Odebírat | ||
Obrázek 'gender equality' (うし) (2.9.2024 4:31) | reagovat | |
wd43: Cetl jsem, ze dalkove plavani (obeplavat manhattan a podobne) vyhravaji zeny. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (wd43) (11.8.2024 16:56) | reagovat | |
no - dalsi pohled na vec: Kdyz vezmeme treba takovy box - tam je to mozna nejvetsi - muzi stejne vahy maji o desitky procent vic svalove hmoty nez zeny stejne vahy - je to dano geneticky. Proto napriklad v boxu to deleni smysl dava a prave proto se tolik lidi pohorsuje - protoze existuje duvodne podezreni ze vyherce zenskeho olympijskeho boxu je muz, tak je to proste nefer kdyby to tak skutecne bylo... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Jako vážně?) (11.8.2024 15:04) | reagovat | |
Na další sporty neumím odpovědět, to přiznávám. Takto do hloubky můj průzkum nešel. Avšak možná k dělení sportů dle pohlaví přinese další kontext tento podcast: https://www.ted.com/podcasts/good-sport/the-past-and-future-of-gender-in-sport-transcript . Netvrdím, že se musí sporty přestat dělit dle pohlaví, jen chci přinést další pohled na to, že to dělení není tak černobílé, jak se často prezentuje. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (miko) RP (11.8.2024 12:47) | reagovat | |
mne napadly sachy, ale s prekvapenim zjistuji, ze se hraje zvlast kategorie zen. to uz opravdu nechapu ... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (wd43) (11.8.2024 12:38) | reagovat | |
Aha - strelba - to dava smysl. Jeden z mala "sportu" kde jsou rozdily mezi muzi a zenami smazany diky panu Coltovi. Tak to potom jo. A co jine sporty? Beh? Plavani? Tam jsou si muzi a zeny taktez rovni? | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Jako vážně?) (11.8.2024 9:15) | reagovat | |
Ano, střelba: https://en.wikipedia.org/wiki/Shooting_at_the_1976_Summer_Olympics a následně https://en.wikipedia.org/wiki/Shooting_at_the_1984_Summer_Olympics | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (wd43) (11.8.2024 6:53) | reagovat | |
Už se v minulosti stalo, že nějaká sportovní disciplína byla pro všechny, ale pak jej vyhrála žena? Jako vazne? A ktera sportovni disciplina to byla? | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Jako vážně?) (11.8.2024 5:24) | reagovat | |
No, dovoluji si oponovat kolem tomu, že jsou sporty rozdělené dle pohlaví, protože ženy by neměly šanci. Už se v minulosti stalo, že nějaká sportovní disciplína byla pro všechny, ale pak jej vyhrála žena. No a další olympiádu už byly rozděleny a výherkyně musela sportovat v ženské kategorii. Obecně, pokud ve sportu dominuje muž, je oslavován jako vrcholný sportovec. Ale pokud ve sportu nedejbože dominuje žena, všichni hned pochybují o její autenticitě, musí projít testy pohlaví a čelí kritice. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (うし) (9.8.2024 21:29) | reagovat | |
autokrator: To je jako kdybych rekl, ze jsi zruda, protoze ti nejde matematika. Nebo protoze ti jde matematika moc dobre. Nebo protoze jsi barvoslepy. Nebo z jakehokoliv jineho duvodu, kterym se odlisujes od vetsiny (>50%) populace. Proste se tak narodily, je to problem vrcholoveho sportu, kretnu, kteri to zerou, lidi, kteri to organizuji a neni duvod, proc kvuli tomu byt nasrany na vsechny intersex lidi na planete. Pokud chcete byt na nekoho nasrani, tak to je vrcholovy sport - tam se problem tvori. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (no-X) RP (9.8.2024 17:03) | reagovat | |
pan_Jaroslav_Crha_guru_IT: Právě že mají. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (autokrator) RP (9.8.2024 13:43) | reagovat | |
Jsou to zrůdy. Nezajímají mě. Ať si to řeší v rámci sportu. Jistě si ženy ve svých sportech dokážou zvolit nějaké schopné mužské zástupce, kteří za ně rozhodnou. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Šavle) (9.8.2024 13:20) | reagovat | |
být to kastráti, nemají problém s testosteronem | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Šavel) (9.8.2024 12:47) | reagovat | |
