Odebírat | ||
Obrázek 'ppb netflix' (Chcankocefalové si honí křížem) (9.6.2024 23:46) | reagovat | |
Tak hlavně že ti pomáhá tohle tvoje obsedantní blábolení takovýchto debilit, chcankocefale... | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (klitorys ostrovid) RP (9.6.2024 23:39) | reagovat | |
Dezochcáte ten tvůj rajchl se nedostal do EU parlamentu. Takhle tomu Rusku nepomuzete | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 22:55) | reagovat | |
nekomplikuj to, nehrej si na nejakeho logika, nemas na to. smir se s tim, ze dilem jsi byl, debilem jsi a debilem i zustanes. na veky veku, na vecne casy a nikdy jinak. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (Chcankocefalové si honí křížem) (9.6.2024 22:52) | reagovat | |
Pokud tvrdíš, že tohle si někdo nemyslel, tak v podstatě tvrdíš, že si o tom myslel něco jiného. Což se tobě ale stát nemůže. Natož abys byl schopen něco tak jednoduchého pochopit, hysterický sprostý primitive. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 22:47) | reagovat | |
to tezko, ty o mysleni umis jenom mluvit, stejne netusis co to je, takze to tezko budes podsouvat. jsem jasne napsal, ze to "nemysleli" - debile | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (Chcankocefalové si honí křížem) (9.6.2024 22:44) | reagovat | |
Mýlíš se, mikochcáte. Tobě bych rozhodně nikdy nepodsouval, žes myslel... | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 22:39) | reagovat | |
a uz zase podsouvas neco, co nikdo nerekl, ani tak nemyslel! | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (Chcankocefalové si honí křížem) (9.6.2024 22:27) | reagovat | |
To byl samozřejmě záměr vy komičtí omílači chcanek. Protože věta "Proč bych měl já chtít řešit obsah tvojí dutiny lebeční, chcankocefale?" dává ten pravý a zamýšlený smysl. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (klitorys ostrovid) RP (9.6.2024 20:35) | reagovat | |
Jo, je dost snadný uhodnout na co dezochcát myslí | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 20:15) | reagovat | |
vzdyt jo, kazdy normlni clovek z to z kontextu pochopil. akorat dezochcat, jelikoz furt mysli n achcanky, tak to pochopil po svem | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (klitorys ostrovid) RP (9.6.2024 20:10) | reagovat | |
Jsem chtěl napsat řešit, novej mobil, nová t9 | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (mikomik) (9.6.2024 19:42) | reagovat | |
Že se na to ptáš zrovna ty, který to vytahuješ dnes a denně ty "většino". Například včera před půlnocí: https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=verim_tomu.jpg | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 19:32) | reagovat | |
ale fakt nechapu, proc to musis furt vytahovat. osobne jsem na to opravdu neni zvedavy. a myslim, ze stejne tak ani vetsina zdejsiho osazenstva. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 19:31) | reagovat | |
twl, ty to chlastas neredene? jako vim, ze existuje urinoterapie, ale ... no nic, proti gustu ... | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kníkalovy debility o izakovi, chcankách atd. atd.) (9.6.2024 19:23) | reagovat | |
Proč bych měl já chtít ředit obsah tvojí dutiny lebeční, chcankocefale? To musíš vědět ty, proč celé dny omíláš lži a debility na úrovni děcka inkludovaného na první stupeň základní školy... | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (klitorys ostrovid) RP (9.6.2024 18:57) | reagovat | |
No a co chceš ředit dezoši? Zase něco o moči? | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kníkalovy debility o izakovi, chcankách atd. atd.) (9.6.2024 18:28) | reagovat | |
