Odebírat | ||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Dezοlát) (23.2.2024 10:33) | reagovat | |
Toto jsou věci, které většina (nejen) zdejších "odborníků na ruSSko" absolutně netuší. Jenže ruSSáci tuto "historickou zkušenost" se západem mají. A není to první taková zkušenost. Jenže proč by se měl nějaký povýšenecký sociopat z německé montovny pokoušet podívat se na to z úhlu pohledu toho ruSSáka a zamyslel se nad tím, odkud se vzala ta nedůvěra a podezřívavost ruSSáků vůči západu, že. To je vše. Libtardí shitstorm nechť započne. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Dezοlát) (23.2.2024 10:32) | reagovat | |
Na nějaké hlady chcípající mužiky seroucí do díry defekoval bílý tesák. Jenže pak se k moci dostal Putin a jeho klika a tu skvěle rozběhnutou kolonizaci Ruska stopnul. A od tohoto okamžiku se rozjela sveřepá nenávist vůči Rusku. Nebyla v tom žádná válka. Nebylo v tom žádné "bezpečnostní riziko". Bylo v tom jen a pouze obrovské zklamání a nasranost ze ztráty "investiční příležitosti" epochálních rozměrů. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Dezοlát) (23.2.2024 10:31) | reagovat | |
Takže tam ta "transformace" probíhala tak, že se původní státní podniky na doporučení amerických "poradců" zlikvidovaly bez náhrady. Takže se obrovské množství lidí ocitlo bez práce a vypukl v podstatě hladomor. Tato kolonizace Ruska "běžela jako po drátkách" za Gorbačova a za Jelcina. V této době bylo Rusko západem velebeno jako "spolehlivý partner". Ruští pohlaváři se s těmi západními běžně scházeli a rokovali o všem možném. Všechno vypadalo "sluníčkově". Z pohledu západu. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Dezοlát) (23.2.2024 10:30) | reagovat | |
A i ten přechod mezi likvidací původního státního - pravda zastaralého a neefektivního - na západem vlastněný průmysl moderní - prošel celkem hladce bez nějakých zásadních sociálních otřesů. Takže u nás pohoda jazz, takže běžný vohrndíra nechápe, v čem je problém. Jenže z Ruskem se nepočítalo jako se západní montovnou. Rusko mělo mít úlohu "západní čerpací stanice, lomů a dolů atd." | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Dezοlát) (23.2.2024 10:29) | reagovat | |
Milý chlapče. Neznáš ani poměrně nedávnou historii. Takže v kostce: po dopředu naplánovaných pučích ve všech zemích bývalého bloku (u nás po "sametové revoluci") se západní "poradci" a "investoři" vrhli na země východního bloku, aby místním "pomáhali" s takzvanou "transformací". My a okolní země jsme dopadli ještě celkem dobře. Fungujeme pro západ jako "lepší Bangladéš". A hlavně - západní "investoři" nás potřebují jako levnou pracovní sílu do těch jejich "montoven". | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (cyklista) RP (23.2.2024 7:17) | reagovat | |
Ano demence ruských imperialistů je neskutečná. Místo aby prodávali západní Evropě předražený plyn a ropu a neskutečně bohatli, pustili se do války, která je vrací o dvě století zpátky. Viz třeba rozhovor s nějakými lidmi v Rusku, nechtěli použít atomové zbraně na západní Evropu, ne z nějaké mírumilovnosti, ale aby to neměli rozbité, až to tam obsadí. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (kozička) (22.2.2024 14:26) | reagovat | |
@cyklista: Ano, z trosek toho na sračky rozstříleného města, tedy vlastně bezvýznamné vesnice, jak říkáte, kde nezůstal ani jeden nepoškozený barák, vytahují "Rusové" krásnou nepoškrábanou pračku, natáčí se u toho na video a pak to postnou někam na sociální sítě, aby to věděl celý svět. Seems legit. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (cyklista) RP (22.2.2024 14:02) | reagovat | |
