Odebírat | ||
Obrázek 'real russians' (Carl) (7.1.2025 23:26) | reagovat | |
Vocas - Najdi si dole to s tím Ořešníkem. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (7.1.2025 17:20) | reagovat | |
@Carl prepáč, táto diskusia nikam nevedie. Máme rozdielne názory, ak nie si chronický boľševik alebo putinovec, nie si môj nepriateľ a viem Tvoje názory pochopiť (aj keď s nimi nesúhlasím). Pre Moskáliu nie je otázkou prežitia dobyť Ukrajinu, je to iba sprostá výhovorka pre agresiu. A kde má Moskália hranice? Nie tam, kde chce - tam, kde dostanete cez držku. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (:.) (7.1.2025 12:06) | reagovat | |
Moskva je na dostřel dávno. Kdyby NATO chtělo, tak ji F-35 bombardujou bez problémů. Mezi nějakými 600 km z cípu Lotyšska a 450 km z cípu Ukrajiny není pro neviditelné letouny žádný velký rozdíl. Jenže NATO není útočná aliance a všichni její členové jsou členy z vlastní vůle. Možná by pro začátek stačilo, kdyby rusáci nedávali důvody ke vstupu do té aliance. putin dělá pro rozšíření NATO maximum. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (7.1.2025 12:00) | reagovat | |
:. Tobě asi nedochází, že jde o Moskvu. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (7.1.2025 11:58) | reagovat | |
švabach - na co to má být odpověď? | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (:.) (7.1.2025 11:53) | reagovat | |
Ano, ta s Finskem je hned vedle Petrohradu. Nebo ty už před speciální operací... s pobaltskými státy. A to nemluvím o Kaliningradu. Nějaká další hloupá výmluva? Pojď, třeba vymyslíš nějakou originální, kterou jsem ještě nečetl. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (švabach) RP (7.1.2025 11:44) | reagovat | |
Carl: Velikost je to poslední, co by tě zachránilo, klaune. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Dezοlát) (7.1.2025 11:08) | reagovat | |
Carl-Merlin ví naprosto přesně co Rusáci berou vážně, má to od zdroje. Chodí totiž pravidelně kouřit nemytý ruský čůráky na rusáckou ambasádu. Ale to už tu všichni vědí. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (7.1.2025 10:44) | reagovat | |
Milá trojtečko, nejde o to, jak je ta hranice dlouhá, ale jak je daleko. Jeho strašeni je k smichu jen blbečkům jako ty, Lipánek a černochová. USA okamžite ragovaly. Tebe, mě a celou Evropu USA klidne obětují. Kvůli tomu kecu Rusove šli do války. Berou to smrtelně vážně. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Dezοlát) (7.1.2025 10:12) | reagovat | |
Nevíte někdo, proč ten ruskej debil Merlin tu teď píše jako ruskej debil Carl? Je fakt tak debilní, že předpokládá, že si toho nikdo nevšimne? | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (7.1.2025 10:12) | reagovat | |
Jinak si ty retardovaný cyklisto najdi něco o investicích Blackrock a sleduj alespoň mainstreamová média. Sem tam tam řeknou něco k věci. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (7.1.2025 10:07) | reagovat | |
Milý dementní cyklisto. Nárazníkovou zónu nepotřebují kvůli sousedům, ale kvůli rivalům a to je tradičně Británie a nově USA. Nárazníková zóna musí být vždy vnější, jako nárazníky na vagónech musí být vně vahgónu a ne uvnitř. - Ukrajina se má geograficky vůči Rusku jako Mexiko vůči USA. Y | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (:.) (7.1.2025 9:44) | reagovat | |
Jo, carle, rusák si nemůže dovolit nic, ale přesto si dovoluje. Je vidět, že jeho rozhodnutí speciálně vojensky operovat je průšvih. Je vidět, že jeho strašení atomovkami je k smíchu. Je vidět, že jeho ekonomické priority jsou mafiánská benzínka. No a přesto si dovolil nejen válčit, ale také mít s NATO 2krát delší hranici než měl před vpádem do Ukrajiny. 5D šachy, ale ten kec o nepřijatelnosti NATO u hranic rusácka je prostě jenom kec. Ani sám nejvyšší 170centimetrový putlerčík se podle toho nechová. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (MSG) RP (7.1.2025 9:40) | reagovat | |
Čína si pokúpila aj Srbsko, ale najmä kopec Sibíri... | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (cyklista) RP (7.1.2025 7:56) | reagovat | |
