Nalezeno 61 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátjedna:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (KaldaRP (2.1.2024 11:10) reagovat
jj parkrat jsem v Mechove byl a ten kruhac je skvele navrzeny a funkcni. Nikdy jsem tam dlouho necekal, respektive nechal jsem jedno dve auta projet a pak me na prechodu vzdycky nekdo pustil B-) kolony me nezajimaji pac na ne si stezuji jen ti co je vytvareji

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Retardace) (28.12.2023 12:18) reagovat
Jedna z těch kvalitnějších křižovatek v Hradci Králové. Popravdě se to tam sere především kvůli chodcům. Někoho totíž napadlo, že na jeden z nejvytíženějších uzlů ve městě udělá kruháč (což je fajn), ale zárověňvedle něj postaví obchoďák a kolem asi 15 přechodů bez světelné signalizace. Kdyby tam místo tý přiblbý kašny byl podchod, tak tam nestojí nikdo nikdy.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (cansRP (26.12.2023 21:15) reagovat
kdo se někam cpe, je kokot :o)

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (spaiseeRP (25.12.2023 20:26) reagovat
Já bych to opravil - "...frajerem, který projede kolem pěti až sedmi a půl kreténů, kteří neumí jezdit pruzích..."

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Květoslava) (23.12.2023 20:35) reagovat
Joker: No s tím nabouráním moc nesouhlasím, protože zákon říká, že si máš počínat tak, abys nikoho neohrozil a neomezil. Tudíž by takové jednání bylo v rozporu. Ad kontext, 361/2000 Sb §62 odst.6. Značky MUSÍ odpovídat... Jestli funguje právo tak nebo tak je mi jedno, je tam napsáno MUSÍ odpovídat, na tom už nejde nic přece překroutit.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (RoumenR (23.12.2023 10:37) reagovat
Ta norma rika jak ma znacka vypadat a kde ma byt umistena aby ji ridic videl a spravne pochopil. Pokud ty normy nespluje, je neplatna. Prijde mi to logicke.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Joker) (23.12.2023 10:27) reagovat
Květoslava: Tak jednak tohle je v kontextu výroby a umisťování značek, povinnosti řidiče řeší zákon o silničním provozu. Ale hlavně, takhle právo nefunguje, jako že třeba zákon říká 50 cm a značka má 51 cm, tak ji můžu ignorovat. Můžu se třeba zeptat vlastníka, jestli je pravá, nebo si stěžovat, že neodpovídá zákonu, ale když vypadá jako pravá, je srozumitelná a dává smysl, je povinnost se jí řídit. Možná podobně jako když vidím že mi řidič z vedlejší nedá přednost, nemůžu prostě jet dál a nabourat ho.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (SlaimerRP (23.12.2023 7:20) reagovat
Ok, bídu už borec dostal za tenhle nesmysl velkou, takže já už jen kávičku...

