Odebírat | ||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 1:05) | reagovat | |
A tie kecy o "kolonizácii", to je len zbierka kokotín, ktorými sa dezolé snažia obhájiť neobhájiteľné. Ak už niekto kolonizoval RuZZko, tak rôzne hrubokrké mafie typu Solncevskaja, podobne ako u nás Černákovci, Piťovci atď. A rovnako ako u nás ich neskôr zvalcovala mafia v bielych golieroch s tajnou službou. Lebo právnik s perom dokáže ukradnúť 100x viac, ako gangster s revolverom, a ten právnik bude navyše pred verejnosťou ctihodný podnikateľ / politik / whatever. Normálny vývoj civilizácie, bohužiaľ. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 1:01) | reagovat | |
KK možná, problém byl imho jinde, putler se zkoušel se západem dohodnout na sférách vlivu. To fungovalo při dělení Polska v 18. století, na Berlínském kongresu 1815, Jaltské konferenci 1945. Ale Západ se s ním nechtěl bavit, považuje státy okolo ruska za samostatné státy. Ale tvůj 2007 neodpovídá na Dezolátovo "pak se k moci dostal Putin...A od tohoto okamžiku se rozjela sveřepá nenávist vůči Rusku". Tedy na rok 1998. Nech odpovídat dezoláta, díky. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 0:57) | reagovat | |
Klitoryz: môžem odpovedať zaňho? Lebo on tu vypustil 4-dielny príspevok, v ktorom povedal úplné hovno - vôbec nič k téme. Putler obrátil po r. 2007, keď bol s Nemcami dojednať podmienky obchodu s plynom a ropou. Tie podmienky boli také, že by fakticky dotiahol svoju korupčnú kliku na Západ - a Západ mu to normálne mal, podľa jeho predstáv, zlegalizovať. Všetci naňho pozerali ako na čuráka, on pochopil, ako ním opovrhujú. Že takého sedláka a mafoša nikdy nebudú brať ako seberovného. Vtedy sa nasral a bolo. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:56) | reagovat | |
Já tvrdím, že v tomto tvrzení lžeš: " "Jenže pak se k moci dostal Putin a jeho klika a tu skvěle rozběhnutou kolonizaci Ruska stopnul. A od tohoto okamžiku se rozjela sveřepá nenávist vůči Rusku." a snažíš se tak obhájit, proč muselo rusko zaútočit. Jestli nelžeš, tak jaká konkrétní sveřepá nenávist proti Rusku se od okamžiku nástupu putlera k moci v 2018 rozjela? Kdo jí rozjel? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 0:52) | reagovat | |
Nejlepší je se omluvit, jo? Třeba za to tvoje "negování" názorů, jo? Tak určitě ty komiku... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (NN/A) (27.2.2024 0:51) | reagovat | |
klitorys ostrovid - tu odpověď nedostaneš. On fakt neví co na to napsat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kosodrevina) RP (27.2.2024 0:50) | reagovat | |
klitorys ostrovid, ty máš neuveriteľnú trpezlivosť. Ak tú odpoveď od neho dostaneš, tak klobúk dolu, pretože doteraz som neveril, že by niekto mohol ustáť tú vytrvalosť, ktorú majú dezolát, merlin, blm | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:46) | reagovat | |
jo a přesně tak, na tohle se tě nikdy ptát nepřestanu | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:45) | reagovat | |
Dezoláte, ve skutečnosti po nástupu putlera k moci byly rusko-západní vztahy nadstandardní. Když muslimové sundali WTC, putler pomohl USA zajistit základny v Afghánistánu a poskytl USA info o Afghánistánu. Takže se moc těším na tu tvou "sveřepou nenávist". Jak jsem psal, nejlepší je se omluvit. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:41) | reagovat | |
vidíš dezoláte, Merlin jak hezky obratem umí odpovědět, sice jen lži, ale umí | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 0:39) | reagovat | |
Takže jako vždy lžeš o tom, co jsem jakože "MUSEL VĚDĚT", a tuhle svoji vlastní lež se pokoušíš vydávat za "důkaz" mého údajného lhaní. Takže prosím tebe pěkně ty prolhaný ubožáku - tuhle samou fintu zkoušíš neustále. A pořád to nefunguje. A nikdy to na mě fungovat nebude. Nechceš už s těmi tvými dětinsky průhlednými fintami přestat a začít se chovat jako dospělý svéprávný člověk? (Ne - nemusíš odpovídat. Tvou odpověď samozřejmě znám). | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 0:38) | reagovat | |
