Odebírat | ||
Obrázek 'souhlasis s timto' (kidal) (8.1.2025 22:08) | reagovat | |
ano | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Celkový součet všech živých Rusů je funkcí času, která má ve všech bodech od 1991 nekladnou derivaci) (7.1.2025 22:00) | reagovat | |
@blm-Rus: "Kim bohuzel neni osviceny dle meho gusta." Na tvém gustu ovšem v diktatuře závisí asi jako na Ruském životě v Rusku: nijak. O osvícenosti diktatury rozhoduje jedině diktátor, a ten se za osvíceného může prohlásit kdykoliv. Ty jedna ruská svině. Ovšem ty se vidíš samozřejmě na straně toho diktátora, abys mohl mít moc nad jinými, že je to tak? Ty ruská špíno | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (kekstr) (7.1.2025 20:40) | reagovat | |
Kdyz vidis, ze v sudetskym meste zilo 5 Cechu a 800 Nemcu, tak je to proste divny. Cesi samozrejme delali na draze nebo na poste. Zbytek tak nejak nemluvil Cesky a moc nestal o nejake blbosti prichazejici z Prahy. Kdyz pak clovek cte detaily z mobilizace '38, kde se rukovalo k jednotkam podle toho, jakou reci clovek mluvil... no ach jo. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (redvito) RP (7.1.2025 20:36) | reagovat | |
Hitler si tlapol so Stalinom o rozdelení Európy. Akému bolsevikovi by toto vadilo? | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (cyklista) RP (7.1.2025 20:33) | reagovat | |
Milá dementní Dvojko, nechceš, aby ostatní používali argumentační fauly a sám tam máš dva. Za prvé, Izrael je v opačném gardu, my ani Ukrajina jsme agresorovi žádné území nevzali a za druhé biješ černochy, ty truhlíku. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (blm v prestrojeni 4) (7.1.2025 20:25) | reagovat | |
Kim bohuzel neni osviceny dle meho gusta. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Dvojka) (7.1.2025 20:06) | reagovat | |
To je luxusni argumentacni faul. Nebo tam klidne muzeme pridat mapu izraele z doby, kdy nemel takovou rozlohu? | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (kmikal) RP (7.1.2025 19:30) | reagovat | |
blm tak Severní Korea je podle [odkaz] úplně nejníž ohledně lidských práv. Takže taková tvá vysněná fašozem . kouké [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (kakamսra) (7.1.2025 18:50) | reagovat | |
Přesně tak, v kníkalovo hlavince tlačíš koncenzus a basta! | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (kmikal) RP (7.1.2025 18:45) | reagovat | |
Pořád tlačíš konsenzus. Ruský a severokorejský. Hele jako blm, ta Severní Korea to už jsou skoro nejníž jak to jde [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (blm v prestrojeni 4) (7.1.2025 18:41) | reagovat | |
A vis ze to mam uplne v pici? Verim v co je spravne, na koncenzus vam seru, ten nema zadnou hodnotu. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (kmikal) RP (7.1.2025 18:41) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (kmikal) RP (7.1.2025 18:40) | reagovat | |
Blm, je jen jediný stát, kromě Ruska, který uznal výsledky těch ruských referend na území Ukrajiny. Ten stát je Severní Korea. To už jsi fakt tak v háji, že budeš hájit takovou haluz, kterou neuznaly ani Irán, Čína, Bělorusko? Jen ta druhá nejšílenější diktatura světě... | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Russ. Russ never changes) (7.1.2025 18:38) | reagovat | |
@Vyjebany kokot: Souhlas. Navíc izak a všechny jeho deriváty je debil | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Celkový součet všech živých Rusů je funkcí času, která má ve všech bodech od 1991 nekladnou derivaci) (7.1.2025 18:36) | reagovat | |
"Lidem na danem uzemi nemaji nejaci curaci stovky nebo tisice km daleko rikat, co si tam maji delat." Podivná slova od zastánce diktatury. Trochu si sereš do ruský držky, ty ruský prase | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (:.) (7.1.2025 18:35) | reagovat | |
Ano, platí, co si zvolí lidi. Což "referendum" pořádané za války okupačními vojsky jaksi není. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (blm v prestrojeni 4) (7.1.2025 18:34) | reagovat | |
Plati co si zvoli lidi a ne co jim naridi z tisice km vzdalenych mest. Cope. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Vyjebany kokot) (7.1.2025 18:32) | reagovat | |
1. cokoliv rekne russak je lez 2. BLB je russak | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (kmikal) RP (7.1.2025 18:26) | reagovat | |