Smajl2: Nejsou trans (kastráti), jsou intersex (hermafroditi). https://echo24.cz/a/HhsKE/uhel-pohledu-sulovska | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (smajl2) RP (9.8.2024 12:18) | reagovat | |
@Gdfjfjj minimalne ta nalavo je z krajiny kde nieco ako trans neexistuje... Tam ju beru ako zenu.... Este nieco? | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (anonykrysa) RP (9.8.2024 12:18) | reagovat | |
Tak pustit do zenskeho souboje chlapa je asi jako pustit na cyklozavod motorkare. Takze asi tak. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (tdkb) RP (9.8.2024 12:11) | reagovat | |
parada. myslel som ze olympiadu budem ignorovat ale ked vidim kolko debilkov to nasralo nakoniec sa hrozne bavim | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (anonykrysa) RP (9.8.2024 12:03) | reagovat | |
A upozornuji kazdeho libtarda, ktery netusi co znamena 46-XY 5-ARD, aby to ani nezkousel | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Gdfjfjj) (9.8.2024 12:03) | reagovat | |
Transka s ustrihnutym perem neni zena | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (anonykrysa) RP (9.8.2024 12:01) | reagovat | |
Zeny nemaji funkcni varlata produkujici testosteron. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (LeMat) RP (9.8.2024 11:43) | reagovat | |
su to sice zeny ale dezolati citia ze su to chlapi a nikto ich nechce respektovat... fnuk... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (smajl2) RP (9.8.2024 11:37) | reagovat | |
Kde na obrazku su biologicky muzi? Obe maju vaginu.... Autor ide tvrdit ze osoba z vaginou je chlap? To bude nejaka liberalna LGBT mrdka! | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (miko) RP (9.8.2024 10:55) | reagovat | |
kravicko - jsi nepochopil. at je kdo chce, jakej chce byt - v beznym zivote. ale at s tim nikoho neotravuje. at se nesere do prostredi, kde plati presne dana pravidla (ale ne slovickareni, co prate tito delaji) a jeste z toho chteji tezit. to je jako kdybys na sermirskou soutez nastoupil s SA-58, ci AR-15 protoze ty to nazyvas kordem a identifikujes svuj nastroj jako kord. picovina na entou a kdo to zneuziva (protoze o nic jineho, nez o zneuzivani nejde) jsou picusove. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (9.8.2024 10:50) | reagovat | |
nox ty taková smažka a máš takový špatný noty? Ony přece koule nemají. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (うし) (9.8.2024 10:50) | reagovat | |
Budeme delat problemy lidem, kteri maji neobvykle geny jenom kvuli nejakemu pojebanemu sportu? To je jako kdybychom buzerovali vsechny levaky na planete, protoze si po srani utiraji prdel levackou a my jsme se rozhodli udelat zavody v utirani prdele levackou sousedovi a potom brecet, ze levaci maji nefer vyhodu. At si pojebany sport vyresi sportovci a neobtezuji tim prosim zbytek populace. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (no-X) RP (9.8.2024 10:20) | reagovat | |
Je v ženském boxu povoleno kopnout soupeřku do koulí? | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (autokrator) RP (9.8.2024 10:18) | reagovat | |
jsou to zrůdy | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (DQDLM) RP (9.8.2024 10:14) | reagovat | |
Jinak si vzpomeňme na Caster Semenyaovou ... u té také dobroseři tvrdili, že je to stoprocentní žena a všichni pochybovači jsou nepřející svině, sexisti a rasisti. Kdyby v roce 2010 bylo IN protiruSSké tažení, pak by se nechali označit i za posluhovače Kremlu a proruSSké onuce | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (DQDLM) RP (9.8.2024 10:04) | reagovat | |
Ať Imán Chalíf podsoupí testy na genetiku v nějakém západním zařízení. Tím se ukáže pravda a můžou jí všichni pochybovači vykouřit čuráka. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (psi chlup is v prestrojeni) (9.8.2024 10:02) | reagovat | |
jak pise wc: vycitas nam neco, co sam delas. Jeste napis, ze jsme kreteni. Ja to o tobe nepsal btw. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (psi chlup is v prestrojeni) (9.8.2024 10:01) | reagovat | |
