Odebírat | ||
Obrázek 'game devs then and now' (Abdul_Hasan) RP (24.1.2024 20:30) | reagovat | |
Update patches? [laughs in Kirby and the Forgotten Land] | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (quido.speedy) RP (22.1.2024 11:36) | reagovat | |
Anonykrysa: No jo no. U zakaznickych obvodu byva problem s casovanim. U pokeye muzes snizit presnost, u intrepretace DLI az tak ne… | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (Markéta Adamová Pekarová) RP (21.1.2024 8:56) | reagovat | |
UI to zoptimalizuje že budeš čumět. | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (al5249) RP (21.1.2024 2:20) | reagovat | |
Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen, zajimave, myslel jsem, ze to bude neco starsiho a primitivnejsiho. Rikal jsem si, ze si to zkusim zahrat, dobra zprava je, ze i na Win 10 to bez problemu bezi, spatna, ze to neumi invertovat mys | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (Občan Y) RP (21.1.2024 2:12) | reagovat | |
Informace o znalostech autora prijata jiz po prvni vete. | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen.) (21.1.2024 1:57) | reagovat | |
https://en.wikipedia.org/wiki/.kkrieger <- The entire game uses only 97,280 bytes of disk space. | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (mommafat) RP (21.1.2024 1:26) | reagovat | |
Od toho tam bylo cely oddeleni programatoru. Ale vystrizliveni prislo po presunuti developmentu do Indie... taky to slo pak cely do kopru | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (al5249) RP (21.1.2024 1:07) | reagovat | |
Ses mel nabidnout, ze jim to za pul ceny RAM zoptimalizujes | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (mommafat) RP (21.1.2024 0:59) | reagovat | |
Jiz pred 20 lety na dotaz proc ta pitoma aplikace potrebuje 4 GB ram (v te dobe to nebylo zrovna malo) a proc to nekdo nezoptimalizuje, kdyz v kodu je spousta balastu, mi bylo receno, ze je levnejsi koupit ramku nez to vycistit. There you go, optimization... | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (anonykrysa) RP (21.1.2024 0:13) | reagovat | |
@spimfurt no CPU neni takovej problem, horsi tam bylo, ze Z80 (ani ta 286) nezvladla emulovat ANTIC/GTIA. | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (al5249) RP (20.1.2024 23:46) | reagovat | |
Osobne dost pochybuji, ze Baldur's Gate 3 je psano v assembleru, ze bezi na kazdem pocitaci, ktery jde zapnout (I5 4690 a GTX 970 neni sice zadny extrem, ale lide mai doma a bezne pouzivaji i vyrazne horsi pocitace), ze staci par desitek kB prostoru (oficialne zada na PC 150 GB) a informaci, ze by existovala shareware nebo demo verze jsem nedohledal. | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (Tsantsa) RP (20.1.2024 23:37) | reagovat | |
A preto mam tak rad Larian studios,. | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (pc2005n) (20.1.2024 23:28) | reagovat | |
Spimfurt: "předělat" to už je ale port | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (hyn) (20.1.2024 21:50) | reagovat | |
is_even je dobrá recese. Má 38 commitů, dva pulrequesty a v listopadu se ve verzi 1.0.5 změnilo API. Snad už naposledy | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (hyn) (20.1.2024 21:28) | reagovat | |
Možná myslel tu takzvaně kompatibilní řadu začínající procesorem Intel 8088 @ 4.77 MHz. Trochu rychlejší mašiny pak chvíli měly tlačítko Turbo, aby jeho vypnutím byly hratelné starší hry. | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (kmikal) RP (20.1.2024 21:21) | reagovat | |
zlaty *.io hry | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (Spimfurt) RP (20.1.2024 21:20) | reagovat | |
napr. pekidz is-even ma 280k stazeni za tyden a je zavisly na is-odd, ktery ma 400k stazeni za tyden. 45/72 dalsich pekidzu na nich zavisi. modulo je proste moc haxxor. | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (Spimfurt) RP (20.1.2024 21:14) | reagovat | |
no to jo. napriklad nikdo nedokazal 6502 hru predelat na z80 nebo xt a 286, 68000, power pc. nikdo! zachranil nas az produkcni python. | ||
|
||
Obrázek 'game devs then and now' (pc2005n) (20.1.2024 20:43) | reagovat | |
Chci vidět jak hra naprogramovaná v assembleru pojede na x86, mipsu a armu zároveň | ||
|