Odebírat | ||
GIF 'granátek z droníčku' (sosacek) RP (25.9.2024 15:24) | reagovat | |
Sedí tam okolo jako kokoti, pojistka proti vytažení a jsou na kaši všichni. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (27.12.2023 10:37) | reagovat | |
Keď boh rozdával rozum, tak som si vystál naň radu. Na rozdiel od miestneho osadenstva čo radšej prešli do rady na aroganciu. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Hotel Ryugyong) (27.12.2023 8:57) | reagovat | |
A ty už sis byl, jo. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (27.12.2023 8:41) | reagovat | |
Sgt. Doakes) Choď si nafasovať mozog do skladu, možno po vianociach doviezli tovar. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Sgt. Doakes) (27.12.2023 0:09) | reagovat | |
Ty tomu ani nerozumieš, ty kokot, lebo si kokot vypatlaný! | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (kakamura) (26.12.2023 23:30) | reagovat | |
Sgt. Doakes že se tomu směju přeci neznamená, že tomu nerozumím, čobolko | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Sgt. Doakes) (26.12.2023 23:28) | reagovat | |
Ak tomu nerozumieš, tak preto, že si negramotný kokot. Človek s mozgom tomu rozumie. To je len tvoja PROJEKCE svojej blbosti na inych, ty kokot sprostý. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (kakamura) (26.12.2023 23:09) | reagovat | |
Sgt. Doakes ani nevíš, co jsi psal "z vedeckých dôvodov by ma zaujímalo, či naozaj veríš" | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Sgt. Doakes) (26.12.2023 23:05) | reagovat | |
Kakamůra a teraz prelož do ľudskej reči, čo si napísal, kokot. A nezabudni použiť slovo "projekce"! | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (kakamura) (26.12.2023 22:40) | reagovat | |
z vědeckých či věří, prostě čobol | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Sgt. Doakes) (26.12.2023 22:37) | reagovat | |
Ty si strašný chudák. A kokot. Ale bavím sa dobre, pokračuj! Čisto z vedeckých dôvodov by ma zaujímalo, či naozaj veríš tej prekrútenej verzii reality, aby si dokázal sám so sebou vydržať. Alebo sa len zúfalo snažíš zachovať si zvyšky kože na ksichte? V tom druhom prípade to môžeš rovno vzdať, kokot. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 21:46) | reagovat | |
Ten ruský granát má inú poistku. Ale ako dôkaz to beriem, dôkaz IQ tunajšej audiencie. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Sgt. Doakes) (26.12.2023 21:35) | reagovat | |
Tak ti pripomínam tvoje žvásty o americkej kazetovej munícii, z jednej sa vykľul ruský granát a z druhej ruská raketa. Dostal si argumentmi cez piču, ale podľa teba tam nebol žiaden. No proste kokoooooot Peter. Hovno vieš, ale budeš drzo smradiť z huby. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 21:04) | reagovat | |
Argument som nedostal ani jeden, ale to pochopí len človek. Ty nie. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Sgt. Doakes) (26.12.2023 21:01) | reagovat | |
Kokoti ako ty si iné nezaslúžia, iba urážky. Argumentov si v tomto vlákne dostal viac než dosť, ale to bolo hádzanie perál svini. Sa čudujem tomu Coriolanovi, že mal trpezlivosť s takým kokotom. Kokot ako ty argument nespozná, ani keď si oň roztlčie gebuľu, ty kokot. A tie pičoviny o ŠtB a genofonde, to vás také dristy bez reálneho významu učili na VUML, ty kokot? | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 20:39) | reagovat | |
Argumenty došli, ostali len urážky. Klasika ktorú používajú ŠTBáci. Máš historicky overenú školu, v tvojom genofonde zapísanú. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Sgt. Doakes) (26.12.2023 20:26) | reagovat | |
A vobec, že máš ešte tú drzosť sem niečo písať po tom, čo si preukázal svoju totálnu neschopnosť. Mudruješ o zbraniach, ktorým evidentne nerozumieš, dostal si na frak vo všetkom, čo si tu vydával za fakty, Coriolanus ťa zjebal jak malého sysľa. A to ešte príliš jemne! A furt sem budeš chodiť srať z huby... Neskutočné. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Sgt. Doakes) (26.12.2023 20:20) | reagovat | |
Nie. Ruzzofilcku zo seba robíš sám, lebo si kokot, ty kokot. Odrazu ti aj ŠtB vadí, no toto...! Skurvený komanč poprie aj nos medzi očami, keď sa mu to ideologicky hodí. No proste Peter. Najväčší kokot na roumingu. Btw. expresionizmus je umelecký smer, ty kokot negramotný. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 19:10) | reagovat | |
