Odebírat | ||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (9.5.2024 18:56) | reagovat | |
halo, vypatlana tecko, co bylo na dnesku tak zajimave, jak jsi predpovidal? Kouknul jsem se do zprav, na socialni site jsem zabrousil, a to jedine zajimave, co jsem nasel, bylo kdyz hacknuta ukrajinska televize vysilala prehlidku a projev Vladimira Vladimirovice. To je to zajimave, co jsi na dnesek predpovidal? | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (9.5.2024 12:52) | reagovat | |
vypatlana tecko, mame 9. kveten, co je na dnesku teda zajimaveho, jak jsi predpovidal? Ze ukronackove strili na civilisty v Belgorodu bohuzel uz neni nicim zajimave a na vic se ty kurvy nezmuzou. Zase jsi mlel sracky. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (všichni jsme izak) (18.4.2024 14:30) | reagovat | |
Moc hezká diskuse. A ten dement kmikal je schopen lhát jako malé dítě, že "jsme všichni izak". Přitom takhle zbytečně se dohadovat s libtardovanejma fejkařema mě už dávno přestalo bavit. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (18.4.2024 14:09) | reagovat | |
Jak očividně, ty ruskej kolaborante? | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (18.4.2024 13:44) | reagovat | |
Brožík 2) (18.4.2024 11:23) . To jsem viditelně nepsal já. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (18.4.2024 11:23) | reagovat | |
Ruskej hulibrk Brožík trpí schizofrenií... | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (18.4.2024 9:25) | reagovat | |
Brožík 2) (18.4.2024 8:16) - Pravej Brožík neříká "ruskej hulibrku" ty trapnej fakeu. Co tvoje máma, staví se ještě někdy u tebe ve sklepě? | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (18.4.2024 8:16) | reagovat | |
fake-Brožíku nepiš o mně, že jsem fake-Brožík, ty ruskej hulibrku. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (18.4.2024 1:48) | reagovat | |
Brožík 2) (17.4.2024 21:59) - To jsem rád fake-Brožíku, že máš tak rád Iránce a Putina. Tak si to užij. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 21:59) | reagovat | |
Když byl Iránský útok na Izrael, měl jsem z toho erekci l, jak když sleduju v telce Vladimíra Putina. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 16:46) | reagovat | |
1337) (17.4.2024 14:45) - Co jsi říkal na Iránský útok, kdy Izrael vystřílel za den víc PVO než Ukrajina za celej konflikt. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 16:45) | reagovat | |
Brožík 2) (17.4.2024 13:11) Brožík 2) (17.4.2024 13:16) - Zas ne já, ale ten IT-blb. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (1337) (17.4.2024 14:45) | reagovat | |
Heh, ruSSofilcky stále v pozore, pripravené huliť ruSSké čuráky. Zase som sa dozvedel prekvapivý "fakt" - že vraj pomoc UA blokujú Demokrati, rofl. Kikoťi sú títo kremľoboti, fagt. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 13:16) | reagovat | |
(Brožík 2) (17.4.2024 13:11) - Tohle jsem sem nasral já | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 13:11) | reagovat | |
Jednou jsem se vysral v autobuse na sedačku. A nikdo mi nevěřil, že to jsem nesral já. Lidi nemají rádi dysydenty proti současnému režimu, ale nikdy, říkám to jasně, nikdy nepřestanu kouřit ruské nemyté čůráky. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 12:41) | reagovat | |
Brožík 2) (17.4.2024 11:3 a Brožík 2) (17.4.2024 12:0 - Tohle jsem nepsl já, ale ten blb. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 12:08) | reagovat | |
(Brožík 2) (17.4.2024 11:3 - Tohle jsem nesral já | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 11:38) | reagovat | |
(Brožík 2) (17.4.2024 10:03) - Tohle jsem nesral já | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (kozička_x) (17.4.2024 11:31) | reagovat | |
@dežoláto: Všichni jednou umřou, degeneráte. Ty taky. A pak se všem kolem tebe uleví. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 10:03) | reagovat | |