Mimochodem, ty debile, na Ukrajině investovala do zemědělství hlavně Čína, ne západ. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (cyklista) RP (7.1.2025 7:55) | reagovat | |
Milý dementní Carle, pokud rusáci potřebujou nějakou nárazníkovou zónu kvůli sousedům, ať si ji udělají na svém území a neserou se do sousedů. A co má co Rusko společného s Mexikem? | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (7.1.2025 5:01) | reagovat | |
Greywolf - Jenže psychopat vede i Ukrajinu. Celej svět ví, že Rusko si nemůže dovolit mít na Ukrajině NATO, stejně jako si USA nemůžou dovolit mít Rusko v Mexiku, na Kubě.nebo v Kanadě. Je to pro Rusko otázka přežití. Chtěli jste do NATO a jaderní zbraně. Proto na vás zaútočili. Vám teď na Ukrajině už nic nepatří. Prodal vaši černozem, vaše podniky, vaše suroviny. Západu. I kdybyste vyhráli, budete živořit s platit jak mourovatí. I když uhrajete plichtu a něco si zachováte, budete platit jak mourovatí. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (wd43) (7.1.2025 1:48) | reagovat | |
...protoze to je standardni doktrina atomovych velmoci USA a Ruska, ze druhy v poradi je vzdycky 2x vetsi magor nez ten prvni, aby kdyz by zastrelili prvniho byla garantovana eskalace situace, aby si to ten druhej vzdycky radsi predem rozmyslel. Proto lze napriklad s jistotou tvrdit ze ti kdo otevrene volaji po vrazde Putina jsou idioti, kterym to politicky nemysli | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (7.1.2025 0:59) | reagovat | |
@Carl a čo sa týka nelogiky možného vpádu Moskalov do Európy - ťažko sa spoliehať na logiku pri armádach národa, ktorému velí psychopat - diktátor s napoleonským syndrómom. Ak by skapal, čakajú na jeho miesto podobní a aj horší, ako prvý mi napadá Medvedev, ten chce atómové zbrane hádzať na Európu snáď každý mesiac. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (7.1.2025 0:55) | reagovat | |
@Carl vôbec nie je vylúčené, že na tie atómovky dôjde. Vo väčšej či menšej miere. To by bol začiatok konca Moskálie a rozpad Ruskej federácie. Strašná cena, no účel svätí prostriedky. Možno bude na pár storočí v Európe pokoj, keď bude Kremeľ spálený a rozdrvený na prach. Ako som tu už neraz písal, krvou som Ukrajinec iba z 1/8, no moje srdce je celé modro-žlté. Už ma tu miestna promoskalská úderka nazývala aj banderovcom. Kričia zástancovia zločinca a vraha Putina. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (kakamսra) (6.1.2025 21:52) | reagovat | |
Nemají ani na to, obsadit bývalou Ukrajinu, takže je otázka, jak to vůbec dopadne. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 21:19) | reagovat | |
Greywolf - Marx vymyslel třídní boj a třídní nenávist. Jeho spisy jsou nenávisti plné. Samozřejmě, že to myslel špatně. / Jenže to by západ musel napřed nad Ruskem vyhrát a zatím prohrává. Na válku se nepřipravil, Rusko varoval a dal mu 8 let na přípravu. Rusko je 145 miliónovej stát, nemá dost obyvatel=vojáků, aby jakkoliv okupovalo Evropu. Zvládá s úsilím válku na Ukrajině a trvá mu už tři roky. Sice vyhrává, ale postupuje pomalu. Může nám sem naházet atmovky, za cenu vlastního zničení, ale neobsadí nás. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (6.1.2025 20:57) | reagovat | |
@Carl je možné, že Marx to nemyslel zle. V ZSSR to dotiahli do tyranie. Tohto dedičstva sa červená chamraď už nezbaví. A z dlhodobého hľadiska je omnoho lacnejšie pumpovať na Ukrajinu všetku podporu, aká sa len dá. Vysvetľovať do podrobností nebudem, stačí si predstaviť víťazstvo Moskálie nad Ukrajinou a následne do max. 10 rokov vpád do Európy. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (kakamսra) (6.1.2025 20:52) | reagovat | |
Carl to nevím, jen se tu každý den takto projevuje, že nadává a má homo představy. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Dezοlát) (6.1.2025 20:22) | reagovat | |
To je slabý Carl-Merlin, musíš se víc snažit, ty huliči nemytejch ruskejch čůráků. A kakamura ti nepomůže , ten je blbej i na ruskýho kolaboranta. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 19:54) | reagovat | |
kakamսra - Tihle gayové.. Neměli by mu nastavit barvu písma na růžovo ? To je on, kdo dává do masa ty holky s přikreslenejma čurákama? | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Dezοlát) (6.1.2025 19:41) | reagovat | |
