Odebírat | ||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Čobolol) (30.10.2024 19:16) | reagovat | |
kakamura: myslíš toto: "Čobolol seš kokot"? To si bol ty, debil. Ideš mi vyčítať nadávky, keď si sám s nimi začal?! Ty kokot sprostý pokrytecký, presne toto si, môžeš ďalej kňučať. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (kakamura) (30.10.2024 19:13) | reagovat | |
Hezky ses označil. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Čobolol) (30.10.2024 18:18) | reagovat | |
kakamura sám si kokot, a to stonásobný, lebo pozývací list bol antedatovaný a sfalšovaný. Vie to každý, kto dával pozor na dejepise, iba hlupák kakamura nie. A bol to ZSSR a nie "ukry", ty bezmozgový jebo. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Čobolol) (30.10.2024 18:14) | reagovat | |
Takže minimálne 12 invázií ZSSR / RuSSka do iných krajín, skoro vždy s úmyslom kradnúť územie. USA 2,ak by niekto silou-mocou chcel trvať na Iraku, Kórei a Vietname, stále 12:5. Merlin si pekne nasral do huby. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (kakamura) (30.10.2024 18:13) | reagovat | |
Čobolol seš kokot, ukry sem přijely v 68 na pozvání | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Čobolol) (30.10.2024 18:11) | reagovat | |
Zabudol som na niečo? Jaj, Laos, tam vstúpili (na krátku dobu) v rámci vietnamskej vojny. Ok. Teraz ZSSR/RuSSko: 1940 - útok a anexia Litvy, Lotyšska, Estónska, invázia do Rumunska a anexia Moldavska, rok predtým si s Treťou ríšou rozdelili Poľsko. Napadnutie Fínska, anexia časti územia. Invázia do Maďarska 1956, do Československa 1968. Afganistan 1979. Anexia časti Mandžuska 1945. Gruzínsko 2008, teraz Ukrajina. Asi som zabudol na nejaké kaukazské krajiny a nechce sa mi googliť. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Čobolol) (30.10.2024 18:01) | reagovat | |
Mrdlin: "...který obdivuje Američany, protože mají největší armádu na světe, nejsilnější ekonomiku a za posledních sto let provedli s absolutním přehledem nejvíce invazí do cizích zemí." Ok, tak sa na to pozrime. USA od roku 1924: invázia do Afganistanu. Irak sa nepočíta, to bola jedna a tá istá vojna, ako v 91,v ktorej oslobodili Kuvajt. Vniknúť pritom na cudzie územie je legálne. Vietnam sa tiež nepočíta - pozvala ich vláda Južného Vietnamu. Kórea detto, bránili ju pred boľševikom ešte aj s mandátom OSN. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Čobolol) (30.10.2024 17:25) | reagovat | |
Rusi prakticky vôbec neovládajú cudzie jazyky. Hral som s nimi zopár online hier a musel som vždy robiť tlmočníka medzi nimi a hráčmi zo zvyšku sveta. Väčšina sveta hovorí aspoň trochu anglicky, Rusi nie. A severní Kórejčania určite tiež nie, tak som zvedavý, ako sa dohovoria. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (dežoláto) (29.10.2024 14:24) | reagovat | |
já stále nechápu, proč jsou prorusku chátrou vůbec komunikujete, normálně je nechte v jejich světě, zmdry a blby... | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Rama) (28.10.2024 9:04) | reagovat | |
Ja bych to nehrotil. Kam maj utikat jim ukazou rukou a nic vic uz potrebovat nebudou. Dvakrat se tam neotoci. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (:.) (27.10.2024 15:41) | reagovat | |
Co prosím? Já jen říkám, že výchozí stav je, že korejci neumí rusácky a rusáci neumí korejsky, a že nejsnazší pro ně bude mluvit spolu anglicky, k čemuž dodávám, že je vidět, kam to rusácký imperialismus dotáhl. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 12:15) | reagovat | |
@:. Děkuji za potvrzení toho, že i kdyby byli Korejci nasazeni v Rusku, budou se zcela logicky oni učit rusky a nikoliv naopak že by se jako Rusové teď museli učit korejsky, jak se nám snažil namluvit nějaký legrační propagandista v tom videu od cyklisty. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (kmikal) RP (27.10.2024 11:19) | reagovat | |
nestačí jim ukázat kam jako běžet? | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (:.) (27.10.2024 10:47) | reagovat | |
