Odebírat | ||
Obrázek 'rusky agent' (Plop ) (28.1.2024 4:11) | reagovat | |
V pekne hranatom obleku. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (blm v prestrojeni 3) (27.1.2024 13:04) | reagovat | |
Jakoze kdyz ukazu na libtarduv dvoji metr, pokrytectvi a nekonzistenci? Ty ses taky radne vymastenej. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (psi chlup is blmblb) (27.1.2024 12:59) | reagovat | |
blmblb: je pekne jak se postoupne kazdym dnem posouvas cimdal vic do uplnych sracek. Jeste chvili a jebne ti uplne. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (blm v prestrojeni 3) (26.1.2024 23:54) | reagovat | |
chlup: To je tvuj osobni nazor. Drtiva vetsina zemi sveta i vlada CR zadnou pravoplatnou vladu Taiwanu oficialne neuznava. Uznavaji politiku jedne Ciny, te pevninske Ciny, jiz je Taiwan podrizenou provincii ovladanou separatisty. Zatim. Jak tak sleduju vyvoj a jak je Biden celemu svetu pro smich, tak by mne konecne reseni Taiwanske otazky v lete tohoto roku vubec nijak neprekvapilo. Holt ukradene volby maji sve nasledky. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Merlin) RP (26.1.2024 23:45) | reagovat | |
@psi chup: Ať je klidně bombardují až na Mars ... | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (psi chlup is blmblb) (26.1.2024 15:51) | reagovat | |
kozicka: ne, ale bombarduji je na ukrajinu, hlupacku. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (kozička) (26.1.2024 15:41) | reagovat | |
@psi chlup: Jsi nějak zmatenej. pokud vím, tak Rusáci taky nebombardují "na taiwanu nebo v cine divadla a nemocnice plne deti" Nebo snad máš jiné info? | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (psi chlup is blmblb) (26.1.2024 14:58) | reagovat | |
blmblb: jenze na taiwanu je pravoplatna vlada, kterou komunisti vyhnali. Separatisti a revolucionari jsou v tomhle smyslu na pevninske cine. A tak se znovu ptam, bombarduje USA na taiwanu nebo v cine divadla a nemocnice plne deti? Nebombarduje, protoze to nejsou zasrani rusaci. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (kozička) (26.1.2024 14:43) | reagovat | |
@#Texit: Jo, to bylo v době, kdy se o tom mohlo ještě psát. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (kozička) (26.1.2024 14:37) | reagovat | |
@miko: Nikoliv. Oni je tam Ukrajinci opravdu nahnali, to nebylo o dobrovolnosti nebo dokonce snad že by tam chtěli. A udělali to jen proto, aby mohli udělat teatrální představení "ruského útoku na úkryt s dětmi". Ale ve skutečnosti Ukrajinci nahnali obyvatelstvo ruské národnosti do díry a odpálili nad nima nálož. Prostě dvě mouchy jednou ranou, úderný materiál pro propagandu a zároveň spousta Rusů v pánu. Takové poctivé nacistické řešení problému národnostních menšin. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (blm v prestrojeni 3) (26.1.2024 14:36) | reagovat | |
chlup: Zapad na Taiwanu podporuje separatisty, dodava zbrane horem dolem, umistuje vlastni vojaky, jedna s nim jako s nezavislym atd. Rusko s Donbasem delalo jen maly zlomek toho, co Zapadu prijde prijatelne smerem k ostrovni provincii Ciny zvane Taiwan. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (#Texit) (26.1.2024 14:33) | reagovat | |
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/ | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (miko) RP (26.1.2024 14:05) | reagovat | |
"nahnal" utekli do krytu, pred kym? pred ruskym bombardovanim a strilenim ... neni spatne si to z casu na cas pripomenout | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (kozička) (26.1.2024 14:02) | reagovat | |
@kakamura: Ono to není špatně, že to připomíná. Nemělo by se zapomenout, kdo ty lidi do krytu pod divadlem nahnal a odpálil nad nima nálože, aby měl dobrý materiál pro propagandu. A dost lidi z krytu to přežilo, oni to vědí, pamatují si a jednoho dne snad budou svědčit u soudu. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (kakamura) (26.1.2024 13:46) | reagovat | |
psi chlupe, propaganda o divadle a nemocnicích plných dětí, kočiček a štěnátek je fajn, díky za zmínku, už to tu dlouho nebylo | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (psi chlup is blmblb) (26.1.2024 13:38) | reagovat | |
blmblb je debil: usa bombarduje na taiwanu divadla a nemocnice plne deti? Mas nejaky zdroj? | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (kozička) (26.1.2024 13:29) | reagovat | |
