Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátosm:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (27.6.2024 18:11) reagovat
Tsantsa 1) ano, 2) kde kdo, 3) nerobi, protože etická komise, 4) "test na dobrovolnikoch je bezny" ale zrovinka ne u čínský chřipky, jako na potvoru, jinak samozřejmě, že jsou různé potencionálně ohrožující testy na lidech a ti lidé jsou za to placení (od kosmetiky po automobilismus). Teda clinical trial účinnosti smolík pacholík, a máme jen korelační studie, ideálně z metadat, kdy nám vyjde to, co potřebujeme, aby vyšlo, to je věda a vědecká metoda jak vyšitá, hotové ověření shody s realitou par excellence

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (27.6.2024 18:04) reagovat
Ty pozadujes vystavit dobrovolnikov potencionalne smrtiacemu patogenu. Hm kto robil testy tohto razu? Ale nie, ty sa tvaris, ze je to chyba etickej komise. Pritom teraz si sam uviedol, ze test na dobrovolnikoch je bezny. Znova rozpor a sme snova v clinical trial. To je jak tvrdit, ze vies jak vyzera pica a nakreslis len stvorec miesto kosostvorca vynechas ciarku a kazdy kto tu picu na obrazku nevidi je mimo, Pritom pica kreslila obrazok. Takt si mimo. Ze si dezokokot maximus, aby si sa odlisil od zvysku.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (27.6.2024 17:59) reagovat
Ty si kokot co nechape slova ktore uziva. Naucil si sa 3 vyrazi ktore dookola opakujes aj to nespravne. Takze mas na mysli clinical trials ale 13>04 pises ze nemas na mysli klinical trials a ani si ziaden nespotol. Ty nevies, co je jasne ani keby ti do prdele rozvietili 1000W ziarovku. Nazyvas ich korelacne pritom korelacne niesu je tam jasna kauzalita. Tym, ze ich nazyvas korelacne tvrdis ze niesu vedecke, dalsi fail. Mengeleho som vitiahol, pretoze testy na dobrovolnikoch su bezne, ale maju byt bezpecne.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (27.6.2024 17:45) reagovat
Tsantsa psal jsem jasně, že klinická studie bez kontrolí skupiny těžko, teda jsou jen ty korelační, to, že to nechápeš, je tvůj problém. Pak jsem jasně uváděl, že nejsou test skupiny, protože etická komise, na to plácáš něco o Mengelem, zatímco různé testy na dobrovolnících jsou v jiných případech zcela běžně, Megeleho máš ty v hlavě.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (27.6.2024 15:32) reagovat
zadefinuj vedecku metodu je to primitivna zalezitost, ktoru nedokazes. Nemas nato a asi nikdy mat nebudes. Si pravdepodobne natolko blby ze tento dezokokotizmus robis zadarmo a myslis si jak pomahas svetu, ale ty budes uzitocny len ako drzitel darwinovej ceny.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (27.6.2024 15:27) reagovat
ntak potom si uplne kokot lebo korelacnu studiu si nepostol. A ako chces do korelacnej studie zakombinovat tu neeticku kontrolu mi je zahada, Ale ja som kokot, ze ta nechapem, ked nieco miesas. Ak chces kontrolnu skupinu, to je len v trial. Ak chces dezokontrolu v korelacke si jebly na prekazanie korelacie kontrolu nepotrebujes ziadnu. Nevies o com tocis, A vo vsetkych pripadoch to aj tak ide podla vedeckej metody. Proste dezokokotizmus. Nemas mentalne nato dokazat ani hovno, co rano nechas v mise.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (27.6.2024 13:04) reagovat
Tsantsa klasika, čobol, píšu korelační studie, odkazuji korelační studie, ty píšeš clinical trial

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (27.6.2024 13:02) reagovat
jo a este jedna vec toto nieje klinicka studia (clinical trial) ty kokot. pretoze celu dobu tocis o clinical trial a postnes clinical study. Ano v cz to je mozne oboje prelozit ako studia, ale tvoj maly kokocky mozocek chce kontrolnu skupinu na testovanie. testovanie = trial. Takze bravo nevies ani co hladas.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (27.6.2024 12:54) reagovat
ty ses kokot. Kde sa studia odvracia od vedeckej metody? Okrem tvojej hlavy. A stale musis zadefinovat co je vedecka metoda, preto mas problem. Druha vec aka je tu hypoteza? Tusis, co je korelacia? Pretoze studia je kauzalna. Mechanizmus posobenia je jasny. Co sa reality tyka, vakcina fungovala. takze fakticky si dezokokot. Co v tej studii neodpoveda vedeckej metode?

