Nalezeno 105 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátsedm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Carl) (10.1.2025 21:21) reagovat
Vyjebany kokot - Nauč se si věci ověřovat z různých zdrojů. Pokud možno takových, které jsou proti sobě.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Vyjebany kokot) (10.1.2025 18:37) reagovat
Trust me, bro.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 17:31) reagovat
Tomu, že " russaci jdou ve vlnach a nechaji se s prstem v nose rozstrilet na cele delce fronty", může věřit jedině vyjebaný kokot...

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Gdfjfjj) (10.1.2025 17:18) reagovat
Vidim dobre Haus numera vycucany z prdele?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Vyjebany kokot) (10.1.2025 16:18) reagovat
LOL valka trva pres 1000 dni, ale Merlin bude tvrdit, ze russaci, kteri jdou ve vlnach a nechaji se s prstem v nose rozstrilet, tak jich na cele delce fronty umre 130 za den. LOL

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (wd43) (10.1.2025 11:10) reagovat
První den sto třicet milionů. Druhý den začne roční oslava.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Celkový součet všech živých Rusů je funkcí času, která má od roku 1991 nekladou derivaci) (10.1.2025 9:25) reagovat
A kolik zabitých Rusů denně by sis tak představoval, aby to bylo dle tvého gusta? :)

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 8:55) reagovat
@součet: Že se mne osobně jejich ztáty nijak nedotýkají ještě neznamená, že mě tu bude někdo jen tak krmit těmi vašimy zcestnými bludy.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 8:53) reagovat
@:. Tvrdím snad něco takového, jako že jich zkapalo jen pár desítek tisíc? Kde jako? Vy si vážně nejste schopni dát dvě a dvě dohromady. 40k je žádostí o identifikaci. Tedy těl, která nejde rozpoznat jinak. Ale určitě bude taky spousta těl, která rozpoznat jdou nebo kde identitu potvrdí, třeba spolubojovník. Současné nevratné ztráty Rusů se odhadují kolem 130k až 150k. Přesná čísla pochopitelně nikdo nezainteresovaný neví, Rusko je tají stejně jako Ukrajina.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Celkový součet všech živých Rusů je funkcí času, která má ve všech bodech od 1991 nekladnou derivaci) (10.1.2025 8:47) reagovat
Merline, ale ty jsi přece psal že jsou ti rusáci u prdele, ne? Byla to tvoje odpověď na dotaz jestli je jich s ohledem na šíření Ruského světa zabíjeno moc nebo málo. Tak proč to řešíš? I vas mnoho, vsjo charašo.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kakamսra) (10.1.2025 8:40) reagovat
A to už jsou u Oděsy, že je tolik propagandy?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (:.) (10.1.2025 8:32) reagovat
Neblbni, mrdline. Kdyby rusáků skapalo jen pár desítek tisíc, tak jsou někde úplně jinde. To se zas do reality vrať ty.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 8:02) reagovat
@Sukalavyfukautamocmalo: Tak sis tu vylil srdíčko, seznámil nás se svými sny a teď zpět do reality. Jako ztráty se počítají jen a pouze vojáci, kteří se do bojů už nevrátí. To znamená buď umřou, ztratí končetinu nebo třeba zrak. Pokud vy do toho počítáte každou prostřelenou ruku, tak to se nedivím těm číslům, kterými máváte. Mluvíš o 40k žádostí o identifikaci. To je o dost jiné číslo, než 750k, kterým se oháníte vy? Vážně jsi neschopný si ze základních dat vytvořit nějaký normální závěr?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Sukalavyfukautamocmalo) (10.1.2025 7:52) reagovat
A nejvtipnější na tom je, že Rusům je to jedno. Je jím u prdele kolik rusu chcete. Nechtějí tu realitu znát. Je jím to u prdele. A proto jím je je ještě u větší prdele fakt, kolik by b,lo mrtvých Poláků 39 nebo Čechů 68 a i teď ukrajincu. Resp. lidi jsou jím u prdele. Maximálně se těší z z jejich smrti.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Sukalavyfukautamocmalo) (10.1.2025 7:48) reagovat
..porovnání s jinými konflikty, odhad rozvedek, porovnání s počty dědického řízení a nárůstu, porovnání s počty Nezvěstice, těch raněných a kapacitě k jejich léčbě apod. a dojdou k číslu. To obecně známé. Třeba gen Pacel Macko říká, že i spousta těch zraněných rusu jde opět na bojiště. Že ta udávaná ztráta může znamenat, že jeden rusky vojak je tam zapocitan 2x (wia, pak třeba kia nebo znovu wia).

