Odebírat | ||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (kozička) (31.1.2024 9:48) | reagovat | |
@:. Jo, to je tím tvým planým plácání nesmyslů. Jsi jak malá holka. Malá, tupá holka. "Oni tam nepustili zahraniční komisi." "A kdo Rusy žádal o možnost prozkoumat to a oni ho tam nepustili?" "Nikdo." "Ne, počkej, vážně, koho tam nepustili?" "Neřeknu."... | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (31.1.2024 9:24) | reagovat | |
Už jsou mi u prdele i dotazy rusáků. Fakt mi na nich ani zbla nezáleží. rusák může už jen chcípnout. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (kozička) (31.1.2024 9:23) | reagovat | |
@:. A pod pojmem nezávislí vyšetřovatelé si představuješ koho? Ukrajinskou nezaujatou komisi nebo třeba britskou rozvědku? Nevím o tom, že by někdo ze zahraničí žádal o možnost prozkoumat místo dopadu, ale možné to je. Tak kdo žádal a nebylo mu vyhověno? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (31.1.2024 9:11) | reagovat | |
mrdline, už je mi dávno u prdele, co si rusáci nechají a nenechají líbit. Jsou mi u prdele úplně, a můžou si za to sami. Možností držet si a příležitostí získat si jakoukoliv věrohodnost měli mraky. Ta zatím poslední byla možnost pustit k tomu iljušinu nezávislé vyšetřovatele, když už měli ty svoje kecy, no opět té možnosti nevyužili. Zlomil jsem nad rusáky hůl, a jestli tam časem bude rusácko, Čína, Mongolsko, svaz národů severní Asie, nebo diskotéka, mi je fakt úplně jedno. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (31.1.2024 8:50) | reagovat | |
Podle me musi byt v Rusku nejaka montazni linka na idioty a tihle dva se sem zakutaleli. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (31.1.2024 7:59) | reagovat | |
miko neni schopen chapat cizi komentare ani porozumet cizimu textu, natoz se dohodnout. Miko je NPC. Nedokaze chapat podminovaci zpusob, neprimou rec, hypotetickou situaci ani budouci cas. Ne ze by nechtel, on toho proste neni schopen, coz je u nej dano geneticky a hrickou prirody. V neposledni rade miko postrada emoce a jakoukoliv schopnost vcitit se do druheho a porozumet jeho pocitum a motivacim. viz https://ctrlv.link/1rlx pro podrobnejsi vysvetleni fenomenu NPC | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Merlin) RP (31.1.2024 7:17) | reagovat | |
@miko: Nikdy nepropásněš chvíli, kdy ze sebe můžeš udělat vola, že? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (miko) RP (31.1.2024 6:29) | reagovat | |
je to pravda a je to zdokumentovane. rusak je ochoten jednat o miru: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Merlin) RP (31.1.2024 0:46) | reagovat | |
@cobolko: Co na Slovensku? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (cobololko) (31.1.2024 0:37) | reagovat | |
@Merlin: na slovensku ? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Merlin) RP (31.1.2024 0:37) | reagovat | |
@:. Pokud bude mít tento tvůj debilní přístup hodně lidí, tak se obávám, že by to mohlo dojít až k tomu, že budeš mít příležitost vznést ty své požadavky rusákům přímo do ksichtu. Oni si tohle urážení, lži, křivá obvinění a pohrdavý přístup k nim líbit nenechají. A já se jim nedivím. A tvůj přístup ke spravedlnosti, tedy druhou stranu vůbec nevyslechnem, protože ji nevěříme, to je čistá demence, nemající s normálním postupem při vyšetřování událostí nic společného. Ty jenom propaguješ lynč, nic víc. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (31.1.2024 0:32) | reagovat | |
Ano, "zdokumentované", tou nejméně důvěryhodnou stranou konfliktu. Prostě co tvrdí rusák, nemá po tom všem, co provedl a provádí, žádnou váhu. rusák může udělat jediné - odtáhnout do prdele a chcípnout. Všechen. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Merlin) RP (31.1.2024 0:29) | reagovat | |
@:. No jistě, britská MI6 je aktivní, jak jen se dá. Například teď vyplivla fotografii hořícího ropného skladu s kouzelným popiskem, že se ukrajinské armádě podařilo sestřelit Su-34. To je přesně způsob, jakým se dělá západní propaganda a jak vás přesvědčují o tom, že existuje "peremoga". Ale žádný strach, Ukrajina v Doněcku, Gorlovce a dalších městech střílela na bloky paneláků, školky, základní školu, V Doněcku na univerzitu, porodnici, městské tržiště, obchodní centra a vše je to pečlivě zdokumentované. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (31.1.2024 0:21) | reagovat | |