Brožík 2) (17.4.2024 9:24) - Tohle jsem nepsal já | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (dežoláto) (17.4.2024 10:03) | reagovat | |
leda hovno, ty moskalskej přivandrovalče ze 68. doufám, že všichni vychcípáte... | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 10:02) | reagovat | |
Brožík 2) (17.4.2024 9:39) - Tohle jsem nepsal já, ale ten ten místní kuřbuřt | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (17.4.2024 9:54) | reagovat | |
Ukrajina jako samostatna a nezavisla zeme uz dva roky neexistuje. Stala se z ni PMC Ukraine, kterou si zapad najal pro svou valku proti Rusku. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (dežoláto) (17.4.2024 9:44) | reagovat | |
vymrdanej_kozel: samozřejmě že je uk bez dodavek zbrani z jiných států v prdeli, ale stejně tak je na tom nuzákov, který vybrakoval bělorusko, dodává mu zbraně iran a v hojnem počtu kim čong zmrd + medvídek pů přinejmenším elektroniku... | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 9:39) | reagovat | |
@kozička: ty jsi beznadějnej ruskej kuřbuřt. Nezapomeň dneska přijít na ambasádu Ruské federace, ty homokládo. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (kozička_x) (17.4.2024 9:39) | reagovat | |
@kníkal: "občas jsou to píčoviny, agregátory infa typu eng wiki je proberou" Ano, tohle je přesně důvod, proč je wiki k ničemu. Protože všechny informace aktivně protřídí angažovaní svazáčci, kteří se ke své cenzorské funkci dostanou jedině schváklením ústředního aparátu. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (kozička_x) (17.4.2024 9:34) | reagovat | |
@kníkal: Tak moment ... "UA na tom měla být mnohem líp, kdyby se to v USA nezesralo ..." Jak je to tedy? Vzdoruje Rusku silná a neohrožená Ukrajina a nebo je bez cizí pomoci úplně v prdeli? Dva roky tu melete o tom, jak je ruská armáda druhou nejsilnější na Ukrajině. Takže k čemu by jim byla nějaká pomoc jiných zemí, když jsou silnější, než Rusové? Znamení to, že nybýt zemí NATO, byla by Ukrajina už dávno poražená? Tak kdo je pak druhou nejsilnější armádou na Ukrajině? | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 9:24) | reagovat | |
Dneska odpoledne je kouření nemytých ruských čůráků na ambasádě Ruské federace. Určitě přijdou Dezolát, kakamura, blm, Merlin, DQDLM, kozička a ostatní rusácký kuřbuřti. Vodka a mrdka poteče proudem, už se těším. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (Brožík 2) (17.4.2024 2:10) | reagovat | |
Penis si říká Klitorys, aby si zapamatoval své jediné setkání se skutečným klitorisem a pomalu se připravoval na další setkání. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (17.4.2024 0:04) | reagovat | |
Voe, říkám, projdi si poslední skoro už rok usa politiky a najdeš mrak šíleností, už to znovu dělat nebudu, protože je to omrd jak svině. Kvikoty nějakýho republikána to fakt nevysvětlují. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (17.4.2024 0:02) | reagovat | |
Aha, takze vyjadreni jednoho z klicovych akteru je kviceni. Bez kontextu je to leda pro dementy, kteri kontext nesleduji. Nekde ale zacit musis, misto toho se dal a dal ztrapnujes. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 23:58) | reagovat | |
Takhle ty studuješ? Něčí kvikot na twitru? Bez kontextu? ROFL, ty seš ale debílek, ale to už víme, však máš komiks | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (16.4.2024 23:50) | reagovat | |
Nelisej se a radsi studuj https://twitter.com/SpeakerJohnson/status/1779965193692344472 | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 23:39) | reagovat | |
voe blmátko, už docela žárlím, že útočíš na nějakou dvojtečku a mika víc než na mé tak trefné komentáře, seš taková svině | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (16.4.2024 23:36) | reagovat | |
