Nalezeno 70 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátdva:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (pan Klobouk) (18.9.2024 8:16) reagovat
No a? Sám si to nemyslím, ale proč by si to neměl myslet, naprosto legitimní názor. Hlavně že záchranář zachraňuje.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (XXXRP (16.9.2024 23:38) reagovat
On asi mysli Radima Fialu ze Spolku pivnich debilu. Cetl jsem s nim kus rozhovoru a to byla sila, ze to skoro melo byt trestne, neco takoveho poustet do sveta.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (drpy) (16.9.2024 21:04) reagovat
Duncan Idaho: Jakoze se to tu procisti od zbytku zdravejch chlapu a zbydou zas jen prizdisraci s modrejma knizkama?

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Duncan IdahoRP (16.9.2024 19:28) reagovat
Ale jo, at je valka, nikde mir. Aspon se to tu procisti....

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Duncan IdahoRP (16.9.2024 17:44) reagovat
Az reknu kamosum skinum ze mi nadavali do levicackych svini >-O To hned dostanu aspon dve pifka gratis >-O

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 17:35) reagovat
mikokot v 16:02 nize: "popiras nepopiratelny fakt = obhajujes". Takze nejen ze je miko kokot, co pro sebe meni vyznam slov. On je dokonce takovy kokot, ze popira, ze neco takoveho kdy rekl. :-D

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (ujoRP (16.9.2024 17:35) reagovat
... přesně, místopředseda SPD je kokot.... souhlasím...

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (MerlinRP (16.9.2024 17:25) reagovat
@miko: Hele, meleš samý píčoviny, které vypouští ukrajinská propaganda a které nemají s realitou nic společného. Jo, nejsi sám, podobných debilů je tu hodně. A nedivím se, když info čerpáte z oficiálních zdrojů, které mají za úkol programově naladit obyvatelstvo pro válku. Nedivím se, ale pořád jste zmanipulovaní debilové.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (MerlinRP (16.9.2024 17:23) reagovat
@miko: Tvl, dneska máš ten hovnomet ale pořádně nabitý.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 17:22) reagovat
a bychom privazali k tobe i tveho partacka mrdlinka, aby mu to nebylo lito

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 17:21) reagovat
ale chapu, ze se ti mic nezamlouva, kdyz lidi o tobe vedi, ze jsi neskutecna lidska svine, kolaborantska spina, podporujici vrazdeni zen, deti, starcu, ktera navic chce skodit zajmum CR, rozsirujici ruske dezinformace, prekrucuje pravdu, takova svine, co si zaslouzi postavit pred polni sou a ke zdi. ale ne zastrelit, skoda munice - rozdupat a nechat sezrat stadem zdivocelych prasat. a i to by bylo moc rychly.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (MerlinRP (16.9.2024 17:20) reagovat
@miko: "nejsem rus jako ty, abych slovum prirazoval jiny vyznam: pravda je, ze rusak cilene vrazdi obyvatele ukrajiny, pravda je, ze rusak nema co na ukrajine delat, pravda je, ze rusko nebylo nikym a nicim vyprovokovano k agresi." A teď mi prozraď, miko, ale upřímně, tyhle výblitky ukrajinské propagandy hlásáš za nějakou odměnu a nebo jsi kokot, co to dělá zadarmo?

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 17:17) reagovat
nuz, blbecku, zase samozrejme zalezi na tom, zeano? ja popiram, ze rusak ma pravo vrazdit ukrajince, podle tveho vykladu je tady v tom vrazdeni podporuji. nuz ... tak v tom pripade opravdu mas pravdu, ze to je nesmysl. jenomze ty 1. popiras, ze k tomu vrazdeni dohcazi, 2. obhajujes pravo utoku ruska na ukrajinu, => tedy je svym zbusobem podporujes. a jeste k tomu verejne.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 17:13) reagovat
Akorat ze to delas, delas to opakovane a neustale. Naposledy pred par desitkama minut, kdy jsi prohlasoval, ze popirani = schvalovani, coz je totalni picovina, ale chapu, ze kdyz je nekdo takovej kokot jako ty, tak mu to vubec neprijde.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 17:04) reagovat
nejsem rus jako ty, abych slovum prirazoval jiny vyznam: pravda je, ze rusak cilene vrazdi obyvatele ukrajiny, pravda je, ze rusak nema co na ukrajine delat, pravda je, ze rusko nebylo nikym a nicim vyprovokovano k agresi. jenomze to vse popiras - takze lzes jednu lez za druhou.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 17:01) reagovat
Nikoliv, mikokote, to jsi jen zase kokot a pletou se ti slovicka. Bodejt bys pak mohl nekdy pochopit libovolny text, kdyz si pro sebe totalne nahodile menis vyznam slov na jiny, ktery nemaji a nikdy nemely. Popirani veci A proste neni podpora veci B, se stim smir, vymrdanej kokote.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (MerlinRP (16.9.2024 16:30) reagovat
@lineker: Tvl, vládní Pirát jak hovado ...

