Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (clockworkerRP (6.8.2024 13:51) reagovat
Problém není, jestli jim někdo zaplatí šestipokojový dům pro čtyřčlenou rodinu (nezaplatí), problém je, že dostanou jedenáctý byt poté, co desátý vybydleli.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (6.8.2024 13:04) reagovat
miko je opet kokot a lze, ze uz vysvetlil, co Fialova vlada udelala proti inflaci, ac nic neudelala a miko to nikdy nevysvetlil. To je fakt neskutecnej kokot, skoro jako ten Fiala. :-D

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (zákon a pořádek) (6.8.2024 12:51) reagovat
mimo miko se tady zase zavzdušnil :D ale nedokázal popsat, co fialovič proti inflaci udělal. Radši z diskuze zbaběle utekl. Na pomoc mu přispěchal cyklodement. Tihle dva buzeranti jsou opravdu zvláštně propojení. Občas přicmrndává i vypatlaná tečka, další dementní zfanatizované NPC. Hned jak všichni tihle zkurvysyni dostali argumentačně tzv na držku, přilétl Deus ex machina roumen s ultimátním => koš, aby hošani neměli mrzení.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (ano) (6.8.2024 6:40) reagovat
Pekne se to rozjelo :-) Fiala inflaci nekrotil, protoze na tom nemel nejmensi zajem. Inflace cili znehodnoceni meny mu zlevnila naklady na statni dluh. A ze stradatele prisli o uspory? Na ty serou vsechny vlady s fiat menou.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 23:16) reagovat
ja ti to napsal. ale ty nejsi schopen obhajit (krome debilnich pohadek) toto: [odkaz]

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 23:12) reagovat
To vim, ze nic nechapes. Dokazujes to tu celej den a nejsi schopny svuj vyrok podporit zadnym prikladem ci argumentem. To tve bezobsazne placani sracek totiz nestaci.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 23:09) reagovat
a ja to nechapu, a ja to nechapu, a ja to nechapu, a ja to nechapu, a ja to nechapu, a ja to nechapu, a ja to nechapu, .... hele, bez se radi podivat na praguepride, vlajky uz visi. udelej si dobre, odpocin si. evidentne to uz potrebujes, uz mas zavareny i ten zbytek mozku :-D

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 22:57) reagovat
Aha, takze miko je opet kokot a zase zadny priklad kroku vlady proti inflaci nedal, ac tvrdi, ze vlada zabranila extremni inflaci. Akorat ze teda asi tim, ze sedela, cumela a proti te inflaci nehla prstem.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 22:56) reagovat
fakt infantilni, jak maly decko. proste to nechapes a je to absolutne mimo tvuj primitivni obzor vedomosti i chapani. ale nic si z toho nedelej, takovych debilu je u nas (bohuzel) docela dost, takze nejsi v tom sam

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 22:36) reagovat
Ne, miko, to ty jsi kokot co stale nic nechape a jen tu ze sebe dokola delas neustale kokota. Nize v 18:25 jsi napsal "jak jsem rekl - vlada zabranila extremni inflaci". No tak rekni jednu vec, co ta vlada udelala proti inflaci. Cim zabranila extremni inflaci? Staci jedna vec, to das. Vlastne ne, ty jsi kokot a meles picoviny, takze neuvedes ani jednu jedinou vec.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 22:31) reagovat
jsem ti rikal, ze to nejsi schopen pobrat, ani kdyz ti to napisu po 4. :-D ja ti hned rikal, ze jsi naprosty kreten, co ma v halve nasrano akorat ruskou propagandu a nic jinyho

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 22:22) reagovat
miko ty kokote ty uz taky odpal, dokud neprineses ten priklad, co Fialovicova vlada udelala proti inflaci. Meles tu sracky, vtiras se, ale ze bys to teda rekl, to ne. Tak bez do hajzlu, kdyz jen bezobsazne placas, kokote.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (kakamura) (5.8.2024 22:15) reagovat
Zatím každá vláda agendy přidává, ale to je taková evoluce, zákonů více, více agend, a není populární něco rušit, to nastává už po válce, zběsilých revolucích a tak, takže časem i to bude nezávisle na vládě, historie se opakuje.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 22:14) reagovat
"Velke uspory se skladaji z malych" konecne neco rozumnyho - a co jsem rikal? mame tady inflaci 30% nemame. a to je myslis jenom tak, samo sebou? kdebak blbecku, to je ta korunka ke korunce, cela hromada, cela plejada a soubor nenapadnych (i kdyz tebou a podobnymi zmrdy dehonestovanych) opatreni. ale jak furt rikam: ty, kdyz se nejedna o nekriticke blahoreceni ruska, i kdyby te faktama mlatili po hlave, proste je nevidis. a vis proc? protoze jsi naprosto imbecilni kokot, co nicemu nerozumi