No, hkavně mikovo tvrzení, že "jelikoz na donbase chybeli zdroje (vojaci, zbrane, vrazdy," není zcela přesné. Vraždy jim tam nechyběly, to zařídili polosoukromé jednotky jako Azov, které vlítly na Donbas ještě v době pokojných demonstrací a začaly do demonstrantů střílet. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (blm v prestrojeni 3) (26.1.2024 13:07) | reagovat | |
miko: Kolektivni zapad (s cele USA, ale za pricmrndavani i CR) dela na Taiwanu tisickrat vic, nez co Rusko delalo na Donbase. Jsme proto stejne odsouzenihodni za vmesovani do vnitrnich zalezitosti Ciny nebo ne? | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (kakamura) (26.1.2024 12:37) | reagovat | |
miko podobně to děláme my v rámci západního společenství, těm regionům v zájmu se věnujeme, zaplatíme si spolupráci a třeba umístění základny, a když by to nevyšlo, nasadí se vojáci na pomoc, protože třeba chemické zbraně nebo tak schovává protistrana a plánuje na nás s nimi zaútočit. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (miko) RP (26.1.2024 12:30) | reagovat | |
kakamuro, pravdu dis. a jelikoz na donbase chybeli zdroje (vojaci, zbrane, vrazdy, ...) rusove je radi dodali | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (kakamura) (26.1.2024 12:26) | reagovat | |
cyklista jen nechápe, že pro úspěšný separatismus je třeba mít podporu/zdroje. Na tom není nic divného. Nezanedbávat ty regiony na Donbasu, nebyl by zájem se trhat. Jenže co, lepší bylo a je krást pro sebe, a na lidi kašlat. Praxit! | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (kozička) (26.1.2024 12:20) | reagovat | |
@cyklista: A tyhle pohádky ti před spaním čte kdo? Ovčí babička? | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (blm v prestrojeni 3) (26.1.2024 11:47) | reagovat | |
Strelkova uz prece soudili (a odsoudili) Holandaci. Bylo by nespravedlive ho za stejny cin soudit znovu. Chcete prece, aby Rusko hralo podle pravidel, nebo uz zase ne? | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (cyklista) RP (26.1.2024 11:39) | reagovat | |
Merline, ty debile, rusáci si to vymysleli úplně stejně jako Hitler. Třeba v Doněcku natahali kulomety a bezzákluzové kanóny do paneláku a začali ostřelovat kasárna. A když se Ukrajinci bránili, začal Adolf Putin vřískat, že jsou utlačováni a poslal tam ještě víc armády. Kdyby tam nepůsobily ruské tajné služby, tak se nic nestalo. A příklad rusácké spravedlnosti: Strelkov dostal 4 roky za podvracení Ruska, to že nechal zabít 300 lidí v sestřeleném letadle je rusákům úplně jedno a nikdo u soudu to nezmínil. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (psi chlup is blmblb) (26.1.2024 7:35) | reagovat | |
nabuchadn: tak pokud chces hledat alternativni pravdu v tisku cinske komunisticke strany, navrhuji nasledujici reseni. Pojdme preskocit 80 prispevku, kdy tvrdis, ze jsi neutralni a rovnou priznej, ze jsi proruska svinka, at te muzu poslat do hajzlu. Merlin: jsi kokot | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Merlin) RP (26.1.2024 7:23) | reagovat | |
@cyklista: Problém tvé snahy spočívá v tom, že naše republika nikterak ve skutečnosti Sudeťáky neutlačovala, na rozdíl od ukrajinských pokusů ruskou menšinu v osmileté válce vyhladit. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (cyklista) RP (26.1.2024 7:15) | reagovat | |
Naštěstí nemusíme brát vážně Merlinovy proruské kydy o špatném chápání druhé světové války, když máme názorný příklad ve vlastní historii. Hitler po kňučení o útlaku soukmenovců v pohraničí obsadil nejdříve Sudety a potom i zbytek republiky a úplně stejně to udělal Putin na Ukrajině, když to ještě vylepšil ruskou armádou bez označení. To si netroufnul ani Hitler, poslat k nám regulérní armádu. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (blm v prestrojeni 3) (25.1.2024 22:54) | reagovat | |
Jeho emoce. Miko je takovej slozitejsi prvok. Kdyz si precte neco, co odporuje pohledu na svet, ktery mu nainstalovala propaganda, jeho zjitrene emoce ho nuti reagovat a on si neumi pomoct. Tak tu ze sebe neustale dela debila a postuje bezobsazne stekani, protoze musi. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Nabuchadnezar) (25.1.2024 22:43) | reagovat | |
miko: A kdo tě s někým takovým nutí diskutovat? Kdyby všichni trolly ignorovali, přestalo by je to bavit a byl by klid. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Nabuchadnezar) (25.1.2024 22:42) | reagovat | |
Merlin: Hledám, nacházím a čtu, není to velký problém a je mnoho nástrojů, které ti s tím pomáhají. A moc mě nezajímá, co by podle tebe tvrdil někdo jinej. Spíš, co a proč bys tvrdil ty? | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Merlin) RP (25.1.2024 22:12) | reagovat | |
