Nalezeno 111 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetčtyři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Každý socialista se snaží distancovat od svých národně socialistických a komunistických soudruhů) (10.3.2024 9:17) reagovat
Pan Roman Joch ač levičák je sice rozumný člověk, jenže každý levičák se snaží socialistickou ideologii hájit. A součástí této obhajoby je taky lživé tvrzení, že negativně vnímané socialistické ideologie - tedy komunistická a národně socialistická - byly "nesprávnou" realizací "správné" ideologie. Což je samozřejmě nesmysl. Centralisticky nátlaková je totiž sama podstata socialismu. A za minulého režimu komunismus nebyl ani za Gottwalda. I za Gottwalda tu byla "předehra komunismu" zvaná "reálný socialismus.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (zoolooooggg) (9.3.2024 11:08) reagovat
až na to že v čr byl komunismus jen za Gotvalda jinak byla čssr státním zřízením socialisticka. Systemy hodně podobný ale v dost zásadních věcech hodně rozdílný. https://www.cdk.cz/socialismus-komunismus-stycne-body-rozdily

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík ) (9.3.2024 1:56) reagovat
"Jednotna kandidatka a korespondencni volba jsou 2 rozdilne veci" a obě jsou mají za cíl manipulovat volby. Na tom, kdo vyhrál volby v roce 1946 se nic nezmění, ale pomocí nich se komunisté k moci nedostali. Babiš byl demokraticky zvolen a antibabiš nebyl. Plebs může víc myslet. Pak by i méně platil.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (al5249RP (8.3.2024 23:28) reagovat
Pokud to chceme zjednodusovat ad absurdum, tak samozrejme muzeme detaliy vynechat, Presto to nic nezmeni na tom, kdo vyhral volby v roce 1946. Jednotna kandidatka a korespondencni volba jsou 2 rozdilne veci, jedna ti neumoznuje volit "spatne", druha dava moznost s tim fixlovat Na druhou stranu, je to jedno, meli jsme tu nedavno Babise, ted mame Antibabise a je to prast jak uhod. Pro bezny plebs zustavaji dane a smrt. Kdo neni politicky angazovan, tomu to muze byt jedno.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík ) (8.3.2024 16:35) reagovat
al5249: Když se bavíme o tom, kdo má "vinu" za nástup komunismu, tak se nemůžeme odkazovat na volby, které k nástupu komunismu nevedly. - Nepovažuji ani současný systém za demokratický, protože díku rychetského podvodu byl systém napůl většinový a napůl poměrný. Kde komunisté podváděli jednotnou kandidátkou, tak dnes zavádějí korespondenční volbu. Nicméně zatím po nás aspoň nestřílí na hranici.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (al5249RP (8.3.2024 15:02) reagovat
Kdyz se bavime o tom, ze nekdo vyhral volby, tak se logicky bavime o tech, ktere probehly, ne o tech, kte kterym jiz nedoslo. ono je tedy otazkou, zda o volbach 1946 hovorit jako o svobodnych demokratickych volbach. Rezim tehdy nebyl tak svobodny a demokraticky, jak, pres vsechny obrovske nedostatky, dnes. Komunistum velice pomohlo, ze meli premiera, vnitro nebo ministerstvo informaci.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (8.3.2024 14:06) reagovat
al5249: Ano.V roce 1946 jako normální strana v normálních volbách.Měla 31%, takže asi jako Babiš. V květnu 1948 měly být normální volby znovu.Za těch mohli zase vypadnout,což se děje v demokracii pořád dokola a to střídání je základ demokracie. Z toho se nedá nic vyvozovat. V únoru 1948 byl puč a v květnu 1948 volby s "jednotnou kandidátkou" a bez protikandidátky. Puč byl proto, že už by nebyli zvolení. - Na ten věk jsem se ptal proto, že se to za socialismu pořád dokola učilo, všichni to tehdy věděli.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (al5249RP (8.3.2024 13:14) reagovat
Broziku, v roce 1946 KSC volby v Cechach i v zemi Moravskoslezke samozrejme vyhrala. Nevim, kde jsi byl na tom, ze se to nestalo. Coz samozrejme neni v rozporu s tim, ze v roce 1948 prisel puc. Jednou z veci, ktera jim pomohla bylo prave to vitezstvi ve volbach. Jinak nevim kolik ti je, ale zdraham se verit, ze na Roumingu diskutuji s bezmala stoletym clovekem, aby byl 1946 nazivu a navic ne uz uplny sopel, aby z tech voleb neco mel.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (8.3.2024 12:28) reagovat
ccd2: Kolik vám je? - Komanči nevyhráli ani v Čechách. Dostali se k moci pučem jimi nazývaným Vítězný únor. Volby byly pánované na květen a komunisté ztráceli podporu, proto udělali puč.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (ccd2) (8.3.2024 11:30) reagovat
tusim na Slovensku komaci vtedy nevyhrali, iba v cechach. Kiez by sa to dalo poverat teraz na margo s*veneho fica.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (kozička) (8.3.2024 10:32) reagovat
ODA, STAN, Piráti, ANO nebo cokoliv v naší politické scéně ... je to úplně jedno, různé strany stejné hrací kostky ...