Až tady zase budou ruští kolaboranti vykládat o osvobození Ukrajiny, čerstvě z Avdijivky: [odkaz] Kdyby to chtěly ruské filcky zpochybňovat, ať si poslechnou tu téměř spisovnou ruštinu dokonce skoro bez nadávek. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Dezοlát) (22.2.2024 11:39) | reagovat | |
S debatami o tom, kdo má kulky atd., bych byl raději opatrný: https://9gag.com/gag/anzp4Oq | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Pooh) (22.2.2024 11:37) | reagovat | |
Kulky ma pes:/ | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Suuure) (22.2.2024 11:00) | reagovat | |
blmblmblm: no jo, je jasné že rusové zase rozbombí nějakou školu nebo panelák jak maji ve zvyku, to ani nemusíš psát | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Dezοlát) (22.2.2024 10:54) | reagovat | |
Sanitol: To o té relevantnosti zdrojů a reakcích "všech" je dobrá hra na vlastní bránu. Například takový tvůj soudruh from/kmikal/klitorys/ovcoun/atd atd. automaticky znevěrohodňuje jakýkoli zdroj kromě anglické mutace Wikipedie. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Sanitol) (22.2.2024 10:26) | reagovat | |
Zrádce nemá nikdo rád. Ani Čurda není jednotka oblíbenosti. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Sanitol) (22.2.2024 10:24) | reagovat | |
Jan Zachrta - No jestli je to zpravodajská hra, tak Rusové vědí, že ho oni nezabili a teď ho můžou v klidu najít a zabít. Podruhé je z jeho smrti už nikdo obviňovat nemůže. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Sanitol) (22.2.2024 10:23) | reagovat | |
Chlm, na co si tu hraješ? - Když se ti dodá zdroj, řekneš, že není relevantní a že chceš jinej. Tahle reagujete všichni. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (22.2.2024 8:54) | reagovat | |
Mno, co k tomu rict. I za tohle ukronackove zaplati. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (cyklista) RP (22.2.2024 7:30) | reagovat | |
Přidám další veselé ruské video někde z výcvikového prostoru: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 1:48) | reagovat | |
Ty vole ja uz nevim, jak jinak ti to vysvetlit. Uplne vse jsem ti uz rekl, cesky, jednoduse. Pocatek jsem pouzil Q1 1970, exponent 1.087, proti Q4 2023 se ma aproximace lisi o asi 1.5 %. Takze zase meles totalni sracky, nekde jsi zapomnel nebo pridal nulu a najednou ti to lita o spoustu radu sem a tam. O kolapsu jsem taky nerekl ani slovo, to mi tu jen celou dobu podsouvate. Klasicke vyjebane NPC lobotomovane jebky. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (///) (22.2.2024 1:38) | reagovat | |
Navíc to zní, že vlastně rozdíly a podobnosti ani moc nechápeš. Každopádné, Blmblb je se svými 8% vtipný. Kdyby dluh rostl o jeho 8,7% od 01.01.1966 (první hodnota), tak dnešní hodnota dluhu USA je 2 082 515x (ano, to krát tam patří!) vyšší. Nebýt COVIDového roku, tak nejvyšší meziroční růst dluhu byl 6,7%. Nevím, co Blmblb počítal, ale nejsem překvapený. Je to jen ruská mrdka bojující za finální sovětské vítězství, co si potřebuje jet svůj narativ o silném Rusku a kolabujícím západu. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 1:37) | reagovat | |
lomitko: To co rikas narazi na jeden dost zasadni problem: HDP je do znacne miry umele cislo a je to zcela nevhodna zakladna pro srovnavani, protoze vlada disponuje svym rozpocem a ne HDP. To je asi jako ten hloupy zavazek davat 2 % HDP na obranu, zni to jako drobne, ale v realu je to 6-7 % rozpoctu a to zas tak malo uz neni. Zpet k USA, obsluha dluhu se neplati z HDP ale z rozpoctu, no a ta brzo prestane byt unosna. Uz ted je to polozka vetsi nez vydaje na obranu. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 1:27) | reagovat | |