A co jako? Stupidní lháři jako ty píšou takovéhle lži a stupidity neustále. Například hned první den diskutování na Roumingu jsem se od zoufalců jako ty dozvěděl, že jsem jakýsi "izak". Asi si myslíte, že kolovrátkovým omíláním debilit dosáhnete něčeho jiného než sebeprezentace vlastní zoufalosti. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (klitorys ostrovid) RP (9.6.2024 17:10) | reagovat | |
Brožík je fake identita dezochcáta. Dezochcáte, určo už někdo voni tu o tobě někdo psal jako o pochcaném Těžkovi. Zachyceno následně v říjnu [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (Tsantsa) RP (9.6.2024 16:11) | reagovat | |
ju hele Brozik nezvladol jedno vlakno tak sa skryl do druheho aby mohol tvrdit, ze debatu vyhral tam. Ale jo holub pokadil sachovnicu odletel kadit inam a to z neho robi vitaza. Brozik tvoja blbost je naozaj legendarna. Keby sa to dalo balit a predavat uz by si bol bohac. Takto to bud robis zaradmo, alebo za ruble. Oboje je blbe. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 15:35) | reagovat | |
Navic ti stale unika podstata te tehdejsi predpovedi, ktera byla ucinena v kontextu prave skonceneho summitu NATO v Madridu, po kterem se vec vstupu tech dvou zemi podavala jako dojednana vec, ke ktere s mirnou nadsazkou zbyva uz jen par formalit na par tydnu a ze nejvetsi zbyvajici ukol je naplanovat a objednat raut na oslavu jejich vstupu. Coz nebyla pravda, jak mi dala dnes jiz historie plne za pravdu. Ale dementni ukrobuzny tohle nechapou a chapat nechteji. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 15:32) | reagovat | |
To neni o logice, ale o tom, ze se zoufale snazis ten vyrok prekroutit, abys nebyl za debila. Kdyz ti stavar rekne, ze barak za min jak dva roky nepostavis, a ty mu budes tvrdit, ze zaklady jsi stihnul za tri mesice a proto nemel pravdu, tak budes proste za kokota. Rec byla o dvou zemich, ktere zadaly o vstup spolecne, resily se spolecne a melo se za to, ze vstoupi spolecne. Nebyla rec o dilcich cilech. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (TřiLomítkaR) RP (9.6.2024 15:26) | reagovat | |
Blmblb, líbí se mi tvůj přístup k logice. Mám jeden zajímavý výrok. Blmblb a tchoř nedosáhnou v IQ testu více než 50 bodů. Pokud nenajdeš tchoříka, schopného dosáhnout 50 bodů, bude můj výrok pravdivý. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 14:48) | reagovat | |
Ja si vsimnul, jak chapes text, uz davno. Vezmez jednotliva slova daneho komentare, prisypes k nim dalsi, ktera v nem nejsou, sestavis z nich uplne nove vety a ignorujes, ze tim pridavas nove myslenky a menis vyznam tech existujicich, a na vysledek reagujes. Je to proste projev tve demence s prvky dadaismu, ktery po case na roumingu uz nikoho neprekvapuje. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 14:43) | reagovat | |
vis, mam docela slusne telepatisticke schopnosti, takze obycejne neberu psany text doslova. ale u nekterych jedincu je proste absolutni "mentalni ticho", tak holt, co se da delat, je treba vychazet pouze z toho, co napisou. ja za to nemuzu, chyba bude spis ve vysilaci, nez v prijimaci | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 14:40) | reagovat | |
Crimea river, tupa pico co nedokaze chapat text. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 14:40) | reagovat | |
jasne, vykrucuj se dal, sasku pocmaranej | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 14:37) | reagovat | |
Ano, rikal jsem ze ty dve zeme tam do roka nevstoupi. A trvalo rok a pul, nez tam ty dve zeme vstoupily. Tak co na tom nechapes? | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (TřiLomítkaR) RP (9.6.2024 14:27) | reagovat | |
