Odebírat | ||
Obrázek 'tolik to utika' (1337) (28.2.2024 17:26) | reagovat | |
Hehe, o hre na vlastnú bránu toho vieš veľa, že? A teraz vážne - čo som si všimol, tvoje kecy sa tu vyskytujú zďaleka najviac. A nielen dnes, kukol som sem cez vianoce a furt som najviac teba videl. Odvtedy to tu tapetuješ? Závislosť? | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (28.2.2024 11:36) | reagovat | |
1337: Od někoho, kdo je sám "uplne všade" a "uplne všade" píše ty samé debility, je takovéto prohlášení zralé na zlatou medaili na mistrovství světa ve hře na vlastní bránu. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (1337) (28.2.2024 11:18) | reagovat | |
WTF, ten Dezolát je uplne všade! A úplne všade je za kokota, wannabe-filozofa. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (28.2.2024 9:28) | reagovat | |
Sorry jako, ale ty tvoje bezobsažné bláboly, výrony sprostého primitivismu a "chytristiky" typu "nastuduj", nestojí za komentář. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Mandalorian) (28.2.2024 1:36) | reagovat | |
A aká je teda ta liberalno-demokraticka ideologia, Einstein? Vies co, nebudem ta napinat - nic take neexistuje. Ani "liberalny demokrat" neexistuje - wiki vies pouzivat, tak si nastuduj podoby demokracie a liberalizmu. A ktora ideologia stoji naozaj za liberalnou demokraciou. Lebo ta naozaj existuje, ale "liberalny demokrat" je tvoja ucelova nalepka, nizsie ti to uz Generator vysvetlil, takze ja nemusim. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Mandalorian) (28.2.2024 1:28) | reagovat | |
Haha, ale to je velmi originalny vyklad pojmu "autorita"! Okrem toho, tu domacu ulohu si si neurobil dobre. Lebo ako moze byt argument pouzity na podporu sameho seba, ty pseudointelektual? Ja som tym "hoci to vsetci vidia" neargumentoval, nezdovodnoval nejake tvrdenie, okrem toho, ze vsetci to fakt vidia. Cize som len konstatoval fakt, ty tupe dilino! Co myslis, preco som ti napisal, ze nevies, kedy konci diskusia s argumentmi a kedy si z teba ludia robia picu? Kriszta, ako moze byt nieko taky tupy | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (27.2.2024 23:09) | reagovat | |
Ten argumentační klam je v sekci "Dovolávání se autority". Samozřejmě tam není taxativní výčet absolutně všech autorit, na které se lze odvolávat, protože se očekává alespoň průměrná inteligence čtenáře. Je tam pro ilustraci jen pár příkladů. A jedním z příkladu je například "organizace, která se zabývá danou problematikou". Organizace je něco jako "kolektiv lidí". Čili to "hoci to vsetci vidia" je naprosto typický pokus ohánět se názorem nějakého imaginárního kolektivu lidí, který má jakože stejný názor. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (27.2.2024 23:08) | reagovat | |
Generátor: Pokud ti přijde "liberální demokrat" jako "odvodenina od pojmu "liberálna demokracia", tak ti to přijde naprosto správně. "Liberální demokrat" je samozřejmě příznivec "liberálně demokratické" ideologie. Opravdu by mě nenapadlo, že by mohlo být něco nepochopitelného na tak triviální záležitosti. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Generátor) (27.2.2024 23:05) | reagovat | |
Oops, nejako mi zahaprovalo spojenie a nechtiac som zdvojil komentár. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Generátor) (27.2.2024 22:55) | reagovat | |
Dezolát: v tých tvojich článkoch na wiki sa nepíše nič o liberálnych demokratoch a nepodporujú tvoju predstavu logického klamu "dovolávanie sa autority". Pojem "liberálny demokrat" mi príde ako tvoja ad-hoc odvodenina od pojmu "liberálna demokracia",, ktorú si si vytvoril, aby si ju mohol trieskať o hlavu tým, čo s tebou nesúhlasia. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Generátor) (27.2.2024 22:54) | reagovat | |
