Odebírat | ||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 19:44) | reagovat | |
Pisu rychle a 6 stran to neni ani nahodou. Jinak ja vice uctu nepodeziram, to si mne pletes s fromem (alias knikalem alias ovcounem alias klitorysem alias nejdebilem). | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (TřiLomítkaR) RP (6.5.2024 19:32) | reagovat | |
To je cca 1500 slov. 6 normostran za 15 minut? Chápu, že blít sračky je rychlejší, než psaní smysluplného textu, ale ani ty nebliješ tak rychle. A pořád se bavíme jen o jednom tvém účtu. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 19:25) | reagovat | |
27 komentaru, to je tak 15 minut. Nemyslis si snad, ze tady sedim a cekam mezi temi komentari, aniz bych nekde jinde delal neco jineho, ze ne? | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (TřiLomítkaR) RP (6.5.2024 19:19) | reagovat | |
Blmblb tu netráví veškerý volný čas. Tak ten se hodně povedl. Jen z nicku blm v prestrojeni 4 dnes (rozpětí 8:26-16:33) a včera (6:51-20:52) jsi postnul 27 komentářů, z níchž dost možná polovina měla maximální počet znaků. Uznávám, pokud se spánek počítá do volného času, tak tu opravdu netrávíš veškerý čas. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Filipes) RP (6.5.2024 17:30) | reagovat | |
ANO, jen takto nekonkrétní sliby zářných zítřků mohou vyhrát příští volby. Heslo na plakátech by mohlo být: "Všechno zařídíme! Jak? Uvidíme." a stejně dostanou kolem 40% - ale bude to svobodná volba, takže si prostě nic lepšího nezasloužíme. Hloupým národům vládnou hlupáci a my Češi jsme asi za těch 30 let svobody hrozně zhloupli. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (mikova hra na vlastní bránu) (6.5.2024 16:55) | reagovat | |
Výjimečně s mikem/muklem/nefejk dezolatem a dalšími jeho alter egy souhlasím. Pouze bych doplnil, že ten kdo nadává do debilů atd., ještě nedozrál ani do té mentální kapacity, aby pochopil, že to nadávání vypovídá o něm samém. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (miko) RP (6.5.2024 16:40) | reagovat | |
vzdyt rouming je takova (svym zpusobem) chranena dilna. mzue se tady vyradit, vyjadrit, projevit kdejaky mental retard, kdejaky debil a pritom budou mit pocit, ze jsou uzasni, tvorivi a uznavani. a kdo jim nadava, tak jeste nedozral do jejich mentalni kapacity. a kdyz je nepochvali nikdo jiny, tak ucini minimalne jejich alterega. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 16:33) | reagovat | |
Danova optimalizace je bezna a legalni. Ses snad proti danovemu odecitani daru charite? Mas vubec srdce, zrudo? | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (.:) (6.5.2024 16:25) | reagovat | |
Myslím si, že stačí předložit pár dílů kníkalova "komiksu" a pár ukázek jeho zoofilních, urinofilních a nekrofilních příspěvků a tu "práci s postiženými" mu uzná kdokoli. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (:.) (6.5.2024 16:21) | reagovat | |
Na tohle bacha, blmblbe, daňový podvod je trestný čin. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (miko) RP (6.5.2024 14:08) | reagovat | |
nameless: blb tady netravi veskery svuj volny cas -0 on je totiz v praci. delat trotla, delat trolla - za to ho (snad) plati | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 14:06) | reagovat | |
nameless: Tva pece je skoro dojemna. Az na to, ze meles picoviny, protoze tu netravim "veskery svuj volny cas", take neni pravda, ze vas nemam rad (spis bych rekl, ze je mi vas lito s primesi pohrdani) a ze cas straveny na roumingu vykazuju jako charitativni cinnost (prace s postizenymi a pomahani pri zacleneni do spolecnosti), cimz si snizuju danovy zaklad, to uz jsem tu taky rikal. Cope. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Quasimodo) (6.5.2024 13:52) | reagovat | |