Jinými slovy, korejci se musí rusácky doučovat, jinak jich nemůže být ani příliš mnoho, nebo jim musí být rozkazy překládány do korejštiny. Jde si představit, že v rusáckém pojetí to povede k velkým zmatkům, protože si nebudou rozumět, nebo, a to nechtěj pomyslet, spolu budou muset komunikovat anglicky. Tak jako tak je hodně velká prdel vidět, kam až to rusácko s těmi imperiálními ambicemi dotáhlo. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (:.) (27.10.2024 10:38) | reagovat | |
"Korejci mají snad ruštinu přímo ve škole, ne?" Právě že moc ne. Primárně se z cizích jazyků učí angličtinu, kterou mají povinně od páté třídy (tak to zavedl kim čong un). rusácky se učili někdy před 60 lety, dnes už se příliš neučí, a kdo tam má zájem, jde na jazykovou školu nebo univerzitu. Jenže daleko větší zájem než o rusáčtinu je o čínštinu. https://world.kbs.co.kr/service/contents_view.htm?menu_cate=northkorea&board_seq=373618 | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Xax) (27.10.2024 10:30) | reagovat | |
Je to marny, ale to kazdej delsi navstevnik roamingu vi. Rusko ma v cele 20 let neodvolatelnyho zakomplexovanyho diktatora, kterej, jak psal dvojtecka, se cejti bejt Petr Veliky a prahne po nadvlade nad svetem. Jakejkoliv vyspelej stat bude postupne smerovat k zajistrni nedotknutelnejch prav a svobod jednotlivce. To znamena zapadni model, ne ruskofasisticka diktatura s pretvarkou nejaky rovnosti. A bude rozvinutej svet smerovat vzdycky raci k NATO nez rusku. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 10:26) | reagovat | |
@cyklista: A to s těmi Korejci ... Ty vole, jsi úplně na palici? Proč by se jako měli Rusáci učit korejsky? Korejci mají snad ruštinu přímo ve škole, ne? Jako fakt jsi ochoten věřit tomu, že ruská armáda se teď bude učit korejsky, protože tam pčijedou nějací korejští vojáci? Pičo jak je možný, že s tak tupou palicí jsi ještě stále naživu? Vždyť podle všech pravidel Darwinismu bys měl být už dávno vyřazen z evolučního řetězce. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 10:19) | reagovat | |
@cyklista: No jistě, Rusové provedli bojový výpad za nepřátelskou línii na čtyřkolkách a fakt tam měli spoustu času, aby se bavili tím, že tak budou z nějakého neznámého důvodu svlékat Ukrajince z uniforem, které tam notabene nechají na místě a rituálně je popravovat, zatímco měli v patách ukrajinské jednotky, kolem kterých proklouzli. Já vím, že té báchorce věříš, protože jsi debil, ale nestalo se to tak. Ještě první den Ukrajinci psali, že dronovodi padli v přímém boji při obraně svých pozic. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (blm v prestrojeni 4) (27.10.2024 10:17) | reagovat | |
Crimea river, cyklodemente. Uz jsem videl prilis videi, kde ukronackovske kurvy sadisticky likvidovaly ranene, odzbrojene, vzdavajici se a jinak z boje vyrazene Rusy, aby mne tve pribehy mohly jeste dojmout. Cim ukronackove zachazi, tim taky schazi. Ostatne Volga je dostupna 24/7. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (cyklista) RP (27.10.2024 10:16) | reagovat | |
Jo, a tady se rusáci učí korejsky kvůli Severokorejcům, co tam podle ruských filcek nejsou: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (cyklista) RP (27.10.2024 10:14) | reagovat | |
Milý dementní Merline, ty ulhaný kreténe, existují záběry, jak rusáci střílí svlečené chlapy ležící v trenýrkách na zemi. A desítky svázaných mrtvých z hromadných hrobů z Buči může popírat opravdu jen proruský idiot jako ty. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (miko) RP (27.10.2024 10:13) | reagovat | |
a pak kdo ma prazdno v dutine lebecni | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 10:10) | reagovat | |
@cyklista: Ano, to je právě ona jedna z pověstných pohádek strýčka Lipánka. Jo, je to pohádka. Rusové ty dronovody postříleli normálně při přepadu, ani se nestihli vzdát. A silně nasraní Ukrajinci pak připravili nový divadelní kus alá divadlo v Mariupolu nebo Buča. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 10:08) | reagovat | |
