Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetčtyři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (3.2.2024 10:23) reagovat
Na rozdíl od tebe umí aspoň něco.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 23:25) reagovat
Jen si nafej dal, demente. To je to jedine, co umis.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (mikoRP (2.2.2024 23:16) reagovat
jo, a za chvili zas napises, ze jsi to nenapsal, ale ze pod tvym nickem to psal nekdo jiny. :-D

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 23:08) reagovat
miko se opet potvrdil jako totalni NPC dement. Neni schopen chapat cizi komentare ani porozumet cizimu textu. Nedokaze chapat podminovaci zpusob, neprimou rec, hypotetickou situaci ani budouci cas. Ne ze by nechtel, on toho proste neni schopen, coz je u nej dano geneticky a hrickou prirody. Jeho reakce jsou ciste vyron jeho emoci. V neposledni rade miko postrada jakoukoliv schopnost vcitit se do druheho a porozumet jeho pocitum a motivacim. viz podrobnejsi vysvetleni fenomenu NPC na https://ctrlv.link/1rlx

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (mikoRP (2.2.2024 22:58) reagovat
blb zase kaze o svobode a lizani kouli ... fakt prdel, jak se snazi "delat dobro" :-D

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 22:47) reagovat
Co mi prijde fer, a co delam ja, je "resit" a snazit se zlepsit system obecne, aby se neco takoveho nemohlo uz nikdy opakovat. Zmensit stat a miru statni moci nad zivoty obcanu. Uzakonit, ze stat nema pravo naridit lockdowny, dokud chodniky nejsou pokryte souvislou vrstvou tel. To, zda pujdu ven a akceptuju riziko, musi zustat me rozhodnuti a ne nejakeho ourady. A tak dale v tomhle duchu se snazit veci zlepsit. To, co delate vy, je uplne na hovno. I kdyby Babis odesel z politiky, tak to vubec nic nevyresi.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 22:44) reagovat
Ale hlavne, kvuli konformite vynucovane EU by kazda jina Bruseli naklonena vlada delala ramcove uplne to same se stejnym vysledkem. Taky by narizovali tuto tamto, zavirali ekonomiku, poskytovali nahrady, rozjeli inflaci, atd. Proto vinit osobne jen ty, kdo byli uplnou nahodou zrovna u vesla neni fer. Zvlast kdyz ti, co jim lizete koule, by delali uplne totez. Burese jsem nikdy nevolil a ani to nemam v planu, ale proste ho vinite neferove, tak to reknu.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 22:39) reagovat
To prave neni tak docela pravda. Vlastne to neni pravda vubec a ty zase lzes. I na zapad od nas napric celou EU s jedinou vyjimkou (Svedsko) zavadeli opatreni, ktera nedavala smysl, chaoticky, a stejneho charakteru. Rousky, lockdowny, nahrady podnikatelum, zavrene skoly, omezovani setkavani lidi, atd atd. Kdo si dovolil vybocit z rady, na toho zaklekli a pod pohruzkami uzavreni hranic apod. ho donutili drzet basu a delat to same. Maximalne ty veci zavadeli v ruznem case v kosmeticky jinych detailech.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (Ruská Federace je vřed na tváři lidstva) (2.2.2024 22:14) reagovat
Ruskej zmrd tady podporuje svého oblíbeného politika který poslal s Rusem svého syna na okupované území na Krymu, aby nemohl pusobit jako svědek? A víte že mě to vůbec nepřekvapuje?

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (mikoRP (2.2.2024 22:13) reagovat
hlavne politikum radili opravdovi odbornici a ne obchodnici, a taky, ze ti politici tem odbornikum naslouchali a nesnazili se delat "vsevedouciho krizoveho manazera, co stat ridi jako firmu na zaklade ohlasu na FB"

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (2.2.2024 22:05) reagovat
Prakticky každý na západ od nás zvládal tu epidemii lépe. Částečně chápavější obyvatelstvo a menší vliv rusáckých dezinformací, ale také z velké části i to, že tam neměnili opatření každou chvíli, ta opatření měla logiky a nedělali překvapené, že něco najednou není.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 20:50) reagovat
To je mozne, ale ve 17:32 jsi mu ji vycital zejmena a specificky "během pandemie". No a mne zajima, ktery jiny politik v EU na stejne urovni během pandemie tu predvidavost mel. Tak se nevykrucuj a odpovez, ulhana kurvo.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (2.2.2024 20:48) reagovat
Já vyčítal burešovi absenci předvídavosti celkově, takže zalez, rusáku.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 20:32) reagovat
Ano, ale v okamzite reakci na "předvídavost během pandemie" a i z kontextu bylo zcela zrejme, ze se ptam prave na to obdobi, v nemz Buresovi nedostatek predvidavosti vycitas. Tak kdo v EU na stejne urovni prokazal v te dobe vice predvidavosti a mohl by poslouzit jako vzor? Jak se jmenuje?

