Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátčtyři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (28.1.2024 4:15) reagovat
co ja vim co z toho zensky mate porad se prezentovat jako ublizene chudinky?

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (27.1.2024 18:38) reagovat
wd43 - A co bych z toho měla? To bych si asi vymyslela lepší příběh, nějaký víc uvěřitelný, než je mladá holka ve stavební firmě. Ale říkám, tohle je jen jeden konkrétní příběh z mého blízkého okolí. Bohužel ale fakt není jediný.

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (27.1.2024 15:30) reagovat
Python - ja sem se neodkopal, podle me proste jenom kecas

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (27.1.2024 7:31) reagovat
al5249 - To je super, ženská mívá děti a bývá s nimi doma a proto "je třeba to zohlednit rizikovou srážkou že mzdy" Tak tohle bych nechala vytesat do kamene. Tím jsi to krásně shrnul a zakončil, díky ;-)

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (27.1.2024 7:26) reagovat
wd43 - Ehm. Vážně si myslíš, že bych tenhle vtip řekla před dětma? Ikdyž chápou legraci a ironii, tak tohle bych neriskovala. No vidíš, celé jsem si to vymyslela a ten chlap stejně odmakal víc, takže si víc zasloužil (parafráze na "nic jsem neplatil a ta částka taky nesouhlasí"). No, chvíli to trvalo, ale nakonec ses stejně odkopal.

GIF ':(' GIF ':(' (al5249RP (26.1.2024 20:48) reagovat
Kdybych nekoho zamestnaval, tak neresim, jestli je model zena s detma, muz v praci spravny, ale zda je bezny, coz je. Je treba to zohlednit rizikovou srazkou ze mzdy. Navic i kdyz se samozrejme muze casem zmenit model, ze zena zustava na rodicovske nebo chodi OCR, tak se jen tak nezmeni, ze je to zena, kdo je tehotna, coz ji muze omezovat v praci a je to ona, kdo bude rodit a pujde na materskou. Fakt je, ze to, ze se rozhodne pro karieru misto deti, ji nemusi zachranit, porad bude rizikova skupina.

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (26.1.2024 20:27) reagovat
Python, ty jsi napsala "Bohužel pro mě jsem se totiž rozhodla mít děti." a moje reakce byla vyprovokovana tim ze kdyby te tvoje deti slysely, tak je to pekne rani, takovy kecy. Kdyz uz jednou mas deti tak jim nerikej ze litujes toho, ze sis je poridila, protoze takhle se deti tyraji. A jinak ten zbytek - vsadim se ze ten chlap na stavbe taky odmakal vic nez ta tvoje kamoska a proto mel vic. Anebo sis to cele vymyslela, to je taky mozny, nikdo si nedovoli dat nekomu nizsi plat s oduvodnenim ze je zenska...

GIF ':(' GIF ':(' (mikoRP (26.1.2024 14:39) reagovat
takovych je stejny mnozstvi jak tech "feministek bojujicich za prava zen". mozna jediny rozdil je v tom, ze ty feministky furt vyrvavaji vsude mozne, i na mistech, ktere s tim ensouvisi, hledaji problemy tam, kde nejsou ... a mezitim ti "macho chlapi" se ozvou jenom kdyz se nejaka ta krakora moc rozkrikuje. (FYI: nepatrim ani do jedny skupiny)

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (26.1.2024 14:29) reagovat
miko - Rozhodit se nenechám, ale vždycky mě to vrátí do reality, že ještě pořád existují muži, kteří to mají hozený jak před 100 lety. V mojí sociální bublině jich je menšina, tak je to docela zajímavý.

GIF ':(' GIF ':(' (mikoRP (26.1.2024 12:36) reagovat
se nechas rozhodit na netu, kde je plno neduchcat, frikulinu a incelu? :-D se neco nauc, a zamestnej se v oboru, kde je to jedno - zkus IT. jen te upozornuji, ze bez znalosti to opravdu nepujde.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (26.1.2024 12:32) reagovat
miko - jenže právě to není o jednom mistrovi. Já to vlastně chápu - sytý hladovému nevěří. Většinou to jako chlapi nemůžete zažít, tak se to těžko přijímá jako fakt. Rodina nebo kariéra - souhlasím s tebou. Ale podívej se na reakce, když jsem ze srandy napsala, že jsem si bohužel pro mojí kariéru vybrala děti. Tohle je stále ještě hodně žhavé téma a bohužel dost chlapů má stále pocit, že jedině model "žena s dětmi, muž v práci" je ten správný.

