Odebírat | ||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 21:31) | reagovat | |
teda "zeptal se "uz?". hhc-p, p jako pice jupijajou | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 21:30) | reagovat | |
co udelal putler, kdyz mu rekli o utoku v tom divadle? podival se na hodinky a zepysl de "uz?" . johoho a vsichni se smejeme, i dqdlmatko, i dezolat. i blm. jen kozicka merlin se nesmeje, jako kral dvora drzi dustojnou pozu | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (blm je king) (27.3.2024 21:16) | reagovat | |
kníkale ty vaxfašounská mrdko, už sis nechal vpálit včeličku proti černýmu kašlíčku? | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 20:25) | reagovat | |
co delaj moskali, kdyz hori divadlo? horej taky )) | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Vyjebany kokot) (27.3.2024 19:37) | reagovat | |
Takze kdo vynalezl telefon a kdo ho tak pojmenoval. Podle tve logiky to musela byt jedna a tataz osoba. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 17:15) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 14:46) - Např. malé vločky (tlatim), velké mokré vločky (tlamo). Kořen tla- je základem pro: prašan (Tlapa), krusty sněhu (tlacringit), sníh s bahnem (tlayinq) - Budeme se dohadovat, že to je ve skutečnosti jedno slovo, že jich ve skutečnosti není 50, ale jenom 38 nebo že profesor Čuk má úplně jiný názor než profesor Geg? - V devadesátkách nebyla žádná slova po smartphone, protože nebyly smartphony. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (27.3.2024 15:25) | reagovat | |
Když někdo vymyslí teorii, tak jak teď Brožík, tak stačí jedinej důkaz, že to tak není a teorie padá. Trumpeto. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 14:46) | reagovat | |
faldi:= dalsi.sorry jako vencim cokla | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 14:46) | reagovat | |
eskymaci zadnych 50 slov pro snich nemaj, faldi dezolatsky nesmysl | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 14:28) | reagovat | |
BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (27.3.2024 13:5 - MH17 mohli ještě sestřelit Ukrajinci a obvinit z toho Rusko. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 14:26) | reagovat | |
BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (27.3.2024 14:02) - Ale ne trumpeto. Jde o to, že u Eskymáků mají 50 slov pro sníh, ale žádné pro červený banán. V IT se používají anglická slovíčka, protože tam to vymysleli. Celý svět říká pistole, podle českého píšťala, protože Češi to začali používat jeko první za husitskejch válek. Spousta slov o jídle pochází z francouzštiny, protože je vymysleli Francouzi. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (blm v prestrojeni 3) (27.3.2024 14:25) | reagovat | |
Mne to treba zajimavy neprijde. NEXTA je totalni sracka, kterou normalni clovek nebere vubec vazne. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 14:17) | reagovat | |
merline ja nerikqm, ze to tak je. mi to prijde zajimavy, co k tomu nasla nexta. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (27.3.2024 14:02) | reagovat | |
Brožíku - ty jsi logik. To jako že když pojmenuji nějakou věc, tak to dělám? Ten kdo pojmenoval tunelování bank tak je sám tuneloval? Tne kdo pojmenuje nějakou nemoc tak ji sám má? Blázne. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (27.3.2024 13:58) | reagovat | |
Brožíku - abys tomu rozumněl i ty, tak pro tebe speciálně - maskirovka. Putin učitě nedělal maskirovku na Krymu, v Doněcku, Girkin alias Strelkov tam taky neby a tím pádem ani MH17 nesetřelili, to si lítá v klidu dál. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Merlin) RP (27.3.2024 13:50) | reagovat | |
@kníkal: Jo, tobě to logiku asi dává. Ty ovšem nejsi normální. Tady se chytáš stébla, překrucuješ věci tak, jak potřebuješ, vyvozuješ z toho naprosto ujeté závěry a ohýbáš fakta k obrazu svému. No a pak tvrdíš o jiných, že jsou konspirační teoretici, kteří věří každé pitomosti. Bylo by to legrační, kdyby to nebylo u tak smutné záležitosti, jako je teroristický čin. Ty už blbneš čím dál víc. Běž se trochu vyspat, vole. Sedíš tu celé dny i noci a už se to moc projevuje. Odpočiň si. Relaxuj. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 13:32) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 13:30) Já tomu taky říkám false flag operation. Anglicky umím, rusky jen málo. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 13:30) | reagovat | |
