Odebírat | ||
GIF 'cavitation' (Anjinsan) (23.12.2023 9:55) | reagovat | |
Normální soukolí s evolventní geometrií. Ta kavitace způsobuje vyšší ztráty, vyšší zahřívání a degradaci maziva. Lepší je šikmé ozubení, nebo epicyklické (vyosené). Kvůli tomuto je důležité udržovat správnou hladinu oleje a nepřelívat. Ještě lepší je využít tzv. suchý karter a mazivo do soukolí nastřikovat pomocí čerpadla, nebo deflektorů. Ideální je mazání olejovou mlhou. | ||
|
||
GIF 'cavitation' (hehehe) (23.12.2023 9:52) | reagovat | |
kavitácia medzi zaplavenými zubami | ||
|
||
GIF 'cavitation' (mxiq) RP (23.12.2023 9:03) | reagovat | |
Tohle se projeví jen když jsou kola mezi deskami, které olej nepustí do strany. | ||
|
||
GIF 'cavitation' (pc2005n) (23.12.2023 4:14) | reagovat | |
to může být i normální ozubený kolo a ilustrace. Navíc u zubovejch čerpadel jde kapalina vnější částí, ne tam kde se ty zuby dotýkaj. U toho brždění jsem jinak myslel to, že i u obyčejnýho ozubenýho kola třeba někde v hodinách budou ty kavitace tvořit mechanické ztráty. | ||
|
||
GIF 'cavitation' (tuw) (23.12.2023 0:27) | reagovat | |
zubové čerpadlo? | ||
|
||
GIF 'cavitation' (this0ne) RP (23.12.2023 0:08) | reagovat | |
K brzdeni jsou uzivany jine mechanismy. | ||
|
||
GIF 'cavitation' (pc2005n) (23.12.2023 0:00) | reagovat | |
To bude dost brzdit že? | ||
|