Odebírat | ||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Kalda) RP (28.8.2024 6:39) | reagovat | |
kmikal: proc je posilat pod polaky, jeste se muzou pridat k jednomu sousedu a tim jsou ukrajinci | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (kmikal) RP (27.8.2024 21:44) | reagovat | |
coboli k cemu ze jste chteli ten samostatny stat? Abyste si za valky volili zmrdy, co kolaboruji s nepritelem? Tak zjevne nemate na to mit stat, jdete pod Polaky, to jsou taky katolici, kdyz nechcete byt s nama ani s Madarama a nez se dockate rusa na vychodni hranici, to se jeste nacekate. Sami na to nemate, ale v nakem chranenem bydleni typu autonomie, kde za vas bude nekdo delat relevantni zahranicni politiku, to by slo, ne? | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Duncan Idaho) RP (27.8.2024 21:31) | reagovat | |
Historie slovenska = Start Samova rise, pak ta Nitra na chvilku.... madari.....madari....madari....madari... nazi... pak se prisrali k nam ....pak chteli do sssr....a ted zase do russka | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Alipaša) (27.8.2024 20:55) | reagovat | |
Jebe? Šak Slováci majú takú istú dlhú históriu jak Češi a Maďari. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egal) (27.8.2024 19:27) | reagovat | |
kmikal/zachrta: # https://ibb.co/frNHgrL | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egal) (27.8.2024 19:20) | reagovat | |
kmikal/zachrta: https://hlidacipes.org/udavacske-dopisy-cechu-jsou-i-po-desitkach-let-chmurne-cteni-zatknete-ji-je-to-zidovka/?_zn=aWQ9MTgxNDkyNzg3MzY0Nzg2NzgwMXx0PTE2NzMzODE4NTEuNjc1fHRlPTE3MjQ3NzU4NzQuODY2fGM9RUNGNUNFQjg0MDg5OUJEQzIyMjc4MUU2RDFDQzhGN0I%3D | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egal) (27.8.2024 19:12) | reagovat | |
kmikal/zachrta: Udávání po našem. Nacistům Češi donášeli na kolegy i příbuzné # 4. listopadu 2018 # idnes.cz # Nacistické úřady za protektorátu byly mnohdy zavaleny udáními. Donášelo se na sousedy, příbuzné, kolegy. Z nejmalichernějších důvodů, z omezenosti, z podcenění následků. Po příbězích českého bonzování pátral týdeník 5plus2 v Archivu bezpečnostních složek. * ZAVALENI UDÁNÍMI * | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egal) (27.8.2024 19:03) | reagovat | |
kmikal/zachrta: Udavačství https://www.idnes.cz/xman/styl/protektorat-kolaborace-udavac-okupace-nacismus.A181101_124926_xman-styl_fro # zatiaľ stále bez fotky | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egal) (27.8.2024 19:01) | reagovat | |
Pardon, Merlin to bolo pre Kmikala. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egal) (27.8.2024 18:59) | reagovat | |
merlin/zachrta: Udavačství bylo v poválečném období považováno za obzvláště odporný čin. Mimořádné lidové soudy, které vznikly jedním z dekretů prezidenta Beneše, poslaly do vězení či na šibenici přes 20 tisíc zejména českých, ale i německých udavačů. „Češi byli daleko častěji souzeni pouze pro udavačství, u českých Němců byla tato obvinění často upozaděna závažnějšími činy, například funkcemi v nacistických organizacích,“ přibližuje Mrňka. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (kmikal) RP (27.8.2024 18:31) | reagovat | |
Ze ceskej panovnik sel s Nemci do vyhlazovaci vypravy proti Prusum, to je spis ostuda. Predtim tam bylo baltske mesto Twangste, s baltskym obyvatestvem (neco jako Lotysi a Litevci), ti byli zmizeni. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Merlin) RP (27.8.2024 18:08) | reagovat | |
@Duncan Idaho: Jak jsem napsal, možná jsme se měli více učit historii, možná bysme potom nevykládali po světě takové píčoviny, jako že Přemyslovci založili Koenigsberg. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Duncan Idaho) RP (27.8.2024 18:06) | reagovat | |
Aha.. chapu Merline. Hmmm. kde sem to jen....Premyslovci....kde oni ten Kralovec zalozili...hmmm... jo, na Snezce pico. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Merlin) RP (27.8.2024 18:02) | reagovat | |
@Duncan Idaho: Možná jsme se měli více učit historii, třeba bysme potom nevykládali po světě takové věci, jako jak jsme zakládali města u moře. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egal) (27.8.2024 17:59) | reagovat | |
Duncan Idaho RP (27.8.2024 17:53) 600 rokov. Dávno. Spojení s Reichom, vy aj my, čakajme toto > https://echo24.cz/a/HpvqB/zpravy-svet-nemecka-energeticka-politika | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egal) (27.8.2024 17:54) | reagovat | |
Protislovenská úderka maká. Skoro by som povedal, trolia farma. Všetkým UP sk pendleri prefikli frajerky? Okrúhle výročie povstania? Neporovnávať s pražským? 5.-9.5. Treba to prehlušiť nejakými esami. Poradím, ešte vytiahnuť romské osady, alkoholizmus (Cz/Lot N°1 v Európe). ??? | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Duncan Idaho) RP (27.8.2024 17:53) | reagovat | |
