Odebírat | ||
Obrázek 'jan opletal' (Bandera párty) (12.11.2024 20:40) | reagovat | |
Největší kámoši německých nácků byli ukrajinští nácci. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (12.11.2024 10:12) | reagovat | |
@kníkal: Ne, nebyli. To jen sovětší komouši a náckové. A to nikoliv z ideových, nýbrž z politických důvodů. Nemůžeš to vztáhnout na všechny. Protože obecně řečeno, komunismus a nacismus jsou konkuremční ideologie a nemají se navzájem rádi. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (kmikal) RP (12.11.2024 10:01) | reagovat | |
merlí jo ale v 1939-1941 byli náckové a komouši největší láska. A je to zdokumentováno a naprostá většina populace okolo tebe to ví, nebo aspoň tuší. Tak co to zkoušíš komouši | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (12.11.2024 9:45) | reagovat | |
@kníkal: Ano, lhát by se nemělo. A to ani na wikipedii. Ale to by ji nesměli cenzurovat elfové. "V únoru roku 1933 došlo k požáru Říšského sněmu, ze kterého byli obviněni komunisté; byl zatčen jeden německý a tři bulharští komunisté, to byl signál k pronásledování politických odpůrců (hlavně německých komunistů a sociálních demokratů) – právě pro ně byly zřízeny první koncentrační tábory v Německu." [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (H2SO5) RP (11.11.2024 23:42) | reagovat | |
Helejte, že vám lezu vašeho hejtfajtu, jak označujete lidi, kteří nemají rádi němce (protože co to je nacistické německo, odkud se vzali nacisti, když předtím bylo jen německo, a kam zase zmizeli, když pak bylo zase jen německo?), a nemají rádi rusáky (tady není co vysvětlovat), ale mají rádi židy, protože dělají dobrou práci s tou slimáckou verbeží. Tak máte nějaké zkratkovité označení? Ptám se pro kamaráda... | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (kmikal) RP (11.11.2024 19:04) | reagovat | |
lhát* sakra, ne hrát. Ty zkurvíš i mojí odpověď tobě! | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (kmikal) RP (11.11.2024 19:03) | reagovat | |
merlí historie není nějaké něco co se teď možná stalo někde na Ukrajině. O historii takoví jako ty nemohou hrát, jste na to příliš hloupí. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (kmikal) RP (11.11.2024 18:59) | reagovat | |
merlí, meeeerlí, meee meeerlí [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak) (11.11.2024 18:57) | reagovat | |
Merline, bojuj, KSČM ti dá odznak za blbost, ty stará bolševická děvko. Píše se tu v diskuzi jasně, o zkurvencích z KSČ, jak svěsili uši na příkaz Moskvy a odboj za ČSR jim byl u zadku. Ale vy komunisti jste byli vždy nesamostatný kreténi, viď? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (11.11.2024 18:53) | reagovat | |
@Vasil Bil'ak: Mě je celekm jedno, o čem se bavíš s někým jiným. Já psal o tom, že komunistická a nacistická ideologie jsou přirození nepřátelé, které spolu bojovali od samotného počátku vzniku nacizmu, což je celkem prostý historický fakt. Nemůžu za to, že jsi idiot neschopný pochopit takto jednoduchou informaci. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak) (11.11.2024 18:41) | reagovat | |
Merline, chápu, že máš vymytej mozek z VUML a tak tu budeš hájit ty komunistický zkurvence do posledního dechu. Ale jestli sis ty bolševickej omezenče nevšim, diskuze tady je o MUC. Janu Opletalovi zabitém nacistickejma okupantama. Tvůj soudruh DQDLM tady plácá kraviny, že demonstrace 28. října 1939 jste pořádali vy komouši. Tudíž se tu rozjela "intelektuální" debata o ČESKOSLOVENSKÝCH komunistech v mezidobí od paktu Molotov-Ribbentrop do přepadení SSSR a jejich pasivitě v odboji přikázaný z Moskvy. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (11.11.2024 18:29) | reagovat | |
