Odebírat | ||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Dеzolát) (5.11.2024 20:53) | reagovat | |
Ano, ovšem že to platí. Poukazovat na původ a národnost se smí v rámci srandy, ale argument to není. A nikdy jsem si nevšiml, že by tím někdo argumentoval. Vždycky šlo o prdel anebo o zlostné ulevení si. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Dvojí metr) (5.11.2024 18:03) | reagovat | |
"Mohol byť aj Talian alebo Japonec, národnosť a pôvod nemá žiadnu váhu ako argument v hodnotovom spore. Jedine ak pre nacionalistických debilov." A platí to i při vašem oblíbeném poukazování na původ Bureše a Okamury? | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Dеzolát) (5.11.2024 17:40) | reagovat | |
Mrdlinku, to takhle nefunguje! Když bude miko před svým zrcadlem doma, tebe v něm neuvidí, chápeš? Echt blb bydlí pouze ve tvém zrcadle! | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Merlin) RP (5.11.2024 17:35) | reagovat | |
@miko: Miko, pokud chceš vidět echt blba, skoč si do koupelny před zrcadlo. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (miko) RP (5.11.2024 16:03) | reagovat | |
@Svinec: pekne jsi to vystihl - dalo by se rict, ze egal se snazi byt (dlouholety tlachanim) neco jako karierni debil. ale kluk usata to ma docela tezky, bo konkurence je docela velika. vid hned takovy tomasek, nebo o neco niz mrdlin a blb. fakt ma co delat, at se dostane mezi spicku v oboru. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Dеzolát) (5.11.2024 16:02) | reagovat | |
tomasek plácá nesmysly. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (tomasek) RP (5.11.2024 15:54) | reagovat | |
On ten T.G.M. byl vlastně cizí sám osobě, po matce Němec, jeho mateřská řeč němčina, otec Slovák, možná ho jen vyženil, a pak chtěl zničit český a slovenský národ a vytvořit nesmysl československý národ. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Svinec) (5.11.2024 15:26) | reagovat | |
Pardon, ale tady se musim egala zastat. Nemyslim si, ze je vhodne ho nazyvat debilem, kvuli tomu, co tu ted napsal. Jako debil se chova uz velmi dlouho a neni vhodne jeho celozivotni zasluhu prisuzovat jednomu komentari jako kdyby to byla snad nejaka nahoda a ne jeho celozivotni dilo. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (1337) (5.11.2024 15:13) | reagovat | |
"mohol argumentovať, že TGM bol polovičný Rakúšan" - TOTO je u teba argument?! WTF? Mohol byť aj Talian alebo Japonec, národnosť a pôvod nemá žiadnu váhu ako argument v hodnotovom spore. Jedine ak pre nacionalistických debilov. Už chápeš, prečo ťa nazvali debilom? Kendum_duplum: fašizoidi ako ty zjavne nepochopili, keď tak pozerám na niektoré príspevky... | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Front) (5.11.2024 14:56) | reagovat | |
Perfektně tě to vystihuje. Netřeba dodávat víc. Nevidim důvod ti tu dávat víc času. V předchozích diskusích jsi byl k argumentům stejně hluchej, jak už tu někdo psal. To jak když si utřeš prdel. Spláchneš a jdeš, nemáš potřebu a tim hovnem zbytečně ztrácet víc času. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (BlilGejts) (5.11.2024 14:51) | reagovat | |
Gratulace Egal. Koukam, ze uz jsi to dotah tak daleko, ze se zvladas pohadat i sam se sebou. Ale Masaryk mohl bejt tezko cobol. Na hrad ovce nesmi, to by nedal... | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (egal) (5.11.2024 14:46) | reagovat | |
Môj oponent v Tejto debate použil argument "debil". Žiadny iný. Pomôžem mu, mohol argumentovať, že TGM je polovičný Rakúšan, ako uvádzajú niektoré pramene. Nie. Použil argument hodný gen.čakateľa Foltýna -> sviňa, zombík a "debil". | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (dežoláto) (5.11.2024 14:46) | reagovat | |
