Strana 1/2.
Odebírat
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(tequila) RP (24.2.2025 10:49)
|
reagovat
|
Právě, že ten druhý obrázek, to jsou teprve ty "hard times", kdy přichází ti zmrdi co všechno rozmrdají. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(tdkb) RP (23.2.2025 21:41)
|
reagovat
|
uz sa tesim ako sem bezpohlavne chudobne sracky budu o par rokov pisat ako za ich skurvene zivoty moze musk a trump |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Carl) (23.2.2025 20:31)
|
reagovat
|
:. Ale oni se k ničemu Ukrajině nezavázali. To byla parta, kterou většina Američanů nechtěla. Mají závazek vůči svým voličům, kteří nechtějí dál vyhazovat peníze za tuhle válku. Ale nikdo nebrání demokratům a jejich voličům vybírat peníze soukromě a posílat je na Ukrajinu dál. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 19:18)
|
reagovat
|
@:. Okurka vagón rozštěp, srab :. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 19:14)
|
reagovat
|
Bacha, kakamuro, spektrum mletí nesmyslů není smyčka - když budeš čím dál větší nesmysly (jak se snažíš), nezačneš najednou říkat věcí, které mají hlavu a patu. Okurka vagón rozštěp! |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 19:12)
|
reagovat
|
@:. ta charta je závazek, každý bod, a "ze závazků se vyvlíkají akorát srabi". Rozumím ti, máš bod za to, že se vyvlékáš jako srab. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 19:10)
|
reagovat
|
Sice ti nerozumím, ale máš bod za to, že sis vytáhl zrovna ten nejmíň relevantní článek z Charty a zkoušíš, co z něj vytřískáš. Rozumnější by to na tvém místě vzdal a našel si nějaký jiný článek. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 19:07)
|
reagovat
|
@:. ale jak jsi psal "ze závazků se vyvlíkají akorát srabi". |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 19:06)
|
reagovat
|
kakamura: To je extrémně zmatečný článek, ale jak jej chápu, s rusáckou invazí na Ukrajinu nemá nic společného, neb invaze probíhá teď, ne za druhé světové války. Pokud chce rusácko tlačit, že 2. světová válka nikdy neskončila, pak by mě zajímalo, proč každý rok pochoduje 9. máje na krasnej ploščadi. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 17:41)
|
reagovat
|
bohyne žádost není žádný standardizovaný formulář, a předává se klasicky k rukám generálního tajemníka NATO. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(blm v prestrojeni 4) (23.2.2025 17:39)
|
reagovat
|
Takze ten odkazovany clanek, vcetne fotek, kde Statnejbejk na kameru ty prihlasky ukazuje, to je jako nejakej deep fake nebo to taky udelal Putin nebo jak to mam chapat? |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 17:37)
|
reagovat
|
:. to jsi napsal hezky, třeba Článek 107 charty OSN, na základě kterého provádí Rusko SVO. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(bohyn) RP (23.2.2025 17:35)
|
reagovat
|
@blb, lhář prolhanej: Tak nám tu zalži něco o tom, jak se podává přihláška do NATO, jak vypadá ten formulář, na kterou podatelnu s tím. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 17:32)
|
reagovat
|
carl: No jo, ale ze závazků se vyvlíkají akorát srabi. Máš to marný. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Carl) (23.2.2025 17:18)
|
reagovat
|
miko - Přijde ti, že Napoleon či nacistické byli ti slabší ? Že teď NATO je ta slabší strana, když tu sami pořád dokola říkáte, jací jsou Rusové nuzáci, co musí krást pračky kvůli čipům ? - Už si konečně rozmyslete, co si vlastně myslíte a pak se toho držte. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(blm v prestrojeni 4) (23.2.2025 17:17)
|
reagovat
|
Coze co? Tak ukrobuzny tu roky tvrdi, ze NATO se nikdy rozsirovat nechtelo, ze to vzdycky chtela ta dana zeme, dokonce jsme mohli videt jak Finsko a Svedsko podali zadost o prijeti za clena, a ty mi tu ted chces tvrdit, ze nic takoveho neexistuje? Ukrobuzny vam fakt uz uplne jebe. Takze clanky jako tento referuji o necem, co vubec neexistuje? https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/svedsko-finsko-nato-severoatlanticka-aliance-vstup-zadost-jens-stoltenberg-turecko.A220518_081154_zahranicni_tbr |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(bohyn) RP (23.2.2025 17:14)