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (2.2.2024 20:26) reagovat
Ptal ses na předvídavé politiky. Ve světle rusácké agresivity chceš mít na svou obranu spojence.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 20:25) reagovat
Proc do diskuse o predvidavosti pri pandemii seres clenstvi v agresivni vojenske alianci (ne obrannem paktu), kam ta finska cuza svou zemi zavlekla bez mandatu jen chvili pred tim, nez ji vykopli ve volbach? :-D

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (2.2.2024 20:23) reagovat
Sanna Marin, Magdalena Andersson. Narozdíl od bureše chápou smysl a důležitost členství v obranném paktu.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 19:34) reagovat
Ne o chlup, to by byla prilis nizka latka a kdyby byl Babis jen o chlup lepsi, tak ho dnes tepes uplne stejne jako dnes. Rekneme podstatne lepsi, podstatne predvidavejsi. Nemusis jich vypisovat stovky, staci dva nebo tri pro inspiraci.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (2.2.2024 19:15) reagovat
Který je alespoň o chlup předvídavější než bureš, jehož předvídavost je nula? Jo, spousta, vyjmenovávat je všechny nemá smysl.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 19:05) reagovat
A k tem mym otazkam bys tam neco nemel? Existuje v EU nejaky politik na stejne urovni, ktery byl predvidavy a mohl by poslouzit jako vzor? Jak se jmenuje?

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (2.2.2024 18:49) reagovat
Takže se shodneme, že není bůhvíjak dobrý krizový manažer. Fajn. A shodneme se na tom, zda podporuje Ukrajinu? Sám v tom chudák nemá jasno, jeden den říká, že Ukrajincům pomáháme na náš úkor a že např. Polsku v případě napadení nepomůžeme a jeho podřízení nám říkají, že se nemáme bránit a máme raději stavět silnice, zatímco druhý den nám říká, že je proukrajinský. Já si teda myslím, že je to ulhaný psychopat a populista, který mele zrovna co se mu hodí, ale jaký je tvůj názor?

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (2.2.2024 17:45) reagovat
No to je skandal, ze nebyl pripraveny na nejhorsi pandemii za sto let, kterou nikdo necekal. Existuje v EU nejaky politik na stejne urovni, ktery byl predvidavy a mohl by poslouzit jako vzor? Jak se jmenuje?

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (2.2.2024 17:32) reagovat
No co do schopností se nejlepšímu krizovému manažerovi asi nikdo příčetný ani rovnat nechce. Ta burešova naprostá absence jakékoliv předvídavosti během pandemie byla zcela očividná.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (CzechCaesarRP (2.2.2024 16:23) reagovat
Prdeli ale my se nebavíme o moralní ubohosti my se bavíme o ubohosti schopnostní on je s prominutím také mále nesmělé zelí.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (1.2.2024 16:36) reagovat
Zdát? Ani bych neřekl, např. Valerij Gerasimov je neviditelný už docela dlouho.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (KING_OF_OKENARP (1.2.2024 16:01) reagovat
neviditelné ? no to je ta technologie o který si russák může nechat jen zdát B-)

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (1.2.2024 15:24) reagovat
Měli. Jmenoval se babiš.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 15:18) reagovat
Fiala je prostoduchy, ale hlavne slaboch. Slabsi nez Necas a i ten Sobotka proti nemu byl charismaticky moralni gigant. Za koule ho drzi zbytek slepence a nema na to, aby s cimkoliv neco delal. Takoveho ubozaka jsme v cele statu jeste nemeli.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (1.2.2024 15:15) reagovat
Výhra blbců závisí na příliš mnoha faktorech. Fiala není tak blbý, aby si žádného nevšiml a něco s některým faktorem nedělal. Na druhou stranu vidíme, že bureš blbec je, což sice blbcům imponuje, ale nemá šanci víc jak na těch 30 procent. Uvidíme, jaká realita bude v době voleb.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 14:47) reagovat
Cope. Harder. Debile. :-D Tohle ti po volbach pripomenu, az budou libtardi kvicet ctyrhlasnou harmonii. :-D :-D :-D

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (1.2.2024 14:40) reagovat
Jenže blmblbe, volby nejsou teď, ale za necelé dva roky. Takže je hezký, že teď mají blbci hodně hlasů, ale nevydrží jim to.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (FilipesRP (1.2.2024 14:12) reagovat
A proto ta letadla kupujeme z USA a ne z Ruska, protože předání SU by vypadalo přesně takto. :-D

