Domény  |  Tesla se slevou  |  MDŽ se Slonem  |  Webhosting  |  VPS





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátdva:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (FilipesRP (12.3.2025 17:48) reagovat
BTW: Víte, že America First je heslo fašistů v USA? Ano těch skutečných ze 40. let... 8-)

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (FilipesRP (12.3.2025 17:47) reagovat
Tak Carle - už aby sis na tu cestu balil. UA mají problém hlavně v tom, že Rusko přitáhlo k nim...

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Carl) (11.3.2025 23:07) reagovat
Vyjebany - kteří nemají ani české nebo slovenské rodiče. Něco jako Ukrajinci, co jsou ve skutečnosti Rusové, tak mají táhnout do Ruska.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (jasnetrumpe) (11.3.2025 22:14) reagovat
miko: me prijde, ze on neni typ, kterej mysli takle dopredu. Otazka je kam ho posunuje jeho okoli. Tohle radikalni rezani do vseho absolutne jde podle me dost z Muska. Trumpova administrativa by mel bejt ten analytickej prvek, kterej ho bude zaplavovat signalama, kdyz to s predikcema v nejakym smeru bude vypadat blbe. A je otazka, jestli ma Trump okolo sebe lidi, ktery mu dokazou rikat natvrdo neprijemny veci.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (mikoRP (11.3.2025 21:21) reagovat
jasnetrumpe: myslim, ze nebude. on to dela ted proto tak rychle, razantne a sokujicim zpusobem, at dosahne co nejvic, nez se obranne mechanizmy "vzpamatuji" - ta reakce tam bude taky docela brutalni.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Vyjebany kokot) (11.3.2025 21:11) reagovat
Carl - takze obcany ceskoslovenska

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (jasnetrumpe) (11.3.2025 19:56) reagovat
:.: Jop, ono se to bohuzel zacne projevovat az zpetne. Kazdopadne neverim, ze tahle politika slona v porcelanu bude Trumpovi prochazet cely funkcni obdobi.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (hixaxonRP (11.3.2025 18:24) reagovat
Mark Kelly je super a jako astronaut byl taktéž krutopřísný profík. B-)

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Carl) (11.3.2025 17:25) reagovat
cyklista - Ale osvobozovali. Pochytali tady hlavně lidi z Ruska s českým občanstvím.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (:.) (11.3.2025 17:19) reagovat
jasnetrumpe: Bacha, místní rusáci ti na to rádi řeknou, že to jsou kecy, že USA jsou na tom tak dobře jako nikdy předtím a že kňučí akorát libtardi. No jo, ale někdo jim v tom ráji taky chce žít, a toho akcie i ceny zboží zatraceně zajímají, i to, jestli jsou USA spolehlivý mezinárodní partner.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Chci mír!) (11.3.2025 16:47) reagovat
Zrádce zastřelit! Ať žijí USA a Rusko, naši osvoboditelé!

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (jasnetrumpe) (11.3.2025 16:29) reagovat
Trump udelal z "america first" (coz do ty doby zapadni svet podporoval) "america only". Vydiral stazenim jadernejch zbrani z evropy, anexe Gronska silou, pokud se nebude dat koupit. Kuli jeho absurdni politice cel kolabujou US akcie a od toho financni trhy. Trump posila do hajzlu mezinarodni spolupraci, financni trhy, vojenskou stabilitu zapadu. Kdyby si mohla dosadit cina + rusko legitimne svyho cloveka, nevybrali by lepsiho.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 15:09) reagovat
Sieg Hail!!!

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 12:13) reagovat
kozíka merlina si predastavuju cca [odkaz]

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 12:05) reagovat
@Blb: Takže nemáš nic a jen naprázdno štěkáš do tmy. :o)

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 12:02) reagovat
@cyklista: Nikdo neobhajuje zločiny spáchané NKVD. Ale to neznamená, že když jednotky Gruzínce Beriji páchaly zvětstva, že kvůli tomu musíme upírat zásluhy Rudé armádě.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (cyklistaRP (11.3.2025 11:56) reagovat
Milé dementní ruské filcky, Rudá armáda nás neosvobozovala, to je prostě jen další bolševická lež. Během prvního půlroku po "osvobození" odvlekla NKVD víc jak 10k českých občanů na Sibiř a většina se už nevrátila. Nacistické koncentráky vystřídaly bolševické, a svoboda gdě?

