Odebírat | ||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 21:08) | reagovat | |
dezoláte ubezpečuji tě, že jestli by válka s moskálií přišla až sem a my ji vyhráli a hledali ke gilotinám katy jako v 1945, kdy Beneš nechal popravit několik stovek německých i českých kolaborantů, já bych se jako kat rád přihlásil a putlerovo vlastizrádce stínal bez mrknutí oka.. Teď kvič, žes to věděl | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 20:57) | reagovat | |
Kuusko Kotta? Tak jsem si to přečetl ještě dva razy a v obou případech je tam "MOŽNÁ časem dočkáme". Ale je samozřejmě možné, že slovo "MOŽNÁ" znamená v debilštině "URČITĚ". Zbytek těch tvých tradičních lží a výronů sprostého primitivismu nestojí za komentář. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 20:49) | reagovat | |
Dezolát: prečítaj si tú tvoju sprostosť po sebe ešte raz! Takže si netvrdil, že sa gilotín dočkáme, iba to v budúcnosti hrozí, hej? Kokot, serieš si do huby, to nevidíš? A ešte to nie je podľa teba šikmá plocha, hoci si to použil ako argument! Lol, dnes ma fakt bavíš! Tie tvoje kecy o "ideozločinoch" sú bludy pomäteného konšpirátora, ešte raz ti to opakujem! A s čím som sa mal vyrovnať, podľa teba? S tým, že sa tu bolševický zmrd hrá na disidenta a pritom obhajuje komunistov? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 20:42) | reagovat | |
Blm ok, ja nechápem text. Ktorý text, ten, o ktorom tvrdíš "to jsem nikdy nenapsal", hoci všetci vidia o pár riadkov nižšie, že si to napísal? Alebo tvoj text, ktorý si myslel úplne inak, než ako si to napísal? Alebo text, ktorý si napísal, ale pritom s ním nesúhlasíš / nevieš nič o téme (počty mŕtvych Ukrajincov)? Alebo text, ktorý má podľa teba úplne iný zmysel, lebo som ho necitoval úplne presne a vynechal som nepodstatnú časticu? Ty kokot úbohý, nemáš argumenty, tak sa chytáš bezvýznamných pičovin | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 20:41) | reagovat | |
Kuusko Kotta: Takže ses s tím "vyrovnal" přesně v souladu s mým předpokladem. A milý zlatý - pokud jsou po zhruba čtvrt století svobody znovu zavedeny tresty za "ideozločiny", tak ta šikmá plocha není logický klam, ale smutná realita. To, že se těch gilotin skutečně dočkáme, jsem samozřejmě netvrdil. Pouze to při současném trendu někdy v budoucnu hrozí. Já ale samozřejmě doufám, že dřív zase dojde k nějaké "barevné revoluci", která tenhle kurz změní. Doufejme, že to nebude k horšímu. Což se taky může stát. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 20:33) | reagovat | |
Dezolát ozaj, ty kokotko, keby u vás v ČR boli naozaj tresty za "ideozločiny", už by si dávno sedel v base a necintal si tuná pentli. Ty máš fakt hovno v gebuli, keď také niečo vypustíš z klávesnice. A to s gilotínou je ďalší z radu tvojich logických klamov, hovorí sa mu šikmá plocha. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 20:29) | reagovat | |
Dezolát: extrémna forma demokracie!!! Nádhera! Jednak ten politologický pojem, jednak, že samodeklarovaný disident, ktorý furt niekomu vytýka komunistické lživé metódy, obhajuje komunistov tým, že prevádzkovali "extrémnu formu demokracie"! ROFLMAO ce-tung! Prekonal si svoj včerajší výkon s neomarxizmom AKA trockizmom AKA liberálnou demokraciou, prisámbohu! Pokračuj, toto je dobrý matroš pre psychiatrov! | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 20:17) | reagovat | |
Já bych se tomu moc nesmál. Vzhledem k tomu, že současný režim opět zavedl tresty za "ideozločiny" a na všech frontách přitvrzuje ten jeho "boj proti novodobým zkrachovalcům a zaprodancům", tak se možná časem dočkáme těch gilotin i pod lživou nálepkou jménem "liberální demokracie". | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Vyjebany kokot) (26.2.2024 20:11) | reagovat | |
Dezos nepochopil, ze za komunismu, kdyz ho nazyvali tema slovama, kteryma rika, ze ho nazyvali, tak to byla pouze extremni forma osloveni "kamarade". | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Vyjebany kokot) (26.2.2024 20:09) | reagovat | |
Kurva, ze komunisti provozovali extremni formu demokracie. Tak jsem se dlouho nenasmal. To je asi poprava gilotinou pouze extremni forma poskrabani se na krku. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm v prestrojeni 3) (26.2.2024 20:05) | reagovat | |