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (27.6.2024 12:44) reagovat
Tsantsa ano je v rozporu, korelační studie nemůže ověřit shodu stanovené hypotézy s realitou, např. ve vztahu k účinku vakcíny. První na ráně třeba doi: 10.2807/1560-7917.ES.2021.26.17.2100420.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (27.6.2024 12:36) reagovat
Kazda co si cet, takze je nerealne od teba pozadovat nahodny vyber aby si tu dal 1 a ukazal kde ta studia odporuje vedeckej metode. Zase nemas paru o com tocis, pretoze vylucenie mengeleho kontrolnej skusipny. NIE JE v rozpore z vedeckou metodou. Celu dobu tocis o veciach o ktorych nevies ani hovno. V lepsom pripade sa znazis zmenit definiciu ale pritom ju mas problem zadefinovat. Si dezoprofesor dezokokotizmu, niesi schopny vyvratit argumentacne ani to, ze si kokot. Nieto este klinicku studiu.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (27.6.2024 12:24) reagovat
Tsantsa to nemůžu vědět, zda všechny. ale každá, co jsem četl. Prosté obyčejné nic neříkající korelační studie. Jak jsem psal, etická komise... viz ten tvůj Mengele,

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (27.6.2024 1:42) reagovat
Nie ani tu si nedefinoval. Alebo mi tu budes tvrdit, ze kazda studia obsahujusa mRNA je pavedecka? Navyse pokial by bola pavedecka da sa s prstom v nose vyvratit.Napriklad to, ze nevies co znamena reprodukovatelnost studie, jasne poukazuje, ze nevies co je vedecka metoda. To jak presuvaz nonstop dokazne bremeno, falsifiabilita. Nerozoznas korelaci od kauzality. Este raz co je vedecka metoda a kde konkretne bola porusena u vakcin (lubovolnych) tj najdi kokretnu studiu a uved priklad. Sve je pristupne. GL

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (27.6.2024 0:13) reagovat
Tsantsa zopakuji ti, že si to jistě i ty zvládneš dohledat. Snaz sa. Psal jsem o pavědecké a tu jsem definoval.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 23:56) reagovat
Zase spatne. Definuj vedecku metodu. Nemozes definovat nieco vyrokom, ze to nieje nieco ine. Priklad: stol nieje stolicka. Viez z toho, co je stol? K zvysku sa dopracujeme, teraz ide o zaklad. Snaz sa.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 23:43) reagovat
Tsantsa ještě jsi zapomněl napsat, že to jsou slova. Vědeckou metodu, podle které jsou prováděné mRNA studie zadefinovat nelze, lze definoval pavědeckou metodu, podle které jsou prováděné mRNA studie, tj. víme, čeho chceme dosáhnout, jakých výsledků, a ty nám z metadat (korelačních studií v populaci) vyjdou, jako na potvoru, a jako na potvoru to pak má i šanci na publikaci, biologie není výjimka.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 23:32) reagovat
nn ja ti nenadavm ja ta jasne definujem. Dezokokot je definovany pojem. znamena to jedinec neschopny pouzit zakladnu logiku, fakt, ci argument, alebo zadefinovat zakladny pojem, ci pouzit zakladnu matematiku. Dezokokotizmus je cokolvek co takyto jedinec vyprodukuje za ignoracie logiky, ci faktov. Priklad dezokokotov: Brozik, BLM, kakamura, kozicka. Ako vidis toto nieje nadavka, ale uz technicky termin. Teraz zadefinuj vedecku metodu. btw aby ti nebolo luto, tak ano si aj obyc kokot.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 23:07) reagovat
Tsantsa to samé by se dalo napsat o tobě, ale přes nadávky jsi tu expert ty, takže si vystačíš, i s korelačními studiemi, které nazýváš klinické, kladně jedině snad proto, že subjekty navštěvují kliniku. :-D

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 23:00) reagovat
takze pouzivas termin, ktory nevies, co znamena. Co si myslis, jak ma taky "clovek" (aj ked i to je otazka ci nezaviest homo dezokokotis subspecie russiphilis, vulgaris a superkokotis) schopnost urazit ma? Niekto, kto nevie pocitat a pouziva slova, ktorych nevie vyznam? btw to nebude problem ukazat kde som sa splietol, pretoze zakony logiky su jasne taky dokaz lahko vyrobis.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 22:47) reagovat
Tsantsa já jsem ti tu žádnou nedefinoval, čobolko. to sis asi spletl, což se stává, tobě, prakticky v každém komentáři :-D

