Odebírat
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(anonykrysa) RP (13.3.2025 21:58)
|
reagovat
|
@barbucha a sam pises pitomost. "ui urcene pro pouziti v aute" je hezky blabol, ktery rozhodne neresi ten primarni problem, ze - prave na rozdil od mechanickeho ovladani - ho nejde pouzivat po hmatu. A je uplne jedno, jestli musis misto na cestu cumet na mobil nebo na na dotykac, ten problem je, ze na to vubec musis cumet. A treba koktavky u volantu nemaj nic treba na prehozeni alba. |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(misil) RP (13.3.2025 21:43)
|
reagovat
|
dokud bude obri display levnejsi nez tlacitka, tak je trend jasnej |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(cans) RP (13.3.2025 20:09)
|
reagovat
|
hlásím nenulový stupeň dupluvitosti [odkaz] |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(luky__) (13.3.2025 14:48)
|
reagovat
|
barbucha: Tak se mozna chytli za hlavu a predelali to, protoze neumoznit zmenit rychlost stirani za jizdy je fakt na hlavu. |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(barbucha) (13.3.2025 14:15)
|
reagovat
|
re luky: odkazuješ na článek z roku 2020. to už dávno neplatí. teď zapneš spuštěním jednoho cyklu (šlo vždy volantem) + kolečko nastavuje intenzitu |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(barbucha) (13.3.2025 14:13)
|
reagovat
|
re nerrg: první 3 věty naprosto nesouvisí s tématem, takže přeskakuji. strawmen je ten, že obrázek implikuje spouštění youtube (normálně nejde), implikuje rovnocennost používání telefonu a fixní obrazovky s ui určeným pro použití v autě (ani omylem). |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(luky__) (13.3.2025 10:04)
|
reagovat
|
waldo: Tady je clanek o tom, jak nekdo dostal pokutu za to, ze ovladal sterace pres displej https://www.auto-motor-und-sport.de/tech-zukunft/tesla-unfall-gerichtsurteil-gegen-touchscreenbedienung-fuer-scheibenwischer/ a v tom clanku je jasne napsano, ze sterace se u daneho auta daly pres volant jen zapnout a vypnout, ale neslo zmenit interval stirani. |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(autokrator) RP (13.3.2025 9:27)
|
reagovat
|
dotykové displeje v autech rád nemám. naštěstí je ještě touchpad a hlasové ovládání, když k něčemu konkrétně není tlačítko. |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(Nerrg) (13.3.2025 9:20)
|
reagovat
|
Barbucha: Dívám se na recenze aut novinářů ze čtyř zemí. V zásadě jsou všichni zavázáni těm automobilkám, které jim auta půjčují a ještě je přitom vyvezou na pěkný ostrov. Všichni do jednoho přesto nadávají, že auta nemají tlačítka a jak je to nebezpečné. Nejvíc kvůli klimatizaci, ale jsou i modely, kde se asistenti vypínají na obrazovce. I VW vrací tlačítka, takže jaký strawman? https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/volkswagen-reintroducing-physical-controls-vital-functions |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(barbucha) (13.3.2025 9:04)
|
reagovat
|
žádné auto nepovolí mít puštěný youtube za jízdy na hlavním displeji. a jak už psal waldo - nastavení stěračů je na volantu u Tesly. Ale řekněme si na rovinu - podobné obrázky jsou dělány jen aby nasraly lidi pomocí chybných informací a špatných implikací. Vlastně je to obrázkový ekvivalent "strawmen" argumentační chyby. |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(waldo) (13.3.2025 7:42)
|
reagovat
|
nemusis, otocis koleckom na volante. rtfm |
|
|
Obrázek 'Not always distracted'
(luky__) (13.3.2025 7:09)
|
reagovat
|
Tak treba v Nemecku je zakazano pouzivat dotykovou obrazovku auta za jizdy. Pokud chcete treba v Tesle upravit rychlost steracu, musite zastavit, zmenit nastaveni a pote pokracovat. |
|