Odebírat | ||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 22:23) | reagovat | |
Efko_: Jseš na Roumingu první den nebo co? Tady o míře "posranosti života" nerozhoduje ten, kdo ten život žije. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (3.3.2024 21:59) | reagovat | |
Já mám skvělý život. Já mám ženu, děti, skvělou práci. Na rozdíl od tebe nemusím obtěžovat malé holky. Chudáčku. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (3.3.2024 21:56) | reagovat | |
Tak ukrobuzny oznacuji obeti vybuchu ve Vrbeticich. Rozum nad tema debilama zustava stat. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 21:50) | reagovat | |
Ty "ČR oběti přímého napadení russkem" jsou kdo přesně? "Dobrovolníci", kteří odjeli zaválčit si na Ukrajinu? | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (3.3.2024 21:48) | reagovat | |
Zase ten vtip o genocide Ty uz odloz tu flasku a bez spat, ulhanej fasoune. Zitra te ceka dalsi posranej den tvyho zbytecnyho zivota, tak at ses na nej fit. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (3.3.2024 21:45) | reagovat | |
Nic jako studená válka 2.0 není. Je válka horká. ČR má oběti přímého napadení russkem. A russko pod záminkou toho, že Západ (my!) je chceme napadnout, tak napadli Ukrajinu a dělají tam genocidu. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 21:05) | reagovat | |
Měl na mysli různé "humanitní" vzdělance. Z dnešního pohledu absolventy různých neomarxistických "VUMLů" jako "EUropských" a "genderových" studií, "anatomií komiksu" atd. atd. Neboli "lidová demokracie" se řídila principy marxismu-leninismu / zkráceně marxismu. "Liberální demokracie" se řídí principy marxismu-trockismu / zkráceně neomarxismu. Už tam vidíš tu linii v jedné z opravdu ZÁSADNÍCH věcí? Je to dostatečně srozumitelné, nebo tě musím i přebalit? | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 21:03) | reagovat | |
Jak známo, soudruh "Blank/Lenin" hlásal "diktaturu proletariátu". Neboli rozhodující slovo měli mít dělníci a rolníci. Neboli vládnout měli pověstní "obyčejní lidé". Dnešní neomarxistickou terminologií "dezoláti s VŠŽ". Naproti tomu soudruh Bronštejn/Trocký tvrdil, že je nesmyl, aby rozhodovali "dezoláti s VŠŽ". Tvrdil, že rozhodovat by měli "chytří". Čímž samozřejmě neměl na mysli absolventy vysokých škol s nějakým "přízemním" zaměřením jako elektrotechnika nebo přírodní vědy. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 21:02) | reagovat | |
fake Dezolát: Jasně že s tím "Nietzschistou" je to nadsázka. Ovšem jedna z mnoha souvislostí mezi trockistickou verzí Marxismu a současnou neliberální pseudodemokracií je následující: pro zjednodušení vyjdeme od "myšlenek" Mosese Mordechaie Levyho/Marxe (pomiňme tedy fakt, že on byl v podstatě jen takový plagiátor a kompilátor cizích myšlenek). | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (3.3.2024 20:38) | reagovat | |
hele, ulhanej fasounek ma porad vychazky a pise na Internet ty sve vyfantazirovane picoviny | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezоlát) (3.3.2024 20:33) | reagovat | |
Jo, chtěl bych jí vidět doopravdy. A Hitler se nemůže nazývat Nietzschistou, protože použití velmi úzké části Nietzscheho filosofie ve zjevně nepochopené a těžce překroucené formě není žádná "ideová linie". Proto jsem taky ten výraz dal do uvozovek. A to samé platí i pro tu tvou "ideovou linii". Na zakladě několika marginálních, povrchních podobností se nedá hovořit o skutečné ideové linii. Jde totiž o paralogické myšlení. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 20:03) | reagovat | |