miko je kokot, co nechape podminovaci zpusob ani budouci cas. Ten jen sotva dokaze neco parodovat, protoze na tak vysoke urovni jeho ganglie proste nefunguji. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (miko) RP (16.4.2024 23:35) | reagovat | |
na x.com zadny relevantni zdroj to nerozporoval, takze to bude fakt (zkousim parodovat uvazovani blba) | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (:.) (16.4.2024 23:30) | reagovat | |
Když putin řekne, že denacifikuje Ukrajinu, bereš nacismus na Ukrajině jako fakt, nebo to bereš jako jeden z mnoha dalších rusáckých kydů? | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 23:29) | reagovat | |
rok* | sakra tolik místa, co asi napsat nosného, už to mám: dezolát a brožík je jedinej gerontní sráč píšící de paralelně za dvě identity | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 23:28) | reagovat | |
jj občas jsou to píčoviny, agregátory infa typu eng wiki je proberou a už je to o dost lepší. Někdy to zkus, pak nebudeš za dementa, jako když jsi tu hlásil, že Moskalové obsadili město Siversk. Doteď ho nemají, to je rek a půl? | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (16.4.2024 23:22) | reagovat | |
Jakoze autenticka vyjadreni jednotlivych politiku a publikovane originaly dokumentu jsou picoviny? No pro dementa, co veri wikipedii asi jo. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 23:16) | reagovat | |
j takze jen tvuj nazor na zaklade picovin na twitru. pure gold | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (16.4.2024 23:15) | reagovat | |
Jak bys taky mohl dolozit nejakou picovinu, co se ti urodila v hlave a nema oporu v realite? Chces odkaz, tady mas x.com. Jak jiste vis, ja pracuju s puvodnimi zdroji, ne s nejakyma kravinama, co vyplodi novinarske mrdky nebo nejakej zfetovanej levicak nadrasa na wiki. Takze ja sleduju vyjadreni politiku, originaly dokumentu atd. Na x.com ty veci jsou, tak je tam sleduj taky. Treba pak nebudes mlit takove sracky jak nejakej kokot. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 23:15) | reagovat | |
ze to nejsem schopen dolozit, to neznamena, ze jsem to sam neprozkoumal natolik, abych to tvrdil. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 23:12) | reagovat | |
Sleduju, ale je to takovy maglajz, ze ja ti nejsem schopen dolozit, ze trump blokuje reseni hranice i pomoc ua. Ty jo? uka. Ja se chci poucit, jestli jsem to nepochopil, tak nepicuj. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (16.4.2024 23:10) | reagovat | |
Na co chces odkaz? Zjevne americkou politiku nesledujes, nemas ani zakladni prehled, tak vis kulovy a meles dokola ty svy sracky. Tobe zadnej odkaz nepomuze ty sasku. Ty teckovy fantasmagoricke sracky nebudu radsi ani komentovat, to nema hlavu ani patu. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 23:07) | reagovat | |
jo ok, ja rikam neco, ty neco jinyho, jiste poskytnes odkaz nekam. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (:.) (16.4.2024 23:07) | reagovat | |
Jednoduché to skutečně není. Kdyby někdo odprásknul tu rusáckou svini johnsona, tak má USA na krku občanskou válku. Pokud trump zase prohraje volby, mají USA na krku občanskou válku taky. Pokud do voleb zavřou trumpa (nějak), taky. Pokud jej zavřou až po volbách, taky. A Biden mezi těmi trumpovými hovny musí kličkovat, jak to jen jde. Věřím tomu, že to nějak zvládne, je to velice zkušený politik proškolený studenou válkou, ale nemá před sebou zrovna dvakrát lehký úkol. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (16.4.2024 23:05) | reagovat | |
Rikas totalni sracky, frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile). Tu pomoc zablokovali demokrate, kteri nejsou ochotni plnit ustavni povinnost branit hranice. Ceska meme iniciativa je stejne smesna, jako zbytecna a neucinna. Ale vam ukrobuznam vzdy slo vic o virtualni vitezstvi na socialnich sitich nez v realite, takze vam se urcite libi. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 22:58) | reagovat | |
