MyMuži  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení


Nalezeno 182 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetjedna:
   

Strana 1/4. 1 2 3 4 následující

Odebírat

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (27.5.2024 22:56) reagovat
rusák samozřejmě má s kým podepsat mírovou smlouvu - s legitimním prezidentem Ukrajiny. Tím je Zelensky, dokud nebude zvolen jiný. A na to, aby vypadnul z Ukrajiny, žádnou smlouvu nepotřebuje.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Brožík 2 ) (27.5.2024 22:12) reagovat
:.) (27.5.2024 20:59) - No a Rusák nevypadne, protože nemá s kým podepsat mírovou smlouvu, protože prezident Ukrajiny už není legitimní. - Jak ty Rusy dostat z Ukrajiny? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (blm v prestrojeni 4) (27.5.2024 21:56) reagovat
Crimea river. Ze se ale ukronackum ta jejich dvoudenni protiteroristicka operace protahla. Zatim 10 let a cas stale bezi. :-D

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Dkksk) (27.5.2024 21:43) reagovat
Blm: nebul tady, nebo zas dostanes kanadou do ksichtu, ty russka filcko :D. Jdi si radeji honit nad jejich cope "druhou nejsilnejsi armadou sveta" a nad "3 denni operaci" :D.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (blm v prestrojeni 4) (27.5.2024 21:27) reagovat
Ta genocidalni kurva je samozrejme Elensky, ale to ty moc dobre vis a ze zoufalosti uz nemas nic lepsiho nez taktiku "ne, ty". Ale neboj, vseho do casu a zuctovani s Elenskym se dockame driv nebo pozdeji.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (27.5.2024 21:12) reagovat
Ano, jedna z variant, na kterou Zelensky čeká, je že Ukrajinci putina pověsí. Já osobně tomu dávám hodně nízkou šanci, putina si rusáci zlikvidují sami, nebo se putin zastřelí sám, precedens by byl.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (blm v prestrojeni 4) (27.5.2024 21:10) reagovat
Elensky ceka leda tak na to, az tu genocidalni kurvu sami Ukrajinci povesi. Jestli je teda nestihne vsechny sesrotovat a nejaci tam zbydou. Vyjednavaci pozici ma Ukrajina mizernou, jeji nedodrzovani dohod znamena, ze uz ji nikdo neveri a jeji slovo ci podpis nema zadnou vahu. A bude pro ukronacky jen hur.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (27.5.2024 20:59) reagovat
rusák může chtít smlouvu s kýmkoliv, ale má-li se týkat Ukrajiny, musí si ji vyjednat s Ukrajinou. A startovní pozice pro rusáka je v tomhle směru velmi špatná - rusák nemá sebemenší důvěryhodnost, co se plnění smluv a snah dostát závazkům týče. Je špatná natolik, že vláda Ukrajiny nemíní o čemkoliv jednat s aktuálním vedením rusácka. Zelensky zkrátka čeká na Dönitze. To je prostě fakt. Jinak podle ukrajinské ústavy je prezident zcela legitimní - vyměnit jej mohou jedině volby, a ty budou, až rusák vypadne.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Brožík 2 ) (27.5.2024 14:49) reagovat
Mimochodem. Ta loutka na obrázku je Spejbl, ne Hurvínek.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Brožík 2 ) (27.5.2024 14:48) reagovat
:.) (27.5.2024 7:15) - Putin škemrá o příměří? To jako v jakým vesmíru ? Západ dělá konferenci ve Švýcarsku, že jako celej svět bude proti Rusku. Spousta zemí se ani neobtěžuje, zatímco Rusko tvrdí, ž ani nemá s kým podepisovat smlouvu, protože Zelenský zrušil volby a nemá legitimitu. Rusku je další smlouva, kterou západ nebude plnit k ničemu. Chce smlouvu s USA.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Huš) (27.5.2024 8:43) reagovat
