Odebírat | ||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Příběhy brouka Bramborouka) (7.4.2024 18:06) | reagovat | |
To ukáže až čas. Šanci bude mít v případě, že bude někoho zajímat i po změně režimu tak, jak je to v případě jeho komunistického předobrazu: https://www.ustrcr.cz/uvod/antologie-ideologickych-textu/ondrej-sekora-a-ferda-mravenec/ | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Brožík 2) (7.4.2024 18:04) | reagovat | |
To si nemyslím, určitě jsou i lepší komiksy, ale bude jich málo, to jo. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (strakaču) (7.4.2024 18:00) | reagovat | |
Prasátko blmátka je ten nejlepší komiks na světě. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (inty) (17.3.2024 23:59) | reagovat | |
To je skvělé, chceme další díly. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (8.3.2024 1:17) | reagovat | |
Na co to právě koukáte? Jde o komiks prasátka blmátka, všechny díly zde: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (HeheOPjeVul) (27.2.2024 19:48) | reagovat | |
Je vam jasny, ze bez amiku si ukacka ani nevrznou? Myslite si, ze ma nekdo sanci porazit Trumpa? GG WP jakmile tam bude Trump, takze to meme je idiotsky.. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 18:29) | reagovat | |
2) Mně se ta "snaha spájať konkrétne neslávne známe osobnosti s ich etnicitou" taky nelíbí. Takže se mi zcela logicky nelíbí ani to, když na toto téma někdo zcela účelově lže. Sověti zkrátka nebyli "etnickí RuZZáci". A naprosto s tebou souhlasím i s tím, že "komunisti presadzovali internacionalizmus". Sám jsem psal to samé a ten hysterický sprostý primitiv Kuus koKotta to popíral. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 18:25) | reagovat | |
kosodrevina: 1) Pokud někdo napíše "od čias Brežneva a možno aj skôr", tak já skutečně nevím, od kdy přesně to "skôr" myslí. To tvoje "tým skôr nemyslí od vzniku ZSSR" je tvůj názor a ne jeho. Já zkrátka názory nepodsouvám. Pro mě zkrátka platí to skutečně vyřčené nekonkrétní "skôr". | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kosodrevina) RP (27.2.2024 18:05) | reagovat | |
... To, že tvrdé potláčanie namiesto vzdelávania (ako na západe) nikam nevedie, sa ukázalo hneď po páde komunizmu. Nacionalizmus sa v štátoch bývalého východného bloku škaredo rozvinul. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kosodrevina) RP (27.2.2024 18:05) | reagovat | |
2. Nepáči sa mi snaha spájať konkrétne neslávne známe osobnosti s ich etnicitou, pretože v tom nie je žiadna kauzalita, len vyjadrenie odporu voči nejakému etniku. Nesúhlasím s Kuusko Kottovými výromi, že v tej ére bol cítiť nejaký nacionalizmus, pretože komunisti presadzovali internacionalizmus a nacionalizmus tvrdo cenzurovali a potláčali nie len v ZSSR, ale celom východnom bloku. Aj slovenský komunisti presadzujúci nacionálne požiadavky na to škaredo doplatili. ... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kosodrevina) RP (27.2.2024 18:04) | reagovat | |
@(Dezοlát) (27.2.2024 8:44): Skúsim svoju myšlienku napísať čo najjasnejšie, pretože už nebudem mať čas sa sem vracať. Som sice do piatku PN, ale už je chorá aj celá moja rodina, takže sa od nich prestávam izolovať a idem sa im venovať. 1. Keď Kuusko Kotta napíše od čias Brežneva a možno aj skôr, tak tým skôr nemyslí od vzniku ZSSR. Tá poznámka s Romanovcami bola ironická vzhľadom na to, ako ďaleko si potreboval do histórie ísť. V tomto si proste argumentačne mimo. 2. ... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 17:12) | reagovat | |
No a to jeho neustálé dětinské žvatlání o tom, že jsem dědek, je taky úžasné. Jako by nebylo normální mít po padesátce vnouče. To je fakt "argument" na úrovni skutečného génia. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 17:12) | reagovat | |
Můj skutečný názor na vaxinaci je takový, že měla být zcela dobrovolná a že se pozornost měla zaměřit na rizikové skupiny. Víš jak je ten magor schopen takovýto můj názor vykládat? Jako (cituji): "ŠÍŘENÍ RUSSKÉHO ANTIVAX ŠÍLENSTVÍ". Tak přesně v tomto je ta jeho údajná "zmatenost". | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 17:11) | reagovat | |