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (tomasekRP (8.3.2024 10:28) reagovat
komunistické a totalitní jsou všechny rádoby demokratické strany , které mají za členy nebo na kandidátkách lidi z KSČ, SSM,NF, OF...takže hlaně ANO soudruzi...

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (8.3.2024 10:11) reagovat
debilek: Jakože "my jsme ti dobří, protože jsme zavraždili míň lidí než jinde"? - Normální je ale nezabíjet. Vůbec to nevíš a tví rodiče tě to nenaučili, protože měli namrdáho v hlavě z propagandy. Další otázky?

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (94) (8.3.2024 9:46) reagovat
+ tři miliony zahubených přímo v dělohách, aby se udělalo místo migráčkům

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Dezоlát) (8.3.2024 8:36) reagovat
Co dělali komančové špatně? Neposlali tvého tátu do lágru, aby tě vychcal do kopřivy dřív, než zhebne.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (debilek) (8.3.2024 8:21) reagovat
No když se to sečte za těch 40 let, tak to nedosahuje ani 5% Masakru ligy Bodo, kdy domnělí sympatizanti s komunismem v Jižní Korei byli popravováni bez soudu. No a těch 40 let zhruba dosahuje řádově úrovně odhadu Vzpoury 18.5.1980 v Gwangju proti stannému právu a diktatuře Chun Doo-Hwana. Nebudu ani mluvit o Taiwanu a Indonésii, či Pol-Potovi podporovaném Čínou a CIA. Co dělali komunisti špatně?

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Jan ZachrtaRP (8.3.2024 7:31) reagovat
Kozy: Kefalín, a čo si predstavujetě pod takým slovom totalita, he?

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' ( . ) ( . ) (8.3.2024 7:27) reagovat
Jan Zachrta: ze západu

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Jan ZachrtaRP (8.3.2024 7:01) reagovat
JM: Totalita nastupuje znovu? Na Slovensku?

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (JMRP (8.3.2024 5:57) reagovat
Totalita nastupuje znova. Vacsina ludi sa k nej pridava - instinktivne.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (8.3.2024 1:57) reagovat
Voe merline, jak vás rozdělovat, putlerovci se navzájem nesnášíte už dost.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (MerlinRP (8.3.2024 1:49) reagovat
Rozděl a panuj. Tento princip je známý už celá století a stejně to pořád funguje.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (8.3.2024 1:46) reagovat
v prvním teda

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (8.3.2024 1:45) reagovat
yeep, a pak dělal dvacet let pro nato, když mi dáte možnost bejvalej komouš a estébák babiš, tak prostě bejvalej komouš. ve druhém kole jsem volil tu ženskou, ale smůla, no.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (brnonymova+reinkarnace+7) (8.3.2024 1:40) reagovat
Soucasny prezident byl predseda ZO KSC.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (blm v prestrojeni 3) (8.3.2024 1:24) reagovat
Nedam!