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 13:22) reagovat
Poslouchaj, vypatlana tecka. Ty netusis, co znamena ticha podpora, nebo proc tuto cast tvrdosijne ignorujes? ANO a SPD aktualne (prosinec 2023) maji dle pruzkumu 110 kresel, takze jsi zase mimo. Hele jake to je (otazka na tebe a na cyklistu), kdyz nekdo, koho povazujes za hloupeho, ma ty veci vyfutrovane a opakovane vam mlati o hlavu tvrda data, ktera totalne popiraji ty vase picoviny? :-D Stabilizace ekonomiky nestaci, porad za vlady Fialovice prijdou lidi kumulativne o 40 % kupni sily a uspor.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (1.2.2024 13:16) reagovat
Jinak bureš sice střílet nemusí, nicméně bohužel pro něj on střílí. A každým dnem ze sebe dělá většího pitomce. Jestli vydrží mlít další roky prázdnou slámu, co mele teď, tak ty volby nevyhraje. Fialovi bude stačit uklid(n)it Jurečku a Rakušana, stabilizovat ekonomiku a zlepšit ekonomická čísla. Jakou munici v tu chvíli bude mít bureš?

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (1.2.2024 13:11) reagovat
V koale nemá jednobarevnou vládu. A aby ANO + SPD měly většinu... tolik dementů tu není, ANO a SPD aktuálně loví ve stejném rybníčku.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 13:02) reagovat
Bures nemusi strilet vubec, tahle banda dementu se strili do nohou sama s full auto. Buresovi staci srkat kavicku a pak si shrabnout svych 35 procent, ktere mu v koale nebo za tiche podpory SPD na vetsinu pohodlne staci.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (1.2.2024 12:57) reagovat
burešova banda diletantů má problém v tom, že si brzy vystřílí náboje a pak bude mlít furt tu samou prázdnou slámu. Svých 30 procent mít bude, ale většinu ani náhodou.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 12:45) reagovat
Spis jestli to tahle banda diletantu stejnym zpusobem bude tlacit do voleb, tak bude mit Baba tu vetsinu rovnou ustavni. A to budou teprve libtardi kvicet koncerto. :-D

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (cyklistaRP (1.2.2024 12:39) reagovat
A mírné OT, veselé ruské video, rusáci přišli v Černém moři o další loď [odkaz]

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (cyklistaRP (1.2.2024 12:38) reagovat
Průzkumy dva roky před volbami jsou k ničemu. A jestli Schillerová bude dělat z důchodců pitomce jako doposavad, tak to dopadne úplně jinak.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 11:22) reagovat
Dalsi promarnena sance. Podle posledniho pruzkumu (Median, prosinec 2023) by se jednobarevna vlada ANO s tichou podporou SPD opirala o 110 poslancu. Cyklista je ergo debil, QED.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (cyklistaRP (1.2.2024 11:17) reagovat
Zatím na jednobarevnou vládu má Bureš procenta asi jako Jyrka Paroubeck.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (cyklistaRP (1.2.2024 11:14) reagovat
Milá anonykryso, a můžeš citovat nějaké údaje, které by tvoje odvážné tvrzení doložily?

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 11:08) reagovat
A proc ne? Procenta na to skoro ma a treba s tichou podporou SPD to ma jisty. Nerikam, ze ma mit hned ustavni vetsinu, ale jednobarevna vlada by mne vubec neprekvapila.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (:.) (1.2.2024 10:45) reagovat
Jednobarevnou vládu? Není ani 11 a už jseš pod obraz, rusáku?

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 10:39) reagovat
Mily dementni cyklisto, zase jsi prosral sanci drzet hubu a nebyt za debila. Tuhle tvou metriku ti pripomenu, az bude Babis sestavovat jednobarevnou vladu a Bruselske kolaborantske kurvy budou kvicet kanon.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (anonykrysaRP (1.2.2024 10:36) reagovat
cyklista ale kulovy hovno soudruhu. Spravnost konani vlady se pozna podle makroekonomickych ukazatelu, a tam to fialova petizhouba sere stejne uspesne jako buresovci covid - "first in the world".