kus kokota porad nechape, ze zadat o zdroj skutecne pseudoargument neni. Za pseudoargument jsem totiz oznacil neco docela jineho, ale ten kokot proste nechape text. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 20:04) | reagovat | |
Kuusko Kotta: Komunistická verze lidové demokracie je zkrátka jednou z extrémních forem lidové demokracie. Můžeš se zkusit s tímto faktem vyrovnat jako dospělý svéprávný člověk, nebo na to můžeš reagovat tím tvým tradičním způsobem v souladu s tvým nickem. Je to tvoje věc. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 19:54) | reagovat | |
Blm, ty oberturbokokot, aj tak nebol vôbec žiadny pseudoargument žiadať zdroj, to je prvá vec. Druhá je, že odvtedy sme tu viacerí od teba chceli zdroje - tak kde sú? Tvoja analýza UA cintorínov má byť ten zdroj, ty kokot? Alebo tvoj výmysel vycucaný z Putlerovho kokota, že brept ukrajinskej TV nebol brept, ale únik top secret informácie? Čo je ďalšia chujovina, ktorú nevieš dokázať? Alebo čo si ešte nájdeš, aby si to prekrútil a dezinterpretoval podľa tvojich mokrých snov, ty smradľavé ruské lajno? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 19:44) | reagovat | |
Klitohryz ostrovid: iste, ale hodnotí kvôli tomu seriózna história Hitlera ako socialistu? Asi ťažko. Je to niečo podobné, ako DDR, ktorá nebola demokratická, hoci to mala v názve, KĽDR detto. V tom je tá pointa. Mimochodom, Stalinov režim hodnotil Hitlera až do okamihu útoku na ZSSR takto (parafrázujem): "Veď aj nacisti sú socialisti - nacionálni, ale socialisti!" A z kamoša ľavicového Hitlera sa stal zrazu v ZSSR hnusný fašista až v júli '41. Náckovia a boľševici mali aj vtedy k sebe veľmi blízko. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm v prestrojeni 3) (26.2.2024 19:40) | reagovat | |
kus kokota: Misto aby ses na zdroje normalne zeptal (protoze v neformalni diskusi neni zvykem prubezne zdrojovat, tohle neni vedecky clanek), tak jsi mi to rovnou vmetl jako nejakou mou chybu, coz jsem oznacil za pseudoargument. A ze jsi kokot, tak te mam v pici a budu si te dal vodit a srat. Se stim smir. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm v prestrojeni 3) (26.2.2024 19:38) | reagovat | |
frome (alias knikal alias ovcoun alias klitorys): Jde o muj odhad na zaklade rady ruznych zdroju informaci, zahrnujici sefku EU komise, ukrajinskou televizi, analyzu rychle rostoucich hrbitovu na Ukrajine, prubeznych zprav z fronty, pocatecnimu stavu Ukrajinske armady a teritorialni obrany, prubehu mobilizace na Ukrajine atd. Klidne si to cislo k dnesnimu datu zapis, aspon se mi budes moct po valce a po odtajneni skutecnych cisel omluvit. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 19:37) | reagovat | |
Blm, ty sprostý klamár, viackrát sme tu od teba chceli zdroje, už včera - a doteraz si žiadnej nedodal, tak netrep kokotiny o tom, že "místo aby ses na zdroje zeptal..." A znovu chceš popierať, čo si sám napísal, ty kokot? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 19:31) | reagovat | |
kk: hitler byl socialista, nackove o sobe nemluvili jako o nacistech, ale o nacionálních socialistech. třeba projev Emanuela Moravce po Stalingradském průseru, druhý sloupec, první odstavec [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 19:30) | reagovat | |
Dezolát: to, že sa komančovia definovali ako "demokrati", je výsmech. To, že sa odvolávaš na komunistické poňatie "ľudovej demokracie", ukazuje, že si hlúpy kokot. A potom budeš mať plnú hubu toho, ako komunisti klamali a že libtardi klamú rovnako... Ale teraz ti nevadí argumentovať komunistickou lžou, ty chuj negramotný! A môžeš sem ešte hodiť nejakú definíciu trockizmu, ktorý je (podľa teba, ty kokot) totožný s neomarxizmom a zároveň s liberálnou demokraciou. Nech sa ešte viac pobavím. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 19:27) | reagovat | |
blm ok ale to číslo není notorieta, tak já se dodatečně ptám na zdroj, že UA vojáků je nejméně 20× více mrtvých než 30 000. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 19:25) | reagovat | |
