Odebírat | ||
Obrázek 'meme uk' (sdgjsrfjsfgh) (8.8.2024 0:11) | reagovat | |
Ne - nepsal jsi o Rusku. Psal jsi o migrační krizi v EUropě. Pouze ses pokusil lhát, že příčinou této migrační krize v EUropě je Rusko. Přitom pravou příčinou je EUropské vítačství. A do toho jsi lhal, že pokud někdo volí "protiimigrantské" strany, tak volí "falešnou alternativu Rusko". Přitom pokud někomu vadí migrace, tak volí proti EUropskému vítačství a ne pro nějaké Rusko. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 14:08) | reagovat | |
sadfk: Aha ja mel pocit, ze kdyz jsem napsal o Rusku a ty jsi na ten prispevek o Rusku reagoval a primo jsi se na to Rusko ptal, tak ze se jakoze bavime o Rusku. Ale tak asi ne. Ted sem pletes neco o recich v hospode a jaky maji vliv na priliv nebo co se ptas. Heled to ja nevim, ale urcite maji, samozrejmeze maji. A tim bych to zakoncil, packo. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (dežoláto) (7.8.2024 13:20) | reagovat | |
PS: Když ty videa vidím, upřímně se divím, že zatím žádné zasrané prase v uniformě nikdo nesejmul, fízlové jdou proti vlastním lidem a brání zmrdy, kteří by je nejraději povraždili, hnus je to. Čekám kdy zfouknou první sviňy a pak to bude jízda, britové jsou hrozný hovada když se naserou... | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (dežoláto) (7.8.2024 13:16) | reagovat | |
jste tu dobře vymité levicové kundičky, přesně to se v británii děje, teď tam protestují a lidi co už chtěji domu nechtějí pustit a na konci protestu zatýkají (i v případě nenásilného protestu) - samozřejmě brity, čmoudy, levicovo usebevražednou sběř a musulmanskou verbež nechávají být... přitom mezi protestujícími jsou britští černoši a sikhové a media o nich přesto reportují jako o krajní pravici, hnus je to, je mi z toho bezpráví špatně... a vy tady dáváte mínusy a protestující spojujete s nuzákovem... | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (sadfhvldskf) (7.8.2024 13:00) | reagovat | |
Takže se zeptám ještě jinak. Dejme tomu, že já vyjádřím kritický názor na politiku vítačství. Napíšu ho třeba do diskuse na Rouming, řeknu ho někde v hospodě u piva apod. Jak přesně to podpoří migrační krizi? Neboli kolik lidí z Afriky a/nebo blízkého východu to podle tebe přesvědčí k tomu, aby vyrazili na cestu do Evropy? | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (sadfhvldskf) (7.8.2024 12:55) | reagovat | |
Podívej se zpět do diskuse ty blekoto. O Rusku jsi začal blekotat ty v 10:10. A pokračoval jsi halucinacemi o tom, že Rusko někoho platí za kritiku vítačství atd. atd. A zaseklý jako kolovrátek jsi ty, protože místo jasné odpovědi na jasně položenou otázku opět blekotáš o Rusku. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 12:43) | reagovat | |
Jak nikdo nekritizoval? Nebavime se tady o nejake vseobecne kritice. To ty tady rikas, ze kazdy kritik je prorusky. Ja jsem kritik a proti rusky, jsi zasekly jak kolovratek v nejake sve myslence. Bavime se o pristupu Ruska k migraci. 1. podpori krizi, nebo vyvolaji krizi 2. nabizi falesne reseni, chteji tim oslovit blbce. Co na tom nechapes? | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (asdfnhdfgjsdf) (7.8.2024 12:30) | reagovat | |
psi chlup: A já jsem zase nepochopil, kde přesně je v tom tvém blábolení z cesty konkrétní a jasné vysvětlení toho, jak přesně živí migrační krizi kritika EUropského vítačství. Takže se znovu ptám: Jaký je konkrétní vliv kritiky vítačství na migraci? Kdyby nikdo vítání nekritizoval, tak by migráčci přestali migrovat? | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 12:06) | reagovat | |