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (cyklistaRP (1.2.2024 10:22) reagovat
Milé blm, správnost konání vlády a vůbec kohokoliv civilizovaného se pozná podle reakcí ruských filcek. Vaše kňučení je naprosto OK.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (cyklistaRP (1.2.2024 10:19) reagovat
Jasně milý kozatý Merline, proč se musíš vždycky v tom hovně, co jsi do něho šlápl, ještě motat? Píšou tam, že existují různé metodiky výpočtu ceny letové hodiny a že ty nízké výsledky jsou nesmysl.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 9:32) reagovat
Vsechny takto vynalozene prostredky se pocitaji do zavazku vydavat 2 % HDP (coz je extremne zavadejici, jde totiz o cca 8 % rozpoctu) na obranu, ale v tomhle pripade se budou tocit v nasi ekonomice a ne v cizi. Mame na to byt na spicce vyvoje dronu, staci jen chtit a dat mrzke nizke jednotky miliard pro rozjezd a treba miliardu rocne na provoz. Nejvetsi prekazkou jsou ale politici, co nemaji vizi a jedou ten stary mindset co nakupuje v zahranici.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 9:32) reagovat
Vsechny potrebne soucasti a know-how v CR mame: zkusenosti s vyrobou letadel, rizeni, AI, radary, 3d tisk, pokrocile materialy a jde jen o to je zkoncentrovat do jednoho mista a zafinancovat. Cilem by byly treba dve-tri varianty dronu (mala/velka, nizka/vysoka nosnost a dolet, obecne podzvukove a jedna nadzvukova varianta), ktere budou schopny samostatneho navadeni alespon v terminalni fazi letu a komunikace a koordinace s rojem dalsich dronu s pouzitim komunikacnich protokolu standardizovanych napric NATO

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 9:31) reagovat
Mam jeste lepsi napad: posunout se od mentality, ze musime vzdy jit za hranice a tam neco nakoupit k tomu, ze taky muzeme pro svou bezpecnost udelat neco doma. Byt vlada, tak zalozim technologicky inovacni fond pro autonomni drony. Postavim technologicky park, kde soustredim cely cyklus od vyzkumu a vyvoje (ve spolupraci s [C]VUT apod), navrhu az po montaz. Necham to ridit zkusenymi lidmi nakombinovanymi z vyzkumu, byznysu i vyroby.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (psi chlup is blmblb) (1.2.2024 9:14) reagovat
blmlbbl: ja si myslim, ze jsme meli koupit za stejnou cenu 2x tolik gripenu v E variante. Na ty ruske sroty je to i tak vic nez dobre.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (blm v prestrojeni 3) (1.2.2024 8:58) reagovat
Libtardske kurvy samozrejme pro obhajeni nakupu nepotrebnych F-35 srovnavaji cenu provozu Gripenu s rozpocitanou porizovaci cenou proti provozni cene F-35 bez zapocitani tehoz. Zurive se pak budou branit tomu to priznat, protoze to jsou prolhane levicacke kurvy co si nedokazou bez triku a lhani nic obhajit.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (kozička) (1.2.2024 8:43) reagovat
@cyklista: Neumíš číst. Mluví se tam o výpočtu ceny dvěma různými metodami. Ale v první řadě je tam řeč o tom, že náklady na provoz lze vyčíslit různě, podle toho, co si do toho kdo započítá. A že pokud to chce někdo použít pro srovnávání cen u různých druhů jetadel, musel by na ně použít stejnou metodiku výpočtu. Což se tady rozhodně neděje. Jinak může jeden tvrdit, že náklady na hodinu provozu jsou 6 000 dolarů a jiný může říct, že je to 30 000 dolarů. Oba budou mít svým způsobem pravdu.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (Markéta Adamová PekarováRP (1.2.2024 8:21) reagovat
Roumenovi došlo místo na disku.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (psi chlup is blmblb) (1.2.2024 7:34) reagovat
Roumene, prestan blokovat nove obrazky!

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (cyklistaRP (1.2.2024 7:08) reagovat
Merline, hele, ty truhlíku, přečti si občas ty odkazy, co sem dáváš. Už jsi zase za debila. V tom článku je uvedeno, že letová hodina Gripenu je nejméně 3/4 milionu Kč v nákladech za provoz a 3/4 milionu v pronájmu letadla.

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (MerlinRP (1.2.2024 1:31) reagovat
@Jizva: Ladnost, s jakou si různá čísla s ledovým klidem náhodně taháte z prdele, je až zarážející: [odkaz]

Obrázek 'neviditelny vtipecek ' Obrázek 'neviditelny vtipecek ' (Jizva) (31.1.2024 23:10) reagovat
Potvurko- uz pred lety stala jedna letova hodina JAS-39 Gripen milion. Tudiz pokud v dnesni dobe stoji letova hodina F-35 stejne jak tvrdis nize tak je to v tom pripade kurevsky vyhodny....

Strana 1/2. 1 2 následující