Nalezeno 132 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesáttři:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (koudelka) (2.11.2024 11:29) reagovat
uz tu nekdo upozornil, ze Rusko spolupracovalo s Nemeckem na rozpoutani druhe svetove? Ja, aby tenhle fakt nezapadl

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Markéta Adamová PekarováRP (1.11.2024 8:28) reagovat
Miko je kokot .

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (1.11.2024 1:12) reagovat
Takže ano, to jsou zprávy z OSN. Což znamená, že tobě nevěřím a mám tě jen za lháře a manipulátora, kterým jsi.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (1.11.2024 1:11) reagovat
@Vasamir: A k těm reportům: "As of 22 October 2024, according to the Ministry of Health (MoH) in Gaza as reported by OCHA, at least 42,718 Palestinians have reportedly been killed in Gaza and 100,282 have been reported injured (between 7 October 2023 and 22 October 2024)" [odkaz] [odkaz]

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (1.11.2024 1:04) reagovat
@Vasimir: Hele, tvrdíš, že " O té zprávě JEDNOHO činovníka OSN jsi napsal, že "je to číslo, které OSN uznala". No neuznala, je to jen zpráva, nic víc. Já nepsal, že jsou to sračky, takže zase sprostě lžeš. " a ve skutečnosti jsi k tomu napsal: "Ad 40k mrtvých civilů v Palestině - to jsou čísla Hamasu a tím pádem jsou to sračky, absolutně k ničemu" Takže co se týká tvé pravdomluvnosti, je zcela jasně vidět, že jsi jen jeden z dlouhé řady prolhaných pokrytců, kteří nemají zábrany lhát, jak se jim to hodí.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (1.11.2024 1:00) reagovat
Jsem, proto vas tak seru. Protoze ty vase kecy snadno rozeberu na atomy a ukazu, jake jste pokrytecke kurvy s dvojim metrem. Vam neslo nikdy o to potrestat akt vojenske agrese nebo okupace. Vam slo o to potrestat Rusko. Proto vam jine akty vojenske agrese ani okupace nevadi. Vadi vam to jen kdyz jde o Rusko. Tak se neschovavejte za jakesi vzletne kecy a priznejte si to. Reknete na rovinu, ze jste kurvy s dvojim metrem a sere vas Rusko, ne vojenska agrese ci okupace. Stuj si za tim, pokrytecka kurvo.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (1.11.2024 0:52) reagovat
Jo, seš přímo Mr. Konzistence, kokote blmbej! Je úplně konzistentní ignorovat agresi vůči Gruzii, anexi Krymu, sestřelení MH17 a pak dávat na stejnou úroveň full scale válku RuSSka proti UA s pár vojáky v Syrii, kurvafix! :-D Pokud RuSSku prošly horší věci bez anebo se zanedbatelnými sankcemi, tak není dvojitý metr, když USA projdou bez sankcí vojáci v Syrii, ale to se zbytečně opakuju, seš kokot, který nepochopí jednoduchou věc. Invaze do Iráku legální byla, můžeš o tom lhát, kolik chceš, kokote.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (1.11.2024 0:43) reagovat
Nebyl, protoze ja po sankcich nevolam v zadnem z uvedenych pripadu. Tedy do okamziku, kdy zacal zapad zavadet sankce vuci Rusku pod hesly o potrestani vojenske agrese, okupace atd, a ja jen chci, aby tedy zapad byl konzistentni a aplikoval je na vsechny akty vojenske agrese a okupace, i ty sve. Ale to pokryteckym kurvam s dvojim metrem nevoni. Ne, invaze do Iraku legalni nebyla. Duvody o WMDs byly smyslene a Bush, Blaire, Schroeder, atd patri do Haagu. A jestli ne, tak ani Putin ne. Konzistence, kurvo.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (1.11.2024 0:38) reagovat
Co se týče Iráku, tam byla invaze legální, USA a Irák byly ve válce od 1991, žádný mír podepsán nebyl. I když to byla hloupá a zbytečná invaze, i když Bush jr. lhal o chem. zbraních, bylo to právně čisté. Ale Bush jr., to byl kokot, takový Trump light. Kdyby jej chtěl někdo soudit, já jsem pro. B-) Akorát ty sankce jsou jen blábol pokryteckého zmrda blmbečka.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (1.11.2024 0:33) reagovat
Tak ne, ještě tohle, než půjdu na kutě: kokote blmbej, ještě jednou: byls pro sankce vůči RuSSku, když napadlo Gruzii, anektovalo Krym, sestřelilo MH17? Vsadím se o všechno co mám, že ty žádáš stejné zacházení, jen pokud si můžeš kopnout do USA a/nebo tím krýt a omlouvat zločiny RuSSka. Opakuji: RuSSku prošly bez sankcí nebo se zanedbatelnými sankcemi horší věci, než pár vojáků USA v Syrii. A nelži, to v 19:19 byl od tebe whataboutism, kokote ulhanej.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (1.11.2024 0:26) reagovat
miko jo, máš recht. Házím tady perly fašounské ulhané bezpáteřní svini. On to s tou definicí lži myslel asi z hlediska formální logiky, ale stejně to použil chybně. Chtěl jsem mu najít videa s tím zmrdem Medvěděvem, ale seru na to, on by to stejně označil za deepfake, nebo by si vymyslel nějakou jinou výmluvu, pže on lže především sám sobě. Ale pamatuji se, jak něco jednou tvrdil o Taiwanu, co byl nesmysl a na vyzvání, aby to doložil linkem, se trapně vymlouval, to jsem se nasmál. :-D Jdu chrápat. Brou.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (1.11.2024 0:18) reagovat
Vzdyt 19:19 bylo presne to poukazani na pokrytectvi a dvoji metr. Davam na stejnou uroven nevyprovokovanou vojenskou agresi a okupaci uzemi. Politici i bezni lide meli plnou drzku kecu, jak Rusku nesmi tyto dve veci projit, a ja se ptam proc mohou projit jinym? Tak pojdme byt zasadovi, jednat dle "padni komu padni" a uvalit sankce na USA za okupaci Syrie. A to nemluvim o Iraku, za ten budou politici postaveni pred soud kdy, kdyz chcete soudit Putina? Ja se sankcemi nezacal, jen pozaduji konzistenci.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (1.11.2024 0:14) reagovat
Jo a když požaduješ sankce vůči USA za pár vojáků v Syrii, tak se musím ptát - žádals taky sankce vůči RuSSku, když napadlo Gruzii? Když anektovalo Krym? Když sestřelilo MH17? Kdo má teď dvojitej metr, kokote hnusnej pokryteckej?! :-D :-D :-D Jak jsem říkal, dávaš na stejnou úroveň úplně odlišné věci, protože RuSSku prošly bez větších sankcí mnohem horší věci, než pár vojáků v Syrii. Kokote zkurvenej ulhanej!