A zase další typické lži styl multinick klitorys ostrovid/from/kmikal/ovcoun/fake Dezolát/fake blm atd. atd. To, co ten lhář vydává za "zmatenost", je úplně obyčejný rozdíl mezi mými skutečnými názory a těmi debilitami, které se mi lháři jako tenhle křivák neustále pokoušejí podsouvat. Ten jeho výron typu "skrze ruskem šířené antivax nesmysly" je toho dokonalým důkazem. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 16:38) | reagovat | |
k "Dezolát ze začátku projevil náznak racionality. Ale hned mě také vyvedl z omylu." (ať nepíšu o dezo ve dvou vláknech), dezo je jiný než blm a merlin. ti dva jsou přímo putlerovi, zastánci invaze na Ukrajinu atd. Dezolát je zmatený dědek, který skrze ruskem šířené antivax nesmysly vlezl do králičí díry dezinfa a našel tam putlera. On invazi přímo nepodporuje, ale chce být jako ti dva, tak ji různě omlouvá a mlží... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 16:34) | reagovat | |
jo, on tak působí, dokáže racionálně diskutujícího naštvat. "diskuze" s dezolátem má do diskuze daleko jak lidová demokracie k demokracii. a když se po něm snažíš doložit svá tvrzení, tak taková záplava whataboutismů, fňukání, jiných nesmyslů, jen aby nemusel odpovědět . | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Junker von Tekwitz) (27.2.2024 16:28) | reagovat | |
klitorys ostrovid, jo, některé jsem viděl. Nechce se mi číst všechno, stejně tady ztrácím víc času, než jsem měl původně v plánu. A co se té rezistence týká, ještě chvíli a nejspíš začnu Dezolátovi taky vulgárně nadávat. Ztrácím trpělivost, je to opravdu příšerný člověk. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Junker von Tekwitz) (27.2.2024 16:24) | reagovat | |
Dezoláte, nejenže ničemu nerozumíš, ještě navíc i lžeš. "Chápu sprostý primitivismus jako argument" - kde jsem tohle napsal? A čemu se smeješ? Quid rides, mutato nomine, de te fabula narratur! Vždyť tady právě předvádíš to stavení se do roly oběti. Opravdu jsi úplně slepý k tomu, co děláš? Nečteš po sobě, co píšeš? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 16:17) | reagovat | |
junker: já jsem nerad v pasivní rezistenci, aspon jsem ho dal do komiksu [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 16:14) | reagovat | |
Jo jo. "já ňouma se vedle pokoušel seriózně diskutovat s Dezolátem. Stylem "jsi zneuznalý akademik, měl jsem pravdu, nemáš ponětí, mokrý snem, jsi nechutný demagog, chápu sprostý primitivismus jako argument..." Pokud na víc nemáš, tak mě fakt radši ignoruj. A nebo pokračuj v tom tvém absurdním lhaní typu "staví se do roly oběti". Takováhle vzpupná namyšlenost mě totiž dokáže opravdu rozbrečet smíchy. Namlouvat si o sobě, že z někoho dokážeš udělat "oběť" takovýmhle plácáním stupidit, je fakt vrchol... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Junker von Tekwitz) (27.2.2024 16:00) | reagovat | |
Nedočetl jsem to, nejde to. A já ňouma se vedle pokoušel seriózně diskutovat s Dezolátem... On si upraví skutečnost podle své vůle, odmítne fakta i celé vědecké discipliny, definuje si obecně platné pojmy po svém, nepoužívá logiku, pouze pseudologické konstrukce, formální klamy, opakuje vyvrácená tvrzení, staví se do roly oběti (i preemptivně), používá prázdné mantry a faktoidy místo faktů... Tu se fakt nedá nic dělat, jen ho ignorovat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Junker von Tekwitz) (27.2.2024 14:21) | reagovat | |
A sakra, tady taky... To bude dlouhé čtení, jdu na to. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 13:16) | reagovat | |
NN/A: Dokážu rozpoznat, že všichni nejsou NN/A. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (NN/A) (27.2.2024 13:14) | reagovat | |
Dezοlát - a dokážeš rozpoznat, že jsi všem za debila ? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 12:58) | reagovat | |
