Nalezeno 350 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátšest:
   

Strana 1/6. 1 2 3 4 následující

Odebírat

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (Dezοlát) (24.1.2024 21:42) reagovat
Ne, chytrolíne. To je ten rádoby "filosofický nesmysl".

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (mikoRP (24.1.2024 21:14) reagovat
tak uz i dadaismus je kosata nadavka? :-D

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (Dezοlát) (24.1.2024 20:47) reagovat
Proč přesně bych si to měl gůglit, sprostý primitive? Na tvém obsedantním plácání "filosofických nesmyslů" ani "košatých nadávek" to přece nezmění vůbec nic. Mě na tom pobavilo to, jak sis krásně nakálel do vlastního hnízda. To gůglit není potřeba.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 20:36) reagovat
dadaismus si vygoogli prochcaná zoonecro krysko.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (Dezοlát) (24.1.2024 20:30) reagovat
Tak "filosofický nesmysl" nebo "košatou nadávku" říkáš? Tedy něco jako například "dadaismus" nebo "kolaboranti s putlerem"?

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 12:42) reagovat
kozička, tomuhle jsem na dfensu říkal putleří dadaismus. Kolaboranti s putlerem obvykle nemají, co říct, ale chtějí nějak reagovat. Tak napíší nějaký jako filosofický nesmysl nebo košatou nadávku a myslí si, že drží krok s diskuzí B-). Ne, nedrží.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kozička) (24.1.2024 12:34) reagovat
@kníkal: jsem zcela vážně přesvědčený, že na tobě by se psychiatři vyřádili dosyta. Je mi jasný, že ty si to nemyslíš, protože to blázni nikdy, ale ty jsi neskutečný magor.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 12:27) reagovat
blm kua, blmátko může poslat někoho kupovat olej až když bude stabilní situace na ruském dvoře. Ale prasátko je dlouho pryč, letělo bombardovat Kyjev, vše se ale podělalo, prasátko trčelo na stromě a na moři. Na dvoře si usurpoval vládu oslík Crha, navíc pochcaná krysa dezolát Těžko prasátku hlásila u řeky blmátku, že se na dvoře dějí strašné věci, tedy, kdoví jaká tam je situace.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 12:20) reagovat
jo ten článek je pořád na archive org, rusáci zjevně článek dali do automatického vydavače a zapomenuli na to ;)

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (:.) (24.1.2024 12:13) reagovat
Prohra Ukrajiny se pozná tak, že rusák vydá oslavný článek na vítězství třetí den po přiznaném vpádu, a pak je vypráskán od Kyjeva, zatímco má velkohubé kecy o Lisabonu za týden. blmblbe, ty si fakt ani trošku nevšimneš, že jsi za idiota.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 11:25) reagovat
Je to presne naopak. Ukrajina prohrala 24.2.2022 a od te doby jen oddaluje svuj nevyhnutelny pad a plati za to obrovskou cenu. Svet neni jen Evropa a USA, takze i kdyz se tyto dve oblasti rozhodly izolovat od zbytku sveta, Rusko jen presmeruje sve dodavky jinam, kde ma spolehlivejsi a stabilnejsi partnery nez hystericke a nervove labilni zeme EU.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (FilipesRP (24.1.2024 11:02) reagovat
(blm v prestrojeni 3): Rusko už vyhrát nemůže, protože už dávno prohrálo. Teď se už jen hraje o to, zda prohraje i Ukrajina. (Rusko se minimálně na 20 let diskvalifikovalo z civilizace, zejména z Evropy, která je pro něj jediná brána k prosperitě. Na východě mají Čínu a na Jihu Indii - obě velmoci Rusko zajímá jen jako zdroj levných surovin. A Evropa by se k tomu měla postavit stejně (takže jen levně kupovat, ale vykašlat se na investice a rozvoj)

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (MerlinRP (24.1.2024 7:08) reagovat
@blm: Já ti říkal, že to nemá cenu. :)

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (24.1.2024 2:40) reagovat
Prasatko posle nekoho na nakup, maji v akci slunecnicovy olej. Jenze ten nekdo se vrati se spatnym olejem - tenhle je za plnou cenu a jeste je z Ukrajiny, takze vlastne prasatko taky prispelo na zbrane na Ukrajinu a nasadi takove ty rage oci. :-D

