Odebírat | ||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Markéta Adamová Pekarová) RP (11.7.2024 17:43) | reagovat | |
Dík za potvrzení, že o tom nic nevíš. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 15:12) | reagovat | |
amen | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 15:09) | reagovat | |
@kníkal: Ano, na wikipédii je nejkomplexnější popis rusko-ukrajinské války. Co tam ale chybí je pravdivý popis rusko-ukrajinské války. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (ZivaKunda) RP (11.7.2024 14:26) | reagovat | |
kurwa MPA ty seš tak chytrej, tady máš růži. BTW: Náměšť nebo Lipník? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 14:19) | reagovat | |
kníkale, resp, z pro politicko-ukerského, samozřejmě, na vobyčejnou ukru každý sere, dokud pořádně vytírá a utírá prach. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 14:14) | reagovat | |
kníkale, z pro-ukerského pohledu jistě, o tom se ale nebavíme. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 14:07) | reagovat | |
jo, kakáči, mírnej prolevicovej bias, řeší se tady [odkaz] , to nic nemění na tom, že [odkaz] je nejkomplexnější popis rusko-ukrajinské války. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Markéta Adamová Pekarová) RP (11.7.2024 13:48) | reagovat | |
Hele ty chytrej montažníku, možna ti ty vysilače už uvařili mozek. Víš vůbec co je sčítani a odčitani frekvenci? Víš co je stojaté vlnění? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 13:17) | reagovat | |
@kníkal: Ne, to byl ten tvůj retardovaný kamarád, co píše pod cizími nicky. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 13:09) | reagovat | |
A stejně se netočí!!! | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 13:05) | reagovat | |
wikipedia bias je známý, na to člověk nemusíš číst studie https://manhattan.institute/article/is-wikipedia-politically-biased, stačí si přečíst wiki, kolik pohledů na sporné věci prezentuje. Časem to možná pochopíš i ty, kníko/kakamůro | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 13:04) | reagovat | |
kozička (jestlis to psala ty): to chtějí rusáci, aby jsme si mysleli, že veškeré informace jsou lež. Když něco provedou, rozhodí přes své hnojomety sto verzí událostí. Je to cílené na primitivy, ti si vyberou některou verzi, která jim vyhovuje, někteří uvěří více verzím naráz, někteří všem. Ale my máme popiče dobrý zdroj informací, na který jsou rusáci krátcí, anglickou wikipedii. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 13:00) | reagovat | |
Já si teda myslím, že pravda moc neleží, že pravda je tak nějak spíš v polosedu... | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 12:58) | reagovat | |
kakamura a moc věříš v ten koncept pravda/lež? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 12:57) | reagovat | |
Ale Marx nelhal, nebo snad chceš říct že i Marx lhal? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 12:56) | reagovat | |
Všechno na internetu je do jisté míry lež, i v knihách lež, i má slova jsou lež, pravda neexistuje!!! | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 12:54) | reagovat | |
kmikal tvého malého světa jistě. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 12:52) | reagovat | |
To, co tam je, je světový konsenzus, zvykneš si | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 12:50) | reagovat | |
To je na tom všem ta největší hrůza, ucelenější soubor informací na netu asi není, chodí tam všichni a západní vrtiči psa to mají pod palcem. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 12:48) | reagovat | |
kozička: ne, nechápeš to. A i kdyby, stejně nic lepšího není. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 12:46) | reagovat | |
@kníkal: Největší problém wiki: V takto nastaveném systému stačí pár lidí, kteří chtějí, aby informace na wiki byly ... ty správné ... | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 12:46) | reagovat | |
kozička znova, použiju jako jmenovatel anglickou wikipedii, kde z logiky věci bude téma projednáno komplexněji. Dělám to tak roky třeba u článků z osel.cz, dělám to, kdykoli meme news weby typu dotyk.cz přijdou s nějakou archonautí záhadou atd. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Brožík 3 ) (11.7.2024 12:45) | reagovat | |
Brožík 3 ) (11.7.2024 12:40) Psal fejk. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 12:42) | reagovat | |
@kníkal: Vím, že jsi natvrdlý. Takže nechápeš, na co se doopravdy ptám. Takže znovu: když na zvědavci bude článek o teorii relativity, řádně vysvětlený a odzdrojovaný, popřeš tu teorii taky, protože to píšou na zvědavci? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 12:42) | reagovat | |
Proč by to tak bylo? Na anglické wikipedii se tisíce až miliony přispěvatelů drží ve vzájemném šachu. V takto nastaveném systému stačí pár lidí, kteří chtějí, aby informace na wiki byly pravdivé. Pokud je tam někde bias, každý článek má diskuzi, kde se to řeší. Neexistuje jiné místo na světě, kde se tolik lidí navzájem hlídá a výsledek je v porovnání s čímkoli jiný prostě nejlepší. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Brožík 3 ) (11.7.2024 12:40) | reagovat | |