Nietzsche by se nacistou nazvat samozřejmě nedal. Retrospektivně to nefunguje. Ale Hitler by se dal nazvat Nietzschistou. To je to, o čem píšu. A o tom, že bys tu linii chtěl vidět doopravdy, bych si dovolil pochybovat. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Oplt) (3.3.2024 19:55) | reagovat | |
Jedna "ideová linie" vede od Nietzscheho k Hitlerovi. Byl proto Nietzsche nacista? Opět ta samá formal fallacy. A navíc tu "ideovou linii" bych chtěl vidět. Protože žádná není. Respektive je jen v uvozovkách. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 19:37) | reagovat | |
Oplt: Jinými slovy vůbec netušíš, že jedna "ideová linie" vede od Marxe/Mordechaje přes Trockého/Bronštejna, přes frankfurtskou školu, přes Marcuseho atd. až k současné "progresivní" levici. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 19:33) | reagovat | |
Efko_: Já to chápu. Jsme ve Studené válce 2.0 a kolaborací s ruSSákem je dnes v podstatě cokoli, co je v rozporu z oficiálními narativy. Například i propagace zcela dobrovolné vaxinace. Vaši komunističtí předchůdci to měli během Studené války 1.0 úplně stejně s "imperialistickými zaprodanci". Stačilo třeba zkritizovat kolektivizaci a už mydlili konopné lano. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Oplt) (3.3.2024 19:25) | reagovat | |
Jo, a liberální demokracie rozhodně není neomarxismus. To je holý nesmysl. Dávat do souvislosti nesouvisející věci kvůli marginální vnější podobnosti (internacionála) je také formal fallacy (falešná analogie). Stotožňovat progresivní levici s komunistickou stranou je to samý, zde navíc i hodně krkolomné. Místo toho, abys hledal pravdu, se snažíš ohýbat fakta, abys dosáhl kýženého výsledku navzdory realitě. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (3.3.2024 19:25) | reagovat | |
Dezolát: Já nechci vraždit. A rozhodně ne za jiný názor. Já chci popravovat za kolaboraci s nepřítelem. To je velký rozdíl. A ve válce a po válce to dělají všechny režimy. Od demokratických po totalitní. Ty jdeš s russákem, tak není důvod, abys žil. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Oplt) (3.3.2024 19:14) | reagovat | |
@Dezolát: sorry jako, ale tvůj poslední komentář byl formal fallacy par excellence. Říká se mu záměna předmětu. Protože tys neměl na mysli členy tý britské partaje, když jsi dříve mluvil o liberálních demokratech. Třešničkou na dortu je ta údajná liberálně demokratická ideologie, která opravdu neexistuje - ještě jednou se podívej na tu tvou wiki stránku, jakou ideologii ve skutečnosti zastává ona strana. Podtrženo, sečteno - 1337 měl pravdu. Nic ve zlém, jen vyhodnocuji argumenty. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 12:02) | reagovat | |
Efko_: Podstatu téhle ideologie neznám. Nějak to souvisí se středověkým feudalismem? Tedy zavraždit každého, kdo "nesprávně" nevolničí? I když podle toho, co píšeš o vraždění lidí s "nesprávnými" názory, to vlastně ani vědět nechci. Takhle mi to úplně stačí... | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (3.3.2024 11:52) | reagovat | |
dezolát: já jsem feudalista. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (3.3.2024 11:51) | reagovat | |
blb: jako fašistu mě tu označuješ jenom ty, protože jsem tu na tebe prozradil, že jsi na malé holčičky. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 6:04) | reagovat | |
Mimochodem tato partaj je ve svazu partají s názvem "Liberální internacionála". A například takový svaz EUropských pirátských stran má taky svojí "internacionálu". Sorry jako, ale těžko najít "marxističtější/komunističtější" označení než je právě "internacionála": https://www.youtube.com/watch?v=z5obBTvBRH0 ... Ale s neomarxismem nemá tahle "progresivní levice" společného vůbec nic, že. Doplním, že sami komunisti se taky označovali za progresivní levici. Jen pro to používali české synonymum pokroková. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (3.3.2024 5:59) | reagovat | |