Dezolát: ešte k tomu Trockému - toho dal Stalin zavraždiť. Potom, čo ho najprv de facto vyhnal do exilu. Argumentovať Trockým ako príkladom národnostnej diverzity verchušky môže fakt iba kokot ako ty. K tej ľudovej demokracii - to vážne?? Ty, údajný disident a bojovník proti komunistom, sa ideš odvolávať na to, ako komančovia definovali sami seba, aby maskovali svoju obludnú podstatu? To bol potom Hitler socialista, veď v NSDAP bola strana práce aj socializmu, čiže rovno 2x! | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm v prestrojeni 3) (26.2.2024 19:21) | reagovat | |
Uvadet zdroje neni pseudoargument. Pseudoargument je, kdyz v neformalni diskusi, misto aby ses na zdroje zeptal, absenci zdroju vytknes jako chybu recnika nebo problem. Ale ty jsi prilis velky kokot na to, abys takove nuance chapal, takze podsouvas veci, ktere jsem nikdy nerekl a na ty utocis. Jeden by to skoro oznacil za panaka z brcek. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 19:11) | reagovat | |
Ahaho, blm je zase tu! A má lepšie informácie o stratách, ako my! Takže určite poskytne aj linky na zdroje tých informácií, right? Vlastne pardon, uvádzať zdroje je "pseudoargument", zabudol som! | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 19:08) | reagovat | |
...a 2) Lenin a Stalin sú tiež len výnimky z pravidla. Keď tam máš 80-90% etnických Rusov, argumentovať výnimkou z pravidla je pičovina, hodná kokota, ako si ty. A ešte si skúšal aj účelovo klamať, napríklad, že Lazar Kaganovič nebol posledný Stalinov Žid v zmysle "posledný Žid vo verchuške", ale "posledný za Stalina", čo je kokotina. Na moju výzvu si dodnes nedodal meno ďalších Židov v kremeľskej verchuške po Kaganovičovi. Si proste zmrd a klamár, hlupák a nedouk. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 19:04) | reagovat | |
Dezolát: To, že sa invázie zúčastnili aj iné štáty a národnosti, je úplne nepodstatný detail, pretože ešte raz: celé to organizovali a komandovali RuZZáci. Ty si sa chytil nepodstatného detailu, aby si obhajoval RuZZákov, môžeš sa vykrúcať, koľko chceš. A ja som ti potom dokázal, že ešte aj v tomto detaile kecáš kokotiny, lebo etnickí Rusi hrali vo verchuške vždy prím. Tvoje výhrady o Leninovi a Stalinovissú kokotiny, lebo 1) napísal som, že "minimálne od doby Brežneva... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 18:59) | reagovat | |
Dezolát @7:30-7:32 - síce ti tu zbytočne budem argumentovať, lebo si kokot, ktorý nemá šancu niečo pochopiť, ale pre ostatných to urobím. Po prvé, klameš zas a znova, ty kokot. Tapetuješ tu diskusie v jednom kuse tak masívne, že nemáš čas robiť nič iné. Buď ťa za to platia z RuZZ ambasády, alebo ťa dodnes živí mater, ty kokot. "Sovieti = RuZZáci" je naozaj nepodstatný detail, lebo podstata bola rok '68 a invázia - a tú mali naozaj pod palcom RuZZáci, ergo kremeľská verchuška. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 18:58) | reagovat | |
jo, uvadis vetsi ztraty nez ruske zdroje, takze odkud to mas? aha odnikud, placl jsi nesmyslne cislo, ale uznat chybu, to je na moskaly moc | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 18:56) | reagovat | |
k te odese: to delam obcas, protoze vim, jak te to rozcepyruje | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm v prestrojeni 3) (26.2.2024 18:55) | reagovat | |
Zase lzes, frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi). Ja o ukronackovskych ztratach nelhal, jen mam lepsi informace nez ty, coz neni nijak tezke, protoze ty vychazis z ukropropagandy. A tva bagatelizace podle masove vrazdy v Odese je vskutku odporna i na psychopata tveho formatu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 18:38) | reagovat | |
pouč se z blm, i on si uvědomil, že lhal o UA ztrátách a pochopil, že v Oděse se Moskalové v domě odborů upálili schválně, aby to bylo na Ukrajince. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 18:36) | reagovat | |
v pořádku, tak pak nekvič, stejně si myslím, že to o tom kouření čůráků, o tom, že je na Ukrajině jen občanská válka a o tom, že prcáš přejetá zvířátka do hlav píšeš vše ty. Aby ses měl vůči čemu vymezovat a ředil tak diskuzi. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 18:25) | reagovat | |
