MDŽ se Slonem  |  VPS  |  Webhosting  |  Tesla se slevou  |  Domény





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetčtyři:
   


Odebírat

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (anonykrysaRP (13.3.2025 21:58) reagovat
@barbucha a sam pises pitomost. "ui urcene pro pouziti v aute" je hezky blabol, ktery rozhodne neresi ten primarni problem, ze - prave na rozdil od mechanickeho ovladani - ho nejde pouzivat po hmatu. A je uplne jedno, jestli musis misto na cestu cumet na mobil nebo na na dotykac, ten problem je, ze na to vubec musis cumet. A treba koktavky u volantu nemaj nic treba na prehozeni alba.

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (misilRP (13.3.2025 21:43) reagovat
dokud bude obri display levnejsi nez tlacitka, tak je trend jasnej

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (cansRP (13.3.2025 20:09) reagovat
hlásím nenulový stupeň dupluvitosti [odkaz] 8-)

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (luky__) (13.3.2025 14:48) reagovat
barbucha: Tak se mozna chytli za hlavu a predelali to, protoze neumoznit zmenit rychlost stirani za jizdy je fakt na hlavu.

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (barbucha) (13.3.2025 14:15) reagovat
re luky: odkazuješ na článek z roku 2020. to už dávno neplatí. teď zapneš spuštěním jednoho cyklu (šlo vždy volantem) + kolečko nastavuje intenzitu

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (barbucha) (13.3.2025 14:13) reagovat
re nerrg: první 3 věty naprosto nesouvisí s tématem, takže přeskakuji. strawmen je ten, že obrázek implikuje spouštění youtube (normálně nejde), implikuje rovnocennost používání telefonu a fixní obrazovky s ui určeným pro použití v autě (ani omylem).

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (luky__) (13.3.2025 10:04) reagovat
waldo: Tady je clanek o tom, jak nekdo dostal pokutu za to, ze ovladal sterace pres displej https://www.auto-motor-und-sport.de/tech-zukunft/tesla-unfall-gerichtsurteil-gegen-touchscreenbedienung-fuer-scheibenwischer/ a v tom clanku je jasne napsano, ze sterace se u daneho auta daly pres volant jen zapnout a vypnout, ale neslo zmenit interval stirani.

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (autokratorRP (13.3.2025 9:27) reagovat
dotykové displeje v autech rád nemám. naštěstí je ještě touchpad a hlasové ovládání, když k něčemu konkrétně není tlačítko.

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (Nerrg) (13.3.2025 9:20) reagovat
Barbucha: Dívám se na recenze aut novinářů ze čtyř zemí. V zásadě jsou všichni zavázáni těm automobilkám, které jim auta půjčují a ještě je přitom vyvezou na pěkný ostrov. Všichni do jednoho přesto nadávají, že auta nemají tlačítka a jak je to nebezpečné. Nejvíc kvůli klimatizaci, ale jsou i modely, kde se asistenti vypínají na obrazovce. I VW vrací tlačítka, takže jaký strawman? https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/volkswagen-reintroducing-physical-controls-vital-functions

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (barbucha) (13.3.2025 9:04) reagovat
žádné auto nepovolí mít puštěný youtube za jízdy na hlavním displeji. a jak už psal waldo - nastavení stěračů je na volantu u Tesly. Ale řekněme si na rovinu - podobné obrázky jsou dělány jen aby nasraly lidi pomocí chybných informací a špatných implikací. Vlastně je to obrázkový ekvivalent "strawmen" argumentační chyby.

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (waldo) (13.3.2025 7:42) reagovat
nemusis, otocis koleckom na volante. rtfm

Obrázek 'Not always distracted' Obrázek 'Not always distracted' (luky__) (13.3.2025 7:09) reagovat
Tak treba v Nemecku je zakazano pouzivat dotykovou obrazovku auta za jizdy. Pokud chcete treba v Tesle upravit rychlost steracu, musite zastavit, zmenit nastaveni a pote pokracovat.