GIF ':(' GIF ':(' (mikoRP (26.1.2024 9:37) reagovat
v zivote je to tak: bud se staras o rodinu, nebo delas karieru. oboji skloubit jde docela tezko. hlavne ne, kdyz mas 20/30. hodne mladych si mysli, ze skonci skolu a hned dostane plat minimalne 150 litru, bude pracovat tak 4 hodiny tydne a jeste z domu. znalosti (ne nabiflene ze skoly), praxe = 0 bodu. a to je jedno, jestli chlapi, nebo zeny. ano, kdyz uz mas 50 a vic, hafo praxe, jsi stale pruzny (v mysleni), tak uz takove misto si dokazes najit. ale to frikulinum nevysvetlis, ze to neni zadarmo

GIF ':(' GIF ':(' (mikoRP (26.1.2024 9:30) reagovat
ano, jeden mistr dal chlapovi vic, nez zensky, tak z toho udelame vseobecne pravidlo, ze vsude tomu tak je. od toho uz pak neni k socanskemu 'tabulkovemu platu', kde kazdy presne vi, ktery kolega kolik bere, bez ohledu na jeho vykonnost, znalosti, uzitecnost ... pak prijdou kvoty, kolik procent ma byt zenskych/chlapu, kolik zdravych/postizenych, kolik bisexualu/homousu/hetero, kolik 20/30/40/50/vice letych, kolik bilych/snedych/zlutych/cervenych, kolik s ukoncenym ZS/SS/VS/VSZ, ...

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (26.1.2024 9:17) reagovat
Kdybych chtěla dělat kariéru, tak si vyberu úplně jiný obor a děti si hodně rozmyslím, protože jsem ženská. Ty jako chlap můžeš mít v klidu kariéru i děti a nikomu to nepřijde divný a nikdo tě za to nebude lynčovat. Chápeš, já tím mířím? Podívej se např. na rozhovory s předními českými lékaři. Každý do jednoho ti řekne, že by nemohl dělat kariéru, když by neměl tu ženu, která svou kariéru zazdila. Ale jak říkám, jen málokterý chlap tohle dokáže pochopit, protože jsme hysterický krávy, co si to vymýšlí...

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (26.1.2024 9:13) reagovat
wd43 - A opět si vytáhneš něco, překroutíš, přihodíš nějaké argumenty a chachá, to jsem ti to nandal. Ten příběh ze stavebnictví nebyl o délce praxe nebo době ve firmě (nastupovali oba stejně, prakticky s totožnou praxí), ale opakuji, i šéf přiznal, že má kolega víc, protože je chlap. Co víc bys chtěl? A opakuji i tobě, ta hláška s dětma byla ironie, ale hezky to ukazuje, jak to na vás, muže, působí. "Ty vole to je pizda, ona má děti a není z toho nadšená?!?!"

GIF ':(' GIF ':(' (mikoRP (26.1.2024 6:26) reagovat
nekdy mi prijde, ze tyto manyry jsou rozsireny cim dal vic. nevzali mne na pozici manazera, protoze jsem cikan (mam dokonce vychozenou 7. tridu ZS!), protoze jsem zenska (na pohovoru jsem placala debility o vareni, ale na odborne otazky jsem neodpovidala), mam pro statni zrizeni nepohodlne nazory (na pohovoru jsem mluvil jako dlazdic a netajil se tim, ze bych nejradsi firmu rozdal delnikum) ...

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (26.1.2024 4:17) reagovat
...a za kecy typu "bohuzel pro me sem se rozhodla mit deti" bych ti dal facku, aby si se probrala - proboha. Fakt jen blba zenska si muze myslet ze mit deti je za trest, a ze vas dneska takovych je!

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (26.1.2024 4:10) reagovat
...a co se otazek na rodinu a deti pri pohovorech tyce - to je hezke ze se to nesmi se na to ptat: Dela vam to zenam skutecne vybornou sluzbu. Jak jiz bylo receno zde v diskuzi, tahle "touha tajit vase rodinne plany" z vas zen dela potencialni naslapnou minu kdy hrozi ze vas nekdo zamestna a vy mu za rok po radnem proskoleni odejdete na materskou - coz stoji prachy. Me je jako zamestnavateli u prdele jestli jsi zena - ale tohle je riziko se kterym se musim vyporadat treba tak - ze na praci najmu muze.