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (1.11.2024 0:08) reagovat
Dávaš na stejnou úroveň full scale válku s několika desítkami vojáků USA, tak. Mi to tam vypadlo. A ano, byl jsem tam a slyšel jsem, co říkali, i když to bylo tlumočené. Dokonce i z její širší rodiny zmizeli lidé, z nejbližšího sousedství, etc. Pokud se tomu chceš vysmívat, pak jsou ty tvý kecy o tom, jak znáš Syřany a jak sleduješ tamější situaci ještě víc k smíchu, kokote pokryteckej. Ale co jsem vlastně čekal od fašounského zmrda, který podporuje vrahy a soustavně lže, že jo...

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (1.11.2024 0:00) reagovat
Blmbe, ty kokote negramotnej, tak si přečti svůj příspěvek z 19:19! Právě tam jsi předvedl ten whataboutism v reakci na kmíkalovou zmínku o UA. Ještě jsi mlel hovna, že prý vojáci USA vraždí i dnes, co je už totální bullshit! A teď znovu a opakovaně zkoušíš omlouvat RuSSko whataboutismem, ty tupej bezmozku! :-D Žádný dvojitý metr -ve skutočnosti je to další tvoje lež, protože dávaš na stejnou úroveň pár desítek vojáků, kteří společně s DFS chrání Syřany před vrahy - islámisty i genocidním Assadem.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (mikoRP (31.10.2024 23:53) reagovat
ale jak jsem uz rekl xkrat - ty fakta neuznavas, pokud nejsou z moskvy. a i ty jenom nektere. jak je to s tim vyhrozovanim atomovkami, pomalu celemu svetu, ze strany kremlu? :-D

