Odebírat | ||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (6.6.2024 12:55) | reagovat | |
Tecka kvoka kvoka to yz som diagnostikoval davno DK is strong one in this one. Tecka k noze. Pod hlapce sup sup, nenechaj ma cakat. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (6.6.2024 12:53) | reagovat | |
sigma je grecke pismeno, ktore sa pouziva i pre smerovanu odchylky, sam si si si to teraz konecne dohladal, tak si dohladaj dalsie pouzitia sigmy v statistike. Sam tu robis zavery a chybne a myslis si jak si inteligentny, pritom sa ohanas stredoskolskou matikou a vyvracias sam seba. Len sa tocis na minimalnej hodnote. Aka je sanca, ze meranie ukaze prave minimalnu hodnotu? Ukaz sa, jak zvladas matiku. Pindas na 120 pritom je to top 10% populacie. Kolko mas ty? | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (anonykrysa) RP (6.6.2024 9:51) | reagovat | |
Tsantara aha, takze tim tu naznacujes, ze netusis, co sigma (cesky smerodatna odchylka) v normalni (Gaussove) distribuci znamena. Coz musi vedet i kazdej stredoskolak. A interval jsi zadefinoval od 8/9 do nekonecna, co to znamena si kazdy muze najit tu [odkaz] . A fakt jako prozrazovat na sebe IQ slabe pod 120 opravdu samo o sobe neni znakem inteligence | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (6.6.2024 7:33) | reagovat | |
https://www.youtube.com/watch?v=j4UpBVN-qE8 | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (5.6.2024 23:45) | reagovat | |
btw Tecka ponuka plati daj prachy na drevo vyplatim ta 2:1 cash obaja pojdeme a dame test s mensy, tam ta pustia a ked budes nad priemerom tak ta za odmenu vezmem do menzy. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (5.6.2024 23:40) | reagovat | |
jej novy kokot co nepozna cisla, zadefinoval som interval milankove. Jo a k titulom si pridam vyvolavac kokotov, uz som aj jasnovidec. btw ktoru sigmu myslis, pretoze kebyze niesi kokot tak si si vedmi toho, ze v matike je tych sigiem dve prdele, to je presne tolko kolko mate obaja IQ dohromady. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (5.6.2024 23:24) | reagovat | |
Odpověď na všechny ty tvoje "elementární" bezobsažné výrony sprostého primitivismu je stále stejná: výtečně se na tvůj účet bavím. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (anonykrysa) RP (5.6.2024 22:24) | reagovat | |
Osmina je chytrejsi nez ty? To je neco malicko nad jednou sigmou od prumeru, kterej je z definice 100, a sigma 15. Tak to teda moc chytrej nebudes, odhadem neco kolem 119, to je tak mozna to da ucnak. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (5.6.2024 22:15) | reagovat | |
Nemas ziadnu odpoved, neodpovedal si tu zatial ani na elementarne otazky. Rovnako nemas vlastne nazory nato je potreba mysliet, co prekazatelne nerobis a dovod preco bovi tebe posobim ako genius je v tvojej debilite. Ako ano som nepopieratelne chytrejsi nez ty, ci uz ako meranie IQ, v kritickom mysleni, ci deduktivno indukcnom mysleni a v mysleni vseobecne. Moja sanca, ze som chytrejsi nez nahodne vybrany jedinec je minimum 1:8 pre mna. Sanca, ze som chytrejsi nez ty, poviem to takto mas gule si vsadit. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (5.6.2024 19:05) | reagovat | |
Psát názory do diskuse znamená "přicházet na zavolání"? Uvědomuješ si ty "génie", že hraješ i na vlastní bránu? (P.S.: Odpověď samozřejmě znám.) | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (5.6.2024 16:40) | reagovat | |
Funguje to prisiel na zavolanie Ten je taky kokot, ze si pripravim bingo karticku na dalsi topic. Uvidime, ci trafim vsetko. Na pipipi na. Pd si po este. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (5.6.2024 15:26) | reagovat | |
