Odebírat | ||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Pichus) RP (6.2.2024 23:48) | reagovat | |
No, ale je to boj s větrnými mlýny. Werich měl pravdu, když řekl: "Jestliže se člověk hádá s blbcem víc, jak půl minuty, hádají se už dva blbci." Takže to snad ještě včas vzdávám. Ono jich je tu navíc víc a množí se | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Kiwee) RP (6.2.2024 18:35) | reagovat | |
Mocniny se berou uz na zakladni skole. Diky Pichusi, ze tu hajis spravnou odpoved... Jinak se mi tady z toho chce blejt velebnosti. | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Filipes) RP (6.2.2024 12:24) | reagovat | |
Na konci měla zombie říkat Chips Chips a bylo by to vtipné, když vyžaduje počítačovou logiku. Nevím, jaké jsou dnes na akademické půdě systémy jednoznačného zápisu, ale dřív se prostě záporné číslo psalo se znamínkem - (a to znamínko nebylo opravdu odečítání, ale zápis záporného čísla) Vaše logika tady je pomalu taková, ze když se vezme do extrému, tak 12^2=4 (1x2^2). Zápis pro počítače ale samozřejmě musí být jednoznačný.(A v takovém případě by asi mělo být - jako operátor a jiné - jako záporná hodnota) | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Pichus) RP (5.2.2024 20:51) | reagovat | |
JDJ: budiž ti odpuštěno | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Jen další Jedinec) RP (5.2.2024 20:21) | reagovat | |
Neznal jsem. Když o tom tak přemýšlím, tak jsem ve svém životě musel narazit na situaci, kde mě to dělalo potíže. Matematici mají pořád nějaké, pro ně zcela jasné a logická malá překvapení. Pro mě, jako pro technika/programátora je (tedy bylo) -4 prosté jedno číslo. *4 nic neznamená, takže porovnávat a*b² a -b² je z mého pohledu dosti nelogické. Zase jsem se něco přiučil. Omlouvám, že výše uvedené sdělení je prosto urážek, emotivních vyjádření o svojí výjimečnosti a podobně. | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (cans) RP (5.2.2024 18:38) | reagovat | |
diskuze | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (převozník Helmut) RP (5.2.2024 17:16) | reagovat | |
Cože? Někdo nezná tuhle kličku v notaci? Okamžitě jdu pro slovník archaismů! ..a ne nezajímá mě, že ten člověk chápe princip mocnění, on neznal TUHLE notaci | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Antivags) (5.2.2024 16:31) | reagovat | |
Wow, tak takovou koncentraci sebevědomých píčusů jsem teda nečekal, ani to, že jediný nepíčus se bude jmenovat Pichus. Doufám, že z vás ostatních nebude nikdo nikdy nic počítat pro mě, ale jedině proti mně. Milerád vám zaplatím -4^2, kolikrát si budete přát. | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Syndikát Mrdek Neregistrovaných) RP (5.2.2024 16:00) | reagovat | |
... ale už asi chápu, proč jde Evropa doprdele. | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Syndikát Mrdek Neregistrovaných) RP (5.2.2024 15:57) | reagovat | |
TVL, já normálně musím rozdejchat ten matfyz. To není možný, aby tady bylo tolik dementů a ještě to takto blbě učili středoškoláky?? | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Syndikát Mrdek Neregistrovaných) RP (5.2.2024 15:43) | reagovat | |
Pichus: tak si rozebereme ty vaše závorkové orgie pomocí rozšíření výrazu: (0-4)^2 = 16, stejně jako (-1 * 4)^2 = 16. Protože "-4^2" zcela JEDNOZNAČNĚ není rovno výrazu 0-4^2. Ten první je hodnota "minus čtyři a to celé na druhou" kdežto to druhé "nula minus (4^2)" - a jedině tam to bude správně -16, a jedině tam bude mít mocnina "přednost" před odečítáním. Je signifikantní, že vy závorkoví úchylové neumíte ten výraz ani správně rozšířit za pomocí závorky. Ad CUNI: Fakt je 10^2 = 5*2^2? Jste se posrali? | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (mr. D.) (5.2.2024 11:55) | reagovat | |
≡ (mod 32) | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Pichus) RP (5.2.2024 9:58) | reagovat | |