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (26.1.2024 4:02) reagovat
"Holka bez dětí ve stavebnictví, co po x letech poctivé práce náhodou zjistí, kolik bere její kolega..." Bla bla bla - vis kolikrat ja sem byl svedkem toho kdy starsi zamestnaci a zkusenejsi brali min nez novi zajici bez praxe? Dooci bijici pripady ktere sly vyresit pouze tak ze dotycny odesel k jine firme a tam konecne dostal spravedlivou vyplatu? Mila zlata - to ze starsi zkusenejsi berou min neni vysada dvounozcu s vaginou mezi nohama - to se proste deje vsem - jen feministky z toho delaji aferu zen.

GIF ':(' GIF ':(' (blm v prestrojeni 3) (25.1.2024 23:33) reagovat
Rika, ale z tebe neni nadhled a humor moc znat. Spis pocit ublizenosti a nedoceneni.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 23:17) reagovat
Blm - ironie ti nic neříká, co?

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 23:16) reagovat
Např. Holka bez dětí ve stavebnictví, co po x letech poctivé práce náhodou zjistí, kolik bere její kolega na stejné pozici a s menší praxí. Když to řeší se šéfem, tak ten uzná že by asi teda měli mít stejně. Ale protože on má tu rodinu, tak ona to přece pochopí...no nepochopila a dala výpověď. Nebo to, že snad každá moje kamarádka dostala na pohovoru otázku na děti/rodinu. Ačkoliv se to nesmí, tak na to můžeš zkusit poukázat nebo nereagovat a tím ses právě vyškrtl z kandidátní listiny.

GIF ':(' GIF ':(' (blm v prestrojeni 3) (25.1.2024 23:12) reagovat
"Bohužel pro mě jsem se totiž rozhodla mít děti" To jim rekni, ze prachy a kariera jsou pro tebe dulezitejsi nez oni. :-D

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 23:10) reagovat
wd43 - Děkuji ti za psychologický rozbor, už jsem se bála, že nepřijde. Btw. Já se za ukřivděnou chudinku nepovažuju. Já ten malý plat budu mít tak jako tak. Bohužel pro mě jsem se totiž rozhodla mít děti. Takže jsem odkázána na menší úvazek, OČR atd. Chlap bere samozřejmě (hups) víc, protože pracuje v úplně jiném odvětví (typicky mužském, jejda). Ale nevidím v tom problém. Ale mám ve svém okolí několik příkladů, kde ta nerovnost celkem nasere...

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (25.1.2024 20:49) reagovat
No, a ja ti rikam ze nikdo netvrdi ze muzi maji dostavat vic protoze jsou muzi, ale ze za vetsi vykon ma byt vetsi vyplata, coz se take deje, a automaticky to vede k tomu ze muzi v prumeru vydelavaj vic nez zeny, protoze muzi v prumeru vic drou. Ze to nechces pochopit je jen dusledkem tve touhy prezentovat se pred lidmi jako ukrivdena chudinka, ktera ma automaticky nizsi vyplatu jen co nastoupi do prace, protoze jsi zena - coz je totalni picovina, nekdo ti to treba sezere, ale ja ne.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 20:29) reagovat
wd43 Tak GPG je běžně sledovaný údaj třeba Českým statistickým úřadem, tak nevím, jaké jiné statistiky bys chtěl. Ten článek jsem ti poslala abys pochopil, přímo od zdroje, jak to funguje např. ve školství. Ty to ale pořád nechceš slyšet a hledáš tam něco mezi řádky. Něco, co tam není. Pravdě do očí by se měli podívat ti muži, kteří tvrdí, že mají vydělávat víc, protože jsou muži a že ženy mají vydělávat míň, protože dělají míň, aniž by bylo prokázané, jestli to je nebo není pravda - obecně i konkrétně.