jo, vy hltaci ruskeho semene tomu rikate maskirovka. za me to ma logiku, co nejvetsi masakr, aby za to jako mohla ua a nasledovala dalsi mobilizace. cajti se dostavili za hodku, tadzici jedou stovky km chilling az k hranicim beloruska/ua. kde se to pokazilo? ze by bili kone tadzici nechteli jet na frontu a belorusko se jim zdala sance? | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 13:10) | reagovat | |
BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (27.3.2024 12:55) - Putin před dvěma lety zahájil útok bez všech false flag operací. Na nic false flag nepotřebuje. Vždyť ty sám k tomu používáš anglickej název. Už jen z toho je poznat, čí je to specialita. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (27.3.2024 12:55) | reagovat | |
Putinova false flag operace a rusnácci na to naskakují jak Merlin na BLMa. Pěkně s rozběhem a zezadu. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Merlin) RP (27.3.2024 11:21) | reagovat | |
@kníkal: Dokonce i kdyby měli pravdu a ten člověk byl z FSB, což je velmi sporné, tak co jako? Na koncert přišlo 18 ševců, 45 jeřábnic, 350 soustružníků a jeden příslušník FSB a bývalá misska. Nebo oni jako ve volnu na koncert nesmí? | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (blm v prestrojeni 3) (27.3.2024 11:08) | reagovat | |
from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys alias nejdebil): No tim hur. Seriozni zdroj vyda update jako novy prispevek, takze je zachovana historie, zmena je jasne videt a treba odberatelum vyskoci v notifikacich. Tiche prepisovani jiz vydanych zprav je typicky libtardsky zpusob manipulace. Umoznuje se zbavit odpovednosti a tise, bez vedomi tech, kdo to jiz cetli, prepisovat historii. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 11:00) | reagovat | |
blm oni obsah toho postu průběžně měněj omg | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 10:58) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 10:21) - Nexta je mediální projekt v běloruštině a ruštině sídlící ve Varšavě v Polsku a zabývající se politickou situací v Bělorusku. - To bude něco jako Dožď. Pokoutní TV, na kterou se dávaj věci, který si mainstream netroufne někde ukázat. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 10:51) | reagovat | |
dežolát) (27.3.2024 9:40) - Nelez na internet ty, já byl na netu dřív než ty. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneоbhospodařovávatelnějšími) (27.3.2024 10:49) | reagovat | |
A ne ty lháři - před těmi pár dny jsem neradil pod přezdívkou Dezolát. Psal úplně stejně jako dnes a úplně stejně záměrně pod přezdívkou Brоžík. A to proto, abych demonstroval, že psát pod přezdívkami registrovanými někým jiným zkrátka lze. Neboli tak jako vždycky lžeš jako Rudé právo. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (blm v prestrojeni 3) (27.3.2024 10:47) | reagovat | |
from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys alias nejdebil): Jak "pokracuje"? Ten samy odkaz jsi sem postnul uz vcera vecer, ale tos asi byl tak sjetej, ze si to nepamatujes. Kdyz uz ses dal ale na ty konspirace, Sandy Hook zinscenoval pomoci najatych hercu Obama? | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (kakamura) (27.3.2024 10:46) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími jedeš hezkou propagandu, díky za to, sláma ukrahnije, sláva naci! | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Dezοlát) (27.3.2024 10:45) | reagovat | |
Takže podle téhle "logiky" je nejneobhospodařovávatelnějšími/kmikal/from/fake Dezolát atd. atd. taky izak stejně jako originální Dezolát. Protože právě ten originální Dezolát radil stejnou fintu i tomuto multinickovému fejkařovi. A to přece nemůže být "taková náhoda": https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=557316 | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 10:43) | reagovat | |