No moc se to nezávisle prokázat nedaří, ty zcela průkazně Ukrajino. Fakticky to řvou akorát rusáci, všichni ostatní ukazují na rusáky a v ruce mají důkazů dost. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Merlin) RP (31.1.2024 0:15) | reagovat | |
@.. Jinak stát, "který sere na Chartu OSN, Ženevské konvence, Budapešťské memorandum i jakékoliv další dohody, bombarduje plošně města a zabíjí civilisty i zajatce", je zcela průkazně Ukrajina. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Merlin) RP (31.1.2024 0:13) | reagovat | |
Tam bují korupce tak moc, že si úplatkáři vzájemně konkurují a snaží se protihráče vyšachovat. Tedy ... "odhalit". Různé mafiánské skupiny se tam mezi sebou melou a silnější pohřbívají ty slabší. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 23:50) | reagovat | |
Kdyby tam korupce bujela, nepřišlo by se na ni. Index vnímání korupce je na Ukrajině 36, v rusácku 26 (čím menší, tím větší korupce, severské země mají kolem 90). Jinak ještě zpátky k tomu, co jsem psal - když se bavíme o svinstvech rusáků, je třeba si uvědomit, že se bavíme o státě, který sere na Chartu OSN, Ženevské konvence, Budapešťské memorandum i jakékoliv další dohody, bombarduje plošně města a zabíjí civilisty i zajatce. Brát rusáky seriózně jako partnery? Proč? Není sebemenší důvod. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (30.1.2024 23:47) | reagovat | |
https://pravda24.cz/hlavni-zpravy/ukrajina-odhalila-korupcni-skandal-s-nakupem-zbrani-v-prepoctu-za-912-milionu-korun/dagmarsenkova/ ale vzdyt ukrobuzny tvrdily, ze na Ukrajine zadna korupce neni a ze to je jen ruska propaganda. To jako zase lhali nebo co? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 23:45) | reagovat | |
Jo, běžní Němci po válce taky nemohli uvěřit, že hitler plynoval Židy, hodně jich to dokonce vehementně popíralo a odmítalo. "Vy máte ten Hollywood... hezké kulisy," říkali Amíkům, když jim ukazovali, co jejich velký vůdce zařídil. Taky to měli za americký false flag, stejně jako ty máš tu Buču. Opravdu těžko říct, co všechno vypluje na povrch, ale už to 1 %, co se k nám dostává, je hnus. Já si o rusácích, gulazích, likvidaci ukrajinské kultury na okupovaných územích Ukrajiny atd. nedělám vůbec žádné iluze. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Vyjebany kokot) (30.1.2024 23:15) | reagovat | |
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 22:35) | reagovat | |
Buca byla ukronackovsky false flag. Sotva neco, z ceho lze vinit Rusy. Putin se nechova jako Hitler ani z 1 %, ale dementum to proste nevysvetlis. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 22:08) | reagovat | |
Já se radši nedomýšlím, co všechno páchají rusáci za zvěrstva, to, co prolezlo např. s Bučou, nebo co jsem viděl s různými mučírnami v osvobozených oblastech, nebo co čtu o únosech dětí a jejich převýchově rusáky... putin se dávno chová jako hitler, bez ohledu na to, zda chci, aby se tak choval. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 22:02) | reagovat | |
Putin neni zadny Hitler. Je naprosto detinske kazdeho oznacovat za Hitlera. Jestli neco fakt nechces, tak je to, aby se Putin choval jako Hitler. Nebo bys radsi, aby ukronacky plynoval v taborech, ty vykurvenej genocidalni demente? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 21:51) | reagovat | |
V tom jsme ve shodě, ani jeden Bidenovi neříkáme hitler. Tím hitlerem je totiž ta megalomanská svině v Kremlu. A dokud ji nenahradí nějaký Dönitz, který uzná realitu, nebude se s rusáckem jednat, ale bude se řešit jeho vypráskání z míst, která mu nepatří a zpráskání tak, aby se tam ten Dönitz objevil. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (miko) RP (30.1.2024 21:44) | reagovat | |
rusove jsou seriozne hovna, to jo. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 21:43) | reagovat | |
Rusove jsou seriozni, ale tezko jednat se sebevrazednymi ukronacky co se chteji zgenocidovat. Pres nazorove rozpory ani ja nerikam Bidenovi Hitler, mel byses trochu krotit. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (miko) RP (30.1.2024 21:42) | reagovat | |
mas to zbytecny, blb uz ma tak vyzraty mozek ruskou propagandou, ze za serioznost povazuje porusovani jakychkoliv dohod. podle jeho (a rusackych) predstav je serioznost jenom v tom, ze se rusovi ustupuje ve vsech smerech. jakykoliv nesouhlas je uz neserioznost | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 21:35) | reagovat | |