cdlk: uplne jsem nepochopil, co jsi napsal. Existuje krize, ktera tady uz byla predtim. Na zapade to resi naivne a nesikovne. Rusko/Pakistan/Cina/Iran toho vyuzije a trochu tu krizi podpori, semtam hodi bombu, semtam koupi nove cluny migrantum, priveze je nakladakem na hranice. V Evrope pak vedou politickou kampan, kde kritiziju zapad, ze to neumi resit a nabizi jako alternativu teplou naruc ruskeho medveda. Vysledek je Fico a Orban u moci, pristi volby v CR taky vyhraje proruska sebranka. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (anonykrysa) RP (7.8.2024 12:04) | reagovat | |
Uhm, ponekud pozapominas na ty "neziskovky". Ty si jako myslis, ze duvod prelozenyho nafukovaciho clunu par metru od pobrezi je neco jinyho, nez se nechat "zachranit"? | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (asdcwdlbw) (7.8.2024 12:00) | reagovat | |
smajl2: Ano - kdyby. Jenže migranti sem chodí po milionech a to úplně evidentně mnoha migračními trasami. Nejen tou přes Rusko. Podle mě se ti migranti chtějí dostat na západ. Neboli je tam nikdo neposílá. Chtějí tam sami, protože jsou tam vřele vítáni. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (cdlkscjldsasd) (7.8.2024 11:56) | reagovat | |
psi chlup: Jinými slovy to tvoje živení migrační krize znamená, že někteří lidé kritizují migraci a prolhanci s bipolárním viděním světa jim podsouvají stupidní lži, že alternativou je Rusko. A ty prolhance taky platí Rusko? | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 11:52) | reagovat | |
ano, zapad je prohnilej plnej woke sracek. Rusaci tomu rozumi, tak toho sikovne vyuzivaji a zivi anti woke nalady. Hodi bombu, pujci migrantum cluny a pak trvdi opak. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (smajl2) RP (7.8.2024 11:50) | reagovat | |
@(ykxcumjkhg jednoducho... Ak by sem tych migrantov nevozili, alebo len par by ich sem chodilo, tak by ty zufalci ktorych rusi podporuju nemali o com bliakat... Kto si myslis ze posiela tych migrantov na polsku hranicu? Sak tam to je uplne evidetne! | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (anonykrysa) RP (7.8.2024 11:46) | reagovat | |
A neni to spis tak, ze liberalni zapad je opravdu prohnilej pytel woke sracek? Jen ta druha cast je pitomost, rusactvo je jeste o hodne horsi. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 11:31) | reagovat | |
Krizi podporuji tak, ze hodi bombu na nemocnici v syrii a tim zvednou vlnu uprchliku. Pak tady plati Okamuru, FIca a Orbana, aby rikal, ze liberalni zapad je prohnilej, neumi to resit a sRuskem bude lip. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 11:29) | reagovat | |
>> Na druhou stranu, ale verejne tvrdi, ze u nich by se to nestalo a nabizi falesnou alternativu, ze Rusko je zeme rozumu a bezpeci. Destabilizovat socialni system na zapade, vytvorit ekonomickou krizi, zatizit policii, vytvorit nenavist mezi lidmi, kteri migraci podpouruji a kteri ne. Oficialne se tvari, jako alternativa neschopnemu liberalnimu zapadu. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (xkthjdslw,kfd) (7.8.2024 11:22) | reagovat | |
Kde přesně jsi logicky vysvětlil, jak lze něco živit podporou těch, kdo jsou proti tomu? | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 11:18) | reagovat | |
ja ti to psal uz 2x. Neni duvod to psat po treti. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (yjnhdztxhnc) (7.8.2024 11:17) | reagovat | |
Zoufalejší způsob, jak se pokusit zamaskovat neschopnost věcné reakce, asi neexistuje. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 11:12) | reagovat | |
Ja se nedivim, ze to nechapes. Sry nemam cas to resit, musim narozdil od tebe makat. Ty si pises z Gay pride v Praze a u toho mavas Palestinskou vlajkou. Vlajkou zeme, kde by te povesil. Taklhe lze zivit podporu tech, kdo jsou proti tobe. packo | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (ykxcumjkhg) (7.8.2024 11:06) | reagovat | |