Dezolát už tu jednou takhle "Brožíkovi" radil, pár dní z5, radil pod přezdívkou Dezolát. Teď sse senil zapomenul přepnout z "Brožík" na Dezolát. A ten "Brožík" zase neposlechne, takže jde určitě o jinou osobu. A tohle divadlo máme zadarmo, mňamky. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (kníkal) (27.3.2024 10:41) | reagovat | |
trochu pedál, trochu unicode engineer | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 10:30) | reagovat | |
A na roumingu zatím Dezolát s přezdívkou Brožík radí sám sobě (Brožíkovi 2), že může dál používat registrovaný nick Brožík, když použije řetězec "Brоžík". Je taková náhoda, že v tom řetězci je "о" jiný znak než klasické "o", a že přesně takové "о" používá už asi půl roku právě ve svém nicku Dezolát, aby tu mohl psát i když si přezdívku Dezolát někdo registroval | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 10:21) | reagovat | |
a zlá nexta pokračuje [odkaz] , jednoho z fsb přímo identifikovali, to bude ještě psina | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (kakamura) (27.3.2024 9:45) | reagovat | |
každej někoho někdy varuje, a když to vyjde, má to +padesát kladných hodnocení na roumingu | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (dežolát) (27.3.2024 9:40) | reagovat | |
brožíku, zalez zpět do ruské prdele a nelez na vynález anglosasů - internet... ty kryple vymrdanej... | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 9:37) | reagovat | |
Sukalavyfukauta) (27.3.2024 9:22) No, to funguje tak, že se sleduje každé ukrajinské hnutí, tak oni jich udělají několik a ze sta vám jedno uteče a je to. Ale teď má v ruce lidi, kteří rádi řeknou úplně všechno, co vědí nejen o Ukrajincích, ale i jejich západních spojencích. Jen aby ta nesnesitelná bolest už dále nerostla. Možná ti teroristi chtěli utíkat i přes naši republiku. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 9:30) | reagovat | |
Sukalavyfukauta) (27.3.2024 9:22) - No to víte. Válčíte s Ukrajinou dva roky, pak vám nějací teroristé řeknou, že k Ukrajině vůbec, ale vůbec nepatří, ani když tam jedou a vy to máte vysvětlovat vlastním voličům, že to vůbec není pravda. Ukrajina s tím nemá nic společného, právě nám to sami řekli a Ukrajnci nikdy nelžou. - To jako má Putin někomu vysvětlovat? | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brоžík) (27.3.2024 9:29) | reagovat | |
Brоžík 2: Registrování cizích nicků, které někdo používá, je kromě kradení nicků další "liberálně demokratická" metoda vedení "hybridní války" proti novodobým zkrachovalcům a zaprodancům. Pokud budeš používat "Brоžík 2", brzy si ho někdo zaregistruje taky. Naštěstí existuje jednoduchá metoda, jak se můžeš vrátit k původnímu neregistrovanému nicku "Brоžík". Slovo "Brоžík" z toho příspěvku si někam ulož a pomocí CTRL+C a CTRL+V vkládej do pole přezdívka. Libtardovaní ubožáčci si pak můžou vysrat vočíčka. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 9:26) | reagovat | |
Sukalavyfukauta) (27.3.2024 9:13) - Co je na tom v pořádku, že se dá žid k náckům? - Oni ti teroristé z ISIS byli podle všeho sjetý, aby to vůbec zvládli a měli bejt obětovaný. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Sukalavyfukauta) (27.3.2024 9:22) | reagovat | |
Mimochodem, Putinova snaha zatáhnout do teroru Ukrajinu je dvousečná. Od státu, který falešně prohlašuje za nacistický, měl přece útoky čekat. Proč je nečekal? Copak ruské tajné služby nesledují každé ukrajinské hnutí? | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Sukalavyfukauta) (27.3.2024 9:21) | reagovat | |
Útok byl evidentně profesionální a předem přesně a jednoduše naplánovaný. Chycení domnělí pachatelé ale nepůsobí jako tvrdí profesionálové. Údajně si ani nevypnuli mobilní telefony a prchali ve stejném voze, v jakém přijeli do Krasnogorsku… Uvidíme, co se dozvíme dál, pokud se vůbec něco dozvíme. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Sukalavyfukauta) (27.3.2024 9:21) | reagovat | |
Zásahové jednotky Rosgvardie dorazily na místo až za hodinu, ačkoliv kasárna leží čtyři kilometry od místa útoku. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Sukalavyfukauta) (27.3.2024 9:13) | reagovat | |