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 22:10) reagovat
Velke uspory se skladaji z malych, nekde se zacit musi a jelikoz se v tomhle state dobrych 10 let nic nerusilo, tak je treba nacvicit proces a ziskat sebevedomi na mensich agendach. K tomu jsou podobne veci idealni, aby se ministri napric rezorty naucili proces, potrenovali jak se vyporadat s tisici namitkami proc tohle a tamto nejde, atd. Az nafarmi expy na par mensich agendach, tak se jim budou snaze rusit vetsi kde proti nim budou bojovat stovky lidi a ne jen jedna baba.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (:.) (5.8.2024 22:03) reagovat
A ten registr teda žere 500 miliard ročně? Podle mě žere tak milion ročně max, pokud se o něj stará vyhrazený pracovník ministerstva, takže o žádnou velkou úsporu nejde.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 21:48) reagovat
Uz jsi nasel ten priklad, co vlada Fialenka udelala proti inflaci? Ne? Tak odpal, kokote.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 21:45) reagovat
blbe, ty se rozumis uz i do chovatelstvi? fakt? no neke! hele, osobne si myslim, ze dement, ktery hovno rozumi cemukoliv (co jsi uz dokazal nescetnekrat, a furt dokazujes dnes a denne), by vubec mel radsi mlcet. i kdyz vsichni vime, ze jsi kokot na entou, ale pokud by na nejakou dobu zavrel hubu, lidi mozna (sna, doufej) pozapomenou, co jsi za neskutecneho dementa

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 21:37) reagovat
Ty vole ty ses taky kokot. Tak by si ho vedli chovatele sami, spolu s registrem konovitych v hospodarstvi a dalsimi registry, ktere potrebuji ke sve praci. Agendy zrusit, babu vyhodit. Kreslo prodat. Vem si treba IANA, to je taky takovej registr bez ktereho by doslova nefungoval Internet. A prumysl si ho vede sam, financuje sam, nezajistuje to zadny stat a taky to jde. Takze sekat agendy, jakkoliv male, pokud nejsou nezbytne nutne k chodu statu. Nejsme proste dost bohati na provoz registru plemeniku.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (:.) (5.8.2024 21:21) reagovat
Je vidět, blmblbe, že si to představuješ jako Hurvínek válku. Ten registr by byl potřeba pořád, nikam by nezmizel, ani ti lidé, kteří se o něj starají. Předpokládej, že se o něj aktuálně stará jedna bába někde na ministerstvu v rámci své běžné agendy. Ta bába nikam nezmizí.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 21:17) reagovat
Ne, miko, neodpovedel jsi ani jednou. Nikdy jsi zadny priklad kroku vlady Fialy proti inflaci neuvedl. Naposledy ses niz v tomhle vlakne zacal vztekat, ze prece nebyla inflace 30 %, coz ale neni priklad kroku vlady proti inflaci. Netusim, v cem je tvuj problem a proc ten priklad nechces uvest. Mohl bys me tak snadno usvedcit z omylu a tuhle diskusi uzavrit. Tak do toho.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (kakamura) (5.8.2024 21:11) reagovat
blm a co bys od mimo mika jako čekal, ten nic jiného než ad hominem nezvládá, to bude asi to jeho pověstné ruSSké myšlení. :-D

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 21:11) reagovat
je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, je to marny, ... proste je to kokot. vyhledej si, co jsem ti uz na tvuj dotaz 3x odpovedel. pokud neumis cist - tvuj problem. pokud nechapes smysl psaneho textu - je to zas tvuj problem. proste jsi zamindrakovany kokot, co nicemu nerozumi, hovno umi, jenom papouskuje ruskou propagandu.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 21:07) reagovat
miko je opet kokot a nechape, ze zadny priklad vladniho kroku proti inflaci neuvedl ani jednou a tak se nemuze opakovat

