Odebírat
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(Abdul_Hasan) RP (24.1.2024 20:30)
|
reagovat
|
Update patches? [laughs in Kirby and the Forgotten Land] |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(quido.speedy) RP (22.1.2024 11:36)
|
reagovat
|
Anonykrysa: No jo no. U zakaznickych obvodu byva problem s casovanim. U pokeye muzes snizit presnost, u intrepretace DLI az tak ne… |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(Markéta Adamová Pekarová) RP (21.1.2024 8:56)
|
reagovat
|
UI to zoptimalizuje že budeš čumět. |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(al5249) RP (21.1.2024 2:20)
|
reagovat
|
Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen, zajimave, myslel jsem, ze to bude neco starsiho a primitivnejsiho. Rikal jsem si, ze si to zkusim zahrat, dobra zprava je, ze i na Win 10 to bez problemu bezi, spatna, ze to neumi invertovat mys |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(Občan Y) RP (21.1.2024 2:12)
|
reagovat
|
Informace o znalostech autora prijata jiz po prvni vete. |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen.) (21.1.2024 1:57)
|
reagovat
|
https://en.wikipedia.org/wiki/.kkrieger <- The entire game uses only 97,280 bytes of disk space. |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(mommafat) RP (21.1.2024 1:26)
|
reagovat
|
Od toho tam bylo cely oddeleni programatoru. Ale vystrizliveni prislo po presunuti developmentu do Indie... taky to slo pak cely do kopru |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(al5249) RP (21.1.2024 1:07)
|
reagovat
|
Ses mel nabidnout, ze jim to za pul ceny RAM zoptimalizujes |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(mommafat) RP (21.1.2024 0:59)
|
reagovat
|
Jiz pred 20 lety na dotaz proc ta pitoma aplikace potrebuje 4 GB ram (v te dobe to nebylo zrovna malo) a proc to nekdo nezoptimalizuje, kdyz v kodu je spousta balastu, mi bylo receno, ze je levnejsi koupit ramku nez to vycistit. There you go, optimization... |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(anonykrysa) RP (21.1.2024 0:13)
|
reagovat
|
@spimfurt no CPU neni takovej problem, horsi tam bylo, ze Z80 (ani ta 286) nezvladla emulovat ANTIC/GTIA. |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(al5249) RP (20.1.2024 23:46)
|
reagovat
|
Osobne dost pochybuji, ze Baldur's Gate 3 je psano v assembleru, ze bezi na kazdem pocitaci, ktery jde zapnout (I5 4690 a GTX 970 neni sice zadny extrem, ale lide mai doma a bezne pouzivaji i vyrazne horsi pocitace), ze staci par desitek kB prostoru (oficialne zada na PC 150 GB) a informaci, ze by existovala shareware nebo demo verze jsem nedohledal. |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(Tsantsa) RP (20.1.2024 23:37)
|
reagovat
|
A preto mam tak rad Larian studios,. |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(pc2005n) (20.1.2024 23:28)
|
reagovat
|
Spimfurt: "předělat" to už je ale port |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(hyn) (20.1.2024 21:50)
|
reagovat
|
is_even je dobrá recese. Má 38 commitů, dva pulrequesty a v listopadu se ve verzi 1.0.5 změnilo API. Snad už naposledy |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(hyn) (20.1.2024 21:28)
|
reagovat
|
Možná myslel tu takzvaně kompatibilní řadu začínající procesorem Intel 8088 @ 4.77 MHz. Trochu rychlejší mašiny pak chvíli měly tlačítko Turbo, aby jeho vypnutím byly hratelné starší hry. |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(kmikal) RP (20.1.2024 21:21)
|
reagovat
|
zlaty *.io hry |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(Spimfurt) RP (20.1.2024 21:20)
|
reagovat
|
napr. pekidz is-even ma 280k stazeni za tyden a je zavisly na is-odd, ktery ma 400k stazeni za tyden. 45/72 dalsich pekidzu na nich zavisi. modulo je proste moc haxxor. |
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(Spimfurt) RP (20.1.2024 21:14)
|
reagovat
|
no to jo. napriklad nikdo nedokazal 6502 hru predelat na z80 nebo xt a 286, 68000, power pc. nikdo! zachranil nas az produkcni python.
|
|
|
Obrázek 'game devs then and now'
(pc2005n) (20.1.2024 20:43)
|
reagovat
|
Chci vidět jak hra naprogramovaná v assembleru pojede na x86, mipsu a armu zároveň |
|