Jediné co jsem chtěl napsat, že ten pokrytec si vzal moudro z bible a upravil si ho tak aby působilo jako jeho myšlenka, smutné že mu to baštíte... | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (miko) RP (5.11.2024 14:23) | reagovat | |
si myslim, ze opak je pravdou. podobne citaty se vytratili (zdanlive), protoze dezolati je zneuzivaji a davaji jim uplne opacny vyznam, nez byly puvodne mysleny. proste lidske hyeny prezivaji mezi nama prave diky te nasi mirumilovnosti. vedi to a zneuzivaji ji. kdyz se podivas na havlove citaty poradne, tak bys videl, ze nic nerika o tom, podvolit se nasili, vzdat se cti a svobody nejakemu uzurpatorovi. naopak, ve svych dilech nabada k boji o svobodu. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Kendum_duplum) (5.11.2024 14:15) | reagovat | |
Doufám že to libtardi pochopí | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Svinec) (5.11.2024 14:01) | reagovat | |
Ty vole, egal. K cemu ty chces argumenty, kdyz se pak na ne vzdycky vyseres? To tu bylo uz u stovky obrazku s tebou. Nahodis svuj what about styl diskuse a tim to konci. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Front) (5.11.2024 13:57) | reagovat | |
kakamura: abyses neposral, Dušíne | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Brožík 3) (5.11.2024 13:56) | reagovat | |
egale, ty seš tak debilní, že ani nevíš, jak debilní jsi. Ale jsi. Samé hloupé sračky sem cpeš. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Front) (5.11.2024 13:55) | reagovat | |
Ty | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (egal) (5.11.2024 13:53) | reagovat | |
Front@ Ťažkotonážny argument - debil. Čo je v mojich argumentoch debilné? Definuj. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (zloser) (5.11.2024 13:45) | reagovat | |
Njn taková velká libtard ikona to byla a teď tohle....btw všimněte si, že také v posledních letech zmizely také citace Havla. Má to svou logiku, protože Havel byl mimo případy, kdy "musel" (dopis osmi aka zvací dopis NATO do Srbska apod.) jako slabingr a naivní umělec podvědomně proti násilným válkám a střetům, což se dnešní propagandě v ČR nehodí. Ta se snaží už dva roky zfanatizovat čecháčky, aby šli na Rusa a tihle se jí dnes nehodí moc do krámu. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (kakamura) (5.11.2024 13:33) | reagovat | |
Front to seš ty s těmi nadávkami. TGM čobolko byl, ale snažil se hodnotit lidi racionálně, na rozdíl od tebe. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Front) (5.11.2024 13:31) | reagovat | |
egal: spíš na rozdíl od tebe nebyl debil, jaks tu už opakovaně předvedl a dál předvádíš | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Božena ) (5.11.2024 13:26) | reagovat | |
Dezolatka budou pištět, brečet a natahovat ruku na socialce jak cigáni. Pak řeknou ze zapad se rozpadá protože "těžké časy delaji silně může atd." Sami pak fňukají. Co je za toho socika naučili? Jen fnukat a bát se. Za stalina by zivot polozili ale 30 let u pasu na jednom miste jim nevadi. Pak natahujou ruku po statu misto aby se v necem zlepsili. Proste odpad. Slaboši | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (egal) (5.11.2024 13:26) | reagovat | |
Front@ TGMbol polovičný Slovák a polovičný Moravan. A postavil sa proti väčšine spoločnosti v kauze Hilsner - Hrůzová, z čoho vyplýva, že nebol na rozdiel od Teba nácek. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (egal) (5.11.2024 13:15) | reagovat | |
Niekto link na obrázok gen.čakateľovi Foltýnovi a jeho příkopům okolo svíň a zombíkov. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Melrin) (5.11.2024 13:08) | reagovat | |
Za všechno můžou ty nový debilní petflašky s přihotentotovanýma deklama jak na prkna na hajzlu, co taky neurveš | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Jožo°) (5.11.2024 12:27) | reagovat | |