Předvádíš moc krásné sebeukájení se domnělou výjimečností, sebestředný sprostý primitive. Jenže máš smůlu. Nejsi žádný unikát. Takových hysterických sprostých primitivů jako ty, na jejichž účet se tu výborně bavím, je tu víc. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (5.6.2024 12:36) | reagovat | |
Pokracuj bavima ma to, taketo sukremno divadlo zdarma, kto to ma. Dokonca, ze budem mat vlastneho privatneho kokota, co pribehne vzdy na zavolanie. Kkokot Tecka aport. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (5.6.2024 9:15) | reagovat | |
Tahle říkanka z prvního stupně základní školy "Kdo to říká ten to je, tomu se to rýmuje" je "argument" přesně na tvojí úrovni. Máš ale smůlu, sprostý primitive. To, kdo z nás dvou dáví jednu primitivní sprosťárnu za druhou, je nezpochybnitelné. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (5.6.2024 0:58) | reagovat | |
konecne si vystihol o com mas prispevky | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (4.6.2024 17:34) | reagovat | |
Takže jako vždycky jen bezobsažný hysterický výron sprostého primitivismu. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (4.6.2024 13:06) | reagovat | |
varianta nevytlaci jedna druhu len tak nato potrebujes selekcny tlak, tak jak vo vasej rodine chybal selekcny tlak na intelekt, ale selekcia na kokota bola silna, tak bol intelekt vytlaceny z pokolenia kokot. To iste plati o variantach virov musi, tam byt selekcny tlak. Dalej tecku komentovat ako kokota nema zmysel, zvysok su zvasty, ktore podsuva druhym. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (4.6.2024 12:46) | reagovat | |
Ako som slubil, dalsie dokazy ze je tecka kokot. btw slovo mozog nepouzivaj, ked ho priekazne nemas. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (NN/A) (3.6.2024 19:47) | reagovat | |
Tečka za Tečkou - škoda, že to s tím covidem a ovládnutím světa nevyšlo :/ Na druhou stranu je tady stále EU a Pětikolaboranti co můžou za tvůj posranej život | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (3.6.2024 17:29) | reagovat | |
...přišel... | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (3.6.2024 17:29) | reagovat | |
Na tenhle nesmysl jsi přešel stejně jako na ty tvoje chcanky, chcankocefalusi? | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (3.6.2024 15:37) | reagovat | |
jo globálně jsme se chtěli zabít vakcínama! A přišel na dezochcát | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (3.6.2024 11:47) | reagovat | |
Nebo snad někdo věří tomu, že kdyby v té době byli u vesla Pětikolaboranti, tak by EUropský koncept vaxfašismu odmítli? Nebuďte směšná, slunéčka sedmiTečná. Lišilo by se to maximálně tak v nepodstatných detailech toho typu, že by byla zavřená Burešova květinářství a místo toho by bylo otevřeno něco, co patří sponzorům Pětikolaborantů. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (3.6.2024 11:45) | reagovat | |
Někteří sprostí primitivové zjevně nechápou, že se tu jedná přesně o tu politickou objednávku. A že tu politickou objednávku rozhodně neudělal Bureš. Protože ten koncept byl "globální". Například i ten ten průkaz pseudobezinfekčností nebyl český ale EUropský. Nákup vaxín na základě slavných začerněných nevypověditelných smluv taky organizovala EU. Bureš jako vzorný EUrohujer tento koncept pouze převzal. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (3.6.2024 11:31) | reagovat | |
a vakcinace měla na vývoj variant zřejmě jen marginální podíl, respektive se nestihla plošně včas. tuším Delta varianta byla z Indie, Omicron z Afriky. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (3.6.2024 11:29) | reagovat | |