Merline, mas pravdu! A jen trosicku doplnim, ze v tech 600 let, co jsme byli samostatni, tak jsme mimochodem vladli celemu HRE, a vubec cesi meli v Evrope dulezitou roli. Treba jak jsme narusili katolikum jejich vlhke sny a "vynalezli" jse protestanstvi, husitstvi. Parkrat jsme rozjebali krizovou vypravu co na nas poslali.. zakladali jsme mesta kdesi u more... jo, jal rikas, jinak uplne stejna historie. Zadny rozdil. Nebo treba jak jsme ovladli vpodstate celou sibir...jo jo, stejni vocasi jak slovaci. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Merlin) RP (27.8.2024 17:35) | reagovat | |
Jo, pak se stali součástí Uherského království. Naprosto stejně, jako my jsme byli součást Habsburské monarchie. V tomhle máme stejné osudy, jen my neexistovali jako stát jenom 400 let, oni víc jak dvakrát tolik. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Duncan Idaho) RP (27.8.2024 17:31) | reagovat | |
Nitranske knizectvi To jedine co slovaci za 1000let historie maj Tak jim to neberte | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Merlin) RP (27.8.2024 17:30) | reagovat | |
@kníkal: Vím, že se je celkem úspěšně snažíš popichovat, ale Nitranské knížectví bys opomíjet neměl. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (kmikal) RP (27.8.2024 16:48) | reagovat | |
this one: usa ma historii 1776-2024. Cobolsko ma historii 1939-1945 ( moc quasnou [odkaz] ) 1993-2024 (neni jiste, zda rok dokonci). | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (this0ne) RP (27.8.2024 16:35) | reagovat | |
To by spis sedelo na USA | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (O.o) (27.8.2024 16:17) | reagovat | |
Copak minulost, taky nemají žádnou budoucnost. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Pran) (27.8.2024 14:15) | reagovat | |
DD64: To nemám za potřebí. Myslim si, že chvástání je už v týhle diskusi dost. Ale potěšilo mě, že k mému hodnocení vás nemáš připomínky a rovnou jsi požádal o další můj názor. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Smradek) (27.8.2024 14:13) | reagovat | |
Dd64 here you go https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Czech_inventions_and_discoveries my mame padak, borovicku a zdokonalenie vyroby rumunskeho syru ktory poznaju a konzumuju az 4 staty sveta... Top je to ze ludi co u nas nieco svetu naozaj dali sotva na dejepise spomenieme 3ma vetami no typkom co napisali nejaky slovnik v najprijebanejsom jazyku sveta ktory poriadne neovlada 70% nasho obyvatelstva venujeme cele mesiace | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Raumon) (27.8.2024 14:11) | reagovat | |
Jj, na tvojikontruktivitu v diskusi nemam. Tolik smilu do prispevku nedam a ani se nedokazu natrikrat loucit jako ty. Holt jses (j)elita. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Smradek) (27.8.2024 14:07) | reagovat | |
Pran- dokonala charakteristika nasho naroda... Top je aj to ze nasim momentalne najvacsim vzorom ze krajina ktora nas utlacala a ich prezident nosi symboly kde je nasa krajina aucat jeho.. A predseda nase narodnej strany ho obdivuje | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (DD64) (27.8.2024 14:05) | reagovat | |
Reumon: Boze ty si vemeno....doobeda to tu malo aspon nejaku uroven urazok...toto uz je moc...tak vazne idem, ale aha Pran: podel sa prosim s tvojim obrovskym prinosom svetu (aj so zdrojom)...nejaky aktualny alebo v blizkej buducnosti planovany, ver mi ze nebudme mat problem uznat ano ty si sef | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Kalda) RP (27.8.2024 14:03) | reagovat | |
bavite, jen tak dal | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Pran) (27.8.2024 13:56) | reagovat | |
Čoboli měli vždy pro historii světa význam asi srovnatelný s bahnem, co si vepř otřel z šourku o pařez. Hubu ale měli jako kdyby ten svět dobyli. Tady se to v diskusi opět ukazuje. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Reumon) (27.8.2024 13:54) | reagovat | |
Jo, to uz je lepsi 8 smilu na komentar. To uz ma opravdu vahu. Ted uz z toho pochopim, ze jsi smutnej. Deti u nas teda davaji pro jistotu deset, ale osm uz jde. Jen tak dal. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (DD64) (27.8.2024 13:51) | reagovat | |
Teraz si ma neskutocne zotrel, balim to tu a idem si sypat popol na hlavu . Takato argumentacna sila sa proste neda prebit | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Reumon) (27.8.2024 13:43) | reagovat | |