Kuusko Kotta: O té gilotině samozřejmě lžeš tak jak vždycky o všem. Reagoval jsi na můj text o gilotině. Ten text je ve dvou mých příspěvcích. V obou těch příspěvcích je v totožném významu. Takže já jsem zkrátka nemohl vědět, na který z těch dvou příspěvků reaguješ, když obsahují to samé - jen jinak formulované. Navíc je z tohoto důvodů ÚPLNĚ JEDNO, na který z těch dvou příspěvků jsi jakože reagoval. Protože obsahují TOTÉŽ. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:37) | reagovat | |
merline, dezolátův text je "Jenže pak se k moci dostal Putin a jeho klika a tu skvěle rozběhnutou kolonizaci Ruska stopnul. A od tohoto okamžiku se rozjela sveřepá nenávist vůči Rusku. Nebyla v tom žádná válka. Nebylo v tom žádné "bezpečnostní riziko". Bylo v tom jen a pouze obrovské zklamání a nasranost ze ztráty "investiční příležitosti" epochálních rozměrů." - takže od 2000, kdy se dostal putler k moci, tak rusáky unášel, mučil, vraždil kdo? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Merlin) RP (27.2.2024 0:33) | reagovat | |
Únosy, mučením, znásilňováním, vraždami ... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:29) | reagovat | |
Dezoláte, ok, byls na Ukrajině a něco ses dozvěděl, hezký. Vrátím se k tvému tvrzení "A od tohoto okamžiku se rozjela sveřepá nenávist vůči Rusku." a znovu se zeptám: jak konkrétně se ta sveřepá nenávist projevovala? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm v prestrojeni 3) (27.2.2024 0:27) | reagovat | |
Jenze ja samozrejme mam pravdu. Ja jsem neco napsal, ty jsi to pozmenil, ja ti rekl, ze pozmenenou verzi jsem nenapsal a od te doby se tocis v kruhu a nejsi schopny pochopit, co se stalo a jak velky jsi kokot. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 0:27) | reagovat | |
4/4 Jenže kdybys ten můj text dokázal taky pochopit, tak bys zjistil, že je tam vysvětlení i toho tvého "Německo i zbytek EU přece bral mrak plynu" atd. Takže to je k touto tématu z mojí strany vše. Vy to teď můžete hezky "znegovat" a dát průchod té vaší nenávisti a sprostému primitivismu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 0:26) | reagovat | |
3/4 Takže takhle nějak jsem dospěl k tomu, čemu jsem se věnoval v tom mém textu dlouhém na 5 příspěvků, ze kterého sis kvůli možnosti "negovat" moje skutečné názory vytrhnul část jedné věty. Dlužno podotknout, že sis samozřejmě vytrhnul část věty, která se vůbec netýkala podstaty toho mého dlouhého textu. Co jiného ale taky čekat od toho "úhoře", že. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 0:26) | reagovat | |
2/4 A odpovědi jsme dostali. Jsem přesvědčen o tom, že "hlavoun" z ambasády v Kyjevě věděl o té situaci a jejích příčinách rozhodně víc, než nějaká primitivní sprostá prolhaná děcka z Roumingu sžíraná indukovanou nenávistí k lidem s "nesprávnými" názory. Jasně - nebylo to ruSSko. Z ruSSka jsem viděl jen pár dokumentů z té doby. A podle nich to tam bylo v principu přesně stejné jako na Ukrajině. Jen v ještě zoufalejší a drsnější podobě. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:26) | reagovat | |
blm je kapitola sama pro sebe. nebyl by o něm komiks, kdyby tu nebyl největší putlerův exot. U blm nemůže, na rozdíl od Dezoláta dojít ke zlepšení. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (27.2.2024 0:25) | reagovat | |
1/4 Ke kvikalovu dotazu z 22:59 takto: pár let po sametu jsem několikrát na delší dobu navštívil Ukrajinu. Hlavně Kyjev a Krym. Ne ale jako turista. Otec tehdejší mojí přítelkyně totiž pracoval dlouhá léta na vysoké pozici na naší ambasádě v Kyjevě. Takže jsme bydleli v běžném činžáku s Ukrajinci a ne někde v hotelu apod. a běžně jsme s nimi komunikovali. A protože nás opravdu šokovalo, v jak zoufalé situaci je velká část těch pověstných "obyčejných lidí", tak jsme se o to samozřejmě zajímali. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 0:23) | reagovat | |