Blm dobře ví, že poslední skutečně, mezinárodně sledované a mezinárodně uznané referendum na území Ukrajiny proběhlo v roce 1991 a všechny regiony vzniklé Ukrajiny byly pro spojení se do Ukrajiny. [odkaz] Blm jen musí lhát, protože slouží fašistické diktatuře. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (:.) (7.1.2025 18:18) | reagovat | |
blmblbe, rusáckým komediím se dá leda tak zasmát, věřit jim nikoliv. Jestli "referendum" na Krymu probíhalo podobně jako třeba v tom Doněcku, kde se přímo před očima televizních diváků počítaly nevyplněné hlasovací lístky jako hlasy pro, není ani důvod si myslet, že rusák cokoliv, co řekne nebo udělá, myslí upřímně. Pro rusáka je demokracie maska a šaráda, nikoliv něco, čím by se on sám jakkoliv řídil. A má těžkou prdel z toho, jak demokracie funguje v civilizaci a považuje ji za slabinu nepřítele. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Kendum_duplum) (7.1.2025 18:17) | reagovat | |
Dombasaci chtěli vyhladit Ukrajince? | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (blm v prestrojeni 4) (7.1.2025 18:13) | reagovat | |
Jde totiz o to, ze slepe verim zfalsovanemu referendu, kde bylo cca 1% hlasu skutecnych a nevynucenych. Zaroven bych potreboval rozmlatit oblicej ocelovou tyci, protoze diskuze se mnou nema smysl. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (wd43) (7.1.2025 18:12) | reagovat | |
ja si nijak neprotirecim, to jen ty zamerne nechces pochopit ze se bavime o tom kudy vedly v EU historicke hranice. A Historicke hranice Cech jsou dane tak nejak geograficky - taky to nejdriv bylo knizectvi, az pak kralovstvi - ale ta zem je i nadale ohranicena horama a na tech horach jsou stare hrady ktere vymezovaly uzemi ktere si privlastnili Prazaci, a to uzemi se uz cca 1000 let nezmenilo. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (blm v prestrojeni 4) (7.1.2025 18:09) | reagovat | |
Nejde prece o vzdalenost, ale o to, co chteji tamni lide. A ti se rozhodli, svrchovane a demokraticky, pripojit k Rusku. Cope. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (:.) (7.1.2025 18:06) | reagovat | |
wd43: Existovalo např. Království Saské, ale Lužice nikdy královstvím nebyla. Jeden čas tedy byla součástí zemí Koruny české, jejich králem byl český král, nikoliv nějaký lužický král nosící vedle toho ještě českou korunu. Podobně je na tom Horní Falc (někdy později část Království Bavorského) a Slezsko. Morava je historicky markrabství, tedy tady si sám protiřčíš. A Kladsko... well, to taky nebylo žádné království. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (wd43) (7.1.2025 17:59) | reagovat | |
trojtecka je zase mimo - to co jsi vyjmenoval jsou zase ruzna jina kralovstvi a knizectvi a markrabstvi - nektera se podarilo uspesne rozdelit, jako treba to Slezsko atd, ale Cechy a Morava maji sve hranice +- stale stejne jako pred 1000 lety. Rozjizedli to tu Premyslovci | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (:.) (7.1.2025 17:57) | reagovat | |
blmblbe: Tak pokud ti jde o vzdálenost k nejbližším čurákům, má to Krym blíže ke Kyjevu než k Moskvě. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (:.) (7.1.2025 17:56) | reagovat | |
wd43: Tak to jseš těžce mimo. České království zahrnovalo historicky mimo jiné Lužici, Braniborsko, Slezsko, Kladsko. Také k němu jednu dobu patřila Horní Falc. V Evropě nenajdeš mnoho míst, na které by si nemohly činit nároky méně než 3 různé státy. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Farář) RP (7.1.2025 17:55) | reagovat | |
"Lidem na danem uzemi nemaji nejaci curaci stovky nebo tisice km daleko rikat, co si tam maji delat" Jako to treba Girkin rizenej z kremlu delal na donbase? | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (blm v prestrojeni 4) (7.1.2025 17:54) | reagovat | |
smradek je koukam taky kokot. Ja jsem vzdy na strane prava na sebeurceni. Lidem na danem uzemi nemaji nejaci curaci stovky nebo tisice km daleko rikat, co si tam maji delat. Jeste nikdy v historii nikdo nedonutil zustat v jednom statnim zrizeni silou, vzdy z toho bylo jenom mrzeni. Chci-li, aby se mnou nekdo zustal, musim ho presvedcit argumenty a ne tanky. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (wd43) (7.1.2025 17:52) | reagovat | |
Maris - to ceske kralovstvo je spolu s markrabstvim moravskym presne tam kde je Ceska Republika, je to neco co Cechy maji na rozdil od Slovenska, historie | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (maris68) RP (7.1.2025 17:49) | reagovat | |
Wd43, a kde je to české kráľovstvo? Hranice českého kráľovstva sú asi tak aktuálne ako hranice mongolskej ríše. Ak nepoznáš rozdiel medzi medzinárodne uznanými a historickými hranicami, tak radšej drž pysk. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (:.) (7.1.2025 17:47) | reagovat | |
