Odebírat | ||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 22:39) | reagovat | |
Dobrou noc. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 22:31) | reagovat | |
No tak samozrejme, ze kdyz zatvrzele ignorujes rozdily mezi temi zememi, tak nechapes rozdil v pristupu. Hrajes si tu na blbeho, pritom moc dobre vis, ze jsem ti to vysvetlil uz nescetnekrat. Jsi proste vypatlany kokot a ulhana svine, ale to neni pro nikoho nic noveho. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 22:25) | reagovat | |
Tak jsem si dal vyhledat blmblb je kokot, našlo mi to mraky věcí, neměl jsem chuť se v tom hrabat, tak jsem to zase zavřel. Tuhle diskuzi končím s tím, že argument s NATO nedává smysl, neboť nevysvětluje rozdílný přístup rusáků k Ukrajině a k Finsku, navíc Finsko je mnohem blíže k Petrohradu (což je jedna z věcí, která se dá dočíst z mapy), takže dává větší smysl kvůli blízkosti hranic tomu napadnout Finsko než Ukrajinu. Podle všeho je to rusácká cochcárna, což odpovídá mému modelu chování rusácka. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 18:30) | reagovat | |
Ne, znovu ti to nenapisu, nebudu hrat tuhle tvou hru, jsi moc pruhledny. Uz jsem ti to napsal mockrat a archiv ma funkci vyhledavani. Zcela zjevne nemas vubec zadny zajem stravit ani 10 vterin hledanim, tak proc bych se mel namahat, ulhana svine? | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 18:26) | reagovat | |
Takže nenapíšeš. A s tím očekáváš, že někoho o čemkoliv přesvědčíš ve svůj prospěch. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 18:22) | reagovat | |
Uz mne unavujes a tva taktika je pruhledna. Vim, ze nejsi debil, jen ulhana svine, takze vis, o cem mluvim a jak si to pripadne najit. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 18:20) | reagovat | |
Tak to klidně napiš pošestý. Já nemám problém ti opakovat některý věci stokrát. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 18:18) | reagovat | |
Napsal jsem ti to opakovane, nejmin petkrat. Ne v tomto vlakne, ale v prubehu nekolika mesicu pod jinymi obrazky. Ty jen lzes predstiras, jako bych ti to nevysvetloval stale dokola. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 18:14) | reagovat | |
No, furt jsi nenapsal, co se má na mapě vidět, že to je argument rusáka pro napadení Ukrajiny, ale ne Finska. A to jsi vystřílel X příspěvků hádáním se o tom, jak moc je čí mapa stará. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 18:07) | reagovat | |
Mongolskej circlejerk je dost slabej. A tecka ma starou mapu. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (miko) RP (16.2.2024 18:04) | reagovat | |
ja videl ted jednu, kdu kolem ruska bylo mongolsko, tu jsi myslel? tak pak doneck je v mongolsku. kruci, zase ne v rusku ... | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (cyklista) RP (16.2.2024 18:04) | reagovat | |
Jediné, co je mapách vidět (na Street View), je rozdíl v bohatství lidí, čistotě a vzhledu měst a vesnic mezi Finskem a rusáky. Dokonce je vidět rozdíl v okupovaných finských územích a Ruskem, třeba okolí Vyborgu nedokázali rusáci zdevastovat, takže pořád vypadá civilizovaněji než venkov na Sibiři. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 18:04) | reagovat | |
Mám nejnovější mapu s hranicemi podle mezinárodního práva. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 18:02) | reagovat | |
Mas starou mapu. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 18:01) | reagovat | |
Mám mapu stavu podle mezinárodního práva. Ale chápu tvůj point, prostě si rusák nakreslí nějakou mapu, a tou si potom argumentuje. Není mi z toho ale jasné, jak by tento postup vyvracel můj model chování rusácka. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 17:56) | reagovat | |
Mas blbou mapu. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 17:52) | reagovat | |
Tak mapu zrovna ty jako argument moc nebereš, když je na ní Doněck v Doněcké oblasti na Ukrajině. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 17:47) | reagovat | |
Otevri si mapu a zkus se na ni soustredene koukat. Treba te neco napadne. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (Smradek) (16.2.2024 17:41) | reagovat | |