Blm, ty oberturbo megachuj, keby som vypustil podstatné slovo, čo by zmenilo zmysel textu, tak by si mal pravdu. Lenže tak to nie je - ty sa tu, úplne rovnako ako Dezolát - chytáš nepodstatných detailov, ktoré zmysel textu nemenia! Len aby si zakryl, že si napísal hromadu neobhájiteľných sračiek! A tá vaša podlá lživá taktika je o to účinnejšia, že na jej rozbor a vyvrátenie treba viac času, ako stačí vám dvom na vypustenie bullshitov a viac priestoru, ako je 500 znakov na príspevok. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 0:14) | reagovat | |
Dezolát: tak ešte raz: si sprostý klamár, keď sa odvolávaš na iný príspevok, než na ktorý som reagoval ja a chceš tak "dokazovať", že ťa krivo obviňujem. Po druhé, ani to slovo "možno" nič nemení na tom, že používaš logický klam (šikmú plochu) - už vôbec hoci len podprahovo naznačovať niečo o gilotíne v tej súvislosti, ako si predviedol (a hrať sa implicitne na obeť) na to úplne stačí. Znovu po stý raz ukazuješ tú istú podlú lživú taktiku - zakrývať podstatu nepodstatnými detailami a formalizmom. Si kokot. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:14) | reagovat | |
KK: jo, a my to s ním hráli. Chyba, jen se nořil hlouběji. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:11) | reagovat | |
Jo, ale jsou tam rozdíly. Blm a Merlin jsou přímo pro rusko. Zmrdi odjakživa. Dezolát dle mě skrze antivaxu vlezl do králičí díry, našel tam putlera, ale stejně mu nějaké zbytkové svědomí nebo co, brání plně podporovat ruskou válku proti Ukrajině/Evropě. Ale zároveň vidí, že antivax stojí za ruskem, tak se v tom plácá jak slepice v asfaltovém jezírku. Má otázka na jeho konkrétní tvrzení by mu mohla pomoci. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 0:07) | reagovat | |
Lol. Dezolát, ako som už písal, sa považuje za ynteleguána, ktorý "nie je oUca", má vždy vlastné, originálne názory a všetko je mu hneď jasné. A musí predsa menejcenným ukázať svoju intelektuálnu prevahu, nie? To je zmysel jeho života, lebo inak hovno dokázal, je nezamestnaný a žije u rodičov - pokiaľ nie je platený z Ruzz ambasády. V skutočnosti má len jediný skill - keď mu dôjdu argumenty, začne odvádzať pozornosť k nepodstatným detailom a formalizmom. Ktoré je ťažké rozpitvať na priestore 500 znakov. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (NN/A) (27.2.2024 0:03) | reagovat | |
klitorys ostrovid - i kdyby se omluvil nebo přiznal svoje pochybení, tak za pár hodin tady jede jak na novo. Zrovna u blm a dezoláta je až nulová sebereflexe. Každopádně fascinující exemplář | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 23:53) | reagovat | |
Dezolát je trochu jiný případ, než blm nebo merlin nebo dqdlmátko. Oni už by si vymysleli spoustu lží, jak "se rozjela sveřepá nenávist k Rusku". Dezolát neví, kouká na to, co napsal a netuší. Pochopil, že z ho z toho nenechám vykecat se nějakými ismy. Já, kdybych napsal to, co on, tak bych uznal chybu a omluvil se, to nevím, zda zvládne, ale byl by to pokrok a dle mě jediné aspoň trochu čestné východisko. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (NN/A) (26.2.2024 23:41) | reagovat | |
Dezolát / Těžko - byl před rokem blbeček co si něco přecetl na netu a hned měl jasno jak jsou ostatní ofce. Myslitel jak hovado Ale dopracovat to do trosky jako blm... Pěkně ti z toho už hráblo | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 23:37) | reagovat | |
Dokážeš odpovědět na mé vyvracování tohoto tvého textu:" Jenže pak se k moci dostal Putin a jeho klika a tu skvěle rozběhnutou kolonizaci Ruska stopnul. A od tohoto okamžiku se rozjela sveřepá nenávist vůči Rusku." . jak konkrétně se ta sveřepá nenávist projevovala? || Nevěřím tomu, diskuze s tebou vždy končí v nihilismu ismů. Ale můžeš (hodně) překvapit. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 23:36) | reagovat | |
Jak jsem se dostal do "opovržení hodné pozice" v očích lidí jako ty, ti můžu říct naprosto přesně: nechal ses ovlivnit nenávistnou propagandou našeho "liberálně demokratického" režimu natolik, že nenávidíš každého, na koho režim ukáže. Například ti ministr zdravotnictví řekne: pokud někdo podporuje zcela dobrovolnou vaxinaci a zaměření pozornosti na rizikové skupiny, je novodobý "imperialistický zaprodanec" a zaslouží si tvoje opovržení. A ty jdeš jak v transu a řveš hesla typu "Horáková musí viset!" | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 23:24) | reagovat | |