Blmblb: Řekl jsi, že tam do roka nevstoupí a Finsko se pár měśiců na to připojilo. Místo toho, abys uznal, že ti projekce moc nevyšla, tak jsi to nejdříve popíral úplně a pak jsi to zkoušel uhrát na to, že jsi netvrdil, že NIKDY nevstoupí do NATO nebo že tam Švédsko ještě není. Stejné je to se "zhroucením ukrajinské obrany jako domečku z karet", nenapadnutí Ukrajiny Ruskem, ... Přiznal jsi snad jen jednu mylnou prognózu - Cherson, ale to bylo s odstupem jednoho dne. To už bys musel uberkokot, abys popíral. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 14:25) | reagovat | |
mit 50 Kc z kazde tve vyvracene lzi, co tady furt meles, je ze mne za ten rok snad i milionar. akorat mne to nestoji za to, jen mne bavi te vysirat, az rudnes rozcilenim a plyves zluc, ze uz ani nevis, co pises | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 14:23) | reagovat | |
napsal? napsal. predpovidal jsi? predpovidal. tak jakypak nechapani textu, blbecku. a jeste bude tvrdit, ze to nepsal, neporedpovidal. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 14:21) | reagovat | |
No nerikam, ze je miko kokot a nedokaze chapat text? | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 14:18) | reagovat | |
blm v prestrojeni 4 (14.5.2024 16:2 "priste prijde v sustakovce a mistni dementni skvadra ho bude hajit, ze mu prece zakon ohoz neurcuje." ... nerikam, ze zapira zva vlastni slova? | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 14:11) | reagovat | |
Ne, miko, to jsem nepredpovidal. Ze si to myslis je dano tim, ze jsi kokot a nedokazes chapat text. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 14:10) | reagovat | |
apropo, dnes bude blb docela "rozcepirenej" [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 14:06) | reagovat | |
korme ru/ua prognoz (ktere ti vesmes nevysly) jsi taky predpovidal, ze pavel na dalsi zapas prijde v sustakach ... a stalo se to? nestalo tak chvili vykladej o tom, ze ti nekdo neco podsouve, prorusky blbecku | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (mikomik) (9.6.2024 14:04) | reagovat | |
Ne, hysterický sprostý primitive - tobě názory skutečně nikdo nepodsouvá. Je to totiž přesně naopak. Ty podsouváš názory jiným. A to neustále. Ty tvoje neustálé lživé výklady cizích názorů jsou totiž v principu ty zmíněné podsunuté názory. Takže já nikomu žádné věty ani myšlenky opravdu nikam "nevkládám". Ty prostě nejsi schopen chápat psaný text. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 14:03) | reagovat | |
lomitko: Problem je, ze mi vetsinou pricitate, ze jsem rekl neco jineho, nez co jsem rekl doopravdy. Treba to tisickrat omilane Finsko a Svedsko do NATO. Nikdy jsem nerekl, ze tam nikdy nevstoupi. Presto mi pripominate, ze jsem to pry predpovidal a na dukaz davate komentar, ve kterem to nepredpovidam. A takhle je to porad dokola se vsim. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 14:01) | reagovat | |
"vkladas lidem vety a mysleny, co nikdy nerekli" no to me teda fakt poser, tak nejvetsi kokot miko, ktery neumi chapat text a zasadne reaguje pouze zpusobem, kdy vklada ostatnim vety a myslenky, ktere nikdy nerekli, bude totez promitat do ostatnich | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (///) (9.6.2024 14:00) | reagovat | |
To pojednání je skvělé! Úplně mi to připomíná jednoho místního Blmblba, který vždycky plácne nějakou kokotinu, stane se opak a on pak tvrdí, že nikdy nic takového neřekl. No a občas, když se někdo nudí, tak mu to dohledá, pošle link a chudák Blmblb je pak za debila. Nikdo si ale už neuvědomuje, že v ten okamžik už je to úplně jiný Blmblb, takže není fér, aby byl za debila. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 13:54) | reagovat | |
debile, toto byl muj nazor, nikdo mi ho nepodsouva. jedine, kdo neco podsouva pravidelne, to jsi akurat ty - vkladas lidem vety a mysleny, co nikdy nerekli. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (mikomik) (9.6.2024 13:44) | reagovat | |
Podsunutý názor nespadá do kategorie fejk. Ten spadá do kategorie argumentační klam ty "aspoň nějaký mozku"... | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 13:40) | reagovat | |