Protoze ten test je lehky udelat a ukazat ze ma XX, rusak ukazal aspon neco a Podivej se jak ty tady diskutujes, nelibi se ti nazor, ze zeny s XY nemaji soutezit, tak nas Oznacis nas za speky, nuly, ktery nic nedokazali a narozdil od talentovanych lidi do toho nemaji co kecat. Kasparkovou oznacis za bigontni fanaticku. (vis vubec co to slovo znamena?). Argumenty od tebe 0, jen osobni utoky na lidi s jinym nazorem. Sup sup utikej na HR si postezovat k Roumenovi, cancel kulturu zvladas dobre. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (AC/WC) (9.8.2024 9:59) | reagovat | |
Rama: Jo, nikdo je nevidel, tudiz jsi si jist, ze by prosla. Nam tu nadavas, ale soudis uplne stejne bez dukazu. Stejne jako u nich argumentujes tou picou, kterou jsi taky nevidel. Tolik k diskusi. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Občan Y) RP (9.8.2024 9:53) | reagovat | |
Na obrázku chybí ti biologičtí muži a autorovi mozek. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 9:53) | reagovat | |
AC/WC a psi chlup: A zase se vracíme na začátek: bláboly s testosteronem a XY šíří Umar Kremlev, žádné testy nikdo (kromě něj) nikdy neviděl. Jinak nic, za co byste jí vy spravedliví chtěli svévolně vyloučit neexistuje, všichni jen papouškují toho rusáka. Koneckonců si můžete udělat obrázek - vyjádřil se na tvitru - posílá na MOV ďábla, vyhrožuje napadením a nakonec udeří do monitoru. jen abyste věděli, komu sloužíte. https://x.com/umarkremlev/status/1819385297483801007 | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (psi chlup is v prestrojeni) (9.8.2024 9:46) | reagovat | |
jenze mezi phelpsem s nohama jak lachtan a tema zenskejma je zasadni rozdil. Phelps soutezi v nejvyssi kategorii, v kategorii bez omezeni. Kdezto zensky, soutezi v kategorii pro slabsi pohlavi. A cela t adiskuze je o tom, jestli transgender sportovci maji soutezit s muzi, kdyz prosli pubertou jako muzi. Ted se jim zakazuje soutezit se zenama, nedavno se za tenhle nazor vyhazovalo z prace. Ted se resi zeny s XY chromozonama, je tam nejaka diskuze, kde udelat tu caru a ty bys zase zakazoval to rikat. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (AC/WC) (9.8.2024 9:45) | reagovat | |
Mozna... Ale aby byla zachovana nejaka spravedlnost, existujou elementarni pravidla. Rozdeleni podle pohlavi, vahovy kategorie, paralympijsky discipliny atd. Bud se to bude dodrzovat vsechno nebo nema smysl dodrzovat nic. Ignorovat jedno pravidli, protoze nekdo bude smutnej, ze ho nesplnuje? A nejde o ptaka mezi nohama, ten ti k silnejsimu pravymu haku nepomuze, ale kdyz mas hladinu hormonu jak chlap, tak to zasadni rozdil udela. A taky, ze dela podle toho, jak ta olympiada probiha. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 9:37) | reagovat | |
AC/WC: I když jsem to myslel spíš tak, že sportovci jsou tak jako tak výjimeční, geneticky, talentem a ochotou dřít. Tím se liší od těch, kteří flušou sliz zpoza monitoru. Proti Phelbsovi nebo Boltovi taky nikdo neměl šanci. Nebo ten japonský špekoun co zalehl Krpálka. Je to spravedlivé, taky ne. A to už nemluvím o Kratochvílové, Fibingerové nebo Navrátilové. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 9:34) | reagovat | |
AC/WC: Spravedlivé by to bylo, akorát by si ženy už neškrtly. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (AC/WC) (9.8.2024 9:32) | reagovat | |
Rama: "Třeba zakážou někomu sportovat jen pro to, že se narodil schopnější než jiní a všichni dezoláti, co furt požadují svobodu budou mít ze zákazu radost". S touhle logikou ale nemusis delit sport na zeny a muze a muze byt jen jedna kategorie. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 9:23) | reagovat | |
psi chlup: No, že jsou to zvířata zrovna neřekla, ale jinak má pěkně bigotní názory. Proč ne, Lukáš Pollert taky rozumí ruským raketám e nebojí se nás poučit. Třeba zakážou někomu sportovat jen pro to, že se narodil schopnější než jiní a všichni dezoláti, co furt požadují svobodu budou mít ze zákazu radost.... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (psi chlup is v prestrojeni) (9.8.2024 9:13) | reagovat | |
rama, tak samo, ja si muzu zakazovat co chci, ale hlavne to rikala i Sarka Kasparkova, ze to jsou zvirata a ne lidi a ta tomu rozumi, protoze sama byla na olympiade. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Awsedq) (9.8.2024 9:11) | reagovat | |