Dezolát: v tých tvojich článkoch na wiki sa nepíše nič o liberálnych demokratoch a nepodporujú tvoju predstavu logického klamu "dovolávanie sa autority". Pojem "liberálny demokrat" mi príde ako tvoja ad-hoc odvodenina od pojmu "liberálna demokracia",, ktorú si si vytvoril, aby si ju mohol trieskať o hlavu tým, čo s tebou nesúhlasia. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (27.2.2024 20:39) | reagovat | |
Tak já ti tedy před odchodem vysvětlím, že pokud něčemu nerozumíš, začni na Wikipedii. Šťastnou cestu: https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumentační_klam ... https://cs.wikipedia.org/wiki/Liberální_demokracie | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Mandalorian) (27.2.2024 20:31) | reagovat | |
Jo, este kym odidem, vysvetli mi, co rozumies pod takym pojmom "liberalny demokrat", Kefalin! | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Mandalorian) (27.2.2024 20:30) | reagovat | |
Dovolavani se autority ))))) Ved ty ani nevies, co pises. Chlape, ked sa chces ohanat s formal fallacies, najprv sa ich nauc spravne identifikovat! A ten zbytok tvojich kecov, to je len konglomerat pismen bez zmyslu, ktorymi sa snazis navodit dojem, ze mas nejaku dostojnost. Komicke. Navyse ani nevies rozoznat, kedy sa vedie diskusia s argumentmi a kedy si uz len z teba ludia robia picu, lebo s tebou sa rozumne debatovat neda. Si hlupak, pokrytec a traged. To nie su argumenty, ak si to nepochopil. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (27.2.2024 20:11) | reagovat | |
Ne chlapče - "argumenty" typu "ako nemas argumenty, tak zacnes vyplakavat", fakt nemám. Takhle totiž "argumentovali" moji méně bystří spolužáci naposledy na 1. stupni základní školy. Většina z nich ale z tohoto dětinského žvatlání dokázala vyrůst. To tvoje "hoci to vsetci vidia" taky není argument, ale jeden z nejprovařenejších argumentačních klamů zvaný "dovolávání se autority". Zde v tradičně socialistické/kolektivistické formě. A ty mě ty komiku chceš školit v argumentaci? | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Mandalorian) (27.2.2024 20:00) | reagovat | |
Co je to "liberalny demokrat"? Da sa to jest? Ale inak je krasne, ako nemas argumenty, tak zacnes vyplakavat. Ako taka mala kurvicka. Este raz: robis to, co inym vytykas a potom sa to celkom hlupo snazis popriet, hoci to vsetci vidia! Si hlupak a pokrytec, mozes trepat kolko chces o nejakych "liberalnych demokratoch". Podla teba som aj ja "liberalny demokrat", lebo to je tvoja naivna predstava o kazdom, kto s tebou nesuhlasi? | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (27.2.2024 19:37) | reagovat | |
Aneb co jiného čekat od "liberálních demokratů" než další a další a další takovéto naprosto typické projevy vzdělanosti, geniality a slušného vychování. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Mandalorian) (27.2.2024 19:15) | reagovat | |
Haha, ty si fakt totalny magor, Dezolat! Si uplne smiesny, ako sa snazis popriet, co je uplne zjavne. No proste si kokot, musim ti to zopakovat. Myslis si, ze ked nieco obkecas a pouzijes trochu ine slova, ze zmenis podstatu toho, co robis??? Si pokrytec a hlupak, akeho som davno nevidel. Sam si ten sprosty primitiv, prrtoze sam robis to, co oznacujes ako sprosty primitivizmus, darmo to nazves hruba zaplata! Si ako nasa ministerka kultury - tiez hlupa pizda, ktora si nikdy neuvedomi svoju hlupost. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Direct) RP (27.2.2024 19:01) | reagovat | |