Protože ten dobytek nezná hygienu, to je známý. Ale díky, že jsi mi to potvrdil, ty huliči nemytejch ruskejch čůráků. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (kakamսra) (6.1.2025 19:38) | reagovat | |
Carl už po několikáté, má to tak, že si to představí, prostě někteří mají homo představy, mno. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 19:34) | reagovat | |
Greywolf - Proč jsi si vybíral stranu ve válce mezi dvěma následnickými zeměmi velmoci, která nás okupovala? Pro mě je lepší a lacinější je nechat samy sobě. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 19:31) | reagovat | |
Desoláte, jak ty přesně víš, že Rusové mají nemyté čuráky? | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 19:29) | reagovat | |
Greywolf - Komunismus vymyslel německej žid žijící v Paříži a Londýně. V Rusku ho zaváděl kříženec několika národností za americké a německé peníze. Bolševickou stranu zakládali v Londýně. První nejvyšší sovět měl z několika stovek členů jen 8 Rusů. Marx má pomník v Londýně na Highgate a v Trevíru, kde ho odhalovali papaláši z EU. Británie i EU podporují Ukrajinu, kterou vede žid jako Marx. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Dezοlát) (6.1.2025 19:25) | reagovat | |
Merlin v 15:59 píše sám sobě, aka Carlovi. Tak jestli tohle měl bejt krycí manévr ty idiote, tak se nedivím, že jsi hulič nemytejch ruskejch čůráků. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (6.1.2025 19:13) | reagovat | |
@Carl čo spraví oranžový pán v prezidentskom úrade USA je zatiaľ otázne. Vraj chce ukončiť vojnu na Ukrajine "z pozície sily". Uvidíme, čo to bude znamenať. A nemusíme si nahovárať, že prezident USA (ktorýkoľvek) má neobmedzenú moc. Reči sú jedna vec, aké budú činy, to uvidíme. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (6.1.2025 19:10) | reagovat | |
@Carl na tomto svete nie je horšie zlo než boľševizmus, komunizmus. Moskalovia (čiže etnickí rusáci, zďaleka nie všetky národy Ruskej federácie) sú nositeľmi tohto odkazu, sú to moji nepriatelia. Sám seba nepopieram. Nesnažím sa klamať sám seba, že všetko sa dá vyriešiť bez násilia, bez vojny. Nie som "slniečkár". Zvolil som si v tejto vojne stranu, na ktorej stojím - viem, prečo. Každý Moskal na ukrajinskom území je legitímnym cieľom, pretože je okupantom a agresorom. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 19:07) | reagovat | |
Greywolf - Za 14 dní budeš mít v úřadě v USA prezidenta, který omezí podporu Ukrajině. Co budete dělat proti celý CIA, která vás nechá plavat ? | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 18:59) | reagovat | |
Greywolf - A ty budeš určovat, kdu se zastává Moskalů a zabíjet ty, kdo s ti zdají moc promoskalští? Takže ve třech po sobě jdoucích postech současně popíráš vraždění Moskalů Ukrajinci jako lež a zároveň vyhrožuješ lidem vražděním, protože jsou promoskalští? Sám sebe popíráš a ukazuješ, že oni mají pravdu. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (6.1.2025 18:32) | reagovat | |
A čo iné s boľševickou špinou? Biť a vyhnať. Ak sa nenechajú, už iba vešať. Pre dobro budúcich generácií. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Brnonymova reinkarnace 8) (6.1.2025 18:26) | reagovat | |
Slunickar, kdyz nekdo zakrici "bij bolsevika", se nejdriv zaraduje a pak se hrozne divi, proc dostal pres hubu. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (6.1.2025 18:22) | reagovat | |
@Blb samozrejme, že Merlin je moskalský riťoliz, kolaborant, vlastizradca. Podľa toho raz bude súdený. Či už oficiálne alebo iba "ľudovo", povrazom či guľkou. Všetko má svoj čas. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (6.1.2025 18:19) | reagovat | |
@Carl nie každý, kto je na strane Ukrajiny, je automaticky hrdina alebo vojak. Ale každý, kto sa zastáva Moskalov, je prašivá neludská kurva. Bez výnimky. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Greywolf) RP (6.1.2025 18:16) | reagovat | |