klitorys ostrovid: Já samozřejmě chci, aby ubožáci jako ty pod mým nickem psali všechny ty vaše ubohosti ty "morálko". Proč bych vám měl brát možnost projevit tu vaši domnělou inteligenci, vzdělanost a morálku těch pověstných "lepšolidí"? Ostatně to vaše stupidní kolovrátkové dětinské žvatlání o "kvičení" o vaší skutečné úrovni vypovídá taky víc, než si uvědomujete. Takže se točte dál, kolovrátci, točte. Je to neskutečná prdel vás sledovat... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 17:59) | reagovat | |
loool putlerovec s rukama od krve poučuje o morálce. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Merlin) RP (26.2.2024 17:51) | reagovat | |
@kníkal: Jako solidní výkon v potápění, všechna čest. Klesáš na dno čím dál rychleji. Už jsi v tom morálním bahně, že? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 17:51) | reagovat | |
tak pomaleji. nechceš aby pod tebou někdo psal? tak si regni nick. jinak nekvič. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 17:07) | reagovat | |
kmikale, píšeš čím dál větší nesmysly. Opravdu netuším, jak by se ten tvůj výron dal okomentovat a zachovat u toho alespoň elementární pravidla slušnosti. Takže to fakt nebudu rozebírat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 17:06) | reagovat | |
A samozřejmě tak jako vždycky nesmí chybět naprosto typický libtardovaný "argument" na úrovni 1. stupně základní školy, že pokud se někdo k něčemu vyjádří, tak mu to "leží v žaludku". Nejkomičtější na tom je, že takhle mentální děcka si neuvědomují, že tím nasazují dvojitého Nelsona sami sobě. Protože tím, že v tak obrovském množství libtardovaných komentářů reagují na příspěvky "dezolátů", podle jejich vlastní "logiky" "dokazují", jak strašně jim dezoláti a jejich příspěvky "leží v žaludku". | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (HAHAHAHAHA) RP (26.2.2024 16:39) | reagovat | |
Nejlepsi je to obrovske mnozstvi komentaru. Beru to tak ze komiks lezi desolatum v zaludku a tedy je uspesny! | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 16:28) | reagovat | |
visící )) | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 16:28) | reagovat | |
Dezoláte, to o kouření ruskýcdh čůráků fakt nepíšeš ty? Tak píšeš vlastně něco? Jen putlerovo sračky, kouření čůráků a prcání mrtvých zvířat, nic jiného od tebe nečtu. Jestli máš problém s tím, další lidé píší pod tím řetězcem znaků, tak si ho zaregistruj, trvá to asi minutu. A už budeš moct řešit jen skutečná témata diskuzí. Ale to ti nevyhovuje, radši píšeš kraviny a pak fňukáš, že je někdo píše za tebe, ubohá moskalská parodie na cokoli. pochcaná krysa vysící na stromě za koule | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 16:06) | reagovat | |
cyklista: Reakce na "pravdu"? Takže když nějaký libtardovaný ubožák jako ty, kmikal, asdasd a spol. napíše pod mým nickem třeba něco o "kouření čůráků" nebo "prcání hlav mrtvých zvířátek" , tak je to "pravda"? Tak ty máš fakt dost... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kozička) (26.2.2024 15:29) | reagovat | |
@cyklista: Zapomněl sis vzít dnešnií porci prášků? Neváhej a naprav to rychle, už strašně blouzníš a ztrácíš kontakt s realitou. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (cyklista) RP (26.2.2024 15:25) | reagovat | |
Jj, Strelkov a jeho banda z FSB jsou typičtí západní Ukrajinci. A v Oděse v domě odborů to byli taky Ukrajinci, co chodili střílet ukrajinské demonstranty, než narazili na fotbalové rowdies. A civilní MH-17 sestřelili ruským Bukem taky západní Ukrajinci. A Krym pro rusáky obsadili dokonce Ukrajinci v ruských uniformách bez označení a výložek, takoví to jsou padouši. I když asi ne, nacista Putin je pak vyznamenal, vyznamenal by takový slušný člověk vrahy? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kozička) (26.2.2024 15:02) | reagovat | |
@cyklista: No zrovna ty o pravdě nic nevíš, takže ji nemůžeš poznat ani když ji před tebe někdo položí na zlatém podnosu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kozička) (26.2.2024 15:00) | reagovat | |
@kníkal: A viděljsi ten film? Koukl jsem na začátek a stačilo ... takže nevím děj a nebudu hodnotit. Ale pokud to měli být sousedé, tak takhle to tam nebylo. Pokud ta grupa grázlů přijela za západní Ukrajiny, pak jo, tohle se tam dělo. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (cyklista) RP (26.2.2024 14:34) | reagovat | |