nameless_one: Přitom je to úplně jednoduché: tebe zajímají zrůdičky, jeho taky zajímají zrůdičky. Tebe zajímá i to jak vypadají "z vnějšku" a jeho zase ne. Stačí mu ty zrůdnosti, které se ukrývají uvnitř zrůdiček a se kterými se ty zrůdičky svěřují do diskusí a obrázků. Různé zrůdičky holt mají různé zájmy a různé potřeby. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (nameless_one) RP (6.5.2024 13:37) | reagovat | |
@Quasimodo: Ted asi nechapu... Vetsina lidi tady jsou takove zrudicky. Ja se jen snazim, aby si to jedna z nich dokazala priznat a ukazala se svetu v cele sve "krase." Tedy prisla na sraz. Nema to s pokleslou zabavou nic spolecneho. Velmi mne zajima, jestli opravdu vypada jako prasatko. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Quasimodo) (6.5.2024 13:16) | reagovat | |
nameless_one: Co přesně nechápeš na konceptu pokleslé zábavy? Od té doby, co je zakázáno ukazovat zrůdy v cirkusech, musejí lidé improvizovat. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Brožík 2 ) (6.5.2024 13:06) | reagovat | |
klitorys ostrovid) RP (6.5.2024 12:36) - Radši se masturbuj doopravdy. Vyjádříš si lásku. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (nameless_one) RP (6.5.2024 12:44) | reagovat | |
@blm: Travis veskery svuj volny cas mezi lidma, ktere nemas rad a to dobrovolne a rikas, ze nemas problem? To je ocividne popirani reality. Mam o tebe vazne starost. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 12:39) | reagovat | |
Ja nemam zadny problem, takze nevim, co bych mezi vama delal. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (klitorys ostrovid) RP (6.5.2024 12:36) | reagovat | |
lol blmátko na rouming srazu, to by byla terapie . A prej přijde i Dezochcát Těžko a na tlapce bude mít panenku Brožíka | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (nameless_one) RP (6.5.2024 12:35) | reagovat | |
@blm: Prvnim krokem k lepsimu psychickemu zdravim by melo byt uvedomit si, ze mas problem. Ovedomujes si to? Pomuzou treba skupinove terapie. Jednou takovou je napriklad Rouming sraz. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 12:24) | reagovat | |
no neni ten miko kokot? Tak on uz pocita i komentare s presnosti na jedno desetinne misto. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (miko) RP (6.5.2024 12:09) | reagovat | |
za vcerejek: blm (vsechny jeho adatpace) 4856,3 komentaru => 4856,3 x 0,5 min ~= 40 min ... ale je to od rana do vecera, protoze ty prispevky se hrnuly v podstate kontinualne. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 11:38) | reagovat | |
Napsat komentar trva tak pul minuty, parkrat za den, na life mi zbyva casu dost, neboj. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (nameless_one) RP (6.5.2024 10:51) | reagovat | |
@blm: Vidim tvoje komentare v podstate pod kazdym obrazkem a to navic vetsinou ne jen jeden. Ukazkovy pripad nolifera. Proste zapadas do mistni populace a nechces se s tim smirit. Proc? | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Hereticblood) (6.5.2024 10:38) | reagovat | |
reakce jako polodementní podražděný autista po obrně, blmova klasika když dojdou argumenty | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 10:36) | reagovat | |
heretickokot: Meles sracky a pamatujes si to blbe, pokud vubec a jen si nevymyslis. Ale to vime oba, protoze to tve lhani je fakt ubohy a nikoho nepresvedci. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Hereticblood) (6.5.2024 10:31) | reagovat | |
(blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 8:51): kecy, pamatuju si co jsi tvrdil a ted se to snažiš zakecat | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 10:12) | reagovat | |
Existuje vice emoci, nez milovat a nesnaset, ale to NPC dementi asi sotva nekdy pochopi, ti vidi svet cernobile. A ze bych tu travil vsechen volny cas to nevim, asi o mne mistni dementi vedi vic, nez ja sam, respektive si to mysli. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (nameless_one) RP (6.5.2024 10:08) | reagovat | |