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Carl) (11.3.2025 11:36) reagovat
Blb - Sám jsi fašoun a svádíš to na jiný.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Blb) (11.3.2025 11:34) reagovat
Merlin: Za co mě takovej idiot jako ty bude mít je mi úplně u prdele. Stejně tak nehodlám vypisovat vše, cos tu kdy napsal, abych uklidnil tvou fašounskou duši. Shrnuto: Di do prdele zklurvenej fašoune.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 10:44) reagovat
merlí, přečti to taky vše, ať se bavíme víc na úrovni. [odkaz] aspoň ty týkající se Česka.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 10:20) reagovat
@kníkal: Nejde ani o to, kde to vyšlo, jako o článek samotný. Přečti si to a napiš, co je tam blbě. https://www.reflex.cz/clanek/historie/63869/podil-jednotlivych-armad-na-osvobozovani-ceskoslovenska.html

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Carl) (11.3.2025 10:20) reagovat
klitorys - Osvobodili a co se na ně Češi načekali.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 10:19) reagovat
@Blb: Nestyď se a napiš jednu konkrétní sračku, kterou jsem tu napsal. Jinak tě budu mít za omezeného tlučhubu. ;-)

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Blb) (11.3.2025 10:16) reagovat
Fašoun merlin chce po někom důkaz, že je kokot? Na to stačej sračky, co tady píše, důkaz netřeba. Navíc vyžadovat něco takového na internetu je dalším důkazem, kokote.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 10:14) reagovat
"psali to i v Reflexu" se z toho blba pomočím smíchy

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 10:12) reagovat
@kníkal: Jsi kokot, psali to i v Reflexu: "Osmiměsíční boje za osvobození Československa (někteří publicisté je dnes zaměňují slovem „dobytí“ či „okupace“, nicméně Československo bylo řádným a uznávaným členem protifašistické koalice a Sovětský svaz předním státem Velké trojky, takže takové tvrzení postrádá sebemenší špetku logiky a historické opodstatněnosti)"

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 10:11) reagovat
&psí chlup: Nemáš na to koule, zbabělá sketo?

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 10:11) reagovat
okupovali, to je to slovo co hledáš. [odkaz]

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 10:10) reagovat
Jo, ale naše uzemí, tedy většinu z něj, osvobodili Rusové. Žádné že Němci tu kapitulovali českým úřadům. Jen pár posádek z různých kasáren se vzdalo povstalcům, ale rozhodně ne německá armáda jako celek.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 10:02) reagovat
" Němci se nechtěli vzdát" - rusákům, tak ustupovali na západ, amíci je na linii odmítli, tak Němci byli smutní a ještě měli s rusáky pár šarvátek. No a co? Bylo po válce.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:59) reagovat
@kníkal: Na západní frontě to bylo snažší, ano. Na východní ne, tam se bojovalo naplno. "I přesto, že byl znám podpis kapitulačního aktu v Remeši, Němci se nechtěli vzdát a boje stále pokračovaly. Do půlnoci z 8. na 9. května postoupily sovětské jednotky až do Loun, ostatní oddíly této fronty postoupily do těsné blízkosti západních a severních hranic předmnichovského Československa."

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:55) reagovat
@psí chlup: Já čekám, ty zasmrádlej žoku. Nazval jsi mě kokotem a já čekám zdůvodnění. Tak šup šup.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 9:52) reagovat
Osvobodili, ale boje byly sporadické.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:50) reagovat
@kníkal: Aha, takže pak už to nebyly boje. Tedy Američané neosvobodili z Československa nic, protože už neexistoval žádný odpor ani frontová línie. A pak že já jsem tu ten blbej... :o)

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 9:47) reagovat
kozí: Západní fronta se zhroutila, když spojenci obklíčili 300k náglů v Porůří po [odkaz] , pak už projížděli Německem za minimálního odporu, linie už neexistovala.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Psi chlup is v prestrojeni) (11.3.2025 9:44) reagovat
A to, ze jsi mega kokot ber jako pochvalu, protoze ja jsem clovek, ktery si o tobe z mistnich lidi mysli to nejlepsi.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:44) reagovat
@psí chup: No vidíš, mě to u tebe už dávno nepřekvapuje. Ale pojď, pověz mi, v čem nemám pravdu?

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:43) reagovat
@kníkal: Ano, jasně, už nemáš čím argumentovat, tak začneš s bagatelizováním. 30 mrtvých při osvobozování Prahy... kolik Američanů padlo při osvobozování Plzně?

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Psi chlup is v prestrojeni) (11.3.2025 9:40) reagovat
kozicka, ty me neustale dokazes prekvapovat jaky jsi mega kokot.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:39) reagovat
@psí chlup: Neosvobodili, ale zabránili tomu, aby bylo povstání poraženo hned v první dny. Pomohli mu přežít až do kvapného úprku Němců před sověty. Ale nevyčistili Prahu od Němců, tedy neosvobodili.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (uygytvyvyvytb) (11.3.2025 9:37) reagovat
vsichni rusove umrou