tsantsa: " kde a podeli povodne kmene CCP virusu potom, co sa ockovalo, preco ostal, len posledny naviac mutovany?" - pokud tuhle otázku myslíš vážně: varianty covidu byly (a jsou) konkurenty. Něco, jako když si (skoro) všichni aktualizují verzi Windows. [odkaz] , novější varianty jsou nakažlivějí, tj matematicky přirozeně relativně rychle méně nakažlivé starší varianty vytlačí. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (miko) RP (3.6.2024 11:21) | reagovat | |
ale to jsme uz 1000x probirali (neli 10^6x), jenom ze antivax debilove furt zacnou vytahovat nejake clanky, ktere byly psany na politickou objednavku (kdo vladl? bures & co, kdo mel prijmy ze zdr. materialu? bures & co, kdo vlastnil nejvlivnejsi periodica? bures) | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (miko) RP (3.6.2024 11:19) | reagovat | |
protoze politici? tu "bezinfecnost" nemohl vypustit do sveta zadny vedec. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (sluncata) (3.6.2024 11:16) | reagovat | |
Tečka - průkaz učástníka teniskové loterie. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (3.6.2024 11:09) | reagovat | |
A je fakt překvapení, že viry mutují a nové varianty vytlačují starší varianty. Například mutace beta a gamma vymizely už v červenci 2021. Tedy v době, kdy vaxinaci utrpělo teprve cca 30 procent obyvatel. Takže na zastavení pandemie stačí provaxinovat jen 30 procent obyvatel? To znamená, že ty vaxíny jsou přímo zázračné. Divím se, že nějaký covid vůbec ještě existuje. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (3.6.2024 11:08) | reagovat | |
Ano chce to použít mozek. Zamyslet se například nad tím, proč se EUropský covid pas až do letošního března jmenoval doslova "Tečka - průkaz bezinfekčnosti". Proč se nejmenoval "Tečka za Tečkou - průkaz sníženého rizika úmrtí". | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (3.6.2024 9:58) | reagovat | |
Dobre rano kokoti, otazky a reakcie zase mimo misu. btw kokoti jedna otazka kde a podeli povodne kmene CCP virusu potom, co sa ockovalo, preco ostal, len posledny naviac mutovany? btw bezinfekcnost a vakcinacia su 2 rozdielne veci, ale to chce pouzit mozog a nie kokot. A tych 95% bolo potvrdenych a nikde nebolo vyvratenych. Wow som vlasne nie neprekvapilo ma to. Vysledok je prekvapivo, ono to fungovalo a funguje a kto tvrdi je kokot, alebo rata sputnika, sinovac a dalsie vydobitky propagandy za vakciny. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (3.6.2024 9:29) | reagovat | |
...státní televizi... | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (3.6.2024 9:28) | reagovat | |
Ty věříš nějakému veterinářovi? Chceš nechat odčervit? Já věřím jenom stání televizi. Cituji: "Nejúčinnější jsou zatím očkovací látky od firem Moderna a Pfizer. V testech na desítkách tisíc lidí se ukázalo, že umí zabránit asi 95 procentům infekcí, podobnou spolehlivost naznačuje i ruská vakcína Sputnik. Malé procento lidí se přes očkování covidem nakazilo – to je ale běžné u většiny vakcín." https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/veda/jak-zmeni-vakciny-proti-covidu-svet-v-prvni-polovine-roku-2021-40133 | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (3.6.2024 9:20) | reagovat | |
daniel: to vakcíny proti koronavirům z principu neumí [odkaz] A příště se ptej, jestli umí kůň lítat, nebo nějaký podobně inteligentní postřeh. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Daniel Dezolanda) (3.6.2024 9:05) | reagovat | |
A už ta vaxína aplikovaná do svalu konečně navodí bezinfekčnost proti respiračnímu viru? Ptám se pro kníkala. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (3.6.2024 8:29) | reagovat | |
čas si zatancovat, no jo, 12 let, to mi zas dezoš bude předhazovat [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (3.6.2024 8:09) | reagovat | |