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 22:41) reagovat
Nie cakam, ze si dohladas na netu vedecku metodu a zistis, ze tvoja definicia nieje vedecka metoda, potom cakam, ze sa pozries nato, co je to opakovatelnost vo vedeckej metode a potom prides sem a napises pardom bol som dezokokot. to by bol postup ako sa vzdelat. Miesto toho ides voje dezokokotizmi a cakas, ze ti to vezmem jak argument. Co dezokokotizmus nieje argument. je to na tebe. Kompltente len na tebe a je to jedina sanca jak mozes nieco dokazat, pretoze zatial dokazujes len dezokokotizmus.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 22:32) reagovat
Tsantsa jestli čekáš, že ti budu odpovídat na tvoje stupidní otázky (hledat na netu bys svedl i ty), tak na to si najdi jiného kamaráda :-D

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 22:30) reagovat
Takze toto je tvoj popis vedeckej metody? Skus to znova. To co si vyprodukoval nieje popis nicoho. Max dokaz dezokokotizmu, ale tych mam dost.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 22:26) reagovat
Tsantsa tak podmínky jsou jasné, když je nelze splnit, tak nelze, to je tak všechno. Ani se nesnaží tomu přiblížit, Mengele vole. a pak pudou do plynu! Ze niesu podla vedeckej metody už plyne z toho. Korelační studie z prostředí provádíme běžně v různých oborech, na tom není nic špatného, když to jinak zrovna nejde, ty anální kolíku.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 22:17) reagovat
OK takze ignorujes zoznam klinicky studia a tvrdis, ze to niesu klinicke studie, lebo medved a zatial navrhujes experiment na vedeckej urovni mengeleho. tym si vyvratit kazdu dvojite zaslepenu studiu na kazdu vakcinu a liek, pretoze ti nieje vedecka a eticka obec vyhoviet. A cudujes sa, ze ta pravom oznacujem za dezokokota. Druha vec, jak si dospel k zaveru, ze niesu podla vedeckej metody? Analnym kolikom? (recnicka otazka) Popis vedecku metodu! Ak nie cokolvek vyplodiz je dezokokotismus podlozenymi datami.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 21:45) reagovat
Tsantsa ano, přesně tak, žádné. Protože etická komise nepovolí záměrné nakažení chorobou. To, co jsi odkázal, tudíž nejsou klinické studie a už vůbec nejsou prováděné dle vědecké metody, tj. samozřejmě jsou neopakovatelné.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 21:37) reagovat
kokotmura ziadne klinicke studie? [odkaz] tu mas len od moderny. Takze zase seres sracky. Druha vec opakovatelnost vo vedeckej metode nieje o tom co tocis ty, ty si si vymyslel dezokokotizmus. Opakovatelnost, je o tom, ze ja v labe mozem spravit ten isty pokus, kto niekde publikoval a potvrdit ho. Schvalne skus popisat vedecku metodu vsadim sa, ze to nechapes ani za to hovno.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 21:31) reagovat
@anonykrysa: bravo toto nieje to, co si mal spocitat nezvladnes ani jednoduche zadanie a este k tomu musis pouzit AI. Rad ti zadanie zopakujem. Kedze viess distribuciu a ja som ti povedal odhadnute minimum v danej distribucii aka je sanca ze mam prave to minimum. Respektive, aku mas sancu ty, ze mas pravdu? Vies problem je v tom, ze niesom arogatny, len niesom dezokokot a podla toho ako mas problem vyriesit zadanie kde staci snad trojclenka, niesom si isty ci by si mal hanit IQ 117.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (anonykrysaRP (26.6.2024 21:00) reagovat
@Tsantsa pitomce, i ten dementni chatbot to chope, na rozdil od tebe, di se zahrabat, arogantni cobole s IQ 117 [odkaz]

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 20:58) reagovat
Vasimír klinické, protože se provádí na klinice odběrem jednou za 4 měsíce, opakovaně, čímž je splněna podmínka vědecké metody, opakovatelnost :-D

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (Vasimír) (26.6.2024 20:55) reagovat
kakamůra to, že jsi kokot a neumíš si dohledat informace o věcech, o kterých tady plácáš nesmysly, je jediný důkaz, který jsi kdy poskytl. Klinické studie existují, s použitím kontrolních skupin a ty lžeš. Metoda "vyjde co chci, aby vyšlo" je používaná leda vámi antivax debžoty. A teď běž do prdele, páč hrozně smrdíš.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 20:48) reagovat
Tsantsa tak jasan, že vím, jinak bych nepsal, že je to experimentální vakcína. Studie na volně vypuštěné populaci není žádná klinická studie.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 20:48) reagovat
kakamurov dezokokotismu je autorita na urcenie vedeckosti prace. Tusis, co je peer review, vedecka metoda, alebo aspon dokazne bremeno?