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (mikoRP (31.10.2024 23:52) reagovat
jenomze ty mas taky dvojity metr - ty ty rusaky furt obhajujes a vytahujes usa, nebo izrael. a nevytahujes to u postech o palestine, nebo o syrii, ale vzdy, kdyz se ukazuje na ukrajinu a ruske zverstva, ktere tam pachaji rusaci.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (31.10.2024 23:51) reagovat
Jasne vole, kolegyne z prace od segry porodni baby tatovy kamaradky, skvelej zdroj :-D Ses fakt komik.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (31.10.2024 23:49) reagovat
Nikdy jsem nevidel nikoho omlouvat jednu vec druhou. Ta Syrie se zminuje jako priklad dvojiho metru a pokrytectvi libtardskych kurev, kterym vadi jedna konkretni vojenska agrese a okupace, zatimco jina jim nevadi vubec. Pokud mame Rusko trestat za agresi a okupaci, pak musime totez uplatnit i vuci USA, ktere pachaji totez. Takze sankce proti USA budou kdy?

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 23:48) reagovat
Joooo, tak s těmi Syřany, které prý znáš, sis teď naběhl na vidly, kokote! Pže já jsem v Syrii osobně byl, s kamarádkou, která má odtud tátu. Byli jsme jej hledat a i když neumím arabsky, tak na její překlad se můžu spolehnout - a co její rodina povídala, jak Assadovy komanda braly lidi, kteří se již nikdy nevrátili, to bylo moc hustý! Ty hnusnej zmrde, co podporuje vrahy, ty ještě chceš něco povídat o genocidě?!

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 23:42) reagovat
Ale nenech se rozptylovat podružnostmi blmbej kokote - i kdyby mělo USA vojáky v Syrii v rozporu s právem, nijak to neomlouvá agresi RuSSka vůči Ukrajině. Protože tu Syrii vy zmrdi, co kouříte vrahům neumyté čůráky, používáte jako whataboutismus, aby ste odvedli pozornost od ruSSáckého vraždění na UA. Jo a je legrační, jak se snažíš vlézt do análu Assadovi, ale zbytečná snaha. Ten to tady nečte, nepozve tě, abys mu taky přišel vyhulit nemytýho čůráka, i když po tom zjevně moc toužíš. :-D