j a dezopisser nic, bojí se , je plachej od kastrace, kdy mu omylem umrtvili jen stehno | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (2.6.2024 23:51) | reagovat | |
ja si dam uz na dnes pauzu Tecka mas sancu vsetkym ukazat jaky si kokot. Ja to zajtra iba zhrniem. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (2.6.2024 23:47) | reagovat | |
lzi a debilit sa nebojis to si prekazal uz niekolko krat. zase klames. btwty si na to skocil uz pred 10timi hodinami. Slub mi jedno pouzi kondom, ked uz tvoj foter nemal sudnost maj aspon ty. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (2.6.2024 23:43) | reagovat | |
Takže je to přesně jak jsem psal. "Bát" bych se měl lží a debilit, které se mi prolhané hysterky pokoušejí podsouvat jako malé děti. To jako vážně věříte tomu, že na tohle někdo skočí? | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (2.6.2024 23:38) | reagovat | |
Tecka sa boji vcelicky mame tu nato rozsiahle podklady. boji sa to a knuci. Klitaku mal si pravdu, moji sa ihiel, doktoro, rozumu, logiky, argumentu, IQ, dokazneho bremena, vedeckej metody, vlasne jebat na zoznam je moc dlhy. Sa cudujem, ze sa neboji homodimeru oxidu, alebo dihydrogen monooxidu. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (2.6.2024 23:30) | reagovat | |
všeho. a taky jako oikofobní fašoun nenávidíš okolí, tak fandíš fašistickém rusku v jeho agresi vůči Evropě. A když lidstvo velmi rychle zareagovalo na bezprecedentní situaci pandemie rychlým vývojem vakcín a plošným očkováním, tak tě to nasralo. Chceš ještě vidět svět hořet, než chcípneš. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (2.6.2024 23:17) | reagovat | |
Chcankocefalus dneska zase prerlí. Prej se "bojím". Koho ty chudáku? Tebe a těch tvých kolovrátkových lží a debilit? | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (2.6.2024 22:55) | reagovat | |
Jo, to jen kvičí, aby se slyšel, protože se bojí. Chce být jako velcí kluci Merlin a blm, fandit rusku, popírat genocidu v Buči (to taky už dělal), nadávat na vakcíny. Ale jako obvykle je to jen malé hovínko a nestačí ani na tyhle dvě zrůdy . | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (2.6.2024 22:49) | reagovat | |
To je cudne akoby som 22:45 videl prispevok, ale zase je tam len priznanie tecky, ze je kokot. Tak nic nohy na stol a uvidime, co pride. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (2.6.2024 22:49) | reagovat | |
ne, s ním není možná diskuze. on se jen baví před smrtí tím, že je pro všechny za debila. nějaká forma senilního attention whoringu. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (2.6.2024 22:48) | reagovat | |
Diky, ale v tom pripade ma Brozik, chudak meskanie uz tu mal byt aminimalne pred 4 hodinami. Inaz z takym sa nema diskutovat, pretoze on to neumi. Neda ti argument, logicky zaver, boze chrat zdroj. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (2.6.2024 22:45) | reagovat | |
Vy nejste boti? To fakt vydržíte celé dny omílat ty vaše kolovrátkové lži a debility o chcankách a kokotech? | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (2.6.2024 22:42) | reagovat | |
Já se s ním naposledy pokoušel diskutovat asi tři týdny zpátky. Vysvětloval jsem mu, co se děje na Ukrajině, co on podporuje, o čem lže, co banalizuje. Asi to zabolelo, odmlčel se a přišel místo něj jeho fake identita Brožík (tomu idiotovi nedojde, že když se v půl druhé baví pod zapadlým vláknem dva lidi, tak je příchod takového třetího už tak divný) a zaspamoval diskuzi nesmysly, aby nebylo vidět, jak je dezochcát argumentačně v hajzlu. Až ti sem přijde Brožík, tak víš, že dezochcát je v háji . | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (2.6.2024 22:31) | reagovat | |
