazně ovlivní. :D Vyhřívaný volant a sedačky spínají jen krátkodobě stovky wattů. Všechno vidím v OBD a umím počítat.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (blm v prestrojeni 3) (16.12.2023 21:02) reagovat
Bozinku, cela nula a zkusenosti ze dvou zim? Tak to jo, to jsi expert. :-D Az zastavis na nekolik hodin v -10 ºC, s pustenym topenim, vyhrivanim sesli, radiem, zapojenym mobilem, navic v typickem EV s baterkou o polovicni kapacite, tak na nejake svoje idealni vypocty muzes zapomenout. A az se po par hodinach sepne temperace baterie, aby nepromrzla, tak muzes rovnou volat odtah, protoze po sve ose s tim svym gadgetem neodjedes.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (16.12.2023 20:58) reagovat
blm: Tady si borec v autě pouští i varnou konvici, to jsou paradoxy, co. ;) [odkaz]

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (16.12.2023 20:56) reagovat
blm: „V mrazu se bude dalsi energie spotrebovavat na vyhrivani baterie“ Cože? :D Akumulátor má velkou tepelnou setrvačnost a je slušně izolovaný. Loni v zimě jsem schválně nechal auto stát ráno venku, když byla 0 (jinak mám temperovanou garáž), a v 16:00 baterce klesla teplota z 20 C na 15 C. A auto by začalo řešit nějaké vyhřívání baterky až při její teplotě pod 0 (nebo -5, -7, liší se dle výrobců). „v kolone typicky clovek posloucha radio kvuli informacim“ To ovšem žere strašně :-D

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (16.12.2023 20:53) reagovat
Nerigistr: Co je divný, že nerozumíš psanému textu? To mi přijde naopak očekávatelné, když neumíš ani počítat, tak neumíš ani číst. Doslova jsem psal, že na udržení teploty v kabině stačí malý příkon. O rozmrazování auta jsi nic nepsal (což se dálnice taky netýká, že, do kolony vjedeš v zahřátém autě). Jinak já vlastním elektromobilem 2 roky jezdím, 26 tisíc km najeto včetně dálnic v zimě, ty PRAKTIKU. :D

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (Enšpýgl) (16.12.2023 20:35) reagovat
Na svižný nákup Nutely z Prahe do Polska a zpátky možná tak za 5 let. Teď jedině s pouzou na dobití.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (Nerigistr) (16.12.2023 19:50) reagovat
MEM: divny... jeden zamestnanec CEZu me vykladal jak jim tam davaj misto klasickejch aut elektrosrace a povidal, ze je z toho nestastnej. Kdyz zapne rozmrazovani (fukary) aby s tim mohl nekdo nekam odjed, tak prej za pul hodiny fuceni to muze jit znova nabijet. Takze teoretik tipu MEM me muze akorat tak polibit prdel. A v připadě války naložiš rodinu a pojedeš trasou nabiječek po 250km? Hnupe. Jako hracka je to dobry, na leto.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (jenisRP (16.12.2023 19:15) reagovat
nevim,nevim.je to tezka volba,co bych si radsi vybral,jestli v -40 vubec nenastartovat naftak a zustat v teple doma,nebo sednout do EV a zustat v -40 trcet nekde u krajnice uprostred niceho

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (Enšpýgl) (16.12.2023 18:12) reagovat
To si musíš pořídat auto s 74 kWh baterií a telepným čerpadlem, a hlavně počítat s tou kolonou. Levnější EV s dojezdem v zimě 250 km, to abys na tu D1 raději moc nejezdil.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (blm v prestrojeni 3) (16.12.2023 18:08) reagovat
To je zase dementni apologetika EV fanatiku. V mrazu se bude dalsi energie spotrebovavat na vyhrivani baterie (ne jen kabiny), v kolone typicky clovek posloucha radio kvuli informacim, takze ty planovane hodiny vydrze budou utikat prekvapive rychle. Nemluve o tom, ze vetsina EVs nema tak velkou baterku a ne kazdy si muze dovolit vytunenou Teslu. Takze cope harder, EV buzny. :-D

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (16.12.2023 18:01) reagovat
„az zustanete v kolone v zime zasekli na D1 ... az se kolona po dvou hodinach rozjede“ Ty jsi ve zvláštní škole neměl matematiku? Když venku mrzne, tak na udržení teploty v kabině stačí tepelnému čerpadlu příkon cca 1 kW. Auto s baterkou 75 kWh by mohlo stát na dálnici v teple nepřetržitě TŘI DNY. A i v nejhorším možné případě, že by elektromobil uvízl v zácpě těsně před dalším dobíjením (třeba 15 % baterky), tak přes 11 hodin. Takže s 2hodinovou kolonou se jako snažíš o co ty vole? :-*

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (MemRP (16.12.2023 17:59) reagovat
Dan Vávra přesdílí video zahraničních retardů o údajných elektromobilech a pak to budou slabší duchem sdilet ještě x dní...