@blm: Na srazy vetsinou chodi registrovani obcane. Proc tu tedy vlastne travis tolik casu, kdyz tady ty lidi nesnasis? Porad nechapu. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Dětští lékaři z Roumingu) (6.5.2024 10:03) | reagovat | |
Lidí, kteří tu tráví veškerý volný čas a kromě jiného si taky hrají na doktora jako malé děti, je tu docela dost. Jen to někteří maskují například tím, že střídají nějakou registrovanou přezdívku s dalšími přezdívkami neregistrovanými. Typicky přezdívkami někoho jiného. Takže sorry jako, ale vyjít ven kvůli setkání s takovýmto typem lidí mi tedy nepřijde jako lákavá nabídka... | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (nameless_one) RP (6.5.2024 9:52) | reagovat | |
@blm: nestojime ti ani za registraci, ale travis tu veskery volny cas? To je kapku divne, nemyslis? To by ukazovalo na nekolik poruch osobnosti. Fakt si jsi jisty? Verim, ze je tu spousta lidi, kteri by te radi poznali osobne. Mel bys obcas vyjit ven. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 9:31) | reagovat | |
Myslis, ze kdyz mi nestojite ani za registraci, ze kvuli vam budu vazit cestu na sraz? Ty ses taky komik. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (nameless_one) RP (6.5.2024 9:22) | reagovat | |
@blm: Prijed nekdy na sraz, pokecame osobne. Co ty na to? | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 8:54) | reagovat | |
Stran voleb, do snemovnich je daleko a ac jsem Babise nikdy nevolil, tak proti soucasne tragedii je to pro mne mensi zlo. Ekonomicke vysledky bude mit lepsi nebo nejhur stejne, ale aspon mne nebude premier urazet pokazde, kdyz otevre hubu, jako ten Fialovej ulhanej xindl. Takze ne, vitezstvi Babise bych si vylozene nepral, ale az nastane, tak si uvarim kavicku a zaposloucham se do kviceni libtardskych kurev. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 8:51) | reagovat | |
Ohledne Finska a Svedska jsem vyvracel ten rozsireny mytus, ze je vse uz vyreseno a jejich vstup je jen otazkou nejakych formalit a radove par tydnu. Coz se potvrdilo, kdyz Svedsku trval vstup dalsi skoro rok a pul. Neslo o "rusky narativ", coz je dementni ukrobuznovsky narativ, ale o realitu, ktera se bezezbytku potvrdila. Samozrejme, ze kdyz mi nejaci dementi podsouvali, ze jsem udajne rekl, ze se ty zeme do NATO nikdy nedostanou, tak jsem to poprel, protoze to jsem nikdy nerekl. A tak je to se vsim. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (///) (6.5.2024 8:43) | reagovat | |
Blmblb: A jaké jsou tvé volební preference? Teď to vypadá, že by sis vítězství Babiše vyloženě přál. Ptám se pro budoucí referenci. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (///) (6.5.2024 8:39) | reagovat | |
Ohledně Švédska a Finska, šířil jsi ruský narativ, že Švédsko a Finsko se do NATO jen tak nepřidají. Když vstoupilo Finsko, tak se tu někdo pokusil poukázat na to, že ti ta předpověď nevyšla. Začal jsi lhát. Tvrdil jsi, že jsi nikdy nic takového neřekl. Po odkazu na konkrétní komentář jsi přišel s výmluvou - byl to jeden výrok pro obě země zároveň. Po vstupu Švédska se k tvým debilitám už nikdo nevracel. Nejde o špatné předpovědi. Jde o to, že něco plácneš a pak tvrdíš, že jsi to neřekl. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (6.5.2024 8:28) | reagovat | |
Prej 18 % Jestli to takhle Fialovic s tou jeho mafianskou skvadrou povedou dal, tak bude mit Babis 38 % a vy mrdky budete mit xichty protahly az na zem. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Ucime se od Burese) (6.5.2024 8:25) | reagovat | |
"Fijala musi narovnavat co Babis pokrivil" - a chudak Bures zase musel narovnavat co Kalusek pokrivil | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Kalda) RP (6.5.2024 8:09) | reagovat | |