NN/A: Umím například poznat, když někdo předstírá upřímný zájem o něčí názory, aby je mohl obratem popřít nějakou vlastní debilní lží. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (NN/A) (27.2.2024 12:46) | reagovat | |
Dezοlát - dobře a umíš něco? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 12:43) | reagovat | |
NN/A: Živím se elfováním neomarxismu a kreslením Příběhů brouka Bramborouka 2.0 | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (NN/A) (27.2.2024 12:40) | reagovat | |
Dezοlát - čím, že se vlastně živíš ? Podle stráveného času tady děláš pěkný hovno. Co se týče všeobecného přehledu, tak to hlavou taky nebude | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 11:44) | reagovat | |
Aha. Takže to, že se ve 21. století Němci pustili se svými americkými pány do "vyhlazovacích a kořistnických válek proti jiným kontinentům", je zkrátka úplně v pohodě. Počítají se totiž jenom války v Evropě: https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_válek_se_zapojením_Německa ... A minulé století už se nesmí počítat vůbec. Stejně jako se nesmí počítat oběti covidu od začátku roku 2022, že, ty "totální dezopíčovino"... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 11:28) | reagovat | |
Němci nespustili ve 21. století proti Evropě vyhlazovací a kořistnickou válku, objemem zničené techniky už teď největší od druhé světové války a neudělali špatné jméno písmenu Z. Němci by za to, co dělali ve 20. století měli chodit ještě sto let po kolenou, ale říkat jim NěmZZi je totální dezopíčovina. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 8:45) | reagovat | |
Pro srovnání se stačí podívat například na složení současného EUropského politbyra v Bruseli. Jejich početní zastoupení taky odpovídá lidnatosti jednotlivých zemí. Takže početně je tam - zcela logicky - Němců. Budeme tedy vykřikovat, že Svazu EUropských socialistických republik vládnou "NěmZZi"? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 8:44) | reagovat | |
kosodrevina: Ano - Romanovci boli "len Rusi". Však tak vládli "len Rusku". Současní RuZZáci jsou taky "len RuZZáci". Protože taky vládnou "len RuZZku". V éře Sovětského svazu ale celému Sovětskému svazu zkrátka nevládli "len RuZZáci". Na významných postech od politbyra přes velení armády a policie až k různým "třípísmenným agenturám" atd. nebyli jen a pouze "etničtí rusové". Pravda samozřejmě je, že na těchto postech bylo nejvíc Rusů. Však taky Rusů bylo v Sovětské svazu nejvíc. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kosodrevina) RP (27.2.2024 8:02) | reagovat | |
Dezοlát: Chruščov bol skôr ako Brežnev. Ešte skôr bol Malenkov. Ale tebe to nestačí, ty potrebuješ ešte oveľa skôr, aby to zodpovedalo tvojmu argumentu, takže nie desaťročie skôr, ale 5 desaťročí skôr pekne od začiatku ZSSR. A nedalo by sa ešte skôr? Dalo, no to už je zbytočné, lebo Romanovci boli zase len Rusi. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 7:19) | reagovat | |
kosodrevina: "alebo aj skôr" znamená "nebo dokonce POZDĚJI"? Ve smyslu "nebo dokonce PO Brežněvovi"? Co to na mě zkoušíš? Myslíš si, že nerozumím maďarsky? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kosodrevina) RP (27.2.2024 2:23) | reagovat | |
Tak a teraz už definitívne dobrú noc. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kosodrevina) RP (27.2.2024 2:23) | reagovat | |
Dezolát: Keď Kuusko Kotta písal "už za Brežneva (alebo aj skôr)", tak to mi príde ako od čias Brežneva (alebo aj Chroščova, či Malenkova). Nie od Lenina po Stalina. Takže Kuusko Kotta mal v tomto pravdu, aj keď s ním nesúhlasím v tom, že v ZSSR bolo silno cítiť nacionalizmus, rasizmus, pohŕdanie inými národmi. Komunisti práveže nacionalizmus silno potláčali. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 2:18) | reagovat | |
Také vám všem přeji dobrou noc. A nezapomeňte se před spaním podívat pod postel, jestli tam nečíhá nějaký novodobý imperialistický zaprodanec https://zpravy.tiscali.cz/kdyz-komuniste-zaklekli-na-brouky-z-volstrytu-492760 ... nebo rovnou puttler osobně. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 2:11) | reagovat | |