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (25.1.2024 19:59) reagovat
"statistiky a fakta jsou" - kde? V tom jednom clanku na novinkach? Kde nejaky reditel nejake skoly rika ze tam ucitelum dava vic protoze si je tam chce udrzet? To jsou mi statistiky... Kolika ucitelu se to tyka? Na te jedne skole? A skutecne jedine za co si ten reditel priplaci je ze tam ma chlapa? Ne ne mila Python, priplaci si za to ze ten chlap odvede vic prace. A feministky by se uz konecne mely podivat pravde do oci, nikdo vas holky nevykoristuje protoze jste holky, to je jenom vas victim-complex

GIF ':(' GIF ':(' (blm v prestrojeni 3) (25.1.2024 18:46) reagovat
Protoze ve jmenu diverzity si firmy do vedeni a manazerskych pozic natahaly feministicke vaginy, ktere novou diskriminaci napravuji starou diskriminaci.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 18:12) reagovat
Hele Blm - Když jsou ti chlapi lepší než ženy ve výkonnostní, fyzické i duševní práci, tak proč ty ženský teda berou stejně, nebo často i víc (tvoje slova!)... To mi nedává logiku, tobě jo?

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 18:10) reagovat
Tady už chybí jen klasický příklad ženské repre ve fotbale proti dorostu... No nic, vzdávám to. Statistiky a fakta jsou, muži jim nevěří. Muži ředitelé sami vysvětlují důvod vyšších odměn pro muže učitele (prostě proto, že to jsou muži), ale ostatní muži tomu nevěří a hledají důvod GPG jinde, třeba ve výkonu, přesčasech a nebo třeba v tom, že ženský jsou prostě netáhla. Ale bacha, některý i makaj, aby se teda neřeklo, že nějak zobecňujeme. Tak takový je ten náš malý zabahněný zasmrádlý rybníček :-/

GIF ':(' GIF ':(' (blm v prestrojeni 3) (25.1.2024 13:10) reagovat
U dusevni prace plati take. Svetovou mystrini v sachu rozdrti kdejaky okresni mistr strednich skol. Analyticke schopnosti, vysoka abstrakce, 3D predstavivost a dalsi schopnosti jsou vice domenou muzu nez zen. Stat pred tabuli a mlit pantem ma bliz k lopate nez k dusevni praci.

GIF ':(' GIF ':(' (Dezοlát) (25.1.2024 13:00) reagovat
O tom, že je průměrný chlap fyzicky zdatnější než průměrná ženská, asi žádná normální ženská nepochybuje. Takže v tenisu nebo na šachtě chlap lepší zkrátka je a vyšší odměnu si zaslouží. U duševní práce ale tento obecný hendikep zkrátka neplatí. I ženská vydrží stát 45 minut u tabule a "mlít pantem".

GIF ':(' GIF ':(' (ZivaKundaRP (25.1.2024 12:47) reagovat
Ty tvrdíš, že žena odvede ve stejných podmínkách stejný výkon jako muž, jenže celý svět ví, navzdory statistikám, a fejkovým článkům, že to není pravda. I ten kantor co má odměny někde v posledním patře má ty odměny NIKOLIV proto, že je chlap ale proto, že má větší tah na branku a lepší výsledky. Proč to tak je, většinou ty a jiné PGP opomíjejí aby tím opomenutím vzápětí argumentovali.

GIF ':(' GIF ':(' (ZivaKundaRP (25.1.2024 12:34) reagovat
Python: Nekde jsem cetl článek jak si Serena dala dvojhru s nějakým týpkem někde ze spodního patra. Rozdíl v kvalifikaci o parník přesto docela pohořela. Nějak to okecávala ale result je ten, že ve výkonnosti na to prostě neměla bez ohledu na vysokou pozici v žebříčku. Ty se pořád točíš na spravedlivé odměně za stejně nastavené podmínky ale praxe se točí na spravedlivé odměně za odvedený výkon. A ten rozdíl by musel někdo zaplatit.

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (25.1.2024 12:03) reagovat
...a aby nedoslo k mylce - ja znam i zenska "tahla" - zenske co se v praci nezakecaji a opravdu drou. Jen ze tech zenskych netahel je taky hodne a jsou to presne tyhle nepracujici typy, co si nejvic stezujou na nejakou neexistujici "nerovnost"

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (25.1.2024 12:01) reagovat
...presne to totiz odpovida me zivotni zkusenosti, kdy zenska "netahla" remcaji ze chlapi vydelavaj vic a pritom si nenechaji vysvetlit ze je to kvuli tomu ze vic odmakaj. Ale asi by to nebyly zenske kdyby si nestezovaly na to jake jsou vykoristovane chudinky. Jako v NBA a WNBA, kde zensky basket nikdo nesleduje, ale holky tam chtej platy jako v muzske NBA - ackoliv WNBA je ve ztrate a NBA ji musi dotovat. A tak je to mezi klukama a holkama vsude ;-)