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 2:15) reagovat
uprimne, moc su to nevybavuju, ale imho slo o nedomyslenou blbinu, ted mas moznost 2

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 2:01) reagovat
Jestli nechodil nikdo sekat travu, tak asi zarostly. Ale ty mne s hintama neser. Mel jsem pro tebe skvely namet na epizodu, ze zivota a zalozeny na realne udalosti, ale tys ho nezved. Tak ted nezebrej.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 1:59) reagovat
kdybys mi radsi poradil v jakym stavu najdes rusky dvur po delsi nepritomnosti, dej naky hint

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 1:57) reagovat
blm nejlepsi je, ze i kdyz ukrajina prohraje nebo vyhraje, ty budes v obou pripadech za curaka ;)

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 1:56) reagovat
Americke jaderne zbrane jsou v Turecku porad, takze to stahovani se nejak zaseklo. A kdy Rusove vyhraji? To dnes nevi nikdo, ale asi az dojdou Ukrajinci nebo v lepsim pripade az se Ukrajina ekonomicky zhrouti. Bez externiho financovani, ktere zatim stoji, ji jeste letos dojdou penize, zacne tisknout hrivny, cimz ji totalne znehodnoti a vystreli inflaci, statni dluh i naklady na obsluhu dluhu.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 1:52) reagovat
lomitko zase lze. Rec byla o Finsku a Svedsku, no a Svedsko v NATO ani po 20 mesicich stale neni, coz je v prikrem rozporu s tehdejsimi ocekavanimi, kdy se zdalo, ze ten vstup je uz jen formalita, ktera zabere jen par tydnu, maximalne mesicu. Lomitko to vi, ale stejne dokola opakuje sve lzi. Ohledne Svedska a Finska se vecne skoro nic nezmenilo. Obe zeme byly prikloneny k NATO a jejich vstup je tak spis jen formalnim potvrzenim onoho faktu nez nejaka realna zmena.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 1:51) reagovat
blm ti jebu na kubánskou krizi, byla to meme krize, moskalove vymenili stazeni z kuby za usa stazeni podobneho arzenalu z turecka, ochotne.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (///) (24.1.2024 1:46) reagovat
A kdy zhruba tu válku asi tak vyhrají? A jak bude takové vítězství vypadat? Šup, šup, chceme zase nějakou tvou vysoce akurátní předpověď, která akorát nevyšla.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (///) (24.1.2024 1:43) reagovat
Rád bych připomněl, že Blmblb prorokoval, že Finsko nevstoupí brzy jen tak do NATO. To to nerozšiřování k hranicím moc nevyšlo, co? Ohledně Ruska, které nemá problém s Ukrajinou jako takovou, už ses podíval na ty Základy geopolitiky od Dugina, kterého jsi označil za chudáka se zabito dcerou ukronáckama? Slouží jako učebnice ve vybraných kruzích a sám Putin je velkej fanda. Zatímco podle Dugina by spousta států v okolí RF měla dostat “speciální” status v rámci RF, Ukrajina nesmí existovat vůbec.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 1:43) reagovat
Americane se raketam na Kube taky nebranili na svem uzemi a zvazovali i bombardovani a invazi na Kubu. Nastesti v te dobe nebyli politici dementni decka jako dnes a dokazali se domluvit. Takhle valka je fatalnim selhanim diplomacie a politiku zapadu, co preferuji detinske fraze a gesta pred skutecnou diplomacii. Ne, pro Rusy je samozrejme lepsi tu valku vyhrat, coz se s nejvetsi pravdepodobnosti stane a NATO bude mit z ostudy kabat (a prazdne sklady, Cinan uz se tesi na svuj cas).

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 1:33) reagovat
souhlasil bys s konstatovanim, ze pro Rusy je lepsi rusko-ukrajinskou valku prohrat?