Kuusko Kotta: Tak kdyby ses tu ještě někdy ukázal, tak mi prosím tě napiš datum a čas, kdes v té původní diskusi psal to "minimálne od čias Brežneva". Já to tam totiž nemůžu najít. Našel jsem tam přesný opak. Že to platilo aj pred Brežnevom (cituji) "už za Brežneva (alebo aj skôr)". Viz zde: https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=595150 | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kosodrevina) RP (27.2.2024 2:01) | reagovat | |
Dobrú noc všetci. Ja sa tu ešte ukážem. Mne končí PN až v piatok. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:59) | reagovat | |
Idem chrápať, už ma tí čuráci prestávajú baviť. A končí mi PN, tak sa tu asi pekne dlho neukážem. Klitohryz, kosodrevina, NN/A, miko, cyklista & co., držte sa! | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 1:53) | reagovat | |
jo dezoláte, to nemá cenu, příště se líp zamyslíš, co píšeš. no nic mohl jsi už nebýt v komiksu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:51) | reagovat | |
Dezolát: 3) Stalin, Lenin bolí výnimky z pravidla, že 80-90% verchušky boli etnickí Rusi. A po Brežnevovi možno cez 95%, ty kokot. Už chápeš, alebo zase budeš dookola trepať rovnaké pičoviny? A o tých príspevkoch som sa nehádal ja, to ty si sa pokúšal podvádzať a vytiahol si vetu z iného príspevku, aby si zakryl svoju debilitu, ty kokot. Si podlý boľševický neschopný posraný bezcenný chuj, ktorého po 50-ke živia rodičia. A ty ako nezamestnaný máš čas celé mesiace trepať lži v diskusiách. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:44) | reagovat | |
Dezolát, ty kokot, nikdy nevieš doložiť svoje tvrdenia ani logicky, ani fakticky (už si pohľadal mená tých Židov vo verchuške po Stalinovi??). A opakuješ dookola lži, ktoré som ti dávno vyvrátil, ty kokot. Nič iné si nezaslúžiš, kokot posraný. Ešte raz a naposledy: 1) Napísal som "minimálne od čias Brežneva. Lenin, Trockij a Stalin boli po Brežnevovi, ty chuj blbý? 2) Trockého - Žida - vyhnali a potom zavraždili. Toto zapadá do tvojej argumentácie, že aj Židia a iné národnosti držali najvyššiu moc v ZSSR? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 1:40) | reagovat | |
A největší gól je to "sa dokážeš pohádať na bezvýznamných detailoch". Když to napíše někdo, kdo se dokáže do krve hádat o tom, na který ze dvou příspěvků s totožným obsahem že to reagoval, tak je to dokonalá tragikomedie. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 1:37) | reagovat | |
Kdepak. Zase jsi vyhrál ty. Tak jako s tou gilotinou nebo těmi tvými "etnickými RuZZáky" v Kremlu. Sice ti do toho nezapadají například soudruzi jako Lenin, Trocký nebo Stalin, ale když to přebiješ dostatečným množstvím slovního průjmu o "megachujích" a spol., tak toho "létajícího potkana" hrdinně porazíš. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:37) | reagovat | |
Blm ziiiv. Si nielen turbokokot, ale ešte k tomu nudný turbokokot. Ani len vlastnú inzultáciu si nevieš vymyslieť, iba papagájuješ po druhých. Ako taký 5-ročný zasraný kokot z materskej školy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:35) | reagovat | |
Dezolát už zase? Obhajca komunizmu tu trepe o súdruhoch sudcoch z ľudu? Si fakt úplný vymletý kokot, prisambohu! A inak, veď ty sa dokážeš pohádať na bezvýznamných detailoch aj sám so sebou, ty chuj, ako si to predviedol s tou lokomotívou! | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm v prestrojeni 3) (27.2.2024 1:35) | reagovat | |
Zase jsi mimo. Ty jsi totiz ten holub. Totalne dementni a zesrany z vlastni neschopnosti. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:31) | reagovat | |
Blm: vieš, čo práve robím? Hrám šachy s holubom. Presne o tom je debata s tebou, ty pojebaný kokotský lietajúci potkan! Hrať nevieš, iba si posral šachovnicu a ideš sa naparovať, že si vyhral. Proste si megachuj, neskutočný odpad. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 1:30) | reagovat | |