@miko: Tys byl nedůvtipný idiot včera, jsi jím i dnes a pokud se týká vyhlídek na zítřek ... Tečka aspoň ví, o čem mluvím. Zato ty jsi totálně ztracen v pustinách tvé lebeční dutiny. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Potřebujem Další Válku) (27.10.2024 10:06) | reagovat | |
Tihle už jsou hodní. Snad další teroristi skončí taky stejně dobře. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (blm v prestrojeni 4) (27.10.2024 10:05) | reagovat | |
Nikoliv, vypatlana tecko, jen ilustruji, jaka jsi kurva, s pouzitim tve vlastni metody - v tomto pripade vytrhavani z kontextu. V komentari nize z (27.10.2024 9:34) jsi napsal slova, cituji: "rozpad sssr byla historická chyba". Muzes se vykrucovat a lhat jak chces, ale proste jsi to napsal, je to videt jen o par komentaru nize. Jestli ti to stale nedochazi, tak presne tohle vytrzeni z kontextu jsi ty udelal s tim, co Putin skutecne rekl. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (cyklista) RP (27.10.2024 10:03) | reagovat | |
Pokud to tady ještě nepadlo, nemám čas prohrabávat se výblitky ruských filcek, ale pro info, jsou to ty ruské svině, co zase spáchaly válečný zločin, postříleli svlečené ukrajinské operátory dronů a takhle rusáci dopadli: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (miko) RP (27.10.2024 10:02) | reagovat | |
konecne mrdlin priznal konecnou barvu: takze valku na ukrajine rusko nerozpoutalo pro "denacifikaci" (to uz priznal posledne), ani pro imaginarni hrozbu rozsirovani nato (jak zacal posledni dobou tvrdit), ale ciste jenom protoze je velke a silne. a o tom to je., to furt rikam uz nekolik let: rusko uznava jenom silu a moc. dejte mu po cuni, bude to vas nejlepsi poslusny pejsanek. zkuste to s nim podobrem, vyjebe s vama na to tata. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (:.) (27.10.2024 10:00) | reagovat | |
blmblbova funkční gramotnost nebyla nikdy oslnivá, ale teď tomu dal těžce na prdel. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (blm v prestrojeni 4) (27.10.2024 9:58) | reagovat | |
Ale u Americanu jde o hodnotovy bombardovani, niceni civilni infrastruktury, vrazdeni, rabovani atd. Ne to zly, to delaji jen Rusove. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 9:55) | reagovat | |
@cyklista: Já zapomenout může, vždyť ty mi to stejně pokaždé podstrčíš. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (cyklista) RP (27.10.2024 9:53) | reagovat | |
A bijou černochy, na to nezapomínej! | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 9:51) | reagovat | |
@:. Říká člověk, který obdivuje Američany, protože mají největší armádu na světe, nejsilnější ekonomiku a za posledních sto let provedli s absolutním přehledem nejvíce invazí do cizích zemí. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (blm v prestrojeni 4) (27.10.2024 9:50) | reagovat | |
Ukrajinci nikdy zadne atomovky nemeli, nemohli si je tak nechat. vypatlana tecka opet lze a prekrucuje. Uplne stejnym trikem, ktery tecka pouziva, lze nyni tvrdit, ze podle nej rozpad sssr byla historická chyba. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (:.) (27.10.2024 9:47) | reagovat | |
mrdline, jsem rád, žes to za sebe přiznal. Prostě obdivuješ rusáky, že mají velkou zemi. Sice jinak mají hovno, silní taky moc nejsou (když mají problém už 3. rokem dobýt mnohem menší Afg... Ukrajinu), ale jinak je moc fajn vědět, že jim vlastně fandíš jen proto, že vytáhli klacek. Jenže mít sílu je jedna věc, druhá věc je umět vynaložit s tím, co máš, a tady je rusák těžce v prdeli. Bude chudej, blbej a bez klacku. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 9:46) | reagovat | |
@Vyjebany kokot: Přesně tohle z vás dělá ty malé nedůvěryhodné blbečky, kterými jste. Víš, všechny ty lži, které chrlíte jak na běžícím pásu. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Vyjebany kokot) (27.10.2024 9:43) | reagovat | |