Jejda, milý Dezoláte, ty truhlíku, vaše kňučení ale není reakce na lež. Kňučení dezolátů a ruských filcek je reakce na pravdu. Opět jsi prokázal svoji nekompetenci a neschopnost vyhodnotit prakticky cokoliv. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 14:06) | reagovat | |
A hlavně ty hňupe - ono už se někdy stalo, aby nějaký prolhaný libtard akceptoval "vymezení" se vůči nějaké libtardované lži? Vždyť by to tak jako vždycky skončilo tím vaším dětinským žvatláním typu "Kňučíš, takže jsi tu lež potvrdil." | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 13:56) | reagovat | |
klitorysi ostrovide, debilnější "argument" tě nenapadl? Vždyť já všechny ty debility, které ty a tobě podobní zoufalci píšete pod cizími nicky každý den od rána do večera, nestíhám ani číst. Natož se proti všem "vymezovat". | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 13:47) | reagovat | |
Ha, už to mám! nevěděl jsem, že se to tak blbě jmenuje [odkaz] ruský medvěd si opéká německou orlici, galského kohouta a amerického orla, prvních 15 sekund filmu | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 13:44) | reagovat | |
dezomrcho, fakt tu nikoho nezajímá, že prcáš hlavy přejetých zvířat, ani mě už ne, tak to za tebe třeba někdo psal, ale nevymezoval ses vůči tomu tehdy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 13:42) | reagovat | |
Jen jestli to s tím "ruským filmem" nebylo tak jako s tím "mým přiznáním" se k "prcání hlav mrtvých zvířátek". Čti nafejkoval ho nějaký kmikal. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 13:37) | reagovat | |
ne, byl to film. buď to v seznamech přehlížím, nebo je fakt dobře odcenzurován. dqdlmátko, buď hodné | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (blm je king) (26.2.2024 13:30) | reagovat | |
kníkale to nebyl film ale halucinace způsobené covid včeličkou | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 13:28) | reagovat | |
merline, blm, dezoláte, někdy v minulých letech jsem viděl ruský film o válce v Donbasu, ruský pohled. Ale nedokážu to vygooglit, ani v seznamech, nikde. Byly tam hodně explicitní scény, o dění před 2022, natočeno před 2022. Před začátkem je tam scéna, animace, jak ruský medvěd na ohni opéká nějaké zvíře symbolizující NATO. nevíte, co to mohlo být za film? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (kozička) (26.2.2024 12:55) | reagovat | |
@kníkal: Ano, jsou záběry jak proukrajinští i proruští demonstranti hází zápalné lahve. Ale ti proukrajinští zapálili tu budovu, protože ti proruští ze střechy vchod zasáhnout nemohli, je tam právě ta střecha. Tedy ukrajinská strana je původce požáru. A to nemluvím o střelbě do demonstrantů, kde organizátoři převratu pomocí svých nacionalistických bojůvek stříleli na oba tábory, aby vyhrotili situaci. No jo, stříleli i do svých, aby se ledy hnuly. A povedlo se. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (KmikaI keryho to ma mobiIu porad odhlasuje) (26.2.2024 12:19) | reagovat | |
Náplní mého života a mé držky je kouřit ukrajinské čůráky. Navrch křehké, uvnitř plné šťávy. Bijte mě jak chcete, tohle si nenechám nikdy vzít. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 12:07) | reagovat | |
Tak co, Sekoro "ostrovide" - budeš taky do zblbnutí omílat tohle moje jakože "přiznání" ze "12:02" tak jako omíláš tu tvojí debilitu o "prcání hlav mrtvých zvířátek"? A kdy se tyhle tvoje "pravdy" konečně objeví v těch tvých Příbězích brouka Bramborouka 2.0? | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezоlát) (26.2.2024 12:02) | reagovat | |
Náplní mého života a mé držky je kouřit ruské čůráky. Navrch křehké, uvnitř plné šťávy. Bijte mě jak chcete, tohle si nenechám nikdy vzít. | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (Dezοlát) (26.2.2024 11:58) | reagovat | |
Lol jak se Sekora tupovid ukájí dětinskou představou toho, že naprosto přesně pochopil ironii v mém příspěvku... | ||
|
||
Obrázek 'ppb80 - vyroci specialni operace' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 11:44) | reagovat | |
lol jak to bangladezo zas nepochopil | ||
|