Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetšest:
   


Odebírat

GIF 'Full throttle' GIF 'Full throttle' (banky) (12.1.2025 12:17) reagovat
@RP: problem je v tom, ze valec se nestihne ohrat rovnomerne - na horni strane, kde dojde ke shoreni paliva, se ohreje plus minus stejne jako pist, ale ten ohratej a zvetsenej pist se pak rve tim valcem dolu do mist, kde se valec rozhodne "stejne" ohrat nestihnul.Takze cim dal jsi od hlavy valce, tim vic bude orvanej

GIF 'Full throttle' GIF 'Full throttle' (plp) (11.1.2025 22:40) reagovat
Takže při zahřátí motoru se díra díky tepelné roztažnosti... zvětší? Jak to železo ví, kterým směrem se má roztahovat?

GIF 'Full throttle' GIF 'Full throttle' (mixiRP (11.1.2025 21:27) reagovat
Tak mluví hlavně o tom ten motor netůrovat, předpokládám, že ve vysokých otáčkách je opotřebení válců i kroužků znatelně větší.

GIF 'Full throttle' GIF 'Full throttle' (apazat) (11.1.2025 19:33) reagovat
explozia a kompresia sa deju v hornej casti piestu a su tam aj najvacie teploty.. takze teoreticky sa dostane horuci piest v dolnej uvrati do miest ktore este budu studene... zasa ale kruzky by mali umoznovat dilataciu.. tak neviem

GIF 'Full throttle' GIF 'Full throttle' (YRP (11.1.2025 19:06) reagovat
Ehm, stejne jako pist se i valec ohrivaji. Spis je problem s olejem, ktery se musi taky za ten prvni kilometr ohrat.