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (polda speed) (8.3.2024 1:23) reagovat
takže jednou přes držku nestačilo, dobrá přidáme.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (8.3.2024 1:19) reagovat
septiku, vsadím blmovu levou kouli na to, že tys nikoho nevolil. A pravou na to že jo ;)

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (lenivy statistik) (8.3.2024 0:53) reagovat
Cobolak: Ano, ano, mal si pravdu, Ty mas vzdy pravdu, vsak? Vo svojej zmatenej hlave ;)

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (skepticRP (8.3.2024 0:37) reagovat
A tak jsme si zvolili komouše za prezidenta.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (8.3.2024 0:30) reagovat
Takže som mal pravdu, si debil a na viac, ako bľabot bez významu sa nezmôžeš. A že vraj ja som ti dal useless odpoveď. :-D Ty nevieš dať vôbec žiadnu. A zase trepeš sprostosti - ja nemám stres, to skôr ty. Nadávam ti preto, lebo si kokot a s kokotmi sa jedná bez rukavičiek. Žiadnu slušnosť si nezaslúžiš.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (lenivy statistik) (8.3.2024 0:16) reagovat
A ani si si pre svoje psychicke rozpolozenie nevsimol, ze hned po tychto slovach som Ti odpovedal. Nevadi, este si trochu zanadavaj, vraj je to zdrave, uvolnit stres.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (lenivy statistik) (8.3.2024 0:14) reagovat
Cobolak, to "niečo mi hovorí" bude asi to co som napisal pred stvrt hodinou: "nedal som Ti odpoved. Ved naco?" Naozaj, uz sa zlepsujes v chapani pisaneho textu. Len tak dalej :D

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (8.3.2024 0:14) reagovat
Brožík: s tým, čo si napísal v posledných troch komentároch, že náckovia a komančovia sú rovnaké beštie atď. plne súhlasím.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (8.3.2024 0:11) reagovat
lenivy ststistik: ty si tu nič nenapísal správne, lebo to sa ani nedá čakať od niekoho, kto má v hlave nasrané. Čakám na tú odpoveď, aj keď niečo mi hovorí, že si taký kokot, že sa na žiadnu rozumnú odpoveď nezmôžeš.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (8.3.2024 0:07) reagovat
lenivy statistik: ešte raz -akého nepriateľa som si podľa teba vymyslel? Lebo stále len bľaboceš ako dementné decko a odpoveď nikde. A to "písanie s porozumením" si s dovolením odložím do zbierky bizarných somarín, lebo to je fakt perla. :-D

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (8.3.2024 0:06) reagovat
. ) ( . Není to hra čísel. Jsou to zničený lidský životy. Když zabiješ dítě, tak se u soudu neobhájíš tím, že Kozák jich zabil přeci daleko víc.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (lenivy statistik) (8.3.2024 0:05) reagovat
Cobolak, vlastne, prepac. Ten pocit menejcennosti som netrafil. Ty mas naopak pocit, ze si nieco viac. Lepsi nez ostatni. Toto som nenapisal spravne.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (8.3.2024 0:04) reagovat
. Popírání či bagatelizace komunismu prostřednictvím čehokoli by taky mělo být exempárně trestáno. Měly by se připomínat zvěrstva jak nacistů, tak komunistů.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (8.3.2024 0:01) reagovat
Merlin: To, že komunisti řádili na čísla míň než nacáni, je jen a jen důsledek toho, že to po nich nikdo nechtěl. Jinak to jsou úplně stejní dobytkové.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (lenivy statistik) (8.3.2024 0:00) reagovat
Cobolak, mas pravdu, nedal som Ti odpoved. Ved naco? :D Ale mozno skus aj pisat s porozumenim, nie len citat. Pozri si akej velkej casti naroda tu dole v diskusii vulgarne nadavas a mas odpoved na Tvoju otazku. Ale oni nemozu za Tvoj pocit menejcennosti, nie su Tvoji skutocni nepriatelia. A ja tiez nie.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (7.3.2024 23:55) reagovat
Klaus je ale vzdělanej. Ale nám o tomhle naznačovali něco málo učitlé za socialismu.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (7.3.2024 23:54) reagovat
lenivy statistik: prestaň papagájovať moje slová, ty zakomplexovaný dement. Ty nechápeš písaný text vôbec, takže na seba nemôžeš byť hrdý. Nedal si mi žiadnu odpoveď, takže ešte raz - akého nepriateľa som si to podľa teba vymyslel?