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 1:28) reagovat
jistě. ale na svém území

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 1:27) reagovat
Rusko ma pravo branit se expanzi agresivniho vojenskeho paktu zvaneho NATO. Se stim smir. Dokud se NATO nesralo na Ukrajinu, tak byl klid. A az to Ukrajinci pochopi, tak klid zase bude. Snad tou dobou budou jeste nejaci Ukrajinci.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 1:20) reagovat
Ne blbe, nemusí nést následky, následky musí nést pouze útočník a to jakékoli,.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 1:18) reagovat
To pravo samozrejme ma, ale musi si nest nasledky, jake vidime ted. Tak dlouho Rusko provokovali (NATO a Ukrajina), tak dlouho prekracovali kazdou cervenou caru, tak dlouho zamenovali zdrzenlivost za slabost, az pohar trpelivosti pretekl. Hele ja taky mam pravo se vysrat doma v obyvaku na koberec, ale nekdy je proste lepsi kazde sve pravo nerealizovat, nejlepe na zaklade svobodne volby. Ukrajina to taky jednou pochopi, ale bohuzel predtim posle zgenocidovat jeste zbytecne mnoho lidi.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 1:10) reagovat
Projdi si přednášky Romancova na YT. Řada zajímavých postřehů, asi převzatých. Kdyby po 1991 státy mohly přesunout svou polohu, tak prakticky všechny jsou co nejdál od Moskálie. Česku, Polsku, Pobaltí atd. se to cca povedlo, jsou v NATO. Ony chtěly. Kdo to nestihl je napaden (UA, Gruzie), nebo už je přímo protektorát (Bělorusko).

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 1:06) reagovat
Voe já ty věci znám. Ale Ukrajina jako nezávislý stát má samozřejmě právo vstupovat do EU i NATO.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 1:03) reagovat
Ale hovno. Ukrajina Rusku nevadila, dokud neopustila neutralni status, nestala se Rusku nepratelskou a nezacala usilovat o clenstvi v protiruske vojenske alianci. Ukrajincum stacilo nedelat nic a zustat neutralni. Bohuzel ji zapad zlanaril k protiruskym postojum a zalozil na soucasnou valku. USA by taky nikdy netolerovaly Mexiko ve vojenskem paktu s Cinou a s cinskyma zakladnama na svych hranicich. Kdo tvrdi neco jineho, je naprosty dement, ktery netusi nic o Monroe Doctrine, o historii ani o realite.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 0:57) reagovat
no jo blm, to je ten problém,, že Západ chápe Ukrajinu jako nezávislý stát. Zatímco Moskálie ji chápe asi jako Hitler Československo od 1939, jako protektorát. Mno, teď mluví meče, co se dá dělat, když Moskalové zblbli.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 0:49) reagovat
Vsak v poradku, Rusove zadnou vyhlazovaci a koristnickou valku nevedou. Ale pravo nepravo, zmeny rezimu a statni prevraty maji sve nasledky. Nechces ty nasledky nest? Tak je kurva nedelej (ty prevraty). Jenze Amici si nemuzou pomoct, u moci tam jsou lidi, co vyrostli za studene valky a jsou z Ruska uplne vyschyzovani, takze nepohrdnou zadnou prilezitosti mu uskodit nebo se aspon vesrat se svymi zakladnami a raketami co mozna nejbliz. Neustale testovani cervenych car a rozsirovani NATO spustilo tuhle valku.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kmikalRP (24.1.2024 0:38) reagovat
Merline, i kdyby byl majdan kompletně řízen USA, nedává to žádné právo Moskálii vést vůči Ukrajině vyhlazovací a kořistnickou válku. Chápeme? Klidně ti i uznám, že 1989 v ČSSR byla řízena USA, dávalo by to Německu právo na tento stát zaútočit?

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (MerlinRP (24.1.2024 0:30) reagovat
@blm: To nemá cenu. Oni vědí, že lžou. Ale záměrně se snaží zas a znova argumentovat mnohokrát vyvrácenými věcmi, které už jim byly vysvětleny opakovaně, protože jiné argumenty namají a rusofobně chovat se chtěj a budou. I kdyby generální tajemník OSN a prezident USA spolu s papežem tvrdili, že Majdan byl práce z USA, stejně si povedou svoji rétoriku o tom, jak tam ruské tajné služby střílely obě strany do zad. Nebo to fakt myslí vážně, co tvrdí, ale to znamená, že jsou to dementi, kterým nic nevysvětlíš.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (23.1.2024 19:30) reagovat
Jak to bylo s ucasti zapadu jsem tu psal uz nekolikrat. Tve zamerne nepochopeni a vymysleni picovin je ubohe a ponekud zoufale. Rusko, jako kazda jina velmoc, ma rado ve svem okoli klid. Statni prevrat, dosazeni loutek USA vybranych Victorii Nuland a otoceni z neutralni pozice do Rusku otevrene nepratelske, klid neni. Je to totez, jako kdyz USA resili ruske rakety na Kube, misto aby rekli "neda se svitit, Kuba je suverenni stat, i kdyby tam byl milion raket namirenych na nas, tak my to musime akceptovat".