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (25.1.2024 11:58) reagovat
Budu uprimny, podle me je ten clanek z novinek typicky vyplod moderniho feminismu a proto je zamerne napsany tak aby to vypadalo ze chlapi dostavaj vic jenom protoze jsou chlapi, ale uprostred clanku uplne zapada ze tam rikaj ze ti chlapi ucitele skutecne maji vyssi kvalifikaci a take vyssi motivaci pracovat vic hodin, krouzky a prescasy - a to je podle me skutecny duvod jejich vyssiho ohodnoceni, ne to ze jsou chlapi.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 11:17) reagovat
wd43 - Ale fakt jsme se dostali někam úplně jinam. Školství je fakt specifické. A dneska už se to v nestátním sektoru hodně hlídá, takže už si asi nikdo netroufne dát principiálně vyšší plat muži na stejné pozici, ale ona se ta pozice může pojmenovat malinko jinak a už jsi z obliga. Blbě se to dokazuje, když o tom ofiko nesmíš mluvit, jinak ti hrozí vyhazov. To měl změnit ten zákon a neutajování platů, ale nevím, jak to s ní nakonec dopadlo. Prošel nebo ne?

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 11:13) reagovat
wd43 - Já už nevím, jak jinak to vysvětlit. Odměny jsou čistě na rozhodnutí ředitele. A přesně ti tam ten ředitel říká, že muži dostávají na odměnách (ne na tabulkovém platu, ne na příplatkách) víc, protože je tam ti ředitelé chtějí a tak jim hodí na odměnách víc.

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (25.1.2024 11:07) reagovat
Jinak tady se nikdo nezastava toho aby zenske braly za stejnou praci min nez muzi. Jen ze se to nedeje a v tom clanku z novinek to sice zapadlo ale pise se tam ze ti "muzi" maji casto vetsi kvalifikaci a makaj delsi hodiny, cili dokud se Novinky.cz nevytasi s presnou statistikou kde doslo k lepsimu ohodnoceni pracovnika pouze na zaklade toho ze je "muz", neverim tomu. Kdyby tomu totiz tak bylo tak na to je paragraf 16,a jestli se nekdo neboji soudit o prachy tak jsou to zenske, takze clanek z novinek neberu

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 11:04) reagovat
wd43 - Jojo, to je přesně ta část, kde se mluví o odměnách :-D aneb jak z celku vytrhnout jen to, co se mi hodí, lekce první.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 11:02) reagovat
Blm - tak už opravdu naposled. To není teze, ale fakt.

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (25.1.2024 11:02) reagovat
Myslis tohle? „Roli hrají i přivýdělky v rámci školy. Zrovna mladí lidé si většinou všechno musí teprve pořídit, a tak si řeknou o suplování, dělají školní kroužky, což se na platu projeví. Je to lepší než shánět melouchy jinde. A pokud je žena ta, která má odpoledne někde děti vyzvednout a běžet s nimi za dalšími aktivitami, tak jsou přivýdělky opět na mužích,“ popsal Hřebecký.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 11:01) reagovat
wd43 - a budu se opakovat. Jestliže muž pracuje víc, nebo lépe, tak ať dostane vyšší plat, s tím samozřejmě souhlasím. Ale nemůžu souhlasit s tím, že ženská dostane míň, protože je ženská a přece tolik vydělávat nepotřebuje, protože chlap je ten živitel rodiny a proto si zaslouží víc. Což se příště děje, ačkoliv to někteří muži rádi popírají. Školství je jen třešnička, tam to není o tabulkovém (základním) platu, ale o odměnách.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 10:57) reagovat
wd43 - Ale právě nic takového jako tabulkově lépe hodnocená hodinová sazba ve školství není. Fakt ne, věř mi. Máš tabulkový plat, eventuálně směšné příplatky za třídnictví, za vedení různých kroužků, za práci metodika prevence a pak odměny. A právě na odměnách dostanou muži ve školství víc jen proto, že jsou muži. Přečti si vyjádření ředitele školy třeba tady [odkaz]

GIF ':(' GIF ':(' (blm v prestrojeni 3) (25.1.2024 10:46) reagovat
Ja nesouhlasim s tezi, ze zeny berou na stejne pozici (za stejnou praci ve stejnem objemu) mene. Ve statnim maji platy podle tabulek a i v soukromem tomu manazerovi tech par tisicovek nestoji za nejake soudni tahanice. Navic, kdyby GPG skutecne existoval, tak by si zeny uz davno zalozily vlastni firmu, s nizsimi mzdovymi naklady (ktere tvori nejvetsi polozku v rozpoctu vetsiny firem) ovladnou trh a pak si prerozdeli zisk mezi sebe. To, ze se to nedeje, je jasnym indikatorem, ze pocatecni podminka neplati.