1337: Výraz "liberálny demokrat" je "z palca na nohe vycucaný bullshit"? Víš o tom, že existuje strana, jejíž název zní v překladu Liberální demokraté? https://cs.wikipedia.org/wiki/Liberální_demokraté ... Zkus se zamyslet nad tímto: pokud prohlásím, že člen liberálně demokratické strany s liberálně demokratickou ideologií je "liberálny demokrat", tak je to realita nebo ten tvůj "z palca na nohe vycucaný bullshit"? | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (3.3.2024 0:36) | reagovat | |
efko tu sve fasisticke tendence dal opakovane najevo. Ulhany fasounek se mu nerika jen tak pro nic. Je to svine, co miluje cenzuru a nasili, protoze to je spravny fasoun. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (1337) (3.3.2024 0:10) | reagovat | |
Bohä, tie chujoviny, čo popísal Blb a Mrdlin, to je zase halda sračiek... Na to sa ani nedá slušne reagovať. Proste kikoťi, fagt. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (1337) (2.3.2024 23:54) | reagovat | |
Výraz "liberálny demokrat" je z palca na nohe vycucaný bullshit. A dávať liberalizmus alebo liberálnu demokraciu do rovnosti s neomarxizmom, to je debilita par excellence. Liberálna demokracia je ok, ale "liberálny demokrat"? To debilný konštrukt. Aby to dezolát konečne pochopil, je to ako vytvoriť pojem "autár" od slova "auto". Existuje šofér, automechanik, autíčkar, ale "autár" je chujovina. Presne ako "liberálny demokrat". | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (2.3.2024 22:52) | reagovat | |
Efko_: Tak to se ti tedy velice omlouvám. Holt mě nenapadla žádná jiná běžně se vyskytující ideologie, jejíž stoupenci by měli ideově tak blízko k prolhaným bolševickým vrahům. Takže co jseš zač? Nácek? Fašoun? | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (2.3.2024 22:28) | reagovat | |
BLB: Nauč se číst, pedofile. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (2.3.2024 22:28) | reagovat | |
Já nejsem liberální demokrat. Nikdy jsem nebyl. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (2.3.2024 20:52) | reagovat | |
Vtipné je, že kdykoli "liberálním demokratům" / neomarxistům napíšu, že mají myšlení a chování "demokratů lidových" / marxistů, tak se můžou s prominutím posrat vzteky. A piští ty jejich stupidity o "falešných analogiích". Přitom celé dny nedělají nic jiného, než že dokazují, že jsou přesně stejní jako ti zkurvení bolševici. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Merlin) RP (2.3.2024 20:42) | reagovat | |
@Efko_ No jo, jsi jen další z dlouhé řady novodobých "demokratů", co chtějí zavírat a střílet lidi s odlišným názorem. Vůbec jste se od dob hitlerovského Německa nezměnili. Koncentráky a popravy, to je pro vás nácky jako náboženství. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (2.3.2024 20:25) | reagovat | |
ulhanej fasounek: Nikdy jsem netvrdil, ze jsi policajt, ale ze si na nej jen hrajes. Ale chapu, ze pro nekoho s tvymi mentalnimi schopnostmi je rozdil mezi temi dvema vyroky nepochopitelny. Jinak by sis na internetu nehral na policajta, co zna cizi jmena, IP adresy a co si na ostatni vede slozku k nejakemu trestnimu stihani, ktere si vede ve sve hlave. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (2.3.2024 19:40) | reagovat | |
Dezolát: Mi je jedno co ty a ostatní kolaboranti říkají. Ty jsi pro mě nula, stejně jako Merlin nebo ten pedofil. Lidský odpad, který se bude jednoho dne střílet. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (2.3.2024 19:32) | reagovat | |
Efko_: Já jsem taky nikdy nepsal například to, že bych byl za totáče disident nebo StBák. A stejně to zdejším "liberálním demokratům" nebrání celé dny lhát, že jsem byl obojí. Takže TOHLE je Rouming, chlapče... | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Chaos_a_Bordel) RP (2.3.2024 19:19) | reagovat | |