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Psi chlup is v prestrojeni) (11.3.2025 9:36) reagovat
Prahu osvobodili Vlasovci. Varsavske povstani bylo opravdu rozdrceno na prach, protoze soveti zastavili svuj postup a nechali nemce pozabijet svobodne polaky, ktere v sovetskem polsku nechteli.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 9:35) reagovat
Jo merlí, zahynulo jich tam 30. Protože město už se osvobodilo samo. Asi spadli pod vlastní tanky ožralí.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:32) reagovat
@kníkal: No to tedy nejsou. Třeba pražské povstání by bylo rozdrceno na prach stejně jako varšavské, kdyby se sem od Berlína nehnali Sověti. To byl důvod, proč Němci narychlo odtáhli z Prahy a ani to všichni nestihli. Proto i při osvobozování Prahy zahynuli vojáci Rudé armády. A ty se tu snažíš tvrdit, že o osvobození nešlo, že se Němci vzdali státní správě. Jo, některá kasárna ano, ale zdaleka ne všichni. Spoustu Němců museli vyhnat nebo pobít Sověti. A nebylo to bez ztrát.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 9:27) reagovat
kozí, protože se hnípeš v nesmyslech. Detaily, kdy se jaká skupina Němců kde po válce vzdala a zda ještě střílela, to jsou prostě detaily.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Carl) (11.3.2025 9:26) reagovat
klitorys - No a přesně kvůli takovým šarvátkám se musí všichni vojáci poražené strany vzdát a vzit do zajetí a propoští se až postupně.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:24) reagovat
@kníkal: Neutíkej k Moskvě, mluvíme o osvobozování Československa. Dovol mi citaci: "Osmiměsíční boje za osvobození Československa (někteří publicisté je dnes zaměňují slovem „dobytí“ či „okupace“, nicméně Československo bylo řádným a uznávaným členem protifašistické koalice a Sovětský svaz předním státem Velké trojky, takže takové tvrzení postrádá sebemenší špetku logiky a historické opodstatněnosti) "

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Carl) (11.3.2025 9:22) reagovat
klitorys - Ale všechny váleční zajatci končí v táborech. Francouzi byli v zajateckejch táborech celou válku. Sovětů nechali v táborech Němci pomřít milióny. Američani drželi zajaté Němce v táborek taky a ani tam to nebyli žádné dovolené. - Když později banderovci táhli přes Českoslovenko na západ, tak bylo taky o hubu je potkat. Nepřátelští vojáci se po válce dostávají do zajetí.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 9:19) reagovat
jo merline, napsat na takový památník takové bezvýznamné poválečné šarvátky slovo "rozhodující" je dost sračka, co? Rozhodující bitva ww2 byla bitva u Moskvy, pak už se skopčáci jen vezli B-)

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:18) reagovat
Ano, chybí tam "v Evropě".

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:17) reagovat
@kníkal: Kdyby kdyby... Kdyby Hitler nezačal válku, nemusel nás nikdo osvobozovat. Ale protože začal, tak: "Památník z roku 1970 připomíná bitvu u Slivice, ve které se v noci z 11. na 12. května 1945 v rozhodující bitvě střetla vojska německého generála Karla von Pückler-Burghausse a Rudé armády. Šlo o poslední bitvu 2. světové války."

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Carl) (11.3.2025 9:16) reagovat
klitorys - No vždyť to píšu. Stáhli se sami.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 9:15) reagovat
Jistě, taky to znám i jsem tam byl. Znovu, naprosto bezvýznamné. Kdyby je Rusáci nechtěli do gulagů a Amíci nezavřeli linii, tak ti Němci utečou na západ.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:13) reagovat
@kníkal: Historických dat se držím. A historická data říkají zcela jasně, že armádní skupina Střed ignorovala podpis kapitulace z 8.5. a bojovala dál až do 12.5., kdy se konečně Rudé armádě vzdala v Miroticích.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 9:10) reagovat
kozicka: historicky zcela nevýznamné, drž se oficiálních dat.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Carl) (11.3.2025 9:09) reagovat
klitorys - To snad je normální ne. Německo podepíše kapitulaci, ale spousta jednotek dál bojuje, protože jim jde o život. - Kapitulací se všichni nepřátelští vojáci stávají automaticky zajatci. O tom ty kapitulace jsou.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (klitorys ostrovidRP (11.3.2025 9:09) reagovat
"Rusové se po válce rychle sami stáhli." - ne, stáhli se recipročně v prosinci, jinak by se nestáhli Američané.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:08) reagovat
@kníkal: Na našem území oficiálně německá armáda kapitulovala 12.5. v Rakovickém mlýně. To je historický fakt, který se tu pokoušíš zakrýt, ty manipulativní hajzle.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (Carl) (11.3.2025 9:06) reagovat
:. - Co bys chtěl vyvracet blázne na takových absurditách? Rusové se po válce rychle sami stáhli.

Obrázek 'muske' Obrázek 'muske' (kozicka/x) (11.3.2025 9:04) reagovat
@:. Dobytí by znamenalo, že jsme byli spojenci nacistického Německa. A byli jsme?

Strana 1/2. 1 2 následující