Odebírat | ||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (sdaf) (16.8.2024 9:35) | reagovat | |
volili papeza a nevyslo to? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Filipes) RP (15.8.2024 15:10) | reagovat | |
(Merlin): Jsou prázdné? A co tam tedy hoří? Beton, nebo ocel? Prázdná je tak možná tvoje hlava. Jsou plné něčeho hořlavého (pravděpodobně pneumatik) a proto hoří. A Ukrajinci za to fakt nemůžou... | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Direct) RP (12.8.2024 22:14) | reagovat | |
co víte čím v té elektrárně chladí možná místo vody používaj ropu | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (KING_OF_OKENA) RP (12.8.2024 19:39) | reagovat | |
kdyby teď padnul mír, russácká ekonomika bude ještě víc v hajzlu než už je. Putler válku potřebuje, ale taky potřebuje někoho, kdo má iq vyšší než russácká pračky ne gerasimova a spol. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (putin je zmrd) (12.8.2024 14:01) | reagovat | |
Rusove- co slovo to lez, co cin to zlocin..... je to fakt ftipny jak to vychazi... zapalena chladici vez elektrarny-to nikoho normalniho nenapadne | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (kutululů24) (12.8.2024 13:41) | reagovat | |
Koukám, že stále platí, že podle elfů souvisí s Ruskem úplně všechno. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (ukulele24) RP (12.8.2024 13:37) | reagovat | |
Koukám, že stále platí, že jakmile Rusko něco posere, tak blbblb a jeho parta makají přesčasy | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (dežoláto) (12.8.2024 13:29) | reagovat | |
ne, to je fakt, putlerovo poskoci tady hlásili ať se nikdo neočkuje, přitom v chudobinci jeli brutální očkovací operaci... | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 13:28) | reagovat | |
Tímhle si vy opíchanci omlouváte, jak jste skočili Flegrovi a spol. na špek? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (putin je zmrd) (12.8.2024 13:05) | reagovat | |
Straseni mrazakama bylo hlavne v russku - meli tam nejdrsnejsi protikovidovy opatreni | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (:.) (12.8.2024 12:43) | reagovat | |
Jo, nejdou, holt se tam rusák zakopal a zaminoval víc než je zdrávo. Tohle je ale trochu jiné - v Kursku jde o nebráněné území rusácka a o velký vnitropolitický průser pro putina. Pokud to v rozumné době nevyřeší / nezastaví, tak se mu rozsype mocenská struktura. Proto říká, že když se Ukrajina udrží v Kurské oblasti (a bude expandovat) ještě tři týdny, nevidím způsob, jak by mohl putin pokračovat na své židli. rusák je krutý; že se nedaří ve válce, budiž, nas mnogo, ale prohra na vlastním území se trestá. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 12:42) | reagovat | |
Propagandisticky to "napadení ruSSka" evidentně zafungovalo stejně dobře jako strašení mrazákama. Další Tečku? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (blm v prestrojeni 4) (12.8.2024 12:37) | reagovat | |
A bude to predtim nebo potom, co budou osvobozeny Tokmak a Polohy? Zatim ti tvi osvobozovatele maji skluz dva roky, moc ti ty predikce nejdou, to ti povim. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (:.) (12.8.2024 12:30) | reagovat | |
No, rusákům toho moc nezbývá, museli snížit tempo, aby vydrželi déle, a rozjet nějakou výrobu, navíc musejí sahat do železných zásob všeho, včetně financí. A tyhle všechny věci pomalu docházejí. Přidej k tomu to, že je teď putinovo rusácko veřejně před celým světem zesměšněno a putinovi se to začíná sypat. Kursk dost možná rusák neubrání. Ano, do poslední chvíle se bude tvářit hustě jako největší frajer. Ale pak přijde rychlý sešup a po putinovi bude veta. A troufnu si tvrdit, že k tomu dojde ještě letos. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (putin je zmrd) (12.8.2024 12:26) | reagovat | |
Aktualne rusum dosly tanky a musi jezdit na golfovejch vozicich... ta predpoved celkem vysla | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (blm v prestrojeni 4) (12.8.2024 12:21) | reagovat | |