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 20:43) reagovat
Vasimír jasně, že jsou, v tvojí hlavince leda, žádné studie s kontrolní skupinou neběžely. Z metadat z prostředí formou vím co chci, aby vyšlo, jsou čistě pavědecké, a těch je opravdu nespočet.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 20:41) reagovat
kakamura a tym si prekazal co? a tusis, co to zrychlene schvalovanie vobec predstavovalo? Tocis o tom ze chyby data. OK daj tu odkaz na klinicke testy. Schvalne, ci ich dohladas. Ci si ich vobec schopny dohladat. Potom sa zacneme bavit o tom, ci si ich schopny precitat a tak pochopit. Uvidime. Daj ciny tam kde mas hubu a pochlap sa.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 20:38) reagovat
anonykrysa dezokokotizmus par exelance, na wiki nieje novsia studia ergo studia neexistuje. Co si tym akoze mal dokazat? Vies ty vobec, co je to dokaz? Pretoze ta studia, ktoru citujes nedokazuje, ze vakciny nefunguju. Ale co cakat od niekoho kto machroval stredoskolskou matikou a pak si na nej natlkol. Clanok lne toci, ze mutovany kmen znizuje ucinost vakciny, co nieje ziadne prekvapenie a uz vobec dokaz.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (Vasimír) (26.6.2024 20:31) reagovat
kakamůra zase jen plácáš nesmysly. Důkazy jsou, jak jsem psal. Anonykrysa: no to je s podivem, že novější mutace vykazuje vyšší schopnost vymrdat s vakcinou (a s přirozenou imunitou), která byla vyvinuta proti starším mutacím, žejo... Statisticky bylo prokázáno, že vakcinované skupiny měly mnohem lehčí následky, především nižší mortalitu. Těch grafů bylo zveřejněno hafo, nechápu, že se tím ještě doteď musíme zabývat kvůli pár debžotům.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 20:03) reagovat
Tsantsa no ta mRNA, ale byla krize, a pro tu zde máme to zrychlené schvalování. Se přece uvidí. :-D

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 20:02) reagovat
Vasimír nemám(e) ani že fungovaly ani že nefungovaly, chybí ta data, kontrolní skupiny, bo prej je to neetické ;-)

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (anonykrysaRP (26.6.2024 19:56) reagovat
@Vasimir no ja ti teda nevim... [odkaz] (a nejak chybi odkazy na novejsi srudie nez 2 roky stare. A k tomu cit "In contrast to other investigated variants, Omicron showed substantial, population-level, evasion of immunity from prior infection as well as a higher ability to evade immunity induced by vaccines.[230] " takze asi tak nejak

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 19:41) reagovat
btw uz som ziadneho dezokokota nepocul pouzit slovo autusmus asi preto, ze nevedia, co to je a opakovat experimentalna mRNA je jednoduchsie na zapametanie si.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 19:39) reagovat
@blm, a len knuci a knuci a to som bol rad, ze ta v komixe o prasatku zachranili. @kakamura aka experimentalna vakcina? myslim tu odskusanu vakcinu, ktora prekazatelne funguje? Pretoze klasicky dezokokocky si nepredlozil ziaden dokaz.Len slubujes gestapacke sposoby. @Vasimir bud nanho mierny on si len chudacisko poplietol Zapadny Taiwan ilegalne okupovany CCP a Taiwan.Ved vies jaky je. :-D

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (Vasimír) (26.6.2024 19:35) reagovat
kakamůro a ty máš nějaké důkazy, že mRNA vakciny nefungovaly? Všechny grafy, statistiky, lékaři říkají, že fungují, jen génius kakamůra má důkazy, že ne? Blbečku...

