ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  MyMuži  |  VipShow  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetdevět:
   


Odebírat

GIF 'cavitation' GIF 'cavitation' (Anjinsan) (23.12.2023 9:55) reagovat
Normální soukolí s evolventní geometrií. Ta kavitace způsobuje vyšší ztráty, vyšší zahřívání a degradaci maziva. Lepší je šikmé ozubení, nebo epicyklické (vyosené). Kvůli tomuto je důležité udržovat správnou hladinu oleje a nepřelívat. Ještě lepší je využít tzv. suchý karter a mazivo do soukolí nastřikovat pomocí čerpadla, nebo deflektorů. Ideální je mazání olejovou mlhou.

GIF 'cavitation' GIF 'cavitation' (hehehe) (23.12.2023 9:52) reagovat
kavitácia medzi zaplavenými zubami

GIF 'cavitation' GIF 'cavitation' (mxiqRP (23.12.2023 9:03) reagovat
Tohle se projeví jen když jsou kola mezi deskami, které olej nepustí do strany.

GIF 'cavitation' GIF 'cavitation' (pc2005n) (23.12.2023 4:14) reagovat
to může být i normální ozubený kolo a ilustrace. Navíc u zubovejch čerpadel jde kapalina vnější částí, ne tam kde se ty zuby dotýkaj. U toho brždění jsem jinak myslel to, že i u obyčejnýho ozubenýho kola třeba někde v hodinách budou ty kavitace tvořit mechanické ztráty.

GIF 'cavitation' GIF 'cavitation' (tuw) (23.12.2023 0:27) reagovat
zubové čerpadlo?

GIF 'cavitation' GIF 'cavitation' (this0neRP (23.12.2023 0:08) reagovat
K brzdeni jsou uzivany jine mechanismy.

GIF 'cavitation' GIF 'cavitation' (pc2005n) (23.12.2023 0:00) reagovat
To bude dost brzdit že?