a o tve schopnosti vtipkovat, to jsem jakoze radsi necetl | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 13:39) | reagovat | |
ok, klidne akceptuji (podle tebe) snizenou mozkovou kapacitu. ale aspon mam nejaky mozek. coz o tobe fakt tvrdit nemuzu. pro ty, co ctou pomaleji (ale chapou), tak jdu sem a zvopakuju: "fakt nemyslim vylozene fejkove veci, ty se daji lehce odfiltrovat." | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (mikomik) (9.6.2024 13:32) | reagovat | |
Vtip je v tom, milý komiku miko, že popírat vlastní slova není totéž co popírat cizí lživý výklad vlastních slov. Jenže ty zkrátka nemáš mozkovou kapacitu na to, abys dokázal tento jednoduchý a zásadní rozdíl pochopit. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 13:29) | reagovat | |
from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys alias nejdebil): https://ctrlv.link/Mri6 (je to copy/paste toho greentextu) | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 13:22) | reagovat | |
tak co si pamatuji, tak po nejakem case popirali sva vlastni slova nejaky blm(a jeho x variant), dezolat (a jeho x variant) ... a fakt nemyslim vylozene fejkove veci, ty se daji lehce odfiltrovat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (klitorys ostrovid) RP (9.6.2024 13:21) | reagovat | |
Blm wtf? | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (blm v prestrojeni 4) (9.6.2024 13:13) | reagovat | |
Znas takove to pojednani z 4chanu o tom, jak pro negra je on sam pred 15 vterinama a za 15 vterin uplne jiny negr? Tak from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys alias nejdebil) je takovej mistni negr. Sracky, co from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys alias nejdebil) napsal pred pul rokem, mesicem, tydnem, minutou, ty podle nej napsal uplne jiny from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys alias nejdebil), ktery nema s tim soucasnym nic spolecneho. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kmikalovy fejky) (9.6.2024 13:07) | reagovat | |
No jasně, chankocefale. Někdo úplně jiný tu fejkuje všechny ty tvoje debility, o kterých ty úplnou náhodou obratem lžeš, že jsem je psal já osobně. Navíc si protiřečíš. Už několikrát jsi lhal, že fejky pod mým nickem se tu začaly objevovat až od března tohoto roku. A teď najednou ty fejky o chcankách vznikly už před víc než půl rokem? Vždyť ty lžeš stejně průhledně jako malé dítě. A připadá ti, že v ostatních dílech tvého chcankomiksu věnovaných chcankám ti šplouchaly chcanky na maják málo? | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (klitorys ostrovid) RP (9.6.2024 12:54) | reagovat | |
Jako jo, díl 111 byl trochu moc chcánkový. Ale téma moči a Dezoláta jsem nespojil já. Někdo jiný už aspoň půl roku zpátky. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kmikalovy fejky) (9.6.2024 11:53) | reagovat | |
Hele, libtardě, takovouto dohodu uzavřít nemůžeme ze samé podstaty věci. Já totiž o tvých absurdních dětinských projekcích nerozhoduju. Ale když si projdeš tuto diskusi od začátku, tak zjistíš, že i tentokrát to byl kmikal, kdo do diskuse zavlekl jednu z jeho obsedantních lží. A to tu, že jsem "Brožík". Takže já jsem k této jeho kolovrátkové lži pouze pro úplnost doplnil další jeho lži, které omílá nejčastěji. Opravdu to není nic složitého na pochopení... | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (TřiLomítkaR) RP (9.6.2024 11:44) | reagovat | |
Hele, dezoláte, Brožíku, Izáku, nebo s kým se to vlastně bavím? Navrhuji dohodu, až příště kmíkal zmíní v diskusi chcánky nebo prcání hlav mrtvých zvířátek jako první, začni kňučet, že to téma otevřel on a že on je posedlý chcánkami a prcáním hlav mrtvých zvířátek. A prosím, ať je z diskuse zřejmé, že to je skutečně Kmíkal, ne že pod jeho nickem někdo, neříkám že ty, napíše jen v rychlosti o tvé obsesi. Tím se ukaže, nakolik je mé vidění selektivní. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kmikalovy fejky) (9.6.2024 11:38) | reagovat | |