|
reagovat
|
@blb, lhari prolhanej, nic jako zadost o clenstvi v NATO neexistuje |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Carl) (23.2.2025 17:04)
|
reagovat
|
:. Ne debílku. to me neujelo. Chtěj se z toho vyvlíknout, protože Americe je po Ukrajině celkem velký hovno a její rival je Čína a na tu se chtějí soustředit přednostně. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 14:39)
|
reagovat
|
mrdline, blmblbe, hlídejte si trochu víc vaše kolegy z trollí farmy. karlíkovovi ujelo, že ti dva pánové na obrázku dole jsou slaboši, kteří se snaží z něčeho vyvlíknout. Srovnejte si ho, dík. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(blm v prestrojeni 4) (23.2.2025 14:30)
|
reagovat
|
Co ty o tom muzes vedet, mikokote? Vzdyt ty ses totalni kokot co nedokaze chapat zadny text. Do ted nechapes, ze se NATO rozsirovalo bliz a bliz. Treba v zaverech summitu 2008 v Bukuresti NATO prohlasilo, ze se Ukrajina a Gruzie stanou cleny - a to bez toho, aby vubec ty dve zeme o clenstvi zadaly! Proste takove "o nas bez nas" v pojeti NATO a urputna snaha vesrat se Rusku na tisicikilometrovou zelenou rovinnatou neuhlidatelnou hranici, pres kterou jiz v minulosti z Evropy na Rusko pochodovaly armady. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(miko) RP (23.2.2025 14:22)
|
reagovat
|
hele, karlicku mrdlinku, co jsi si to zase slehnul? rusaka nikdo nevysiral, to on je samoser docela sam a rad. "Rusové jsou zvyklí bojovat na život a na smrt" - jo, hlavne se slabsim, do ktereho zacnou kerovat. a jen tehdy, kdyz maji pocit prevahy sily. jinak knuci a jsou to nejvic ustrasenejsi narod na svete, kteremu vsichni chcou jenom ublizovat. uplne jak nasi cikani. proste zbabela chamrad, utocici necekane, ze zadu, ze zalohy. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Carl) (23.2.2025 14:13)
|
reagovat
|
:. Ne, je to vina Obamy, Bidena, Clintonový, Nulandový, deep state, FEDu atd protože to blbě vymysleli, připravili a šli do toho napůl, že jako trošku budou vysírat Rusko a to se připlácne. Rusko se zatím začalo pořádně připravovat a oni tvrdě narazili. Protože Rusové jsou zvyklí bojovat na život a na smrt. Ti dva se z toho chtěj jen snadno vyvlíknout, protože skutečný rival USA je Čína a tohle je zbytečný konflikt. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(miko) RP (23.2.2025 14:06)
|
reagovat
|
a ad zeman a plneni svych povinnosti: jo, podepisovani dokumentu v komatu je asi taky docela svetovy unikat. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(miko) RP (23.2.2025 14:05)
|
reagovat
|
blb (23.2.2025 9:40) dalsi snuska lzi: 1. zadne mirove rokovani nezacalo. pozadovat uzemi ciziho statu neni zadne jednani, ale pozadavek na kapitulace. toto muze povazovat za mirove jednani jedine debil, nebo ruska svien. 2. ukrajinci enchystali zadne teroristicke akce, na rozdil od rusaku, ktere je provadeji na denni bazi. a pak, uz rusaci uznali, ze to je valka a ne "specialni vojenska operace"? protoze oni si s tou valkou zacali, ale zaroven ji popirali. proste lzes, jako kdyz moskevskaja pravda tiskne |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 14:01)
|
reagovat
|
Jo, plnil. S velkým zpožděním a často proti zvyklostem a dost na hraně zákona. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Chcípněte všichni ) (23.2.2025 13:59)
|
reagovat
|
To je opravdu pouze pro zasmání. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(blm v prestrojeni 4) (23.2.2025 13:53)
|
reagovat
|
Nejak ti otrnulo, ulhanej kriple vypatlana tecko, pote co jsem te o par komentaru nize usvedcil ze lzi. Zeman sve ustavni povinnosti plnil, dyt jednal, podepisoval a jmenoval az se mu od pera kourilo. Za curaka ses akorat ty pro to svoje chorobny lhani. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Carl) (23.2.2025 13:53)
|
reagovat
|
kakamսra - Na presidentování si myslel Kalousek, ale když Američani přišli s Pavlem, tak se do toho ani nepouštěl a dělal jakoby nic.