Nejvice udajne pruskych traktoru je na zapede --- ale oni jsou BruSSelu a proti Clima-stasi | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (2.3.2024 19:00) | reagovat | |
blb: Nikdy jsem nebyl policista ani jsem to o sobě nepsal. Pokud tvrdíš to, co píšeš, tak to dokaž. Ty dobře víš, že já tvoje jméno neodhalím dokud budu dělat svoji aktuální práci. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (2.3.2024 18:36) | reagovat | |
Nevešlo se. Se zkratkou RVHP samozřejmě... | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (2.3.2024 18:35) | reagovat | |
Jenže reálně na volný pohyb zboží, služeb, pracovních sil atd. stačí EHP a/nebo ESVO nebo jejich obdoba. Detaily lze doladit pomocí smluv a ujednání. Na volný pohyb osob zase stačí Schengen nebo volný pohyb (Freedom of Movement). Společnou obranu řeší NATO a mohla by jí místo toho řešit například diskutovaná Evropská armáda. Atd. Čili pozitiva spolupráce v rámci Evropy lze mít i bez existence EU. To, co přináší EU "navíc", jsou už jen samá negativa na úrovni sovětského ideologického paskvilu se zkratkou RVH | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Dezοlát) (2.3.2024 18:34) | reagovat | |
Vlezdobruselisti rádi dávají rovnítko mezi "kritizuješ neomarxistický projekt se zkratkou EU = odmítáš spolupráci s ostatními evropskými zeměmi v oblasti obchodu, volného pohybu osob, společné obrany v rámci NATO atd. Což je samozřejmě naprosto ukázkový strawman. To je jako kdybych kritizoval marxistický projet se zkratkou RVHP a nějaký sovětský komunista mi podsouval, že odmítám nakupovat uhorky ze Zlovenska a chystám vojenské napadení Rumunska. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (:.) (2.3.2024 18:08) | reagovat | |
Kdyby místní rusáci na rovinu napsali, že se jim líbí autoritativní zmrdi a že plně schvalují rusácké válečné úsilí, dokázal bych ocenit aspoň jejich jasný názor, byť bych s ním zásadně nesouhlasil. Jenže jsou to srabi. Inu, rusáci. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (:.) (2.3.2024 18:00) | reagovat | |
Z toho, co Efko_ o sobě na roumingu kdy napsal, jej za policajta nepovažuju, a pokud vím, nikdy si na něj ani nehrál. To, že neznáš všechny strany trestního řízení, je tvůj problém. Skutečně tam nejsou jen policajti. Jinak ta představa, že napadený stát nesmí nikdy nikoho požádat o pomoc s ničím, je nejspíš vrcholem rusáckého "uvažování". K tomu si přidejme obviňování oběti, schvalování genocidy a úplný argumentační guláš neslučitelný s chápáním kohokoliv, kdo má trojciferné IQ. Místní rusáci na víc nemají. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Merlin) RP (2.3.2024 17:50) | reagovat | |
@Efko: Ano, správně, výcvik. Chválím. A protože SAS jsou special force, jde o výcvik v průzkumu a záškodnictvi. Neučili tam Ukrajince vařit. A proti komu byl ten výcvik? No proti Rusku. Takže ano, Británie přilévala olej do ohně. Dík za potvrzení. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (2.3.2024 17:14) | reagovat | |
ulhanej fasounek efko: Ale hrajes si na nej. Onehda jsi larpoval, ze si na mne vedes slozku, obvinoval mne z nejakych fromovych (alias knikalovych alias ovcounovych alias klitorysovych) precinu a to vse jen proto, abys otestoval mou toleranci ke svobode projevu. Takze si klidne placej, tady na roumingu o nic nejde, ale asi bys mel vedet, ze delat tohle v realnem zivote, tak se vystavujes riziku zaloby za pomluvu a to uz bys mel vetsi mrzeni, nez kdyz jsi jen na roumingu za kokota a vsem pro smich. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Kvááááák) (2.3.2024 17:01) | reagovat | |