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (hehehe) (16.9.2024 16:29) reagovat
Ukrajina prohraje a vrazi civilistů utečou do Kanady. Mrtvých civilů zabitých rusy je míň než v Gaze.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (linekerRP (16.9.2024 16:27) reagovat
Russácka CNN Prima si toho jistě všimla. A mimochodem, takový typický jaderný inženýr a volič opozičnich uskupení.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (MerlinRP (16.9.2024 16:24) reagovat
@Rama: To žiješ v hodně naivních představách.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (anonykrysaRP (16.9.2024 16:22) reagovat
Kluci a ted vazne - jak si predstavujete, ze Ru-Ua konflikt muze realne skoncit?

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Rama) (16.9.2024 16:21) reagovat
Merlin? To jsou ale dvě věci, které nejdou dohromady, buď Ukrajina prohraje nebo budou potrestáni vrazi civilistů. Obojí ne.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (MerlinRP (16.9.2024 16:19) reagovat
Děláte si zbytečné starosti, kluci. Ukrajina prohraje a vrazi civilistů budou spravedlivě potrestáni. Všechno bude, jak má být.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 16:02) reagovat
popiras nepopiratelny fakt = obhajujes. a to delas tady dnes a denne 24/7/365 uz od zacatku ruske teroristicke agrese

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 16:01) reagovat
mikokot je zase kokot a popirani si plete s podporou, tak velky je to kokot

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 15:57) reagovat
"nic takoveho nedeje jako Vyvrazdovani Ukrajincu" jo? to jako fakt? ty jsi fakt jiny mental. ale se aspon priznavas k podpore vrazdeni, kdyz popiras prokazatelny fakt. jsme uz o krok vpred.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Rama) (16.9.2024 15:51) reagovat
Mě moc nesereš, já se tím dost bavím - chodím se sem léčit z přílišného vlastenectví. A když vidím, co jsou moji soukmenovci zač (jako třeba ty), tak je to léčba extrémně úspěšná...

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 15:49) reagovat
Meles totalni sracky. Ruske praktiky tu schvalujes ty a dalsi libtardske kurvy, co rady kriminalizuji lidi za nazor a vyroky bez obeti. Ja jsem naopak proti temto ruskym praktikam. A to vas tak sere.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Rama) (16.9.2024 15:42) reagovat
blm: Tak tohle by se mělo tesat, vraždění nevadí, schvaluji russké praktiky, ale k nám je netahejte a moje praktiky nesmíte aplikovat na mě, vy hnusí libtardi. Jinak jste taky russáci. Skvělé, nic zvrácenějšího jsem ještě nečetl, to už asi netrumfneš.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 15:35) reagovat
Vyvrazdovani Ukrajincu neschvaluju a nastesti se ani nic takoveho nedeje. Nacku mi lito neni, ti at jdou klidne vstric smrti jako lumici, to se mne netyka a nijak mne to nedojima. Jinak ale ano, perzekuci za nazor povazuji za neco spatneho, co ve svobodne spolecnosti nema mit misto. A nechapu, proc vy libtardske kurvy tyto ruske praktiky u nas tak obhajujete. Teda vlastne chapu, pouzivate je proti nazorovym oponentum. Ta ruska skola se na vas podepsala dost radne.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Rama) (16.9.2024 15:27) reagovat
Tak si to shrneme: ty fnukas, ze je nekdo perzekvovan za poporani holokaustu, ale schvalujes vyvrazdovani ukrajincu za udajne pouzivani nacisticke symboliky. Nepripadas si jako debil?