|
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 13:47)
|
reagovat
|
mrdline, bude to zcela jednoznačně vina těch dvou na obrázku dole, že ty těžké časy přijdou. Oba jsou srabi skákající podle rusáckých not, žádní siláci. Ramena dělají akorát na kamarády (budoucí bývalé) a na slabší. Tak se nechová silný člověk s velkou zodpovědností, ale šikanista. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 13:44)
|
reagovat
|
Jo, zeman posledních několik měsíců mandátu v nemocnici neplnící svoje ústavní funkce byl lídr jako prase. Každej ho měl akorát za čuráka a všichni kromě hradní party ho obcházeli. Tvoje definice lídra je mimořádně defektní. I ten Havel, jak ho nemusíme mít extra rádi, si toho dokázal prosadit víc než ta rusácká loutka. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Merlin) RP (23.2.2025 13:37)
|
reagovat
|
@pletiplot: Dost možná máš pravdu, ale nebude to vina těch dvou na obrázku, nýbrž našeho skvělého progresivního parlamentu v Bruselu. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
((M)) (23.2.2025 13:12)
|
reagovat
|
Je to nejake popletene - ti dole zadelavaji na tezke casy takze kos. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(pletiplot) RP (23.2.2025 11:58)
|
reagovat
|
Hard times teprve přijdou. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 11:31)
|
reagovat
|
Ruští trollové v České tiskové agentuře (televizi, press centru, news agency, atp.) rozmíchávají vášně tím, že staví komouše na piedestal. Dost možná proto, že si na to za 70 let zvykli. Na druhou stranu kde nic není, ani smrt nebere, tak vzali Pávka |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Merlin) RP (23.2.2025 10:14)
|
reagovat
|
@:. Ano, Pavel byl v Jugoslávii. Veteráni po návratu říkali něco v tom smyslu, že je lepší mít sto ozbrojených Srbů před sebou, než jednoho Pavla za sebou. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Merlin) RP (23.2.2025 10:12)
|
reagovat
|
@miko: "to se mi libi, jak rusky pabl, totalne vypatlany ruskou propagandou, nekomu rika, ze je odtrzen od reality a pritom on sam jenom papouskuje co kreml naridi a schvali" Řekni mi miko, jak moc blbej musí být člověk, aby věřil tomu, že návštěvníka roumingu s nickem blm řídí někdo z Kremlu? |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(blm v prestrojeni 4) (23.2.2025 9:51)
|
reagovat
|
Nikoliv, vypatlana tecko. Ty jsi dnes rano pozil, ze meles i na tebe nezvykle dementni sracky? Generalissimus Pavek nikdy vseobecnou sekretarkou NATO nebyl. V dobe jeho kolaborace v NATO 2015-2018 byl vseobecnou sekretarkou Jens Statnejbejk. Lzes, nebo mas tak fundamentalni nedostatek ve znalostech zivota a dila vrchniho rozvedcika, prevlekace kabatu, horliveho komunisty a schvalovace bratrske pomoci v roce 1968 Petra Pavla, krycim jmenem Pavka? |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Carl) (23.2.2025 9:41)
|
reagovat
|
:. Generální tajemníci NATO nic nevedou. Jsou to loutky pro formu. Nato vedou Američané. Zaman byl lídr, proto na něj byli libtardi útočili. Trump je lídr, dělá si vše po svém, všechno si rozebere a proto na něj nadáváte. . |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(blm v prestrojeni 4) (23.2.2025 9:40)
|
reagovat
|
Uniklo, mikokote, protoze jsi totalni kokot. Rusi jsou na uzemi RF. Mirove dohody zacaly za ohlusujiciho knuceni libtardskych kurev a politiku, co fnukaj, ze je k jednani nepozvali, protoze jsou bezvyznamni a nemaji zadny vliv. Vlna teroristickych utoku pachanych ukrajinci je nevyhnutelna, protoze nikdy nemeli sanci valku vyhrat a tak v nich propukne pocit zrady az si uvedomi, do ceho je zapad uvrtal a jak je zneuzil ve sve proxy valce proti Rusku. Vsak jen pockej, treba se to dotkne i tebe, inshallah. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Carl) (23.2.2025 9:37)
|
reagovat
|
miko - Jedná se v Saudský Arábii. Neslyšel jsi to v TV? |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(miko) RP (23.2.2025 9:34)
|
reagovat
|
"Co s nimi teď v době míru budou dělat?" neco mi uniklo? rusi uz prestali utocit na ukrajinu a stahli se zpatky? zacali mirove dohody? uz se chystaji platit reparace? "(Ukrajinci) Budou zde páchat teroristické útoky?" od terorizmu jsou tady jini specialisti - hlavne rusaci. mas to evidentne v hlave docela pomotane. anebo schvalne lzes. nevim, co je horsi - byt totalne vypatlany, nebo bezpaterna svine, co podporuje zabijeni civilistu. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Carl) (23.2.2025 9:33)
|
reagovat
|