Zakázala si jednat s těmi, kdo nejsou seriózní. S rusáky jinak jednat mohou, ale co se týče vyšších jednání, čekají, až hitlera vystřídá Dönitz, to je celý. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 21:32) | reagovat | |
Tihle "partneri" pomahaji Ukrajine se akorat zgenocidovat. Jinak Ukrajina si jednat zakazala, takze o jakemkoliv jejim jednani, natoz serioznim, nemuze byt rec. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 21:27) | reagovat | |
Tihle partneři pomohli Ukrajině víc než se dalo. Vyhnala rusáka z velké části míst, která obsadil krátce po přiznaném vpádu. A jinak - ustupovat agresorovi není dobrý nápad - znamenalo by to, že rusákovi stačí dupnout, a má cokoliv, co chce. Další věc je, že seriózně jednat musí oba, a v tomto směru se povedla akorát seriózní jednání Ukrajiny a jejích západních partnerů. Pokusy o seriózní jednání s rusáky selhaly několikrát; s někým, kdo nejedná z dobré vůle a dojednané nedodržuje, to nemá smysl. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 21:22) | reagovat | |
Tihle "partneri" byli ti, kdo Ukrajine nakukali, ze ma sanci a ze ma se psem bojovat. A kdyz pes Ukrajinu trha na kusy, tak se zdejchli jak para nad hrncem. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 21:17) | reagovat | |
Však Ukrajina seriozně jedná - se svými partnery na zajištění obrany a řešení tohoto problému. Když na mě zaútočí pes, také s ním nebudu diskutovat, ale jebnu ho čímkoliv, co mám zrovna po ruce. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Vyjebany kokot) (30.1.2024 20:30) | reagovat | |
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 19:00) | reagovat | |
Nikdy nemel v planu ho dobyt, na to nenasadil potrebnou silu. Chtel jen udelat "bu bu bu", aby Ukrajina seriozne jednala a vzala rozum do hrsti. Misto toho ale ukronackove rekli "radsi chcipnem, nez budeme jednat" a Rusko jejich volbu respektuje. Stale si ale nemyslim, ze ta volba byla moudra. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 18:56) | reagovat | |
Takže rusák má zájem vzít si i Kyjev, který se snažil v prvních dnech bleskově dobýt a pár týdnů jej obléhal? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 18:55) | reagovat | |
Vlitnul na zapad Ukrajiny? Ses kokot nebo ses kokot? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 18:52) | reagovat | |
Jasně, nemá zájem, ale vlítnul tam. Ty vole, kdyby aspoň tvoje slova nebyla stokrát vyvrácená tím, co rusák dělá... ale ty se jako troll ani trochu s tou rusáckou propagandou nenamáháš. Tvoje úroveň hodně klesla, bývaly doby, kdyby ti to fakt ještě někdo věřil. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 18:47) | reagovat | |
Bude, protoze Rusko nema zajem okupovat zapad Ukrajiny, ktery je plny ukronacku, takze k nejake mirove dohode dojde. Ale asi az za noveho POTUSe. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 18:44) | reagovat | |
Pochybuju, že jakákoliv mírová dohoda s rusáky bude - rusák ji stejně nebude dodržovat, rozumí jenom síle. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 18:42) | reagovat | |
Rusove nikdy Odesu dobyvat nebudou. Ukrajina ji odevzda v ramci mirove dohody. Meles totalni picoviny. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 18:38) | reagovat | |
Protože rusák celkem logicky, kdyby dobyl Oděsu, vytvořil pozemní spojení s rusáky v Moldavsku, a když už by tam byl, vzal by i Moldavsko, které rovněž není v NATO. Navíc se těmi záměry ani netají, Lavrov vyhrožuje Moldavsku pravidelně. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/213004 (2022) a https://echo24.cz/a/HfxaX/ (2023). | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 18:35) | reagovat | |
A teda Kišiněv, hlavni mesto Moldavie, sem pletes a vkladas mezi ukrajinska mesta proc presne? Protoze ses kokot, proto. Rusko na cizim uzemi neni, to ukronackove se odmitaji stahnout z casti Ruska. Mas to cely domotany. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 18:34) | reagovat | |
Ano, je to duševní porucha, jejímž projevem je absence svědomí. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Filipes) RP (30.1.2024 18:29) | reagovat | |