@Merlin 13:29 presne toto som čakal. Takzvané vraždenie Moskalov Ukrajincami je jedna z legiend boľševickej propagandy, dávno vyvrátená západnými novinármi. Ak chceš, nájdeš to na webe. Ale predpokladám, že "zapredaným západným médiám" neveríš. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Merlin) RP (6.1.2025 15:59) | reagovat | |
@Carl: Hele, jak jsem psal Dezolátovi ( což je ostatně nick, který ukradl), je to totální imbecil a nemá cenu tratit s ním čas. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Blb) (6.1.2025 15:27) | reagovat | |
Švabach: A k čemu by to bylo? Mozek jim to do hlavy nedoplní. Dezolát: protože pro ně je to normální. Ať už je to jejich komunistickou minulostí a nebo výchovou, co jim poskytli rodiče komunisti, pro ně je vše v normálu. Pro rusko vše. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Dezοlát) (6.1.2025 15:17) | reagovat | |
Největší fór je, že zmrdi typu Merlin-Carl, kakamura, blm, Peter atd. jsou přesvědčený, že bejt ruskej kolaborant, jako jsou oni, je NORMÁLNÍ. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 15:16) | reagovat | |
švabach - To záleží na tom, kdo z vás bude větší a těžší. Když on, tak budeš držet hubu. Jinak by jsi už byl na Ukrajině na východní frontě. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (švabach) RP (6.1.2025 14:59) | reagovat | |
Moc se těším na den, kdy si někdo dovolí mi tyhle prorusácký píčoviny co tu čtu říct do očí a já mu šlápnu na hlavu | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (:.) (6.1.2025 14:57) | reagovat | |
Tak si vyber: v rusácku, nebo DPRK? (A beztak to nebude ani v jednom z těch států, jak tě znám.) | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (kakamսra) (6.1.2025 14:45) | reagovat | |
Prej padlo Kurachovo (to je to město v Rusku, DPR), tak asi proto je tu tolik propagandy. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Blb) (6.1.2025 14:39) | reagovat | |
Jak si fašoun mnyslí, že když bude opakovat tisíckrát vyvrácené pičoviny, je to argumentace a někdo se s nim bude bavit. Normáůlně mu řekněte, co já - Merline, ty fašistická mrdko, di do prdele i s těma tvejma sračkama, co z tebe padaj. A je to, jen už ho nekrmte, to mu umožňuje opakovat mrdky a snad si dokonce i myslet, že mu to někdo s IQ 25+ žere. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 14:33) | reagovat | |
kakamսra - Nemusí, ale může. Navíc takhle hájí všichni jednu věc, což je divné. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 14:31) | reagovat | |
Rama - Vždyť tu hájíš Ukrajinu, tak jakýpak vlastenectví, když jsme v Čechách. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Rama) (6.1.2025 14:26) | reagovat | |
Já se sem chodím léčit z vlasteneckých záchvatů. Je to taková terapie, když jsem příliš hrdý na svou vlast a národ, jdu sem, počtu Carla, kakamuru, Merlina, blma a další a je to hned pryč. Pro dnešek to bude asi dost, abych to nepřehnal.... | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (kakamսra) (6.1.2025 14:23) | reagovat | |
Carl ovšem to nemusí být školení, když ho baví, nadávat od rána do večera na fóru, ať si to užije, věřící lidé jsou různi. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 14:17) | reagovat | |
Rama - No vidíš, už jsi popřel sám sebe. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 14:16) | reagovat | |
kakamսra - Jo, jo. Začínám mít pocit, že jim to říkají na školení, že hlavně musí něco odpovědět, jedno jakou blbost. Je to jak TV debata se Skopečkem z ODS. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Dezοlát) (6.1.2025 14:15) | reagovat | |
Carl aka Merlin má skutečně vlastní názor. Vlastní primitivním vožralejm Rusákům. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Rama) (6.1.2025 14:13) | reagovat | |
kakamսra: ty už jsi vyhonil? To jsi rychlá homokláda... | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Rama) (6.1.2025 14:12) | reagovat | |
Carl: Jistěže ne, máš přeci "vlastní názor". | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (kakamսra) (6.1.2025 14:11) | reagovat | |
Carl pochop, že to tak má v hlavince, má tam Carla a Merlina, kteří chodí na aeronet, s tebou to nemá nic společného. | ||
|
||
Obrázek 'real russians' (Carl) (6.1.2025 14:10) | reagovat | |
Rama - Jenže já na aeronet nechodím. Vidíš, že jen kecáš. | ||
|