Odebírat | ||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (HAHAHAHAHA) RP (11.3.2024 8:06) | reagovat | |
Samy fotoshop. I to video na ruskych webech vypada podezrele. Buhvi jak vypada doopravdy, bez vrstvy makeupu a fotosopu. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Luda) (11.3.2024 0:52) | reagovat | |
To bude vnučka nějakýho potentáta, jinak by taková tuctová čůza vyhrát nemohla, i kdyby jich tam bylo jen 10. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (cyklista) RP (10.3.2024 18:21) | reagovat | |
To mě teda překvapuje, že v Rusku pořádanou soutěž nevyhrál Putin. To je docela opovážlivé. Vždyť už začali pořádat oslavné koncerty na počest jeho vítězství v prezidentských volbách, které teprve proběhnou. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Miss vyliz) (10.3.2024 17:35) | reagovat | |
Moje milá Andula / od chlastu je odulá. / Kdybych do ní prstem pích / poteče z ní čistý líh. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (1337) (10.3.2024 17:32) | reagovat | |
Škrata. To v Mordore nenašli krajšiu? Veď je tam hafo pekných báb, ale proste kto nemá rozum, nemá ani vkus. A o tom, že je to fake súťaž organizovaná Mordorom, škoda reči. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (krowka) (10.3.2024 12:04) | reagovat | |
Jasny urcite rodila ruska... mrknete co vyhralo miss moskva, to je ruska | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Pancát) (9.3.2024 19:55) | reagovat | |
Miss europe byl podfuk - rusaci - co slovo to lež,co čin to zločin…. Aspoň že miss universe vyhrala češka | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Občan Y) RP (9.3.2024 19:51) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:49) | reagovat | |
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky: Podívej se na svůj nick. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:48) | reagovat | |
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky: O tý Ukrajině to bylo vysvětlení, proč si spousta lidí od vás drží odstup. Tedy i jinak Putina nemilujíc Rusové. - O kterých jsi nakonec řekl, že o ně stejně nestojíte. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 19:47) | reagovat | |
Bróžo, tohle už fakt neeeeee tvl, ty jsi všechn čuráků futrál, to není možný | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:44) | reagovat | |
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky: No vždyť je primitivní. Když byste mohli mít z poloviny svý spojence. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 19:38) | reagovat | |
blm: to víš že jo | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Vyjebany kokot) (9.3.2024 19:37) | reagovat | |
https://www.facebook.com/watch?v=1114964283259043 | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 19:36) | reagovat | |
Brožík: Začal jsi tím že antirusáctví je primitivní a zastával jsi se rusů, kteří odsuzují válku a ze jsme na ně zlí. A pak jsi začal hajít válku a Putina a úplně jsi se do toho zamotal. Já ani chvíli netvrdil nic o UA, jen jsem ti vyvracel tvoje nesmysly. A vůbec nebudu to tady opakovat....vždyť si to přečti, blbečku. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:34) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími: No samozřejmě, že nestačí. 10 let na to koukám a najednou si mám myslet, že se mi to zdálo, jen protože ty řekneš. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (blm v prestrojeni 3) (9.3.2024 19:33) | reagovat | |
Brozik vam ukrobuznam jen nastavuje zrcadlo. Toho debila vidite prave v tom zrcadle. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 19:30) | reagovat | |
Brožík: co to zase plácáš? Ty jsi fakt úplný debil. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:30) | reagovat | |
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky: Tohle jsem psal ot začátku, že to je hloupé. Napřed jste to okecávali a popírali a ty jsi mi to teď nakonec potvrdil na plnou hubu. "My hlavně nemáme potřebu získávat rusáky na svou stranu. Ani ty dobré." | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (pan dobrak) (9.3.2024 19:28) | reagovat | |
Tak to spis Miss Asia | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:27) | reagovat | |
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky: Jasně a v koncentrákách byli ti nejhorší esesáci a kvůli tomu mordovali židy a Poláky. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 19:14) | reagovat | |
Brožík: to jsi opravdu tak hloupý, nebo prostě nevíš co jsi psal před hodinou? Jestli tam máš nějakého kolegu, který zvládne aspoň 10 vět, než se do toho totálně zamotá, tak ho pošli a ty si jdi dnes už lehnout | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (9.3.2024 19:13) | reagovat | |
"Jo, jenže tvý vymezení nebere do úvahy, že na Ukrajině jsou náckové. " - jsi ulhanej putlerův kripl, stačí tohle vyjádření? | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:10) | reagovat | |
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky: Tak proč se se mnou hádáš půl dne, aby jsi mi nakonec řekl, že mám pravdu? - Mě to je jedno, co chcete. Já jsem hned na začátku říkal, že takhle je jen naháníte k Putinovi. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 19:08) | reagovat | |