No, tak sis, OP, pohrál s fotokrámem a teď už je čas zhasnout, přetáhnout předkožku přes hlavičku, a spinkat.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (27.5.2024 7:34) reagovat
Takže rusácké S400 ničí duch svatý. No to je rusák ještě víc v prdeli, řekl bych.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (blm v prestrojeni 4) (27.5.2024 7:31) reagovat
Cope harder, ulhana ukronackovska spino. Ruseni GPS-navadenych strel (od Excaliburu po atacamsy) priznavaji i Americane.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (27.5.2024 7:21) reagovat
ATACMS jsou meme, které rusáci ruší svými S400 - hrdinsky se jim staví do cesty.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (blm v prestrojeni 4) (27.5.2024 7:19) reagovat
ATACAMS jsou meme, ktere Rusove dokazi ucinne rusit, a F-16 je jen dalsi meme wunderwaffe, ktere se ukazi jako totalni propadak. Utok na Charkov byl jen zpusob jak uz ted rozjebanou ukronackovskou obranu roztahnout po jeste delsi fronte a i proto se to ukronackum na jihu hrouti jako ty tve lzi a psyopy co tu siris. A s hodnocenim Krymu si radsi pockej po valce, az ukronackove zaplati reparace na obnovu cernomorske flotily.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (27.5.2024 7:15) reagovat
A bude hůř, až Ukrajina začne likvidovat rusácké formace a techniku v mordoru. Proč myslíš, že putin škemrá o příměří? ATACMS byl taky dlouhou dobu jen požadavek Ukrajiny. A po tomhle se blíží i F-16. putin potřebuje příměří, aby mohl prezentovat nějaký úspěch (po zpackaném útoku na Charkov a s ekonomikou v čoudu) a aby si Ukrajina nevzala zpátky svoje území. Už teď stačí, že Krym je putinovi naprosto k hovnu, vlastně jsou v horší situaci než v 2013, kdy měli na Krymu námořní základnu a lodě v bezpečí.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (blm v prestrojeni 4) (27.5.2024 7:10) reagovat
To je zajimave. Zatim to jsou hlavne ukronackove, kdo zerou hlinu. A bude jen hur.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (27.5.2024 7:09) reagovat
Boj o přežití opravňuje Ukrajinu ke všemu, takže počítej s dalším kopáním rusáka do držky.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Brožík 2 ) (27.5.2024 0:13) reagovat
MartinezZ) RP (26.5.2024 23:51) - Je blbá jak tágo. Kdybys byl chytrej, tak to poznáš taky.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Brožík 2 ) (27.5.2024 0:12) reagovat
Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 23:23) - Po rozpadu SSSR se vrátili ukrajinští esesáci z Kanady, kam je Angláni uklidili, a dostali se do státního aparátu. Rusové o nich vědí a když je všechny nebobijou nebo nevyženou z celý Ukrajiny, tak maj za 20 let ten samej problém. / Ruskej útok samozřejmě lze legitimizovat velice snadno. Byla to protiteroristická operace, proto se to neřeší někde před OSN, ale jen v médiích. B) Boj o vlastní přežití vás opravňuje ke všemu, takže nasrat Ukrajino.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (blm v prestrojeni 4) (27.5.2024 0:08) reagovat
Auslander raus, Auslander raus, miko je kokot, Auslander raus. B-) B-) B-)

