Odebírat | ||
GIF 'Full throttle' (banky) (12.1.2025 12:17) | reagovat | |
@RP: problem je v tom, ze valec se nestihne ohrat rovnomerne - na horni strane, kde dojde ke shoreni paliva, se ohreje plus minus stejne jako pist, ale ten ohratej a zvetsenej pist se pak rve tim valcem dolu do mist, kde se valec rozhodne "stejne" ohrat nestihnul.Takze cim dal jsi od hlavy valce, tim vic bude orvanej | ||
|
||
GIF 'Full throttle' (plp) (11.1.2025 22:40) | reagovat | |
Takže při zahřátí motoru se díra díky tepelné roztažnosti... zvětší? Jak to železo ví, kterým směrem se má roztahovat? | ||
|
||
GIF 'Full throttle' (mixi) RP (11.1.2025 21:27) | reagovat | |
Tak mluví hlavně o tom ten motor netůrovat, předpokládám, že ve vysokých otáčkách je opotřebení válců i kroužků znatelně větší. | ||
|
||
GIF 'Full throttle' (apazat) (11.1.2025 19:33) | reagovat | |
explozia a kompresia sa deju v hornej casti piestu a su tam aj najvacie teploty.. takze teoreticky sa dostane horuci piest v dolnej uvrati do miest ktore este budu studene... zasa ale kruzky by mali umoznovat dilataciu.. tak neviem | ||
|
||
GIF 'Full throttle' (Y) RP (11.1.2025 19:06) | reagovat | |
Ehm, stejne jako pist se i valec ohrivaji. Spis je problem s olejem, ktery se musi taky za ten prvni kilometr ohrat. | ||
|