Mám s menšinami problém v momentě, kdy je sousední stát využívá ke své expanzi. Jak u nás, tak na Ukrajině, ten sousední stát řval o jakémsi útlaku dané menšiny a pak prostě spáchal anexi. hitlerovi to prošlo snáz a diplomatickou cestou, to tenhle fígl a jeho následky ještě politici příliš neznali, ale putinovi už to tolik neprošlo, protože o hitlerovi se ti politici učí ve školách. No, jak to bylo dál? Dát hitlerovi Sudety válce nezabránilo. Kdo si myslí, že dát putinovi to, co chce, zabrání válce, je blb. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Smradek) (7.1.2025 17:46) | reagovat | |
Heh blm co tu 4 roky nadava do ukrofasistov prave priznalmze je fasista a hrdo by stal na strane hitlera... A stale sa cuduje ze ho tu vsetci maju za kolaborantkou svini | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Brnonymova reinkarnace 8) (7.1.2025 17:20) | reagovat | |
Nejvetsi obhajci sudetskych nemcu jsou slunickari. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Občan Y) RP (7.1.2025 17:19) | reagovat | |
Jasne, nacisti by byli celi zvedavi na ceskyho debila. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Dedko Hnedko) (7.1.2025 17:11) | reagovat | |
Žít v Německu by mi nevadilo. To by tam ovšem museli vládnout nacisti, a ne tahle zasraná levičácká liberální verbež. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (nuewnfewifewiurf) (7.1.2025 17:09) | reagovat | |
slovaci sou madari a vsichni rusove umrou | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (kos) (7.1.2025 17:09) | reagovat | |
Šrafované oblasti byly terorizovány nacisty, pak je Rusové+Ukrajinci osvobodili. Češi dodávali zbraně nacistům, nejdřív německým, teď ukrajinským. Ale 1 rozdíl tu je: Emil Hácha nebyl kolaborant. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (misil) RP (7.1.2025 16:58) | reagovat | |
pokud by zili na uzemich kam pritahli pote, co vyhladili mistni obyvatele, tak samozrejme maji tahnout jinam nebo chcipnout. Ale to debil jako blmblb nikdy nemuze pochopit... | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (lmao) RP (7.1.2025 16:49) | reagovat | |
Dr DisRespect: Souhlasis s nim, protoze na nem Slovensko uplne chybi? | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (blm v prestrojeni 4) (7.1.2025 16:43) | reagovat | |
Ano, pokud by na tech uzemich zili prevazne Nemci, mluvili Nemecky a chteli se pridat k Nemecku, tak kdo jsem ja, abych jim rikal, co si maji cizi lidi delat na svem uzemi? Vam libtardskym kurvam fakt uplne jebe v palici makovici. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (wd43) (7.1.2025 16:40) | reagovat | |
Hranice kralovstvi ceskeho jsou stare tisic let, jak jsou stare ty diskutovane hranice na Ukrajine? | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Sukalavyfukautamocmalo) (7.1.2025 16:30) | reagovat | |
kdo by se tam z Německa teď stěhoval. podívejte se na východní Německo, kdo tam zůstal. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Pepíkoland) (7.1.2025 16:24) | reagovat | |
súhlasím | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (UuUuUuUuUu) (7.1.2025 16:21) | reagovat | |
Lol, zhovnáci se tu budou kasat, přitom kdyby se obdobně odkrojilo, co z nich má náležet maďarsku, tak nezbude nic. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Legrace) (7.1.2025 16:17) | reagovat | |
To je vtipný, jak si tu umrdaný čoboli myslí, že a) mají právo na názor, b) ten názor bude někoho zajímat | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (maris68) RP (7.1.2025 16:14) | reagovat | |
Just sayin', keby ti fungoval mozog, tak by si vedel, že to čo ty považuješ za paralely sú skôr hyperboly. To naozaj nefunguje.. | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (just sayin') (7.1.2025 16:04) | reagovat | |
a teď ještě obrázek se Srbskem a Kosovem, a taky Španělskem a Katalánskem, a Británií a Irskem, a Británií a USA ... a ... no nevím, jestli tyhle paralely fungují | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Rama) (7.1.2025 16:00) | reagovat | |
Dr DisRespect: Kdepak, slováci se nikdy nezmění... | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (prdím svobodně) (7.1.2025 15:54) | reagovat | |
Měl bych se pobavit, ale přijde mi to stejně zajímavé jako blbátko | ||
|
||
Obrázek 'souhlasis s timto' (Dr DisRespect) (7.1.2025 15:54) | reagovat | |
ja súhlasím, hlavne s tým spodným obrázkom | ||
|