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Květoslava) (22.12.2023 20:46) reagovat
Joker: Ta norma 12899-1 (součástí zákona o pozem. kom.) jasně definuje jak má značka vypadat, tudíž řidič má dodržovat jen ty značky, které odpovídají té normě (zákonu). Takže si to protiřečí s tím nálezem soudu. Zkrátka je například dodatkovka 50x30 cm s výškou textu 5 cm, povinností řidiče je pak vědět dle toho zákona, že ta dodatkovka má takové rozměry. Takže si to protiřečí s tím nálezem soudu.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Joker) (22.12.2023 20:13) reagovat
Květoslava: Jak jinak by měl být postavený zákon, než presumpce správnosti dopravních značek a povinnost se jimi řídit? Značku nakreslenou na tabuli není povinnost ctít, ale pokud vypadá jako skutečná a dává smysl, tak ta povinnost opravdu je. Podobně třeba když přijde policajt, řekne „Jménem zákona“ a výzvu, která není evidentně mimo nebo nezákonná, tak máte povinnost poslechnout, eventuálně si potom můžete stěžovat.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Květoslava) (22.12.2023 18:39) reagovat
A ještě jedna takový perlička k tématu silniční doprava. Norma 12899-1 je nedílnou součástí zákona o pozemních komunikacích. Tedy, že provedení značek musí odpovídat normě. Norma je ve většině případů jen doporučení. V tomto případě ale není a značky v hodně případech neodpovídají této normě. Přičemž ale z nálezu jednoho "chytrého" soudce vyplynulo, že řidič nemá rozhodovat o pravosti/nepravosti dopravního značení a musí jej vždy dodržovat. To jest, pokud někdo nakreslí na tabuli STOP, tak jí musíte ctít.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (blm v prestrojeni 3) (22.12.2023 14:09) reagovat
Z vedlejsi nejde o zipovani. Prazaci z vedlejsi pousti, protoze vi, ze by se ten chudak jinak na hlavni proste nedostal a priste nekdo pusti jeho. Prazaci jsou proste lepsi lidi.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Sukalavyfukauta) (22.12.2023 14:07) reagovat
jinak mě štve, když se někdo v končícím pruhu připojuje ještě před jeho koncem. třeba na lanovým mostě na jižní spojce, se furt někdo připojuje o 50 metrů před koncem. natvrdo pak jedu dál až ke konci a připojuji se až tam. tohle fakt nechápu. bavím se o situaci kdy to stojí nebo kdy to popojíždí, pochopitelně.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Sukalavyfukauta) (22.12.2023 14:05) reagovat
nechce se mi to tu číst, ale v Praze jsou lidi zvyklý zipovat i když nemusí. ráno máš kolony, jsou ucpaný hlavní a z vedlejší by se prostě na hlavní nedostal. to zipování respektujou prakticky všichni, 99 procent řidičů. a v zásadě též platí, že pokud někdo předjede třeba stojící kolonu odbočovacím pruhem a pak se zapojí, pak 90 procent řidičů ho nechá. protože chápe, že ten člověk zjevně pospíchá. to se stalo asi každému. v regionech tohle stejně nefunguje. lidi to vnímají jako drzost.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (roztomilá kozička) (22.12.2023 11:20) reagovat
@NikdySeNezaregistruji: Jo, asi by se tak dalo pojmout i stání v koloně. Ale pořád by platilo, že pro zip musíš mít kolonu vozidel. Tedy, platí pravidlo zipování i v případě, že v ukončeném pruhu je jen jedno auto?

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Joker) (22.12.2023 10:58) reagovat
„A na Slovensku pred rokmi zakázali predbiehanie zprava. Výhovorka "som si odbáčanie rozmyslel" neobstojí.“ - Nevěřím, že na Slovensku opuštění dálnice ze stojící kolony vypadá tak, že se vyjede z kolony a pak stojí v prázdném odbočovacím pruhu tak, abych nepředjel auta na dálnici.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (udernik) (22.12.2023 10:50) reagovat
@NikdySeNezaregistruji: pokud má za sebou alespoň jedno auto a naplňuje tak definici kolony, nebo proudu vozidel (nevím ted přesně, jaké slovo je použito v liteře), tak je splněna podmínka pro pravidlo zipu. Jak jinak by se v praxi dalo zipovat, když jsou vpravo a vlevo jinak velká a rychlá vozidla a z principu věci tak dojde v jistém okamžiku při dostatečné hustotě provozu k zastavení alespoň jednoho proudu?

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Joker) (22.12.2023 10:49) reagovat
Jinak koukám, že pro blbce to tam je dokonce i nakreslené: https://mapy.cz/s/comekebome Peter .: Fotka je od kruháče, u nás se jezdí vpravo, takže výjezd z kruháče je ta prázdná silnice a kolona stojí před vjezdem na kruháč.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (RoumenR (22.12.2023 10:45) reagovat
Peter: Co to furt meles. Mate tam uplne stejna pravidla jako my: "(3) V obci na ceste s dvoma alebo s viacerými jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy smie vodič vozidla použiť na jazdu ktorýkoľvek jazdný pruh" "(9) V obci sa nepovažuje za predchádzanie, keď vozidlá v jednom jazdnom pruhu idú rýchlejšie ako v inom jazdnom pruhu."