Milá Anežko, doporučil bych ti trusolit, ale ten se špatně shání, v tvém případě bude zcela dostačující exkrementit barvy lehce pražených kávových zrn, ten totiž obsahuje prapůvodní vesmírné železo, které na sebe váže zlé magnetické pole z gigahercových vln, které se usadily v drahách tvých čaker a které tak blokují. Nezapomeň při své seanci odříkávat nějakou hezkou mantru. Je vlastně jedno, jaká ta mantra je, hlavní je, aby byla tvá oblíbená a dělala ti dobře ve tvé svatyňce. Nechť tě Pán provází | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (blm v prestrojeni 4) (11.7.2024 12:35) | reagovat | |
Pro nektere veci to tak i muze byt. Ve vecech politickych a zpolitizovanych je to ale naopak jeden z nejmene kvalitnich a duveryhodnych zdroju na svete. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 12:28) | reagovat | |
Anglická wiki je nejlepším zdrojem informací na světě. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (simik) (11.7.2024 12:26) | reagovat | |
Kmikal: takze bys to necetl, protoze uz dopredu vis ze wikipedie dava lepsi informace. To je super nazor, hlavne nepremyslet a nesrovnavat. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 12:16) | reagovat | |
kozička: pokud bude na zvedavci článek o teorii relativity (zkus spíš něco novějšího) a přijde mi zajímavý, tak si téma najdu na anglické wikipedii, kde bude pojaté komplexněji, aktualizovanější o nejnovější poznatky a bude mít desítky zdrojů jako má [odkaz] . Ty to tak neděláš? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 12:09) | reagovat | |
@kníkal: Nikdo se tě neptal, jaké články jsou na zvědavci a jak moc tam lezeš. Já tam už dlouho nechodím vůbec. Ale to je irelevantní. Otázka zněla, jestli když na zvědavci bude článek o teorii relativity, řádně vysvětlený a odzdrojovaný, popřeš tu teorii taky, protože to píšou na zvědavci? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 11:59) | reagovat | |
V tvém iluzorním putleřím končícím světě pod tebou někdo píše? V březnu jsi tu prvně psal ty jako 1337 a Vyjebany kokot. Ti dva se z toho dosud nesebrali a nevěřím, že někdo se chová asociálně jako ty a taky píše pod cizí přezdívkou, takhle nízko jsi jen ty. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Brožík 3 ) (11.7.2024 11:57) | reagovat | |
kmikal) RP (11.7.2024 11:46) Jo, ty budeš asi jeden z těch, co tu píšou pod mým nickem. Když nemáš jiný argumentky. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 11:46) | reagovat | |
Sakra Dezoláte Brožíku Těžko, co to je, jak se to vyjadřuješ? Rouming komentáře vždy byly kultivovaným místem pro výměnu informací bez vulgarit a vzájemného napadání. Proč to ničíš? Stejně jako jsi tu v únoru začal používat cizí přezdívky a psát pod nimi nesmysly. Vše se snažíš jen zlikvidovat. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Brožík 3 ) (11.7.2024 11:42) | reagovat | |
Anežka Lotosový Květ) (11.7.2024 11:31) - Ty jsi zas ten dětinskej rozkuřovač nemytých čůráků, co sem píše pod mým nickem. Bšž se radši učit, ať tu základku dostuduješ. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Anežka Lotosový Květ) (11.7.2024 11:31) | reagovat | |
Brožíku tři, vypadá to, že o tom něco víš a mohl bys mi poradit. Včera jsem byla v nákupním centru a asi tam jsou ty gygahercové vysílače, protože mám pocit, že mám úplně rozladěné čakry Myslíš, že by pomohlo přikládání pozityvně nabitých kamenů a pokud ano, jaký nerost zvolit??? Pro doplnění, jsem panna, teda né úplně, lehce už spadám do konjunkce vah. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kníkal) (11.7.2024 11:21) | reagovat | |
Jó, to je možný. Dvě atomovky. A gulag taky nebyl špatný. Jinak by s jeho existencí neotravoval jenom ten prchlý proruSSký deZolát a putlerovo potrat. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (egal) (11.7.2024 11:14) | reagovat | |
Zabudol si pripomenúť, že tá atomovka hneď pre istotu 2x. Na civilov. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (František Koudelka) (11.7.2024 11:11) | reagovat | |
kmikal: zvědavec byl v době vzniku extremě antisemitistický a sdilel nepokrytě nacistické články. Ted najeli na ruskou nótu, jak překvapivé | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kníkal ) (11.7.2024 11:03) | reagovat | |
atomovka na civila, vocogou | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 10:57) | reagovat | |
kozička: zvědavec jsem četl dvacet let zpátky, už tehdy jsem ale věděl, že jsem fakt na bizarním místě. Nejbizarnější nebylo už tehdy to množství protiamerických sraček, ale jejich hloubka. Články končící konstatováním, že USA špatný, protože v 1945 hodily jaderné bomby na Okamurův kmen... si říkáš na jaké dementy takhle nízká propaganda funguje. A vida . | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (jklt) (11.7.2024 10:57) | reagovat | |