Zelenski jako ukrajinský nacistický Žid a tajný vůdce islámské radikální skupiny ISIS aka Islámský stát je dle dezolatu v pořádku, ale zapojení tajných služeb Ruska do masakru v době, kdy chci mobilizovat je nazor na zavření do blázince. Heh. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 9:12) | reagovat | |
kakamura) (27.3.2024 8:53) - Vždy mě fascinovala argumentace nesmyslem, jako ta vaše. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (kakamura) (27.3.2024 8:53) | reagovat | |
Zokamůra hradu pán, nutely má plný džbán! | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 8:40) | reagovat | |
Já jsem kondor z Mordoru, lítám dolů, nahoru. Žeru myši, krtky hovna, a ty žeru teďky zrovna. Hobiti už prsten nesou, mě se koule strachy třesou. Umím napsat jen jednu větu, asi už důsledek fetu. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (KONDOR Z MORDORU) (27.3.2024 8:38) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími je hospodářské zvíře | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (KONDOR Z MORDORU) (27.3.2024 8:28) | reagovat | |
zachrta je tupé zvíře | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Brožík 2) (27.3.2024 2:03) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (26.3.2024 21:04) Co to zas meleš, blbe. Oni se mnou nemají nic společného. Nepiš blbiny a nebudu muset reagovat. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (27.3.2024 0:13) | reagovat | |
jo, se ptam, nerikam, ze to tak je. jisty smysl by to mit mohlo. a "nestrilejme na ty v modrym" neni tezky. uvidime, jestli se ted tem ctyrem slimakum neco nestane ve vazbe. ale zvorat fsb akci, typicky rusky styl. ze byste vy dva souhlasili to fakt necekam, spis je pravda opak toho, co tvrdite, vetsinou | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Merlin) RP (26.3.2024 23:47) | reagovat | |
Taky tam zemřela ruská Miss 2001. Mohou za celou akcí stát ukrajinští módní návrháři? A kam až sahají chapadla ukrajinského textilního průmyslu? ... Kníkale, jsi dement a na tom už se nic nezmění. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (blm v prestrojeni 3) (26.3.2024 23:06) | reagovat | |
Jinak jsem nejake spekulace zavetril uz drive na chanu, kde se resilo, ze ma stejne hodinky nebo co. Zaradil jsem si to k nejvetsim schizo blbostem, co jsem tam kdy cetl. A NEXTA to bere jeste kus dal a radi se nekam k Alex Jonesovym recem o Sandy Hook. A pak se nemam nexte vysmivat a mit je a jeji ctenare za sasky. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (blm v prestrojeni 3) (26.3.2024 23:00) | reagovat | |
NEXTA | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (26.3.2024 22:49) | reagovat | |
tak co blm, byl utok v moskefskym divadle moskalska false flag operation? [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Jan Zachrta) RP (26.3.2024 21:52) | reagovat | |
Stařeckou demencí postižený gerontoDezolát tu předvádí svou duševní nedostatečnost pod nickem "Kňůůů oni šikanují kvikala". Tvl, tihle geronti jsou fakt k smíchu. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (papeš007) (26.3.2024 21:35) | reagovat | |
Kde jste espeďáci? Nejdete viden ani slyšet? Co se stalo? Už vam Tomio nevoní? | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (Kňůůů oni šikanují kvikala) (26.3.2024 21:12) | reagovat | |
kmikal, banderuv nacku, jak presne mam podle tebe nekomu jinemu zakazat tu psat? Vzdyt ja muzu maximalne tak vyhlasit nejakou takovou zoufalost jako ty: https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=ppb85_-_bezdezolatni_brezen.jpg ... Z vlastni zkusenosti bys mohl vedet, jak moc dobre to funguje, ne? | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (26.3.2024 21:04) | reagovat | |
dezolat, putleruv nacku, uz mi nepis jako brozik, budu to ignorit. | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (cyklista) RP (26.3.2024 21:03) | reagovat | |
Dotaz na ruské kolaboranty, máte taky nějaký takový průkaz? [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'bez cenzury' (ujo) RP (26.3.2024 20:54) | reagovat | |
Dezoušku, mám pro tebe odkazy, který se tě bytostně týká: [odkaz] | ||
|