Brožíku, ano UA se "přidali" k Hitlerovi, ale jen proto, že videli šanci zbavit se rusáků. Oni totiž už tenkrát věděli co je to za svině. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:06) | reagovat | |
:. Jenže já nejsem Rusák, jsem Čech. Když mi lžeš i o mě, tak jak ti mám věřit něco dalšího? | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 19:06) | reagovat | |
Brožíku a ještě jedna věc. My hlavně nemáme potřebu získávat rusáky na svou stranu. Ani ty dobré. To je vaše přání a vaše snaha, abychom se s vámi kamarádili. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:04) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími: A k těm urkajinskejm náckům se nevyjádříš? To je právě celý o tom. - Všichni věděj, jak to za druhé světové bylo. Proto pořád tak vytekle nadáváte. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 19:01) | reagovat | |
:. Copak Rusové uměj česky? | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (:.) (9.3.2024 18:41) | reagovat | |
Čekat od rusáka, že je míň debilní... to bys měl radši rodit toho dikobraza, aspoň v komiksu. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (9.3.2024 18:37) | reagovat | |
:.: čekám, že jsou míň debilní, aby nelhali v dalším komentáři o svém předchozím, marně. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 18:37) | reagovat | |
Brožík: ano hájil jsi rusáky co odsoudili invazi a hájíš i invazi a tím, že to zopakuješ to smysl nezačne dávat a tak znovu odbočíme úplně jinam | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (:.) (9.3.2024 18:36) | reagovat | |
from: Čekáš snad, že tu nějaký místní rusák potvrdí, že je rusák a že má zadání šířit propagandu? | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (blm v prestrojeni 3) (9.3.2024 18:35) | reagovat | |
V Rusku klidne muze byt na pocet vice nacku. Jen na Ukrajine je ale zaintegrovali do statnich ozbrojenych slozek a dali jim volnou ruku s vojenskym materialem terorizovat etnicke mensiny. V civilizovanych zemich jsou nackove z armady vylouceni a nezridka za podporu nacismu jdou sedet. Jen na Ukrajine je uctivaji jako hrdiny. A to je ten rozdil a duvod, proc denacifikace ukronacku bude pokracovat. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (9.3.2024 18:34) | reagovat | |
"Jo, jenže tvý vymezení nebere do úvahy, že na Ukrajině jsou náckové. " " Já tu nedělám propagandu" Já z toho putlerovce Brožíka porodím dikobraza proti srsti. Nejdřív nahodí klasickou putlerovu lež o nazi Ukrajině, pak se ohradí, že nedělá propagandu . | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 18:33) | reagovat | |
Ne, já jsem hájil Rusáky, co odsoudili invazi a Rusáky, co se k tomu nevyjadřujou. - Já tu nedělám propagandu, tu děláš ty. - Tahle debata začala tím, že jsem pododotkl, že byste těch Rusů na západě získali víc na svoji stranu, kdybyste na ně tak hloupě neútočili. - Něco jako bylo za války o Kosovo, kde Západ pořád dokola opakoval, že nemá nic proti srbdkému lidu. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 18:25) | reagovat | |
Brožík: před chvílí si hájil rusáky co odsoudili invazi a teď hájíš invazi? Nejsi ty trochu hloupej propagandista? | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 18:21) | reagovat | |
Brožík: dobře, když na to nemáš co říct, tak odvedeme debatu úplně jinam. A najednou máš úplně jiný důvod proč hájíš Rusáky. Takže teď hájíš uz i Putina, krom jeho operní obdivovatelky a podporovatelky? O náckách na UA nemá cenu opakovat stále to samé. Jsou tam, stejně jako všude jinde a v rusku jich je mnohem víc. A je to tak trapná zástěrka imperiálních choutek, že nemá smysl na to reagovat | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (9.3.2024 18:20) | reagovat | |
jaký náckové ty kriple? [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (:.) (9.3.2024 18:20) | reagovat | |
Na Ukrajině jsou náckové zejména v rusácké armádě. Jinak větší podíl nácků (těch, co hajlují a uctívají svastiku) v populaci je v rusácku, na absolutní čísla jich tam je nejvíc v celé Evropě (pokud považujeme rusácko za evropský stát). Co se týče politiky, mají na Ukrajině nízké jednotky procent ve volebních průzkumech i ve volbách. V rusácku náckové v politice příliš nejsou, protože je zastiňuje oficiální vládní ideologie rusácka - imperiální fašismus. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 18:12) | reagovat | |
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky: Jo, jenže tvý vymezení nebere do úvahy, že na Ukrajině jsou náckové. Spousta lidí s tím má problém. Ty si řekneš, že to není pravda. To jiní lidi nemůžou, protože vědí, že je. - To se pak těžko vymezuje proti lidem, co bojujou proti náckům. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 18:04) | reagovat | |
:. Jo, když to doopravdy propagujou. Ale ta operní pěvkyně Netrebko dělala nějakou propagandu? Prostě se na ni útočilo, protože je náhodou Ruska. O tomhle hlaně mluvím. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 17:51) | reagovat | |