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 23:33) reagovat
Blmbej kokote, já vím, že nepravdivý výrok nemusí být vždycky lež. Ale když Mrdlin napíše, že my, co jsme na straně Ukrajiny, sereme na civilní oběti v Palestině a použije to ve whataboutismu, tak stoprocentně vím, že je to lež a ne bona fide omyl z nevědomosti. A navíc je to osočování oponentů. Jenže kokot jako ty to nepochopí, nevadí. Jo jasně, wiki je sračka zdroj, oryx je sračka zdroj, vše, co není v souladu s tvým lhaním, je sračka zdroj. :-D Sračky máš zejména ve své palici, zmrde.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (kakamura) (31.10.2024 23:25) reagovat
blm+ , tak ale my obecně podporujeme muslimáky, hlavně když tam může pak stát US základna, např. Kosovo. Takbír.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (mikoRP (31.10.2024 23:25) reagovat
vasimire - hadat se s blbem o definici pravdy a lzi, je naprosta ztrata casu. on ma totiz tie pojmy posunute uplne nekam jinam - na ruskou stranu. a rusak nikdy nelze - mozna nerika pravdu, nebo si jenom dela srandu, nebo neni dobre informovany, nebo proste rekne, ze podle neho je pravda to, co tvrdi a vsichni ostatni lzou. nema moralku, nema pater, nezna pravdu, neuznava pravo - tedy neuznava a nezna to v tom ponimani, jak to chapeme my ve zbytku sveta. on bude hajit to ruske, pokryvene vnimani.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (31.10.2024 23:19) reagovat
No a Assad, jak rikam, vis uplnou picu. Situaci v Syrii sleduju od nepokoju nekdy v letech 2010-2012, informace mam i primo od Syranu. Stoji za Assadem, protoze ten garantuje svobody nabozenskym mensinam, ktere genocidalni islamisticke skupiny, ktere kurvy jako ty podporuji, maji v planu konvertovat k islamu nebo vyhladit. Mas to cele prevracene a podporujes tu spatnou stranu, vyjebana kurvo.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 23:18) reagovat
Blmbej zmrde, kromě toho, že vždycky fandíš vrahům jako Assad, Putler, etc., protože jsi bezpáteřní hajzl, lžeš taky o tom, že já prý podporuju "genocidní islamisty", i když jsem se vyjádřil k islamistům (ISIL) kriticky, že spolu s Assadem vraždí nejvíc ze všech v Syrii. Jenže kokot blmbec se selektivní slepotou tohle záměrně ignoruje a sprostě lže - a pak mi vyhazuje na oči osočování ze lži! :-D Ty jsi tak zvrácený kus hovna, že si myslíš, že když fandíš vrahům ty, tak to musí dělat každý.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (31.10.2024 23:17) reagovat
Ano, jde o osocovani, jelikoz nemuzes vedet, zda jde o lez (protoze ne kazdy nepravdivy vyrok je lez). Jsi totiz kokot, co ani nechape, co slovo lez znamena. Nebo, a to hur, jsi kurva, ktera to vi, a zamerne lze o tom, ze jini lzou. Wikipedia je sracka zdroj, to snad ani nemuzes myslet vazne. Ale nenech se rozptylovat podruznostmi. I kdyby tam melo USA jen deset vojaku, tak je to o deset vic, nez maji pravo jich tam mit.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 23:08) reagovat
Kokote blmbá, když někdo napíše lež a já na to napíšu, že lže, to je podle tebe osočování? Podle mě je to konstatování faktu. Jak jinak se to dá napsat, kokote blbej? :-D K vojákům USA v Syrii - buď wiki lže, nebo lžeš ty. Dělám si srandu, tohle není dilema - jako vždycky lžeš ty. :-D Nebo víš co, dej mi link na nějaký zdroj - seriózní! - který potvrzuje tvou verzi, debžote! Assad je sprostý vrah, v jeho vězeních byly popraveny tisíce lidí bez soudu. Jenže kokot blm bude vždycky zásadně na straně vrahů.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 22:53) reagovat
... I kdyby těch obětí bylo 40k, nebo 16k, já netvrdil, že znám jejich počet - 10k bylo číslo, které se mi zdálo pravděpodobné a údaj, který pochází od Hamasu je podle mého sračka - ale především podstata mého komentáře byla v něčem jiném - zopakuji to ještě jednou: tvé lhaní, že nás nezajímají civilní obětni v Palestině, tvoje whataboutismy, tvoje pokrytectví, když se oháníš Palestinou a schvaluješ ruSSkou agresi, která taky má za následek množství obětí.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 22:44) reagovat
A lžeš opakovaně, když se snažíš navodit dojem, že nějaká zpráva má hodnotu uznání od OSN. Opakovaně lžeš taky o tom, že mně jsou civilisté z Gazy ukradeni. Vedle někdo krásně analyzoval tvůj a blmbcův modus operandi - že se chytnete jednoho nepodstatného detailu, který lze zpochybnit a pak vytváříte dojem, že všechno ostatní, co říká váš oponent, je také pochybné. Přesně tohle předvádíš tady - chytnul ses čísla, které je nepodstatné a vše ostatní, co nevíš vyvrátit, ignoruješ. Protože i kdyby...

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 22:37) reagovat
Mrdline tak se koukni na wiki, nebo si to vygoogli, když o tom konfliktu nevíš ani hovno. Pak se možná přestaneš blamovat. Ano, Rusko platilo žoldáky z jiných států, muslimy z bývalých jižních republik SSSR a z Čečenska, včetně Basajeva, který proti nim pak bojoval. Protože to bylo ještě před (první) válkou v Čečensku. O té zprávě JEDNOHO činovníka OSN jsi napsal, že "je to číslo, které OSN uznala". No neuznala, je to jen zpráva, nic víc. Já nepsal, že jsou to sračky, takže zase sprostě lžeš.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (31.10.2024 21:57) reagovat
@Vasimir: A co se mrtvých týče, sám Netanjahu v květnu řekl, že mrtvých civilů je 16 tisíc. A zrovna Netanjahu celkem jistě číslo podhodnotil, protože takový je jeho zájem. "In May, Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu said 14,000 Hamas fighters and 16,000 Palestinian civilians had been killed in the war." [odkaz]