Ty zpravy predpokladam pochazeji od stejne renomovanych zdroju, ze kterych uz vime, ze Putin ma rakovinu, zbyva mu mesic zivota, Rusum zbyvaji rakety, paliva, maziva, technika, vojaci, jidlo, vybava a vyzbroj uz jen na tri dny valky (aktualne bezi den 751 tech tri dnu), atd. Tak to jo, to je vazne. uku: On Luka uz prevzal vladu v Rusku? Clovek chvili nesleduje zpravy a utece mu tak vyznamna vec. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (ukulele24) RP (12.8.2024 12:15) | reagovat | |
blm: Tak to bohužel nemám, leda toho Lukašenka tam. Třídenní speciální operace jde totiž přesně podle plánu | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (:.) (12.8.2024 12:14) | reagovat | |
No, pokud se udrží v Kurské oblasti ještě tak tři týdny, bude židle pod putinem velice horká. Poslední zprávy, co mám, hovoří o tom, že putin už vůbec nevěří armádě a pověřil řešením Kurské oblasti FSB. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (blm v prestrojeni 4) (12.8.2024 12:06) | reagovat | |
Ukrobuzny teda dneska jedou bomby, prej jak kocka s mysi Leda tak chroma kocka, co se rozhodla pred mysima spachat ritualni sebevrazdu tisici mysich kousnuti, dostava jedno za druhym ale neprestava se mysim posmivat, ze ji nezabiji dost rychle. Tuhle iniciativu budou budouci historikove hodnotit jako nejvic dementni iniciativu v historii. Ale pro ukrobuzny asi dobry. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (putin je zmrd) (12.8.2024 12:05) | reagovat | |
Pockej takze ty tvrdis ze zapadni propaganda donutila ruska statem rizena media a ruskem rizeneho Lukasenka rikat ze rusko obsadi Ukrainu za tri dny? A to ti neprijde ani trochu divny ale neduverujes zapadnim nezavislym mediim? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (:.) (12.8.2024 11:56) | reagovat | |
Jojo, prvotní invaze naplánovaná tak, aby ten nachystaný článek oslavující vítězství vyšel ve správnou chvíli, ale ono se to při provedení posere, Ukrajinci nečekaně kladou odpor a rychlému obsazení Kyjeva z výsadku rusáků u Hostomelu se podaří zabránit, takže 21. srpen 1968 se nekoná a rusák musí sáhnout k plánu B. Aktuálně už jsme u nějakého plánu M, možná N, 3denní operace trvá už 901. den, Ukrajina přebírá iniciativu a hraje si s rusáky jako kočka s myší. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (ČESKEJ WOCAS) (12.8.2024 11:32) | reagovat | |
Ten kokot blm se v těch svých sračkách co zěho lítaj na všechny strany už začíná totálně topit. Tak já bych si prosil už jen to kafíčko s mlíčkem a dva cukříky | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (blm v prestrojeni 4) (12.8.2024 11:21) | reagovat | |
uku: No a nejaky reprezentant RF by se do sestrihu nenasel? Mne totiz nezajima, co si vykladaji nejake mluvici hlavy v televizi, na kterou se koukate. Mne zajimaji vyjadreni prezidenta (primo i pres mluvci), premiera, zamini a tak podobne. Tak mne vzbudte, az takove najdete. Do te doby to je jen hoax vytvoreny zapadni propagandou. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 11:20) | reagovat | |
No jasně. Média budou zveřejňovat dětinské pokusy o podsouvání názorů zoufalců typu "kuraci ruskych curaku". | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (12.8.2024 11:13) | reagovat | |
Flegr požaduje, aby média nepřinásela názory lidí, kteří se danou tématikou zabývají, ale raději postovala diskuzi z Roumingu a dalších fór hojně navštěvovaných absolventy VŠŽ. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (ukulele24) RP (12.8.2024 11:09) | reagovat | |
blm v prestrojeni 4: k třídenní operaci máš sestřih třeba tady: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 11:06) | reagovat | |
Oprava: co předkládají media | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 11:05) | reagovat | |
Téma je stále jedno a to samé: víra v to, co předkládají mediální. Pouze je demonstrováno na různých příkladech. Někomu jako ty to ale vysvětlit opravdu nedokážu. Sorry jako. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (miko) RP (12.8.2024 11:00) | reagovat | |