Šak to je jasný každýmu se špetků zdravýho slezskýho rozuma. Všichni pořád enom držkujů na Rusko, Čínu, Severní Koreju nebo Irán, ale že by se takejc zamysleli nad tem jak potlačujů svobodu v takej americe kde bijů černochy nebo v Brusele? A Izrael vám nevadí co levićáci? To stejný s revoluců u nás každej pořád držkuje na to jak to bylo před velveťácků revolců špatný ale to že dneska máme levičákama nastolenů totalitní EUdiktatůru s komunistama v čele a já s merlinem a blmblblem sme ditosidenti! už neřeknů. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (DеzоIát) (5.11.2024 12:19) | reagovat | |
Jo, dežoláto, proč to děláš? Pokrytče! | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (dežoláto) (5.11.2024 12:09) | reagovat | |
Buzerant antikřesťanskej prožidovskej: Matouš 7:3-5 B21 Proč vidíš třísku v oku svého bratra, ale trámu ve vlastním oku si nevšímáš? | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Hnidopich ORIGINAL!) (5.11.2024 12:06) | reagovat | |
A proto sEUdruzi kazdemu, kdo si dovoli vyjadrit nesouhlas, doporucuji odstehovat se do KLDR. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Pepici nepochopi) (5.11.2024 11:49) | reagovat | |
TGM se zapomnel ze za vsechno muze Rusko, a to bez diskuse. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Front) (5.11.2024 11:41) | reagovat | |
Autor tam zapomněl dopsat, co řekl Masaryk hned potom. Že na nenávist vůči čobolům se to nevztahuje, ta je pochopitelná. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Pepee) RP (5.11.2024 11:34) | reagovat | |
Na zlepsovani je potreba urcita inteligence, tu nasi nadavajici obcane postradaji, takze zustanou u nadavani... a vzdy se nekdo najde | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Gordon Freeman) (5.11.2024 11:25) | reagovat | |
Co to meleš vořechu!?! Chceš po piči páčidlem!?! Xenofobia je strach ze všeho na Xenu kurva!!! | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (/kr) (5.11.2024 11:20) | reagovat | |
xenofobia, tzn strach z pozerania serialu Xena | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (František Koudelka) (5.11.2024 11:19) | reagovat | |
Vy jste fakt banda mimonů, hadáte se jak haranti na koho to sedí víc a uniklo vám že unikla pointa. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (kmikal) RP (5.11.2024 11:13) | reagovat | |
piče to "je" na konci řádku lol | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (DеzоIát) (5.11.2024 11:08) | reagovat | |
Miko: samozřejmě, že to kokoti překroutí. Už se stalo, jak se tak koukám na další komenty. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Jan Garrigue Masaryk) (5.11.2024 11:07) | reagovat | |
Neříkej hop, dokud si nebyl vypadnut z okna... | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (blm v prestrojeni 4) (5.11.2024 11:07) | reagovat | |
mikokot je opet kokot, nepochopil text (coz on nedokaze nikdy) a tak mu uniklo, ze ta slova pasujou na libtardske kurvy jak prdel na hrnec | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (TGM) (5.11.2024 11:02) | reagovat | |
Nevěřte všemu, co se píše na internetu. TGM, 1928 | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (dfgjdghj) (5.11.2024 10:57) | reagovat | |
miko nepřekvapil a káže nenávist. Neboli předvádí, že to vůbec nepochopil. | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (Melrin) (5.11.2024 10:52) | reagovat | |
Libtardí nenávist a střílení na politiky, elfíčkovská povýšenost, to je přesně ono! | ||
|
||
Obrázek 'Masaryk nadcasove slova' (miko) RP (5.11.2024 10:50) | reagovat | |
jako TGM ma recht. jen se obavam, ze dezolati a svine to zas otoci a daji tomu uplne jiny vyznam, jak uz to byva jejich zvykem. | ||
|