lukos: Problem dementu jako ty je, ze jste totalne tupa NPC bez jakekoliv schopnosti abstrakce. Ty trvas na nejake nulove hodnote, ale ze je ten graf proste o konstantu (stav k 1970) posunuty nahoru a ze se tim charakter te krivky jinak nemeni je neco, co ti uplne unika. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (///) (22.2.2024 1:18) | reagovat | |
Blmblbe, přesně kvůli inflaci a růstu HDP se má smysl dívat na podíl dluhu vůči HDP. Ano, situaci se jim během COVID a krize 2008 výrazně zhoršila. Lukianos: Asi se shodneme na tom, že Blmblb je celkem slušný kus kokota. Zejména za jeho žonglování s dlouhým a krátkým obdobím a USA, které má dlouhodobě fiskální politiku, která je dlouhodobě neudržitelná... Řešit exponenciálu VS geometrickou řadu je jen chytání za slovo. Je to řada, protože je to diskrétní v čase, ale jinak jde efektivně o to samé. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Lukianos) (22.2.2024 0:58) | reagovat | |
Naštuduj si, čo je funkcia, čo je exponenciálna funkcia a čo je geometrická postupnosť. Toho kokota nechám veľkoryso bez reakcie, lebo keby som ti na to odpovedal, čo si zaslúžiš, tak táto debata rýchlo stratí akýkoľvek zmysel. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Lukianos) (22.2.2024 0:55) | reagovat | |
Iste, keď vieš hovno o matematike, tak je to pre teba blábol. Tomu sa hovorí 'argument z ignorancie' (v zmysle "nikdy som o tom nepočul, tak to musí byť blbosť"). A áno, vidím, že rok 1970 si si zvolil ako rok 0, akurát si k nemu priradili aj hodnotu dlhu nulovú, čo je blbosť - a aj to ukazuje, že tvoja krivka nie je exponenciála. Prifariť ku každému roku hodnotu z predošlého plus 8,7% je geometrická postupnosť, nie exponenciálna funkcia, navyše úplne arbitrárna (= s nesprávnym začiatkom). | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 0:31) | reagovat | |
Boha jeho dalsi kokot, ktery absolutne nic nechape a to presto, ze vse bylo vysvetleno nize. Tak jeste jednou, s pouzitim tvych terminu: rok 0 je 1970, 1 (100 %) = udaj z Q1 1970. To cislo jsem si odnikud nevycucal, ale strelil tak, aby vysledna krivka co nejlepe aproximovala realny vyvoj. A ten blabol o protnuti osy y necham radsi bez komentare, takovou picovinu jsem neslysel uz hodne dlouho. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Lukianos) (22.2.2024 0:30) | reagovat | |
Okrem toho si protirečíš - tvrdíš, že "fiškálna politika je dlhodobo neudržateľná už dlhšiu dobu". To je contradictio in adjecto - fakt to nevidíš, čo za nezmysel si napísal? A k tým proruSSkým somarinám od kompota, Mucka a Merlina škoda slov. Keď je raz niekto úplne sprostý, nedôjde mu, kto je v skutočnosti agresorom, kto vstúpil neoprávnene na pôdu cudzieho štátu, atď. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Lukianos) (22.2.2024 0:20) | reagovat | |
Blm: nie, tá tvoja krivka nebola exponenciálna. To by musela začínať v nejakom bode, ktorý by si označil ako "rok nula" a hodnota dlhu v tom roku by sa brala ako 1, čiže 100% a ďalej by sa navyšovala o to percento, ktoré uvádzaš (a ktoré si si vycucal z palca na nohe, vysvetlím neskôr). Každá exponenciála totiž musí pretínať os Y v bode [0,1], keďže x^0=1. Tvoj graf je grafom geometrického radu s nesprávne zvoleným počiatkom (dlh USA v roku 1970 nebol nulový), takže výsledok je zmätočný. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 23:34) | reagovat | |
