Odebírat | ||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (27.9.2024 8:43) | reagovat | |
@cyklista: O čem to meleš, ty vole nešťastná? Jaké vlaky? Jaká pancéřová vrata? Ty sklady vylítly do povětří, protože Rusáci jsou taky banda debilů a mysleli si, že jsou daleko od fronty. Takže nějaká munice byla ve starých zděných baráčcích z cihel a nějaká dokonce přímo na otevřeném nebi. A ty jsi na satelitních snímcích viděl nějaké vlaky nebo tedy trosky vlaků? Tak to si vyčisti brýle, asi ti je posrala moucha. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (cyklista) RP (27.9.2024 7:50) | reagovat | |
Hele, tady se zas rozjela ruská propaganda, ale jak si ruské filcky vysvětlují výbuch tří velkých ruských muničních skladů, zrovna když tam přijely zásobovací muniční vlaky a měli otevřená pancéřová vrata muničáků? Že by tam přišlo něco z Vrbětic? Miškin a Čepiga dostali špatnou mapu? | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (miko) RP (27.9.2024 7:29) | reagovat | |
apropo, pekne popsane dojmy z ruske derzavi (podnestri) [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (27.9.2024 7:16) | reagovat | |
Ne, ty nejsi shovívavý, ty jsi jenom hloupý. Navíc neumíš přiznat vlastní chybu. Jsi jen takové malé děcko. Bohužel asi už v dospělém těle. Hloupá chyba v Matrixu. Ale třeba tě ta tvoje blbost už brzy zabije. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Jan Zachrta) RP (27.9.2024 6:16) | reagovat | |
Da, da, gaspadín Merlin, vsjo pravilno. Jsem k tobě shovívavý, ty stará kolaborantská svině, beztak brzo chcípneš. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 22:05) | reagovat | |
Ne, ty jsi prostě jenom debil, který neví, co píše: "a b) jsi tak blbý komunista, který neví, že Leningrad je zase Pitěr". A to kousek nad post, kde jsem psal: "U nich by nebylo nic divného, kdyby ještě stále chtěli v rámci svý národních tradic útočit na Leningrad. Ale... ten už tak nějak dost dlouho neexistuje." Takže ano, jsi idiot po mozkové obrně, který není schopen chápat smysl textu. Jsi dokonce ještě horší případ, než miko a to už je pomalu na odebrání svéprávnosti. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Jan Zachrta) RP (26.9.2024 22:02) | reagovat | |
Merline kroutiš se před fakty jak tvůj soudruh Slánský v oprátce. Kam ho poslali další tví bolševičtí soudruzi. Ale jsem k tobě shovívavý, ty stará kolaborantská svině. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 21:51) | reagovat | |
@Jan Zachrta: Jak jsem psal, jsi idiot, kterému dělá čtení opravdu závažný problém. Obviňuješ mne naprosto debilně kvůli reakci na předchozí post a navíc mě poučuješ o tom, co jsem já sám napsal. Ne, nemáš mozek, který by dokázal pochopit to, co se snažíš přečíst. Z choutek napadnou Leningrad budeš muset debila Emina Misa, který s tou myšlenkou přišel. Já mu jen psal, že to asi nepůjde, když Leningrad neexistuje. Vím, na tebe je to moc složité, ale tak to prostě je, přijmi to jako fakt. Idote. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Jan Zachrta) RP (26.9.2024 21:26) | reagovat | |
Merline, slabomyslný geronte, pokud jsi o Estonsku napsal: "U nich by nebylo nic divného, kdyby ještě stále chtěli v rámci svý národních tradic útočit na Leningrad." Tak za a) obviňuješ Estonsko z agresivních útoků na Rusáky, za b) jsi tak blbý komunista, který neví, že Leningrad je zase Pitěr. Ale chápu, že tě jako bolševika rajcuje slovo Lenin. Takže opakuji: Merline, vím že jsi zmatený bolševický geront, který beztak zanedlouho chcípne. Jsem k tobě tudíž shovívavý, ty stará kolaborantská svině. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 20:36) | reagovat | |
@Jan Zachrta: My víme, že jsi idiot, kterému dělá čtení dost závažný problém. Nemusíš to tu dokazovat lhaním, že někoho obviňuji z agresivních útoků, když jsem to vůbec neudělal. Jenže ty jsi blb, kterému v hlavě hučí jen osamělá meluzína a celkem běžně vidíš neexistující věci. Vem si své prášky a cumlej si palec u nohy, mimina to uklidňuje. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Jan Zachrta) RP (26.9.2024 17:21) | reagovat | |