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 23:52) reagovat
No jasně mikomiku, kdo to kdy viděl, aby USA stavěly na cizích územích na strategických místech svoje základny. Nic takového ve skutečnosti nehrozí. :-D :-D :-D

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (MartinezZRP (26.5.2024 23:51) reagovat
Jak furt někomu vadí, že je to ženská, že je holt taky chytrá a dotáhla to do míst, které jsou pro jiné jedince dál než Jupiter :)

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Brožík 2 ) (26.5.2024 23:45) reagovat
miko) RP (26.5.2024 19:15) - Já to docela chápu. - Všechny armády světa mají problém, kam se schovat před nepřítelem, který na ně může zaútočit v době shromažďování, odpočinku, může zaútočit na jejich sklady a logistická centra, může zaútočit na jejich velení a štáby atd, - Jedna možností je se schovat mezi civily a pak řvát, že nepřítel útočí na civily. Generál Aguto je na to specialista.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (registrovana_mrkaRP (26.5.2024 23:35) reagovat
Tomu vlevo chybi spagaty.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (mikoRP (26.5.2024 23:29) reagovat
kecas, zadne ohrozeni nebylo.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 23:29) reagovat
Ukrajinské suroviny podle mě ruSSáci nepotřebují. Mají jich na svém území dost. Navíc trvale okupovat cizí území s "nepřátelským" obyvatelstvem je obrovsky nákladné na materiální i lidské zdroje. Pokud tedy na daném území nemáš dost místních kolaborantů ochotných kolaborovat. Myslím si, že ruSSákům vyhovoval původní stav. Kdy byla Ukrajina vojensky neutrální.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 23:23) reagovat
Xax: V okamžiku, kdy už by Amíci začali stavět základnu na Krymu, tak už by s tím ruSSáci neudělali vůbec nic. A to, že by si jí tam Amíci postavili, je prakticky tutovka. Takže to ohrožení zkrátka přišlo. Ten ruSSký útok samozřejmě nelze legitimovat ničím a žvásty o nějaké "denacifikaci" jsou samozřejmě jenom žvásty. Zkrátka jak píšu pořád - buďto budeš uvažovat o reálném světě, ve kterém se dějí hnusné a nezákonné věci, nebo můžeš kňučet, že to je moc ošklivé a že by se to dít nemělo.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Xax) (26.5.2024 23:17) reagovat
Ukroboti jedou jako namydlený blesk: chapu kam miris, ale rusak valku nezacal v dobe, kdy by se nekde realne zacala stavet nejaka zakladna. To ohrozeni vubec neprislo. Zautocili pravdepodobne proto, ze usilujou o hegemonii a nehodi se jim, aby mj. ukrajina fungovala jako suvereni dodavatel uhli, plynu a ropy, ktery je bohate na uzemi, ktery anektovali. Takze nejakou legitimizaci toho utoku na zaklade ohrozeni si fakt neumim predstavit a bachorky o denacifikaci ani nemam silu komentovat.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (mikoRP (26.5.2024 23:10) reagovat
blbe, a presne to udelalo rusko. akorat se to lidem nelibilo, tak panacek zdrhnul do maticky rusi. a odtehdy rusove vykrikuji cosi o puci :-D (jj, pamatujeme, neprekroutis, i kdyz se snazis)

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (26.5.2024 23:10) reagovat
Ano, "občanskou válku" na Donbase a na Krymu pod vedením zelených mužíčků na dovolené jsme měli možnost vidět. Taky to, jak rusáčtí teroristé sestřelili dopravní letadlo. Díky, fakt mi nemusíš připomínat, jaké je rusák hovado.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 23:03) reagovat
Zkrátka kvůli vlivu opravdu není nutné překolíkovávat hranice. Stačí v cizí zemí například zinscenovat puč a dosadit loutkovou vládu. Nebo rozpoutat barevnou revoluci alias občanskou válku a tu pak ukončit vojenskou intervencí. A pak tam vybudovat svoji vojenskou základnu kvůli "ochraně" před znovu vypuknutím občanské války. Připomíná vám to něco? Už vám to konečně začíná docházet?

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 23:03) reagovat
Dám jeden příklad: za minulé totality byla Ukrajina součástí Sovětského svazu, ale my ne. Znamená to snad, že kremelští mocipáni mohli ovládat Ukrajinu, ale na nás neměli žádné páky, protože naše území nikdy formálně nezabrali? Už chápete, jak je to ohánění se "zabíráním území" směšné?

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 23:02) reagovat
Nemocný jste vy libtardi s tím vaším "anektováním" území a formálním "překolíkováním hranic". K čemu by např. USA bylo dobré, kdyby třeba z Afghánistánu udělaly území USA? Aby se z Afghánců formálně stali občané USA a začali se hrnout do USA? Vždyť příkladů zemí, které mají problémy s potomky obyvatel z bývalých kolonií, je myslím si docela dost.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 22:59) reagovat
Ano - oficiálně žádné sféry vlivu nejsou. Realita je ale zkrátka jiná. Ano - žádný masakr nelze omluvit nijak,. A ano - západ to dělá jinak než to dělal Sovětský svaz: https://www.youtube.com/watch?v=2QzzjSeY2bw&t=43s