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (25.1.2024 10:45) reagovat
Python: Podle me proste plati, ze chlapi toho vic odmakaj i v tom skolstvi, a proto maji vyssi odmeny: Ne kvuli tomu ze jsou chlapi. Tahle zenska teze o tom ze chlapi to maji jednodussi je pouze vrchol vaseho narcissismu, kdy vubec neuvazujete ze ti chlapi vic makaj, oni ty prachy nemaj zadarmo: A casto makaj jak cerni prave proto ze jeste musi zivit zenu, a dite. A pak prijdou feministky a reknou ze je to nespravedlive, chlapi si spokojene venku pracujou, a my se tady musime starat o ty parchanty...

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 10:45) reagovat
ZivaKunda - Ale já přece nechci popírat biologii. Ale vadí mi, když se staví biologie před zdravý rozum. A ten tvůj příklad je smutný. Já znám jiný. Chlap, elektrikář, lezl po sloupech. Změna na ženu. Ztráta práce. Najednou to nešlo. Hygienické, fyzické, zdravotní, bezpečnostní podmínky a pravidla a já nevím, co ještě. Ofiko to samozřejmě nikdo nikam nezapsal, ale bylo mu to dostatečně důrazně doporučeno - jinak řečeno mu tu práci tak znepříjemnili, až odešel sám. Teda vlastně sama.

GIF ':(' GIF ':(' (wd43) (25.1.2024 10:41) reagovat
Python - "narocnejsi praci" jsem mel na mysli praci s tabulkove lepe ohodnocenou hodinovou sazbou. Nevim co to muze byt ve skolstvi ale vsadim se ze nektera vyuka je proste narocnejsi nez jina, a proto je lepe ohodnocena. Odsad pocad - neukazala si jediny dukaz ze by ve skolstvi dochazelo k vyplatam podle pohlavi, a ja tomu neverim - tuplem ve skolstvi kde je 90 procent ucitelek: Kdyby za stejnou vyuku v takovem feminizovanem prostredi dostal chlap vic nez zenska, byl by ohen na strese. Takze nemas pravdu.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 10:40) reagovat
Blm - Jasně, takže feministky si vymyslely GPG. Aha. Ony dostávají ženský míň peněz, protože dělají méně fyzicky namáhavou nebo neatraktivní práci. To by možná i trochu dávalo smysl. A jak teda vysvětlíš to, že ženy berou i na stejných pozicích méně? Jo no jo, ty vlastně říkáš, že to není pravda, že berou dokonce i víc. No tak hlavní je, že jsme si to ujasnili =) není nad to, popírat fakta...

GIF ':(' GIF ':(' (kakamura) (25.1.2024 10:35) reagovat
Python o výši mzdy/platu nesmí mluvit, ale statistika z toho je. Tak určitě. Výše odměny za práci je stanovena dohodou a to i v případě tabulkového základu.

GIF ':(' GIF ':(' (ZivaKundaRP (25.1.2024 10:27) reagovat
Dokazuje to něco? Asi ne. Vždyť máme rovnáodměna a gpg. Exactly!

GIF ':(' GIF ':(' (ZivaKundaRP (25.1.2024 10:23) reagovat
Nakonec byla odejita, bo se firma cítila podvedená. Udělali z ní něco co nebyla. Za mě je to tak, že dokud byl víc chlap, držel basu a byl za hvězdu bo měl cíl. Pak hormonální booster přetlačil to racio v něm a ta holka vylezla ven bo na cíli jí nezáleželo a chtěla tzv. žít. Což já vnímám jako více či méně typicky feminní proces.