pred dvoma tyzdnami sa na mne antivaxeri dokonca striedali, alebo to bol jeden a menil nicky. Mas jedno to ustojim, pri najhorsom sa naucim jak vytvorit bota, ktory nanho bude automaticky odpovedat, nie som IT, ale s pomocou AI by som to mozno zosmolil. Navyse, co z toho, za noc to tu da knu knu knu a ja rano dam jeden koment, ze je kokot. Nejde mi o to ho vychovat, ide o to ukazat, ze je kokot a v tom mi vyrazne pomaha. To sa neda prehrat, ked sam vyvracia seba. Staci mi nahodne ukazat na jeho text/ | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (2.6.2024 22:23) | reagovat | |
"A mozes zabudnut, ze ti necham posledne slovo." - a víš, do čeho jdeš? Tečka je místní grafomanský fašista Dezolát (Dříve používal nick Těžko, paralelně tu ještě píše jako Brožík a lže, že ne). Dezolát dokázal za jednu noc napsat několik stovek komentářů, kdy se bavil sám se sebou jako Akce Asanace a Brožík tady [odkaz] , nic se od něj nedozvíš, jeho kognitivní schopnosti nejsou na to, aby on si z toho cokoli odnesl. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (2.6.2024 22:11) | reagovat | |
btw Tecka ak by si to nahodou este nepochopil, je pouzivana presne antivax retorika a postupy aby si si to zazil. Ja mam totiz zasadu kazdemu podla toho, co by rad. A mozes zabudnut, ze ti necham posledne slovo. Si prokazatelny multikokot a ja som videl buducnost. V tomto topicu mas asi tolko sanci jak intelekt v tvojej hlave. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (2.6.2024 21:52) | reagovat | |
knu knu knu, Tecka si sa skoro unavil. aspon vidime, co si zac z kokotov najdemetnejsi dosli ti argumenty este predtym, nez si zacal, ale teraz je to len knu a obvinovanie jak sme vsetci na teba zly a jak sme mimo. Mozes si zato sam, ze si kokot. Nikde ne netvrdilo, ze vsetci nevakcinovani pokapu i ked v tvojom pripade by to zasadne obohatilo ludstvo. Zase ukazujes, jak ma nastudovane, len akurat pindy starych babek. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (2.6.2024 21:33) | reagovat | |
Všichni nevaxinovaní chcípnuli, chcankocefalusi. Píšou z Flegrových pouličních mrazáků. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (klitorys ostrovid) RP (2.6.2024 21:31) | reagovat | |
i smrt má svojí hrdost. Ale mozková smrt už proběhla. Nejvíc řeší nějaký slušný komiks o prasátku a pandemii, co byla dva roky zpět, dospělý starý člověk . | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (miko) RP (2.6.2024 21:28) | reagovat | |
twl, newaxinovany dezochcat jeste nechcipnul? | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (2.6.2024 21:12) | reagovat | |
Ty máš tedy výdrž v tom tvém obsedantním omílání bezobsažných debilit a hysterických výronů sprostého primitivismu... | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tsantsa) RP (2.6.2024 19:12) | reagovat | |
Ne chyba je v tom, ze si kokot. Ja som ziadnu chybu nespravil. Ty si spojil 2 rozdielne vyroky mimo kontext a tvrdis, ze som hystericky. Ja som pritok konzistetny a logicky. Obvinujas ma z niecoho, co tu nieje a nebolo a nebude. btw moje vykali maju vacsiu argumentacnu hodnotu, nez to co kedy zvladnes vyprodukovat a to si dovolim spravit edukovany odhad na 3 generacie kazdym smerom. Ale kedze nikto kokotm z neba nespadol, je v tom jasna pricinna suvyslost. | ||
|
||
Obrázek 'ochrana proti vakcinaci' (Tečka za Tečkou) (2.6.2024 18:42) | reagovat | |
No vždyť jsem psal, že byla chyba v tom tvém nesouvisejícím hysterickém blábolení z cesty hledat nějakou souvislost. To je jako v pokoušet se hledat v těch tvých nekonečných slovních výkalech nějaký argument. | ||
|