elfíčkům rupají chatrné přeočkované ručičky, jak moc zběsiloučce klikají na mínuseček | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (2.3.2024 16:43) | reagovat | |
BLB: Nikdy jsem o sobě neřekl, že jsem policajt, pedofile. Tak zase nelži. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (2.3.2024 16:40) | reagovat | |
Porad te ten larp na policajta nepustil, ulhanej fasounku? | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (2.3.2024 16:37) | reagovat | |
Merlin: výcvik, buzerante. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Merlin) RP (2.3.2024 16:34) | reagovat | |
@:. Tak to mi pověz, proč tedy členové SAS byli na Ukrajině už rok před invazí? | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (2.3.2024 16:31) | reagovat | |
A BLB je už pár týdnů oficiálně odsouzený pedofil. Bohužel dostal jen podmínku. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Efko_) RP (2.3.2024 16:25) | reagovat | |
MAP: Ty jsi ani nedokončil základní školu, že neumíš česky? Ty jsi cikán, že? | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (2.3.2024 16:17) | reagovat | |
No ze pouziti atomovek USA se realne stalo. Vyhrozovani atomovkami je jen ve tve hlave, protoze mas syndrom vecne obeti. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (:.) (2.3.2024 14:54) | reagovat | |
A jak to souvisí s vyhrožováním atomovkami rusáky? | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (egal) (2.3.2024 14:21) | reagovat | |
(:.) (2.3.2024 12:11): "vyhrožování EU atomovkami". Zatiaľ jediná vojenská veľmoc, ktorá použila jadrovú zbraň, proti civil.obyvateľstvu! a opakovane!! sú Spojené štáty emerické. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (:.) (2.3.2024 14:19) | reagovat | |
Nemáte. Ok. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (2.3.2024 14:13) | reagovat | |
Porad lepsi, nez ty tve lzi a strawmani, ktere vyrabis jak na bezicim pasu. Ostatne ty tve sracky o EU smysl nedavaji, tak zkus zacit u sebe. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (:.) (2.3.2024 13:47) | reagovat | |
rusáci, to tam vážně nemáte nikoho s trojciferným IQ, který by psal něco uvěřitelnějšího? | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Merlin) RP (2.3.2024 13:18) | reagovat | |
@.. Ano, Británie teď žádným trestům nečelí. Po Brexitu EU Británii dost šikanovala a to tak, že Británie to cítila hodně. A tak se našlo řešení. Vyhrotit konflikt UA - Rusko, který tam vypukl po obsazení Krymu a přesvědčit Evropu, že jí taky hrozí nebezpečí. A tak je teď EU ráda za britský jaderný arzenál a Británie už je zase v kolektivu. Tedy, po obchodní stránce. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Markéta Adamová Pekarová) RP (2.3.2024 13:01) | reagovat | |
Co to meleš ty ubižácká píčo, EU se jlidně může rozpadnout a nic se nezmení na alianci NATO. Ty tady mylbě, lžive a dezinformačně prezentuješ že rozpad EU = rozpad NATA. A to není pravda. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (blm v prestrojeni 3) (2.3.2024 12:48) | reagovat | |
Jakoze zeme EU se ridi tim, co Rusove nechteji? Takze kdyz Rusko rekne, ze si preje pevnou a soudrznou EU, tak ji clenske zeme opusti? Tyhle tve picoviny nedavaji zadny smysl. Britanie samozrejme trestana byla, to bylo to nejdulezitejsi, co mela EU na programu. Nakonec byl dojednan pomerne soft Brexit a tak to vysledne trestani nebylo tak hrozne. Ze nebyl Brexit vyuzit v maximalnim potencialu je bez debat, ale krom neschopne vlady tam hral roli kovid, coz zastanci EU radi zapominaji. | ||
|
||
Obrázek 'Vzpoura proruSSkych traktoru' (Už zase samovolně odhlášen) (2.3.2024 12:45) | reagovat | |
Ti duchové na poli jsou komisaři dohlížející na správné provedení toho spontánního nesouhlasu uvědomělých občanů? | ||
|