Ruská kolaborantská svině Merlin se rozjel, Estonsko obviňuje z agresivních útoků na Rusáky. Bolševický dědku, tobě už kvalitně jebe. Aspoň je vidět, co jsou proruské svině za dementy. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Feshynak) RP (26.9.2024 14:35) | reagovat | |
@cyklista: kedy som kopal do Ukrajiny? Len nejsom zmagoreny ziadnou propagandou, poslal som co som prave cital na Ukrajinskej pravde, Ruske noviny necitam. Vychodnej germanii sa musi dodrzovat narativ inak vam Cobol bude znovu vladnut vid volby. Objektivita zmagorenych ludi nikde. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 13:22) | reagovat | |
Pardon, Litva, Lotyško, Estonsko... ono je to na jedno brdo. [odkaz] [odkaz] [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 13:19) | reagovat | |
Jo, Estonci jsou známí tím, že jsou tak trochu pozadu. U nich by nebylo nic divného, kdyby ještě stále chtěli v rámci svý národních tradic útočit na Leningrad. Ale... ten už tak nějak dost dlouho neexistuje. [odkaz] [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Emina Misa) (26.9.2024 12:40) | reagovat | |
Merlin: Ano, Estonsko si zaslouzi. Zcela konkretne si zaslouzi dostat par taktickych desetikilotunovek, kterymi by mohlo poskadlil postupujici orky, kdyby se rozhodli ho napadnout. A aspon jednu 10-20Mt na balistickem nosici pro Leningrad. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (papa kura) (26.9.2024 12:29) | reagovat | |
Rusove nejen nejsou schopny obsadit Ukrainu, ale dokonce ani nekontrolujou vlastni uzemi... a tady budou snit o tom ze by byli hrozba pro Estoncko | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 12:20) | reagovat | |
@cyklista: To se pleteš, další na řadě jsou pobaltské státy. Jako první asi Estónsko, to si to zaslouží asi nejvíce. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 12:16) | reagovat | |
@tak určitě: Tak se nestyď a nasměruj mě na správné informační kanály, kde nebudou mít jen prázdné kecy, ale najdu tam i ty fotky. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Božena ) (26.9.2024 12:12) | reagovat | |
prorusskej = protičeskej | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (tak určitě) (26.9.2024 12:12) | reagovat | |
Merlin: to nesmíš prolézat jen ruské kanály, tam to pochopitelně neukážou | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (cyklista) RP (26.9.2024 12:12) | reagovat | |
Feshynak Neznašam rusákou, ale.... kopnu si kdykoliv do Ukrajiny. Přitom Horní Uhry jsou jako sousedi Ukrajiny další na řadě, stejně jako Pobaltí. Ale vaše vláda je v ruské prdeli tak, že vás možná nebudou okupovat a stanete se rovnou další ruskou kolonií po Čečensku, Podněstří, Osetii, Luhansku a Donbasu. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 12:08) | reagovat | |
@Smradek Jo, to bych moc moc chtěl. Ale nějak to nejde, protože světe div se, přes tuny keců o mrtvých dětech v nemocnicích k tomu neexistuje vůbec žádná fotka. Ani rozostřená. Až by si jeden pomyslel, že ta tuna keců snad ani není pravda... | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Smradek) (26.9.2024 12:04) | reagovat | |
Jj merlin ty si honis nad fotkami mrtvych deti v nemocnici a predstavujes si ako si to tam ukrajinci hodili sami a uz striekas ze ty zvratene hovno | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Smradek) (26.9.2024 12:02) | reagovat | |
Blm ty si nikdy nikoho nepoznal ty kokot, s tebou sa nebavi ani vlastna mater lebo kazdy den lutuje ze ta porodila, teba sa ani predavacka v lidli nespyta ci zbieras bodiky ty ubohy picus, my co ti tu nadavame do kremelskych skurvysynov sme jedini ludia co na teba reaguju preto si tu s nami kazdy jeden den lebo to je jediny dovod vdaka ktoremu citis ze vobec zijes.. Ty kokot | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Feshynak) RP (26.9.2024 12:01) | reagovat | |