Ako ake? Ze chodia do sauny? Verim tomu ze keby pobaltie n7ebolonv nato sú najebany aj tam | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 17:40) | reagovat | |
Ale já velmi dobře chápu rozdíly mezi tím, co rusák říká a tím, co rusák dělá. A jediný rozumný model jeho chování, který mě na základě pozorování napadá, je ten, že cokoliv říká, je jen ke zmatení nepřítele, a je třeba se zaměřit jen na to, co dělá; slovo rusáka nemá váhu žádnou. Takže - rusák vstoupil s armádou na území Ukrajiny a rozjebává to tam na kaši. Zcela samozřejmá reakce je bránit se a snažit se nakopat agresora tak, aby vypadl. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 17:39) | reagovat | |
Jo, ale mezi Finskem a Ukrajinou jsou vyznamne rozdily. Vy je zatvrzele ignorujete a tim padem vam to nedava smysl. Tak je zkuste prestat ignorovat. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (Smradek) (16.2.2024 17:38) | reagovat | |
Ja tiez nechapen ten argument, v minulosti si tvrdil ze rusi napadli ukrajinu aby nemali nato na hraniciach a teraz maju nato na hraniciach stavaju obranne infrastrktury, amici mozu na ich zakladne a maju prezidenta ktory by rozmiestnil atomovky na ich uzemi, neviem uplne aka je toto situacia navyse pri narode ktory si uz raz s rusakmi vytrel rit | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 17:31) | reagovat | |
No ano. To ty jsi jen zase kokot co nechape rozdily mezi zememi ktere zpusobuji, ze co u jedne vadi u jine nevadi. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (miko) RP (16.2.2024 17:30) | reagovat | |
a rok nam tady tvrdis, ze duvodem napadnuti ua ruskem je to, ze ua chtela do nato. a ted tvrdis, ze rusku nevadi ze tam vstoupi nova clenska zeme... jako, jinak se mas dobre? | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 17:24) | reagovat | |
Ne, zase to chapes blbe, protoze soustavne ignorujes rozdily, ktere mezi Finskem a Ukrajinou jsou. A to presto, ze jsem ti je uz nescetnekrat vysvetlil. Rusove nikdy nerekli, ze maji problem s tim, ze do NATO vstoupi nova clenska zeme. To je jen tva dementni a nesmyslna redukce. Je navic chucpe, ze o mateni pises zrovna ty, ulhana svine co jen a jen lze. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (cyklista) RP (16.2.2024 17:23) | reagovat | |
Merline, ty debile, ještě jednou ti naletím. Ty sem dáš tři skoro stejná videa, jak si rusáci uklízí trosky, když si podle všeho zase ruští dementi sestřelili něco na vlastní město a kde jsou ty důkazy? | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 17:18) | reagovat | |
Takže to shrnu: rusák vyslovuje argumenty, které však aplikuje zcela arbitrárně, ergo to argumenty nejsou. Toto zjištění je ve shodě s celkovým chováním rusáka, kdy nedodržuje žádné smlouvy, a slova jím vyřčená sice lze přeložit do našeho jazyka, ale na jejich významu nezáleží. Komunikace je pro rusáka jenom nástroj k matení nepřítele, stejně jako naše svoboda, demokracie a další hodnoty, které naši předkové vydobyli. Po celý život mě rusák přesvědčuje, že svět bez rusáka by byl lepší místo. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (autokrator) RP (16.2.2024 16:41) | reagovat | |
Tak už se nehádejte a buďte rádi, že tu není válka a že každý den umírají Rusáci. Mějme radost i z těch malých věcí | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 16:38) | reagovat | |
Ne. Proste jsi kokot a ulhany kripl. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 16:37) | reagovat | |
Takže se shodneme na tom, že rusák si prostě vycucá z prstu jakýkoliv argument, i když není univerzálně použitelný? | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 16:36) | reagovat | |
Neshodneme, protoze mezi Finskem a Ukrajinou jsou rozdily, takze vstup do NATO u jednoho nevadi, zatimco u druheho to vadi. Nastuduj si ty rozdily, uz jsem ti je vysvetlil nekolikrat. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 16:33) | reagovat | |
Takže se shodneme aspoň na tom, že vstup do NATO není argumentem pro napadení Ukrajiny, když jím není pro napadení Finska? | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (miko) RP (16.2.2024 16:32) | reagovat | |