Vy to nechápete... Dezo jako jediný urgoval ať doktoři apelují na své pacienty skrze vakcinaci a ať je vakcinace správně komunikovaná... Mezitím dezo na roumingu: Banderovští vaxfašisti padají jak hrušky; vaxinace způsobuje miokarditídu; mRNA je rychlokvaška která zabila víc lidí než vyléčila PS: jsem z té rizikové (autoimunitní onemocnění) skupiny a doktorka mě informovala... ale stejně jsem podle Deza za vaxovci Takže si nevyberete . Pro hlupáka každý hloupý. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (27.2.2024 18:02) | reagovat | |
Mandalorian: ne sprostý primitive - pořekadlo "na hrubý pytel hrubá záplata" opravdu neznamená "na běžné chování kýbl hoven". Takhle se pouze sprostí primitivové pokoušejí svalovat vinu za vlastní sprostý primitivismus na někoho jiného. Mám pro tebe ale špatnou zprávu. Nefunguje to. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Mandalorian) (27.2.2024 16:53) | reagovat | |
Dezolatsky debil, keby si mal mozog, tak by si si vsimol, ze "na sprostého primitíva ako ty sa inak nedá, len sprosto a primitívne" je to iste, ako tvoje "Na hrubý pytel hrubá záplata". Komu tu co chces vycitat, ty imbecile? Toto, co robis ty sam? Mal pravdu ten kuusko kokota, si bkby kokot. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Brožík) (27.2.2024 12:58) | reagovat | |
klitorys ostrovid - proč se vracet zrovna do roku 1918 ? To přeci historie nazačala. - Proč se nevrátit třeba do roku 1000 před naším letopočtem, když vládl král David a islám ještě ani neexistoval. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (27.2.2024 1:50) | reagovat | |
Kuusko Kotta: A to tvoje jakože ironické "to oni začali, ja sa len bránim" je zase dokonalým přiznáním toho, že moc dobře víš, že šlo o aplikaci známého pořekadla "Na hrubý pytel hrubá záplata". Ale přesto se pokoušíš tvrdit, že když ti někdo v žertu občas vrátí tvůj notorický sprostý primitivismus, tak je stejný sprostý primitiv jako ty. Co stejný - určitě ještě mnohem horší než ty, viď. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (27.2.2024 1:49) | reagovat | |
Kuusko Kotta: To tvoje "na sprostého primitíva ako ty sa inak nedá, len sprosto a primitívne", je ta nejstupidnější výmluva, jakou se lze marně pokoušet omlouvat vlastní sprostý primitivismus. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 0:45) | reagovat | |
Kosodrevina jj, presne toto. Irán, to sú šiiti. Tí veria, že ich zmiznutý stredoveký imám Mahdí sa vráti na konci sveta. Tak prečo to neurýchliť, napríklad priblížením konca sveta pomocou atomoffky? Vyzerá to úplne šialene, ale oni poniektorí tí náboženskí vodcovia Iránu presne tak rozmýšľajú. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (kosodrevina) RP (27.2.2024 0:41) | reagovat | |
Kuusko Kotta: To áno. Len vďaka Izraelu ešte Irán nemá jadrovú bombu. To by bol riadny prúser. Ani v Putinových rukách, ani v Kim Čong Unových nie sú zďaleka také nebezpečné, ako v rukách náboženských fanatikov. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Kuusko Kotta) RP (27.2.2024 0:34) | reagovat | |
V prípade Gazy ma serie, že hlavný vinník - Irán, ktorý pchá do Hammasu, Hizballáhu atď. prachy a zbrane a ktorý ich poštval do zákerného útoku proti Izraelu - z toho zase vyjde bez škrabanca. To by jeden blil. A ešte je to aj pádny dôvod, aby USA podporovali Saúdov, čo je tiež pekne nebezpečný wahhábistický režim, aby mali skurvení ajátolláhovia v regióne protiváhu. Čo sa raz môže pekne vypomstiť. Aspoň budú mať dezoláti ďalší dôvod kopnúť si do USA bez toho, aby mali dunstu o súvislostiach, čuráci. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:31) | reagovat | |
aha sry | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (kosodrevina) RP (27.2.2024 0:28) | reagovat | |