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (7.3.2024 23:53) reagovat
Merlin: Ne ideologie je to právě úplně stejná. Jen tu Němci víc řádili než komunisti unás. V Rusku to ovšem měli neskutečně drsnější. Taky v Číně a třeba v Kambodži. / Naproti tomu tomu náckové bojovali s konkurenční skupinou. Komunisti doopravdy útočili na svý sousedy, který chtěli okrást. Však taky byli lidi zničení, že jim to dělaj jejich vlastní lidi.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (7.3.2024 23:48) reagovat
Brožík: Klaus je debil. A to som ho kedysi uznával ako ekonóma, ale evidentne už dávno osprostel. Ale v jednom s tebou súhlasím - väčšina ľudí tu u nás a v ČR nebude robiť revolúciu, lebo tak zle ešte nie je a prakticky každý môže veľa stratiť. Presne to som myslel tou náladou v spoločnosti.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (7.3.2024 23:44) reagovat
Brožík: no jasné, preto už v celom svete všetky režimy dávno padli, lebo "niekto zainvestoval" a celý svet je teraz pod vládou jednej... Koho vlastne? Si to predstavuješ ako Hurvínek válku. Akoby spoločnosť mala len jednu deliacu líniu, všetko čierne alebo biele, nie? Možno by väčšine Fiala fakt nechýbal, ale keby ho "investor" chcel nahradiť, dajme tomu Pitomiom, tak čo ty vieš, či by sa väčšina nepostavila radšej za Fialu? Chápeš, čo tým myslím?

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (lenivy statistik) (7.3.2024 23:39) reagovat
Cobolak: Ha, takze si konecne pochopil co som napisal. Trvalo Ti to ale mozes byt na seba hrdy. Chapes pisany text pomaly ale s pomocou to dokazes ;)

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (7.3.2024 23:39) reagovat
Čobolák: Mluvil o ní i Klaus, ale ne ČT, tak se musíš rozhodnout sám.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (7.3.2024 23:37) reagovat
Čobolák: Dneska je spousta lidí nasraná na vládu, ale nikdo revoluci dělat nebude, protože má ještě co ztratit. Ale jestli někdo zvenčí zainvestuje, aby padla fialova vláda, tak nikomu chybět nebude a všichni budou jásat. (Kromě těch, co k vládě patřej).

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (7.3.2024 23:37) reagovat
Brožík: hej, tú oficiálnu poznám. Nikde sa v nej nehovorí o importovaných farebných revolúciách. A to s tým Trockým, to je tá neoficiálna? ;-)

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (7.3.2024 23:34) reagovat
lenivy statistik: nie ja sa vytáčam, to ty máš problém s pochopením textu, evidentne. Čo vás vlastne na tej ZŠ učia? Ale ok, keď sa chceš hrať na chytráka, tak poďme na to: akého nepriateľa som si to podľa teba vymyslel? :-D