@Vasil Bil'ak: Já vím, že nejsi nejostřejší tužka v penálu, ale přesto: zkus pochopit, že českoslovenští komunisté nebyli a nejsou celý svět. Netuším, jaké měli odkud instrukce, ale velmi dobře vím, že komunisté a nacisté proti sobě bojovali naostro už před vznikem Frankistického Španělska. V samotném Německu šli nacisté po komunistech hned od roku 1933. Takže si ty svoje vymyšlené hlouposti strč zpátky do prdele, odkud jsi je vytáhl. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (kmikal) RP (11.11.2024 18:29) | reagovat | |
Debilní dqdlm si myslí, že v 1939 na podzim protestovali komouši proti náckům, zkurvenej idiot co jen plive na smrt Jana Opletala a dalších. Komouši v té době byly s nácky, než nácci přepadli v 1941 Moskálii [odkaz] , za tohle dqdlm něco strašnýho provedu nějak tady někde | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak) (11.11.2024 18:26) | reagovat | |
kmikal - neva, na tyhle bolševický idioty stačím sám. DQDLM a Merlin jsou nějaký zabržděný dementi, co věří pohádkám KSČ vydaných Gustou Fučíkovou. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (kmikal) RP (11.11.2024 18:21) | reagovat | |
jí dneska hraju kapustňáka, kašlu na vás putlerovo droboto | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak) (11.11.2024 18:20) | reagovat | |
Merlin - jak to že se nepřeš ty bolševickej debile Merline? Píšu: hlavně že věříš bolševickejm pohádkám o "protinacistickém" odboji a odpovídáš: Těm věří většina světa, protože to tak opravdu bylo... Ty si nevidíš do tý svý prolhaný bolševický tlamy, že jo? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (11.11.2024 18:11) | reagovat | |
@Vasil Bil'ak: Ale já se s tebou nepřu o jednání komunistů, v tom si měj klidně pravdu. Já akorát tvrdím, že jsi nácek, protože termín židobolševik je typické označení nácku pro dva jejich největší nepřátele. Prostě ty se chceš nějak vyhranit proti bolševikům, ale pořád se ti do toho bezděčně pletou i židi. Zvyk je železná košile, že? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak) (11.11.2024 18:05) | reagovat | |
DQDLM - ty jsi hodně blbej i na komunistu. Pakt Molotov-Ribbentrop podepsanej v srpnu 1939, Opletala postřelili v říjnu 1939 tak co tu pindáš o roce 1938? Od paktu Molotov-Ribbentrop paktu byli komunisti krotký jak beránci, ČSR jim byla u zadku, až na čestný výjímky. Teprve když nácci napadli bolševické SSSR, českoslovenští komunisti se zázračně probudili, páč jim přepadli jejic vlast. To jsou fakta trubko. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak ) (11.11.2024 17:32) | reagovat | |
Merlin - Pro vás komunisty je každej nacista, nebo fašista, to známe. O čs komunistickým "odboji" proti nacismu radši mlčíš viď? Příkaz z Moskvy zněl jasně, je to buržoazní válka, ta se vás netýká, ale po přepadení SSSR najednou komouši byli vzhůru. Dobytek komunistickej. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (11.11.2024 17:13) | reagovat | |
@Vasil Bil'ak: A zase ta židobolševická svině? Tu naci propagandu máš hodně pod kůží, co? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (DQDLM) RP (11.11.2024 16:39) | reagovat | |
A s vysvětlováním začne kníkal, pač je větší sráč | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (DQDLM) RP (11.11.2024 16:37) | reagovat | |
Ty a hebefil kníkal tu furt něco melete o paktu Ribentrop Molotov, který byl podepsán v roce 39. Já se tu od prvopočátku bavim o roce 38 ([odkaz] Co konkrétně na tom neni pravda vy dva zamrdanci? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (kmikal) RP (11.11.2024 16:31) | reagovat | |
dqdlm zase lže komoušské sračky? V 1939 měli komouši s náckama molotov-ribbentrop. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak) (11.11.2024 16:26) | reagovat | |
DQDLM: napiš co není pravda o zkurvenejch komunistech, ty židobolševická svině DQDLM. Ale na to jsi dost blbej, viď? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (DQDLM) RP (11.11.2024 16:17) | reagovat | |
Vasil Bil'ak: Meleš píčoviny progresivistický řiťopichu. Ale chápu, že to teď máte takhle napsaný ve vašich svazáckých příručkách | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak) (11.11.2024 16:00) | reagovat | |