to mi jsme ti nescetnekrat vysvetlili , ze rusak je gagresor, terorista. a ty jenom predstiras, ze o tom nevis, ulhaej kriple | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 16:30) | reagovat | |
Stupidni analogie, jako vzdy. A pritom jsem ti vse uz nescetnekrat vysvetlil a ty jen predstiras, ze o tom nevis, ulhanej kriple. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 16:28) | reagovat | |
Ach jo. Ty mi tady tvrdíš, že všechna lichá čísla jsou prvočísla, a že je to zcela platné tvrzení, a já akorát nechápu nějaké nuance mezi 9 a 7. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (Mrtvej okuopant = dobrej okupant) (16.2.2024 16:28) | reagovat | |
Blm se zas predavkoval copiem. To je kripl. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 16:25) | reagovat | |
Redukce na "oba jsou suverenni staty" nebo jaks to nazval je zcela absurdni a ty rozdily ignoruje. Kdyz ignorujes rozdily, je jasne, ze nechapes rozdilny pristup. Tak je zkus pro jednou neignorovat. Vysvetleni jsem ti dal uz nekolikrat. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 16:25) | reagovat | |
Fake Merlin: nevtirej se, ty submisivni ulhanej debile | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 16:22) | reagovat | |
Rozdíly být můžou, já ti tu ale vysvětluju, že argumentem není vstup do NATO, protože tento argument v sobě žádné takové rozdíly neobsahuje. Musíš si tedy vymyslet nějaký jiný argument, tenhle ti tu vyvrátí každý člověk s trojciferným IQ. Stačí ti to, nebo ti to mám nakreslit a zahrát k tomu maňáskové divadlo? | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (Merlin) RP (16.2.2024 16:20) | reagovat | |
fakeblm: Ano, to je pravda. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 16:17) | reagovat | |
Jsem ruska krysa, ktera by zaslouzila skoncit ve stejnem vezeni, jako Navalnyj. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 16:15) | reagovat | |
Nedoslo, protoze mezi Finskem a Ukrajinou jsou rozdily, ktere jsem ti uz nekolikrat vysvetlil a ktere zatvrzele ignorujes, nebo to predstiras. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (autokrator) RP (16.2.2024 16:12) | reagovat | |
Chce to zbrojit a připravovat se na válku. Jestli přijde nebo nepřijde je irelevantní. Zatím na ni nejsme připraveni. Lépe dávat jen lehce přes 2 % HDP na obranu, které jsou hladce ufinancovatelné, než pak dávat 10+ %, které by nás bolely. Zatím je potřeba pomáhat Ukrajincům redukovat počty Rusáků. Čím víc jich pozabíjejí teď, tím míň jich pak bude stát proti nám. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 16:06) | reagovat | |
No v každém případě nemůžeš máchat "vstupem do NATO" jako argumentem, protože očividně v případě Finska k napadení nedošlo. Prostě když už sem sypeš propagandu, musíš ji mít vnitřně konzistentní, jinak ti ji každý jedinec s trojciferným IQ lehce vyvrátí. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 16:03) | reagovat | |
No vidis. A presto k nim Rusko pristupuje jinak, protoze proste nejsou zamenitelne a existuji mezi nimi rozdily. Predstirani, ze to tak neni a ze jsem ti je uz mnohokrat nevysvetlil, je ubohe i na lhare tveho formatu. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (Merlin) RP (16.2.2024 16:02) | reagovat | |
@:. Krym je Rusko. Se s tím smiř. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 15:59) | reagovat | |
Až na ten drobný zádrhel s prvním pokusem o anexi Krymu v 90. letech, který nevyšel. https://en.wikipedia.org/wiki/Republic_of_Crimea_(1992%E2%80%931995) A co se týče rozdílu mezi Ukrajinou a Finskem, oba jsou svrchované státy sousedící s rusáckem a oba mají zcela oprávněné obavy o bezpečnost (přičemž v případě Ukrajiny jsou tyto obavy 100% potvrzené). | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 15:56) | reagovat | |
miko je zase kokot, co zije v alternativni realite. Nebo jako cim Rusko Ukrajinu ohrozovalo mezi roky 1991 a 2008? Nicim. Vubec nicim. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (miko) RP (16.2.2024 15:55) | reagovat | |
jako rusko je podle tebe uplne vzorem filantropie, mirumilovnosti, bratrskeho spoluziti ... fakt jen skoda vsech tech mrtvych, co tuto auru a svatozar taknejak kazi. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (miko) RP (16.2.2024 15:53) | reagovat | |