Takže trefa. Mezi tím, co jsem to odesílal, už se přihlásil o slovo první soudruh soudce z lidu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 1:28) | reagovat | |
Přírodažel je rozdíl v tom, jestli člověk diskutuje s někým, kdo se skutečně zajímá o skutečné názory oponenta, a nebo se hádá se zákeřnými kriply, kteří číhají na každou příležitost, jak oponenta "usvědčit" na nějaké debilitě. Například vyložit neformální text zcela účelově doslovně. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 1:28) | reagovat | |
Protože předpokládám, jakým směrem se "lidový soud" bude upírat, tak doplním (samozřejmě zbytečně), že notoricky známým faktem je, že vývoj vztahů má určitou setrvačnost. Že když v běžném neformálním textu napíšu "od tohoto okamžiku se ta lokomotiva rozjela", tak se předpokládá určitá inteligence čtenáře. Že nezačne pištět stylem "Podle tebe dělá lokomotiva třista z místa ty debile, jo?!" | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:28) | reagovat | |
Dezolát páči sa mi tvoj defetizmus, s ktorým píšeš svoje kydy. Už dopredu sa hráš na obeť, lebo vieš, že problematike hovno rozumieš a budeš kritizovaný - to ale nemôžeš priznať, že o tom hovno vieš, keďže si yntelektuálna kapacita! Lenže my ťa nebudeme chytať za slovo, to robíš ty a blm. Ale toto si nemôžem odpustiť: s tým "dejme tomu v tom roce 2004" si sa krásne prezradil! Už z toho je jednoznačne vidieť, že si tu vymýšľaš vlastnú verziu príbehu o RuZZku a Ukrajine v priamom prenose, ty kokot. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm v prestrojeni 3) (27.2.2024 1:21) | reagovat | |
Ale hovno, kokotko. Samozrejme, ze jsem mel pravdu. To jen ty jsi prilis velky kokot na to, abys stihal sledovat diskusi a tak porad reagujes na nejake sve halucinace. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:17) | reagovat | |
Nemecký obchoďák by sa dal nazvať kolonizáciou iba ak by sme prijali veľmi, ale fakt veľmi voľný výklad pojmu kolonizácia. Pretože ako kolónia by sme nemali vlastnú vládu, zvrchovanosť, rovnoprávnosť, atď. Existujú síce pojmy ako "kultúrna kolonizácia", ale to sú v zásade len metafory a nie faktický stav. Lebo inak by bola každá krajina sveta okrem KĽDR kolóniou. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 1:16) | reagovat | |
Takže to "od tohoto okamžiku se rozjela" znamená "od tohoto okamžiku se začala rozjíždět" a naplno jela dejme tomu v tom roce 2004. Samozřejmě ale očekávám, že budete rajtovat jak tajtrlíci právě na tomto. To, že Němci s ruSSkem kšeftovali nadstandardně dál, je taky pravda. Že za to byli kritizováni, je snad věc notoricky známá. Samozřejmě vám ale přeji příjemnou zábavu při chytáni za slovo, tajtrlíci. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 1:15) | reagovat | |
No tak pokud to poněkud "expresivní" vyjádření chcete brát tak, že došlo k otočce o 180 stupňů hned prvního ledna 2000, tak takhle doslova to samozřejmě nebylo. Reálně to šlo do kopru postupně a opravdu vážné to začalo být - zcela nečekaně - v souvislosti Ukrajinou. Konkrétně s tehdy ještě neúspěšným pučem na Ukrajině v roce 2004 zvaným Oranžová revoluce. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 1:14) | reagovat | |
pardón, putler nenastoupil v 1998, ale v 2000. To ale nic zásadního nemění. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:11) | reagovat | |
Blm: hovno si mal a nie pravdu, ty kokot! Rovnako, ako keď si trepal o 20x 31k padlých ukrajinských vojakov, čo je treskúca chujovina, ty kokot blbý! A furt dookola tie isté lži, pričom nie si schopný doložiť nič zdrojmi... No proste kokot jak cyp. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 1:08) | reagovat | |
Jo, to o té kolonizaci je samozřejmě také nesmysl. Ale pojem kolonizace je hodně rozvláčný. Tady vedle mám německý obchoďák. Je to kolonizace? Svým stylem ano. To není téma, které by se dalo s dezolátem řešit. Ale v "Jenže pak se k moci dostal Putin a jeho klika a tu skvěle rozběhnutou kolonizaci Ruska stopnul. A od tohoto okamžiku se rozjela sveřepá nenávist vůči Rusku." lže zcela čistě. | ||
|