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (NikdySeNezaregistrujiRP (22.12.2023 10:32) reagovat
@ roztomilá kozička a @udernik: Souběžná jízda je definována, tak že v obou pruzích mohou jet auta v koloně pouze tak rychle, jako je rychlost auta před každým autem. Pokud nějaké auto v koloně stojí, tak to nijak nenarušuje definici souběžné jízdy. Čili auto může souběžně jet i když stojí, tam opravdu žádný právní zádrhel není. Zádrhel (ryze teoretický) je v tom, jestli souběžně jede i to první auto v ukončovaném pruhu (protože to před sebou žádné auto nemá). A to je přesně to auto, co chce udělat místo.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Peter .RP (22.12.2023 10:30) reagovat
Joker) Tá mapa ale ukazovala výjazd, a fotka jej zodpovedala. A na Slovensku pred rokmi zakázali predbiehanie zprava. Výhovorka "som si odbáčanie rozmyslel" neobstojí. Tú výhovorku ma učil v minulom tisícročí ešte môj inštruktor v autoškole, chuj jeden.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Joker) (22.12.2023 10:24) reagovat
Peter . 9:34: Pro připojovací a odbočovací pruh jsou stejná pravidla. 10:14: Spíš je to vjezd na kruháč. kozička: To je dost odvážné tvrzení, že při stojících kolonách už nejde o souběžnou jízdu. Ale každopádně, když obě kolony stojí, nedává smysl mluvit o zařazování. Jakmile se rozjedou, je to souběžná jízda.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Peter .RP (22.12.2023 10:14) reagovat
Strny) Fúúúú, takže to je výjazd z kruháča, to dáva tejto plamennej debate nový zmysel. Pobavilo, najmä argumenty zo strany kikotenkov čo obiehajú zprava na odbáčacom pruhu. Ešte by sa to oplatilo zrecyklovať na prednosť zprava ma príjazde do kruháča. Meheheheeeee.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (udernik) (22.12.2023 10:13) reagovat
roztomilá kozička: Nepopírám, podmínka souběžné jízdy (a tedy alespoň dvou vozidel v končícím pruhu) je jasná věc. Tady mi to jen přišlo jako typické ublíženectví od někoho, kdo nepochopil princip více jízdních pruhů. Je to krásně vidět právě na našich vícepruhových kruháčích tak nějak obecně, kde se všichni řadí nesmyslně jen do pravého pruhu, protože pak najíždějí do pruhu vnějšího i kdyby se pak na kruháči točili dokola celý den místo aby sjeli prvním výjezdem...

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (roztomilá kozička) (22.12.2023 10:05) reagovat
udernik: Celé je to složitější. Zipování se používá, pokud se auta pohybují v obou pruzích, tedy pokud jde o souběžnou jízdu. A teď na přechod před kruháčem vleze chodec a auta zastaví ... v tu chvíli už se nejedná o souběžnou jízdu a auta v levém pruhu ztrácí nárok na zipování, protože přednost mají auta v průběžném pruhu a správně by měla čekat, pokud se pravý pruh neuvolní. Což může být taky do devíti večer. Slovíčkaření, ale dobrý právník na tom udělá případ.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (udernik) (22.12.2023 9:46) reagovat
Protože ten v levém dělá službu všem dalším, kterým těch 10-15 kokotů nechápajících, k čemu tam jsou zřízeny dva pruhy, ucpali cestu... Na blokovače všeho druhu jsou tohle ale až příliš hluboké úvahy...

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Strny) (22.12.2023 9:46) reagovat
Tady jen pro představu, o jakém místě je řeč: https://mapy.cz/zakladni?pano=1&q=Hradec%20Kr%C3%A1lov%C3%A9&source=muni&id=2149&pid=102443445&newest=1&yaw=1.357&fov=1.257&pitch=0.320&x=15.8133788&y=50.2119436&ds=2&z=19&base=ophoto Jezdím tam poměrně pravidelně, pokud by si kdokoliv chtěl potvrdit, že češi neumějí zipovat, stačí vědět, jak správně zipovat a stoupnout si vedle zúžení mezi druhou a čtvrtou... :/