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (31.10.2024 21:56) reagovat
Omyl, vasikokote. Okamzite jsi zacal s urazkami a osocovanim ze lzi, protoze jsi kokot co nechape, co vubec slovo "lhat" znamena. USA priznavaji stovky az nizke tisice, staci nebyt kokot a netahat si z prdele sracky jako "par desitek". Samozrejme ze se zastavam Asada. Je zarukou sekularniho statu a ochrany nabozenskych mensin. Ze podporujes genocidalni isamisty je priznacne, u kurev jako ty je to soucast typickeho balicku "hodnot". Ukaz mi, o jakych vyrocich Medvedeva mluvis, at si rozumime.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (31.10.2024 21:48) reagovat
@Vasimir: Ty se mi tu zcela vážně pokoušíš tvrdit, že si Rusové platili Basajeva, který proti nim vedl válku na Kavkaze a zároveň vykřikuješ něco o lžích? Vždyt všechno, co jsi napsal, jsou buď čisté lži a nebo těžce překroucaná fakta. Viz ona zpráva OSN. Já nikde nepsal, že je to usnesení OSM. Ale je to oficiální vyjádření činovníků OSN, není to nějaká kupa sraček o ničem, jak se mi snažíš nalhat ty. Ty mě nařkneš z pokrytectví a sám na nějaké civily v Gaze kašleš, jsou ti ukradení.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 21:45) reagovat
Blm dneska jsem se snažil vyhnout osobním urážkám a psal jsem věcným tónem. Pokud chceš pokračovat ve volném stylu, ok. Ale tím jsi právě ukázal, že ten syndrom věčné oběti máš, kokote, když na věcné argumenty reaguješ jak sračka. :-D Jo, ty znáš počet vojáků USA v Syrii nejlíp - to mám brát jako další tvoju slavnou predikci? :-D Že se budeš zastávat řezníka Assada, to mě po tvém pravidelném kouření Putlerovic nemytého kokota nepřekvapí. A Medvěděv - jsi opravdu tak hloupý kokot, nebo to jen hraješ?

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 21:36) reagovat
Takže na rozdíl od Kosova v Abcházsku rozpoutalo konflikt RuSSko, a pak jej mohlo pod záminkou ochrany před "gruzinskou genocidou", která neexistovala, fakticky obsadit. Nezávislost tohoto státu, který kromě RuSSka, Kuby, KLDR a Venezuely nikdo neuznal, je čistě formální. Je to de facto anexie RuSSkem - to je další z kupy významných rozdílů oproti Kosovu. Jen tak mimochodem - stejný scénář použilo RuSSko v Donbasu a Luhansku. Takže tvůj další whataboutism o tom, co určují USA, je taky lež.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (31.10.2024 21:32) reagovat
vasikokot: USA ma v Syrii stale tisice vojaku, ne desitky jak tu lzes. A tim, jak se vyjadrujes o Assadovi jen ukazujes, ze jsi totalni kokot co o situaci v Syrii vi uplnou picu. Nevim, o jakem vyjadreni Medvedeva zrovna knucis. Ze pripomene existenci Ruske jaderne doktriny a ze se Rusko bude branit v pripade ohrozeni neberu jako zadne vyhrozovani. Zrejme nemam syndrom vecne obeti jako vy.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 21:28) reagovat
A o Gruzii taky lžeš, protože v Abchazii začal konflikt útokem zahraničních (muslimských) žoldáků, které platilo a vycvičilo RuSSko (byl mezi nima taky Basajev, který pak vedl odboj Čečenů - nejen USA si vytvořily svého bin Ládina). A pak začalo etnické čištění a likvidace Gruzinců. Gruzie dala Abchazii velkorysé nabídky autonomie, ale byly odmítnuty. Nakonec se Gruzie pokusila chránit etnické Gruzince v poslední žoldáky neobsazené enklavě, což byla záminka pro vpád RuSSka.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 21:18) reagovat
Jo a taky jsi pokrytec přímo dvojitý, protože se odvoláváš na usnesení OSN, které neexistuje, ale sereš na jiné usnesení, že agrese RuSSka na Ukrajině je ilegální. Medvěděv je pořád politik vládní strany se státní funkci. Takže to usvědčuje blma ze lži, můžeš se to snažit jakkoli zlehčovat, je to fakt. Fakt je taky, že RuSSko ze své viny a ze své vůle začalo zhoršovat vztahy se Západem. Na to si přesně pamatuji, jak jsem s podivem koukal na zprávy, cože to najednou vyvádí, když jsme s nima byli kámoši.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 21:10) reagovat
Ne, Merline, neuznala. Ten dokument, cos tady plácnul, je jen hlášení HR chiefa, ne usnesení valného shromáždění. Takže zase lžeš, navíc to byl hloupý a průhledný pokus o blaf. Kromě toho se snažíš odpoutat pozornost, protože přesná čísla byla jen podružná záležitost, podstata byla někde jinde - o tvém lhaní, že nás nezajímají civilní oběti v Palestině. A že to byl whataboutism jaksviň. A taky že jsi pokrytec, když se zastáváš civilů v Palestině a zároveň schvaluješ agresi RuSSka na Ukrajině.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (31.10.2024 20:44) reagovat
@Vasimir: 40 tisíc mrtvých civilů v Gaze je číslo, které OSN uznala. Ve skutečnosti jich asi bude i víc, stejně jako na Ukrajině. Takže si svoje kecy o sračkák k ničemu nech doma na koledu. [odkaz]