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Sukalavyfukautamocmalo) (10.1.2025 7:45) reagovat
... prisedici, ktery ji usnul a řekl že to je informace, která by neměla být veřejná. Proč asi? Jistě, mohou tam být duplicity (zada matka a manželka atd.), ale a těmi daty lze pracovat (žádost je treba kvůli nároku na finanční kompenzaci, kdo na ni má nárok, atd.). Mají informace o zničené technice (kolik lidí sedí v tanku kterému uleti hlaven). Já de pohybují v justici a tyhle kecy zdejších dezole prostě v justici nefungují. To zpochybňovat vseho možného. Přišel by znalec, uvedl by čísla, odhady,

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (Sukalavyfukautamocmalo) (10.1.2025 7:41) reagovat
Starosta mluvil o těch léčebných zařízeních a kapacitách pro ranene. Informace to byla tak zasadni, ze ruska agentura cislo zkratila o tri řády na 600, což je hrozně číslo při kterém zhroutil zdravotní systém, že? Ehm. Dále ta neteř Putina mluvila o cca 40 tis. žádostech o genetické testy pro identifikaci Nezvěstice h osob. 40 tisíc příbuzných si chce dělat v rusku testy, aby zjistilo, jestli ten kus masa někde v poli je jejich manzel/tata/syn/sourozenec. Opět, ihned se ozval prisedici ...

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 7:32) reagovat
@cyklista: Milý dementní cyklisto, tvoje nesmyslné tvrzení lze vyvrátit velmi snadno. Polsko-sovětská válka je konflikt vyvolaný agreivitou Polska proti Sovětskému svazu. [odkaz] Tak tu prosím nepiš píčoviny. Což znamená už sem nepiš vůbec, protože ty nic jiného nepostuješ. Víš, kníkal je taky tendenční hajzl, ale na rozdíl od tebe má aspoň kousek funkčního mozku, takže podobně pitomou argumentaci ani nezkusil.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (cyklistaRP (10.1.2025 7:28) reagovat
Když už to rusáci vedou takto, tak se není čemu divit [odkaz]

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (cyklistaRP (10.1.2025 7:14) reagovat
Poláci těžko mohli napadnout Sovětský svaz, on totiž Lenin, největší světový mírotvůrce, rozdal soustu pohraničních území, aby se mohl věnovat místo WWI domácí občanské válce. A po tom co bolševici povraždili doma spoustu lidí, se vydali dobývat zpět Leninem rozdaná území. Jenže u Poláků těžce narazili. Taky od té doby Arméni, ačkoliv se u nich všechno jmenuje Ararat, jako ta slavná biblická hora, tak tu horu nemají a jezdí se na ni dívat na hranice s Tureckem.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 7:03) reagovat
Není to tak těžké, protože on se drží zásadně dvojího metru, takže se to, co odsuzuje nebo obhajuje na jedné straně, dá snadno najít i na té druhé a pak ja zajímavé tlačit ho k vyjádření.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (wd43) (10.1.2025 6:24) reagovat
Merlin, j obcas je to zabavny, hlavne to jak se ten troll da snadno vytrolit k sahodlouhym traktatum :-)

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 3:10) reagovat
@kníkal: Poláci v roce 1919 napadli bolševický SSSR a do roku 1920 zabili 60 000 sovětských vojáků? To bylo to tvoje "tak to chodilo"? Je to něco úplně jiného? Nebo jak to vnímáš?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 3:06) reagovat
@wd43: Kníkal je zkurvenej politruk Evropské unie, má jasně stanovený postoj, který bude neochvějně hájit navzdory všem faktům, kterými ho zde bombarduji a on na ně nemá jinou odpověď. Měl bych se na debatu s tím hajzlem dávno vykašlat, ale docela mě baví, jak se kroutí svíjí a jak u toho vyje.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 3:05) reagovat
Rusáci v 1939 obsadili část Polska asi podobně "normálně", jako obsadili v 2022 Buču. Jen měli víc času, tak stihli zavraždit 150 000 lidí, ne "jen" stovky jako v Buče.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 3:02) reagovat
@kníkal: Ty jsi přestal chápat význam slov? Byla to jasná odpověď na svoje slova: "(kmikal) RP (10.1.2025 0:48) reagovat Mapy z 1918/1920 nedávají moc smysl. Dělo se cca [odkaz] , Polsko zaútočilo i na Německo a vzalo si Poznaňsko a koridor k moři, tak už to chodilo." Tak už to chodilo je synonymum slov bylo to normální. Mají stejný význam. Tedy rozhodně v tom není nic o nějakém popírání, ty smutná figuro. Je to jen reakce na to, že ty jsi napsal, že to Poláci normálně obsadili.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (wd43) (10.1.2025 3:02) reagovat
Merlin - to nebylo uplne na tebe, ja se smeju tomu jak se tady kmikal z tebe snazi udelat masoveho vraha protoze jsi napsal "normalne prisli" => chytani se za slovicka jak prase