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Peter .RP (22.12.2023 9:34) reagovat
Hlavne vodič nevidí či nejaký čurák nezneužíva zipsovanie na predbiehanie zprava.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (roztomilá kozička) (22.12.2023 9:19) reagovat
Celá pasáž o zipování je napsaná úplně na hovno. Zipování platí pouze při souběžné jízdě v obou pruzích. Jinak mají přednost pouze auta v průběžném pruhu. Což znamená, že po řidiči se chce, aby vyhodnotil, jestli se jedná o souběžnou jízdu nebo ne, jestli auta za ním jsou dost blízko, aby to byla kolona a ještě aby srovnal rychlost tak, aby se vešel mezi auta v druhém pruhu. Při silnici, kde jsou pruhy stovky metrů dlouhé to jde, ale občas se jedná o místa dlouhá 50m.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Peter .RP (22.12.2023 8:23) reagovat
Joker) Najčastejšie je to v odbáčacom pruhu, nie pripájacom.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Zákon je zákon) (22.12.2023 8:12) reagovat
You know what? I´m gonna start zipin even harder.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Květoslava) (22.12.2023 8:10) reagovat
Předjíždění v koloně neexistuje. Jedná se o souběžnou jízdu ve více pruzích. Až na KONCI se pak auta s připojovacího pruhu přesunou do průběžného s tím, že auta v průběžném pruhu mají povinnost je pustit. Na střídačku samozřejmě.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (KRoman47RP (22.12.2023 8:00) reagovat
Běž srát někam na FB.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Joker) (22.12.2023 7:58) reagovat
Peter .: Tahle situace skutečně je předjíždění zprava, ale není to zip. A zrovna v připojovacím pruhu zákon předjíždění zprava dovoluje.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Šimonek) (22.12.2023 7:41) reagovat
Zipuje se při souběžné jízdě. Jedno auto nesoubezi, jen se připojuje a čeká na mezeru.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Peter .RP (22.12.2023 7:02) reagovat
oker) Obvykle ide pri predbiehaní zprava, keď niekto vlezie do odbáčacieho pruhu aby predbehol rovno idúcich. Takým rovno ukazujem fakera.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (apkin) (22.12.2023 3:33) reagovat
tvle. fotka stoji za hovno, text u ni stoji za hovno. doufejme ze op vyroste a bude davat kvalitnejsi fotky.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (cz3dtcRP (22.12.2023 2:49) reagovat
Na propustnosti kruháče nemá vlivk z kolika pruhů tam jedou auta. Zip je tam jen proto aby uvolnil křižovatku před kruháčem.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Karo) (22.12.2023 1:47) reagovat
Treba protoze ten kruhac je ucpanej mmj kvuli frajerum co nechapou zip a nechavaj levej pruh ladem.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (čšřěbgvčwš) (21.12.2023 23:59) reagovat
hmmm... třeba právě proto, že ten člověk to udělal správně? Třeba právě proto, že ti předčasní zařazovači mnohdy vyblokují křižovatku, do které by se v jednom cyklu mohlo vlézt ještě jednou tolik vozidel? O kolik by byly vesty plynulejší, kdyby se kokoti naučili konečně zipovat... ta úžasná ukřivděná představa, že musíš "vyškolit" někoho kdo tě předjel mě už docela sere...

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (sawierRP (21.12.2023 23:23) reagovat
tech z tech 10-15 aut co predjel je minimalne 5 kokotu

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (mrkevRP (21.12.2023 23:08) reagovat
@miklos-abdul Ne. Velice jednoduše, pokud se auta plynule zipují, je v místě zúžení až o 20% vyšší průměrná rychlost. Taky se mnohem snadněji a rychleji vytratí efekty, které tu plynulost snižují (např. vlna brždění, která v případě jednoho pruhu zůstává i několik desítek minut). No a vyšší průměrná rychlost znamená, že tam projede víc aut. Lidi, kteří ten zip odmítají, jsou právě ti čůráci, kteří to celé zdržují.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Joker) (21.12.2023 23:02) reagovat
Li-borg: Úplné dokonalosti dosahuje kombinace neznalosti zipu s neznalostí pravidla nevjíždět do křižovatky, když za ní nemůžu pokračovat.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (rawen12345) (21.12.2023 22:07) reagovat
brnonymova+reinkarnace+7 ma pravdu. Ste debili, co tvoria dlhu kolonu ktora moze upchat aj inu krizovatku a pritom vedla seba prazdny pruh. Pre koho ho setrite? Kolobezkarov, cyklistov alebo ekoteroristov?!