nerikam, ze to jednoduche, rikam, ze je to tak. trump blokuje vse do voleb. a volby prasedenta nic nevyresi, porad bude kongres stejne v pice, ua je ted pro usa ostuda jak svine, nebyt ceska a jeho iniciativy s nakupem zbrani ze tretich zemi, mohl jsi mozna na podzim slavit. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (16.4.2024 22:56) | reagovat | |
Ne, frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile), meles totalni sracky. Takhle jednoduche to fakt neni. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 22:54) | reagovat | |
jo, novej fake, tomu se dá věřit | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (dežoláto) (16.4.2024 22:52) | reagovat | |
dezoblb není uplně vedle, stačilo nastavit migrační politiku tak jak byla nastavena před bidenem a republikáni by nechali projít balíček pro ukrajinu... byla to jediná podmínka pro schválení.... | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 22:52) | reagovat | |
maga frakce uz od leta brani v kongresu cemukoli, je to slozitejsi na popis, najdi si to | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (16.4.2024 22:51) | reagovat | |
Navic Trump je ten posledni, kdo by blokoval pomoc Izraeli. Demokrate tu pomoc UA+IL zamerne spojili, aby protlacili pomoc Ukrajine s pomoci Izraeli, na ktere panuje "bipartizanska" shoda. Demokrate proste delaji vse pro to, aby jizni hranice zustala otevrena a aby pomoc Ukrajine protlacili nejakym trikem. Nasrat. Takhle se politika delat nema, tak at tahnou do pici. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (16.4.2024 22:49) | reagovat | |
Jak neslo? Co to meles za picoviny? Jakekoliv zmeny rezimu na hranici Biden (resp. jeho loutkovodici) odmitli. Kdyz jizni staty zacaly hranici branit samy, tak je administrativa dala k soudu, dozadovala se predbeznych opatreni k zastaveni kroku a opatreni tech statu atd. Stacilo tu hranici nejak zacit hlidat. Ale tim by demokrate priznali, ze jejich politika byla dementni a museli by se potupne vratit k tomu, co zavedl Trump a co Biden v prvnich dnech v uradu zrusil. Tak at si to vyzere. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (miko) RP (16.4.2024 22:46) | reagovat | |
zajimava blbova retorika: kazda vlada, ktera je nejak proti ruske agresi, tak je vlastne neschopna | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (klitorys ostrovid) RP (16.4.2024 22:45) | reagovat | |
blm neslo to, trump blokuje jak reseni hranice tak pomoc ua a izraeli, pac chce byt ten, co to na podzim sam vyresi. jestli mas jine info tak nahod naky nerusky url | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (blm v prestrojeni 4) (16.4.2024 22:37) | reagovat | |
frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile), meles sracky. Tenhle balik pomoci se zacal resit nekdy v rijnu a je to nejakych 60 miliard, aby Biden nemusel ve volebnim roce neustale zadat o dalsi pomoc a nebylo z toho tema voleb. Stacilo udelat neco s tou hranici, ale extremiste demokrate to totalne prosrali. Tak neschopnou vladu ve WH jeste USA nikdy nemely. | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (miko) RP (16.4.2024 22:35) | reagovat | |
trump se docela uspesne uci od rusu (proto ho ti radi podporuji): nejdriv pojmenuji nejakeho nepritele a "problem-makera" (kdyz neni, je mozne ho klidne vymyslet, na tom nezalezi). pak vytvorim dostatecne silnou kampan (media, pres socialni site, ...) na vyvolani hysterie. kdyz se dostanu k moci, nepritel.problem zazracne mizi. jsem king! | ||
|
||
Obrázek 'expansions' (kakamura) (16.4.2024 22:33) | reagovat | |
Přesně tak, Trump obětuje nemluvně, a demokrati pak hlasují, jak chce. | ||
|