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 2:57) reagovat
"Ale v roce 1939 o to území zase celkem normálně přišli a staklo se zas Ruskem"

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 2:49) reagovat
@kníkal: A kde ji popírám, ty pomatený imbecile?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 2:47) reagovat
Ještě nejsou ani tři ráno a Merlí už zvládl popírat genocidium polského obyvatelstva pod ruskou okupací 1939-1941. To zas bude den.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 2:47) reagovat
@kníkal: To jako myslíš, že jednu lež vytlučeš další lží? :D Jsi blázen, vole, navíc značně debilní. Tys byl přeci první, kdo napsal, že tak to chodilo, tedy že to bylo normální. Polsko při anexi zabilo 60 000 sovětských vojáků. Řekni, je ti jich líto? Dáváš to Polsku za vinu, že díky jejich agrasi ti muži zemřeli?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 2:44) reagovat
@wd43: No ty jsi o rozpoutání války nepsal, tak asi je jasné, komu to bylo.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (wd43) (10.1.2025 2:35) reagovat
Merline, to normalne odvolas! :D

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 2:33) reagovat
A zahlcuj si to tu kvikotem jak chceš. "Ale v roce 1939 o to území zase celkem normálně přišli a staklo se zas Ruskem" - za tohle se omluvíš, nebo to proslavím jako [odkaz]

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 2:30) reagovat
Merlí, psal jsi ""Ale v roce 1939 o to území zase celkem normálně přišli a staklo se zas Ruskem" - a já ti napsal, že jsi prase, protože to tvé "normálně přišli" znamenalo zavraždění asi 150 000 Poláků. [odkaz] , z ničeho tě neobviňuji, jen píšu, že jsi prase, protože masovou vraždu hodnotíš jako "normálně přišli.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 2:26) reagovat
No vidíš, zase lžeš. Druhou světovou válku rozpoutalo Německo společně se Slovenskem. To je prostý, snadno dokazatelný fakt. Sovětský svaz se zapojil do bojů o 17 dní později. Ty prostě nejsi fyzicky schopen přijmout realitu, která se ti nelíbí. Normálně ji odmítáš a jako kafemlejnek pořád dokola vykřikuješ svoji pokroucenou verzi událostí. A to je duševní choroba, chlape. Jsi blázen.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (wd43) (10.1.2025 2:26) reagovat
"normalni" chytani se za jedno nepodstatne slovicko kmikale, na tom jednom slovicku ted bude stat cely argument jestli Merlin schvaluje vrazdeni polaku?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 2:17) reagovat
psal jsem v 1:16: ""Ale v roce 1939 o to území zase celkem normálně přišli a staklo se zas Ruskem." - no ty vole. Kromě toho, že rozpoutali druhou světovou válku, tak odmítli uznat status zajatým polským vojákům. 22 000 jich Rusáci zavraždili v Katyni. "Počet Poláků, kteří zemřeli v důsledku sovětských represí v období 1939-1941, se odhaduje na nejméně 150 000." [odkaz] ale jo, takhle "normálně" vraždili i na UA, Buča, Izjum... jsi prase"