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (31.10.2024 20:40) reagovat
@Vasimir: Medveděv už je dnes jen figurka bez výkonné moci. Ano, je to politik vládní strany, ale tak nějak bez funkce. A ty řeči o tom, jak Putin provokuje Západ od roku 2007, promiň, ale to je prostě blábol. A Gruzie? Abcházko chtělo samostatnost a Gruzie na ně vlítla vojenskou silou. Ano, někdo může chctít samostatnost oprávněně, jako třeba kosovští Albánci a někdo na to nemá nárok, jako třeba Abcházci. A kdo má a nebo nemá určuje Amerika, že?

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 20:39) reagovat
Ad 40k mrtvých civilů v Palestině - to jsou čísla Hamasu a tím pádem jsou to sračky, absolutně k ničemu. Ale je pravda, že těch mrtvých civilů bude hodně, realně tak kolem 10k to být může, a to je taky moc. Jenže je sprostá lež, že to nikoho ze zastánců Ukrajiny nezajímá. To jen Merlin, nebo kdo tady vytáhl tenhle whataboutism, má selektivní slepotu. Kromě toho je to čiré pokrytectví od hajzliíka, který už jenom papouškováním ruských lží podporuje vraždění na Ukrajině.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 20:32) reagovat
Ad další lži, nechce se mi dohledávat autory - srovnávání německých zvěrstev z WWII s RuSSkou agresí - je to debilní argument. Němci se desetiletí chovají slušně, dodržují smlouvy, atd. Ještě před rokem 2007 měl západ přátelské vztahy taky s Ruskem. Jenže pak se Putler začal chovat agresivně, nejdříve letadly narušovat vzdušný prostor od sousedů až po UK, pak válka s Gruzii, pak Krym... RuSSákům se dnes nedá věřit v ničem a můžou si za to sami, že se s nima Západ nechce kámošit.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Vasimír) (31.10.2024 20:25) reagovat
Blm: lež1: jadernými útoky v RuSSku vyhrožují jen "mluvící hlavy" - ne, vyhrožoval třeba Medveděv, a to je oficiální představitel. A bylo toho daleko víc. Lež2: vojáci USA v Syrii vraždí lidi - blbost, je jich tam pár desítek a kromě hlídání pár základen a patrolování kolem Jordánské hranice se tam již hodně dlouho neděje nic, co by se jakkoliv ponášelo na zabíjení lidí. Vraždění lidí provozoval nejvíc řezník Assad a ISIL.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (31.10.2024 19:46) reagovat
@Chm: ALe to není nová větev diskuze, to je naprosto jasně stále diskuze o tom, jak moc vám jde o ochranu civilního obyvaqtelstva ve válce. A můj argument zní, že o to vám nejde vůbec, jen se těmi kecy zaštitujete.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Chm) (31.10.2024 19:40) reagovat
Merlin: nemam ted kapacitu otevirat novou vetev diskuse, treba zase nekdy jindy

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (31.10.2024 19:38) reagovat
OK... chvílemi píšu jak negramot

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Chm) (31.10.2024 19:37) reagovat
Anyway, pripravil jsem si domaci ukol a obstaral ctivo na vecery: https://www.cbdb.cz/kniha-144657-rudy-zakon-red-notice a https://www.cbdb.cz/kniha-175722-muz-bez-tvare-the-man-without-a-face-the-unlikely-rise-of-vladimir-putin tak uz se tesim, jak budeme rozebirat, na jak normalnich zakladech rusko politicko ekonomicky stoji a jak to tam funguje vsechno podle vule volicu.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (31.10.2024 19:37) reagovat
@Chm: Ale hovno, máš jen sladkobolný řečičky, ale nejde ti o nic jiného, než jen o tu rusofobii. Jinak bys protestoval proti Izraely. Víš, OSN eviduje oficiálně asi 12 tisíc civilních obětí za dva a půl roku konflikt. To je pro vás hrozný pain. Ale to, že Izrael za rok zabil přes 40 tisíc civilů v Palestině, to je vám nejen jedno, vy to dokonce hlasitě podporujete. Ano, HAMAS zaslouží vyhladit do posledního, ale fakt za tuhle cenu?

