Odebírat | ||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Data) RP (10.11.2024 9:54) | reagovat | |
ANO, komunisty, SPD, Trikoloru a Motoristy? Taky bych nevolil... | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Filipes) RP (6.11.2024 11:49) | reagovat | |
On někdy někdo volil Pětihnus? Takže mistr zbytečných sdělení? | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (DеzоIát) (5.11.2024 12:24) | reagovat | |
Když vlastizrádci ke zdi, tak se postav je zdi, blbečku. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Vlastizrádci, ke zdi!) (5.11.2024 12:15) | reagovat | |
Bijme pětihnus! | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (MAP je tupej zmrd) (3.11.2024 19:48) | reagovat | |
"dětsko"... Tvl, ty ses nikdy nepotkal nejen s řízením firmy, ale ani s učebnicí češtiny, debžote. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (2.11.2024 20:26) | reagovat | |
každej podnikatel se dnes za ODSku stydí. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (sdfjfsdj) (2.11.2024 20:03) | reagovat | |
nornik: Zemědělec a současně policejní provokatér? Jak moc ti to přijde pravděpodobný? | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Markéta Adamová Pekarová) RP (2.11.2024 20:02) | reagovat | |
Miko je nějaký dětsko ve škole. Ten se ještě nikdy nepotkal s manažerským řízením firmy | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (nornik) RP (2.11.2024 19:53) | reagovat | |
Není to zase nějaký lumen, co v rámci zemědělský demonstrace věší russacky vlajky, nadává na Pražaky, a pak se diví, že mu Pražáci přestanou kupovat jeho předřazenej biojogurt? | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (drvaca) RP (2.11.2024 18:32) | reagovat | |
Z čeho soudíte, že si to na ten plot nasprejoval sám? Já nevím - přesprejovat si papír s identifikací provozovny ... já si spíš myslím, že k vytvoření nápisu někoho "donutil" výběr barev sousední reklamy. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 18:12) | reagovat | |
tak kakamura jednou rekl docela trefnou vec - ten blb je fakt vypatlany: vidi sv. burese v tv, veri kazde jeho slovo, ale jinym nadava do kokotu | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (kakamura) (2.11.2024 18:03) | reagovat | |
Čumí to na Bureše v televizi a ještě to vo něm má představy, ale ostatním nadává do kokotů | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 18:01) | reagovat | |
apropo miluji roumenovsky nahodnik: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Дезолат) (2.11.2024 18:00) | reagovat | |
Jo a posraná noční kakamůra je turbokokot. Blmbečku, máš jediné štěstí, že kakamůra je daleko větší a hloupější kokot, než ty. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 17:59) | reagovat | |
evidentne pro neho je to po putlerikovi druhy buh | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Дезолат) (2.11.2024 17:56) | reagovat | |
Jo a teď blmbec ještě hraje oblíbenou hru Zlovenckých vládních mafiánů "skutok sa nestal". Ty toho Bureše opravdu miluješ, blmbečku! Jasně, z toho, že to nesmí dělat, logicky vyplývá, že to nedělá, viď! Protože je málo skandálů z minulosti, kdy Bureš porušoval zákon... Jdi do prdeke, debile. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Дезолат) (2.11.2024 17:53) | reagovat | |
Chtěl jsem napsat v podstatě to samý, co miko, už nemusím, díky. Jen dodám, že tady nebyl spor o to, jestli majitel vždycky určuje ceny sám, ale jestli na to má vliv. Rozhodně má. Pointa byla v tom, že je od Bureše pokrytectví, když mává rohlíkem před kamerama a zároveň má dosah na jeho cenu. To jen blmbec to zase obrátil vzhůru nohama, protože jinak by bylo zřejmé na první pohled, že plácá píčoviny. Takhle to přikryl další formal fallacy. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (kakamura) (2.11.2024 17:48) | reagovat | |
mimo miko tak určitě by to stíhal, Bureš, ty mu tak fandíš kluku ušatá | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (blm v prestrojeni 4) (2.11.2024 17:47) | reagovat | |