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (mikoRP (23.1.2024 19:25) reagovat
ale, i kdyby to tak bylo, stejne jsem nepochopil, proc se do toho musel ten rusak srat? jaky ma na to mandat? proc tam posilal svoje specnaz, svoje zelene muziky, po zuby vyzbrojene, proc tam vlitnul tankama, proc tam posilal buky, kterym pak sestrelili to civilni letadlo ... to mi uz ale fakt hlava nebere. same proc, a furt je za tim rusak.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (mikoRP (23.1.2024 19:23) reagovat
normalne si to dokazu predstavit: prisel zapad a zacal hecovat lidi: svrhnete radne svoleneho prezidenta! a lidi se vyhecovali a svrhli ho. :-D

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (23.1.2024 19:20) reagovat
Zase lzes. Slo o mistni obyvatele, kteri nebyli nadseni z toho, ze jim nejaci libtardi v Kyjeve vyhecovani zapadem sesadili zvoleneho prezidenta, a tak zacali protestovat. Jenze zatimco protesty v Kyjeve byly ty spravne plne lasky, ty na Donbase byly fujky a tak je ukronackove rozhaneli, cimz nasranost na Donbase rostla, az jim pomohli Rusove. Ten problem ale neni v Rusech, on je ve statnim prevratu a v tom, jak se po nem ukronackove zacali chovat.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (:.) (23.1.2024 19:03) reagovat
Ty mluvíš o protestech na Donbase, ale já ti tu jasně říkám, že šlo celou dobu o rusáky s rusáckými vlajkami.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (23.1.2024 18:58) reagovat
Zase lzes. Nejdriv byly protesty, pak statni prevrat, a teprve pak protesty na Donbase. Ne obracene.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (:.) (23.1.2024 18:57) reagovat
Doporučuju dovzdělat se v časové souslednosti. S bordelem tam v březnu 2014 začali rusáci s rusáckými vlajkami.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (23.1.2024 18:49) reagovat
Ale hovno, zase lzes. Na Donbase byla ukronackovska armada dobyvatel a okupant. Precti si dobovy clanek: https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (:.) (23.1.2024 18:46) reagovat
Armádu neposlali na vlastní spoluobčany, ale na zelené mužíčky z rusácka, kteří přišli dělat bordel na Donbase.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (23.1.2024 18:39) reagovat
miko: Mas videni sveta jak nejakej autista. Ukronackove nemaji svrhavat legitimniho prezidenta zvoleneho v demokratickych volbach. Tecka. Nemaji co posilat vojaky se samopaly a tanky proti vlastnim spoluobcanum. Tecka. Nemaji co ignorovat masakr v Odese. Tecka. Nemaji co zavirat vodu milionum lidi, ktere udajne povazuji za vlastni obcany. Tecka. At si vyserou voko, kdyz se chovali jako kokoti tak to maj ted tezky. A pritom stacilo tak malo - nebyt debil.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (mikoRP (23.1.2024 18:34) reagovat
rusak nema co delat na uzemi ukrajiny. tecka. ma stamad vypadnout. tecka. ma splatit veskere reparace, ktere pokryji vsechno znicene + dalsi vylohy. tecka. kdyby chtel spravedlnost, tak mel podat zalobu k mezinarodnimu tribunalu a ne vtrhnout na cizi uzemi a zacit vrazdit a rabovat. to je ten rozdil. rusko je teroristicky stat, ktery programove vrazdi obyvatele cizi zeme

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (23.1.2024 18:31) reagovat
miko: Argumenty zase zadne, ze? Co presne je na tom, co jsem napsal, spatne? Ja ti poradim. Nic. Vubec nic. tecka: A co maji ukronackove co zabijet lidi na Donbase, nevysetrit a nepotrestat masakr v Odese, zavrit vodu na Krym a pokusit se tak vyhladit miliony obyvatel? Crimea river, ukronackove si za svoje posrany zivoty muzou akorat tak sami.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (mikoRP (23.1.2024 18:24) reagovat
kecas blmiku, ale to my vime :o)

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (:.) (23.1.2024 18:24) reagovat
A co má co rusák zabíjet vojáky suverenního státu na území toho suverenního státu, můžeš mi říct?

