Nalezeno 6 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátdva:
   


Odebírat

Obrázek 'korporatni reseni IT' Obrázek 'korporatni reseni IT' (MSGRP (2.7.2024 11:22) reagovat
Nezabúdajte na prach (najlepšie v klávesnici), ten je zodpovedný za skoro všetky problémy!

Obrázek 'korporatni reseni IT' Obrázek 'korporatni reseni IT' (Osli Okvetni Listek) (2.7.2024 11:02) reagovat
jklt: Restart vyresi 49% issues. Tech prvnich 50% vyresi zapnuti tiskarny, monitoru, nebo ceho se problem tyka, pripadne zapojeni datoveho kabelu tam, kam patri, restart tiskarny, zkontrola, jestli tam je papir a podobne. Ale aspon uz dneska nikdo nenecha disketu v disketovce, protoze casto ani nevi co to je a prioritni bootovani z flasky neni v BIOSu typicky nastavene.

Obrázek 'korporatni reseni IT' Obrázek 'korporatni reseni IT' (IT) (2.7.2024 7:36) reagovat
Volat IT podporu před restartem je neskutečná drzost!

Obrázek 'korporatni reseni IT' Obrázek 'korporatni reseni IT' (MerlinRP (2.7.2024 6:56) reagovat
Na telefonní lince MS maji teď AI. To musíte zkusit, jedinečný zážitek.

Obrázek 'korporatni reseni IT' Obrázek 'korporatni reseni IT' (kakamura) (2.7.2024 6:56) reagovat
Vlevo user popisuje, jak nemá čas, poté, cos po něm chtěl identifikátor PC.

Obrázek 'korporatni reseni IT' Obrázek 'korporatni reseni IT' (jklt) (2.7.2024 6:36) reagovat
lebo to vyriesi 90% issues.