Zatimco Fijala musi narovnavat co Babis pokrivil a to jeste Babis sliboval konstruktivni opozici, Ano, ma se lip, v tom ma ta jeho strana pravdu. A ani Monika uz se na ty jeho lzi nevydrzela divat, deti psychicky nemocny a to jeste prisaha na jejich zdravi. No holt mu to zas nejakych 18% volicu hodi stejne jako driv. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (6.5.2024 7:44) | reagovat | |
Ano, jsem. Ses totiz kokot, co ma blbyho pamatovaka, je chorobnej lhar nebo oboji. Realne mi nevysly dve predpovedi a sice o zacatku valky a o Chersonu, ale ruku na srdce, komu z vas vysla kazda predpoved? Nehlaste se vsichni. Ohledne Fin+Swe jsem nikdy nerekl, ze se do NATO nedostanou, to si blbe pamatujes nebo lzes, protoze to jsme resili uz driv. No a o hromadach mrtvych po nefunkcnim meme "ockovani" jsem nerikal nic, to mi jen kokoti podsouvaji nevyrcene nesmysly. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (///) (6.5.2024 1:13) | reagovat | |
Blmblb: Jseš si tím jistej? Aby se tu zase neobjevil někdo, kdo se nudí natolik, že by tvé komentáře dohledal. Párkrát už jsi ti byl za debila. Jen namátkou, tvé předpovědi o tom, že Rusové se z Chersonu nikdy nestáhnou a následné popírání/překrucování toho, co jsi napsal. Nebo jako tehdy, když jsi psal, že jsi nic nepsal o tom, že Švédsko a Finsko se do NATO nedostanou. Nebo tvé výroky o tom, že se má Ukrajina vyčerpat a obrana zhroutit jako domeček z karet, které jsi o rok později popíral. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (5.5.2024 20:52) | reagovat | |
sukala: To nevim. Nevim ani proc se mne na to ptas, protoze ja nikdy zadne hromady mrtvych po nefunkcnim meme "ockovani" nepredpovidal. dylin: Zaviralo se napric EU, nahrady se platily napric EU, rekordni schodky se sekaly napric EU, coz odstartovalo inflaci napric EU. Babis/ANO byl zrovna jen v tu chvili u vesla, na jeho miste by kazda jina vlada delala totez. Je proto hloupe kritizovat konkretni vladu a ne system, ktery to cele umoznil a do znacne miry zpusobil. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Sukalavyfukautamoc) (5.5.2024 20:27) | reagovat | |
Blm: kde jsou ti mrtví ockovani ty curaku pritroublej. 4 roky po covidu a ockovani a nikde se tu nevaleji | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Dylin) (5.5.2024 20:19) | reagovat | |
Blm: drž piču, když někomu zavřeš obživu, tak nemá zisk ani peníze... Tak logicky, ať to stát nahradí, když to zakázal. To vám důchodcům nehrozí. Vy se můžete posrat, když vám posunou termín výplaty o pět dnů | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (5.5.2024 19:58) | reagovat | |
Michas uplne rozdilne veci. Dotace na udrzeni zamestnancu, nahrady zivnostnikum a firmam, atd, tam kazda opozice napric celou EU (obligatni minus Svedsko) pozadovala rychlejsi rozdavani, vice a dele. S chaotickymi opatrenimi a zakazovanim toho ci onoho to nema moc co delat. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Dylin) (5.5.2024 19:27) | reagovat | |
Blm: jo chtěli dát více, aby si uvědomili jakou sračku vymyslel Babiš se svými pěti ministry zdravotnictví ... Dětské pastelky nesměly být v regálu, všecko zavřené, ale Babišova kvetinarska síť v obchodacich měla normální oteviracku. Čím víc na tu dobu vzpomínám, tím víc se mi chce blejt, že by se ta sekta měla vrátit. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (5.5.2024 19:14) | reagovat | |
Kdyby ANO dalo na tehdejsi opozici, co chtela vsem rozdavat rychleji, drive, vice a dele, tak byla ta sekera jeste vetsi. A byt na jejich miste kdokoliv jiny, tak rozdava uplne stejne ne-li vic, protoze drzet rozpocet na uzde, lidem rict "sorry jako, se stim smir" a vzit si na triko mrtve by nikdo neudelal. Takze ta kritika je dost trapna. A jestli se realne neresi kompletni zmena duchodoveho systemu (coz se neresi), tak ten stoji a pada na novych platcich, takze dylina kritizuje uplne mimo misu. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Dylina) (5.5.2024 19:14) | reagovat | |