Mrlin je rad mrdanej nekym silnym, chlupatym a zpocenym. Pekne do kadaku a nasucho. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 9:37) | reagovat | |
Milí přátelé, historie lidského rodu za pár posledních tisíciletí je jen a pouze o tom, že velcí žrali malé a silní jebali slabé. Dodnes to funguje stejně, přestože se snažíne tvářit jakože jsme se vyvinuli v civilizovanější formu společnosti, kde jeden dbá o blaho druhého. Ale v hloubi duše všichni víme, že jsou to jen pokrytecké kecy, které s realitou nemají nic společného. V tomto světě vládnou peníze a kdo je má, koupí si cokoliv, včetrně vojenské síly. No a kdo má obojí, dělá si cokoliv se mu zamane. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (:.) (27.10.2024 9:34) | reagovat | |
putin jasně řekl, že rozpad sssr byla historická chyba. Stejně tak jasně řekl, že je jako petr veliký, který chce na(z)vracet. Stejně tak jasně řekl, že chce, aby se hranice NATO dostaly před rok 1997. Kde přesně vidíš, že je rusák někým ohrožován? Ne, on má jenom imperiální choutky a dělá pro rozšiřování svého chudobince silou, nátlakem a propagandou maximum. Má největší zemi na světě, kde mohly bohatě žít miliardy lidí, jenže mu to nestačí. Pravdou je, že má největší zemi na světě, protože mu to nestačí. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (cyklista) RP (27.10.2024 9:27) | reagovat | |
Milý ulhaný blme. Pokud má Rusko problém se svými sousedy, ať si udělá nárazníkové pásmo na svém území a nesere se do svých sousedů. Typická ulhaná ruská propaganda je NATO. Rusáci se NATO vůbec nebojí, jinak by nestahovali vojáky a hlavně protivzdušnou obranu z hranic s Japonskem nebo Finskem. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (terpentýn) (27.10.2024 9:27) | reagovat | |
Tady je zase píčusů.. Ukrajinci si měli nechat atomovky, to už je dnes jasné. A evropa s Nato a USB to posraly už v roce 2014, odkdy ignorují válku na Ukrajině. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (miko) RP (27.10.2024 9:26) | reagovat | |
blbe, jeste te ta pohadka o rozsirovani nato na ukrajinu neopustila? ten rusky hoax se ti pekne zazral do mozecku. tedy jestli jeste vubec nejaky mas. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (blm v prestrojeni 4) (27.10.2024 9:10) | reagovat | |
Rusko desitky let avizovalo, ze pritomnost NATO na Ukrajine vnima jako existencialni ohrozeni a je ne pro nej neprijatelne. Ukronackove vyhecovani NATO vysirali vysirali, az dostali klackem pres koule, to je cely. Vsechny jejich problemy zacaly s opustenim neutralniho statusu a zarazenim se mezi zeme Rusku otevrene nepratelske. Na to mela Ukrajina plne pravo, lez si nemyslim, ze to byl dobry krok a ze je na tom Ukrajina ted (nebo do budoucna) lip, nez kdyz byla neutralni. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (blm v prestrojeni 4) (27.10.2024 9:07) | reagovat | |
Je mi lito, ze jsi kokot a neumis cist. O papiru jsem nic nepsal. Finsko a Svedsko byly plnou soucasti zapadu uz dlouho pred svym vstupem do NATO, poradali spolecna cviceni atd, takze jejich vstupem se ten vztah jen zformalizoval a marginalne prohloubil, takze tam asi nebyl duvod, aby to Rusko nejak sralo. Jestli nechapes rozdil hranic Finska a Ukrajiny, tak je dalsi debata asi zbytecna, protoze dement jako ty proste neni schopen nove informace vstrebat. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Merlin) RP (27.10.2024 9:07) | reagovat | |
Ano, Ukrajinci řekli, že všichni jsou už po smrti a tak to bude pravda. Tak praví jedna z pohádek pana Lipánka. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (kakamura) (27.10.2024 9:07) | reagovat | |
Xax že ho nechceš ty, ještě neznamená, že ho nechce nikdo, to území, ty kostková geopolitiko. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (alfonso7) (27.10.2024 9:06) | reagovat | |
Vyzera to, ze Kursk bola riadna debilina. Ale zas z Ruskeho pohladu great move | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (vas-fiala) (27.10.2024 9:04) | reagovat | |