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (7.3.2024 23:34) reagovat
Čobolák: Vždyď je pravda oboje. Lenin žil za první světové války ve Švýcarsku, když už Němci nevěděli kudy kam, tak ho naložili do zaplombovaného vagónu a i s prachama ho přepravili do Ruska. To je ale oficiální historie, tak jsem měl za to, že to znáš ze školy.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (7.3.2024 23:32) reagovat
Čobolák: No oni měli dost nasraných lidí, ale proti nim měl normálně stát stát, státní úředníci. Penězma se uplácejí představitelé státu, aby ten stát nebránili. - Přesně jako za sametové revoluce se k Jakešovi nedostaly informace, které z titulu své funkce měl dostat.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (7.3.2024 23:28) reagovat
Brožík: vieš čo, najprv sa vy dezoláti dohodnite, že kto to v tom Rusku vlastne spískal, ok? :-D Ty tvrdíš, že Trockij a USA, hen tvoji súdruhovia, že Lenin a Nemčúri... Možno keď sa dohodnete, prídete na to, že obe verzie sú kecy. Tá tvoja je obzvlášť malebná, ešte aj Majdan si tam namontoval... :-D Kde na tie sračky chodíte... Alebo odkiaľ beriete tú ganju. :-D

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (lenivy statistik) (7.3.2024 23:27) reagovat
Cobolak, ano, je to odlisne. Ja som hodnotil co si spravil. Na druhej strane, Tvoj citat sa snazi povedat, ze to co si spravil je spravne - v prikrom rozpore s tym co som napisal ja. Ty ale mas fakt pocit, ze ked tvrdis presny opak pravdy a zhoduje sa Ti tam par klucovych slov, tak ze mas pravdu. A este sa vytacas, ze Ta ostatni nechapu. Fakt na smiech.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (7.3.2024 23:22) reagovat
lenivy ststistik: keď máš dyslexiu, požiadaj svoju mamu, nech ti prečíta, čo si napísal. "vymyslíš si nepriateľa" - toto si napísal, debilko. To je fakt úplne odlišné od "treba vyrobiť nepriateľa", že? Ja vymýšľam, áno? Máš proste v hlave nasrané, ako každý ficovolič. Bež už spať, večerníček už dávno skončil.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Brožík) (7.3.2024 23:20) reagovat
Čobolák: Tu revoluci jim tam dovezl Trocký z USA na lodi Kristianiafjord. Churchill ti loď nechtěl pustit z Canady, ale Wilson mu vyhrožoval stažením podpory USA Británii. Trocký na to dostal prachy ve zlatě a plulo s ním asi 200 židů z Bronxu. Ti pak byli jádrem prvního sovětu. Skutečnejch Rusů tam bylo 8 z celýho sovětu. Taky po jiné linii tam americký agent uplácel ruské úředníky, aby nedělali svoji práci proti revoluci. / Majdan jak přes kopírák. Měl by jsi se více informovat.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (lenivy statistik) (7.3.2024 23:16) reagovat
Cobolak, zase si vymyslas, slova ktore som nenapisal. Kde presne pisem ze "treba ho vyrobiť"? Ale mas pravdu, je to vtipne, ked Ty robis to co si cital ze bolsevik hovoril. Sedi to k Tebe, Ty "dospely" :D

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (7.3.2024 23:09) reagovat
lenivy ststistik: :-)))))) pobavil si. To je inak výrok šéfa NKVD Agranova, že keď nemáme nepriateľa, treba ho vyrobiť. Aj keď kikot ako ty vie o tom zrejme hovno, ale je vtipné, keď mi tu obhajca boľševika Ficka cituje iného boľševika. A teraz už fakt páľ do piče a nevyrušuj, keď sa bavia dospelí.

Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' Obrázek 'komunizmus v ceskoslovensku' (Čobolák) (7.3.2024 23:04) reagovat
Soudce z lepšolidu: písal si o paralele s Nulandovou, že "koľko peňazí vrazili..." - tak na čo tie prachy použili? Nevyvraciam "svoje nezmysly", len logicky rozvíjam, čo si začal. Zaplatiť ľudí mi prišlo ako jedna z možností, ktoré si mohol mať na mysli. Proste ja vravím, že keď nemáš dosť motivovaných ľudí priamo z miestnej populácie, na revolúciu môžeš zabudnúť a je jedno, koľko do toho vrazíš.

Strana 1/2. 1 2 následující