mikokot je zase kokot a placa sve konspiracni teorie. Pritom kdyby mel jediny dukaz, tak jde, poda trestni oznameni a necha Babise odstihat za porusovani zakona, protoze on ted nesmi vykonavat zadny vliv nad temi firmami, nesmi davat zadne zadani reditelum, pozadovat zadnou ziskovost, dividendu, nic z toho dle zakona nesmi, tak jste to chteli. Ale mikokot je kokot a zustane jen u toho placanin sracek | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 17:40) | reagovat | |
a dozorci rada? se nedej vysmat - dostanou svoje dividendy, o nic jineho jim nejde. zadny neprijde: hele buresi, neblbni. je blba doba, meli bychom lidem pridat a jeste cenu rohliku snizit. a klidne se vzdame svych odmen a dividend a priplatku. delame to prece pro lidi. ... to jsi fakt takovy kreten, ze toto nekdo z nich rekne? kdepak, ani nahodou! | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 17:37) | reagovat | |
ty jsi fakt dement na entou. jasne, ze bures nerekne at stoji rohlik 4.85 bez DPH! ale rekne svemu nasazenemu otrokovi (CEO), tento fiskalni rok chci vynosy XY milionu, dividendy Z milionu, musis omezit vydaji (treba kracenim mezd, protoze energie jdou nahoru). a ten pitomy otrok to z ceho ma nahrabat? zvysenim ceny produktu - vzdyt nic jineho neprodukuje prijem. tak toto by mohl pochopit i kdejaky blbec, ktery prave studuje VSZ (a jeste neni ani dostudovany), ale ve tvem pripade jsem silne na pochybach. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (blm v prestrojeni 4) (2.11.2024 17:31) | reagovat | |
mikokot je zase kokot a nechape ani zaklady firemnich vztahu. Majitel ma nejaky preneseny vliv, ale malokdy primo zasahuje do tvorby cen jednotlivych produktu. Majitel spis jmenuje CEO, dava mu zadani z hlediska ziskovosti pripadne marzi, ale fakt nenastavuje ceny rohliku a masla. Jenze mikokot je kokot a tohle nikdy nepochopi. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 17:31) | reagovat | |
blbicek zase placa! pry "Babis tohle pri aktivnim pusobeni v politice ze zakona nesmi i kdyby tisickrat chtel nebo to po nem vyzadovala nejaka libtardska kurva" - odkdy bures respektuje zakon? odkdy se nim ridi? nikdy v zivote to nedelal - vzdy jel po svy vlastni lajne. dela jenom to, co je PRO NEHO vyhodne. jinak fakt z vysoka sere na nejake zakony. akora ma armadu pravniku, kteri ho skoro ze vseho vysekaji. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 17:28) | reagovat | |
jak mimo tema, demente? 2. majitel ma VZDY jednoznacne vplyv na cenotvorbu. i na vysku platu. i na pocet zamestnancu. a je jedno, jestli je firma v nejakem sverenskem fondu, nebo ne. 2. bures nenechava ridit svoje podniky nikym - vse ridi sam, vse MUSI ridit sam, to je jeho povaha - nikomu neveri. to jsme videli v case jeho vladnuti. ministri byli jenom jeho papousci, jakakoliv samostatna aktivita byla nalezita potrestana odvolanim. 3. tema je: prd o tom vis, a jenom placas picoviny | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (blm v prestrojeni 4) (2.11.2024 17:28) | reagovat | |
To je fakt neskutecne, co jsou libtardske kurvy schopne vyplodit za picoviny. Jakoze cenotvorba konkretnich polozek neni mikromanagement, to mne fakt poser. To fakt vy vymrdanci cekate, ze majitel firmy s obratem ve stovkach miliard Kc urcuje ceny rohliku a masla? Nehlede na to, ze Babis tohle pri aktivnim pusobeni v politice ze zakona nesmi i kdyby tisickrat chtel nebo to po nem vyzadovala nejaka libtardska kurva. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (kakamura) (2.11.2024 17:21) | reagovat | |
mimo miko opět mimo téma, a zase náhoda | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 17:21) | reagovat | |
ale az jednou vyrostes a budes se mezitim dobre ucit, mozna castecne pochopis. i kdyz, abych pravdu rekl, nejsem o tom moc presvedcen | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 17:20) | reagovat | |
kakousku, vim, ze mas vikend, ale nepises nahdoou v pondeli nejaky test ve skole? a co pokojicek, uklizen? ja jenom, ze se zase seres do veci, kterym absolutne nerozumis. a vubec ani jenom netusis o cem se mluvi. a co je jeste hrosi, nemas ani zdani o tom, jak moc tomu vsemu nerozumis a tak jenom tady placas naproste picoviny. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (kakamura) (2.11.2024 17:14) | reagovat | |