Jak lze něco živit podporou těch, kdo jsou proti tomu, může skutečně pochopit jedině někdo jako ty. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 11:00) | reagovat | |
ano, rusko tu krizi zivi. A navenek se tvari, ze by ji dokazalo vyresit a oslovuje tim blbecky. Funguje to treba na Slovensku velice dobre. U nas to taky funguje, ty jsi dukaz. Nedivim se, ze to nechapes. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (39) (7.8.2024 10:50) | reagovat | |
takhle si přijdou pro Okamuru do tubusária, za ten jeho proruSSký plakát | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (vzydengs) (7.8.2024 10:40) | reagovat | |
"protiimigrantskou" | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (vzydengs) (7.8.2024 10:39) | reagovat | |
Aha. Takže ruSSko kvůli podpoře migrace platí "protiimigratskou" FPÖ. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 10:27) | reagovat | |
Samozrejme je ovlivnuji, podivej se do Rakouska na uplatky politikum FPO, kdo jim je dava. Ale hlavne toho zneuzivaji. Ted si vytahni tu hlavu z ty svy prorusky prdele a bez radsi makat. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (qwlcudsms) (7.8.2024 10:23) | reagovat | |
A němečtí neziskovkáři jsou agenti Kremlu: https://www.reflex.cz/clanek/zpravy/96441/nemecka-kapitanka-carola-racketeova-chce-prevezt-do-evropy-pul-milionu-migrantu.html | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (qwlcudsms) (7.8.2024 10:17) | reagovat | |
Neboli ruSSáci můžou i za vítačskou politiku EU. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 10:10) | reagovat | |
K tem Rusakum. Rusaci (a podobne staty) podporuji migraci, vytvari zamerne bordel a organizuji migracni vlny. Vi, ze to udela na zapade bordel, bude to stat furu penez, zatezovat statni system. Na druhou stranu, ale verejne tvrdi, ze u nich by se to nestalo a nabizi falesnou alternativu, ze Rusko je zeme rozumu a bezpeci. Ze to funguje vidime na Slovensku a u nas takove strany uz podporuje 40 % lidi. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (Feshynak) RP (7.8.2024 10:03) | reagovat | |
@asdfghj: fair enough, zatial ce migranti s macetami vypaluju Birmingham a kazdy policait sa tam boji vobec prist. Migranti dostavaju podmienky a verejnoprospesne prac za znasilnenia. Zatial co Briti vezenie za nalepky alebo komenty na FB. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (asdfghj) (7.8.2024 9:46) | reagovat | |
Feshynak: Škoda, že k tomu nie sú žiadne bližšie informácie, takže môžeme zatiaľ len hádať. Ja by som ju len tak od pohľadu tipol na nejakú teroristku alebo nacistku alebo tak niečo. Alebo možno mala nejaký status na facebooku, ktorý pôsobil korozívne na britskú spoločnosť. Tých zločinov mohlo byť aj viac. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (Feshynak) RP (7.8.2024 9:32) | reagovat | |
UK sa v prdel obracia, ale vsetko musi mat co ruSSkom co nezapada s narativom [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (Feshynak) RP (7.8.2024 9:16) | reagovat | |
cpt out [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (Markétka ) (7.8.2024 8:52) | reagovat | |
Určitě nechce být pobodána nebo znásilněná - jasná far-right fašistka! | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (psi chlup is v prestrojeni) (7.8.2024 8:42) | reagovat | |
Jan: nemate tenhle tyden v Praze sraz? Jedes? | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (anonykrysa) RP (7.8.2024 8:19) | reagovat | |
To je ocelova pest delnicke spravedlnosti v podani Britskych soudruhu, soudruhu. | ||
|
||
Obrázek 'meme uk' (Jan Předchrta) (7.8.2024 7:50) | reagovat | |
co je to tady zas za proruskou nahnědlou propagandu? | ||
|