no nevim ako neznasam ruSSakov, ale uz aj na ukrajinskej pravde pisu trochu nieco ine [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 11:59) | reagovat | |
@traumberg: Já si nehoním nad fotkama mrtvých lidí. Tedy s výjimkou několika už mrtvých pornohereček. To si mě pleteš s cyklistou. Ten se tu tím ukájel často. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (traumberg) (26.9.2024 11:52) | reagovat | |
to víš, ne každej si denně mastí merlina na telegramu nad fotkama mrtvejch úkáček a zprávama, kde zas říše udělala taktický ústup. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 11:49) | reagovat | |
@traumberg: My to tvrdíme od prvního dne, kdy jste připochodovali s novýma notičkama o třídenní operaci. Že ty máš reakce, ktré tě na to upozornily až teď, to je jiná stránka věci. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (traumberg) (26.9.2024 11:46) | reagovat | |
že to nevypustil nikdo z představitelů RF, tudíž je to neplatný posměšek, to je nějaká notička, kterou teď vymysleli v trollí farmě Sojuz, nebo odkud jste ten argument vytáhli takhle najednou? Komici | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 11:45) | reagovat | |
Tys ta blmova slova o tom, že to nikdy neřekl žádný oficiální představitel Ruska, nepochopil, ani když ti to bylo opětovně vysvětleno. Jo, jsi vítězná odpověď na mou otázku. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Actually..) (26.9.2024 11:43) | reagovat | |
blm: Putin nikdy nic neřekne naplno, i své cíle na Ukrajině jmenuje jen dost vágně, ikdyž mezi řádky jsou dost jasné. Proto taky neřikal doted té válce kterou vyvolal válka. Ale ty mluvicí hlavy jsou halasnou troubou oficialni statni propagandy a je jasné že lidi připravovali na rychlé vitěztví ke kterému nedošlo. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Jan Zachrta) RP (26.9.2024 11:42) | reagovat | |
Ano mluví se o třídenní speciální vojenské operaci, a Rusáci o třech dnech prokazatelně mluvili. Proruské kolaborantské svině se teď točí na tom, že to neřekl Puťka nebo někdo z jeho gangu, to je zábavné. Merline, vím že jsi zmatený bolševický geront, který beztak zanedlouho chcípne. Jsem k tobě tudíž shovívavý, ty stará kolaborantská svině. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (giggle) (26.9.2024 11:36) | reagovat | |
proč tyhle tro(t)ly pořád krmíte, blm i merlin jsou naprostí hlupáci, kteří dokola melou nesmysly... | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (blm v prestrojeni 4) (26.9.2024 11:20) | reagovat | |
Rusove vyrabeji vice munice, nez cela KoZa dohromady, takze Putin se nikoho doprosovat nemusi. A za co mne maji vypatlane ukrobuzny, kterymi pohrdam, mi je opravdu jedno. Jste ta nejstupidnejsi forma zivota, jakou jsem za svuj dosavadni zivot poznal. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 11:20) | reagovat | |
Je roztomilé pozorovat, jak ukrofilové stále nechápu význam slov. Solovjov, Lukašenko, Simonjanová, natož Burns... ani jeden z nich není oficiální představitel Ruska. Jak pitomý musí člověk být, aby takto jednoduchou věc nedokázal pochopit? Jako Zachrta? Jako papa kura? Jako :.? | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (papa kura) (26.9.2024 11:13) | reagovat | |
je roztomile jak si blm stale mysli ze lidi z rusky statni televize mohou zasahovat do toho co budou rikat tolik k tomu kdo tu zere propagandu | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Jan Zachrta) RP (26.9.2024 11:12) | reagovat | |
Vyprávěj blme o žraní propagandy, zrovna ty, který tu platíš za jednoho z nejtupějších papoušků ruské propagandy. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (papa kura) (26.9.2024 11:09) | reagovat | |