:. Vypatlaná tečko. Pavel je tupá loutka, kterou řídí "přítel po boku" jinak zaměstnanec amerických zbrojovek. Pavel je něco jako Jakeš, na kterýho jeho soudruzi funkci, když to chtěli zapíchnout. Někdo chytřejší se takhle zbavil odpovědnosti za posílání zbraní Ukrajině a nasrání Ruska. To hlupáci jako ty a Pavel nikdy nepochopí. I když on možná jo, jenže nesmí nic říct, protože ho vidírají jeho komunistickou minulostí. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 9:26)
|
reagovat
|
Tak si to srovnejme. Lídr dokáže něco vést - Pavel byl generál, byl i nějakou dobu generální tajemník NATO, vedení si užil až až. Teď je prezident, tedy pořád vedoucí představitel ČR (byť s minimem pravomocí) a fakticky pořád lídr české armády. V rámci toho, co dělat může, se chová jako lídr. No a teď si vem trumpa. Je lídr? Podle toho tvého slovníku? Není, dělá jen to, co mu řekli rusáci. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Politický geograf) (23.2.2025 9:24)
|
reagovat
|
Pávek, Vetchý a spol. podpořili mezinárodní terorismus a dodali banerovským nacistům tuny plastické výbušniny. Co s nimi teď v době míru budou dělat? Budou zde páchat teroristické útoky? Ukrajinci se také chlubili, že cvičili a vyzbrojovali syrské džihádisty proti Asadovi a Rusům... |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 9:16)
|
reagovat
|
@:. leader, viz slovník. Že tu spolupráci dal dohromady on, silně pochybuji, a pravdomluvností se tito lidé zrovna nevyznačují. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 9:13)
|
reagovat
|
Pavel dokázal dát dohromady spolupráci několika států na dodávkách munice napadené evropské zemi. Proto ho vnímám jako silného, kakamuro. Mě Pavel nikam nevede a ani to nemám zapotřebí. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 9:11)
|
reagovat
|
mimo miko má přehled, co "kreml naridi a schvali", ale ne proto, že byl ruSSák. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 9:08)
|
reagovat
|
@:. jestli máš pocit, že tě silný Pávek někam vede, tak to bude skutečně pouze pocit. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(miko) RP (23.2.2025 9:07)
|
reagovat
|
to se mi libi, jak rusky pabl, totalne vypatlany ruskou propagandou, nekomu rika, ze je odtrzen od reality a pritom on sam jenom papouskuje co kreml naridi a schvali |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 9:05)
|
reagovat
|
V EU je silných leaderů pár, ale nemá je každý stát, nebo dotyční nemají pravomoci. Za ČR - Fiala silný leader není, Pavel je silný, ale nemá pravomoci atd. Evropa má před sebou hodně práce, aby se vzpamatovala. Spíš věřím, že se dřív vzpamatují v Americe a najdou si nějaké silné leadery tam místo těch slabochů plazících se před rusáky. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(blm v prestrojeni 4) (23.2.2025 9:02)
|
reagovat
|
Knuc harder, vypatlana tecko. Jsi uplne odtrzenej od reality a prilis velkej kokot na to, abys i pres nesouhlas uznal zcela zjevna fakta. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(kakamսra) (23.2.2025 8:58)
|
reagovat
|
@:. správně, na obrázku nejsou, řeč byla o "europe", tedy jsem myslel v EU, na obrázku jsou pánové z Ameriky. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(:.) (23.2.2025 7:12)
|
reagovat
|
kakamura: A mohl bych ty silné leadery vidět? Na obrázku nejsou. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(qwert01) RP (23.2.2025 6:46)
|
reagovat
|
je uklidňující sledovat nářky liberálních blbečků... no tak, kňučte víc, brblejte, nadávejte... je to jako rajská hudba |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Metzgermeister) RP (23.2.2025 1:33)
|
reagovat
|
Jo, takhle před sto lety vznikli Hitler a Stalin. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(nesrnesr) (23.2.2025 0:55)
|
reagovat
|
toto je co už za picovina??. Toto si najväčší srači svojej doby. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(josary) RP (22.2.2025 23:44)
|
reagovat
|
Hezké, ale dost ti tam toho chybí:
Weak men create idiot men.
Idiot men create hard times.
Hard times create strong men.
Strong men create good times.
Good times create weak men. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Merlin) RP (22.2.2025 23:09)
|
reagovat
|
p a b jsou docela blízko, ne?
|
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Merlin) RP (22.2.2025 23:08)
|
reagovat
|
Jestli jsem ti někdy něco radil, muselo to být o tom, aby ses šel zabít, protože tím zvedneš průměrné IQ rebubliky. |
|
|
Obrázek 'takze tu su tazke casy'
(Vyjebany kokot) (22.2.2025 22:59)
|
reagovat
|
Vsak se domluvime. Dam kazdymu pul Evropy. tak nam to radi BLM a Mrdlin. |
|
Strana 1/2.