Odebírat | ||
GIF 'Tesla ejáj' (keket_nereg_nereg) (11.1.2024 22:19) | reagovat | |
to je fakt pre kretenov co nikdy auto nemali alebo im je uz malo frajerovat s blbym iphonom | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (Bene) (11.1.2024 20:30) | reagovat | |
Taketo trapne ovladanie auta mam aj na najnovsom VW - je to adaptivny tempomat, ktory ta vie drzat uprostred pruhu. NA dialnici to funguje bezvadne. NA okreskach to funguje tiez ale ma to sem tam nejaku chybicku - zhruba tak velku ak oto predviedla Tesla na videu. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (Dezοlát) (11.1.2024 18:26) | reagovat | |
1) Udržet pozornost třeba několik hodin v kuse a současně nic nedělat je těžší než udržet pozornost při několikahodinovém vlastnoručním řízení 2) Správně zareagovat na zcela nečekanou a z pohledu člověka za volantem nesmyslnou chybu je velice složité 3) Jak asi zvládne krizovou situaci člověk, který sám většinu času neřídí a tedy není "vyježděný"? | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (Dezοlát) (11.1.2024 18:25) | reagovat | |
Hlavně je úžasná ta "logika" v tom, že člověk za volantem má být neustále ve střehu a v případě, že "autopilot" udělá nějakou chybu, tak má člověk za volantem převzít řízení a chybu vyřešit. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (kakamura) (11.1.2024 12:28) | reagovat | |
plp až na to, že nikde nejezdí AI, ty AY, jezdí max. test pilotní asistované projekty, vydávané na oko za autonomní. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (ilfirin) RP (11.1.2024 11:51) | reagovat | |
Mě víc baví, že nesu odpovědnost za jiného řidiče. Pokud mám mít ruce na volantu, už můžu řídit sám. Dává to smysl jak samoobslužná pokladna. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (plp) (11.1.2024 11:46) | reagovat | |
Stoky: Tak schválně, na kolik procent funguje u nás průměrně zdrogovaný řidič? A kolik u nás jezdí zdrogovaných řidičů a kolik AI? Malá nápověda, AI u nás nejezdí vůbec. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (WTH) (11.1.2024 11:42) | reagovat | |
tuw: Akorát že Bratři Wrightové 5 let před svým letem neprohlašovali, že jejich letadlo přeletí Atlantik tam a zpátky narozdíl od toho vaporware salesmana Muska, který trvdil, že Autopilot tě doveze kam chceš a na jeho RoboTaxi budeš vydělávat 30k$ ročně. To je ten rozdíl, víme? Všichni vidíme, že to je technologie v plenkách, akorát ten dacan to prodává jako hotovou věc na klíč, když to neumí ani odbočit aniž by to sestřelilo náklaďák. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (Stoky) RP (11.1.2024 10:09) | reagovat | |
Nevím, aby něco fungovalo "pretty well" je acceptable u rychlovarné konvice, nebo u televize. Ale auto, které mě veze fatální rychlostí (tj. všechno nad 40km/h), aby fungovalo třeba jen na 99%. Takže jedna ze 100 cest skončí nehodou? | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (kakamura) (11.1.2024 9:51) | reagovat | |
flok to víme, že není, ale oni sami tomu tak populárně říkaj. Kdejaký blb používá špatná označení, typicky procenta více než 100. Nic s tím nenaděláme. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (flok) RP (11.1.2024 9:46) | reagovat | |
Dnešní tzv. AI totiž není nic víc než to, čemu se včera říkalo ML. AI to bude, až to bude umět racionálně zdůvodňovat svoje rozhodnutí. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (Dezοlát) (11.1.2024 9:44) | reagovat | |
Ti bratři ale neprodávali "technologii v plenkách" běžným zákazníkům pro použití v běžném provozu, že ne... | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (tuw) (11.1.2024 9:26) | reagovat | |
Technologie v plenkách... Jako kdybychom se smáli bratrům Wright za ten jejich 30 metrovej skok rychlostí 10 km/h... a klepali si na čelo, že s timhle planetu neobletí... | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (luky___) (11.1.2024 9:20) | reagovat | |
H2SO5: AI by pri rizeni vubec nemela pouzivat mapove podklady, protoze pak bude namydlena, kdyz se situace zmeni. Vetsina lidi taky jezdi bez mapovych podkladu. Sklon svahu si muze zapamatovat a pri dalsi jizde vyuzit, lide to delaji stejne. Dnesni AI v autech je spis labilni blb, kdyz se za 5 minut vraci, stejnou cestou, tak vybec nevi, co tam bylo. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (HAHAHAHAHA) RP (11.1.2024 8:37) | reagovat | |
miko: nechces. ale uz ted to ridi lip nez nekteri ridici s platnym ridicakem. A tahle UI ma potencial se zlepsovat, narozdil od tech ridicu, kteri se budou uz jen zhorsovat. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (Xask) (11.1.2024 8:32) | reagovat | |
H2SO5: jenže to už by pak nebyla eeejáááj, ale obyčejná heuristika. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (H2SO5) RP (11.1.2024 0:32) | reagovat | |
1/2 Zbavovat se mapových podkladů by byla hloupost. Jako ano, znamenalo by to dost intenzivní udržování aktuálnosti, ale od toho jsou ti SW inženýři, aby si všimli, že když na nějaké křižovatce zastavuje 95 % aut, tak tam asi bude stopka nebo něco. A do toho místa dát pro AP "stopku", se kterou by to počítalo, takže by to například dostatečně dopředu rekuperačně brzdilo, což by i prodloužilo dojezd, což by zase mohl být další marketingový kvítek do pugétu. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (H2SO5) RP (11.1.2024 0:32) | reagovat | |
2/2 Samozřejmě bych se moc divil, kdyby tento přístup nebyl jako jeden z možných a třeba zavržený. Ale proč? Pokud AI přehlédne stopku, tak to smrdí i na měřítka Tesly. Na druhou stranu, pokud by v tom mapovém podkladu byla taková data jako např. sklon, takže systém ví, kde může sundat výkon a rekuperací doplachtit, proč tohle nevyužít? Čisté spoléhání se na AI při čtení provozu a značek očividně nestačí. A mapy mohou jen pomoci. | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (Nerrg) (11.1.2024 0:27) | reagovat | |
Ten závodnický volant s rozsahem otáčení jak normální kulatý je pecka. Nějací zákazníci skutečně kříží ruce a chrochtají přitom blahem? | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (miko) RP (10.1.2024 23:43) | reagovat | |
hlavne ze projizdi krizovatkou, kde je stopka a nezastavi ... to fakt chces | ||
|
||
GIF 'Tesla ejáj' (Tsantsa) RP (10.1.2024 23:33) | reagovat | |
Akoze ja som still impressed, muchy tam su, ale chceme v nasich mestach tisice aut s kamerami a made in china? Ja osobne teda nie. | ||
|