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Chm) (31.10.2024 19:35) reagovat
blm: jo jasne, s tim souhlasim, to mi samozrejme taky nedava smysl

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (31.10.2024 19:32) reagovat
A ten pripad s odsouzenym borcem, byl to ten, co na nejake demosce na Vaclavaku mel na batohu pripnuty patch Wagnerovcu. Okamzite zadrzen a kratce na to pravomocne odsouzen. Rusko by se mohlo ucit. Nejvic mne sere ta naprosta absence pravni jistoty. U nas nikdo nevi, za co muze byt stihan a souzen. Do protikladu dam treba priklad GB: tam je zakonem urcen seznam organizaci, jejichz podpora je trestna. Muzu si ten seznam vzit, zkontrolovat, ze nejaky symbol na nem neni a vim, ze ho mohu nosit. To u nas neni.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Chm) (31.10.2024 19:31) reagovat
@Merlin: a ne, nam (soude podle moji statisticky bezvyznamny bubliny a zdejsich reakci) jde prave o ty civili. Nevim, proc presne tomu porad rikas rusofobie. Kdyz je ti z rusaka a jeho moralnich hodnot na bliti, nema to nic spolecnyho s fobii. Me opravdu bytostne sere predstava, ze by rusak po ty prasarne co s ukrainou provedl mel dosahnout nejakyho stavu co jsme si, to jsme si a ukrainci meli zit v rozesrany zemi bez naroku na reparace a nejistotou, kdy vladimir bude chtit zase vic.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (blm v prestrojeni 4) (31.10.2024 19:29) reagovat
chm: Jezis tak at si placa, no a co. U nas v TV taky byly porady, kde se planoval utok na Moskvu, vypaleni Kremlu atd. Vy si proste vsechno hrozne berete, ja to oznacuju za syndrom vecne obeti, protoze vy si ve vsem najdete uhel pohledu, jak si to vztahnout na sebe a udelat ze sebe obet.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (31.10.2024 19:29) reagovat
@Chm: Ano, to byl její dost ostrý úlet. Ale zdaleka nešlo jen o ní, třeba posty hysterky Fridrichové, to bylo o vyhlazení celého Ruska do posledního mužika. Ta měla na Tweetru takový příspěvky, že by Himler bledl závistí.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Chm) (31.10.2024 19:27) reagovat
Merlin: vybavuju si, ze nase, ne-zrovna-nejostrejsi-tuzka-v-penale ministrine, mela pomerne histerickou reakci, ale uz si nevybavuju detaily. Fakt zminovala jaderny zbrane? Predpokladam, ze ale i tak to bylo posazeny ve stylu pokud dojde k A, pak by se melo uvazovat o B.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (kmikalRP (31.10.2024 19:24) reagovat
blm to jsou kozomrske oblasti, to nikdo neresi

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (MerlinRP (31.10.2024 19:24) reagovat
@kníkal: Domáže š pochopit, že vy o událostech na Ukrajině straělivě lžete? Tam neumírá jedno dítě každou hodinu. Nehledě k tomu, že na civilních obětech se podílí stejně ruská jako ukrajinská strana. A navíc vám vůbec nejde o nějaké životy civilů, vy jenb serete do kalhot, protože je to konflikt za rohem. Jinak vám jsou civilné oběti naprosto u prdele.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (kokotizatorRP (31.10.2024 19:23) reagovat
@tupy blm. Ak by si cital s porozumenim, tak by si pochopil, na co som reagoval. Ale ty si sa hlavne chytil na to hovno, kolaborante usatej.

Obrázek 'osvobozeni' Obrázek 'osvobozeni' (Chm) (31.10.2024 19:23) reagovat
ktery jsem zminil nevidis zadnej rozdil mezi nasi a jejich kulturou, tak proste nevyhnutelne nemuzeme mit zadnou pudu na ktery argumentovat. Proto si klidne mysli ty o me co si myslis a ja si budu myslet o tobe co si myslim ja.

Strana 1/3. 1 2 3 následující