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (26.5.2024 22:59) reagovat
Tohle je pro rusáka moc složitý. Ten rozumí jenom síle. Dostane přes píču, odtáhne, rozpadne se. Jednou se to už povedlo, nebude problém to zopakovat, a vzhledem k tomu, že tentokrát je rusák menší, bude to dřív než za těch 10 let, co byl v Afghánistánu. Civilizovaný svět bude fungovat podle mezinárodního práva, a pro rusáka si nastaví pravidlo, že rusák bude mít hranice tam, kde dostane přes držku, a bude holt vždycky připravený mu přes tu držku kdykoliv dát.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Xax) (26.5.2024 22:56) reagovat
Nevidim, ze by kdokoliv ze "zlyho kolektivniho zapadu" v novodobejch dejinach usiloval o anektovani uzemi suvereniho statu, aby posilil svoji pozici v ala sfere vlivu ze studeny valky. Rusaci jsou nemocny. Mozna nemaj s Putinem dvakrat na vyber, ale to je neomlouva.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Xax) (26.5.2024 22:54) reagovat
Takze kdyz to shrneme, tak pravdepodobne nic lepsiho nez mezinarodni pravo jako to, kde by mela bejt delici cara nemame. A mezinarodni pravo rika, ze zadna jedina delici cara, ani zadny sfery vlivu nejsou. Jsou jen hranice suverenich statu a neni zadna omluva pro masakr pro jatka, ktery rusaci svevolne zpusobili. Jo, mezinarodni pravo se porusuje urcite i jinde, ale "zlej zapad" nedela to, ze by nekde na ctyricet let nastolil neco podobnyho jako byla komunisticka okupace pod ruskem.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 22:51) reagovat
Děkuji ti velice pěkně. Pro mě se totiž historie světa nezačala psát na Ukrajině v roce 2022. ;-)

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (mikoRP (26.5.2024 22:48) reagovat
ok, klidne se bav o celym svete i o cele historii :-D

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 22:47) reagovat
Jenomže ty teď ani nikdy jindy nerozhoduješ o tom, o čem se bavit můžeme a o čem ne. Aneb víš jak to říkal Xaver tý nenávistí zmítaný Vašáryový... ;-)

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (mikoRP (26.5.2024 22:43) reagovat
jenomze ted se nebavime o celem svete, ale o tom, ze rusko napadlo ukrajinu. do toho nemusis motat cely svet, ani historii pres vice nez 1000 let starou.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (26.5.2024 22:43) reagovat
omfgx2: palestinské teroristy nechme stranou, to je další rusákem podporovaný výser na zaměstnání civilizované části světa něčím jiným než Ukrajinou. Čím přesně je pro tebe Pekarová vypatlaná? Tím, že má pravdu? Tím, že zcela natvrdo řekla, že když je plyn drahý a ty na něj nemáš, tak holt musíš plynem šetřit a zahřát se jinak? Sere tě, že řekla 2 svetry a ne třeba táborák v obýváku?

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 22:31) reagovat
mikochcáte, "mířím" k té debatě s Xaxem o "celém světě". O tom, že svět není unipolární. A součástí toho je nespočet konfliktů. To, že ty nedokážeš pobrat nic víc než než tu jednu jedinou věc, kterou do tebe hustí propaganda horem dolem, je tvůj problém.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (mikoRP (26.5.2024 22:27) reagovat
OMFGx2, myslis ty odvetne reakce na ostrelovani raketama a na teroristicke utoky, ze?

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (OMFGx2) (26.5.2024 22:24) reagovat
:. Rusakum jsrm netledkal nikdy. Jenom debilove maj potrebu videt cernobile: bud jsi s nami nebo proti nam. Me na ty pizde Picarovy nevadi, ze se sama pozicuje napravo od jakehosi politickeho stredu, ale to ze je to vypatlana pizda. Jo a BTW: kdyz tady pises o genocide, hadam, ze to ze izrakundy pachaji skutecnou genocidu ti nevadi, co?

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 22:24) reagovat
mikochcáte, to ty tady meleš takové absurdity, jako že já bych měl někomu tlumočit tvoje názory. Myslet si, že by někoho "nahoře" zajímaly tvoje názory, může jedině někdo jako ty. Vždyť ty seš akorát tak výbornej lidovej bavič alá Pepek Vyskoč. :-D

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (mikoRP (26.5.2024 22:20) reagovat
kam zase miris? rusak napadl ukrajinu. proc do toho zatahujes jine konflikty?