Дезолат ano, seš stupidní, když čumíš na televizi, potom čumíš na Bureše, potom čumíš na Bureše jak mává rohlíkama, a pak seš separátně stupido, když si z toho vyvodíš, že stanovuje cenotvorbu | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Дезолат) (2.11.2024 17:10) | reagovat | |
Posraná noční kakamůro: pochopitelně, že majitel nedělá mikromanagement, kokote. Rozhoduje jen o závažných věcech a třeba třeba cenotvorba je jednou z nich. Nemůžeš říct, že na to nemá vliv. Zejména pokud mává rohlíky před kamerama. Už to chápeš, debile, nebo ti to mám předvést s maňáskama? To je fakt k neuvěrení, jak může být někdo až tak stupidní... | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (kakamura) (2.11.2024 17:01) | reagovat | |
Дезолат seš úplně mimo, když si představuješ, že majitel nějak jednotlivě zasahuje do řízení, tak ale to je normální. ty bys určitě něco řídit, když by ti do toho někdo kecal, zelenej mozek style | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Pepee) RP (2.11.2024 16:52) | reagovat | |
nejen ze je dezolat, jeste si zadrbe na branu | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Дезолат) (2.11.2024 16:50) | reagovat | |
Kakamůro posraná: ty seš fakt největší kokot v dějinách roumingu. Tak neskutečně debilní kokot, to je unikát! Takže když se ředitel zodpovídá majiteli, vůbec, ale vůbec to neznamená, že musí konat podle instrukcí majitele, podle tebe? KO-KO-TE! | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Škodovák) (2.11.2024 16:39) | reagovat | |
Je důležité znát své kupující. Pokud mu např. v poslední klesaly kšefty a ví jak je naladěná celá vesnice + okolí, tak se zřejmě takto zoufale snaží opět nalákat kupující. Obyčejný reklamní trik. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 16:39) | reagovat | |
bures prakticky nemuze mavat nici drahym (krome sveho obleceni, ve kterem chodi na houby, nebo na demonstrace proti chudobe), protoze on ma podniky snad se vsim - od rohliku, parky, drogerii, hnojiva, pres auta, az po umele opolodneni ... to jsou vsechno jeho (drahe!) produkty, takze za cenotvordbou stoji on sam. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (kakamura) (2.11.2024 16:35) | reagovat | |
Дезолат zodpovídání se za řízení a řízení je rozdíl, ale to dezolé pochopit nemůže. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Дезолат) (2.11.2024 16:29) | reagovat | |
Kakamůro, ty debile nebetyčnej, a komu se asi tak zodpovídá ředitel a management?! Jak to, že pořád ještě dýcháš, když i na to je potřeba víc, než jedna mozková buňka? | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Дезолат) (2.11.2024 16:25) | reagovat | |
Blmbec zase lže hned několikrát v jediném komentáři. (13:37) #1 Bureš má pořád víc než dostatečný vliv na své podniky ve svěřeneckých fondech a né že ne. #2 Blmbec se tváří, že podstata toho, na co reagoval, bylo kňučení nad cenami rohlíků, zatímco ve skutečnosti šlo o kritiku Burešova populismu (mávání rohlíkem). Strawman jaksviň. Formal fallacy - typický blmbcův modus operandi. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Občan Y) RP (2.11.2024 16:21) | reagovat | |
Je hezke, ze se oznacujou sami. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (kakamura) (2.11.2024 16:20) | reagovat | |
Дезолат a nejen ředitel je tam na dovolený, ty dezolé přechytré. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Дезолат) (2.11.2024 16:10) | reagovat | |
No ne, oni mu ji řídí ještěři z pekel... Posraná noční kakamůro, to snad už ani nejde být tak blbý jako ty. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (kakamura) (2.11.2024 15:27) | reagovat | |
Přesně, mimo miko si představuje, že firmu řídí majitel. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (miko) RP (2.11.2024 15:21) | reagovat | |
tan pablb snad fakt veri, ze bures nema ve svem kralovstvi (holdingu) rozhodujici slovo | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (blm v prestrojeni 4) (2.11.2024 15:10) | reagovat | |