Pětiletí "zapálení svazáci"? Neosvazáci mají hodně zajímavé představy o svých předchůdcích... | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Dylin) (5.5.2024 19:09) | reagovat | |
Zrovna teď hlásí, že 40 nici půjdou v 67 letech a ty čůráci z ANO řeknou, že má vláda vybírat lépe daně a přinutit lidi plodit děti. To řeknou kokoti, co jim přišlo 500 miliard manko v pohodě, protože s EET vyberou až 2 miliardy. A plodit další děti tady do Babišova divadla? Piču. Sebrat všem 20% z důchodu. Stejně měli všechno zadarmo, protože to byli zapálení svazáci. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (5.5.2024 15:51) | reagovat | |
Oni si ale pridat museli, to byl zakon a s tim neslo nic delat. Duchody se tedy mely taky valorizovat dle zakona, ale asi to byl jiny zakon, ktery zmenit sel. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (simik) (5.5.2024 14:44) | reagovat | |
Miko: stejna matematika je rozpocet statu a presto si soudruzi pridali na platech a pak tvrdili, ze hrozi krize. Krize, kterou zpusobil stat - jeho mena, jeho politika. Ta matematika ZS ma policky rozmer a to vyber penez. U dani je to konkurencni prostredi "okolnich" statu a neprekvapive u socialniho pojisteni plati totez. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (5.5.2024 14:34) | reagovat | |
Pokud se (ne)zodpovednost strany meri podle toho, zda chce ci nechce delat duchodovou reformu, pak v parlamentu CR nesedi jedina zodpovedna strana. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (:.) (5.5.2024 14:19) | reagovat | |
Ale o tom, že ANO je totálně nezodpovědná strana, tady celou dobu mluvíme, mlho. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (5.5.2024 14:08) | reagovat | |
dylin: nic nevytrhavam a nic z tveho komentare neni s mym v rozporu. Fialovic avizoval, ze si sve prosadi silou, a pak brecel, ze mu opozice nedela krovi. ANO duchodovou reformu neslibuje, coz je legitimni bod politickeho programu. Navic se v jadru veci od stran vladni koalice nijak nelisi, protoze drobna parametricka zmena neni reforma a nevybavuju si, ze by nejaka z parlamentnich stran reformu slibovala. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (miko) RP (5.5.2024 13:30) | reagovat | |
je to matematika ZS: vyber na duchody = vyplacene duchody. pokud chceme vyplacet vic, musime vybrat vic - tedy bud vic lidi bude odvadet, nebo se zvysi procento odvodu. so easy. ale evidentne absolventi VSZ neukoncili ten potrebny rocnik ZS | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (Dylin) (5.5.2024 13:20) | reagovat | |
Blm: nevytrhavej z kontextu času... Slovenský miliardář předtím řekl, že žádnou reformu jeho hnutí neudělá. Proč by to taky dělal, když nadpoloviční většinu jeho voličů jsou důchodci zamrzlí v 80 letech... Havlíček teď jen hraje hru na vykrucovaní, protože za to ho jeho majitel platí. Tak jako platil Prchala. Tenhle ňouma je levnější a na jeho pablbé voliče to stačí. | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (blm v prestrojeni 4) (5.5.2024 12:38) | reagovat | |
Gol tomu dal Fialovic, kdyz nejdriv rekl, ze ma opozici v pici a ze si vladni vetsina prosadi co chce, aby pak do medii brecel, ze se s nim opozice o navrzich odmita bavit. A jako bavit kurva o cem, kdyz predem avizoval, ze je diskuse zbytecna a vlada si prosadi svou? | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (simik) (5.5.2024 12:33) | reagovat | |
Nemel bych problem kdyby vlada rekla: Inflace je vysoka, vyssi nez odvody. Az se situace situace uklidni vzrostou platy, pak zvysime duchody aby jsme kompenzovali inflaci zpetne." Nic takovyho nerekli a nemaj v umyslu tzn. Stat znehodnoti menu a vyuzije toho k obrani duchodcu. Tj lidi, kteri se nemuzou branit. Timto postupemtu za chvili budeme mit duchody jak v rusku... | ||
|
||
Obrázek 'ANO yntelygent' (simik) (5.5.2024 12:27) | reagovat | |
Pokud stat rika "platte a stejne vas vojebem", pak je logicke ze vybere hovno. Ale tezko o vysvetlovat blbci. | ||
|