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 21:06) reagovat
Treba bych zrusil Ústřední registr plemeníků. At si soukromy sektor provozuje registr sam a za sve, pokud ho chce a potrebuje. https://mze.gov.cz/public/portal/mze/legislativa/vap49385-17763 Zadna agenda neni dost mala, aby nestalo za to ji zariznout. Naopak, na malych se nacvici lidi a proces a pak muzou jit bojovat s velkyma tisicihlavyma sanema.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 20:57) reagovat
promin, po ctvrty to uz opakovat opravdu, ale opravdu, a specialne pro tebe: OPRAVDU NEBUDU OPAKOVAT :-D proste debil, debilem zustane

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (:.) (5.8.2024 20:48) reagovat
Tak napiš konkrétní agendu. Netvrdím, že by se stát neměl omezovat, ale že si to představuješ jako Hurvínek válku.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 20:29) reagovat
Je hele, kokot miko je zpet. Tak ted uz se urcite dozvime ten priklad jedne veci, kterou Fiala a jeho vlada podnikli proti inflaci. Tak miko pojd, utri se mnou podlahu, dej ten priklad, at ho vsichni vidi.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 20:27) reagovat
Mylis se, vypatlana tecko, protoze jsi ke mne prilis nepratelsky, nectes pozorne co pisu a nedavas mi "benefit of the doubt". Nize ve 19:48 doslova pisu o ruseni agend. Vzdy zminuju ruseni agend a ne jen zidli. Proste nejsme dost bohati na to, abychom si mohli urcite malo vyznamne agendy dovolit a ty je treba zrusit. Zrusit zakon, ktery je narizuje delat, ktery zrizuje danou instituci, lidi vyhazet, majetek zrecyklovat, budovu zbourat a zasypat soli.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (kakamura) (5.8.2024 20:26) reagovat
Tečko, nikdo pořádně neví, kam a na co ty peníze tečou, a nikdo, čest výjimkám, ty výdaje pořádně nekontroluje. Viz teď tlak vlády na tu pseudobezpečnost aka digitální agendy, a stále nám běží evropské financování, granty (program EXCELES), a nikdo neuvažuje, co jako potom. Prostě velké špatné, jako za agenta Bureše vesele dál.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 20:26) reagovat
blb je evidentne pro argintinsky zpusob rozpoctu - to hodne vysvetluje o jeho chapani ekonomiky :-D