To fakt zdrazil Babis? On nakracel do holdingu a rekl jim tam "ukazte mi henty excely, ja vam tam napisu te nove cene"? | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Jen Tak) (2.11.2024 14:33) | reagovat | |
Zdrazit muze, zlevnit nesmi... | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (M0DERÁT0R) RP (2.11.2024 14:12) | reagovat | |
hodlat nedělám | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (maris681) (2.11.2024 13:49) | reagovat | |
Autor nápisu volí len čisto českých kandidátov, ako Okamuru alebo Babiša - Bureša. To je obyčajný solohnus. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Markéta Adamová Pekarová) RP (2.11.2024 13:44) | reagovat | |
Milý dementní mikocyklistokmikale samozřejmě že vím, že vás piráti opustili, ale stále si o lidech co volí piráty po tom všem co udělali s digitálním stavebním řízením myslím že jsou totalně vydlabaní dementi. Něco jako ty. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (blm v prestrojeni 4) (2.11.2024 13:37) | reagovat | |
Drahy cyklodemente. Burese neobdivuji a nikdy jsem ho nevolil. Zatim ale delate vse pro to, abych mu to priste hodil a pomohl tak zabranit pokracovani soucasne vlady narodni tragedie. Babise jste (skrze volene politiky) donutili dat holding do svereneckych fondu a vzdat se primeho vlivu. Babis, dokud je v politice, tak nejen ze nic zlevnit nemuze, on to ze zakona nesmi. Tak jste to chteli, tak ted nebulte, vy svine. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (cyklista) RP (2.11.2024 13:29) | reagovat | |
Milí hloupí obdivovatelé Bureše, Pitomia a dalších dezolátů. Kdy konečně pochopíte, že je nezajímáte? Tyhle papaláše zajímají jen prachy. Až zase bude Bureš mávat rohlíkem nebo máslem, jak je to drahé, proč tedy náš největší výrobce potravinových sraček nezlevní? | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Pakobyl) (2.11.2024 12:39) | reagovat | |
Uz sa k tejto scenke ozval nas samoreprezentant dochodcov Kotian - dochodca na prenajom, ktory stal na kazdej placovke Smeru a rozhorcene perlil ako ho to uraza. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (hxkxdgnj) (2.11.2024 12:24) | reagovat | |
To záleží na tom, jestli hospodářskou kriminálku považuješ za špatnou nebo prospěšnou složku policie. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Gdfjfjj) (2.11.2024 12:14) | reagovat | |
Udajne byly dve stb, dobra a spatna a jeden rika, ze byl v te dobre, a ma v ruce papir ze je neagent, a ten druhy nerika nic, ale vsichni mu veri, ze byl v te hodne stb, ktera ale je jina, nez ta hodna stb neagenta. Je tak? | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (hovnohori) (2.11.2024 12:09) | reagovat | |
Když chcceš posrat vládu a místo toho si zkurvíš vrata. To už tak u některých skupin lidí bývá. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Augustin Marián Húska) (2.11.2024 11:42) | reagovat | |
Si jako zprznil vrata? Co to je za magora? | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (blm v prestrojeni 4) (2.11.2024 11:35) | reagovat | |
Ono to plati tak nejak na vse. Posledni dobou se vubec nesnazis a kvalita tvych baitu trpi. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (karfik) RP (2.11.2024 11:35) | reagovat | |
Kdyby tam napsal "Jsem debil" vyšlo to nastejno | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (kmikal) RP (2.11.2024 11:13) | reagovat | |
blm ani nevim na cos ted reagnul | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (Rama) (2.11.2024 11:08) | reagovat | |
A oč vám vlastně jde? Když nebude u koryta čtryřkoalice, bude Bureš, který nebyl profesionálním práskačem STB, děla to jen amatérsky a taky se vás pokoušel očkovat. Sice vás možná "neokrade" tím, že bude rozhazovat a zadlužovat stát, ale to samozřejmě časem bude ještě podstatně horší, takže se akorát střílíte do vlastní nohy. | ||
|
||
Obrázek 'petihnus nevolim' (blm v prestrojeni 4) (2.11.2024 10:58) | reagovat | |
Hodne slabej bait, frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile). 2/10 | ||
|