Selidovo padlo ? | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Xax) (27.10.2024 8:54) | reagovat | |
Blm: ty si fakt strasne rad vymejslis. Finsko a Svedsko soucasto Nato proste ani na papire nebylo a Rusak to tezce kousal. Pokud rusakovi stala hranice s ukrajinou za masakr stovek tisic lidi, tak fakt nebudu predpokladat, ze hranice s finskem je zasadne jina. Pokid rozestavis na jihovychode finska zbrane dlouhyho doletu nebo letecky zakladny nato nebude to o moc horsi nez to udelat na ukraine. Nikdo uzemi rusaka nechce. Rusak se boji jen toho, ze se nebude moct chovat jako dobytek. Geopolitika v kostce. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (blm v prestrojeni 4) (27.10.2024 8:39) | reagovat | |
mikokot je opet kokot a mimo textu zjevne neumi cist ani mapu. Navic jsem myslel, ze ten hoax o surovinach uz vas pustil. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (miko) RP (27.10.2024 8:33) | reagovat | |
"hranice RF s Ukrajinou je proste podstatne jina" - ano, plna nerostnych surovin. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (blm v prestrojeni 4) (27.10.2024 8:30) | reagovat | |
Finsko je snad Ukrajina? Je Svedsko Ukrajina? Vzdyt vy dementi se ptate jak predskolak a vase chapani geopolitiky je jeste horsi. Finsko a Svedsko byly de facto soucasti NATO uz desitky let a neutralni byly jen na papire. Jejich vstupem do NATO se ten stav jen zformalizoval, ale prakticky se vubec nic nezmenilo. Navic hranice RF s Ukrajinou je proste podstatne jina, nez ta s Finskem (o Svedsku nemluve). Srovnavas nesrovnatelne, protoze jsi uplny dement. Porid si mapu a zacni studovat. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Xax) (27.10.2024 8:26) | reagovat | |
Blm: takze co, Rusko ma teda jako pravo udelat rovnou invazi do finska a svedska, protoze vstoupili nebo planujou vstoupit do Nato? A do kterejch vsech Nato statu jeste? Fascinuje me, jak si myslis, ze je to legitimni duvod jit vyvrazdit cizi zemi. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (Dylin) (27.10.2024 8:12) | reagovat | |
Kmikal: dyt mi tady taky vymíráme na slabou porodnost. Už teď není šance uplatit důchody. Ještě když ty vemena zase zvolí Babiše, aby jim zvedl gáži. Válka by to samozřejmě zhoršila, protože by zůstali jenom ti důchodci. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (wd43) (27.10.2024 8:06) | reagovat | |
miklos - pro zadnyho kluka co tam chcipne to zadnej net gain neni, ani pro rusaka, ani pro ukrajince, IMHO. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (blm v prestrojeni 4) (27.10.2024 8:06) | reagovat | |
frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile), protoze Rusko vnima pritomnost NATO na Ukrajine jako hrozbu a avizovalo, ze to nedopusti. Snad Ukrajinci tohle pochopi a jeste z nich neco zbyde. Zatim to bohuzel vypada, ze se rozhodli zgenocidovat svuj narod za zajmy NATO #DoPoslednihoUkrajince. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (miklos-abdul) RP (27.10.2024 8:01) | reagovat | |
wd43: Jenže to je ruská invaze, tedy Rusové jsou ti, kdo si myslí, že je to pro ně net gain. Ukrajinci se jen snaží udržet, co mají. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (wd43) (27.10.2024 2:49) | reagovat | |
to same lze rict take o ukrajincich, kmikale | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (kmikal) RP (26.10.2024 23:13) | reagovat | |
Kromě Afriky klesá už prakticky všude populace. Proč debilní rusáci mění to, co mají nejcennější -lidi- za nějaké km2 na Ukrajině? Co s tím budou dělat, rusko vymíralo i bez aktivní snahy na frontě. A že tam jsou nějaké suroviny, no a? Lidí bude nějakou dobu méně, chill. | ||
|
||
Obrázek 'vsichni uz jsou po smrti' (hovnohori) (26.10.2024 23:08) | reagovat | |
Nešťastné ruské matky a ženy, neměly jste nechat umírat vaše milované syny a muže zbytečnou smrtí ve zbytečné válce pro rozmary vašich mocných. Měly jste je zavolat zpátky domů! | ||
|