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (HAHAHAHA) (16.12.2023 15:35) reagovat
Ten stojici kamion je asi taky elektricky, ze? Se jen ptam, protoze tomu nerozumim a tady je tolik odborniku na elektroauta...

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (Luda) (16.12.2023 10:48) reagovat
psát EV cars je asi tak debilní jako psát LED dioda

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (Nerigistr) (16.12.2023 10:40) reagovat
Mili hrdi majitele elektrosracu, az zustanete v kolone v zime zasekli na D1, tak vam preju at umrznete vy kundy. A az se kolona po dvou hodinach rozjede tak jedinej kdo tam bude stat budete prave vy.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (prdel) (16.12.2023 10:01) reagovat
starejte se o auto, letní naftu vyjezdětě aspon do října a problém mít nebudete. Ale to by tyhle levičácké kundy museli o autech vědět víc, než že mají 4 kola. A možná ani to ne.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (SpimfurtRP (16.12.2023 8:05) reagovat
nehlede na to, ze jediny system schopny startu v techto podminkach potrebuje baterii aby se vubec roztocil. a tato v -40°C proud odevzda pouze tehdy, pokud se s ni zachazi stejne jako s elektrovozy, ktere v tomto pocasi dojely do cile.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (dudomilRP (16.12.2023 3:50) reagovat
větčina EV maj baterii vyhřívanou takže to vůbec neni o tom, že by ty auta zabrzla. To co je na videu k vidění je pár čínskejch škopků, který jsou v půli cesty s vybitopu baterkou, protoze čínský jebky nedokážou počítat skutečnej dojezd za jinejch teplotních podmínek. Jako by naftový auto nemělo výrazně větší spotřebu v zimě, než v létě. A fíčci, neni to jen zimákama, ale zejména viskozitou vzduchu

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (TsantsaRP (15.12.2023 23:20) reagovat
baterie je lepsi nez nafta, ucinost motoru je niekde uplne inde a pri -40 by som radsej menej zasiel z EV, nez nenastartoval z naftov

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (psi chlup is blmblb) (15.12.2023 19:21) reagovat
jezis, odbornici z LGTB+ teoriema se vyjadruji k tomu, ze baterie je lepsi nez nafat.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (anonykrysaRP (15.12.2023 19:18) reagovat
spalovaky problem nemaj, traktory jo. 8)

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (anonykrysaRP (15.12.2023 19:16) reagovat
BTW [odkaz]

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (tuw) (15.12.2023 19:15) reagovat
(tr45) zrovna jsem chtěl napsat, ať si zkusí nastartovat letní naftu v -5 °C ... plná parafínu a velký kulový... jak začnou mrazy, tak letim na benzínku pro zimní naftu a když má přijít -15 °C, tak tam letim znova pro arktickou... Nechápu, jak se můžou spalováky smát EV za to, že nejednou, když spalovák nejede taky - mimo speciálních paliv...

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (anonykrysaRP (15.12.2023 19:14) reagovat
V -35 tam v pohode startovala i Fabie. Tam u EV jde o dost znacnej pokles kapacity s teplotou, takze nabito samo o sobe moc nepomaha. Vot technika.

GIF 'EV cars and -40 degree celsius' GIF 'EV cars and -40 degree celsius' (tr45) (15.12.2023 19:05) reagovat
No to uplne nevim. Pokud mas nabito, tak elektro nastartuje vzdycky.. U nafty je prave problem. V některých zemích – zejména skandinávských – se v dlouhém období mrazivých teplot používá nafta arktická. Při poklesu venkovních teplot pod −20 °C se používá arktická nafta třídy 2 s filtrovatelností −32 °C i po celé zimní období. Takze -40 uz je pro ni problem. Benzin ma hranici o neco vys, kolem prave tech -40 stupnu.