no, mě zajímá jak jsi se dostal do tak opovržení hodné pozice. Tak jsem hledal, cos v poslední době psal. A ty si prostě vymýšlíš nesmysly. Kolonizace je složitý pojem, ok, třeba mc donalds a obchoďáky tady jsou taky nějaká forma kolonizace. Dokážeš odpovědět na mé vyvracování tohoto tvého textu:" Jenže pak se k moci dostal Putin a jeho klika a tu skvěle rozběhnutou kolonizaci Ruska stopnul. A od tohoto okamžiku se rozjela sveřepá nenávist vůči Rusku." . jak konkrétně se ta sveřepá nenávist projevovala? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 23:20) | reagovat | |
A co já s tím? Pro mě za mě si teď i kdykoli jindy rozporuj, považuj a "neguj" třeba všechny moje texty. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 23:06) | reagovat | |
jo, ok ok, teď rozporuji dva tvé texty, protože je považuji za fabulace. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 23:04) | reagovat | |
klitorys ostrovid: To tvoje "negují" je prolhanou slizkou svini tvého kalibru naprosto typické. Jasně mnohokrát napíšu svůj skutečný názor, který se ti nehodí do krámu, a ty ho jakože "neguješ" jiným mým názorem na něco jiného, co se ti do krámu hodí. A ještě se dětinsky průhledně pokoušíš rozjet diskusi na další nesouvisející téma, abys ten nehodící se názor jakože "negoval" ještě víc, že. A ty někomu piš, že je jak "úhoř slizkej jak svině". | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 22:59) | reagovat | |
"Jenže pak se k moci dostal Putin a jeho klika a tu skvěle rozběhnutou kolonizaci Ruska stopnul. A od tohoto okamžiku se rozjela sveřepá nenávist vůči Rusku." . jak konkrétně se ta sveřepá nenávist projevovala? Německo i zbytek EU přece bral mrak plynu, v rusku létaly pronajaté airbusi a boeingy, rusko mělo přístup na finanční trhy, nikdo nebojkotil olympiádu. jak? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 22:56) | reagovat | |
jo ty Moskálii vlastně omlouváš, že válka byla logickým výsledkem toho, jak je zlý západ kolonizoval. viz tvůj pětidílný traktát v 25.2.2024 14:59. Odkud bereš info k "tato kolonizace Ruska "běžela jako po drátkách" a omáčku? Nějaký odkaz? Rusko stále mělo kontrolu nad svým hospodářstvím, ruští zbohatlíci byli normálně ruští. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 22:47) | reagovat | |
tak píšeš jiné věci, které to cos teď napsal, negují. taková ta putleří relativizace, jako když jsi psal, že na ua je jen občanská válka. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 22:47) | reagovat | |
Zkrátka vy "liberálně demokratičtí" lháři se při těch vašich virtuálních "popravách kolaborantů" nechováte jako prezident Beneš ale jako soudruh Vaš. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 22:45) | reagovat | |
Ne - nepíšu pokaždé něco jiného ty lháři. Toto jsem psal nesčíslněkrát. Jeden z příkladů například zde: https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=544567 | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 22:43) | reagovat | |
*blmem | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 22:42) | reagovat | |
takže ses tu do pozice putlerovce nechal jen vmanévrovat zlými válečnými jestřáby a už se to s tebou táhlo a mezi jasnými prorusáky merlinem, dqdlmátkem (elon muck) a merlinem jsi čiste omylem? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 22:39) | reagovat | |
však ty píšeš pokaždé něco jiného, ale teď hodnej. chceš ještě jednu kočičku? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 22:37) | reagovat | |
Jen se nedělej. Já samozřejmě očekávám, že tuto mojí odpověď v tomto smyslu - podotýkám že zdaleka ne první - tak jako vždycky jakože "zapomeneš" a budeš i nadále pokračovat v tom tvém svinském lhaní. Že "podporuju vraždění" bla bla bla...však už to dobře znáš ty svině, viď... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 22:35) | reagovat | |