Takže podľa teba urobia z človeka agresora a russofilcku tým že niekomu šplechnú do ksichtu expresionizmus? To je starý trik policajných provokatérov známych z ŠTB. Choď si po pochvalu k ocinkovi, robíš mu česť. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Coriolanus) (26.12.2023 18:59) | reagovat | |
Ale no tak. To by som bol potom rusofilcka, ako ty, keby som z obete robil agresora a naopak. Lenže po prvé, on začal verbálne a ty si sa potom začal obhajovať, že také niečo môže smerovať k fyzickej agresii. Ale keď pristúpime na túto tvoju hru, tak tvoja reakcia bola ešte agresívnejšia ako jeho iniciácia a rozhodne by skôr smerovala k fyzickej agresii. A čo je najdôležitejšie, ty sa tu permanentne správaš agresívne ako asi nikto iný, tak netrep nezmysly o nadľuďoch, lebo sa to vzťahuje najviac na teba. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 18:31) | reagovat | |
Coriolanus) Čiže iniciátor konfliktu je podľa teba obeť. Tak myslia občania, ktorí sa chovajú ako nadľudia na ktorých neplatí zákon. Typicky sa tak chová tá policajtkina dcéra z Alžbetinho Dvora čo je z drogového gangu mladistvých. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Coriolanus) (26.12.2023 17:57) | reagovat | |
Nie, ale "nechceš mi aj osobne prijebať" v spojení s "riťpumpou tvojeho fotera" (čudesné skloňovanie) je určite bližšie k fyzickej agresii (dalo by sa polemizovať, aká významná je tam kauzalita, ale ty si s tým začal), ako "zalez do díry, kokote rusofilnej". A teraz sa podľa mňa hráš na hlúpeho a skúšaš sa obhajovať pomocou striktného formalizmu, ale v skutočnosti naznačovať tou "riťpumpou", že niekto nakladá svojho fotra je ešte vulgárnejšie, ako slovo "kokot". | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Třyko) RP (26.12.2023 17:50) | reagovat | |
Mýlíš se, máma už je 9 let mrtvá a já se pomalu chystám do důchodu. Mýlíš se, nikdo mě nešikanuje a nikdy mě nikdo nešikanoval. Mýlíš se, jako bůh se opravdu necítím, myslel jsem že jen tak trolíš ale ty jsi opravdový hňup... | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 17:40) | reagovat | |
Coriolanus) Takže pre teba je bližšie ku agresívnemu konfliktu slovo riťpumpa ako kokot? Ty si musel mať smutné detstvo. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 17:38) | reagovat | |
Ďalší hrdina z pod mamičkinej sukne, čo sa cíti ako boh keď druhého nazve kokotom. Šikanujú ťa? Vybavíme, po prázdninách. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Třyko) RP (26.12.2023 17:20) | reagovat | |
Peter, jenže ty jsi kokot, potvrzuješ to každým komentářem nejméně rok... | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Coriolanus) (26.12.2023 17:01) | reagovat | |
Peter . - no jasné, aj ty všetkých tunajších náhodných návštevníkov poznáš osobne, takže máš z prvej ruky to o invalidoch... Akože jasné, viem, čo je to hyperbola a sarkazmus, ale keď chceš niekoho agresívne zosmiešňovať v tom istom komentári, v ktorom sa sťažuješ na agresívny slovník voči tebe, kolosálne sa strápňuješ. A áno, tá tvoja otázka bola agresívna a v spojení s celkovo agresívnym štýlom a výrazmi ako "riťpumpa" to bolo podľa mňa určite oveľa bližšie k fyzickému konfliktu, ako to, na čo si reagoval | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Coriolanus) (26.12.2023 16:49) | reagovat | |
Tak som sa konečne k tomu dostal - tá údajná "kazetová munícia" pri D2 bola v skutočnosti sovietska / ruská zastaralá letecká raketa S-5M (alebo vo verzii S-5M1 či S-5MO). Malo ju vo výzbroji aj socialistické Československo a potom aj slovenské Su-22M a Mi-24. Takže tak. Niekomu z vojenského personálu ČSĽA alebo ASR asi zostala v garáži. Rozhodne nemohla pochádzať od USA. Toľko ku konšpirátorskému spájaniu nálezu munície pri D2 s dodávkami kazetovej munície pre Ukrajinu. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 16:05) | reagovat | |
To bola otázka na miestnu úderku agresívnych invalidov, čo chodia na prvé poschodie výťahom so stoličkou. Ak považuješ otázku za skákanie do fyzického konflikty, tak vylez zpoza počítača a šmýkaj medzi ľudí. Uvidíš že nazývať niekoho kokotom je za čiarou. Ale to nedokážeš. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Coriolanus) (26.12.2023 15:54) | reagovat | |