putin by letel rad kourit pero kamkoliv ale uz ho nikdo nechce - ted prodal svuj spinavej sibirskej anal cine ale koukej na to pozitivne - dneska je na tom rusko daleko lip nez za rok nebo dokonce za deset let ... | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (blm v prestrojeni 4) (26.9.2024 11:07) | reagovat | |
cyklodemente, tyhle mluvici hlavy z televize mluvi za RF? Ukaz, kde o tom mluvi nekdo relevantni. Putin, Peskov, Lavrov, Zacharova, Gerasimov, Sojgu, no proste kdokoliv ve funkci nebo aspon jeho mluvci, ne nejakej debil z televize. Jo, ten hoax o tom, ze si s sebou vezli slavnostni uniformy si stale pamatuju. Do dnes ale neexistuje jedina fotka, na ktere by takova uniforma byla. Aspon kousicek, klidne ocouzenej. Sezrali jste ukropropagandistickou sracku i s obalem a navijakem. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (cyklista) RP (26.9.2024 10:59) | reagovat | |
Ulhaná ruská filcka blb, tady máš sestříhané video, kdo všechno mluvil o třídenní operaci: [odkaz] Mimo to měli rusáci už rezervované stoly na jméno v nejlepších restauracích v Kyjevě, ty joudo. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Dezοlát) (26.9.2024 10:42) | reagovat | |
Merlin o kouření nemytejch ruskejch čůráků ví nejvíc. Má školení od svý mutr, která vomrdala celou posádku sovětský okupační armády v Milovicích. A pak se tý kurvě narodila kurva Merlin. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (blm v prestrojeni 4) (26.9.2024 10:41) | reagovat | |
Jestli prijimani munice znamena kourit pero, tak Elensky ma tech per v hube dvacet naraz a s dalsima dvaceti je strida. Hele jeste to promysli, to nebyla nejlepsi metafora. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 10:27) | reagovat | |
@papa kura: Pobavils. Prej kouřit péro ... okamžitě jsem si představil, kde všude jezdil Zelenskyj. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (papa kura) (26.9.2024 10:23) | reagovat | |
Jestli meli rusaci cim strilet tak proc musel jit kvuli munici putin kourit pero Kimovi do koreji? No a ta munice co z koreji posilaj ted vylitla do luftu... komu pujde putin kourit pero ted? | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (blm v prestrojeni 4) (26.9.2024 10:22) | reagovat | |
Jo tak ukrobuzny uz konecne nasly puvod vyroku o tridenni operaci? Protoze o trech dnech zadny predstavitel RF nikdy nerekl ani slovo a ten vyrok pochazi od generala Milleyho. Takze ukrobuzny zase nalitly na hoax a drzi se ho jak hovno kosile. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Rusáci jsou čůráci ) (26.9.2024 10:15) | reagovat | |
Třídenní speciální vojenská operace geniálního vojevůdce Vladimíra Adolfoviče Putlera jde podle plánu a milovaný Vůdce, báťuška Vajgl, slunéčko celé Rusi se tak nesmazatelně zapsal do historie jako jeden z mnoha ruských řezníků, snažící se roznést ruskou primitivní "kulturu" do světa. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Pran) (26.9.2024 9:49) | reagovat | |
Je prdel, jak rusofilove se snazi ukacka potopit tim, ze o nich tvrdi, ze jsou nackove. Pritom vetsine lidi je to u prdele, protoze rusaky uz nesnasi vic nez ty nacky | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (jbmnato) (26.9.2024 9:37) | reagovat | |
sfd: Tu nejde o nejake kilometre, je to hlavne o ludoch. Ukrajinci si postupne zacinaju uvedomovat ako boli zneuziti a pride cas ked si Zelenskeho obesia sami. Rusi sa nemuia vomec ponahlat maju casu dost. A mozno pride doba, ked Rusov pozvu aby im tam prisli spravit poriadok z banderovcami. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (blm v prestrojeni 4) (26.9.2024 9:08) | reagovat | |