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 19:30) reagovat
Teda komorou, komisí, v komoře bys pak bydlel.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (Vasimír) (26.6.2024 19:30) reagovat
Takže blmbečkovi se vyplnila většina "predikcí", ROFLMAO ce-tung! To je debil, cive! :-D :-D :-D A taky je to mr. Konzistence, že jo... :-D Ten kokot blm neumí dát ani link, který by potvrzoval jeho kecy (prý že Taiwan je podle mezinárodního práva provincí PRC, USA vybírají Úkáčkám cíle, co je prý veřejně známý fakt!), ale hlavně, že mu vychází "predikce"! Jako třeba "Cherson nikdy nepadne"! :-D

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (kakamura) (26.6.2024 19:27) reagovat
Tsantsa a tys měl nějakou tu kontrolní skupinu, že tu tvrdíš, že experimental mRNA vakcíny na ten čínskej sajrajt fungujou? Jestli jo, pošleme na tebe fízle v čele s etickou komorou, a pak teprve uvidíš, kdo je tu dezo...cokoliv.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (blm v prestrojeni 4) (26.6.2024 19:21) reagovat
Projekce? Vis vubec, co to slovo znamena? Projekci tady predvadite vy, ukrobuzny.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 19:12) reagovat
blm tazka projekce. Co si dodal k vakcina nic len priekaz dezokokockosti. :-P

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (blm v prestrojeni 4) (26.6.2024 18:31) reagovat
nna: Zase lzes a opakujes ty tvoje sracky vytazene z prdele. B-)

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (26.6.2024 18:06) reagovat
master mas nieco cim by si prispel k dezokokotizmus, alebo dokonca mas nieco k diskusii. Budem uprimne prekvapeny ak to bude to druhe.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (NN/A) (26.6.2024 10:38) reagovat
Blm - ne, nevyplnila. Tady ty fora jsou toho dukazem. Dobrych 5 let min. Se tady ztrapnujes. Jsi jen ulhanej ubozak :) sam ses takhle rozhodl zit.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (blm v prestrojeni 4) (26.6.2024 9:04) reagovat
nna: To se ti bude fakt zargumentovavat tezko, protoze to je sracka co sis vytahnul z prdele. Vetsina mych predpovedi se vyplnila, par ne, to jen ty jsi kokot a utvrzujes se dal ve sve lzi.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (MasterRP (26.6.2024 8:49) reagovat
Tsantsa nestrápňuj sa tu ty KKT!

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (NN/A) (26.6.2024 0:01) reagovat
blm - a jak chceš zargumentovat fakt, že všechny tvoje předpovědi stojí totálně za hovno. Nic z těch sraček se nestalo. Ano stádo může být tupé, ale bude nás tady poučovat idiot co předpověděl za posledních 5 let klíčové témata špatně ? Ne... proto už na tebe každý sere :) umíš jen blbě kecat, ale výsledky nejsou. Jenom tupé NPC jako ty netuší, že se točí neustále dokola jako ofce bez špetky sebereflexe.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (TsantsaRP (25.6.2024 22:21) reagovat
Dezokokot 1 DQDLM pocet davok ma vypovedat o com konkretne, u teba asi o IQ? Bez ohladu ci mam 0 ci sa preockovavam kazdych 24h, moj pocet davok nevyvracia to, ze ja mam pravdu o tom ze neuvazujes a ze vakcinacia funguje Dezokokot 2 blm ja som kokot, ze dokazujem nedostatkom dokazu? bravo presvedcil si ma. mas pravdu ty si naozaj dezkokot. Argumentovat zakladnym kamenom dezokokotizmu. Co bude dalej terrylogie? Alebo si budes dalej tahat hovna z prdele a vydavat ich za fakty Prekaz zdezokokotizmu v praxi.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (Na chankocefala se sedmi boostery je tam podezřele málo chcanek) (25.6.2024 22:19) reagovat
Zase žádné chcanky? Že by 7x vaxinovaný chankocefalus pochopil zoufalost těch jeho výronů urinofiliie? https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=ppb111_-_dezojamka.jpg

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (DQDLMRP (25.6.2024 21:58) reagovat
NN/A: Pořád lepší, než když někdo z tvého kmene vytáhne kouření nemytých ruSSSSkých čuráků, prcání hlav mrtvých zvířátek nebo chcanky.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (blm v prestrojeni 4) (25.6.2024 21:09) reagovat
nna: Ja si vsimnul, ze NPC ovce nemaji zadne argumenty a bud se odkazujete na autoritu nebo na to, ze vas je vic, coz jako argumenty neobstoji.

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (Lump) (25.6.2024 21:03) reagovat
tak šup ocejchované ovce, natáhněte chatrné ručičky a utíkejte pro další booster

Obrázek 'vax street boys n' Obrázek 'vax street boys n' (NN/A) (25.6.2024 20:59) reagovat
blm - a ty sis nevšimnul jak se neděje jak tu už bylbě nekolik let pindáš ? Jsi nám jenom pro prdel a to nejlepší když mentál jako ty vytáhne ovce nebo NPC. Kde proboha žiješ :-D

Strana 1/3. 1 2 3 následující