klitohryz ostroriť: Ja viem, celý môj príspevok je len irónia k tomu, že Rusko chcelo mier. Mal ukázať za akých podmienok. Posledné zverejnené podmienky Hamasu na prímerie, ktoré samozrejme Netanjahu odmietol, boli o stiahnutí vojenských jednotiek z Gazy. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:20) | reagovat | |
kosodrevina: IDF v Gaze do 27. října 2023 nebyl [odkaz] . Mír s Hamasem by nastal teprve, kdyby zanikl Izrael a celé jeho území se vrátilo mezi území ovládané islámem jako před 1918, respektive 1948. Ústava Hamásu to říká jasně [odkaz] . | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (kosodrevina) RP (27.2.2024 0:15) | reagovat | |
klitohriz ostrotiť: Isteže Rusko chcelo mier. Stačilo len nechať mu všetko dobité územie a štáty, čo po páde komunizmu vstúpili do NATO by zase vystúpili a bol by mier. Aj Hamas chcel mier. Stačilo, aby sa IDF úplne stiahlo z Gazy. Aj Hitler chcel mier. Stačilo, aby sa štáty v Európe nebránili obsadeniu. Dokonca ani obsadené nemuseli byť, ani pod protektorátom, stačilo spolupracovať tak, ako to spravila Tisova vláda. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (kosodrevina) RP (27.2.2024 0:06) | reagovat | |
Ten skeptik je čo za dementného trola. Pod rôzne obrázky píše také pičoviny, že sa budem musieť začať ospravedlňovať tým, ktorých som tu doteraz nazýval kreténmi a retardmi. posúva latku nižšie a mne potom chýbajú vhodné označenia. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (klitorys ostrovid) RP (27.2.2024 0:02) | reagovat | |
kk: jedna z ruských dezinfo kravin, že rusko chtělo mír, ale proradná Ukrajina to odmítla. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 23:50) | reagovat | |
Skeptic wtf? Čo to doboha melieš? | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (skeptic) RP (26.2.2024 23:44) | reagovat | |
Speciální operace mohla (a měla) skončit v březnu 2022, jenže ten Ukajinskej kokot dal lajnu, a obrátil o 180°. Pravda, nebylo to z jeho hlavy, poradil mu to Johnson, ale to těm stovkám tisíc mrtvejch a zmrzačenejch moc nepomůže. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 23:42) | reagovat | |
Doložili, nie odložili, preklep. Dezolát: na sprostého primitíva ako ty sa inak nedá, len sprosto a primitívne. Navyše si podlý kokot, keď sa tu oháňaš primitivizmom a nižšie nadávaš niekomu do banderovských hoven. A teraz začneš fňukať, že "to oni začali, ja sa len bránim, kňůůůů!" - čo, ty podlý pokrytecký kokot? | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 23:35) | reagovat | |
Mrdlin, ty kokot, to s tou T-14 bol výsmech ruzzáckej propagande, keď na Červenej ploščadi predviedla makety tankov, ktoré sa akurát tak zvonku tvárili, že sú moderné a bojaschopné. V skutočnosti je T-14 atrapa, ktorá ani náhodou nemá deklarované parametre. "...rozhodně ne všechny, které se ukázaly poblíž fronty." - jooo, a akože 1 Abrams z 31 sú podľa teba všetky "poblíž fronty"? (Pokiaľ je to vôbec pravda, zatiaľ to tvrdia iba RuZZáci a odložili to zábermi z Iraku, lol!) | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Merlin) RP (26.2.2024 23:27) | reagovat | |
@Kuusko Kotta: "koľko T-90 doteraz rozflákali Ukrajinci RuZZákom?" No... rozhodně ne všechny, které se ukázaly poblíž fronty. A tvůj neutuchající údiv nad tím, že Ukrajinci nezničili žádnou Armatu, když se dle tvých vlastních slov vůbec nevyrábí ... Na takto ostré myšlení potřebuješ asi hodně čistou hlavu, že? Tak čistou, že v ní není vůbec nic. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (26.2.2024 23:14) | reagovat | |