zkus polopate vysvetlit, o cem ted tocis. protoze jako vzdy, proruske filcky nahazite tisice picovin z ruznych temat, clovek, co u toho nesedi fakt nestiha prepinat vasim tempem. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 10:52) | reagovat | |
Takže výroky Flegra zveřejněné v médiích vážně nebereš, ale výroky neznámého ruSSáka zveřejněné v médiích bereš smrtelně vážně? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (miko) RP (12.8.2024 10:46) | reagovat | |
nechapu - to fakt nekdo flegra bral vazne? a dokonce ho dodnes bere vazne? vzdyt bylo od zacatku jasne, ze to je samec od Cerne kroniky, z filmu At ziji duchove. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 10:37) | reagovat | |
https://www.youtube.com/watch?v=sxlsZIGdbvk | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (12.8.2024 10:29) | reagovat | |
Tak sem napiš, co Flégr řekl. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 10:27) | reagovat | |
To "média informovala o aktuální situaci" znamená, že reálně byly ty tisíce mrtvých denně a Flegrovy pouliční mrazáky byly plné nevaxinovaných mrtvol? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (12.8.2024 10:23) | reagovat | |
Jako že média informovala o aktuální situaci? To je ale hodně přes čáru. Jak si to vůbec mohly dovolit. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (12.8.2024 10:21) | reagovat | |
To se učí na politických školách v Russku. Umění stočit debatu jinam a zahltit etér nesmyslama, aby nedalo věřit ničemu. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 10:20) | reagovat | |
Nejsme zpět u očkování. Jsme stále u médií. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (12.8.2024 10:19) | reagovat | |
Russko nesleduju, russký noviny nečtu, russko mě nezajímá, ale mám o něm ty nejlepší informace a vím, že vždyzky mluví pravdu. Trust me bro. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky ) (12.8.2024 10:18) | reagovat | |
A od hořící vody jsme zpět u očkování achjo | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (:.) (12.8.2024 10:17) | reagovat | |
miko: Tak ono to bylo vidět už v 2020, kdy průzkumy ukazovaly zcela jasně výsledek A, sázkové kurzy ukazovaly zcela jasně výsledek A, analýzy ukazovaly zcela jasně výsledek A, dopadlo to nakonec výsledkem A, a lidi popírající realitu, mezi nimi i zde místní blmblb, se mohli (a mnozí stále mohou) pominout a ječeli (a mnpzí stále ječí) podvod. Prostě blmblb a vnímání reality jsou dvě zcela odlišné věci. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (blm v prestrojeni 4) (12.8.2024 10:13) | reagovat | |
Ruske noviny nesleduju, natoz jeste nekolik. Nejsem tak velkej "ruSSak" jako vy. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (miko) RP (12.8.2024 10:10) | reagovat | |
rikal jsem uz nekolikrat, ze i kdyby ruske filcky byly mlaceny faktama po hlave a rvalo se u toho FAKTA FAKTA, tak je nebudou vnimat - je to naprosto nad jejich primitivni nervovou soustavu | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Flegr) (12.8.2024 10:05) | reagovat | |
Není to tak dávno, co spousta našich novin psala, že budou mrazáky v ulicích. Vážně chcete brát za fakta úplně všechno, co presstituti vyplodí? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (:.) (12.8.2024 10:02) | reagovat | |
A to se uklikli hned v několika rusáckých novinách, že jo... | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (blm v prestrojeni 4) (12.8.2024 10:01) | reagovat | |
vypatlana tecka: To nevim, ale kdybych si mel tipnout tak kvuli lidske chybe, jako ze se nekdo proste uklik. Noviny po celem svete uz maji napsane clanky pro ruzne varianty o udalostech, ktere jeste nenastaly. Cimz autor clanku netvrdi, ze jiz nastaly. Ale to je pro dementy formatu ukrobuzen prilis slozite k pochopeni. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (miko) RP (12.8.2024 9:56) | reagovat | |
no nekdo to sem dal docela nedavno: [odkaz] (Juraj) (11.8.2024 16:23) ... apro jistotu zkopiruju sem i samotny link [odkaz] ale ti to davali uz xkrat - samozrejme, podle ocekavani, jsi to pokazde prosel mcenim, jakoze jsi to nikdy nevidel | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (:.) (12.8.2024 9:56) | reagovat | |
