Odebírat | ||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (6.9.2024 10:09) | reagovat | |
vubec nevim. to bude podobne slozity jako Y a vubec se mi do toho nechce. | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (DD64) (6.9.2024 10:08) | reagovat | |
Ano, vseobecne sa berie hlavne Y chromozom, ale tym, že muži viacej bojovali, umierali, migrovali...tym mozno vzrastala prave heterogenita haploskupin, ja tak "laicky" beriem mitochondrialnu DNA za taku stabilnejsiu..kedze zeny v minulosti proste tak nejak v tej lokalite boli a uz sa nejakymm muzom nechali oplodnit...co ich mtDNA nijak neovplyvnilo...ale neviem popravde ake su tam dalsie aspoekty, ani ten zakladny aky je mutation rate medzi sledovanymi uskemi Y DNA a mtDNA (minuta googlenia?? ) | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (Petr Drahota) (6.9.2024 9:43) | reagovat | |
To je divne, mi predci mluvili hlavne nemecky a svedky - modre oci, zelene oci ... kazdopadne BOHEMIEI se ma DNA uplne mine, o Indii tam neni ani rec, spis pokracuje na balkan, coz je logicke - viz luzicti srbove ... ale to prazka mrdka nepohcopila - ze BOHMEIA nema s Velkou Moravou nic spolecneho - na vas treba v UK koukalji jako na Celtic - fucking gipsy | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (6.9.2024 9:43) | reagovat | |
a ono "výzkum" je moc vznosný slovo. Mrkl jsem na [odkaz] a hned mě to trklo, že Q je R blíž než I. || Takových zajímavostí je, třeba kentumové a satemové jazyky jasně na té mapě vidím jako r1b a r1a [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (6.9.2024 9:39) | reagovat | |
Já si dělám pořád vlastní výzkumy, ale snažím se je křížově ověřovat, nechci si lhát, ale zajímá mě, jak to bylo, ale tohle jsem jen vypíchl jako zajímavost. Možná to někde najdeš hotové, ale když mám původní data, tak je nejlepší pohrát si s tím sám. Mateřské haploskupiny jsem ještě neřešil, přijdou mi mnohem méně významné, chlapi se porvali a ženská byla kořist, nuda , kdoví, zda se k tomu dostanu. | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (DD64) (6.9.2024 8:56) | reagovat | |
A ozaj, este taky dotaz...ako je to s maternalnou liniou v tomto pripade? | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (DD64) (6.9.2024 7:06) | reagovat | |
Ty si si robil takyto vlastny vyskum (alebo?...nejdem hladat). To je ale sympaticke, aj ked som cakal, ze posles jednoducho len clanok. Ja nie som typ co a priori nieco zhadzuje. Ako ma to logiku a spojitosti co pises..a ja s tym uz tak dlho nerobim ze takto z brucha nemam riadne vedomosti ani kompetencie to "negovat". A k tomu poslednemu, ja mam pravdepodonost mensiu, kedze paternalnu liniu mam neprerusenu z ciech (spod prahy, kde zdokumentovane zije rodina "aj jej priezvisko" min. od 16.storocia) | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (6.9.2024 0:13) | reagovat | |
Takže posledního společného otce, pokud jsi r1a (což je u čobolů ještě pravděpodobnější než u pepíků [odkaz] ) jsi měl s I1a Germány cca 55 000 let zpátky. Zatímco s Qčkovým indánem jsi měl společného otce cca 40 000 let zpátky. Děkuji za pozornost, jestli to mám blbě, tak jsem kokot | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (5.9.2024 23:59) | reagovat | |
Jo, a když píšu I1, tak myslím I1a . Už jsem zapomenul, že se to dělí. Když vtrhla skupina R do Evropy, rozdělila původní I1 na Skandinávskou I1a a balkánskou I1b, atd je to trochu bordel | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (5.9.2024 23:57) | reagovat | |
bonus: rozložení I1 je hezky tady, lepší by bylo dělat to po okresech nebo krajích. [odkaz] . Germáni si při expanzi ve starověku podmanili spoustu dalších mužů jiných haploskupin a vnutili jim jazyk, i v tom Německu převládá keltorománská r1b. | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (5.9.2024 23:54) | reagovat | |
DD64 (pokračování 3): ještě je to přehledně tady [odkaz] skupina I (původní germánská, takové ty rysy, co šlechtili nacisti) je dál od R než indiánská Q. Dal jsem si kvůli tobě dost práce, tak než to zkusíš obratem shodit, tak to zkus aspoň projít . | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (5.9.2024 23:51) | reagovat | |
DD64 (pokračování 2): a k tomu nám pomůže tato mapa a hlavně legenda pod ní dole. [odkaz] . Vidíme, že jak I tak R se vyvinulo ze skupiny F, která se dělí (mimo jiné) na IJ a na K. K se dělí (mimo jiné) na R a Q. Chápeš? Ano, část indiánů skupiny C se oddělila dřív, ty jsem nemyslel . Myslím ty Q. | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (5.9.2024 23:45) | reagovat | |
DD64 (pokračování). Teď se mrkneme na tu R skupinu. Ta se rozdělila pár desítek tisíc let na R1a a R1b. Ty mají podskupiny v Indii atd, ale pro zjednodušení v evropských poměrech budu říkat R1b keltorománská. R1a je pak slovanská. Hodně zjednodušeně je R1a, R1b a I1 (sever Německa a Skandinávie) na mapě zde: [odkaz] . Takže máme haploskupinu I a haploskupinu R. Zjistíme, zda jsou nám (r1a) blíž indiáni, než původní Germáni (i1).... | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (5.9.2024 23:40) | reagovat | |