Můžeš být konkrétnější? Který komentář jsem špatně pochopil? | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Lamak+(nechce+se+mi+prihlasovat)) (5.2.2024 9:48) | reagovat | |
Ty jsi fakt pitchus, zjevně jsi nepobral hned několik věcí co tu lidi napsali, takže tu krakonošuješ zcela zbytečně a mimo mísu. Přestaň se považovat za nejchytřejšího v místnosti, jen protože ti to řekla maminka... | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Pichus) RP (5.2.2024 9:12) | reagovat | |
A kdyby náhodou měl ještě nějaký ignorant pocit, že je nejchytřejší v matematice, posílám odkaz na stručnou literaturu, kde se před příkladem 2.2 nachází odstavec POZOR! s přesně touto problematikou: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Pichus) RP (5.2.2024 9:06) | reagovat | |
Beru zpět, Slávek to napsal blbě. Je to samozřejmě -4^2 != (-4)^2 | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Pichus) RP (5.2.2024 9:04) | reagovat | |
SMN: Že je někdo vzdělanější, než ty, tak hned trolí? já ti to klidně jeho vysvětlením vypočítám: (-1)^2 = [(-1)^2*(1)^2] = 1*1 = 1. Mezi 0-4^2 a -4^2 pochopitelně rozdíl není, protože každý dement ví, že když k čemukoliv přičteš nulu, nic se nemění. Na závěr si dovolím poznamenat, že si nejsem jistý, že si uvědomuješ, že pokud někdo napíše a*b^x, tak se mocní jenom to b. | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Pichus) RP (5.2.2024 8:58) | reagovat | |
Hahahahaha: to je učitelka slušná kráva, když neumí předmět, který učí. Znaménko se prostě nemocní, dokud se nedá do závorky. To není vůbec předmětem k diskuzi. Slávek to, myslím, shrnul dost jasně. | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Syndikát Mrdek Neregistrovaných) RP (5.2.2024 8:06) | reagovat | |
Mck: tak to je velmi sofistikovaný trolling tohlencto! Ještě mi vysvětli, kolik je (-1)^2, nebo jestli jsi zapomněl mocnit záměrně? Případně jestli chápeš rozdíl mezi výrazy 0-4^2 a -4^2 | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (HAHAHAHAHA) RP (5.2.2024 7:55) | reagovat | |
Kdyz na stredni nekdo napise rukou na tabuli -4^2, tak vsichni vcetne ucitelky budou tvrdit ze vysledek 16. Protoze pro -16 by napsali -1*4^2. To ze pocitace potrebuji ponekud jina pravidla zapisu, nedela z lidi bezmozky. | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (LSLarry) RP (5.2.2024 7:13) | reagovat | |
Zde je bohuzel videt, kdo ma spatne priority | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Mck) (5.2.2024 7:12) | reagovat | |
Záporná čísla lze prezentovat jako - 1 * 4,takže s tou mocninou už chápete? | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (odigfjoijgds) (5.2.2024 7:02) | reagovat | |
kapitan: -4^2 nie je (-4)*(-4), co by davalo vysledok 16, ako by si niekto mohol mysliet, ale -(4*4), takze -16. | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Dlouhosrmnicnepočital ale…) (5.2.2024 6:48) | reagovat | |
Kapitáne? | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (hmmms) (5.2.2024 6:47) | reagovat | |
https://www.youtube.com/shorts/luLDIsa3VXc | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Chaos_a_Bordel) RP (5.2.2024 1:13) | reagovat | |
Kdo neveri tak takhle: -4^2 = 16 -4^3 = -64 | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Chaos_a_Bordel) RP (5.2.2024 1:12) | reagovat | |
(-4)*(-4)=16 (-4)*(-4)*(-4)=-64 ................ dejte si to do kalkulacky nebo matlabu, mapple ... | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (slavek-) RP (5.2.2024 0:44) | reagovat | |
-4^2 != -(4^2) | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (skeptic) RP (4.2.2024 23:55) | reagovat | |
Většina amíků si myslí, že USA založil Ježíšek, tak co bys chtěl u takové složité matematiky | ||
|
||
Obrázek 'ZombieVonMatFyz' (Pichus) RP (4.2.2024 23:51) | reagovat | |
To byste nevěřili, kolik komentářů na FB pod tím hlásalo, že mínus patří k té čtyřce a tak je to opravdu 16. Amíci, no... | ||
|