hodnej dezolát, zaslouží si kočičku [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 22:32) | reagovat | |
Takhle už se s tím dá samozřejmě souhlasit. Mimochodem při jednání se zákeřnými sviněmi zkrátka je nutné být jako úhoř: https://www.youtube.com/watch?v=TejI8ZT4WbU | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 22:27) | reagovat | |
jak držet v ruce úhoře, slizkej jak svině. tak jinak, ruská válka proti Ukrajině je to nejodpornější svinstvo, co jí kdo udělal od 1991 a vůdce ruska je válečný zločinec, že jo? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 22:12) | reagovat | |
Nebo přesněji veškeré vměšování se do vnitřních záležitostí jakéhokoli státu jakýmkoli státem kdykoli. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 22:08) | reagovat | |
klitorys ostrovide, označil bych za svinstvo veškeré vměšování se do vnitřních záležitostí Ukrajiny už minimálně od roku 2000. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 22:02) | reagovat | |
Dezoláte, označil bys ruské napadení Ukrajiny 20. února 2014, začátek rusko-ukrajinské války, za svinstvo? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 21:51) | reagovat | |
klitorys ostrovid: A nebylo by lepší místo psaní debilit ty tři adblocky na chvíli deaktivovat? I když proč bys měl vlastně vybočovat ze svého standardu, že... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 21:47) | reagovat | |
dezolate nevim, já mám tři adblocky, mohly schovat tlačítko, ale tobě se nedá věřit | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 21:46) | reagovat | |
merlin už spí? hybí mi jeho raost z dobytí Lastočkynu nebo jak se to jmenuje | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 21:45) | reagovat | |
klitorys ostrovid: Upravil? To tady opravdu jde? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 21:44) | reagovat | |
Jo - tohle Kuus koKottovo blekotání už je opravdu na úrovni mikova pověstného "frmol = přijímač"... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 21:43) | reagovat | |
no a co kdyz dezolat ten komentar upravil | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm v prestrojeni 3) (26.2.2024 21:37) | reagovat | |
kus kokota stale nechape, ze kdyz z ciziho komentare vypusti slova nebo do nej nejaka prida a zmeni tak vyznam, tak ze je logicke, ze dotycny se k pozmenenemu vyznamu nehlasi a s klidem tak muze rict, ze tu novou pozmenenou vec nenapsal. To je fakt uplny kus kokota, ktery smele konkuruje mikovi v soutezi o nejvetsiho dementa roumingu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 21:27) | reagovat | |
Kuusko Kotta: Ty mě naopak pořád bavíš, prolhaný hysterický komiku. Takže znovu: Původní výrok z 20:17 SKUTEČNĚ obsahuje "MOŽNÁ časem dočkáme". Vyhledej si ten příspěvek, pokud to dokážeš. "MOŽNÁ" v našem jazyce znamená, že se toho dočkat můžeme, ale taky NEMUSÍME. Druhý upřesňující příspěvek obsahuje "někdy v budoucnu "HROZÍ". "HROZÍ" v našem jazyce znamená, že to nastat může, ale taky NEMUSÍ. Oba ty příspěvky tedy říkají totéž. Takže domýšlet si něco je opravdu potřeba jedině tak v té tvojí debilštině. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 21:15) | reagovat | |
kmikale, opravdu srovnáváš srovnatelné? Byli mezi těmi popravenými i lidé, kteří reálně nedělali absolutně nic? Kteří pouze říkali svoje názory a německé napadení Československa a dalších zemí opakovaně označili za svinstvo? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 21:12) | reagovat | |
Dezolát: zase hlúpo klameš, ale tým ma už fakt nudíš. "Pouze to při současném trendu někdy v budoucnu hrozí" - kde tam máš "možná"?! Či v debilštine si treba slovo "možná" domyslieť? Alebo proste debil ako ty argumentuje iným príspevkom, než na ktorý som zjavne reagoval, čo je tiež úbohý pokus klamať? Megakokot ako ty, ktorý napíše, že komunisti prevádzkovali extrémnu formu demokracie, už ale nemá čím prekvapiť. Ako zabávač si týmto dosiahol svoj vrchol, inak vo všetkom ostatnom prerážaš dno. | ||
|