BLM je fakt divnej - pořád nechápu, jak se někdo může Ruska zastávat a dokonce mu i fandit. Není to projev nějaké nemoci? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 18:29) | reagovat | |
Nepletu si Ukrajinu s Moldávií, to akorát rusák si plete území jiných států se svým. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 18:27) | reagovat | |
vypatlana tecka zase mele totalni picoviny, plete si Ukrajinu s Moldavii a propada dementni ukropropagande. Nebud totalne vypatlanej. Nebud jako tecka. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (:.) (30.1.2024 18:21) | reagovat | |
A to ještě tuw zapomněl zmínit, že selhaly i snahy rusácka o námořní blokádu Ukrajiny, nedobyl Oděsu, Kišiněv, ani Mykolajiv, ztratil velký kus černomořské flotily i plošiny v Černém moři, musel stáhnout velké množství lodí z Krymu do Novorossijska a Rostovu, prostě rusáckému námořnictvu zatopil (doslova) stát bez námořnictva. Prostě rusák je vojensky hovno, umí akorát terorismus a propagandu. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 18:14) | reagovat | |
Vy jste meli skoleni pro ukrobuzny, ze sborove opakujete to same? Rusko zadne "kontinualni odvody" nema. Jejich armada prijima do sluzby dobrovolniky uplne stejne, jako ta nase nebo treba v USA. Povinna vojenska sluzba taky nejsou "kontinualni odvody". Ale vas fakta nezajimaji a tahate si z prdele hoax o odvodech. Od Kyjeva (ktery Rusove nikdy nemeli v planu dobyt, nebot nasazena sila nemela ani teoretickou sanci) se stahli, aby podporili vyjednavani v Istanbulu. To, co do nej zapad hodil vidle. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (tuw) (30.1.2024 18:06) | reagovat | |
(blm) jj, proto speciálové ruské armády dostali hrdině přes držku v hostomelu, ruská armáda vítězně odtáhla od kyjeva, takticky přeskupila do zadních pozic v kharkivu, strategicky odešla z chersonu a nyní po 2 letech bojů, totálního nasazení a kontinuálních odvodů mobíků nezískala ani avdiivku, městečko těsně u ruskem uznávaných hranic. "za tejden v lisabonu" se změnilo na "za 2 roky o 500 metrů blíž k avdiivce" | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (blm v prestrojeni 3) (30.1.2024 17:57) | reagovat | |
Ukrajina prohrala v prvni vterine vojny. Od te doby jen protahujou a navysuji svou ztratu. Totalni debilove. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (tuw) (30.1.2024 17:48) | reagovat | |
Ikdyby vlála ukrajinská vlajka nad kremlem, tak česká dezolé scéna bude tvrdit, že se jedná o vítězství ruska a dlouhodobou strategii geniálního putina... | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (30.1.2024 16:14) | reagovat | |
kyjev není ukrajina | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Neregistrovaný Eric Cartmenez, dříve Eric Cartmen.) (30.1.2024 14:27) | reagovat | |
Podle mě tahle situace se západníma sankcema je naprosto ideální pro všechny šmelináře a kapitalisty typy levně koupit/draho prodat. Kdyby si každej ťuňta mohl koupit cokoliv a zacvakat VISA kreditkou, na tom by se moc nevydělalo. Takže tady je hromada prostředníků/pašeráků, co si něco přihodí a ve výsledku se to prodá kvůli nedostatku za mnohem vyšší ceny... Běžnej Ivan co krade záchodový mísy na tom nevydělá, ale všichni ti miliardáři s konexema ano. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (cobololko) (30.1.2024 13:47) | reagovat | |
ukrajina vyhrala 3ti den vojny ked rusaci neboli schopni obsadit kyjev | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (30.1.2024 12:09) | reagovat | |
ukrajina vyhrává a mohl bych vidět nějakou mapu ? | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Proste píča) (30.1.2024 8:58) | reagovat | |
Dalo sa aj kratsie: Ukrajina vyhráva. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Proste kokot) (30.1.2024 7:31) | reagovat | |
Dalo sa aj kratsie: Rusko vyhráva. | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (Roundup) (30.1.2024 6:57) | reagovat | |
western europe does not need russian resources-is self sufficient and usa will help them with cheap LNG | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (cobololko) (30.1.2024 4:59) | reagovat | |
a niekto nerozumie preco ekonomicke ukazovatele ukazuju to co ukazuju | ||
|
||
Obrázek 'posiluji a posiluji' (skeptic) RP (29.1.2024 23:41) | reagovat | |
Někdo rozumí ekonomickým ukazatelům, a jiný zase umí postovat píčoviny... | ||
|