Mluvil jsem o dlouhodobem trendu a posledni rok-dva uvedl jako priklad. Vzdy jsem to bral v delsim horizontu, protoze na dvou letech nepoznas vubec nic. Ano, fiskalni politika USA je dlouhodobe neudrzitelna uz delsi dobu. A neudrzitelne veci nelze udrzet. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Občan Y) RP (21.2.2024 23:34) | reagovat | |
@kozička: Ano, ty jsou taky pekna hlubina vedeni. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (///) (21.2.2024 23:25) | reagovat | |
Mluvil jsi o posledních dvou letech a o tom, že je to dlouhodobě neudržitelné. Teď to bereš v delším horizontu? Takže USA udržela dlouhodobě neudržitelnou fiskální politiku dlouhodobě? Nějak se v těch tvých myšlenkových pochodech ztrácím. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 23:24) | reagovat | |
To mas v jadru pravdu, ale ignorujes trendy. Ma exponenciala roste o 8.7 % rocne. Tak rychle ani inflace, ani ekonomika, ani inflace + ekonomika v USA nerostou. Takze dluh prestava kopirovat prirozene vlivy, utrhuje se a exponencialne roste. No a jelikoz nic neroste do nebe, a uz vubec ne exponencialne rychle, tak tohle neni dlouhodobe udrzitelne. To je zcela jednoducha uvaha. Nechapu, proc proti necemu tak primitivnimu bojujete a co na tom nechapete. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 23:21) | reagovat | |
Ja psal neco o krachu? A kde? Vy jste asi jasnovidci, co vidi veci tam, kde nejsou. Samozrejme, ze to beru v delsim horizontu, protoze na poslednich par letech jsou trendy spatne videt. Ostatne kdyz dostatecne "zazoomujes", tak se kazda krivka sklada z linearnich useku. Coz jsi presne udelal. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (///) (21.2.2024 23:17) | reagovat | |
Jinak, dlouhodobě to bude vypadat jako exponenciála i v případě velmi dobré fiskální politiky ze dvou důvodů. Dluh je to nominální, ne reálný. Pokud si stát běžně půjčuje na provoz (a průběžně i splácí), bude dluh bobtnat geometrickou řadou kvůli inflaci. Druhým důvodem je prostý růst ekonomiky. Čím větší HDP, tím vyšší je zdravá úroveň zadlužení. Cenová hladina i HDP jsou z povahy geometrické řady, takže ano, za dlouhé období ti tam bude ta exponenciála pasovat. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (miko) RP (21.2.2024 23:12) | reagovat | |
jj, vsichni krachujou, jenom rusko je nirvana | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (///) (21.2.2024 23:09) | reagovat | |
Tvl, on to fitne od 70. let a najde tam exponenciálu. Já myslel, že se bavíme o pár posledních letech. V kontextu "USA loni/letos jedou na sekeru asi 8 % HDP a tohle vse dohromady proste neni dlouhodobe udrzitelne. " Takže USA už od roku 1970 krachují? | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 23:06) | reagovat | |
Jo aha, tohle je jeste jiny graf, s ucelove omezenou dobou poslednich 10 let. Hele ze ty veris i na plochou zem? Ta taky pri pohledu na malou cast vypada placata. Zcekuj tenhle vyvoj a schvalne, jestli tam nejakou exponencialu najdes. Dam ti malou napovedu: jsou tam hned dve. https://ctrlv.link/7t3f | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 23:05) | reagovat | |
Jeden o voze, druhej o koze. O mire zadluzeni vuci HDP jsem ja vubec nemluvil. To je tvuj strawman, ktery sis vymyslel a do nej zacal busit. Coz jsem ti ostatne i napsal, ale ty na nej utocis dal a ten druhy relevantni graf ignorujes. Takovej ses vypatlanej kokot. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (///) (21.2.2024 23:01) | reagovat | |