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Joker) (21.12.2023 22:06) reagovat
Peter .: Obvykle nenastává zároveň zipování a předjíždění. A v případech, kdy opravdu jde o předjíždění zprava, to podle mě většinou je chyba toho vlevo.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Li-borg) (21.12.2023 22:05) reagovat
Ano. To má prostě logiku vytvořit jednu dlouho řadu, blokující třeba další křižovatku, než dvě kratší. Tazatel je debil.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (dylin) (21.12.2023 22:03) reagovat
Muhaha někdo z Hradce... Tak u téhle křižovatky mě to přesně sere taky. Vždycky je to nějaký kokot v AUDI nebo BMW

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Rocker-TialkRP (21.12.2023 21:50) reagovat
Peter .: s tím "předjížděním" zprava se to u nás má tak, že pokud jedeš průběžně pravým pruhem a jedeš rychleji, než se pohybuje vozidlo v levém pruhu a takhle ho předjedeš, je to OK. Pokud ale jedeš levým pruhem a odbočíš do pravého, abys předjel vozidlo před sebou, je to přestupek. Nedávno to vysvětloval na YT učitel autoškoly a bývalý zkouškový komisař v tom pořadu, kde řídí celebrity

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Peter .RP (21.12.2023 21:22) reagovat
Samozrejme. Na Slovensku bola povinnosť urobiť záchranársku uličku pre sanitky ešte v čase, keď v čechách nemali naložené sanitky právo prednostnej jazdy.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (brnonymova+reinkarnace+7) (21.12.2023 21:19) reagovat
Cobola je v teto veci potreba omluvit, oni jsou v technologiich a urbanizaci ponekud pozadu, tam je predstava rizeni auta v obci je pouze predmetem vasnivych debat mezi futuristickymi snilky. Poprve videli neco takoveho, kdyz prijeli na skolu do CR. Dvouproudovky, naramkove hodinly, polobotky... spousta novych zazitku, nemuzes po nich chtit, aby chapali pravidla silnicniho provozu.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (YRP (21.12.2023 21:15) reagovat
Realne me taky serou ty, ktery to cely predjedou zleva. Proc? Protoze dost casto se tahne kolona od nehody a zajistit prujezd sanitky je easy, kdyz je jeden pruh volnej nez kdyz tam vocasove neudelaji ulicku. Takze tak.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (misilRP (21.12.2023 21:09) reagovat
predpokladas mysleni u slovaka?

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (RoumenR (21.12.2023 21:02) reagovat
Peter: Myslis v obci? =)

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (m3XRP (21.12.2023 21:02) reagovat
Ostatní ridici jsou kokoti když nenaplní pruhy na max...

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (lejmaRP (21.12.2023 21:00) reagovat
miklos-abdul: zmrd jsi možná ty, kvůli kokotům co nejsou schopný se rozdělit do dvou pruhů pokud tam jsou, i když se o kus dál slučujou, v krokem jedoucí koloně, se zasírá křižovatka o padesát metrů zpátky... kdyby se rozdělili všici, tak se pak plynuje všici slučujou

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (Peter .RP (21.12.2023 20:56) reagovat
Predbiehanie z pravej strany už znova povolili?

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (brnonymova+reinkarnace+7) (21.12.2023 20:51) reagovat
miklos - ne, ten, kdo najede do leveho je naopak jedinek, kdo se chova slusne. Narozdil od tech, co v pravem tvori dlouhou kolonu, blokujici mnohem delsi cast vozovky, ten v levem zvysuje plynulost dopravy. Ano, vim, ze pravislo zipu je velkou neznamou pro vsechny zamrzle minulem stoleti, kteri "jezdi podle vyhlasky", ale doporucuju si jednou za ctvrt stoleti precist legislativu, je tam par novinek.

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (RoumenR (21.12.2023 20:47) reagovat
Nejlip to umi Polaci. Radost pohledet... [odkaz]

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (JMRP (21.12.2023 20:45) reagovat
Nie som zástancom predbiehania, ale ak sú dva pruhy, tak je regulérne využiť aj druhý. Ak tam niekto príde, tak ho pustím. Ale až na konci (tam kde sa pruhy spájajú).

Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' Obrázek 'Vysvetlete mu to nekdo' (miklos-abdulRP (21.12.2023 20:41) reagovat
Zip dává smysl, pokud je ve zúženém místě volná kapacita. Pak je to způsob, jak oba pruhy plynule sloučit. Pokud ale jede v pravém pruhu kolona krokem, tak se tam víc aut prostě nevejde a ten, co objíždí kolonu zleva, je zmrd.

Strana 1/2. 1 2 následující