@Nabuchadnezar: Můžeš hledat zdroje z druhé strany, ale je s tím celkem zásadní problém ... ani indické zpravodajství často není anglicky a o čínském nebo malajském vůbec nemluvě. Jinak co se týče lidí, hájicích ukropropagandu ... kdyby se teď jednalo o druhou světovou, takový kníkal, miko nebo psí chlup by ti se smrtelně vážnou tváří tvrdili, že Němci za nic nemůžou, jen se brání okrádání svého národa a že Źidi ukradli ve vězení náklaďák, zavřeli se s ním do stodoly, ucpali díry a nechali běžet motor ... | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (jurko j.) (25.1.2024 19:40) | reagovat | |
A stale lepsie ako caputova | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Dezοlát) (25.1.2024 19:36) | reagovat | |
ujo: Já jsem neměl fotříka bolševického grázla jako ty, aby mi vyřídil modrou knížku. Tak jsem holt mazal na vojnu tak jako drtivá většina zdravých mladých mužů. Takže jsem "přísahal" přesně stejně jako například Václav Havel nebo úřadující nutteliér Petr Fiala. Zkrátka hotová katastrofa. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (miko) RP (25.1.2024 19:18) | reagovat | |
proste: rus lze i kdyz lze. diskutovat se s nim neda. dnes mu vyvratis jeho lzivy prival debilit, zitra je zacne tocit znova. tak se nediv, ze mnoho jinak slusnych lidi reaguji uz na odobne capky rovnou oznacenim tsavu mysle: debil, kokot, rusky svab, ... | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (miko) RP (25.1.2024 19:16) | reagovat | |
Nabuchadnezar: reknu to jinak, diskutovat muzes s clovekem, ktery na fakta reaguje, protifakty, nebo se snazi logicky vyvracet tvuj nazor. normalne clovek sbira informace z ruznych zdroju a vyhodnocuje. normalne clovek uzna (overena) fakta , ktere jeho nazor vyvraci. bohuzel ... hemzi se to tady kremlobotmi, kteri jenom papouskuji zvasty a demagogii z kremlu, zaplavujei net (a rouming taky) nesmyslama, lhanim, vymyslenim, informaci pln dezinformaci, polopravd, lzi ... | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (ujo) RP (25.1.2024 18:16) | reagovat | |
Dezolat: "říká člověk, který přísahal bránit komunismus a socialismus i za cenu vlastního života" | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (cyklista) RP (25.1.2024 17:33) | reagovat | |
Milé ruské filcky, youtuber není zrovna novinář, a ještě k tomu umřel na chlast a cigarety. Ale když budete chtít, můžete mu postavit pomník jako třeba ulhanému udavači Fučíkovi. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (psi chlup is blmblb) (25.1.2024 17:20) | reagovat | |
Tak jiste, pak se tady s takovejma diskutuje dva roky a zjistis, ze se neposunuli vubec nikam. Protoze veri jen to, co reknou influenceri na vkontakte a i kdyz vyjde pravda na jeve, jako to bylo v pripade MH17, kde to bylo jasny od zacatku, tak si stejne vedou svoji. Takze ja se vracim do diskuze, kde jsme ji opustili. Merlin a lblbm jsou kokokti. Jestli ty chces hledat pravdu i na jejich strane, tak jsi taky kokot . | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Nabuchadnezar) (25.1.2024 17:03) | reagovat | |
A k názoru - jasně, pokud uvedeš takový příklad, s tím se těžko polemizuje. Ale je spoustu věcí, kdy jde opravdu jen o názor, i když třeba hodně hloupý. A urážet hlupáka (nebo skupinu lidí s jiným názorem) je podle mne pod úroveň inteligentního člověka. Vlastně jako urážet kohokoliv. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (blm v prestrojeni 3) (25.1.2024 17:01) | reagovat | |
chlup: Vubec nechapes, o cem a o kom mluvim, tak proc reagujes? Akorat ze sebe delas kokota. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Nabuchadnezar) (25.1.2024 17:01) | reagovat | |
Jak se to vezme. Já si myslím, že i ruské zdroje bys měl číst, protože i mezi nimi se dají najít informace, které jsou z druhé strany popírány a později se ukážou jako pravdivé. Ne tak často jako v opačném směru, ale jsou tam. A mimo ruských zdrojů žádné jiné, které by informovaly "z druhé strany" nejsou. Respektive ty, co jsou pouze opakují to, co je na oficiálních zdrojích (pohádkáře nepočítám). Pokud tyto zdroje nečteš, pak se stáváš západním blmem, a to je podle mě špatné. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (psi chlup is blmblb) (25.1.2024 16:54) | reagovat | |
Nabuchadnezar: ctnei ruskych sracek neni "cteni ruznych zdroju". | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (psi chlup is blmblb) (25.1.2024 16:53) | reagovat | |