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (:.) (5.8.2024 20:21) reagovat
Ty si furt myslíš, že stačí zrušit židli. Ne, nepomůže, musíš zrušit to, oč se ta židle stará. Ano, věř mi, byl bych všemi deseti pro zrušení veškerých dotací, aby bureš musel konečně hospodařit za svoje, nebo pro zavření všech putlerovců do klece, aby policie nemusela furt řešit jejich výsery, ale 108 hlasů pro to nikdy Fiala mít nebude.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 20:13) reagovat
To samozrejme vim, ale taky jsme tady tu inflaci nemeli jen rok. A zvysene vydaje na odstupnych a dalsich nakladech pro ruseni agend by clovek snadno pochopil, jenze zadne skrtani v eraru se nekonalo. A patrani po jedne jedine veci, kterou Fialova vlada udelala proti inflaci, stale pokracuje. Do ted ji zde nikdo nezminil.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (:.) (5.8.2024 20:08) reagovat
No rozhodně ty škrty nejde dělat 500 miliard za první rok.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 20:03) reagovat
Ale to neni pro me ideove cviceni relevantni. Neni muj problem, ze vladne petislepenec, to je Fialenkuv problem. Byl v komfortni pozici, mel stoosmicku, v prvnim roce vlady mohl nasrat kohokoliv a do voleb by se na vse zapomnelo (zvlast pokud by tim vyresil strukturalni schodek) ale on neudelal ani hovno a jen cumel a rozhazoval rucickama. A znovu pripominam, ze nize miko prohlasil, ze "vlada zabranila extremni inflaci" a do ted jsem neslysel jediny priklad jedne veci, kterou vlada proti inflaci ucinila.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (:.) (5.8.2024 19:58) reagovat
Druhý problém je, že ty instituty, ústavy, agentury atd. zdaleka nestojí těch 500 miliard, ale že často jen přehazují peníze z jedné hromady na nějaký konkrétní účel, který tak jako tak tento stát ze zákona řešit musí. Ten problém příliš velkého státu je daleko komplexnější a nejde ho řešit jen tak škrtáním. Např. ministerstvo kultury se nabízí jako první na ráně. No jo, ale máš státní památky a archivy, ty peníze reálně neušetříš. Tak co třeba školství? To je už tak silně podfinancované, hodně štěstí. Atd.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (:.) (5.8.2024 19:54) reagovat
Mohla. Kolik z toho dovolí škrtat jednotlivé strany vládní koalice? Co dovolí opozice? Zrovna slovenský makak by dokázal u mnoha věcí řvát jako pominutý, kdyby je vláda chtěla zrušit.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 19:48) reagovat
Mohla zrusit ministerstva, agendy, urady, ustavy, agentury, centra, fondy, strediska, instituty a dalsi casti statu primo placene z rozpoctu. Dej mi pero a seskrtam -500 mld behem chvile. To by bylo setreni, ne ta tragedie, co predvadi Fialenko.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (:.) (5.8.2024 19:38) reagovat
blm: Pravda, mohla těch 300 miliard zrušit. Důchodci by řvali jak pominutí. Jo, možná to měla udělat.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (Komentar) (5.8.2024 19:18) reagovat
Cykl: Obdivuhodny, opravdu. Pitomce, co v tyhle dobe obhajujou Rusko, nesnasim. Ale ty jses monstrozni hovado, co by melo mit svou vlastni kategorii kokotismu.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (kakamura) (5.8.2024 19:18) reagovat
blm dyť to bylo i v televizi, Fyjelenko zajel do obchodů v Německu a tím zlevnil Nutelu, a okolo toho se to všechno točí, proto nestojí kostka másla tři sta korun, drží to klucí mafiánští zuby nehty na uzdě!

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 19:17) reagovat
Co mohli delat lze vybrat z "katalogu" protiinflacnich opatreni. Zvysit dane, zariznout verejne investice, odlozit zbytne utraty z rozpoctu, predstavit vyrovnany rozpocet nebo dokonce prebytkovy. Tim nerikam, ze to vsechno vlada delat mela a ze to je vse dobry napad, jen uvadim priklady. Na rozdil od kokota miko, ktery do ted zadny priklad toho, co vlada udelala proti inflaci, neuvedl. No a co vlada udelala ve skutecnosti? Prilila do ekonomiky 300 miliard na dluh (za rok), cimz inflaci jen podporila.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (RoumenR (5.8.2024 19:14) reagovat
-> koš

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 19:12) reagovat
To je na jinou diskusi. Tady resime, co Fialenko a vlada skutecne udelali. Podle mika "vlada zabranila extremni inflaci", takze asi neco (u)delali. Jen se nemuzeme dobrat toho, co to teda bylo.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (:.) (5.8.2024 19:09) reagovat
A co přesně měli dělat? Inflace byla způsobená výkyvem cen vstupů. Jediné, co by bývalo bylo pomohlo, je zrušení příspěvků a doplatků na bydlení a narovnání postavení majitelů bytů vůči nájemníkům, ale nic víc mě nenapadá.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (kakamura) (5.8.2024 19:08) reagovat
cyklobuzno, Argentina s námi má hodně společného, to samé poválečná měnová reforma. :-D

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 19:06) reagovat
cyklista: A co konkretne teda Fiala a jeho vlada proti inflaci udelali? Protoze oni ji zvladli tim, ze neudelali vubec nic a proste ji vysedeli. Pockali, az se inflace zacala pocitat z jiz zvysenych cen a tim inflace jako takova sama od sebe klesla. Jen ty ceny zustaly vysoke. Necinnost ale za krok proti inflaci proste ani pri nejlepsi vuli uznat nemuzu. A miko dokonce tvrdil, ze "vlada zabranila extremni inflaci". Jen nikdo stale nevi jak.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (cyklistaRP (5.8.2024 19:04) reagovat
A za snahu ruským filckám pěkné ruské video: [odkaz]

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (cyklistaRP (5.8.2024 19:04) reagovat
Každá inflace pomine, třeba ta v Argentině běžela asi 50 let, ty truhlíku. A komančové inflaci po brutální přeměně průmyslu na těžký ukončili měnovou reformou 1:50, ty osle. jak by se ti to líbilo?