Skutečnost je zkrátka taková, že já se chodím na Rouming bavit a mám z těch debilit legraci. Takže do nich "rýpu" zcela záměrně. Proto abych připomínal to, jaké debility jsou libtarďata schopná vymýšlet a omílat v rámci té jejich směšné neobolševické hybridní občanské války proti novodobým zkrachovalcům a imperialistickým zaprodancům. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kmikalovy fejky) (9.6.2024 11:36) | reagovat | |
A ten dětinský sebeklam, že někdo reaguje na nějaké "kňučení", je stejně obehraný jako ty kmikalovy chcanky a spol. Já samozřejmě chápu, že ty bys kňučel, pokud by nějaký zoufalec na tvojí adresu omílal takovéhle debility. A tak si do mě projektuješ svoje názory. Mám pro tebe ale zjevně překvapující informaci: lidé nejsou stejní, takže tyhle dětinské projekce nefungují. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kmikalovy fejky) (9.6.2024 11:35) | reagovat | |
Fakt je ten, že všechny ty debility vymyslel a nafejkoval kmikal. Chcanky a lži o izakovi omílá dnes a denně od rána do večera. "Prcání hlav" zmiňuje taky docela často. Neboli za tvoje selektivní vidění nenesu žádnou zodpovědnost. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (miko) RP (9.6.2024 11:29) | reagovat | |
to jsi tomu dal. ted bude ten pochcanej geront tvrdit i to, ze tri lomitka jsou miko | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (TřiLomítkaR) RP (9.6.2024 11:18) | reagovat | |
Hele, nechci ti kazit show, ale pod dezonickem nebo brožíkem jsem tu viděl fakove psát někoho o prcání hlav a chcánkách možná jednou. Kmíkal to téma jednou-dvakrát otevřel a pak jsi tady ty, kdo to zmínil a kňučel o tom v komentářích minimálně stovky obrázků. Příspěvek z 9:24 je tomu dobrým pŕíkladem. Díl ppb o chcalagnitech přišel až jako reakce na tvé kňučení. Nechci tě z ničeho moc obviňovat, ale to vážně působí, že jsi fixovaný na chcánky a prcání hlav mrtvých zvířátek. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kmikalovy fejky) (9.6.2024 9:47) | reagovat | |
Fakt je ale ten, že každý člověk, kterému funguje alespoň polovina mozku, musí pochopit následující věc: stabilní nick jsem přestal používat proto, že kmikal a další notoričtí fejkaři to už opravdu přeháněli se psaním debilit pod mým stabilním nickem. Takže jsem to "vyřešil" tím, že jsem si zvolil jiný stabilní nick a dál si užívám fejky různých kmikalů pod novým nickem? Sorry jako, ale takovouto debilitu by udělal možná ten chudák miko. Ale já fakt ne... | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kmikalovy fejky) (9.6.2024 9:46) | reagovat | |
V podstatě je to jako když kmikal pod mým původním nickem psal ty jeho stupidní fejky o "chcankách", "prcání hlav mrtvých zvířátek" atd. Navíc tohle lživé "přidělování" cizích identit není žádná novinka. Necelé dva roky zpátky tu různí kmikalové a další notoričtí lháři a fejkaři přesně stejně lhali o tom, že jsem "izak". Ale pokud chcete kmikalovi ty jeho obehrané dětinské lži a fejky žrát i s navijákem stejně jako polointeligent miko, je to vaše věc, libtarďata. | ||
|
||
Obrázek 'ppb netflix' (kmikalovy fejky) (9.6.2024 9:45) | reagovat | |
Pokud je "Brožík" skutečně něčí fake identita, tak kmikalova. Protože to on je notorický fejkař a to on přišel s touhle lží, že je to něčí fake identita. Nick "Brožík" se na Roumingu totiž objevil krátce poté, co jsem kmikalovi zkomplikoval jeho oblíbené psaní fejků pod mým posledním stabilním nickem. Tak holt vytvořil nový nick, píše pod ním a neustále lže, že ty jeho fejky jsou moje dílo. | ||
|