GIF ':(' GIF ':(' (ZivaKundaRP (25.1.2024 10:18) reagovat
Celkem se mi líbí, jak se snažíš popírat biologii a na podporu si vezmeš statistiky tvořené právě tou biologií. Nakonec je z toho jenom více či méně zoufalý výkřik "já chci". Inu, ony holky jsou to co sou. Nejlepší bouchač v jedný švýcarský firmě, byla holka. Všichni ju žrali. Plat někde ve startosféře a výkladní skříň firmy. Jenom já jsem věděl, že ta holka je bejvalej chlap, bo sem ho znal z tripu po Thajsku. Měl svý běsy, pravda, ale celkem to dával. Pak JI ty běsy přemohly a došlo k outů.

GIF ':(' GIF ':(' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (25.1.2024 9:12) reagovat
Nemas pravdu, ze nemam pravdu. GPG je feministicky circlejerk, ktery vniknul jednak nepochopenim ale i zamernou dezinterpretaci statistik. Jakmile zeny ve velkem presedlaji ze studijnich programu jako "feministicka terapie brisnimi tanci" na "elektrikar silnoproud" a srovnaji pracovni nasazeni na uroven muzu, tak GPG vymizi i ze statistik.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (25.1.2024 8:16) reagovat
blm - Ano, s první části souhlasím. Podmínky jsou nastavené špatně, proto říkám, že je to systémový problém, začarovaný kruh. K poslední větě už napíšu jediné. Nemáš pravdu. Je to dokázané snad ve všech zemích světa. Někde je to větší problém, jinde menší, ale je to fakt. To že ty si myslíš, že mají ženský stejně nebo víc, to je opravdu jen tvůj blud. Bohužel v tvém případě nevyvratitelný. Třeba se za 20 let situace trochu zlepší a Gender Pay Gap zůstane časem jen v učebnicích. Koukni na www.rovnaodmena.cz

GIF ':(' GIF ':(' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (24.1.2024 23:13) reagovat
Stezujes si na spatnem hrobe. Stat, ve snaze zeny "ochranit", nastavil podminky tak, ze zamestnat zenu je pro zamestnavatele zvysene riziko i naklady. Proc by pak nedal prednost chlapovi, u ktereho jsou rizika a naklady nizsi? To neni vina toho zamestnavatele, ale statu, ze takove podminky vytvoril. A ze odmitas prijmout, ze za stejnou praci jsou zeny jiz dnes placeny prinejmensim stejne, je jen tvuj problem.

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (24.1.2024 23:01) reagovat
ZivaKunda - Ne, my normální feministky nechceme žádné příplatky nebo doplatky. Chceme rovné platy za rovnou práci a rovné možnosti. A nechceme diskriminacijen kvůli pohlaví a jak ty říkáš biologické predestinaci (Ty vole holka, je jí 25, ta nám za 3 roky uteče na mateřskou, to radši vezmi toho trotla s menší praxí). Fakt tohle musí snášet každá ženská, ikdyž děti nechce nebo nemůže mít? A naopak chlap, ikdyž touží po tom jít na mateřskou, tohle nezažije? Civilizovaný svět snad už trochu pokročil, ne?

GIF ':(' GIF ':(' (PythonRP (24.1.2024 22:55) reagovat
wd43 - Tak moment. Tabulkové platy jsou podle vzdělání, pozice, úvazku a praxe. Nějaká "náročnější výuka (to by mě zajímalo, jak se to hodnotí)" s tím vůbec nesouvisí. Až sem jsou ty platy samozřejmě rovné, protože zákon. Ale opakuji, ředitelé si muže hýčkají, takže dostávají vyšší odměny. A co si budeme nalhávat, odměny ve školství vůbec nesouvisí s kvalitou učitele. Tam se to rozdává podle vůle ředitele. Takže komu přilepší? Chlapovi, aby zabezpečil rodinu a že školství neutekl za lepším výdělkem.

GIF ':(' GIF ':(' (ZivaKundaRP (24.1.2024 22:38) reagovat
Python: To byla nepřesná parabola a nechal jsem se unést. Já chápu jaké břemeno breedingu ty těžce zkoušené ženy nosí. Ale furt a pořád je to o tom jednom. Mají tuhle bilogickou predestinaci nést na svých bedrech zaměstnavatelé? Dneska si skutečně téměř nikdo nedovolí diferencovat platy F a M. A pokud reálně existují, je to dané prakticky bez výjimky rozdílnou výkonností., nebo odpovědností. Takže co, chcete doplatit mateřství a jiné pohromy?

Strana 1/2. 1 2 následující