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 22:18) reagovat
Xax: Vymyšlené to sice je, ale realita je zkrátka jiná. Vyhledej si prosím tebe pěkně seznam válečných konfliktů. Stačí od začátku tisíciletí. Neboli stále dokola kňučet a dupat nožičkou jako malé dítě o tom, že takhle by to TEORETICKY mělo být, je reálně s prominutím úplně k hovnu. Pokud chceš něčeho dosáhnout i reálně, tak zkrátka musíš začít uvažovat o tom, jak co funguje reálně.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (mikoRP (26.5.2024 22:18) reagovat
twl, co to zas meles? ty uz mas taky dost: "No a jak bys chtěl tedy vyřešit fakt, že svět není unipolární a nejspíš ani nikdy unipolární nebude?". na to jsem ti odpovedel, ze my vime, ze neni, ale vysvetli to rusum. necez prilitne: "Proč bych jim já měl říkat nesmysly" :-D ... proste debilni dezochcat zase perli.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Xax) (26.5.2024 22:15) reagovat
Jenze rusak chce proste neco, na co nema zadny pravo. Proto taky neresi veci jinak nez silou.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 22:14) reagovat
miko: Proč bych jim já měl říkat nesmysly, které "víte" "vy" pomatenci s rozdvojenou osobností?

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Xax) (26.5.2024 22:13) reagovat
Ukroboti jedou jako namydlený blesk: to uz vymyslene je. Mezinarodni pravo. Respektovani uzemni celistvosti a mezinarodne uznanejch hranic. A tyhle nezavisly staty nechat, at se sami orientujou treba na radu korenu mandragory, kdyz tim mezinarodni pravo neporusujou. Simple as that.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (mikoRP (26.5.2024 22:07) reagovat
my vime, ze neni unipolarni, ale rekni to tem debilnim rusum!

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Ukroboti jedou jako namydlený blesk) (26.5.2024 22:06) reagovat
Xax: No a jak přesně bys chtěl tedy vyřešit ten fakt, že svět není unipolární a nejspíš ani nikdy unipolární nebude? To si vážně myslíš, že když něco hystericky nazveš "neexistujícím nesmyslem", tak že to zmizí z povrchu zemského jako mávnutím kouzelného proutku? Sorry jako, ale strčit hlavu pod polštář a myslet si, že tě nikdo reálně nevidí, je úvaha dvouletého dítěte.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (26.5.2024 22:05) reagovat
Vládcům země, mimozemským ještěrům je úplně jedno co dělají mravenci na povrchu země, akorát když už hrozilo, že by je to samotné při těžbě nějaké látky v nitru naší země, tak sebrali těm mravencům jaderné zbraně. A klidně ať se tam masakrují konvenčními zbraněmi jak chtějí. Je to pro ně něco jako kdyby ti mravenci po sobě stříleli prakama.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Xax) (26.5.2024 21:54) reagovat
Ale ja proste nepochopim tohle - z pohledu rusaka dokazu pochopit (byt ne respektovat) tu jeho nenazranou rozpinavost. Nedokazu pochopit Cecha, kterej se zkusenosti jaky to bylo, kdyz tady platila STB praskani lidi mezi sebou, resila vsechno od toho jak je kdo ostrihanej po nesuolad s vymatlanou soudruzsko-komouskou priruckou- tak ze by mu prislo, ze ted jsme nesvobodny, utiskovany zapadem a porad bude remcat, ze by ta nesmyslna cara z doby studeny valky mela existovat a bejt na nejaky neexistujici pulce.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (Prawda. . . ) (26.5.2024 21:53) reagovat
@:. Ale nedostal, a proč? Protože to pro tebe bylo moc daleko? Nebo ti o tom neříkali v televizních novinách 6 dní v týdnu?

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (:.) (26.5.2024 21:49) reagovat
prawda. . . : No to mi povídej, to jsou další rusácké výsery, kdy měl dostat přes píču.

Obrázek 'Zkurvinek' Obrázek 'Zkurvinek' (mikoRP (26.5.2024 21:48) reagovat
to je jenom zse uhybny manevr: rusak to dela rad, dela ze sebe nevinnou obet, i kdyz je agresivni. jakto, ze ten, tehdy a onen hendy ... a to vzdy, kdyz se zacne probirat jeho skurvene vrazdeni. rusak neni chlap, ktery se tomu postavi celem: chci ukrajinu a basta, a bouchne do stolu. ne, rus bude knucet, ja k tomu byl donucen, ja se musel branit agresi ... i kdyz ho nikdo nenapadl, natoz by ohorozval! je to dusevny slaboch, ustrachany debil. jedina jeho sila je, ze dosud vlastni jadrove zbrane.

Strana 1/4. 1 2 3 4 následující