Peter . - Ojoj, jasné, jasné... Akurát, že prvý si skákal do fyzického konfliktu ty. A určite náhodný človek na roumingu (navyše Čech) vie kde bývaš a príde ťa rovno zastreliť, lol, krásna výhovorka, či fabulácia. Inak, úderka... Ako úderka sa správaš ty. Vidím ťa tu všade, kde sa dá napísať nejaká ideologická hlúposť, a to som tu pár dní po veľmi dlhom čase, ale si jedným z mála, ktorí mi tu udreli do očí pri každej téme. Idem si pohľadať to o tej kazetovej munícii, potom sa k tomu ešte vyjadrím... | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Coriolanus) (26.12.2023 15:45) | reagovat | |
Takže ide o rozbušku typu UZRGM z ruského / sovietskeho granátu F-1. Musel som si vyhľadať tú skratku, lebo som ju zabudol, ale ten vzhľad mi bol hneď povedomý. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 15:40) | reagovat | |
Ten niekto ma nazval kokotom. Od verbálnej inzultácie má útočník len málo ku fyzickej inzultácii. A obvykle aj vie o napadnutom dosť na to, aby si trúfol. Tak si si ma mohol vystriehnuť v tom bahnitom lese, a pokračovať v snažení úderky. Yo, a ten kus kazetovej munície bol aj v novinách, rovno aj s príjazdom pyrotechnika a uzávere daného kilometra (okolo 60). | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Coriolanus) (26.12.2023 15:37) | reagovat | |
V čase 0:13 na videu je krásne vidieť rozbušku z ručného granátu, dokonca to vyzerá na ruský typ. Takže žiadna kazetová munícia, hoci nepopieram, že ju Ukrajine z USA dodali (a dobre urobili). Ale to, že sa nejaká submunícia z kazetovej našla na D2, vyzerá ako riadna sprostosť - ona sa totiž len tak nevysype z hlavice, vieš? Ale môžeš dať link, odkiaľ máš takú informáciu, tipujem to na nejaký dezinfo hovnomet. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Coriolanus) (26.12.2023 15:30) | reagovat | |
Peter . - nemohol som ťa odchytiť, lebo som o tom nevedel a po druhé si sa chcel mlátiť s niekým nižšie, jemu si mal dať tú adresu. Inak to je tiež hrdinstvo, ex post povedať, že tam si ma dnes mohol zastihnúť, keď ti už nič nehrozí. Takže toľko k hrdinovi spod mamičkinej sukne. A toto vo videu je rozhodne z ručného granátu, krásne tam vidieť rozbušku, aké sa používajú práve v RG. Máš blbý zvyk kecať o odborných veciach, ktorým vôbec nerozumieš. Len aby si mohol kydať na UA, USA a podobne. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 14:50) | reagovat | |
Dnes si ma mohol uloviť pri Dunaji. A hento vyzerá presne ako rozobraté granáty z kazetovej munície. K nájdeniu bol napríklad jeden kus na D2, krátko po prvých amerických dodávkach tej munície pre Ukrajinu. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Coriolanus) (26.12.2023 13:28) | reagovat | |
Chcel som napísať v podstate to isté, ako sfd, už nemusím. Inak, okrem toho, že si kremľobot, môžeš dať adresu, keď si taký hrdina. A Amíkov by napríklad vyšlo lacnejšie, keby nefinancovali likvidáciu RuZZáckych chemických zbraní niekedy okolo roku 2000 (po tom, čo zlikvidovali tie svoje). V takých prípadoch totiž o prachy vôbec nejde, to by si pochopil aj sám, keby si rozmýšľal mozgom a nie žlčníkom. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (sfd) (26.12.2023 11:50) | reagovat | |
Peter: Poskytli a je to dobře. Smůla, že tohle není kazetová munice. Věděl bys to, kdybys nebyl absolutní kokot, ale to bys pak nebyl prorusák, takže je to moot point. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (26.12.2023 7:30) | reagovat | |
Fú, hrdina ty internetová hrdina. Nechceš ni aj osobne prijebať keď sa chováš ako keby si písal z pod mamičkinej sukne? Alebo chceš tvrdiť ako riťpumpa tvojeho fotera že američania neposkytovali kazetovú muníciu na Ukrajinu? Vyšlo ich to lacbejšie ako keby ju mali doma deaktivovať. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Zabij nágla, posílíš mír) (25.12.2023 22:28) | reagovat | |
Peter . zalez do díry, kokote rusofilnej. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (misil) RP (25.12.2023 21:19) | reagovat | |
takhle se to nerozebira, to se rozebira poklepem o tupe russke palice... | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Peter .) RP (25.12.2023 18:30) | reagovat | |
Áno, kazetovú muníciu od Američanov. | ||
|
||
GIF 'granátek z droníčku' (Občan Y) RP (25.12.2023 16:34) | reagovat | |
To dostal k Vanocum? | ||
|