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 2:15) reagovat
@kníkal: Napsals: "to tvoje Rusko tam za rok a půl zavraždilo 150 000 Poláků. ale protože jde o tvoje Ruko, tak je to "normálně přišli". Jsi horší než Bandera." Tak si to rozeberme. Protože jsi chronický lhář, tak hned první věc: není to moje Rusko. Pokud mluvíš o Katyni, tak se počet obětí odhaduje na 15 až 28 tisíc obětí. Pokud k tomu připočítáváš 100 mrtvých Poláků z Volyně, tak to nebyli bolševici, ale Ukrajinská osvobozenecká armáda. Jsi chorobný lhář. Nejsi schopen to pochopit, ale jsi.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 2:11) reagovat
Merlí "Něco takového jsem nikdy nenapsal." - na cos přesně reagoval?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 2:10) reagovat
@kníkal: Napsal. A co má být? Kde tam vidíš, že schvaluji postřílení polských důstojníků?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (wd43) (10.1.2025 2:09) reagovat
hmm hmm, takze Merlin napise ze nekde neco nekdo obsadil, treba rusaci polsko, a kmikal to pobere tak ze Merlin schvaluje vrazdeni polaku bolseviky... Dobrej matros, kmikale!

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 2:06) reagovat
" (Merlin) RP (10.1.2025 1:10) reagovat @Kníkal: Ale jo, bylo. Protože si ho Polsko dokázalo silou anektovat a připojit ho ke své zemi. Protože tak to prostě chodí celou lidskou historii. Ale v roce 1939 o to území zase celkem normálně přišli a staklo se zas Ruskem. Tak to prostě chodí. A přesně proto je Krym zase Rusko a zůstane to tak, dokud je odtamtud někdo nevytlačí silou. Protože tak to prostě chodí." - nenapsal?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 2:06) reagovat
Co bagateliziji, ty pomatený tvore? Jasně jsem napsal "Ale zločiny bolševiků jsou zas úplně jiná věc, kníkale. Já přeci nepopírám, že komunističtí zločinci povraždili polské vojáky. A že mezi bolševiky byla spousta Ukrajinců, které zabíjení Poláků fakt bavilo." Jsou tam na tebe moc složité slovní obraty nabo co jsi nepochopil?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 2:04) reagovat
@kníkal: Vidíš, jakou tu plácáš píčovinu? Něco takového jsem nikdy nenapsal. Jo, jsi blázen a meleš nesmysly.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 2:04) reagovat
"Ale v roce 1939 o to území zase celkem normálně přišli a staklo se zas Ruskem." - to tvoje Rusko tam za rok a půl zavraždilo 150 000 Poláků. ale protože jde o tvoje Ruko, tak je to "normálně přišli". Jsi horší než Bandera.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 2:02) reagovat
Jaký argument? Tu píčovinu s tím Polskem, která tě akorát znovu dostala k tomu, že jsi banalizoval smrt 150 000 lidí, jak to tu děláš chronicky?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 2:01) reagovat
@kníkal: Zajímavé je už to, že tobě to nedokáže dát jediný solidní zdroj proti mým argumentům. Už nemáš co říct a tak se snažím odvést diskuzi na nějakou AI. Přičemž tobě posložit nedokázala. Ne, kníkale, jsi imbecil s celkem jasným narcisismem, který má svůj pokřivený pohled na svět a trpí obsedantně-kompulzivní poruchou cpát ho všem okolo a dokazovat, že to ty máš pravdu. Ty sám nejsi schopen pochopit, že jsi nemocný, ale ono to tak je. Nejsi schopen jakékoliv objektivity a přijmutí reality. Jsi blázen.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 1:51) reagovat
Merlin, ano, je to mnohem lepší, než z čeho jsi čerpal doteď (z ničeho a ruských nesmyslů). Navíc ti to umí dát zdroje, je to skutečná diskuze, mnohem lepší ne tady, AI není podlý zlý fašoun.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 1:49) reagovat
@kníkal: Ano, takže mám čerpat reálná fakta od umělého výtvoru lidí, který je schopen kreslit lidem šest prstů a vysrat se na historické knihy a jiné záznamy? No pokud to tak děláš, začínám tvoje postoje chápat.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 1:47) reagovat
@wd43: On se domnívá, že jednou přizná chybu, když už je naprosto jasně dokázané, že lhal, takže mu ani nic jiného nezbylo a že se tím projeví jako férový týpek, za což se schovají všechny ostatní lži, které tu vypouští. On má dost načteno, ale není schopen objektivního pohledu, všechno přizpůsobuje svým přáním. Podle toho filtruje inrormace, hodící se vystavuje opakovaně, nehodící se buď odmítá nebo rovnou ukrývá.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 1:44) reagovat
"A nevím, proč všichni mluví pouze o smlouvě o neútočení mezi Německem a SSSR. Copak stejnou smlouvu nemělo Polsko? Ona neexistovala deklarace Bonnet-Ribbentrop, což je smlouva o neútočení mezi Německem a Francií? A co smlouva o neútočení mezi Velkou Británií a Německem?" - ano, Merlí, otázky jak od dítěte, zkus je dát tomu GPT. "Pakt Molotov-Ribbentrop výjimečný, protože obsahoval tajný protokol o rozdělení Evropy, což mělo přímý dopad na začátek války."