"A jak zjistíš, kdo má pravdu?" - Celkem jednoduše, podívám se na okolnosti, zvážím pravděpodobné scénáře a zohledním dosavadní záznamy ohledně pravdivosti rusáků. A z toho všeho je jasné, že rusák tam pálí svoje pneumatiky, aby vyděsil svět. "Uz jsi nasel puvod toho vyroku o 3denni operaci u nejakeho predstavitele RF?" - Protiotázka: Už víš, proč tehdá hned ten víkend vyšel ten článek oslavující vítězství rusácka? https://web.archive.org/web/20220226051154/https://ria.ru/20220226/rossiya-1775162336.html | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (blm v prestrojeni 4) (12.8.2024 9:45) | reagovat | |
Takze ted uz i ukrobuznam rikate rusti propagandisti? Miko ty zase jedes na pohar za picovinu tydne a to je teprve pondeli ani ne 10 rano. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (miko) RP (12.8.2024 9:42) | reagovat | |
akoratze ten hoax sirili rusti propagandisti. blbiku, nesnaz se, uz te zname, jak vlastni boty | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (blm v prestrojeni 4) (12.8.2024 9:40) | reagovat | |
chlup: Uz jsi nasel puvod toho vyroku o 3denni operaci u nejakeho predstavitele RF? Protoze bez nej jde o hoax zapadni propagandy. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (miko) RP (12.8.2024 9:34) | reagovat | |
coz o to, hori vsechno: kov, beton, dokonce i voda muze horet - zalezi ciste na teplote. ale jak dronem dostat dostatecne teplo, aby zacal horet beton ... a i kdyby tam hodili bily forsfor (nuz, ale to je spis specialita rusaku), tak to bude tam vypadat uplne jinak. proste pneumatiky ... asi 54321 dronu dotahlo vzduchem pneumatiky (to musel byt pohled!), postupne je naukladaly na hromadu, a pak posledni dron to zapalil ... fakt uveritelna pohadka | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (12.8.2024 9:28) | reagovat | |
Zdejším rusským fanouškům Vladimíra Putlera není vůbec divný, že hoří beton, kov a voda. Jednou to řekli v Moskvě, tak to musí být pravda. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (psi chlup is v prestrojeni) (12.8.2024 9:27) | reagovat | |
blmblbak: tak co jak to Rusakum jde? Uz jste obasdili Kyjev behem 3 dni? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (tak určitě) (12.8.2024 9:25) | reagovat | |
Merlin: snadno, rusové prokazatelně lžou skoro vždycky, kor když jde o takovou věc | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (blm v prestrojeni 4) (12.8.2024 9:24) | reagovat | |
Prej jak tam ty pneumatiky dostali? Pico ze jsou ukrobuzny stupidni biologicky odpad se vedelo uz davno, ale ze budou potrebovat vysvetlit jak funguje kolo jsem necekal ani ja. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (ukulele24) RP (12.8.2024 9:19) | reagovat | |
Merlin: Ten byl dobrej. Takže hádám Američani donutili Putina zaútočit na Ukrajinu a teď Ukrajinci natahali a zapálili pneumatiky do Ruskem ovládaný ZNPP. Hádám, že v tom taky měli prsty Američani, že? Ti Amíci jsou ale fikaní. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (miko) RP (12.8.2024 9:13) | reagovat | |
nezalezi na faktech - mosvka rika, ze to udelali ukrajinci, tak to udelali ukrajinci. nechapu, co na tom nechapete. mrdlin a blb vam to tu uz od rana vysvetluji. | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky ) (12.8.2024 9:03) | reagovat | |
Merline: jak tam Ukrajinci ty pneumatiky dostali? Nebo cokoliv jiného v takovém množství aby to způsobilo takový požár. A kdo dal povel k vypuštění "bazénu" který tvoří dno té věže a stojí v něm tisíce kubíků vody i když je okruh věžové chladící vody odstavený? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (Merlin) RP (12.8.2024 8:51) | reagovat | |
Jo. Rusové zas tvrdí, že to udělali Ukrajinci. A jak zjistíš, kdo má pravdu? | ||
|
||
Obrázek 'po tydnu konecne tvrda reakce na utok' (ukulele24) RP (12.8.2024 8:51) | reagovat | |
Hezká ukázka jednoduchosti Rusáků, i když nutno uznat, že tohle bylo hodně zoufalý i na ně | ||
|