DD64: nejdřív si definujeme to, čemu říkám Germáni. Ti "vznikli" někde kolem Jutského poloostrova a jejich převládající haploskupina y (mužská), byla i1. Byli v Evropě dřív než, ehm, Indoevropané (haploskupina R). Německá I1 byla tak dominantní, že i relativně malé kmeny dokázaly ovládat velké oblasti, jako Ostrogóti/Langobardi Itálii, Vizigóti Pyrenejský poloostrov... V tomto komentáři vysvětluji, že původní germánská haploskupina je I1, pokud nesouhlasíš, dej vědět. | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (DD64) (5.9.2024 21:40) | reagovat | |
No daj zdroj kde sa preukazalo, ze cesi maju podobnejsi profil haploskupin s indianmi ako germanmi (ci to nebude problem aj so samotnou definiciou germanov v tomto ohlade). Niekedy davno som robil pracu na skole v ktorej, aj ked nie nosnou, ale doat podstatnou temou boli haploskupiny, ale "takuto bombu" som nezachytil...ale bolo to davno a len v ramci europy...rad si to ale tymto oprasim. A ano, prislusnoat k statu, ani etnicita ako junpozname sa sa neda urcit "geneticky" | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (5.9.2024 16:17) | reagovat | |
Izáku kašli na ten svůj obvyklej dadaismus a řekni nám, proč nejsi geneticky Čech. Hele, víš, že geneticky se to neurčuje, že jo | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (Petr Drahota) (5.9.2024 15:55) | reagovat | |
Ano od 6-14 - to sedi, tak maji lidi pasu smeny, ale nekdy maji i odpoledni a nebo nocni a nekteri jedou 12ky | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (Petr Drahota) (5.9.2024 15:52) | reagovat | |
Presne tak Petr Drahota je mega curak a kokot, pak ale nechapu, proc jste si jej v 5kolce zvolili a dela vam nacelnika - nejlepsi cesi jsou preci ve vlade a ve vysokych uradech ze ? ... tihle cesi z Bohemie | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (5.9.2024 15:36) | reagovat | |
Izáku říkej. No tak. Genetická historie mě baví, umožňuje sledovat historii lidstva 200 000 let zpátky. Vím která haploskupina se dřív oddělila, chilluju nad zajímavostmi typu, že indiáni jsou většině z Čechu příbuznější než třeba Germáni..., pochopil jsem, jak jsou indoevropské jazyky srandovní pojem .. A teď mi do toho Izák hodí vidle. | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (Duncan Idaho) RP (5.9.2024 15:35) | reagovat | |
Izako, koukni se na svuj obcansky prukaz Tqm bys mel mit napsano co ses za vola. | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (ČESKEJ WOCAS) (5.9.2024 15:31) | reagovat | |
Dyť to říkám, čistokrevnej kokot | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (kmikal) RP (5.9.2024 15:30) | reagovat | |
To by mě zajímalo, co to znamená, že Izák není geneticky Čech. Ale jako obvykle u jeho haluzí, nám jistě význam zůstane ukryt. | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (ČESKEJ WOCAS) (5.9.2024 15:29) | reagovat | |
My víme, podle testu DNA jsi čistokrevnej kokot | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (Petr Drahota) (5.9.2024 15:26) | reagovat | |
No co si mysli jini nevim, ale ja cech rozhodne nejsem ani geneticky, nechal jsem si na to udelat DNA test | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (ujo) RP (5.9.2024 15:00) | reagovat | |
...nebo Izak Pitomio, debil, který si myslí, že je Čech a volá po slovanství a rodinných hodnotách, ač sám se rozvedl, aby si našel, tradičně mladší zlatokopku.... | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (Duncan Idaho) RP (5.9.2024 14:19) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (Duncan Idaho) RP (5.9.2024 14:19) | reagovat | |
Isaac Robinson, odsouzen za znasilneni spici zeny. Tvoje pointa Izaku? | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (Petr Drahota) (5.9.2024 14:15) | reagovat | |
Isaac Newton - Anglický fyzik a matematik, známý pro své zákony pohybu a gravitační teorii. Isaac Asimov - Americký spisovatel a biochemik, proslulý svými sci-fi romány a populárně vědeckými knihami. Isaac Hayes - Americký hudebník, skladatel a herec, známý pro svou práci v oblasti soulové hudby. Isaac Mizrahi - Americký módní návrhář a televizní osobnost, známý svými inovativními návrhy. Isaac Bashevis Singer - Polsko-americký spisovatel, nositel Nobelovy ceny za literaturu. | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (ujo) RP (5.9.2024 14:11) | reagovat | |
....náhodou, tohle je vysoká škola života.... | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (Duncan Idaho) RP (5.9.2024 14:09) | reagovat | |
Izaku, nemel bys taky uz jit radsi makat? | ||
|
||
Obrázek 'my drieme a Fero drieme' (_MOD_) (5.9.2024 13:59) | reagovat | |
Kmikal pracuje v těžké fyzické práci, kde se musí denně potýkat s náročnými úkoly a dlouhými hodinami. I když se snaží, jeho výdělek je nízký, což mu komplikuje život. Během pracovní doby nemá čas na odpočinek ani na povídání s kolegy, jako to dělá Petr Drahota, který si užívá volné chvíle a přestávky. Kmikal se tak musí soustředit na svou manualni práci a veškeré volno si šetří na večer, ktery travi na rouminku, nebot nema penize na vecerni zabavu | ||
|