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 1:41) reagovat
@kníkal: Ano, usnesení evropského parlamentu, víc k tomu netřeba dodávat. Poláci se na dobytém území taky nechovali jako milí strýčkové od vedle. Ale jak jsem napsal, nepopírám zločiny bolševiků. Jen se samotnou anexí to nemá nic společného. A nevím, proč všichni mluví pouze o smlouvě o neútočení mezi Německem a SSSR. Copak stejnou smlouvu nemělo Polsko? Ona neexistovala deklarace Bonnet-Ribbentrop, což je smlouva o neútočení mezi Německem a Francií? A co smlouva o neútočení mezi Velkou Británií a Německem?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (wd43) (10.1.2025 1:41) reagovat
ja uz to mam jasne dane, vidim kmikala jak neco tvrdi, pak je jasne ze je to lez, a pak se to kmikal snazi dokazat skrze kriva obvineni, lzi a urazky - pak je jasne ze kdo se kmikalovi nezda, to bude chytry a moudry a znaly clovek :D

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 1:31) reagovat
uaa, to byl citát, "", oprava url [odkaz]

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 1:31) reagovat
2. zdůrazňuje, že druhá světová válka, nejničivější válka v dějinách Evropy, byla zahájena v bezprostředním důsledku neblaze proslulé smlouvy mezi nacistickým Německem a Sovětským svazem o neútočení ze dne 23. srpna 1939, která je rovněž známa jako pakt Molotov-Ribbentrop, a jejích tajných protokolů, jejichž prostřednictvím si tyto dva totalitní režimy s celosvětovými dobyvatelskými ambicemi rozdělily Evropu na dvě zóny vlivu; [odkaz]

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 1:29) reagovat
"Ale v roce 1939 o to území zase celkem normálně přišli a staklo se zas Ruskem." - za to by tě mělo každou noc strašit 150k lidí a řvát ti do snů kurwa. Jsi fakt odpad, co?

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 1:28) reagovat
@kníkal: Ale zločiny bolševiků jsou zas úplně jiná věc, kníkale. Já přeci nepopírám, že komunističtí zločinci povraždili polské vojáky. A že mezi bolševiky byla spousta Ukrajinců, které zabíjení Poláků fakt bavilo. Ale pokud obsazení Ruska Polskem v roce 1920 bylo OK, bylo OK i zabrání kusu Polska Ruskem. A máš tam chybu, chlapče, válku ve skutečnosti zahájilo Německo se Slovenskem, Rusko se přidalo do už rozjeté věci. Tohle tvoje překruciování faktů z tebe právě dělá toho nevěrohodného čuráka, kterým jsi.

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (kmikalRP (10.1.2025 1:16) reagovat
"Ale v roce 1939 o to území zase celkem normálně přišli a staklo se zas Ruskem." - no ty vole. Kromě toho, že rozpoutali druhou světovou válku, tak odmítli uznat status zajatým polským vojákům. 22 000 jich Rusáci zavraždili v Katyni. "Počet Poláků, kteří zemřeli v důsledku sovětských represí v období 1939-1941, se odhaduje na nejméně 150 000." [odkaz] ale jo, takhle "normálně" vraždili i na UA, Buča, Izjum... jsi prase

Obrázek 'toz dobre to hnoji' Obrázek 'toz dobre to hnoji' (MerlinRP (10.1.2025 1:10) reagovat
@Kníkal: Ale jo, bylo. Protože si ho Polsko dokázalo silou anektovat a připojit ho ke své zemi. Protože tak to prostě chodí celou lidskou historii. Ale v roce 1939 o to území zase celkem normálně přišli a staklo se zas Ruskem. Tak to prostě chodí. A přesně proto je Krym zase Rusko a zůstane to tak, dokud je odtamtud někdo nevytlačí silou. Protože tak to prostě chodí.

Strana 1/2. 1 2 následující