ale mne to je samozrejme jedno a mna sa to netyka, lebo ja som umrel uz v roku 2022 238 dni po ockovani. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (jklt) (11.7.2024 10:56) | reagovat | |
tak som si to precital a docital som sa ze tych 37% strateneho zivota su v priemere 2,7 dna. a este sa aj autori priznali, ze Covid Related Deaths odignorovali z vypoctu, lebo sa im tie data nepozdavali. a este aj priznali, ze ockovani boli hlavne ludia, ktory boli z pohladu smrti rizikovejsi. Suma sumarum. nieco vypocitali,aby sa to dostalo medzi ludi, ale potrebuju viacej dat a presnejsich aby mohli povedat ci nas vakciny zabiju, alebo nie. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 10:51) | reagovat | |
kníkal jako správný věřící i teorii popřít zvládne, to se neboj, co neuznáš, třeba příběh o raketce, je automaticky popření (skutku, který ten příběh popisuje). | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 10:42) | reagovat | |
@kníkal: Když na zvědavci bude článek o teorii relativity, řádně vysvětlený a odzdrojovaný, popřeš tu teorii taky, protože to píšou na zvědavci? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (MSG) RP (11.7.2024 10:39) | reagovat | |
Ty vole, to je čo za článok? Tam sa také hausnumerá prehadzujú, že by z toho dostali mŕtvicu minimálne 4 matematici! | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (ruSSko) (11.7.2024 10:32) | reagovat | |
očkovanci jsou neplodní: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Dramaticky-pokles-porodnosti-Souvislost-s-covidovym-ockovanim-Imunolozka-ma-i-dalsi-varujici-data-747480 | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kmikal) RP (11.7.2024 10:30) | reagovat | |
lool zvedavec odkaz. Něco ruštějšího by už nebylo? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kokotizator) RP (11.7.2024 10:08) | reagovat | |
zvedavec.news to je iny zdroj. ty budes chlapec z obrazku | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kakamura) (11.7.2024 10:06) | reagovat | |
Potvurka u tebe očekávám nejmíň 150, takže nějaké to zkrácení nehraje roli. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Potvurka) (11.7.2024 10:06) | reagovat | |
Očekávaná délka života očkovaných mRNA "vakcínou" se zkracuje o 37 % verte vede, tak zde studie: https://www.mdpi.com/2076-2607/12/7/1343 | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Potvurka) (11.7.2024 10:05) | reagovat | |
jj zatimco lepsolidi se sami vrazdi ... https://zvedavec.news/komentare/2024/07/10155-ocekavana-delka-zivota-ockovanych-mrna-vakcinou-se-zkracuje-o-37-procent.htm Očekávaná délka života očkovaných mRNA "vakcínou" se zkracuje o 37 % | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Hovno.) (11.7.2024 10:00) | reagovat | |
this0ne: Tak ony ty stovky vysílačů mají svůj reálný základ, který není uplně vycucaný. Řešilo se to před lety na telco přednáškách. Trend směrem k více vysílačům, menším výkonům se zmenšující se λ je logický. Jiná kapitola jsou dementi, co nechápou, že daný pásmo bude prostě jen obsazený jinym provozem a bojej se, že jim to přeprogramuje čipy, co snědli omylem v salámu s logem žabky. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 9:46) | reagovat | |
Vy jste fakt dementi, neschopní pochopit význam textu. this0ne psal o vysílačích, které šíří signál v nákupních centrech. A protože to vypadá, že o tom něco ví, tak jsem se ho jen zeptal, jaký výkon tyhle vysílače obvykle používají. Zajímá mě to. Obyčejný technický dotaz, nic víc. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Druhá půlka prdele) (11.7.2024 9:43) | reagovat | |
Dotaz na výkon vysílače je jako učebnicový příklad instrukcí z trolí a konspirační příručky Co tam ještě máte za perly? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Zvídavý chlapec) (11.7.2024 9:39) | reagovat | |
koizčka_x: Těch konkrétních jakých? On tam žádné konkrétní vysílače nezmiňoval, mluvil obecně. Pokud jsem tedy něco přehlédl mezi řádky, tak se omlouvám, jen nechci, aby ten tvůj dotaz nevyzněl úplně hloupě a ostatní tě zde náhodou nepovažovali za totálního nevzdělance... | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (kozička_x) (11.7.2024 9:39) | reagovat | |
@Dkfkne: A na tenhle debilní názor jsi přišel jak? | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Brožík 3 ) (11.7.2024 9:38) | reagovat | |
Brožík 3 ) (11.7.2024 9:11) Pod tohle jsi se taky mohl podepsat. - Ten obrázek je o tobě. Kdo nedával pozor ve škole, ten píše na web blbiny pod cizím jménem. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Brožík 3 ) (11.7.2024 9:37) | reagovat | |
Brožík 3 ) (11.7.2024 9:30) Tohle psal fejk. - Fejku, proč se pod tu blbost nepodepíše sám. | ||
|
||
Obrázek 'a naco mi to bude' (Dkfkne) (11.7.2024 9:33) | reagovat | |
Lol, debilek a nacek Merlin fakt veri hoaxu o 5G vysilacich . To je fakt zkurvenej dement | ||
|