fake a pro ruskomrdky dobry | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (LaboTec) RP (9.8.2024 9:10) | reagovat | |
Keby niekomu narástli blany na rukách, neodstránil si ich (aj keď mohol) a tak má vďaka tomu v bazéne o cca 30% lepší čas, malo by sa mu zakázať súťažiť? Podľa mňa áno, podľa niekoho iného nie. Je ťažké určiť kde je pomyselná hranica medzi odchýlkou a vadou, za mňa je toto vada ktorá im mazal zabrániť súťažiť... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 9:10) | reagovat | |
psi chlup: To mi přijde asi nejzábavnější moment, že by jim měli upřít zápasit v BOXu, protože dávají moc velké rány. Že by se holky měli jen tak decentně bacat. Prostě svévolně vyhodit někoho jen proto, že je moc dobrej. Zajímavé je, že když jedna z nich v Tokiu skončila v semifinále, tak to nikomu nevadilo... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (psi chlup is v prestrojeni) (9.8.2024 9:01) | reagovat | |
tak hlavne to neni pravda, protoze jsou v jine vahove kategorii a splu boxovat fakt nebudou. A ano meli je vyloucit, tady jde o zdravi. Pokud tam presity buzny plavou v bazenu, budiz, to tak mozna stoupne voda, ale tihle nekomu urazi hlavu. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 9:00) | reagovat | |
O.o: Nevím, jestli jsi myslel mě, ale to s válkou nijak nesouvisí. To, že je Umar Kremlev russák a má hodně špatnou pověst a testy nikde nejsou k dohledání je fakt sám o sobě. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (O.o) (9.8.2024 8:57) | reagovat | |
Tihle hybridi jsou mi fuk. Obdivuju, ale vytrvalost nekterejch individui. Jak dokazou u cehokoli zacit hrotit s rusakama a ukrajincema. Musite ty sracky vsude cpat? Ne vsechno se tyka posrany valky na ukrajine. Chapu, ze tpuzite po pozornosti, kterou vam rodice odepirali, ale timhle jen serete lidi. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 8:55) | reagovat | |
iskricka_p: Tam je to vysvětlené velmi přesně. IBA pod vedením russáka Umara Kremleva je vyloučila z šampionátu v Indii, na základě "testů", které nikdo nikdy neviděl. Mimochodem IBA a především Umar Kremlev mají hodně špatnou pověst, notabene tam už ani není. Takže zase nic... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (iskricka_p) (9.8.2024 8:50) | reagovat | |
tu je to vysvetlene. https://standard.sk/725589/akeho-pohlavia-je-iman-chalif-ktory-na-olympiade-boxuje-so-zenami-biologovia-reaguju chromozomy XY. to hovori za vsetko | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 8:50) | reagovat | |
Aknel: Předpokládám, že žádný důkaz o to, že by tomu tak bylo nemáš... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Devadesat) (9.8.2024 8:49) | reagovat | |
Tohle fakt zenska neni | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Aknel) RP (9.8.2024 8:45) | reagovat | |
Nejsou muži ani ženy. Jsou biologicky intersexuálové. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 8:45) | reagovat | |
wd43: Mají pipinky a indetifikují se se svým pohlavím, co by si tradičňohodnotový buran mohl více přát? | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Jjjjjj) (9.8.2024 8:43) | reagovat | |
Jo, jenže ženy to nejsou taky... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (wd43) (9.8.2024 8:43) | reagovat | |
pokud si myslite ze jsou to holky, mate nejake dukazy ze nejde o biologicke muze? nebo je to jen na vase dobre slovo? | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 8:36) | reagovat | |
Uploader si myslí, že lidé s pipinkou jsou muži, zjevně je homosexuální... | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Staremperor) RP (9.8.2024 8:34) | reagovat | |
Až na to, že nejde o biologické muže. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (Rama) (9.8.2024 8:32) | reagovat | |
Russká olympiáda v dezinformacích vrcholí a zlatou medaili získává in memoriam Prigožin se svou trollí farmou. | ||
|
||
Obrázek 'gender equality' (wd43) (9.8.2024 8:32) | reagovat | |
Francie opet prepisuje dejny! | ||
|