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (23.1.2024 18:21) reagovat
vypatlana tecka zase nechape casovou souslednost. Nejdriv byl vliv zapadu, nejdriv byly protesty, ktere vyvrcholily statnim prevratem, a az pak se teprve zapojilo Rusko. Ne obracene a ne jinak.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (:.) (23.1.2024 18:19) reagovat
Ano, hráli tam roli rusáci, kteří překročili hranice a přepadávali úřady. Sám girkin to přiznal a netají se tím. 18.3.2014 zabili rusáci prvního ukrajinského vojáka, Serhije Kokurina.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (Potvurka) (23.1.2024 16:53) reagovat
Agent tajne sluzby sice neni tak uplne vojak, ale je soucasti silovych slozek statu, casto elitnich

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blm v prestrojeni 3) (23.1.2024 14:09) reagovat
Pri Majdanu, tedy v obdobi od listopadu 2013 do brezna-dubna 2014, tam hrali roli rusti vojaci? Ne. Roli tam hrali zapadni politici, co se tam tocili jak na orloji, zapadem sponzorovane neziskovky, co rozbily stany, kde lidem poskytovaly teplo a jidlo v mrazivem pocasi, bez cehoz by ty protesty prirozene ustanuly, a pak nekdo, kdo zasponzoroval strelce do lidi, aby dostal dav do radneho rause. O vojacich mluvis ty, nikdy jsem nerekl, ze tam mel zapad vojaky.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (ewzo) (23.1.2024 13:46) reagovat
tak, kde tam vidis ten "Holt zapadem zorganizovany statni prevrat" ked tam bola plna prdel ruskych vojakov??? Aky zapadny vojak tam bol?

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (kozička) (23.1.2024 11:48) reagovat
@ewzo: Asi to bude marné, ale pokusím se ... na Krymu mělo Rusko vojenskou základnu. Víš, to je taková spousta vojáků na jednom místě. A mám pocit, že měli i nějaká kasárna mimo zíkladnu. To je další spousta vojáků ... ruských vojáků, víš ... na Krymu, ještě před anexí. Takže ptát se, jestli při anexi Krymu byli na poloostrově nějací ruští vojáci, to je takové ... dementní. Ano, byli u toho, ruští vojáci byli na Krymu už celá staletí témeř bez přestávky. A byli tam naprosto samozřejmě i na jaře 2014.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (ewzo) (23.1.2024 11:20) reagovat
krasna zmena nazorov: Další klip ukazuje Putina v Kremlu při projevu před poslanci Státní dumy, ve kterém obhajuje anexi Krymu. Jeho slova jsou ale namířena k Ukrajincům. „Nevěřte těm, kdo vás straší Ruskem, křičí, že za Krymem budou následovat další regiony. Nepřejeme si rozdělení Ukrajiny, nepotřebujeme to,“ ujišťoval tehdy. Následuje ostrý střih do 24. února 2022, kdy Putin oznamuje zahájení „speciální vojenské operace“ na Donbasu s cílem zajistit „demilitarizaci“ a „denacifikaci“ celé Ukrajiny.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (ewzo) (23.1.2024 11:17) reagovat
jake nazory? to je nejaky nazor ze tam ruski vojaci boli a neboli? nechces zmenit lieky? Putin tehdy nepříliš přesvědčivě prohlásil: „To jsou síly místní sebeobrany.“ Alespoň u toho očima uhýbal mimo kameru. O záběr později ze 17. dubna 2014 už Putin v ruské televizi rázně a sebevědomě říká: „Za zády krymské domobrany samozřejmě stáli naši vojáci.“ Je to fakt. Nikdy jsme to neskrývali. Ruské ozbrojené síly, řeknu to rovnou, zablokovaly ukrajinské ozbrojené síly rozmístěné na Krymu,“ uvedl.

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (mrtvy rus dobry rus) (23.1.2024 11:08) reagovat
mrtvy rus dobry rus

Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' Obrázek 'GDYnnyyW4AAivWh' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (23.1.2024 10:49) reagovat
ewzo: Nazory nemeni jen blbci, zvlast kdyz se podstatne zmeni pocatecni podminky. Holt zapadem zorganizovany statni prevrat a svrzeni legitimniho prezidenta zvoleneho v demokratickych volbach ma sve nasledky. 8-)

Strana 1/6. 1 2 3 4 následující