Merlin: píšu tady o těch sviních z KSČ které na odboj proti nacismu kašlaly, protože jim to nařídili z Moskvy. A ty bolševický svině zázračně začli s odbojem, když napadli nacisti SSSR jejich Mekku. Nebo vás to v KSČ učili jinak? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (jkzrtgh) (11.11.2024 15:48) | reagovat | |
Neboli normální konkurenční boj o stejný typ voličů. V poslední době se o ně navíc přetahují s liberálními demokraty. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (11.11.2024 15:41) | reagovat | |
@Vasil Bil'ak: Těm věří většina světa, protože to tak opravdu bylo. Já vím, že nemůžeš pochopit, proč by tak podobné ideologie měly spolu mít spor. A přitom je to naprosto jednoduché, na jednom smetišti nemůžeš mít dva kohouty. A tak se nacisti a komunisti ve stejném prostoru prostě nesnesou. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak ) (11.11.2024 15:18) | reagovat | |
Tak hlavně že, věříš bolševickejm pohádkám o "protinacistickém" odboji. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (11.11.2024 14:39) | reagovat | |
@Vasil Bil'ak? No a pro mě jsou náckové stejní lháři jako ty. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak ) (11.11.2024 14:34) | reagovat | |
Pro mě jsou nacisti stejný svině jako vy bolševici. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (asew4) (11.11.2024 14:30) | reagovat | |
jj, znama figura i v Cine. Vyroci tam slavi svatkem Singles' Day: | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (11.11.2024 14:27) | reagovat | |
@Vasil Bil'ak: Asi ne. Tedy nevím, jak jiní, ale já ne. Mě se KSČ nikdy netýkalo. Jen si vyhrazuji právo reagovat na smyšlené pitomosti, které sem postují náckovšti parchanti tvého typu. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak ) (11.11.2024 14:23) | reagovat | |
Soudruh Merlin přiběh na pomoc svým bolševickým soudruhům? Máte schůzi KSČ u počítačů? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Merlin) RP (11.11.2024 14:19) | reagovat | |
@Vasil Bil'ak: Říkáš věci jako židobolševická svině? No vidíš, jak hezky jsi se odkopal, nácku. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak ) (11.11.2024 14:15) | reagovat | |
To se tady vyrojilo bolševickejch sviní, Muhaha, DQDLM. Povídejte další bolševický pohádky, ať se od srdce zasměju. A pusťte si k tomu film jak bolševici a nacisti dělali společnou přehlídku bratrství ve zbrani. https://youtu.be/CA__56vFqa8?si=fu7ZagSy2ABNBkgo | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Muhaha) (11.11.2024 14:09) | reagovat | |
Tedy aby v podstatě zabránil tomu, aby to ruské území obsadilo Německo? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Muhaha) (11.11.2024 14:08) | reagovat | |
Ta tvoje "jedna ruka" je co přesně ty komiku? Že Sovětský Svaz využil nastalé situace a vzal si zpět ruské území, které Polsko okupovalo? | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (kakamura) (11.11.2024 14:07) | reagovat | |
Snažil se přejít na pránu, nevyšlo to, neboť mu příslušníci SS odmítali dopřát meditačního klidu říšskou kontrameditací. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak ) (11.11.2024 14:00) | reagovat | |
DQDLM mrtvý komunista - dobrý komunista. Tak už nebul ty židobolševická svině. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (DQDLM) RP (11.11.2024 13:58) | reagovat | |
Vasil Bil'ak: A máme tu dalšího zkurvence, který se snaží popírat historická fakta V roce 1938 gestapo KSČ rozprášilo v rámci akce Gitter. Něco si o tom přečti. Do tý doby ale laskavě drž tu svojí uslintanou progresivistickou držku a šoupej nohama | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak ) (11.11.2024 13:58) | reagovat | |
Jo byli, po podepsání smlouvy Molotov Ribbentrop do přepadení SSSR. To byli bolševici a nacisti jedna ruka. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Muhaha) (11.11.2024 13:54) | reagovat | |
Jo jo. Komunisti byli typičtí spojenci nacistů ty pohádkový dědečku. Třeba ve Výmarské republice. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Vasil Bil'ak ) (11.11.2024 13:50) | reagovat | |