Brožík: situaci kolem rusů v Evro jsem ti vysvětlil. Nic na to nejsi schopný říct a stále dokola opakuješ ty samý hovna. Chováš se trochu jako propagandista. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (:.) (9.3.2024 17:51) | reagovat | |
Ovšem zcela odlišně na tom jsou rusáci vyslaní rusáckem propagovat rusácký fašismus např. v rámci reprezentace rusácka na sportovní akci. Právě tyhle rusáky by sem pokud možno neměl nikdo pouštět. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (:.) (9.3.2024 17:50) | reagovat | |
Ano, normální Rusové tady nemají potřebu mávat vlajkami a propagovat rusácký imperiální fašismus. Už taky proto, že Rusové tady ve většině případů nepodporují putina. Samozřejmě nějaký ten rusák se tady taky najde, ale je dost v menšině. Aspoň já znám lidí z rusácka dost, a většinou jsou to Rusové, ne rusáci. Pravda, vliv může hrát i jejich věkové složení, takže moje pozorování nebude zcela relevantní. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (KONDOR Z MORDORU) (9.3.2024 17:49) | reagovat | |
Dezolát je tupé zvíře | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 17:45) | reagovat | |
psi chlup is v prestrojeni: Jenže byli současně i Němci a pak byli ještě nežidovští Němci, kteří byli současně nesnášeli nacisty. Třeba Marlene Dietrich. - Kde jsi viděl Rusy mávat ruskejma vlajkama? Já je neviděl nikde a tady jsem neviděl ruštinu ani jednou. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (psi chlup is v prestrojeni) (9.3.2024 17:25) | reagovat | |
brozik: jenze toho zida v te britanii meli radi, protoze rekl, ze nesnasi nemce. Rusove, co utecou na zapad tam ale mavaji ruskejma vlajkama a chodi psat na rouming, jak je rusko skvele. Tak tahni do prdele, proruskej svabe. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 17:22) | reagovat | |
Vyjebany kokot: No nejsou nesmysly, jen je to na tebe moc komplikovaný. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 17:20) | reagovat | |
Daniel Dezolanda: No vždyť říkám, Primitivní. Dovedeš si to představit za druhý světový? Žid uteče z Německa do Brinánie, nenávidí nácky a tam ho začnou šikanovat, protože je z Německa. Jste sami proti sobě, hlupáci. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Vyjebany kokot) (9.3.2024 17:17) | reagovat | |
To takovbej dement jako Brozik nepochopi. On sem vzdycky napise kupu nesmyslu, ktery nesouvisi s tematem a po upozorneni ti napise, ze on si muze psat co chce a kam chce. A ze je rad, ze to tu neni jako v Russku, ze tam by to psat nemohl, ale ze podporuje Russko, aby tu bylo a ze doufa, ze se z nej pak stane ten nejvetsi prorussak tady a vsecky vas posle na Sibir a zabavi vam majetky a ty pak proda proradnym vrahum z Volstrytu a bude az do konce zivota v baliku. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Daniel Dezolanda) (9.3.2024 16:04) | reagovat | |
Tydle trolové vlastně jen dosahují toho, že lidi, který ruzzko neměli rádi, ho díky těmhle hnisopichům upřímně nenáviděj, díky Brožíku a jen tak dál, děláš dobrou práci | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 15:57) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími : No vždyť říkám primitivní. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Jan Zachrta) RP (9.3.2024 15:49) | reagovat | |
Jirka Popkorn: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kadlec) (9.3.2024 15:33) | reagovat | |
To je na Slovensku? | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (9.3.2024 14:57) | reagovat | |
broziku lidiproste nemaj radi obyvatele statu, co je chtej zabit [odkaz] , no a co, logicky | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (psi chlup is v prestrojeni) (9.3.2024 14:45) | reagovat | |
Brozik: on takovej pomnik se zda byt v pohode. Dokud ten rusak neprijde a nerekne, ze se o nej spatne staras, tak ze prijde na tanku a postara se o nej sam. Tak jak se to stalo na ukrajinskym krymu napriklad. Takze si nech nejake relatizovani a otupovani hran, jako prvni fazi toho, nez zacnes tvrdit, ze Rusko jen haji sve zjamy a ze putin je fesak. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 14:43) | reagovat | |
Brožík: Spousta rusů dostala všudemožně po Evropě politický azyl. A jedná se s nimi normálně a ti kteří si to zaslouží mají i patřičný respekt. A bylo by jich mnohem víc, kdyby o to stáli a jasně se vymezili. A ty Rusáky, kteří mají na to koule doma protestovat a chodit na pohřby, nikdo nesoudí. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Brožík ) (9.3.2024 14:34) | reagovat | |
Kourite_curaky_za_dva_bramboraky : Ale je primitivní. Vždyť se na to podívej. Celá strategie je "pořád proti". Není tam žádné "budeme je rozlišovat a část jich získáme tím, že k nim budeme spravedliví, když už jsou na naší straně". Není tam žádná komplexní strategie. Prostě je to primitivní. | ||
|
||
Obrázek 'ruZZaci pomoci cipu z pracek ovlivnili volbu miss' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (9.3.2024 14:19) | reagovat | |
Brožíku, primitivní není antirusismus. Primitivní je rusismus. Ale to primitiv nemůže pochopit. A smějeme názvu a průběhu té soutěže, což je k smíchu i kdyby se to odehrálo ve Švýcarsku, ale tam se nic takového nikdy nestane. A v rusácku? Pokaždé, tam ani netuší co pojem soutěž vlastně znamená. | ||
|