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 15:23) reagovat
ale pochopil. popiras vrazdeni. co hur - obhajujes ho.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 15:22) reagovat
Nikoliv, mikokote, to jsi jen zase kokot a vubec jsi nepochopil muj komentar, protoze toho proste nejsi vubec schopen.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 15:21) reagovat
duncan: Jo a jeste poznamka. Vyvrazdovani lidi podle narodnosti, zeme co jim vydala pas nebo dle toho, kde se narodili, to tu podporujete vy, libtardske kurvy, a ja jsem naopak byl vzdy proti. Mas to cele nejak naruby a jako spravna levicacka svine obvinujes jine z toho, cim jsi sam vinen.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 15:21) reagovat
blbiku, je setsakra rozdil mezi neskodnou debilitou (virou v plochou zemi) a mezi programovym popiranim vrazdeni. a ty to moc dobre vis. takze to nejsou nazory, ale cilevedome popirani pravdy - tedy schvalovani likvidace urcite casti obyvatelstva

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 15:19) reagovat
rama: Protoze nackove jsou fuj. Nikdy jsem ale nechtel jejich perzekuci ze strany statu, jeho silovych slozek, justice atd. Uplne by mi stacilo, kdyby je ten stat nepodporoval, nedaval jim zvlastni pravomoce, nevybavoval je vojenskou technikou vcetne automatickych a tezkych zbrani atd. Bohuzel to vse se na Ukrajine deje a denacifikace bude proto pokracovat.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 15:17) reagovat
duncan: Ne, tahle tva logika je chybna. Popirani neceho neznamena schvalovani neceho jineho. Ale budiz i kdyby to tak bylo (jako ze neni), tak kde je nejaka obet, kvuli ktere by nositel tak hloupeho nazoru mel byt kriminalizovan, souzen a trestan? Ja tu obet nevidim, protoze zadna neni. Je to stejne jako u plochozemcu. Tvrdi objektivni nesmysly, ale je to jejich nazor, tak jim ho nechejme. Coz nastesti plati a nejsou za sireni nepravd zavirani do vezeni. Proc je to u jinych vyroku taktez bez obeti jine?

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Smradek) (16.9.2024 15:14) reagovat
Blbe daj cislo na mamku chcem je 15x za den oznamit ze je chcem narvat tvoju hlavu spet do jej piciska lebo z nej nikdy nemala vyliezt alebo minsnad chces branit v slobode slova? Tvoja vykurvena mater nema pravo byt neurazana tak pis pis

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Čtvrt na pět ráno ) (16.9.2024 15:13) reagovat
Vychlastanej, vyfetovanej chudáček.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Rama) (16.9.2024 15:09) reagovat
blm: No a proč tedy furt onanujete nad tím, že Azov má znak podobný nějaké nacistické runě a že má "fašistické nášivky" a pravítkem měříte, jestli nezdvihl pravačku moc vysoko abyste pak slavnostně vyhlásili, že jsou to "fašisti" což dává právo russákům zmasakrovat celou Krajinu včetně žen, dětí, starých a nemocných lidí?

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Duncan IdahoRP (16.9.2024 15:03) reagovat
Blme, asi takto. Kdyz popiras pravdu, takz ligiky veci schvalujes co se stalo. Takze kdyz popres holokaust, schvalujes vyvrazdovani lidi podle rasy, ci vyznani. Tj, schvalujes ty nejhorsi zlociny a hienismus. Takze je to vlastne to same, jako bys to delal sam.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 14:59) reagovat
blbe, jako vzdy: pro holokaust je dostatek diukazu, svedectvi, dokumentu. pokud nekdo tvrdi, ze neexistuje, to uz neni nazor. ale jakozto rusak, ktery uznava jenom svoji pravdu, to nemuzes pochopit. pro vas rusaky lez neni lez, ale alternaticni forma pravdy.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 14:56) reagovat
duncan: To je politovanihodne, ale nikdo nema pravo nebyt urazen, takze ne, nerozumim, kde je v takovem pripade obet, kvuli ktere by mel byt dotycny clovek kriminalizovan, souzen a trestan. Jinak mikokot je opet kokot, nechape libovolny text a podsouva nejake svoje sracky.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Duncan IdahoRP (16.9.2024 14:56) reagovat
Miko >-O To s temi samafory budu pouzivat. To je trefne :-D