Nemas pravdu. Avdejivka byla na obranne linii budovane 10 let, ale byla dulezita z jineho duvodu: ukronackove odtamtud delostrelectvem ostrelovali a zabijeli civilisty v Donecku. Po jejim dobyti ty kurvy takhle vystrelili co vim uz jen jednou a nastal klid. Tve cope o municacich je usmevne. No tak bouchlo par skladu, no a co. Mas snad pocit, ze Rusove uz nemaji cim strilet? Vzdyt to jste tvrdili nekdy po prvnim tydnu valky, ze maji rakety a munici na tri dny. Nepripadas si nekdy jako debil? | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (tak určitě) (26.9.2024 9:04) | reagovat | |
blm: hele, to samé si řikal už u Avdiivky, a Bachmutu, že za nimi už jsou jen širé lány a rovina přes kterou se rusové přesunou rychle. Ale ty to beztak popřeš, co? | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (papa kura) (26.9.2024 9:04) | reagovat | |
Lol - Ukraine dochazi vojaci? Vzdyt to byl putin co vydal rozkaz ze musi naverbovat dalsich 300 000 vojaku a posila na frontu i specialisty - napriklad posadku jejich letadlovky... navic rusove nemaj cim bojovat po tom co jim vyhodili do vzduchy sklady munice kterou museli pracne vysomrovat v koreii... | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (blm v prestrojeni 4) (26.9.2024 8:59) | reagovat | |
Na Vuhledaru a Pokrovsku stoji obrana Donbasu, za nimi jsou jen sire lany a ukronackove tam nemaji dalsi obranne linie. A zjevne stale nechapes, ze tva extrapolace je totalne vadna a nefunkcni. Kilometr pred Pokrovskem neni totez jako kilometr za nim. Navic vice nez ztrata konkretnich mest a uzemi je nedostatek lidi, se kterym se Ukrajina potyka. Az to praskne, tak Rusove budou postupovat klidne o 10 km denne v mistech, kde predtim nepostoupili o 1 km za rok. O Dnepru vim, Rusove nic na zapad od nej nechtej | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (dx44) (26.9.2024 8:54) | reagovat | |
sfd: keby isli ako Izrael v Gaze, tak su uz pri Kosiciach .... priklad po dvoch rokoch bojov na Ukrajine zomrelo mozno 100 dedi, v Gaze 15 000. ... Uz viac deti zabili Ukrajinci od 2014 do 2022 na Donbase, zabili 300 deti a donbas ziadal 8 rokov Rusko o pomoc, 2022 konecne isli. To su FAKTY. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 8:52) | reagovat | |
@sfd: Teď to psal blm. Na místech na mapách až tak nesejde. A ani až tak moc na vybavení. Ale je to Ukrajina, komu kriticky dochází vojáci. A násilím mobilizovaní branci situaci nějak extra neřeší, často dezertují nebo se vzdávají. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (sfd) (26.9.2024 8:50) | reagovat | |
Nicméně aby byl obrázek odpovídající realitě, měl by NATO dog říkat spíš "Don´t escalate my freind!" a v pacce by neměl nic, co by nabídnul. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (sfd) (26.9.2024 8:47) | reagovat | |
Blb a Mrdlin: Kde vidíte, že Ukrajina jde do kytek? Na Vuhledaru nebo Pokrovsku stojí Ukrajina? Víte, že mezi těmi 2 městy a Kyjevem je to ještě kurva štreka, že? A od Kyjeva na západní hranice Ukrajiny ještě delší, že? A nezapomínáte, že směrem na západ jsou lesy a hornatější oblasti, ne step, a tam rusáci neumí, jak už několikrát předvedli, že? A existenci Dněpru si taky připouštíte, že? | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (blm v prestrojeni 4) (26.9.2024 8:45) | reagovat | |
fun fact: vubec na tom nezalezi a je to ciste cope pro ukrobuzny. Merlin: V poradku, jsem zvykly a aspon je vic prilezitosti se tem vypatlanym NPCckam vysmat, ze skocily na tu nejlacinejsi ukropropagandu. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (papa kura) (26.9.2024 8:43) | reagovat | |
fun fact: Letos obsadila Ukraina skoro dvakrat tolik ruska nez rusko Ukrainy | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (Merlin) RP (26.9.2024 8:42) | reagovat | |
@blm: Jsem říkal, že jak jde Ukrajina půjde do kytek, bude tu téhle ukropropagandy přibývat. A ve finále tě ještě seřvou, že to ty sem strkáš ruskou propagandu, bez které by byl rouming zábavnější. | ||
|
||
Obrázek 'russia doggo' (tak určitě) (26.9.2024 8:40) | reagovat | |
blm: kdyby jsi raději pomohl Putinovi překreslovat červené linie, zase se mu to nějak rozmazalo | ||
|