Nabuchadnezar: ja bych nerad tuhle diskuzi vratil na jaro 2022. Ale jen velice rychle ti odpovim. Jestli se maji deti ve skole zacit ucit cizi jazyk od 2., nebo od 5. tridy je nazor. A muzes si na to cist zdroje. Schvalovani bombardovani divadel plne deti neni nazor. A clovek co to rika (blmblb) si zaslouzi byt jen urazen. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Chlm) (25.1.2024 16:48) | reagovat | |
chlup: Jestli to nechápeš, jsi fašoun! | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Nabuchadnezar) (25.1.2024 16:47) | reagovat | |
Koukám, že to tu už úplně opanovali debilové. Je super, jak se tu každý ohání svobodou a svým názorem, ale jakmile se něčí neshoduje s jeho představou, začíná urážet. Nebo jak tu každý tvrdí, jak filtruje informace a čte různé zdroje a pak jen papouškuje stokrát popřenou lež z propagandy. Fakt doufám, že to, co tu píše, není reprezentativní vzorek lidí z naší republiky, to bysme byli víc v prdeli, než jsem si myslel... | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (psi chlup is blmblb) (25.1.2024 16:42) | reagovat | |
blmblb je kokot: jaktoze se nicim neprovinili? Napadli ukrajinu a zabijeji deti. Tohle rusakum patri ty sraci. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (blm v prestrojeni 3) (25.1.2024 16:07) | reagovat | |
Za novinare bych ho sice neoznacil, ale ukronackove jsou zjevne presvedceni, ze zabijeni civilistu a lidi, kteri se nicim neprovinili, je jejich bohem dane pravo a kulturni tradice. A kdo se proti tomu vymezi ten na ukronackach pacha genocidu. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Potvurka) (25.1.2024 15:58) | reagovat | |
Ale ty nacisticke kurvy prece zabili novinare, rekli ze jej pisti, kdyz jim da 70k USD - kurva to uz jak ta islamska verbez v nejkake shit-holle country, taky vidi nekoho ze zapadu, tak jej unesou - delji to imho i palestinci. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Potvurka) (25.1.2024 15:57) | reagovat | |
Pokud by na UA Fica zavrazdili, ak by to byl de fakto asi akt vyhlaseni valky ze ? | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (cobololko) (25.1.2024 15:37) | reagovat | |
mozno vedel prevo nema ist do kyjeva | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (cyklista) RP (25.1.2024 14:31) | reagovat | |
Milé ruské filcky. Dejte si vedle sebe Ficova prohlášení a pak tu dohodu, co podepsal s ukrajinskou vládou. Garantuji, že budete čumět jak porodní bába na turbínu. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (cyklista) RP (25.1.2024 14:29) | reagovat | |
Zdravím neregistrovaného dementa bez fantazie a inteligence. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (:.) (25.1.2024 14:21) | reagovat | |
Ano, svobodný život zde je aktuální věc. Zastavení rusáka na Ukrajině, aby ho přešly roupy lézt až do Lisabonu, s tím souvisí. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (zloser) (25.1.2024 14:20) | reagovat | |
(Dezοlát) (25.1.2024 12:52): jj, signifikantní na celé věci jsou i ta častá přání smrti svým politickým oponentům. Pak ti v další větě začnou citovat Masaryka. Ve svém horlivém signalizování zaujetí pro "aktuální věc" se stávají neuvěřitelně pokryteckými. A tak si tady v protektorátu žijeme... | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (DD64) (25.1.2024 14:18) | reagovat | |
Hahahaha, mal silne reci ako hovado, prekrocil hranicu a poslusne stiahol chvost.a suchal nohami. A nie, nie je to politicke kluckovanie, len ukazal, ze nie je len zakerna, ale aj zbabela kurva. Svojim dezolatskym volicom, keby chapali co spravil by to isto maly infarkt sposobilo. Nebezpecny curak co zradí kazdeho aby sa pri moci udrzal. | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (libtard commies) (25.1.2024 14:15) | reagovat | |
Ruský agent naší fakultou neprojde! | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (picavsechpic) (25.1.2024 13:48) | reagovat | |
my uz nic dalsiho od vas nechcem babis staci | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (Pepsi) (25.1.2024 13:47) | reagovat | |
mohol by byť horší-aspoň nie je pepík, no | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (picavsechpic) (25.1.2024 13:47) | reagovat | |
vidis ja myslel ze fico je madar | ||
|
||
Obrázek 'rusky agent' (ujo) RP (25.1.2024 13:22) | reagovat | |
Fico, je reinkarnace Tisa..... Slováci, by potřebovali denacifikovat, ideálně Maďary..... | ||
|