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 14:51) reagovat
idaho, je to zbytecny - on to dela schvalne. to je totiz takova ruska taktika: delat chaos, bordel, nejlepe rozsevat strach. si predstav obycejny prechod se semaforem. lidi vedi: zeleny panacek - muzes prejit. cerveny - cekas. co ale udela takovyto pablb? "podle meho nazoru to neni cervena, takze muzes prejit", "nenech se manipulovat, oni te chteji jenom tema svetlama ovladat!", " v rusku to je lepsi, tam muzes prejit, kdy chces" ...

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Duncan IdahoRP (16.9.2024 14:46) reagovat
Blm, na to ti rad odpovim. Kdyz nekdo popira holokaust, velmi, ale velmi tim urazi mou rodinu. 70% vsech pribuznych neprezilo koncetracni tabory. Uz rozumis?

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 14:31) reagovat
Ano, napsal, ale mikokot je znovu totalni kokot a nepochopil ho.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (autokratorRP (16.9.2024 14:25) reagovat
V celkem mladém věku vypadat už jak těžký alkoholik a troska člověk... Jistě to byl zajímavý rozhovor, ale nějaké hluboké myšlenky bych tam nečekal.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 14:17) reagovat
ty jsi napsal nejaky text? a muzu ho videt? :-D

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 14:16) reagovat
Nikoliv, mikokote, to ty jsi jen zase kokot a nedokazes chapat text.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (mikoRP (16.9.2024 14:07) reagovat
ne, ty obhajujes rusko, bez jakychkoliv podminek, naprosto nektriticky - blbecku. zato se ti u nas nelibi nic.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (nopex) (16.9.2024 14:03) reagovat
Prý zachranář. Ten vypadá, že spíš zachraňoval majetek z nezamčených bytů..

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 14:00) reagovat
Ja to treba chapu a proto vim, ze ani siroka svoboda slova ve stylu USA nijak nevylucuje ochranu osobnosti, trestny cin pomluvy, sireni poplasne zpravy, vydirani atd. Co naopak nechapu je, kdo ma byt ta obet, kdyz nekdo rekne treba "dle meho nazoru se holokaust nestal", ze ho za to stat zene k soudu a zavira do vezeni. Nebo noseni nasivky Wagner PMC, kde je obet? Zadnou nevidim, presto byl frajer pravomocne odsouzen a potrestan jako by to bylo v Rusku a ne ve "svobodne" CR.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (Duncan IdahoRP (16.9.2024 13:55) reagovat
„Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.“ — John Stuart Jinymi slovy, rikejte si co chcete, pokud tim neomezujete nekoho jineho. Kazdej normalni clovek nema problem toto pochopit.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 13:40) reagovat
Aha, takze kdyz chci vetsi svobodu slova a mene trestani lidi za jejich nazory, tak tim obhajuju Rusko. Ty ses taky dobrej kokot.

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (karfikRP (16.9.2024 13:39) reagovat
To ví asi každý z SPD, že je jejich Fiala kokot :-D

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (/kr) (16.9.2024 13:39) reagovat
blm, takze je v poriadku verejne hajlovat, nosit tricka z hakenkrojcom a mavat vlajkou wermachtu? :-/

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (PepeeRP (16.9.2024 13:39) reagovat
blm ty ses rusak jak z ucebnice, jen se nevymlouvej, obhajujes rusaky porad i s jejich praktikama

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (PepeeRP (16.9.2024 13:38) reagovat
pezentuje sam sebe dezolat vymatlany... chtelo by to vetsi retez kolem krku

Obrázek 'je to rebel 2024' Obrázek 'je to rebel 2024' (blm v prestrojeni 4) (16.9.2024 13:14) reagovat
Ja, na rozdil od vas, tu ruske praktiky u nas neobhajuju. Ja konzistentne obhajuju, abychom tu tech praktik meli co nejmin nebo nejlepe zadne, ale vy, tzv. lepsolidi, se v nich vyzivate a hajite je. Je to cele takove naruby, ze vy, kdo tu hajite ruske praktiky, oznacujete mne, ktery dela opak, ze obhajce Ruska.

Strana 1/2. 1 2 následující