Blmblbe, tak to zkusím s obrázkem. https://imgur.com/mnQc0jK Pořád tam tu exponenciálu vidíś? A ano, mám tam typo, diference se opravdu píše v češtině s jedním f. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 23:01) | reagovat | |
A abych i ostatnim ukazal, jakej ses totalni kokot, tady mas ten graf prolozeny exponencialou. Rozsahy os jsou srovnane, vzal jsem pocatecni data z Q1 1970 a pouzil exponent 1,087 (neboli rust o 8.7 % rocne). Tesim se, jak se budes ztrapnovat recmi, ze ta exponencialni krivka neni exponencialni. https://ctrlv.link/7t3f | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Predpo) (21.2.2024 22:56) | reagovat | |
https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=vzdali_se_vsichni_nebo_jen_pilot.jpg | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 22:48) | reagovat | |
O diferenci jsem nikdy neslysel, tak tu mou poznamku o ni ignoruj, myslel jsem (druhou) derivaci. No a jestli jsi nepochopil, co to znamena, tak to je problem tvuj a ne muj. A jestli popiras, ze to je jasna exponenciala, tak jsi proste totalni kokot, co za kazdou cenu musi byt antagonista, i kdyby ze sebe pri tom mel udelat totalniho curaka. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (///) (21.2.2024 22:38) | reagovat | |
Blmblbe, v diferenci a diferenciálu není jazykový rozdíl, ale věcný. Jedná se o řadu pozorovanou v diskrétních okamźicích, ne o v čase spojitý proces. Slovo diference je proto tak vhodný, jak jen může být. Proč sem taháš druhou differenci, to opravdu netuším. Když tomu tak rozumíš, pobav nás. Fitni na ty data exponenciálu a nahraj sem obrázek. Chci tu tvou exponenciálu vidět. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (ask) (21.2.2024 22:31) | reagovat | |
egal: celkom pekny graf. Len mi je divne preco tam nie su zahrnute aj krajiny ako Iran India alebo RUSKO. Ze by nemali take dlhy? Predsa kazdy musi zit na dlh. Inak by isli sami proti sebe. Viem si predstavit ze si niekto natlaci 34 bilionov tak by mohli mat pozlatene cesty a vytlacili by si peniaze aj ne let na mesiacm zaplatit tisice vedcov. Teda asi by museli bombardovat a zabijat ludi z ktajin ktore by nechceli pouzivat tu ich vytlacenu menu. Alebo ako to je. A ropa by sa "musela" obchodovat n tej mene. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 22:17) | reagovat | |
dementni lomitko: Kdybych myslel miru zadluzeni v pomeru k HDP, tak napisu mira zadluzeni v pomeru k HDP a ne "dluh". Ja si nic nepletu, to ty si jen vymyslis picoviny a podsouvas mi nevyrcene. Krivka v druhem grafu je klasicka exponenciala a tve detinske zlehcovani na to nema zadny vliv. To neni "alespoň trochu rostoucí první difference", ale spis zrychlujici druha "difference" nebo spis cesky derivace. Vubec nejde o velikost, ale o trend. Ergo jsi totalni kokot, co veci vubec nerozumi. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (///) (21.2.2024 21:39) | reagovat | |
Blmblbe, kde přesně je ta exponenciála? https://fred.stlouisfed.org/series/GFDEGDQ188S Nebo mluvíš o dluhu v absolutní hodnotě? https://fred.stlouisfed.org/series/GFDEBTN Chápu, že matematickým nadáním zrovna neoplýváš, takže se ti to snadno splete. Tahle křivka už má alespoň trochu rostoucí první difference. Hele, věděl jsi, že větší firmy mají popujčováno více než menší firmy? | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Merlin) RP (21.2.2024 20:44) | reagovat | |
@Elon Muck: To je naprosto marný, diskuze ohledne LaL tu byla už mockrát, naprosto zbytečně. Při další příležitosti sem cyklista stejně prdne ty své mockrát vavrácené lži zase znova. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Elon Muck) RP (21.2.2024 20:24) | reagovat | |