Přesně tak. Já jsem byl za "plándémie" taky kus kokota. Říkal jsem, že se snaha měla upřít na rizikové skupiny obyvatel. Tedy na seniory a chronicky nemocné. Snažit se přesvědčit je k vaxinaci. Například zřídit call centrum a jménem obvodních lékařů úplně všechny obtelefonovat. A taky jsem říkal, že mladší a zdraví lidé měli mít možnost volby bez jakéhokoli diskriminačního nátlaku na základě EUropského covid pasu. Tak. A teď už můžeš zase dát volný průchod dalšímu tvému záchvatu sprostého primitivismu. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Kuusko Kotta) RP (26.2.2024 22:53) | reagovat | |
Dezolát a jeho "fakty"! No ale kto bol kokot za pandémie, je kokot aj za ruzzáckej agresie. Nič prekvapivé. Mrdlin: koľko T-90 doteraz rozflákali Ukrajinci RuZZákom? Naposledy čo som videl, to bolo 61, ale to už je dávnejšie. A koľko T-14... Oh, wait! Tie supertanky ani nie sú schopní v Mordore vyrábať, nieto ešte aby mali papierové parametre a bojovú hodnotu, takže najlepším ruzzáckym tankom zostáva T-90 - a tie na UA horia ako stranícke knižky russofilciek v '89. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Merlin) RP (26.2.2024 22:40) | reagovat | |
Zlepšit den umí i první rozflákanej Abrams na Ukrajině. Skvěle. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Direct) RP (26.2.2024 22:35) | reagovat | |
Dezovi zase ukápla slzička pod obrázkem s Putlerem... (nikoho nepřekvapuje ) Grrr, zlá banderovská mRNA... sputnik lepší. To dokáže zlepšit den. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (kosodrevina) RP (26.2.2024 21:51) | reagovat | |
Elon Muck: Si to predstav, že tiež trikrát. Budeš sa teraz tešiť, ako si to predpokladal? Lebo veru to by ťažko niekto vydedukoval. Teraz prezraď ty, či si skončil mentálne retardovaný po prekonaní rubeoly, pretože ťa mama nedala zaočkovať MMR vakcínou, alebo ťa ňou dala zaočkovať a dostal si subakútnu sklerotizujúcu panencefalitídu s trvalími dôsledkami a preto bojuješ proti vakcínam. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Elon Muck) RP (26.2.2024 21:31) | reagovat | |
kosodrevina: tak schválne - kolikrát jsi byl na tečce a z jakého důvodu ty zkurvený ovcomrde ? | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (kosodrevina) RP (26.2.2024 21:21) | reagovat | |
A kretén Elon Muck mal taký strach, že sa nenechal zaočkovať ani raz. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Elon Muck) RP (26.2.2024 21:17) | reagovat | |
Kretén kníkal se nechal naočkovat třikrát. Takovej měl ten dobytek strach | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (caputova) (26.2.2024 21:10) | reagovat | |
To mi pripomina amikov v afhanistane. 20 rokov a potom este utekali | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Dezοlát) (26.2.2024 20:25) | reagovat | |
Jo. "to na přelomu 2021/2022 zmutlo na mnohem méně nebezpečnější omikron", takže ve více provaxinovaných zemích se začalo chcípat víc než v zemích provaxinovaných méně. Ale protože tato fakta se banderovským hovnům do té jejich vaxfašistické hysterie plné lží nehodí, tak se o tom nesmí mluvit. Jinak dojde k výronu debilit typu "šíření ruSSkého antivax šílenství". | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (klitorys ostrovid) RP (26.2.2024 19:38) | reagovat | |
to jsi jen blbej izaku/potvurko nepochopil, že to na přelomu 2021/2022 zmutlo na mnohem méně nebezpečnější omikron, pro putlerova hovna další záhada, proč všichni už řešili ruskou invazi a nikdo neřešil covid, když oni měli ruskem připravené antivax hovna na roky dopředu. | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (cyklista) RP (26.2.2024 19:31) | reagovat | |
Ty debile, je to díky Sputniku, nejlepší očkovací látce proti covidu ever! | ||
|
||
Obrázek 'tolik to utika' (Potvurka) (26.2.2024 19:21) | reagovat | |
2 roky nahleho vyleceni covidu v cele EU - razem mohli neockovani cestovat kdekoliv, z UA dokonce bez viza | ||
|