"Ukrajine nijak nevyhrozoval" - lez, "nijak a nicim ji neohrozoval" - lez, "Ukrajina rozhodla stat se Rusku otevrene nepratelskou" - lez (rusko se stalo otevrene nepratelskou ukrajine), ... atd atd - jako blbe, jsi fakt neskutecna studnice dezinformaci a lzi. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 15:50) | reagovat | |
No od rozpadu SSSR v 1991 do 2008 Ukrajine nijak nevyhrozoval a nicim ji neohrozoval. Ukrajina tak nemela zadny racionalni duvod stat se Rusku otevrene nepratelskou. Rozdil mezi Finskem a Ukrajinou jsem ti vysvetlil uz nekolikrat. Prestan predstirat, ze ne, ulhany zmrde. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 15:48) | reagovat | |
Jasně, rusák Ukrajině nevyhrožoval a neohrožoval ji, jen otrávil několik ukrajinských politiků, instaloval loutkového prezidenta a od roku 2014 okupuje část jejího území, ale jinak je to úplný milius, co by ani mouše neublížil. No a že by napadl Finsko, když se rozhodlo vstoupit do oné rusácku nepřátelské alianci (s níž spolupracuje), je přece úplně jiná situace, než když napadl Ukrajinu, která se rozhodla vstoupit do téže aliance, to dá přece naprostý rozum. Máš tam nějakou propagandu, co není blábol? | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 15:40) | reagovat | |
No Ukrajine nijak nevyhrozoval a nijak a nicim ji neohrozoval. Presto se Ukrajina rozhodla stat se Rusku otevrene nepratelskou. Proc je situace s Finskem diametralne odlisna jsem ti vysvetlil uz nekolikrat a tva otazka na to same mne uz unavuje. Najdi si to v archivu. Ruske suroviny potrebuje doslova cely svet, kdyz nekoupi Evropa koupi nekdo jiny. Teorie o konkurenci jsou zcela nepodlozene a dementni. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 15:38) | reagovat | |
A jakým způsobem rusák prokázal, že nepředstavuje pro Ukrajinu žádné nebezpečí? Proč rusák ze stejného důvodu nenapadl Finsko, když se rozhodlo vstoupit do NATO? Fakt si najdi nějaké smysluplnější výmluvy, já ti tu už kdysi jednu nabídl, a ta furt platí - rusák potřebuje dodávat Evropě suroviny (nebo na tom mít značný podíl) a nechce, aby mu Ukrajina konkurovala. Mohlo by se pak totiž stát, že by rusák neměl čím vydírat Evropu. A chování rusáka naprosto jasně vede podél této myšlenky. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 15:34) | reagovat | |
Jakoze se Ukrajina chtela pridat k Rusku nepratelske vojenske alianci a to v dobe a pres to, ze Rusko pro Ukrajinu nepredstavovalo zadne nebezpeci. Zapad s Ukrajinou ukazkove vyjebal a ti kokoti se radi nechali. Az jim to jednou dojde, tak jeste bude v Evrope veselo. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 15:29) | reagovat | |
Jako že Ukrajina vyhrožovala rusácku, chtěla jej napadnout, vyhlásila mu válku, nebo tak něco? To, že se se mnou někdo nechce bavit, není důvod k jeho napadení, a po tom, co tohle udělám, těžko můžu čekat, že mě bude mít rád. Ukrajinci nejsou takoví pitomci, aby se zahazovali s někým, kdo očividně nejedná v dobré víře. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (blm v prestrojeni 3) (16.2.2024 15:27) | reagovat | |
Vubec ne. Stacilo zustat neutralni a nestat se Rusku otevrene nepratelskym statem, jako to Ukrajina ucinila ve 2008 a od te doby se to s ni veze. Stupid games, stupid prizes, znas to. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (miko) RP (16.2.2024 15:20) | reagovat | |
takze rus napadne ukrajinu, ale debil je krajina. ok, to ma fakt neprustrelnou logiku jak prase | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (phepe) (16.2.2024 15:16) | reagovat | |
blm: překlad z kokotštiny, kdyby měli Ukrajinci dál loutkovou vládu Ruska a zůstali by ve svéře vlivu Ruskka tak by jim Rusové neukradli Donbas i Krym. | ||
|
||
Obrázek 'kazdemu agentovi triko s F-35' (:.) (16.2.2024 15:14) | reagovat | |
Ano, Ukrajinci udělali velkou chybu, že se jejich stát nachází v sousedství teroristů ze severní Asie. Kdyby měli Ukrajinu třeba v Atlantiku, tak by se to nestalo. Jenže smůla, už se stalo, a holt se to musí vyřešit. | ||
|