DQDLM ty židobolševická svině, vy komunisti jste v tý době byli podle svýho sovětskýho vzoru spojenci nacistů. Novodobý pohádky o tom jak bolševici byli proti Němcům začli komunisti blejt až po roce 1945 a jak je vidět dodnes. Komunisti začli odboj až po přepadení SSSR. Tak přestaň psát pohádky... | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Petr Pavel) (11.11.2024 13:37) | reagovat | |
Kolaboraci s KSČ by omluvil mladickou nerozvážností a pak by si to odpracoval. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (DQDLM) RP (11.11.2024 13:31) | reagovat | |
Věděli jste, že protesty proti nacistické okupaci, kterých se Opletal účastnil, pořádala v té době již ilegální KSČ? Na protestech se skandovala protihitlerovská hesla a vzýval se Beneš a Stalin. Dnes by byl Opletal prohlášen za proruSSkého švába a dezoláta | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Jan Zachrta) RP (11.11.2024 13:23) | reagovat | |
ruSSko, možná ti ve zvláštní škole zatajili, že po okupaci nacistickým Německem tu Němci rozpoutali teror a vraždění, nevím proč by mne tato skutečnost měla točit. A protože nejsi nejbystřejší opakuji nezodpovědné otázky: Kde se nesmí říkat Němci? A co se stane když řekneš Němci, zavřou tě do gulagu? Jsi tak hloupý od narození, nebo až od vstupu do KSČM? Děkuji za jasné odpovědi... | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (ruSSko) (11.11.2024 13:17) | reagovat | |
Zachrto, pěkně tě startuje, že Zapletala zabili Němci! Článku, samozřejmě, že na hranicích vraždili své spoluobčany Češi, blouznivci našich úhorů! A pávek jim dělal poskoka. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Jan Zachrta) RP (11.11.2024 13:08) | reagovat | |
ruSSko, byly mé otázky příliš složité, že jsi na ně nedokázal odpovědět? Tedy opakuji: Kde se nesmí říkat Němci? A co se stane když řekneš Němci, zavřou tě do gulagu? Jsi tak hloupý od narození, nebo až od vstupu do KSČM? Děkuji za jasné odpovědi... | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Clanek) (11.11.2024 13:00) | reagovat | |
Rict ze ho nezabili nacisti ale Nemci je stejne jako rict, ze behem komunismu zde vrazdili sve spoluobcany na hranicich ne komari, ale Cesi. Pokud chceme rozlisovat to druhe, rozlisujme i to prvni. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (ruSSko) (11.11.2024 12:57) | reagovat | |
Zachrto, sám vidíš, jak tě to nastartovalo. A teď si vem, že bych nebylo anonym a ty bezprizorní nula | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Jan Zachrta) RP (11.11.2024 12:48) | reagovat | |
ruSSko: kde se nesmí říkat Němci? A co se stane když řekneš Němci, zavřou tě do gulagu? Jsi tak hloupý od narození, nebo až od vstupu do KSČM? Samé otázky... | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (sbsb) (11.11.2024 12:46) | reagovat | |
@kmikal radsej bud rad ze si na Vas niekto spomenie. Nepindaj a vesluj. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (nornik) RP (11.11.2024 12:46) | reagovat | |
Škoda, že ho neupalili, ta pečená husa by pak byla lepší | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (ruSSko) (11.11.2024 12:26) | reagovat | |
Nacisti stačí, dnes se už nesmí říkat Němci. Ani nacionálsocialisti. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (cyklista) RP (11.11.2024 12:20) | reagovat | |
Nacisti stačí, tehdy ještě nebylo třeba rozlišovat německé a ruské. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (Beny) (11.11.2024 12:14) | reagovat | |
@kmikal - ještě bych doplnil, že ho zavraždili němci. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (kmikal) RP (11.11.2024 11:43) | reagovat | |
Roumene prosím smaž to! Tohle je slovenská manipulace, změnili Janu Opletalovi jméno na slovenské. Byl to JAN Opletal z Lhoty nad Moravou od Olomouce. | ||
|
||
Obrázek 'jan opletal' (hovnohori) (11.11.2024 11:42) | reagovat | |
díky, to jsme ještě nevěděli | ||
|