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (kakamura) (5.8.2024 19:01) reagovat
cyklobuzna každá inflace pomine, ty ceny neporostou příliš nad ceny v okolních zemích, v Německu, jen se ustálí na vyšší hladině, na to jsme moc malá ekonomika, na tom nemá jakákoli vláda zásluhu.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (cyklistaRP (5.8.2024 18:58) reagovat
Milí dementi, vzhledem k tomu, že inflace pominula za Fialovy vlády, asi to nějak zvládl, nebo že by to udělal za něho nesmyslnýma kydama Bureš? Nebo Okamura? Nebo naši sovětští přátelé?

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (kakamura) (5.8.2024 18:54) reagovat
signály vysílá a drahotu krotí, mimo miko by nám vysvětlil, že pokud by nekrotil, stálo by klasické máslo tři kila.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 18:53) reagovat
Ty vysilal kde kdo. Jak mam vedet, ze za bojem proti extremni inflaci nestaly signaly od Babise a ze to byly zrovna ty Fialenkovy? Porad doufam, ze ma miko nejake eso v rukavu a ze nam to rekne.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (ano) (5.8.2024 18:52) reagovat
Blm: vyslal jasne signaly?

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (kakamura) (5.8.2024 18:48) reagovat
Jinak klasické kydy - covid aka zavřené fabriky v Číně, ne, zavřené podniky a omezený obchod a pohyb u nás. "konec dodávek ruského plynu do Evropy" a začátek dodávek ruského plynu do Evropy přes prostředníky, několikrát dráž - náhoda. "Burešův nejšílenější covidový lockdown" agent Bureš to jenom okopíroval, s rozhazováním máš recht a Fyjalenko plynuje navázal.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 18:45) reagovat
cyklodement: Dekuji za rekapitulaci toho, co vsichni vedeli. Nahodou priklad neceho, co Fiala a jeho vlada udelali proti inflaci, ten bys nemel? Miko se snazil, ale na zadny takovy priklad stale nemuze prijit, ac s jistotou tvrdi, ze Fiala extremni inflaci zabranil. Jen nechce rict jak.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (kakamura) (5.8.2024 18:44) reagovat
To je správné, že se cyklobuzna stará o své milované Rusko, už ho tu dlouho nezmínil :-D

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (cyklistaRP (5.8.2024 18:42) reagovat
Milé dementní ruské filcky, starejte se o domácí ruskou inflaci (momentálně kolem 40%) a neserte se zase do civilizace. Mimochodem, spouštěče inflace byly covid a zavřené fabriky v Číně (1/3), konec dodávek ruského plynu do Evropy (taky tak) a Burešův nejšílenější covidový lockdown ve srovnání s ostatní Evropou a jeho a šílené Schillerové rozhazování peněz (podle zprávy kontrolního úřadu 90 % vydaných peněz nemělo s covidem nic společného.

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (blm v prestrojeni 4) (5.8.2024 18:33) reagovat
miko je opet kokot a podsouva nejake sracky, ktere tu nikdo nikdy nerekl. Nikdy jsme (za posledni roky) nemeli inflaci (y/y) 30 %. Mezirocni inflace u nas vrcholila nekde nad 18 %, ale bohuzel za dva roky slozena (neboli kumulovana, protoze takova inflace proste je) presahla 30 %. No a co ze to nas nejlepsi ukrajinsky premier Fialovic proti te inflaci udelal? To jsme se od mika stale nedozvedeli. Misto prikladu se zase zesral a zacal tu verzalkovat, ze inflace vlastne ani nebyla. :-D

Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' Obrázek 'Fiala nas ozebracuje' (mikoRP (5.8.2024 18:30) reagovat
"ale ze bys mne uzemnil jednim jasnym prikladem" debile, pro tebe udelam vujimku, zvopakuju potreti (a pro jistotu kapitalkama, at ti to do toho sveho maleho mozecku vleze): MAME TADY INFLACI 30%? NEMAME!

Strana 1/2. 1 2 následující