Nalezeno 19 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesáttři:
   


Odebírat

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (Abdul_HasanRP (24.1.2024 20:30) reagovat
Update patches? [laughs in Kirby and the Forgotten Land]

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (quido.speedyRP (22.1.2024 11:36) reagovat
Anonykrysa: No jo no. U zakaznickych obvodu byva problem s casovanim. U pokeye muzes snizit presnost, u intrepretace DLI az tak ne…

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (Markéta Adamová PekarováRP (21.1.2024 8:56) reagovat
UI to zoptimalizuje že budeš čumět.

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (al5249RP (21.1.2024 2:20) reagovat
Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen, zajimave, myslel jsem, ze to bude neco starsiho a primitivnejsiho. Rikal jsem si, ze si to zkusim zahrat, dobra zprava je, ze i na Win 10 to bez problemu bezi, spatna, ze to neumi invertovat mys :-(

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (Občan YRP (21.1.2024 2:12) reagovat
Informace o znalostech autora prijata jiz po prvni vete.

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen.) (21.1.2024 1:57) reagovat
https://en.wikipedia.org/wiki/.kkrieger <- The entire game uses only 97,280 bytes of disk space.

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (mommafatRP (21.1.2024 1:26) reagovat
Od toho tam bylo cely oddeleni programatoru. Ale vystrizliveni prislo po presunuti developmentu do Indie... taky to slo pak cely do kopru :-D

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (al5249RP (21.1.2024 1:07) reagovat
Ses mel nabidnout, ze jim to za pul ceny RAM zoptimalizujes ;-)

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (mommafatRP (21.1.2024 0:59) reagovat
Jiz pred 20 lety na dotaz proc ta pitoma aplikace potrebuje 4 GB ram (v te dobe to nebylo zrovna malo) a proc to nekdo nezoptimalizuje, kdyz v kodu je spousta balastu, mi bylo receno, ze je levnejsi koupit ramku nez to vycistit. There you go, optimization...

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (anonykrysaRP (21.1.2024 0:13) reagovat
@spimfurt no CPU neni takovej problem, horsi tam bylo, ze Z80 (ani ta 286) nezvladla emulovat ANTIC/GTIA.

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (al5249RP (20.1.2024 23:46) reagovat
Osobne dost pochybuji, ze Baldur's Gate 3 je psano v assembleru, ze bezi na kazdem pocitaci, ktery jde zapnout (I5 4690 a GTX 970 neni sice zadny extrem, ale lide mai doma a bezne pouzivaji i vyrazne horsi pocitace), ze staci par desitek kB prostoru (oficialne zada na PC 150 GB) a informaci, ze by existovala shareware nebo demo verze jsem nedohledal.

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (TsantsaRP (20.1.2024 23:37) reagovat
A preto mam tak rad Larian studios,.

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (pc2005n) (20.1.2024 23:28) reagovat
Spimfurt: "předělat" to už je ale port

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (hyn) (20.1.2024 21:50) reagovat
is_even je dobrá recese. Má 38 commitů, dva pulrequesty a v listopadu se ve verzi 1.0.5 změnilo API. Snad už naposledy :-)

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (hyn) (20.1.2024 21:28) reagovat
Možná myslel tu takzvaně kompatibilní řadu začínající procesorem Intel 8088 @ 4.77 MHz. Trochu rychlejší mašiny pak chvíli měly tlačítko Turbo, aby jeho vypnutím byly hratelné starší hry.

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (kmikalRP (20.1.2024 21:21) reagovat
zlaty *.io hry ;)

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (SpimfurtRP (20.1.2024 21:20) reagovat
napr. pekidz is-even ma 280k stazeni za tyden a je zavisly na is-odd, ktery ma 400k stazeni za tyden. 45/72 dalsich pekidzu na nich zavisi. modulo je proste moc haxxor.

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (SpimfurtRP (20.1.2024 21:14) reagovat
no to jo. napriklad nikdo nedokazal 6502 hru predelat na z80 nebo xt a 286, 68000, power pc. nikdo! zachranil nas az produkcni python.

Obrázek 'game devs then and now' Obrázek 'game devs then and now' (pc2005n) (20.1.2024 20:43) reagovat
Chci vidět jak hra naprogramovaná v assembleru pojede na x86, mipsu a armu zároveň :-P