psi chlup is blmblb: tak to tady nečti ty rozkuřovači ukrajinskejch čuráků. Ty už jsi měl taky dávno tlít na ukrajinský frontě. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Elon Muck) RP (21.2.2024 20:23) | reagovat | |
cyklista: Proč lžeš ty ukrajinská kundo? USA nepředpokládalo, že pomoc v rámci Lend-Lease aktu bude kompletně splacena. Po dohodě byl zůstatek doplacen v roce 2006. Něco si o tom nastuduj ty dobroserská svině. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (psi chlup is blmblb) (21.2.2024 19:30) | reagovat | |
nechcete vy prorusky kundy uz jit fakt do prdele? Nebo si aspon pustte nejakej budovatelskej velko film, aspon od vas bude na 3 hodiny klid. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (egal) (21.2.2024 18:42) | reagovat | |
https://www.visualcapitalist.com/government-debt-by-country-advanced-economies/ | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (egal) (21.2.2024 18:36) | reagovat | |
* Beriem späť, je to za rok 2006 pre Ru. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (egal) (21.2.2024 18:32) | reagovat | |
34 biliónov : 287 miliárd https://hnonline.sk/finweb/zahranicna-ekonomika/96123585-verejny-dlh-usa-prvykrat-prekrocil-hranicu-34-bilionov-dolarov # https://index.sme.sk/c/2926614/rusky-zahranicny-dlh-vzrastol-v-1-polroku-o-11-na-2874-mld-usd.html | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Merlin) RP (21.2.2024 18:08) | reagovat | |
Když jim nikdo nic nepůjčil, tak co tedy vlastně nesplácejí, jak tvrdí Miko? | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (cyklista) RP (21.2.2024 18:07) | reagovat | |
Rusáci umí akorát vraždit a ničit, dluhy samozřejmě nikdy neplatili. Nezaplatili za Transsibiřskou magistrálu ani za land-lease dodávky za druhé světové války. Resp. Američani po nich chtěli zaplatit jen to, co se ve válce nezničilo a dalo se použít a oni z toho zaplatili stejně jen 7 %. Pak už jim pro jistotu nepůjčil nikdo nic. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (miko) RP (21.2.2024 18:07) | reagovat | |
tak zrovna toto jsem nemyslel. ale v tomto pripade mas recht, to zas jo. to doknce i predcasne i s urokama a se vsi paradou. skoda, ze o tom ti dotycni uz mluvit nemuzou, urcite by to chvalili | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Merlin) RP (21.2.2024 18:02) | reagovat | |
@miko: Rusko své dluhy platí. Jak zjistil i ten týpek nahoře. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Merlin) RP (21.2.2024 18:01) | reagovat | |
@Jan Zachrta: Tohel se veřejně úplně stopro neví. Možné je obojí. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (miko) RP (21.2.2024 17:55) | reagovat | |
aha, docela logicke. jenom mi vrta hlavou, proc je rusko chude, navzdory tomu, ze neplati sve dluhy a ma velkou armadu. a taky, proc jim nechteji pujcovat, kdyz neplati dluhy a ma velkou armadu? ... asi v te logice je nekde nejaka chybka. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 17:54) | reagovat | |
To nastesti nebude mit uz prilis dlouheho trvani. Dluh USA kopiruje exponencialni krivku, uz dnes na obsluhu dluhu (pro ukrobuzny: jen na splaceni uroku) vydava USA vice, nez na armadu, a dolar ztraci svou pozici ve svetove ekonomice (kdyz uz i Saudove dolar pomalu opousti, tak to je na povazenou). USA loni/letos jedou na sekeru asi 8 % HDP a tohle vse dohromady proste neni dlouhodobe udrzitelne. | ||
|
||
Obrázek 'pozval si bejvalku z SSSR' (Jan Zachrta) RP (21.2.2024 17:54) | reagovat | |
A je určitě mrtvej, nebo to je zpravodajská hra, aby ho Ukrajinci ochránili před primitivními a vraždícími Rusáky? | ||
|