Priste pridej vic smilu, bude to vtipnejsi. Zakon skolky. Tri jsou malo | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (DD64) (27.8.2024 13:41) | reagovat | |
A ty na niekoho hovoris ze je urvany | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Reumon) (27.8.2024 13:24) | reagovat | |
Feshynak: Vy jste meli hranici s Rimany? To si delas prdel ne, to je jak rict, ze ma krava hranici se silnici. Rim mel svy hranice, za nima byl prales. Vy jste meli hovno, protoze jste byli prinejlepsim tlupa osad. Tehdy to tak bylo prakticky po velym zbytku Evropy, kde nebyl Rim. Rozdil je v tom, ze vetsina Evropy se od ty doby nekam pohnula, vy ne. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Reumon) (27.8.2024 13:19) | reagovat | |
Tvl, koukam obrazek plni ucel. Tolik urvanejch cobolu tu dlouho nebylo u jednoho prispevku. Jste jak ti migrosi, kdyz se vam to nezda, tahnete si na svy. Egal, tebe uz vubec nechapu - PKR tady rozebiras proc? Jako ze jsou nekde jeste vetsi socky nez vy? To gratuluju. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (dbdbdv) (27.8.2024 13:11) | reagovat | |
O karose tara obcan krajiny - porno centra, kde kazda druha "toci". | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (DD64) (27.8.2024 13:08) | reagovat | |
Trupik, neklidny je skor uploader, ktory zrejme zrovna zo SR nebude, snad si dostatocne tymyo cinom odfukne aby mu od tych nervov a komplexov zilka nepreskla a vrati sa k povidnym kratochvilam. Q | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (BLM s Merlinem jsou kuraci ruskych curaku) (27.8.2024 12:42) | reagovat | |
Haha, však každou neděli večer vysype shnilá karosa ze slovenska v krajským městě kupu nadrženejch slověn, který tam jsou na příděl. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Rama) (27.8.2024 12:41) | reagovat | |
DQDLM: To určitě, ale kovid je prostě kovid. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Trupik) RP (27.8.2024 12:34) | reagovat | |
Severní Orbánovci jsou dnes poněkud neklidní... | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (DQDLM) RP (27.8.2024 12:33) | reagovat | |
Rama: tohle je samozřejmě výtvor vás progresivistů. Slovensko je teď přece zlé a proruSSké, tak je zapotřebí jej zašlapat vyráběním dehonestačním memů | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Rama) (27.8.2024 12:13) | reagovat | |
To je dneska nějaký mezinárodní den čobolů, nebo co? Trošku mě udivuje, že by taková drobnost odlákala místní dezolátsvo od dennodenního onanování nad pět let mrtvým kovidfašismem. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egal) (27.8.2024 12:10) | reagovat | |
Padesatctyri: Aj Ty sa tváriš, že Podkarpatské Rus v rámci ČSR neexistovala. Zrejme si narodený hlboko po sametovej. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Joker) (27.8.2024 12:01) | reagovat | |
Padesatctyri: Řekl bych, že by se mohli učit zhruba totéž co my, vzhledem k tomu, že většinu historie máme stejnou/podobnou. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Indian) (27.8.2024 11:59) | reagovat | |
Mam pocit, ze CR vznikla presne v rovnakom case ako SR. Alebo nie? | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (egeg) (27.8.2024 11:56) | reagovat | |
je to tak romenisti nemaju co jebkat tak jebu slovakov. Dost smutne. Po dalsie ked uz ide len o historii Cechoslovavi ju majú spoločnú. A cp sa tyka slovenskej vlady kktov teraz. Tak polovica naroda ja tak znechutena ich bytim ze ich napina pri kazdom vstavani. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (KvakMekRampa) RP (27.8.2024 11:52) | reagovat | |
Co je to tu za zlovensko tuesday kurvafix? Nechcete se vrátit radši k mašinka tuesday? | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Feshynak) RP (27.8.2024 11:47) | reagovat | |
Vidim ze vela roumenistom tu Slovaci klatia stare, vlastne roumenisti ziadne stare nemaju. No nieco by sa naslo bol tu Samo, Pribina, Svatopluk, Mojmir, Palfy, Stefanik. V staroveku sme mali po dunaj hranicu s Rimanmi. Ale to typicky knedlovepr nevie, lebo nema prehlad. | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Padesatctyri) (27.8.2024 11:36) | reagovat | |
Vy si delate prdel. Ale me by fakt zajimalo, co se tak muzou v dejaku ucit. Jako: divocina, divocina, divocina, uhry, uhry, uhry, uhry, Stefanik, parazitizmus na cesku, kudla do zad cechum, dalsi prazitizmus na cesku, fico... to je tak na hodinu, vic ne | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Duncan Idaho) RP (27.8.2024 11:29) | reagovat | |
Loool. Lepsi a lepsi | ||
|
||
Obrázek 'szlopakija hisztory' (Padesatctyri) (27.8.2024 11:28) | reagovat | |
Ted ale prehanite... neco by se naslo. Co bitva o Budapest v 45. Tam byli slovaci jako obvykle na spravne strane | ||
|